3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Je zou je avatar even moeten aanpassen naar één met glazenbol.anti elppa schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:05:
[...]
bear trap 100% zeker. En wellicht voortop zoals in 2013. Zoals hier al gemeld werd, dip was niet diep genoeg, en te snel herstel.
Je bent namelijk wel erg zeker van je zaak.
Bedoel je trouwens dan niet een bull trap? Als ik het goed begrijp denk je toch dat we gaan crashen?
[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 15-01-2021 15:15 ]
nee bear trap is denken dat de mark bearish wordt/is maar dat het toch niet gebeurt (snel herstel nieuwe high daarna) aka het was een "trap" want de meesten trappen erin en hebben hun positie weg gedaan.Nopheros schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Je zou je avatar even moeten aanpassen naar één met glazenbol.
Je bent namelijk wel erg zeker van je zaak.
Bedoel je trouwens dan niet een bull trap? Als ik het goed begrijp denk je toch dat we gaan crashen?
en wat mij betreft zitten we in een bear trap, net zoals begin vorig jaar een dikke bear trap was.
[ Voor 11% gewijzigd door Palindrome op 15-01-2021 15:20 ]
Zoals ik aangaf dacht ik dat hij bedoelde dat we gingen crashenPalindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:17:
[...]
nee bear trap is denken dat de mark bearish wordt/is maar dat het toch niet gebeurt (snel herstel nieuwe high daarna) aka het was een "trap" want de meesten trappen erin en hebben hun positie weg gedaan.
Maar verkeerd begrepen dan.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Wat zit er in je PF? Gaat bij mij vandaag vooral sideways. BTC/ETH.djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:24:
Mijn PF is in vrije val, best even niet kijken.
Want ik heb het idee, als ETH/BTC stijgt, als dan ETH ook stijgt, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
ETHDJ-Promo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Wat zit er in je PF? Gaat bij mij vandaag vooral sideways. BTC/ETH.
ADA
SNX
ALGO
Het valt nog mee hoor maar toch op 1 min 10% eraf.
Omzetten naar XRP, versturen en op Binance weer omzetten, gaat snel en misschien stijgt het wel, dan heb je extra winst!Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:27:
waarom is aave zo duur om van coinbase naar binance te stureniemand tips ?
-5 + 6 = +1Martine schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:27:
Kan iemand mij uitleggen waarom het pair ETH/BTC +6% is terwijl ETH/USDT +1% is en BTC/USDT -5%
Want ik heb het idee, als ETH/BTC stijgt, als dan ETH ook stijgt, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Oftewel ETH is 6% meer gestegen dan BTC.
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 15-01-2021 15:29 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het blijft toch echt ongelofelijk hoe echt iedere koers bijna 1:1 aan BTC blijft kleven. Ja, hier en daar zit een procentje verschil, maar als BTC $500 zakt kun je er vanuitgaan dat 95% van de alts evenredig zakken en vice versa.
Martine schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:27:
Kan iemand mij uitleggen waarom het pair ETH/BTC +6% is terwijl ETH/USDT +1% is en BTC/USDT -5%

Ik zou je aanraden om je eens heel, heel goed in te lezen. Of om op de zeer lange termijn te HODL'en en er verder niet naar om te zien.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Binance verplicht nu whitelists dus moest ik er 1 aanmaken voor mijn XLM transfer
Hier hoort ook een MEMO bij.
Dus ik vul het address in... maar het Memo veld bleef grijs.
Dus ik denk, dat moet ik erna invullen
Dus ik terug naar het daadwerkelijke transfer scherm en selecteer daar het gewhiteliste address....
Maar.. geen mogelijkheid tot een Memo in te vullen.. (was grijs).
Dus ik denk, dat komt misschien dan als ik op Next klik...
....
Je snapt het al... niet dus.
Transactie voltooid en tot ziens...
FIJN HE BINANCE .. BEDANKT!!!!!
