Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:56:
[...]

Wat hebben die met elkaar te zien?
Ik zie eerder ADA knallen.
ADA gaat ook zeker nog wel, we zullen zien 2021 wie overeind blijft.
Ik denk dat voor vele alts er in 2021 veel gaat gebeuren, zowel down als up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
spietie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ja tot wanneer hebben ze vandaag tijd om dit te doen? Kan gevolg geven voor de koers. Iemand en idee?
Als ze de stukken vandaag aanleveren dan heeft dat geen effect op dit moment. Leveren ze niets aan dan wel..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik twijfel om ff uit te stappen met bitcoin, kan toch best snel heel link worden en een dikke drop komen als Amerika wakker wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
keinless schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:17:
Ik twijfel om ff uit te stappen met bitcoin, kan toch best snel heel link worden en een dikke drop komen als Amerika wakker wordt..
Bij twijfel niet oversteken!

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Het tether verhaal speelt al jaren..
21-11-2017
20-1-2018,
18-6-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
zorss schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:20:
21-11-2017
20-1-2018,
18-6-2018
The big BAM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Bij twijfel niet oversteken!
Haha nice
21-11-2017
20-1-2018,
18-6-2018
Maar vgm is het nu wel iets serieuzer toch?

[ Voor 49% gewijzigd door keinless op 15-01-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
keinless schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:17:
hij tikte net weer opgaande trendlijn aan. Zakt er nog niet door zo te zien. Maar kan best dat het wel gebeurt straks

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
REEF pakt z'n momentje ook ff.
Voor de test Dot gestakt voor REEF, pakt nog best grappig uit.
Benieuwd of voor einde staking (eind jan.) het nog meer met de prijs gaat doen?
Er komen ook steeds meer voetbalclub tokens, wie ze ook koopt ze worden gekocht>> 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:17:
[...]

Als ze de stukken vandaag aanleveren dan heeft dat geen effect op dit moment. Leveren ze niets aan dan wel..
Hoe laat is me dat dan? Ook te zien west of oostelijk halfrond ivm tijd dacht ik. Nu 6.22 in NY.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 13:46
Ik heb gister wat ether over gemaakt naar ether 2 staking op kraken.com.

Ik wacht nu al meer dan 24 uur op conformations

Iemand anders toevallig deze of andere ervaringen qua wacht tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
21-11-2017
20-1-2018,
18-6-2018
Dan gaat het inderdaad nog wel ff duren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Richh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:57:
Grote institutionele beleggers gaan ook echt niet zomaar in crypto investeren als het allemaal niet in de haak zou zitten. Ik maak me er zelf weinig druk om, maargoed, dat is zeker geen financieel advies.
Die aanname zou ik niet doen. Die beleggers doen gewoon wat hun klanten willen en zij verdienen niet aan de koers maar aan de services die ze leveren, het maakt voor hen dus geen zak uit wat een koers doet. Ze verdienen zowel op aan- als verkoop dus in zekere zin zijn ze zelfs gebaat bij grote schommelingen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ik meen me te herinneren dat er eens eerder onzekerheid bestond over usdt wat voor een mooie pump zorgde.
Als iedereen die usdt heeft dat nu omzet in btc lijkt me dat een aardige pump. :P
@PilatuS heeft die vorige case met Tether wel eens goed beschreven:
Het kan prima ineens gebeuren. Ik weet nog dat er nieuws was over de rechtzaak met USDT/Tether. BTC/USDT ging met 20% omhoog en USDT ging met 20% omlaag. Na een tijdje ging USDT weer netjes naar de dollar, maar het ging toen heel hard omlaag en later zijn er nog swings geweest. Ik had toen mazzel dat ik er naar keek en BTC kochtt en later weer verkocht voor een winst, maar stel USDT was blijven zakken naar zeg 50% van de dollar en je ging toen niet naar crypto had je toch echt een probleem.

