Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.761 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55

JT

VETAK y0

Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:13:
[...]

Ik had geen sell order dus ritje omhoog en omlaag.. nu net verkocht voor een plukje winst.

Veel alts hebben een vergelijkbare rit gemaakt.
Ach ja, leuk klein winstje zo, alleen op 0,01% je order niet raken is wel flauw :+ Restje ook net de deur uit gedaan met klein beetje winst. In ieder geval heb ik geld voor een paar repen Milka :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb een wat serieuzere vraag dan 'slowtalk', maar ik gooi hem er hier ff in....

Ik heb nu een tijdje een Nano Ledger S. Portefeuille van BTC en ETH en ADA. Als je naar ADA kijkt: dat benader ik via adalite.io. Inloggen met Ledger via USB gekoppeld. Als je naar BTC en ETH kijkt: via Ledger Live.

ADA kan ik staken. BTC en ADA kun je op Bitvavo ook staken. Op Ledger Live niet. Is deze techniek anders? Kan ik mijn ETH ook staken zónder risico van laten-staan-bij-Bitvavo?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Emcee schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:03:
[...]

Maak je dit soort orders allemaal handmatig of is daar een handigheidje voor op binance?
Allemaal handmatig. Maar ben er inmiddels wel handig in geworden :)
Heisenbug schreef op zondag 31 januari 2021 @ 02:42:
[...]

Je kunt als UNI holder ook nog 220 stuks MIR claimen. Nog eens $980 cadeau.
Ik heb mijn UNI geclaimd, maar niet gehold. Dan neem ik aan dat ik geen MIR kan claimen?
Zowel ZRX als GRT hebben het prima gedaan vannacht, maar ik had meer van ETH verwacht.

[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 31-01-2021 08:54 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:19
Waarom gaat XRP er weer vandoor ? Was dat niet gepland voor morgen ?
Had net nog wat XRPDOWN lopen. Dat heb ik maar even weggehaald :+

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Vast inslaan voordat het morgen >1+ staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

Btc en eth helemaal levenloos zzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Hermans123 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:47:
Vast inslaan voordat het morgen >1+ staat
Oja :+

Ik blijf mooi vasthouden aan m'n paar tientjes XRP. We gaan het morgen wel merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:45:
Waarom gaat XRP er weer vandoor ? Was dat niet gepland voor morgen ?
En zo werkt een pump&dump. Zeggen dat je op (insert datum) met z'n allen moet kopen, en dan zelf een dag (of 2) eerder goedkoop kopen, zodat op het moment dat de pump begint, jij je coins met een goeie winst kan verkopen en de goedgelovige Henkies met een grote bag achterblijven.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
VERINGTENTJE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:52:
[...]

En zo werkt een pump&dump. Zeggen dat je op (insert datum) met z'n allen moet kopen, en dan zelf een dag (of 2) eerder goedkoop kopen, zodat op het moment dat de pump begint, jij je coins met een goeie winst kan verkopen en de goedgelovige Henkies met een grote bag achterblijven.
Ja, dat ben ik wel weer even met je eens, maar ik had niet verwacht dat mensen op deze prijs nog zouden instappen. Dat vind ik op z'n minst opmerkelijk.

De boot gemist hebben en dan maar alvast in het water springen omdat er mogelijk nog een boot aankomt vind ik wat bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:53:
[...]

De boot gemist hebben en dan maar alvast in het water springen omdat er mogelijk nog een boot aankomt vind ik wat bijzonder.
Power of social media. Henk leest het nét te laat, maar denkt dat ie nog ruim op tijd is omdat het toch pas morgen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

VERINGTENTJE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:56:
[...]

Power of social media. Henk leest het nét te laat, maar denkt dat ie nog ruim op tijd is omdat het toch pas morgen begint.
Ja maar als genoeg mensen zo denken dan word het een self fullfilling prophecy.

Zelfs al komt er morgen geen pump als genoeg mensen denken dat er wel een pump gaat komen dan zijn zei de reden van de pump. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
spaceboy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:21:
Ik heb een wat serieuzere vraag dan 'slowtalk', maar ik gooi hem er hier ff in....

Ik heb nu een tijdje een Nano Ledger S. Portefeuille van BTC en ETH en ADA. Als je naar ADA kijkt: dat benader ik via adalite.io. Inloggen met Ledger via USB gekoppeld. Als je naar BTC en ETH kijkt: via Ledger Live.