Dus ik gelijk hun support chat ding gespammed, want in de mail staat, als er iets fout gaat.... GELIJK contact opnemen.
Nou, die waren dus in geen velden of wegen te bekennen.
Ja.. je kan een ticket aanmaken...
Wat dus uuuuren duurt voordat je antwoord krijgt.
Echt.. ruk exchange....
Dan maar hopen op Nexo support....
Dus dit was ook gelijk de eerste echte test voor de Nexo support....voor mij dan iig.
Om een lang verhaal kort te houden... ze hebben de transactie gevonden en het staat nu binnen 8-9 uur op mijn account.
Echt blij dat ik van Binance af ben.
Waarschijnlijk helemaal hemel op aarde voor daytraders die hele dagen zitten te klikken op hun site, maar voor iemand die gewoon eens in de zoveel tijd wat wil traden of doorsturen is het een hel.
Ik hou het lekker bij Bitvavo en Nexo voor nu.
#stressmomentje
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat... die 3%?djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:40:
Wat is dees seg, vrije val gewoon.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nieuwe regels nog niet goed begrepen?djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:40:
Wat is dees seg, vrije val gewoon.

Misschien verstandig om uit crypto te stappen en het geld is een oude sok te stoppen dan

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Dan komt mijn instapmomentje met wat extra zakgeld er wellicht aan
Ecodan warmtepomp
Kwestie van kaarsperspectief denk ik
Ecodan warmtepomp
Zolang we niet zwaar onder de 36.500 gaan is er niks aan het handje... Als we weer onder de 35.000 gaan zie ik het minder rooskleurig in.
Ja... 1 tot 4% .. (in mijn pf dan iig).
Das geen vrije val hoor.
Maar ben het wel met je eens dat dat er misschien aankomt.
Je ziet duidelijk een terugkerend patroon vandaag.. steeds lagere highs en lower lows.
/f/image/dPlhPxHO9KISl5mbvI1vzG50.png?f=fotoalbum_large)
Misschien moeten ze een soort simpel rekentestje invoeren voordat je op een exchange mag handelen. Net zoals de test die je krijgt voordat je op de beurs mag handelen. Een paspoort kan iedereen inleveren, maar snappen hoe e.e.a. in elkaar zit is de volgende horde.TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:34:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou je aanraden om je eens heel, heel goed in te lezen. Of om op de zeer lange termijn te HODL'en en er verder niet naar om te zien.
Sorry als dit misschien denigrerend overkomt, maar ik vind net als @TomTorquay dat je je echt niet met dit soort dingen bezig moet houden als je de basisprincipes niet begrijpt. Aan de "jip en janneke"-vragen in dit forum te zien zijn er blijkbaar genoeg mensen zijn die, niet gehinderd door enige kennis, hun geld (en dan mag ik hopen dat het geld is dat ze echt kunnen missen) in een totaal onbekend product stoppen.
Bottom line: Doe het alsjeblieft gewoon niet als je er geen snars van snapt. Of zorg dat je een spoedcursus volgt (zelf leren, niet hier vragen) zodat je het wel begrijpt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Misschien moeten ze een soort simpel rekentestje invoeren voordat je op een exchange mag handelen. Net zoals de test die je krijgt voordat je op de beurs mag handelen. Een paspoort kan iedereen inleveren, maar snappen hoe e.e.a. in elkaar zit is de volgende horde.
Sorry als dit misschien denigrerend overkomt, maar ik vind net als @TomTorquay dat je je echt niet met dit soort dingen bezig moet houden als je de basisprincipes niet begrijpt. Aan de "jip en janneke"-vragen in dit forum te zien zijn er blijkbaar genoeg mensen zijn die, niet gehinderd door enige kennis, hun geld (en dan mag ik hopen dat het geld is dat ze echt kunnen missen) in een totaal onbekend product stoppen.