Dat hele gezeik met Tether was omdat er maar 70% aan dollars aanwezig waren tegenover 100% in Tether. Iedere Tether was dus eigenlijk maar voor 70% gedekt en dus geen echte dollar waard. Dit was omdat Bitfinex een lening had bij Tether en Bitfinex was Tether. Hier door kregen ze een rechtzaak aan hun broek en dat kwam dus uit. Niet alleen de rechtzaak, maar de rechtzaak omdat Tether niet gedekt was. Toen ging BTC/USDT dus als een idioot omhoog omdat USDT omlaag ging. Het waren interessante dagen :P

Uiteindelijk is die rechtzaak gestopt en heeft Bitfinex de lening terug betaald.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musmus1995
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:35
Het klopt dat het tether-verhaal al jaren speelt. Wel moet je realiseren dat een dergelijk onderzoek een lange periode in beslag neemt. Meerdere malen is er uitstel gevraagd, deze zijn aangenomen, audit-onderzoeken die afgerond dienen te worden, bureaucratie etc etc. Hieromtrent kan geconcludeerd worden dat het inderdaad lang kan duren.

Die FUD die eromheen hangt, is dan ook terecht naar mijn mening. We moeten nog zien wat de conclusie gaat worden van de autoriteiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08
Richh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:57:
[...]

Grote institutionele beleggers gaan ook echt niet zomaar in crypto investeren als het allemaal niet in de haak zou zitten.
Hoewel ik er zelf over het algemeen ook zo over denk is dat natuurlijk niks anders dan één grote drogreden.

Ook grote investeerders nemen wel eens te grote risico's als er snel veel geld te halen is. Dat kunnen ze bewust doen omdat ze denken dat ze er mee weg kunnen komen. Dat geldt eigenlijk voor alles waar groot geld in zit, denk bijvoorbeeld aan banken of pensioenfondsen die boetes krijgen voor ongeoorloofde praktijken. En als het wel met de beste intenties is dan kan het alsnog fout aflopen omdat de boel niet helemaal in de haak zit. Hierbij denk ik dan bijvoorbeeld aan die grote Duitse fintech start-up die vorig jaar vanuit het niks in elkaar klapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Hahaha, het is echt leuk om YT filmpjes te kijken over crypto. De een is nog absurder dan de ander. Zit er nu een te kijken die 50-100k Ether mogelijk acht.

Die gasten zijn dan denk ik rijk geworden met (het shillen van) crypto (of het verkopen van allerlei gerelateerde bullcrap) en denken ook opeens verstand te hebben van alles wat met crypto te maken heeft. Het allerleukste is dat je dan om de paar minuten een plug krijgt van een cursus, een muntje of merch....

Daarnaast brengt hij nieuws waar ik (via artikelen en andere filmpjes) al van op de hoogte was.

Heerlijk.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:21:
REEF pakt z'n momentje ook ff.
Voor de test Dot gestakt voor REEF, pakt nog best grappig uit.
Benieuwd of voor einde staking (eind jan.) het nog meer met de prijs gaat doen?
Er komen ook steeds meer voetbalclub tokens, wie ze ook koopt ze worden gekocht>> 8)7
DOT staken? Waar? Ik kan het niet meer bijhouden met al die staking, swapping en andere dingen waar ze mee op de proppen komen.
Zag vandaag dat BNB staking nu ook BTCST geeft, net niks maar het is toch wat. Zie dat toch wat sneller omhoog gaan dan die voetbalmeuk. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
MrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:29:
Hahaha, het is echt leuk om YT filmpjes te kijken over crypto. De een is nog absurder dan de ander. Zit er nu een te kijken die 50-100k Ether mogelijk acht.

Die gasten zijn dan denk ik rijk geworden met (het shillen van) crypto (of het verkopen van allerlei gerelateerde bullcrap) en denken ook opeens verstand te hebben van alles wat met crypto te maken heeft. Het allerleukste is dat je dan om de paar minuten een plug krijgt van een cursus, een muntje of merch....

Daarnaast brengt hij nieuws waar ik (via artikelen en andere filmpjes) al van op de hoogte was.