ADA kan ik staken. BTC en ADA kun je op Bitvavo ook staken. Op Ledger Live niet. Is deze techniek anders? Kan ik mijn ETH ook staken zónder risico van laten-staan-bij-Bitvavo?
Het staken van BTC op Bitvavo is volgens mij iets dat Bitvavo zelf bekostigt, want vanuit Bitcoin zelf is staken niet mogelijk, het is dus altijd een derde partij die dat aanbiedt. ADA kan je daadwerkelijk staken, maar daarvoor moet je je wel bij een stakingpool aanmelden en ik denk niet dat dat via de Ledger icm adalite.io kan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Niks anders dan pumps en dumps de laatste dagen. Valt niet op te traden, gewoon mazzel hebben dat je shitcoin er een keer bij zit anders kan je enkel verliezen is mijn idee..

Ik hoop dat ada nog een keertje gaat..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:13

B4tman_DH

To the Bat.....

Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:01:
Niks anders dan pumps en dumps de laatste dagen. Valt niet op te traden, gewoon mazzel hebben dat je shitcoin er een keer bij zit anders kan je enkel verliezen is mijn idee..

Ik hoop dat ada nog een keertje gaat..
Die hype gaat vanzelf over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 21:41
VERINGTENTJE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:52:
[...]

Of, men koopt in voordat het nieuws van een pump naar buiten gebracht wordt. Dan komen ze met het nieuwd van een afgesproken pump. Iedereen en zijn moeder probeert in te kopen voor de pump begint en veroorzaakt daarmee zelf de pump. De pump op de afgesproken datum komt helemaal niet...

We gaan t zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Tja, gewoon veel mensen die fomo hebben en geld hebben verloren en het nu hopen Goed te maken met een andere pump. Snap alleen niet dat ze dan xrp kiezen, ok, wel lekker controversieel, maar ook een hoge marketcap.

Ik stel voor dat we onze eigen meme/shitcoin starten vanuit dit topic. Hopium, ceo is jaapio, tagline= worth nothing in a bull market, pure gold in a bear market 😂

Iedere tweakert krijgt er 1000 gratis, sowieso unlimited supply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:59:
[...]

Het staken van BTC op Bitvavo is volgens mij iets dat Bitvavo zelf bekostigt, want vanuit Bitcoin zelf is staken niet mogelijk, het is dus altijd een derde partij die dat aanbiedt. ADA kan je daadwerkelijk staken, maar daarvoor moet je je wel bij een stakingpool aanmelden en ik denk niet dat dat via de Ledger icm adalite.io kan.
Ik heb m'n ADA daarom inderdaad bewust op Bitvavo staan. Tis niet veel, maar op Coinbase of Binance doet het niets, en op Bitvavo heeft het een jaarlijks rendement van 5%. Wie het kleine niet eert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:42:
[...]

Zowel ZRX als GRT hebben het prima gedaan vannacht, maar ik had meer van ETH verwacht.
Was het ook echt een gok of heb je er iets van analyse op los gelaten?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
B4tman_DH schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:03:
[...]

Die hype gaat vanzelf over
Ja meestal is dat ook direct het einde van de bullmarket.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:16:
[...]

Ja meestal is dat ook direct het einde van de bullmarket.
Top. Zit in fiat, btc naar 6ct en gaaaaaan over een jaar ofzo :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:15:
[...]

Ik meen mij een uiterst gedetailleerde analyse te herinneren gisteravond waarmee ZRX beargumenteerd werd. Hij had een alphabetistische techniek gebruikt waarbij de beste coin bovenaan komt. 0x bleek al maanden bovenaan te staan en dus...Buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:28

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

@Taro
Was een goede om all in te gaan vannacht? GRT doet het prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:15:
[...]

In dit geval geen TA of iets dergelijks, maar beide zijn relatief nieuw, geen bagholders, staan op veel exchanges en los daarvan lijkt het wel alsof bijna alle alts het goed doen. Ik heb nu wat UNI en SNX opgepakt en ZRX de deur uitgedaan. Nog een laatste sell order voor GRT staan. En ik hou verschillende bronnen in de gaten om te kijken welke coins er veel langskomen en waar de hype is. Maar lijkt nu eerder een soort algemeen altseason te worden met tussendoor grotere pumps en dumps voor specifieke coins, dan dat er echt een touw aan vast te knopen is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Vrij veel alts doen het goed. Ook mijn ontdekking Zil bijvoorbeeld.. uiteraard heb ik die gisteren omgezet naar ada wat niks doet d:)b

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ApC_IcE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:23:
@Taro
Was een goede om all in te gaan vannacht? GRT doet het prima
Ja, ik kan ivm de Binance perikelen niet precies zien hoeveel % het voor de pf heeft gedaan, maar zal toch zo'n +15-20% zijn geweest als ik de fiat waarde bekijk. GRT staat nu op +30%, ZRX op 20%, alleen ETH brengt het gemiddelde erg omlaag met +-0%.