Bottom line: Doe het alsjeblieft gewoon niet als je er geen snars van snapt. Of zorg dat je een spoedcursus volgt (zelf leren, niet hier vragen) zodat je het wel begrijpt.
Goed gezegd.
Ik zie in mijn omgeving ook zoveel fouten gemaakt worden.
Voornamelijk de shitcoins zijn mij een doorn in het oog. (En het in 1 week miljonair willen zijn natuurlijk
Ach je leert pas echt door gewoon te beginnen, doe je met 100 euro ofzo en maakt alle fouten die je maar kan maken.MrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Misschien moeten ze een soort simpel rekentestje invoeren voordat je op een exchange mag handelen. Net zoals de test die je krijgt voordat je op de beurs mag handelen. Een paspoort kan iedereen inleveren, maar snappen hoe e.e.a. in elkaar zit is de volgende horde.
Lekker de meest simpele vragen stellen die er zijn,wat maakt het uit.
Snap niet dat mensen zich daar druk om maken.
Gewoon geen antwoord geven als je het te dom vind..
/f/image/tSWQLNgSjRpvbTM2lCxyUqUw.png?f=fotoalbum_large)
Business as usual. We mogen terugvallen tot 32k.
Daarnaast een superdag voor ETH! Outperformt BTC voor de eerste keer duidelijk. En belangrijker: Houdt (tot nog toe) stand! Dit is een erg goed teken. Ik hoop dat we dit de komende meer gaan zien in de aanloop naar het nieuwe netwerk.
Ik kijk alleen maar naar EthBTC en die ziet er wel goed uit volgens mij.QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:48:
Ook ETH dreigt nu naar beneden uit te breken
[Afbeelding]
Wat heb je nog aan fiat 😜
bij twijfel eerst een klein beetje sturen.FijneKerst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:36:
Nou jongens, mijn eerste foute transfer van Binance naar Nexo.
Binance verplicht nu whitelists dus moest ik er 1 aanmaken voor mijn XLM transfer
Dus ik terug naar het daadwerkelijke transfer scherm en selecteer daar het gewhiteliste address....
....
Je snapt het al... niet dus.
Transactie voltooid en tot ziens...
FIJN HE BINANCE .. BEDANKT!!!!!
Dus ik gelijk hun support chat ding gespammed, want in de mail staat, als er iets fout gaat.... GELIJK contact opnemen.
Nou, die waren dus in geen velden of wegen te bekennen.
Ja.. je kan een ticket aanmaken...
Wat dus uuuuren duurt voordat je antwoord krijgt.
Echt.. ruk exchange....
Dan maar hopen op Nexo support....
Dus dit was ook gelijk de eerste echte test voor de Nexo support....voor mij dan iig.
Om een lang verhaal kort te houden... ze hebben de transactie gevonden en het staat nu binnen 8-9 uur op mijn account.
Echt blij dat ik van Binance af ben.
Waarschijnlijk helemaal hemel op aarde voor daytraders die hele dagen zitten te klikken op hun site, maar voor iemand die gewoon eens in de zoveel tijd wat wil traden of doorsturen is het een hel.
Ik hou het lekker bij Bitvavo en Nexo voor nu.
#stressmomentje
Ik zit er precies zo in, al vind ik het niet erg als die 2e niet gehit wordtImgnrydrmr schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:45:
Mijn eerste buy order is aangetikt. Nu nog het tweede graag.
Zolang we niet zwaar onder de 36.500 gaan is er niks aan het handje... Als we weer onder de 35.000 gaan zie ik het minder rooskleurig in.
Onder de 35k twijfel ik met de hodl pot een stukje uit te stappen en rond 32k/30k/29k in te stappen, dat wel.
Kan ETH ff stoppen met moonen!? BTC moet gepumpt worden op dit belangrijke niveauMrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:51:
Voor de paniekzaaiers:
[Afbeelding]
Daarnaast een superdag voor ETH! Outperformt BTC voor de eerste keer duidelijk. En belangrijker: Houdt (tot nog toe) stand! Dit is een erg goed teken. Ik hoop dat we dit de komende meer gaan zien in de aanloop naar het nieuwe netwerk.