Heerlijk.
Dat is ongeveer de definitie van de slowchat, maar dan met beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:36

WhySoSerious

Be the change.

Crypts schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:30:
[...]

DOT staken? Waar? Ik kan het niet meer bijhouden met al die staking, swapping en andere dingen waar ze mee op de proppen komen.
Zag vandaag dat BNB staking nu ook BTCST geeft, net niks maar het is toch wat. Zie dat toch wat sneller omhoog gaan dan die voetbalmeuk. :P
Kraken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ja, die wordt steeds zieker van de stijgingen.
Dat ding is toch allang verrot nu :? Of verbrand.

Valt altijd wel op dat bij grote stijgingen dit soort verhalen weer boven komen.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

anti elppa schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:21:
[...]
hij tikte net weer opgaande trendlijn aan. Zakt er nog niet door zo te zien. Maar kan best dat het wel gebeurt straks
Je kan ook een trendlijn tekenen vanaf de candle van 11 januari, en die begint mooi samen te lopen met de 4h MA 25. Dan zou het laagste punt rond de 36.500 liggen...

Ik probeer het en heb daar een buy order gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:39
Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Valt altijd wel op dat bij grote stijgingen dit soort verhalen weer boven komen.
Zolang de schijf zelf in de HDD nog heel is kan je volgens mij best veel terughalen. Mja, spelt in een hooiberg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Gaat nergens over, hij gooit eerst 5 miljoen aan BTC weg en denkt deze 7 jaar later terug te kunnen vinden op een vuilnisbelt? Dat valt voor mij onder aandacht trekken en ik kan me niet voorstellen dat er iets van waar is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:30:
[...]

Dat is ongeveer de definitie van de slowchat, maar dan met beeld.
Hmmm... de slowchat lijkt wmb meer op een soort alternatief voor google: 1001 vragen, maar zelf informatie leveren ho maar.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
DOT staken op Kraken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Lower high op de daily zichtbaar aan het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 15:39

PoKi

Ik?

Yup, werkt prima.
Moet je wel via de website doen, met de app wil dat niet.

Wie, Wat, Waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Gaat nergens over, hij gooit eerst 5 miljoen aan BTC weg en denkt deze 7 jaar later terug te kunnen vinden op een vuilnisbelt? Dat valt voor mij onder aandacht trekken en ik kan me niet voorstellen dat er iets van waar is. :/
Toen ie het weggooide was het nog niks waard dus het zou kunnen.
Al is dit een prima methode om btc te chillen.
Nu is er ook weer een andere gast die niet bij z 'n btc kan omdat ie wachtwoord kwijt is en dat is dan natuurlijk heel veel waard.

Allemaal trukendozen.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
PoKi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:36:
[...]

Yup, werkt prima.
Moet je wel via de website doen, met de app wil dat niet.
vertel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:15:
[...]
Ik denk dat voor vele alts er in 2021 veel gaat gebeuren, zowel down als up.
Interessant...

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
[...]

Ja bij de lancering van REEF ging het niet zoals BTCST, maar het zijn wel ''hoe dan'' dingetjes.. _O-
Hoe dan ook, er word op verdiend en ook verloren natuurlijk.

Voor Binance staat die meuk hier, voor wat en wanneer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
MrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Hmmm... de slowchat lijkt wmb meer op een soort alternatief voor google: 1001 vragen, maar zelf informatie leveren ho maar.
Ik heb geen antwoorden op die 1001 vragen, wel 1001 nachten vol verhalen, en 1001 verhalen vol nachten :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
login op kraken, klik op staking. zet dot in staking.. ontvang 12%.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Echt de grootste verhalen met ik heb nog een schijf ergens liggen met miljoenen...
NU weer eentje...
Edit: Door alle berichten het zijn er ook zoveel was het al gepost _O-

Misschien niet passend hier MrWilliams, maar wilde het toch ff delen :9B

[ Voor 12% gewijzigd door M-v-G op 15-01-2021 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:37:
[...]