Volgens mijn nieuwe strategie verdeel ik nu de extra BTC waarde van de pf over BTC en ETH en die stuur ik weer naar de Ledger. Zit in een goede flow de laatste week, ik hoop alleen niet dat Bitcoin omlaag duikelt, want ik kan dus een steeds groter gedeelte van mijn pf niet meer direct verkopen als het nodig is. Maar dat geeft ergens ook wel wat rust.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 31-01-2021 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

In 2006 zelfs. Die was er écht vroeg bij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Btc heeft er nog maar weinig zin in zo lijkt het. Saai dagje of gaan we nog vuurwerk zien oOo

Zit ook nog wat leven in Polkadot zie ik. Mooi.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:40:
Btc heeft er nog maar weinig zin in zo lijkt het. Saai dagje of gaan we nog vuurwerk zien oOo

Zit ook nog wat leven in Polkadot zie ik. Mooi.
Ik ben geen vrienden met DOT. Gaat hier op de 1 of andere manier altijd fout. Pumpje gemist. Net te hoog kopen. Shorts missen. Maar ik blijf het stug proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:31:
[...]

Ja, ik kan ivm de Binance perikelen niet precies zien hoeveel % het voor de pf heeft gedaan, maar zal toch zo'n +15-20% zijn geweest als ik de fiat waarde bekijk. GRT staat nu op +30%, ZRX op 20%, alleen ETH brengt het gemiddelde erg omlaag met +-0%.

Volgens mijn nieuwe strategie verdeel ik nu de extra BTC waarde van de pf over BTC en ETH en die stuur ik weer naar de Ledger. Zit in een goede flow de laatste week, ik hoop alleen niet dat Bitcoin omlaag duikelt, want ik kan dus een steeds groter gedeelte van mijn pf niet meer direct verkopen als het nodig is. Maar dat geeft ergens ook wel wat rust.
Ik deed hetzelfde. En dan trade ik op een gegeven moment niet meer. Dat geeft dan ook soms de verkeerde spanning.
Ik wilde mee in GRT. Staat me nu even te hoog. Maar na een paar borrels toch maar besloten gewoon te slapen in Fiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:26:
[...]

In dit geval geen TA of iets dergelijks, maar beide zijn relatief nieuw, geen bagholders, staan op veel exchanges en los daarvan lijkt het wel alsof bijna alle alts het goed doen. Ik heb nu wat UNI en SNX opgepakt en ZRX de deur uitgedaan. Nog een laatste sell order voor GRT staan. En ik hou verschillende bronnen in de gaten om te kijken welke coins er veel langskomen en waar de hype is. Maar lijkt nu eerder een soort algemeen altseason te worden met tussendoor grotere pumps en dumps voor specifieke coins, dan dat er echt een touw aan vast te knopen is :)
Ah voor die twee ben ik al te laat zie ik :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:48:
[...]

Ah voor die twee ben ik al te laat zie ik :+
Zeker. Daarom doe ik er ook nu niets mee.
Twijfel nog om een rondje XRP mee te liften in een dip.
Maar sinds de avondklok doe ik overdag veel andere dingen en dan geen tijd om constant te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ApC_IcE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:50:
[...]

Zeker. Daarom doe ik er ook nu niets mee.
Twijfel nog om een rondje XRP mee te liften in een dip.
Maar sinds de avondklok doe ik overdag veel andere dingen en dan geen tijd om constant te volgen.
Dat zijn voor mij altijd van die faalacties want als ik dan koop dan blijkt de laatste ronde net geweest te zijn :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:52:
[...]

Dat zijn voor mij altijd van die faalacties want als ik dan koop dan blijkt de laatste ronde net geweest te zijn :')
Heb ik ook een tijdje last van gehad en soms nog steeds.
zit nu 100% in Fiat en ben strategieën aan het bedenken/ inlezen / nieuws etc etc

[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 31-01-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ApC_IcE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:53:
[...]

Heb ik ook een tijdje last van gehad en soms nog steeds.
zit nu 100% in Fiat en ben strategieën aan het bedenken/ inlezen / nieuws etc etc
Op basis waarvan besluit je dan om wel of niet mee te doen? Of is het een pure gok?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Persoonlijk even volledig in Fiat. Laatst sterk in AAVE en GRT gezeten terwijl ETH moon ging. Daarop aantal verkeerde traders gemaakt met ETH. Vervolgens gekozen om eerst genoemde om te zetten naar ETH en later volledig Fiat gegaan. Achteraf spijt. Les? Kleinere posities in zulke coins zodat het ook geen paniekvoetbal wordt. Nu maar eens beraden wat we komende week gaan doen, Fiat blijven of toch richting bepaalde coins te gaan. Persoonlijk vondt ik het signaal van Musk afgelopen week erg sterk, dus wellicht toch BTC en direct overzetten naar de Ledger en dan minder impulsief handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Coinbase is er geen optie om dust om te zetten naar bijv. BTC toch? Ik heb nog allemaal leftovers van al die gratis giveaways (BAND, BAT, XLM, GRT), maar ik kan er dus niets meer mee. En voor CB Pro zijn de orders te klein.