Kwestie van tijd tot die euros terug vloeien. Hoop ik.
[ Voor 43% gewijzigd door Richh op 15-01-2021 15:54 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
On a serious note:
Sorry @Aarebe1 dat ik je een bitch genoemd heb. Niet netjes. Ik had een bag DOT gekocht en zat ‘m stressen. Gelukkig liep ‘t net aan goed af met m’n moneys. Anders zat ik nu in het bootje richting Rektopia.
Ik zal mijn best doen inhoudelijk meer bij te dragen dan Rekt, moon of HODL.
Moon, lambo.
Precies.. druk mee bezig hierwehave schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:50:
[...]
Ach je leert pas echt door gewoon te beginnen, doe je met 100 euro ofzo en maakt alle fouten die je maar kan maken.
Snap niet dat mensen zich daar druk om maken.
Gewoon geen antwoord geven als je het te dom vind..
Ook af en toe aan de hand van COIN/BTC koersen wat heen en weer schuiven tussen BTC en de Coin. Gewoon om te kijken wat dat met je portefeuille doet. Kan je uiteraard prima berekenen, maar het gewoon doen en dan zien maakt het voor mij wat grijpbaarder.
En zo pak je soms wel 2 cent winst van het heen en weer schuiven tussen coins en BTC
UNOX: The worst operating system
Als je echt rust wil creëren, een maandchart plaatsen:MrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:51:
Voor de paniekzaaiers:
[Afbeelding]
/f/image/8PSeThyHjrwU9w64TVA5Jkhq.png?f=fotoalbum_large)
Ja ik twijfelde dus eigenlijk niet. AL een paar keer gedaan vanaf binance naar nexo zonder problemen.Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:53:
[...]
bij twijfel eerst een klein beetje sturen.
Maar nu hadden ze opeens whitelisten verplicht en ging het net ff anders dan normaal....
Ja ik had ff 2 tellen langer moeten nadenken misschien.. maar het is echt niet duidelijk en zonder waarschuwingen.
Wat dat betreft had ik een standaard microsoft "WEET U HET ZEKER" melding wel gewaardeerd.
Net eventjes getest maar geen Whitelists nodig hoor, en kan ook gewoon netjes een memo invoeren... verificatie wel op orde daar?FijneKerst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:36:
Nou jongens, mijn eerste foute transfer van Binance naar Nexo.
....
#stressmomentje
Edit: en als je de Whitelist optie zelf aanzet en dus een adres toevoegt aan je whitelist, moet je daar al de memo opgeven natuurlijk... dus aan een gekozen adres uit je Whitelist kan je niet nog eens een memo toevoegen, dat had je al moeten doen bij het aanmaken.
[ Voor 14% gewijzigd door iVibes op 15-01-2021 16:01 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ach, ik sta er normaal gezien ook redelijk relaxed in. Je moet als nieuweling immers ergens beginnen. Maar uitleggen dat -5 + 6 gelijk is aan 1, dat ging me toch wat verwehave schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:50:
Word zelf niet heel rustig van zo'n groene raket, zeker niet kijkende naar historische groene raketten. Maar is wel beter voor het perspectief idd.QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Als je echt rust wil creëren, een maandchart plaatsen:
[Afbeelding]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Toch blijft het spannend.
Kijk, en als je dat nou in een percentage drukt per dag, en alleen de "zekerheidjes" trade, en dat dan weer goed vol kan houden, dan is ook daytraden een bezigheid die behoorlijk profitable kan zijn.Korvaag schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Precies.. druk mee bezig hier
Ook af en toe aan de hand van COIN/BTC koersen wat heen en weer schuiven tussen BTC en de Coin. Gewoon om te kijken wat dat met je portefeuille doet. Kan je uiteraard prima berekenen, maar het gewoon doen en dan zien maakt het voor mij wat grijpbaarder.