Nu is er ook weer een andere gast die niet bij z 'n btc kan omdat ie wachtwoord kwijt is en dat is dan natuurlijk heel veel waard.

Allemaal trukendozen.
Yup, mijn neef belde me gisteren hierover. Hij heeft geen crypto maar is wel kapper. Jammer dat die momenteel dicht zijn? Of juist goed, dan komt de kappersfomo als we de 50k voorbij zijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Of je doet iets meer moeite en kijkt zelf even? :/

Heb even gekeken want ik heb een fluffje op Binance maar dat zet geen zoden aan de dijk. Aan het adres te zien op Kraken moet het in DOT verstuurd worden en dat kost me aan de Binance kant 0,1 DOT en bij Kraken nog eens 0,03 DOT, dat schiet natuurlijk voor geen meter op met kleine(re) bedragen.

Ook wel apart dat je bij Kraken moet betalen voor het ontvangen van DOT, is dat weer iets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:43:
[...]

login op kraken, klik op staking. zet dot in staking.. ontvang 12%.
Zijn daar nadelen/kosten aan?

Dus als je voor 500 eur DOT hebt, krijg je daar 12% per jaar op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:42
Goedemorgen , nogsteeds veel groen zie maar wit buiten :)

Vanmiddag om 3 uur is er een online discussie van the blockchain game alliance over nfts , algo en mkr zitten in die foundation net als AMD en Ubisoft.

[ Voor 57% gewijzigd door Palindrome op 15-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:44:
Echt de grootste verhalen met ik heb nog een schijf ergens liggen met miljoenen...
NU weer eentje...
Edit: Door alle berichten het zijn er ook zoveel was het al gepost _O-

Misschien niet passend hier MrWilliams, maar wilde het toch ff delen :9B
Hahah, juist wel. Is in ieder geval geen vraag die je ook op google kan vinden. En belangrijk nieuws want de Henks en Ingridden van deze wereld gaan blijkbaar hun zolderkamer, achtertuin en de vuilnisbelt afzoeken op weggegooide bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Crypts schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Of je doet iets meer moeite en kijkt zelf even? :/

Heb even gekeken want ik heb een fluffje op Binance maar dat zet geen zoden aan de dijk. Aan het adres te zien op Kraken moet het in DOT verstuurd worden en dat kost me aan de Binance kant 0,1 DOT en bij Kraken nog eens 0,03 DOT, dat schiet natuurlijk voor geen meter op met kleine(re) bedragen.

Ook wel apart dat je bij Kraken moet betalen voor het ontvangen van DOT, is dat weer iets nieuws?
Ik probeer de addertjes onder het gras te vinden, die zal ik niet op Kraken vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijvelaar
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09-04 11:55
Hoi even een vraagje,
Ik wil graag voor de zekerheid een ruime stop loss order plaatsen op BTC
Stel dat.....daarvoor dus eigenlijk.
Ik wil erbij vermelden dat ik BTC ingekocht heb voor een koers van ruim 5000€.
Ik heb dus nog wel ruimte.
Welke prijs zouden jullie instellen wat nog redelijk veilig is, maar toch ook een behoorlijke winst pak.
Ik ben eigenlijk een holder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:37:
[...]

Allemaal trukendozen.
Niks waard? Ik zou 5 miljoen niet niks noemen maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. :+
Deze berichten komen elke keer weer naar boven, of het shillen is geen idee. Zal mensen eerder afschrikken of is dat ook shillen als het negatief nieuws is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
PHPResource schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:36:
Lower high op de daily zichtbaar aan het worden?
Ik maak er voorzichtig een bullflag van, next stop 36.5xx (komt ook overeen met eerdere resistance lijnen van vlak voor de ATH).