@JohnW1 Ik heb AAVE de afgelopen maanden steeds op de verkeerde momenten gekocht en verkocht. Op een gegeven moment daarom besloten er een aantal te kopen en heb ze direct op de Ledger geparkeerd. Gekocht voor 255, staan nu op 305. Dat is voor mij vaak de enige manier om echt te kunnen holden voor langere tijd en niet tussendoor weer te verkopen als ik een korte termijn daling verwacht, maar op de langere termijn een stijging verwacht.

[ Voor 49% gewijzigd door Taro op 31-01-2021 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Op basis waarvan besluit je dan om wel of niet mee te doen? Of is het een pure gok?
Ik kijk naar zoveel dingen:
  • TA
  • Reddit
  • Bloomberg Crypto
  • Tweakers
  • Twitter en Hypes (niet Hyves) O-)
  • Ik overleg ook met vrienden die heel veel info vergaren en die ga ik uitpluizen op scams etc.
En ik druk op de knop met soms gevoel en dan gaat het eerder mis dan goed hoor. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door ApC_IcE op 31-01-2021 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Benieuwd of ETH zo door de 3 minute MA99 omhoog gaat uitbreken... Een higher low zegt op dit timeframe voor de lange termijn natuurlijk niets, maar zou positief uit kunnen pakken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7sNt4w37O24WmWvhtb7Zg-Lg3Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jl7Wh1a967OLsYD8cw09Kew3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
@JohnW1 Ik heb AAVE de afgelopen maanden steeds op de verkeerde momenten gekocht en verkocht. Op een gegeven moment daarom besloten er een aantal te kopen en heb ze direct op de Ledger geparkeerd. Gekocht voor 255, staan nu op 305. Dat is voor mij vaak de enige manier om echt te kunnen holden voor langere tijd en niet tussendoor weer te verkopen als ik een korte termijn daling verwacht, maar op de langere termijn een stijging verwacht.
[/quote]

Thanks voor de reactie.
Ik denk dat die strategie ook beter bij me gaat passen(Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:56:
Op Coinbase is er geen optie om dust om te zetten naar bijv. BTC toch? Ik heb nog allemaal leftovers van al die gratis giveaways (BAND, BAT, XLM, GRT), maar ik kan er dus niets meer mee. En voor CB Pro zijn de orders te klein.

Niet kunnen vinden nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:05:
Benieuwd of ETH zo door de 3 minute MA99 omhoog gaat uitbreken... Een higher low zegt op dit timeframe voor de lange termijn natuurlijk niets, maar zou positief uit kunnen pakken.
[Afbeelding]
Ik zat er ook naar te kijken. Omdat ETH al zo lang blijft morrelen rond de $ 1350.

Ik zit nu 50% ETH en buy order XRP op $ 0.4001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[Afbeelding]
En dan koop je net boven die lijn als die er komt?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
ApC_IcE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Ik zat er ook naar te kijken. Omdat ETH al zo lang blijft morrelen rond de $ 1350.

Ik zit nu 50% ETH en buy order XRP op $ 0.4001
Waarom is XRP eigenlijk weer zo aan het stijgen? Ontwikkelingen rondom rechtzaak? Kan er zo snel niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:05
great minds think the same zit op 1118 breakout the azen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxxqJnUHdTaLinpXeu-mlCdVKQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s1D2LOjRYNsIeiULWwo5GW80.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door MrFX op 31-01-2021 10:15 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Waarom is XRP eigenlijk weer zo aan het stijgen? Ontwikkelingen rondom rechtzaak? Kan er zo snel niets over vinden.
Waarschijnlijk combinatie van SSB (SatoshiStreetBets) vermelding gisteren en een algemene stijging bij veel alts.
JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:12:
[...]

En dan koop je net boven die lijn als die er komt?
Hangt van het type markt af denk ik. In een bullrun kan dat, in een bearmarket of sideways market kan je vaak vlak boven die lijn een terugval verwachten.

Het beste is natuurlijk altijd om eronder al ingestapt te zijn op het moment dat de higher low wordt neergezet, maar dat is erg lastig te timen :)

Edit: Ik vind het er maar bearish uitzien. Zit nu volledig in USDT.

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 31-01-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:15:
[...]