En zo pak je soms wel 2 cent winst van het heen en weer schuiven tussen coins en BTC
Bij mij is alleen het volhouden gelukt. De rest not so much

TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Ach, ik sta er normaal gezien ook redelijk relaxed in. Je moet als nieuweling immers ergens beginnen. Maar uitleggen dat -5 + 6 gelijk is aan 1, dat ging me toch wat ver
Ja, en ik kan nu een nieuw toetsenbord gaan kopen omdat ik die cijfers zo ongeveer door het bord heb geramd om het antwoord te typen.
Hier word je toch meteen compleet zen van!QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:54:
[...]
[Afbeelding]

Ik kon bij XLM geen address invoeren. Er stond een grote gele knop boven "ADD WHITELIST".iVibes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Net eventjes getest maar geen Whitelists nodig hoor, en kan ook gewoon netjes een memo invoeren... verificatie wel op orde daar?
Edit: en als je de Whitelist optie zelf aanzet en dus een adres toevoegt aan je whitelist, moet je daar al de memo opgeven natuurlijk...
Ook bij refreshen van de pagina kon het niet.
Toen maar het address gewhitelist etc....
En toen waren de rapen gaar..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/psL22PxMeXhwj4t1Dx3M7zA7.jpg?f=user_large)
Je kan bij binace instellen dat je alleen maar via een whitelist kan versturen, misschien heb je dat ooit 'onbewust'gedaan?FijneKerst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:00:
[...]
Ik kon bij XLM geen address invoeren. Er stond een grote gele knop boven "ADD WHITELIST".
Doe je dat in de App dan ofzo?FijneKerst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:00:
[...]
Ik kon bij XLM geen address invoeren. Er stond een grote gele knop boven "ADD WHITELIST".
Niet op deze pagina waarschijnlijk:
https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main/withdrawal/crypto/XLM
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor, maar in de avonduren ben ik nu wat aan het spelen. Dat ga ik ook zeker niet volhouden, want dan kom ik nergens anders meer aan toedeppenboks schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:57:
[...]
Kijk, en als je dat nou in een percentage drukt per dag, en alleen de "zekerheidjes" trade, en dat dan weer goed vol kan houden, dan is ook daytraden een bezigheid die behoorlijk profitable kan zijn.
Bij mij is alleen het volhouden gelukt. De rest not so much
UNOX: The worst operating system
Beide in de gaten houden, voor een kleine vooruit blik? Of werkt dat niet en gaat het te snel naar beneden?Ypuh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:29:
Kut, sell orders allemaal op een haar na niet gehit en inmiddels lijkt alles toch langzaam naar beneden te kruipen.
Het blijft toch echt ongelofelijk hoe echt iedere koers bijna 1:1 aan BTC blijft kleven. Ja, hier en daar zit een procentje verschil, maar als BTC $500 zakt kun je er vanuitgaan dat 95% van de alts evenredig zakken en vice versa.
Ander vraagje, is er eigenlijk een soort patroon te zien in verband met tijdzone's? B.v Amerikanen doen dit meer, Aziaten dat en de Europeanen weer iets anders? Is daar ooit onderzoek gedaan over waar de waaghalzen, de Holders etc. Handelen Europeanen vrijwel alleen met de BTC/EUR?
hoeveel funding betaal je er op? trade er zelf nooit mee..PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:02:
Nog wat extra info over de UP en DOWN tokens en de langere termijn. Kreeg deze melding vandaag binnen en die geeft wat meer info over hoe en wat op de langere termijn:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
0.01% per dag, dus valt wel mee.Bever! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:07:
[...]
hoeveel funding betaal je er op? trade er zelf nooit mee..
normale correctiedjatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:06:
DOT mee in de klappen aan het delen, hou jullie klaar jongens.