Ik heb buy orders op 37.4k en 36.6k gezet, full disclosure ik ben een n00b hierin.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
MrWilliams schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Hahah, juist wel. Is in ieder geval geen vraag die je ook op google kan vinden. En belangrijk nieuws want de Henks en Ingridden van deze wereld gaan blijkbaar hun zolderkamer, achtertuin en de vuilnisbelt afzoeken op weggegooide bitcoins.
Dan blijf ik doorgaan zo nu en dan mn nieuws linkjes delen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Zijn daar nadelen/kosten aan?

Dus als je voor 500 eur DOT hebt, krijg je daar 12% per jaar op??
Je krijgt 12% rente op je dot. Dus je hebt 100 dot dan heb je na 1 jaar 112 dot. Uitkering is 2x per week en staking is flexibel.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:48:
[...]

Ik probeer de addertjes onder het gras te vinden, die zal ik niet op Kraken vinden.
Geen addertjes.

DOT is een inflationaire token. Elk jaar groeit de supply met x%.
Door te staken ga je dat tegen en houdt je ongeveer hetzelfde aandeel van het netwerk. M.a.w.: Ga je DOT niet staken, dan verlies je jaarlijks 12% van je share.

Kraken delegate waarschijnlijk hun DOT's rchtstreeks op het Polkadot-netwerk (is technisch lastig om zelf te doen). Ze krijgen daar ook meer dan 12% voor. Door 12% rente aan te bieden aan ons, hopen ze dat hun DOT stack groter wordt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Maar toen het 5M waard was vond hij het niet de moeite en gooide het gewoon weg? Raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Twijvelaar schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:48:
Hoi even een vraagje,
Ik wil graag voor de zekerheid een ruime stop loss order plaatsen op BTC
Stel dat.....daarvoor dus eigenlijk.
Ik wil erbij vermelden dat ik BTC ingekocht heb voor een koers van ruim 5000€.
Ik heb dus nog wel ruimte.
Welke prijs zouden jullie instellen wat nog redelijk veilig is, maar toch ook een behoorlijke winst pak.
Ik ben eigenlijk een holder.
Ja zou ik ook wel graag es weten. Sommigen hier zoals Taro, Pelox ea zijn al pak langer bezig. Geen experts (of toch? :) maar hebben wel meer goed advies.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Mooooody schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:52:
[...]

Geen addertjes.

DOT is een inflationaire token. Elk jaar groeit de supply met x%.
Door te staken ga je dat tegen en houdt je ongeveer hetzelfde aandeel van het netwerk. M.a.w.: Ga je DOT niet staken, dan verlies je jaarlijks 12% van je share.

Kraken delegate waarschijnlijk hun DOT's rchtstreeks op het Polkadot-netwerk (is technisch lastig om zelf te doen). Ze krijgen daar ook meer dan 12% voor. Door 12% rente aan te bieden aan ons, hopen ze dat hun DOT stack groter wordt.
Bedankt.
Ik ga in ETH staken maar dat is hetzelfde verhaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Bedankt.
Nee, die staan vast tot ETH2.0 gelanceerd is (zoals dat op de website staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Nou, ik ben erin geslaagd mijn wallet met free shitcoins open te krijgen.
Totale waarde: net geen dollar. Daarmee gaan we het doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:55:
[...]

Nee, die staan vast tot ETH2.0 gelanceerd is (zoals dat op de website staat).
JA, maar wat wil dat zeggen? Begrijp het niet zo goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Someone Moved $1 Billion on Ethereum for Just $7
Is toch een aardig bedrag zo in 1 x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:56:
[...]

JA, maar wat wil dat zeggen? Begrijp het niet zo goed. 8)7
Dat je ze niet kan unstaken tot de lancering van het ETH2.0 netwerk een feit is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Bedankt.
Tjonge jonge... Ongelooflijk. Dit staat op Kraken zelf:

Important: Staked ETH and ETH staking rewards will be locked until the Ethereum 2.0 network transition is complete. The transition may take years or may never occur. Kraken has no control whatsoever over this process. When you stake, Kraken will credit your account with staked ETH and the applicable staking rewards consistent with our Terms and the rules of the Ethereum network. Newly staked ETH is subject to a bonding period before earning rewards. The reward rate below is an estimate. Actual rewards are based on the Ethereum network rate and subject to an administrative fee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spietie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Ja zou ik ook wel graag es weten. Sommigen hier zoals Taro, Pelox ea zijn al pak langer bezig. Geen experts (of toch? :) maar hebben wel meer goed advies.
Ik gebruik nooit een stop loss.. ik zie het namelijk vaker fout gaan dan goed. Heb laatst zelf een deel gecashed en daar ben ik tevreden mee. Ik stel een doel waarbij ik een bepaalde winst hoop te halen, haal ik deze dan cash ik wat uit en met de rest speel ik lekker verder en zet ik een nieuw doel. Haal ik het doel niet bijvoorbeeld met een van mijn altcoins dan pak ik tegenwoordig gewoon mijn verlies. Wat betreft btc, die zal ik niet zomaar verkopen, eth ook niet. Al dumpen ze met 40% dan nog niet.

Gewoon af en toe wat winst nemen als dat lukt voelt beter dan je verlies beperken met een stop loss. En nooit met 100% tegelijk in of uitstappen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:48:
[...]

Niks waard? Ik zou 5 miljoen niet niks noemen maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. :+
Deze berichten komen elke keer weer naar boven, of het shillen is geen idee. Zal mensen eerder afschrikken of is dat ook shillen als het negatief nieuws is? :P
Het was toen nog geen 5 miljoen, het stamt uit de tijd dat je met een simpele laptop nog 100 of meer btc per dag naar binnen trok althans, dat was toen het verhaal. En zo had hij 7500 gemined.
Die harde schijf lag al op de vuilnisbelt voordat die twee pizza's werden gekocht.

Het zet mensen wel aan het denken zo van oh; dus als ik nu 20000 inleg is dat over 5 jaar meer dan een ton waard want bitcoin stijgt alleen maar met de jaren. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:38
AMARONE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Voor een vrouw kopen in Thailand is geen MOON nodig.
Let wel ff op formaat handen en of een adamsappel aanwezig is.
Als ze er echt goed uitzien krijg je er waarschijnlijke een grote candle bij, op een 2H timeframe met een flinke rebound op de MA7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
We gaan met zn allen staken
Het kabinet staat op kraken
Het leven is link maar wel met kansen
Dus laten we de polka dansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Matthias87 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:08:
[...]

Ik houd ook nauwlettend DOT in de gaten. Dit lijkt z'n piek te zijn.

Als het zeker is dat we gaan dalen stap ik snel in.
@djatwork007 , teken ff wat lijnen in een TA voor fib retracement levels om te kijken waar een rebound “KAN” komen. Ik ben geen trader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
[...]

Die voetbalmeuk levert inderdaad niet veel op. Redelijk laag ingestapt, de flinke stijging gemist en blijft nu op een lagere koers. Dan maar HODL |:(

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Het was toen nog geen 5 miljoen, het stamt uit de tijd dat je met een simpele laptop nog 100 of meer btc per dag naar binnen trok althans, dat was toen het verhaal. En zo had hij 7500 gemined.
Die harde schijf lag al op de vuilnisbelt voordat die twee pizza's werden gekocht.

Het zet mensen wel aan het denken zo van oh; dus als ik nu 20000 inleg is dat over 5 jaar meer dan een ton waard want bitcoin stijgt alleen maar met de jaren. ;)
Mja... ik kan me nog herinneren dat ik Coinye aan het minen was in 2011 op m'n laptop... had beter Bitcoin kunnen minen :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AwrwmpdXVjhuTwj0AMT801McU8k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zLUIbsuav98pEqrsWgqp7ohW.jpg?f=user_large

Ah well... another ill-informed choice. Dat was de shitcoin van die tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door WiseGuy! op 15-01-2021 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:09:
[...]

Mja... ik kan me nog herinneren dat ik Coinye aan het minen was in 2011 op m'n laptop... had beter Bitcoin kunnen minen :o

[Afbeelding]

Ach, het had erger gekund:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYMYMtI_ms2Bv1QqmjB9R78j1jU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FGpE9cECNQSYZLK4mDdrkfiX.png?f=user_large

https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:09:
[...]