Waarschijnlijk combinatie van SSB (SatoshiStreetBets) vermelding gisteren en een algemene stijging bij veel alts.
Daar zag ik 'm indd wel. Maar wordt nog meer over DOGE gesproken zo te zien. Benieuwd of daar nog beweging in komt. Hoop stiekem van wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
[Afbeelding]
Hoe bepaal je in welk tijdsslot (1m, 3m, 15m, 1h, etc..) je naar de MA kijkt voor significante uitbraken/veranderingen? Gewoon de tijdssloten afgaan en kijken op welke de koers tegen een lijn aanzit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
JohnW1 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:56:
Persoonlijk even volledig in Fiat. Laatst sterk in AAVE en GRT gezeten terwijl ETH moon ging. Daarop aantal verkeerde traders gemaakt met ETH. Vervolgens gekozen om eerst genoemde om te zetten naar ETH en later volledig Fiat gegaan. Achteraf spijt. Les? Kleinere posities in zulke coins zodat het ook geen paniekvoetbal wordt. Nu maar eens beraden wat we komende week gaan doen, Fiat blijven of toch richting bepaalde coins te gaan. Persoonlijk vondt ik het signaal van Musk afgelopen week erg sterk, dus wellicht toch BTC en direct overzetten naar de Ledger en dan minder impulsief handelen.
Ik heb mijn btc gewoon op de ledger staan samen met een groot deel van mijn eth. Die raak ik gewoon niet aan. Ongeveer 25% van mijn pf staat op exchanges daarmee heb ik voor mijzelf in ieder geval een groot deel veilig staan.. uiteindelijk werkt hodl voor mij het beste, soms maak ik wel wat winstnmet een trade hoor, maar dat is vaak tientjes werk. Gisteren 34 euro.. woop woop! :+

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:23
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Dat denk ik wel:

https://ripple.com/insigh...liminary-ripple-response/

Geen ontwikkeling behalve een weerwoord ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WatcherZ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:21:
[...]

Hoe bepaal je in welk tijdsslot (1m, 3m, 15m, 1h, etc..) je naar de MA kijkt voor significante uitbraken/veranderingen? Gewoon de tijdssloten afgaan en kijken op welke de koers tegen een lijn aanzit?
In het weekend en doordeweeks 's avonds handel ik op de 3 minute MA's OF stel ik op basis van de 4H/1D/1W een aantal buy of sell orders in. Doordeweeks overdag pas ik ook dat laatste toe ivm mijn werk, ik stel dan 's avonds een en ander in en dan hoop ik dat het overdag goed uitpakt :)

Een aantal keer per week ga ik de 4H/1D/1W langs en dan bepaal ik de aanpak voor de komende dagen/week. Die post ik hier dan doorgaans ook. Zal ik later vandaag weer eens doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicideman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
Er zitten momenteel 130 duizend mensen in een Telegram groep voor de "Buy & Hold XRP op 1feb" zal mij benieuwen of het scam, is of niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik heb me de afgelopen weken al een paar keer verbaasd over de kracht van divergence signalen. Zelfs als ze niet super uitgesproken zijn lijkt het behoorlijk betrouwbaar.

Daardoor nu al een aantal keer op precies het juiste moment kunnen kopen.

ZILBTC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5I6PuSjvT5bWwWD25tarypmFk3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VRrPGhlc2IqJrDpfxfUtkZHX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:29:
Ik heb me de afgelopen weken al een paar keer verbaasd over de kracht van divergence signalen. Zelfs als ze niet super uitgesproken zijn lijkt het behoorlijk betrouwbaar.

ZILBTC

[Afbeelding]
En dan korte ritjes of blijf je zitten? Zoals nu met zil bijvoorbeeld.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:29:

ZILBTC

[Afbeelding]
Die werken imho niet echt met pumps en dumps O-)
Ow wacht is ZIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Klein gokje met XRPUP weer gedaan. Kijken of ik mijn weekboodschappen opbrengst verdubbel of verspeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:30:
[...]

En dan korte ritjes of blijf je zitten? Zoals nu met zil bijvoorbeeld.
Haha niet van die moeilijke vragen stellen :D Daar heb ik nog niet echt een tactiek voor, merk ik. Bij UNI bijvoorbeeld uitgestapt op 126% winst. Wat natuurlijk top is, maar vervolgens bleef 'ie gewoon stijgen.

Ik heb nu wat sell-orders ingesteld op 20% winst, 50% winst en 100% winst. En daarna nog wat over. Zie wel wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Suicideman schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:28:
Er zitten momenteel 130 duizend mensen in een Telegram groep voor de "Buy & Hold XRP op 1feb" zal mij benieuwen of het scam, is of niet
Ik had me wekker staan om 14.30 NL tijd.
Op 1 feb. Dat is de aankondiging. Maar ja. Ik kijk even vandaag en vannacht wat die doet.
Staat ook al op 2x de waarde vergeleken paar dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Uiteraard als genoeg mensen erin geloven die gaan allemaal "vantevoren" inkopen. Morgen daalt de koers gok ik. Vandaag gok ik op FOMO kopers die de gamestop trein gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Edit: en uiteraard met kleingeld spelen voor de fun, zit niet mijn porto in deze scam te pompen.