Verwijderd
Allemaal gerommel op de marge om nu op de 1 min chart shitcoins te ruilen voor shitcoins om wat meer shitcoins terug te kunnen kopen voor shitcoins.
Eens. Maar het is wel zo dat iemand op deze manier in ieder geval vragen durft te stellen. Dat is het allerbelangrijkste, want als je de vraag niet stelt krijg je ook geen antwoordMrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Geduld is een wapen dat nooit weigert. Heb zelf mijn inleg terugverdient en door de rust te bewaren zelfs wat goede trades kunnen maken.
Dus goed dat er vragen worden gesteld denk ik en fijn dat er een iets serieuzer topic lijkt te zijn
Overigens denk ik dat we nog wel een stukje gaan zakken. Het leuke van crypto is dat iedereen dezelfde dingen doet als het rustig is (TA), maar er dan opeens een swing kan zijn (emotie). Puur uitgaande van de TA zullen we nog wel wat zakken, dat gecombineerd met de schrik (oh het zakt! Kijk naar die chart! En dan de 1m chart openen hebben.. deed ik zelf ook 3 jaar geleden
Tip als je echt wilt traden, sluit je trades met een klein bedrag een week lang elke avond voor je gaat slapen. Kijk wat het met je doet, soms zal je namelijk je verlies moeten pakken.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Daar verkijk je je alleen maar mee, staat al 600 lager.QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:54:
[...]
[Afbeelding]
XRP = trash
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 15-01-2021 16:20 ]
Zero.
Gevonden als in, hij zit er nu op? Want een recovery zie ik nog bepaald niet.Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:14:
Btc eerste weerstand gevonden op 36.4
Hoeveel zal Biden uiteindelijk gebruiken om met z'n blue waves, BTC te stimuleren...
Nou weer up please, anders wordt het wel een beetje dramatisch.
Ja hij zit er nu op idd en een kleine bounce. Zal niet genoeg zijn verwacht ik.Specy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Gevonden als in, hij zit er nu op? Want een recovery zie ik nog bepaald niet.
Zero.
Is weer pcies de € 30k grens waar dan een bounce plaatsvindt.Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:14:
Btc eerste weerstand gevonden op 36.4
Op kraken is vaak het dagvolume in € meer dan $, geen idee hoe dat op andere exchanges is en of het daadwerkelijk wat uitmaakt
Verwijderd
Nu ben ik geen econoom, maar dit kan toch alleen maar fout gaan aflopen op de lange termijn?M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:16:
Biden’s $1.9T Plan Shows ‘Blue Wave’ Bitcoiners Saw Coming
Hoeveel zal Biden uiteindelijk gebruiken om met z'n blue waves, BTC te stimuleren...
Fiat is gewoon een dikke vette bubbel. En ik denk dat die bubbel de echte rektheid gaat brengen.
Ronde getallen tellen altijd mee, euro's en dollars.gijsvogel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Is weer pcies de € 30k grens waar dan een bounce plaatsvindt.
Op kraken is vaak het dagvolume in € meer dan $, geen idee hoe dat op andere exchanges is en of het daadwerkelijk wat uitmaakt
Zero.
Dat denken een hele boel mensen al jaren, zelfs voor BTC bestond.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Nu ben ik geen econoom, maar dit kan toch alleen maar fout gaan aflopen op de lange termijn?
Fiat is gewoon een dikke vette bubbel. En ik denk dat die bubbel de echte rektheid gaat brengen.
"Don't bet against the FED" bestaat niet voor niets.
@Slux hoe is het met je aandelen Alfen en Plug? Risk happens fast zullen we maar zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-01-2021 16:23 ]
Al die "influencers" shillen er op los, verschrikkelijk en ik mijd ze allemaal.M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:18:
Iedereen in ETH, schaarste is aanstaande...denken ze
Verwijderd
Maar het neemt nu toch echt bizar exreme vormen aan? Mede dankzij covid...BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Dat denken een hele boel mensen al jaren, zelfs voor BTC bestond.