[Afbeelding]

Herkenbaar :X
Maar ik weet ook dat btc toen al niet meer interessant was om met een laptop te doen, daarom gingen we die hosselmeuk minen. }:O

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Zo staat het wel in het stukje: :P

De man kocht de bitcoins in 2009, maar de harde schijf met daarop het fortuin belandde in een la nadat hij drinken over zijn laptop had gemorst. Toen hij de schijf in 2013 weggooide, waren de bitcoins zo’n 5 miljoen euro waard. Inmiddels is waarde van de valuta zo gestegen dat deze bijna 50 keer zo hoog is.

Kijken ze daar nieuws items helemaal niet na voor ze iets plaatsen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:24:
Vandaag deadline Tether.
Zal dit invloed gaan hebben voor de 35K/40K grens ?
Al dat fiat geprinte geld wordt omgezet naar crypto.
Ook al zou er geen Tether zijn, dan nog wordt al het lucht in crypto gepompt, net zoals bij aandelen.

Of het nou echt een verschil maakt weet ik niet, er kan wel snel geruild worden van USDT naar btc of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 08:54
Is ethereum nu aan t consolideren rond de 1000€? Of is dit de stilte voordat ie de ath voorbij gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Bitcoin schaarste wordt onderstreept door weekendplannen eToro

Ik weet nog hoe vaak er werd geroepen ''ver vandaan blijven, niets met eToro doen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:13:
[...]

Zo staat het wel in het stukje: :P
Ja dat klopt, dat is omdat Henk & Ingrid niks met het woord "minen" kunnen, en het gros vd rest van de wereld ook niet. O-)

Kopen snapt iedereen :Y)

https://www.ad.nl/bizar/m...en-van-vriendin~aeba91e5/

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Ripple op 15-01-2021 13:33 ]

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Man mist 2x kans om multimiljonair te worden.

Had de man in mei 2010 voor de prijs van 30 euro 10.000 bitcoins gekocht dan hadden deze nu een waarde gehad van 400 miljoen.

Tevens had de man in october 2015 kunnen investeren in ethereum welke van de hand ging voor 0,5 cent per coin
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
elektriekert schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:15:
[...]

Al dat fiat geprinte geld wordt omgezet naar crypto.
Ook al zou er geen Tether zijn, dan nog wordt al het lucht in crypto gepompt, net zoals bij aandelen.

Of het nou echt een verschil maakt weet ik niet, er kan wel snel geruild worden van USDT naar btc of iets anders.
Al zou alleen het bericht al een verschil maken.
Genoeg die inderdaad hierdoor gaan verplaatsen in iets anders dan Tether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:50
Pff.. ik probeer nu al een tijdje die Delta app in te stellen, maar het is maar houterig vind ik hoor. Kreeg Binance er niet in. Stuur dus ene mail naar support. Daar werd ik trouwens perfect en zeer snel geholpen, dus daar geen kwaad woord over, maar het blijkt dus dat soms de app in het default portfolio de Binance connectie (of andere exchange connectie) niet pakt. Moet je een nieuw portfolio aanmaken met een andere naam en daar proberen.

En inderdaad. Dat werkt prima. Coinbase Pro dus ook overgezet naar het andere portfolio en dan mag je dus weer alle transacties (deposits, transfers) etc weer goed in gaan stellen omdat anders je portfolio saldo potentieel niet klopt.

Ik wil zo'n app om het makkelijk te maken, niet moeilijker. Nu dus ook Coin Stats maar eens geinstaleerd. Dat werkt een stuk soepeler en sneller voor mijn gevoel. Even tijdje naast elkaar draaien om te kijken welke ik ga houden. Groot voordeel van Delta is wel dat ie 1 portfolio maakt voor meerdere exchanges.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 20:08
Kabinet treedt af en meteen dondert alles in elkaar..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
BE PART OF THE DOT BUBBLE
Ik heb zojuist gekocht op $13.75 nadat mn Neo sells gehit waren.