[ Voor 60% gewijzigd door knakworst op 31-01-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:31:
[...]

Ik zat gisteren nog te kijken naar jouw limits. Het klopte allemaal tamelijk. :*)

Hoe kwam je hierbij? Zag je gewoon op signal chats dat deze zouden worden gepumpt en ging je "Yolo"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Grote kans dat de starters toch voor de Pump & Dump gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Volume in XRP is groter dan eind november toen de prijs per XRP hoger was, hopelijk gaan we nu ff knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Ik heb twee weken geleden xrp gekocht in de hoop dat de rechtzaak goed uit zou pakken. Weet niet of ik nou blij moet zijn met deze ogenschijnlijke p&d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Cardano zakt weer lekker weg in het moeras.. het is echt shitcoin week geloof ik.

Toch knap dat ik de grootste loser van de dag heb uitgekozen. Bounce eens omhoog joh ada, slapzak.

[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 31-01-2021 10:55 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Adr01 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:45:
[...]

Ik zat gisteren nog te kijken naar jouw limits. Het klopte allemaal tamelijk. :*)

Hoe kwam je hierbij? Zag je gewoon op signal chats dat deze zouden worden gepumpt en ging je "Yolo"?
Die van ZRX/0X en GRT? Helaas maar 2-3 van aangetikt vannacht, de rest vanochtend handmatig verkocht.

Ik ga wel vaker YOLO (Zit nu weer in XRP :) ) en de uitstappunten bepaal ik in dit soort gevallen in veelvouden van de huidige koers. Zoals bij DOGE heb ik x1,5, x2, x3 aangehouden en daarvoor limit sell orders ingesteld. Wat ik ook vaak toepas is de huidige koers verhogen met 1 andere waarde. Dus bijv: 0,0111 -> 0,0121 & 0,0131 en als ik echt een grote move verwacht: 0,0198, 0,0248, etc. En daarbij hou ik dan rekening met bepaalde psychologische waarden door vlak onder ronde getallen te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik denk dat een hardware wallet er toch maar eens van moet komen. Vind aan de ene kant een beetje zonde, want die x-euro kan ik ook in crypto steken, maar goed ;)

Ik twijfel nog tussen een Ledger Nano S en X. In hoeverre is het relevant om direct een backup device te hebben? Stel dat ik 'm verlies of het ding kapot gaat, dan kan ik toch ook herstellen met een recovery phrase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:05
Hermans123 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:48:
Ik heb twee weken geleden xrp gekocht in de hoop dat de rechtzaak goed uit zou pakken. Weet niet of ik nou blij moet zijn met deze ogenschijnlijke p&d..
Niets is zeker in het leven. Zonder dat er al een gerechtelijke uitspraak is een mooi rendement behalen is mooi mee genomen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 19:39
Hermans123 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:48:
Tis verleidelijk om nu in te stappen. Maar het is mij te risicovol.
In vergelijking met november idd zou een pump behoorlijk hoog kunnen uitpakken.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:52:
[...]
*knip*

Wat ik ook vaak doe is de huidige koers verhogen met 1 andere waarde. Dus bijv: 0,0111 -> 0,0121 & 0,0131 en als ik echt een grote move verwacht: 0,0198, 0,0248, etc. En daarbij hou ik dan rekening met bepaalde psychologische waarden door vlak onder ronde getallen te gaan zitten.
Zulke kleine stapjes hebben alleen zin als het om behoorlijke bedragen gaat toch? Anders is het waarschijnlijk niet de moeite waard ivm trading fees?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:52:
Ik denk dat een hardware wallet er toch maar eens van moet komen. Vind aan de ene kant een beetje zonde, want die x-euro kan ik ook in crypto steken, maar goed ;)

Ik twijfel nog tussen een Ledger Nano S en X. In hoeverre is het relevant om direct een backup device te hebben? Stel dat ik 'm verlies of het ding kapot gaat, dan kan ik toch ook herstellen met een recovery phrase?
Klopt, maar als er 1 kapot gaat moet je eerst een nieuwe bestellen, het backup pack is redelijk goedkoop tov 2 losse devices. Dus niet verkeerd die direct aan te schaffen, heb ik ook gedaan. Dacht ook altijd dat ik dat geld liever in crypto stak, maar het is wel handig en veiliger dan alles op de exchange te laten staan of veel verschillende wallets te installeren. Kan je iig de Nano X boven de S aanraden als je er maar 1 wil aanschaffen. in het backup pack zitten ze beide, de S gebruik ik als backup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:55:
[...]