"Don't bet against the FED" bestaat niet voor niets.
Hoe lang is het nog houdbaar om zulke steunpakketten te creëren?
Ik ben er bang voor dat wij in dit leven nog gaan zien en ervaren hoe een wereldmunt crasht. Met alle ellende van dien.
oh dat laatste is een zekerheidje. Vraag is alleen of het binnen een jaar of 10 jaar gebeurd. Langer geloof ik nietVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Maar het neemt nu toch echt bizar exreme vormen aan? Mede dankzij covid...
Ik ben er bang voor dat wij in dit leven nog gaan zien en ervaren hoe een wereldmunt crasht. Met alle ellende van dien.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9iC8v7SOGOgmGIs3iFWN4ERt.jpg?f=user_large)
Dat denk ik ook, ergens gaat ie een keer knappen en doen we alles met bonnetjes.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Nu ben ik geen econoom, maar dit kan toch alleen maar fout gaan aflopen op de lange termijn?
Of Sats.....

het volume vind ik nog niet echt denderend van deze "bounce". Als dat niet snel komt gaat ie er wel door zakken ben ik bangPilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:28:
Nogal een belangrijk niveau waar we nu zitten in deze enorme S/R zone.
[Afbeelding]
Welnee, meer een klein aanloopje de diepte in...djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:29:
Er is precies al herstel of is dat wat snel?
⚠️BREAKING:
— Investing.com (@Investingcom) 15 januari 2021
*U.S. CORE RETAIL SALES TUMBLE -1.4% IN DECEMBER; EST. -0.1% pic.twitter.com/Iu2OyftyRo
Daarom zakt alles, maar de reden van de dalende verkopen is natuurlijk dat ze BTC aan het kopen zijn.
Gebeurd allemaal met de winst van btc en andere aandelenVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:24:
[...]

XRP = trash
[ Voor 93% gewijzigd door Spookie op 15-01-2021 16:33 . Reden: niet intressant ]
Ik zeg kopen (dit is geen financieel advies)VeChain Introduces Fee-Delegation As A Service (DaaS), Enabling Seamless Mass Adoption of dApps and Creating New Business Opportunities
Mijn berging ligt propvol schelpen, tulpenbollen, en natuurlijk drank en sigaretten. Betere ruilmiddelen bestaan er niet. Komt wel goedVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Gewoon weer werken maandag. Prepensioen komt later wel.
Eens. Als we hier geen support vinden gaan we echt nog wel een stuk lager. Ik zou graag 30-31,5K nog getest zien worden. Kijken hoe het daar is.PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:28:
Nogal een belangrijk niveau waar we nu zitten in deze enorme S/R zone.
[Afbeelding]
Zeg dat nou niet te hard, deze rode kaars gaat vrij hard.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Eens. Als we hier geen support vinden gaan we echt nog wel een stuk lager. Ik zou graag 30-31,5K nog getest zien worden. Kijken hoe het daar is.
Sorry baasRichh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Zeg dat nou niet te hard, deze rode kaars gaat vrij hard.
Kom maar met die rode dildo hoor. Ik sta te wachten om dei op te vangen. Heb alle munten die shit zijn er met winst uitgedaan. Hatsee. ik wil bloed zien vloeienRichh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Zeg dat nou niet te hard, deze rode kaars gaat vrij hard.
Verwijderd
Ik wil wel een slof peuken ruilen tegen een kilo beef jerky?Richh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:34:
[...]
Mijn berging ligt propvol schelpen, tulpenbollen, en natuurlijk drank en sigaretten. Betere ruilmiddelen bestaan er niet. Komt wel goed
Eet ik die tulpenbollen wel op.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Ik wil wel een slof peuken ruilen tegen een kilo beef jerky?
Fuck dalingen, we gaan stijgen!!
Auw. Er zijn kabinetten voor minder afgetreden
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!