Klopt, maar als er 1 kapot gaat moet je eerst een nieuwe bestellen, het backup pack is redelijk goedkoop tov 2 losse devices. Dus niet verkeerd die direct aan te schaffen, heb ik ook gedaan. Dacht ook altijd dat ik dat geld liever in crypto stak, maar het is wel handig en veiliger dan alles op de exchange te laten staan of veel verschillende wallets te installeren. Kan je iig de Nano X boven de S aanraden als je er maar 1 wil aanschaffen. in het backup pack zitten ze beide, de S gebruik ik als backup.
Hier ook zo'n backup pack gekocht. Kan het aanraden. Tis ff instellen, maar je hebt iig een 'snelle' backup mocht je Nano besluiten het bijltje er bij neer te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

YOLO op xrp met 20 dollar :+ Als
Als 5% van die 130k mensen morgen om 1430 koopt dan heb ik misschien een gratis pizza :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Hier ook zo'n backup pack gekocht. Kan het aanraden. Tis ff instellen, maar je hebt iig een 'snelle' backup mocht je Nano besluiten het bijltje er bij neer te gooien.
Heb ik afgelopen Black Friday gedaan. Erg nuttig packje, inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Zulke kleine stapjes hebben alleen zin als het om behoorlijke bedragen gaat toch? Anders is het waarschijnlijk niet de moeite waard ivm trading fees?
In het voorbeeld is dat wel 10% per stap, al lijkt het minder :) Mijn trading fee's zitten rond de 0,06%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Iedereen die daar zit heeft dikke money voor ogen. "Buy and hold" is gewoon een verbloeming. Die smeerlappen erachter hebben ATL low ingekocht en profiteren van de true believers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Spacewide schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Iedereen die daar zit heeft dikke money voor ogen. "Buy and hold" is gewoon een verbloeming. Die smeerlappen erachter hebben ATL low ingekocht en profiteren van de true believers.
Of ath en willen zo hoog mogelijk verkopen om het verlies te verkleinen.

Ik blijf er lekker weg van. Hou het bij mijn huidige pf.

Btc, eth, dot, ada, neo.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 31-01-2021 11:10 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Spacewide schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Precies, die 130k mensen kopen nu kleine hoeveelheid en zitten morgen 1430 te wachten totdat iemand gaat kopen. Lijkt me sterk dat iemand van die groep gaat wachten tot 1430 morgen, maar goed. Hoop voor diegene die erin zitten dat ik het helemaal verkeerd heb en dat die naar 2 dollar gaat, ik sla hem over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

UntamedNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:07:
[...]

Precies, die 130k mensen kopen nu kleine hoeveelheid en zitten morgen 1430 te wachten totdat iemand gaat kopen. Lijkt me sterk dat iemand van die groep gaat wachten tot 1430 morgen, maar goed. Hoop voor diegene die erin zitten dat ik het helemaal verkeerd heb en dat die naar 2 dollar gaat, ik sla hem over :)
Je verwacht ook niet dat mensen zomaar een wachtwoord geven aan de telefoon, ook verzoek via Whatsapp van een onbekend nummer duizenden euro's overmaken naar een onbekende rekening of hun private keys geven zogenaamd om een airdrop te ontvangen...schijnbaar werkt het toch allemaal :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Als je op Binance zit is de btc/eur en ETH/eur onder andere fee loos als maker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:52:

Back-up device is in principe niet nodig, met je 24 woord seed kan je ook in een software wallet gooien.
Of je dat moet willen is een tweede, ivm keyloggers en malware etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Laatst online: 15:27
Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:26:
Vrij veel alts doen het goed. Ook mijn ontdekking Zil bijvoorbeeld.. uiteraard heb ik die gisteren omgezet naar ada wat niks doet d:)b
Inderdaad, gisteravond met iets meer dan 10 procent winst verkocht. Prima dus. ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:06:
[...]

Of ath en willen zo hoog mogelijk verkopen om het verlies te verkleinen.

Ik blijf er lekker weg van. Hou het bij mijn huidige pf.

Btc, eth, dot, ada, neo.
Ik las net dat het niet zo lekker ging met je ADA O-)
Die trekt wel weer bij hoor, iedereen is nu gefocust op XRP d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
Daacuso schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Inderdaad, gisteravond met iets meer dan 10 procent winst verkocht. Prima dus. ;)
En ik zit te twijfelen of ik mijn winst pak op
SNX - 50%
XLM - 40%
GRT - 20%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Ik las net dat het niet zo lekker ging met je ADA O-)
Die trekt wel weer bij hoor, iedereen is nu gefocust op XRP d:)b
Ik hodl gewoon tot er een keer 1 van mijn coins een pump krijgt. Dan verkoop ik en steek de helft in btc en de andere helft in mijn zak.

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Goede morgen,

Ik dacht een aantal jaar lurken maar eens iets posten! In december 2017 ingestapt in bitcoin, Daarna elke maand DCA. Een aantal hypes niet kunnen weerstaan en daaraan aardig verloren ( denk aan OCE en Retailcoins 8)7 )

Dagelijks het topic gevolgd en genoten van alle TA's, Discussies, Goede doelen actie tot de MOON en REKT plaatjes.

Zelf werkzaam in de zorg en ingestapt uit interesse om extra geld bij te verdienen, ondertussen down the Rabit hole gegaan. Wil er nog steeds aan verdienen maar merk ook wel dat ik nu een gedeelte blijf hodlen omdat ik het idee van be your bank tof vindt!

Geniet momenteel van alle waanzin mbt WSB, ga mee in het enthousiasme van Tomminatie om als kleine jongens het grote systeem te fucken.

lig Thanks voor alle info en het vermaak!

Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:23:
[...]

Ik hodl gewoon tot er een keer 1 van mijn coins een pump krijgt. Dan verkoop ik en steek de helft in btc en de andere helft in mijn zak.
Klinkt als een goed plan :) , ik zit met een wat risicovoller plan in de alts.
Wil minstens een aantal x over de kop zien voordat ik omzet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
-Colossalman- schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:23:
[...]

En ik zit te twijfelen of ik mijn winst pak op
SNX - 50%
XLM - 40%
GRT - 20%
Geen advies, maar ik zou winst pakken op SNX en XLM. GRT zie ik binnenkort nog wel de 1 dollar aantikken, dus die laten staan.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Daacuso schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Geen advies, maar ik zou winst pakken op SNX en XLM. GRT zie ik binnenkort nog wel de 1 dollar aantikken, dus die laten staan.
Klinkt nog steeds als advies 8) ,

Dit is geen advies maar jou “geen advies” klinkt als advies.

Sorry, terug naar crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
Daacuso schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Ik ga vandaag sowieso een sell doen. Kijk nu nog even rustig wat het doet.
Voordeel van een zondag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Noem me maar gek, en ik heb er ook te weinig verstand van, maar ik heb m'n XLM sell order op 1200 sats staan. Kijken of we er in de buurt kunnen komen binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
elektriekert schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:28:
[...]

Klinkt nog steeds als advies 8) ,

Dit is geen advies maar jou “geen advies” klinkt als advies.

Sorry, terug naar crypto
Tja, het is maar hoe je het leest. Maar nogmaals dat zou mijn beslissing zijn. Doe er verder mee wat je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Daacuso schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:29:
[...]

Tja, het is maar hoe je het leest. Maar nogmaals dat zou mijn beslissing zijn. Doe er verder mee wat je wil ;)
Haha, ben een beetje melig vandaag ;)
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

elektriekert schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Haha, ben een beetje melig vandaag ;)
O+
Misschien moet je dan hier even wat inleggen
:Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Klinkt als een goed plan :) , ik zit met een wat risicovoller plan in de alts.
Wil minstens een aantal x over de kop zien voordat ik omzet .
Dat zijn de meeste al, dus als er echt een goeie pomp overheen komt verkoop ik.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:05
Beginnersgeluk, vanochtend iets meer dan 64% winst gepakt met XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

XRP valt me op Binance ook op dat de buy orders rond de 10-15miljoen XRP zijn.
Sell orders op 0.51-0.52 alleen al hoger zijn constant.

Dus die 50cent wall is toch wel een dreun om doorheen te komen.

Ik laat hem even in Fiat. Kijk even de kat uit de boom

[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 31-01-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Aangezien die WSB en het debacle met Robinhood laat zien dat het top zou zijn als je via een soort van DeFi ook in aandelen kon ben ik maar eens gaan rond struinen op twitter en natuurlijk blijkt er al een project te zijn dat hier een Crypto voor heeft gemaakt.

Kijken of ik met m'n zakgeld meer sats kan stacken door te gokken op Mir en Terra Luna. Geen idee wat het doet maar op mijn twitter bingo kaart scoorde die al hoog aangezien ze het hadden over de Koreaanse ETH, de crypto VISA en iets met Staking/dividend en natuurlijk een blauw logo.

Let the ride begin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Ducksy88 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Misschien moet je dan hier even wat inleggen
:Y)
Heb het al een paar keer zien langskomen maar heb me hier 0,0 in verdiept :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
ApC_IcE schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:33:
XRP valt me op Binance ook op dat de buy orders rond de 10-15miljoen XRP zijn.
Sell orders op 0.51-0.52 alleen al hoger zijn constant.

Dus die 50cent wall is toch wel een dreun om doorheen te komen.

Ik laat hem even in Fiat. Kijk even de kat uit de boom
Klopt, te veel bagholders. Dus ik hou vast aan me flufje xrpdown. Die knalt komende week gewoon weer naar 30 cent.

Pagina: 1 ... 115 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!