Ik ga gelijk rekt. Hopelijk komen er snel wat Henkies die m’n bag willen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:34:

Ik ga gelijk rekt. Hopelijk komen er snel wat Henkies die m’n bag willen overnemen.
Prima timing :+

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Je ziet wel dat de hype weer aan is hoor....
Vanaf dec 2020 wordt er weer heel veel gezocht op BITCOIN op Google.

https://trends.google.com/trends/explore?q=bitcoin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkDqqbF0tjjCk3cRJxq1T4cL0lc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3sKw2uVB0LKdN7hZeHve3pkb.png?f=fotoalbum_large

Ook leuk om te zien waar de meeste zoekopdrachten vandaan komen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xSwR9gRV2kIegYotNPBXdsbIK0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wm5jiqlShhRGZ0XqVPlpMAOI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door FijneKerst op 15-01-2021 13:36 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:09

Koop nooit na zo'n grote stijging (zeg ik na heel vaak op m'n bek te zijn gegaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat dacht ik dus ook! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Stokstaart schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:34:
Kabinet treedt af en meteen dondert alles in elkaar..
Puinhoop is het in het kabinet, de belastingdienst daar gaan ook nog wel ontslagen vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 03-10 20:08
FijneKerst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:36:
Je ziet wel dat de hype weer aan is hoor....
Vanaf dec 2020 wordt er weer heel veel gezocht op BITCOIN op Google.

https://trends.google.com/trends/explore?q=bitcoin

[Afbeelding]

Ook leuk om te zien waar de meeste zoekopdrachten vandaan komen...

[Afbeelding]
Ik dacht dat @Crypts wel ongeveer was ingelezen.. Of heb je wat fomo veroorzaakt bij je schoonfamilie?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Korvaag schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:33:
Pff.. ik probeer nu al een tijdje die Delta app in te stellen, maar het is maar houterig vind ik hoor. Kreeg Binance er niet in. Stuur dus ene mail naar support. Daar werd ik trouwens perfect en zeer snel geholpen, dus daar geen kwaad woord over, maar het blijkt dus dat soms de app in het default portfolio de Binance connectie (of andere exchange connectie) niet pakt. Moet je een nieuw portfolio aanmaken met een andere naam en daar proberen.

En inderdaad. Dat werkt prima. Coinbase Pro dus ook overgezet naar het andere portfolio en dan mag je dus weer alle transacties (deposits, transfers) etc weer goed in gaan stellen omdat anders je portfolio saldo potentieel niet klopt.

Ik wil zo'n app om het makkelijk te maken, niet moeilijker. Nu dus ook Coin Stats maar eens geinstaleerd. Dat werkt een stuk soepeler en sneller voor mijn gevoel. Even tijdje naast elkaar draaien om te kijken welke ik ga houden. Groot voordeel van Delta is wel dat ie 1 portfolio maakt voor meerdere exchanges.
Tabtrader app al eens geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Koop nooit na zo'n grote stijging (zeg ik na heel vaak op m'n bek te zijn gegaan)
Zolang er mensen gek genoeg zijn om ETH boven de $1000 te kopen en BTC op deze prijzen heb ik vertrouwen! 8)

Fucking goede tech. DOT IS AMAZING
ok ik ga rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Puinhoop is het in het kabinet, de belastingdienst daar gaan ook nog wel ontslagen vallen.
* Dit is natuurlijk van hetzelfde kaliber als "TO THE MOON" :z *

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2021 14:48 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:50
gijsvogel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:37:
[...]

Tabtrader app al eens geprobeerd?
Nog niet.. zal eens kijken :) Heb ff wat reviews gelezen en zo op Coin Stats uitgekomen... maar meer apps is meer beter (als de koersen niet stijgen, dan maar het aantal apps waarmee je ze bekijkt).

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Dit is niet zo spannend hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!

Ik zit met smart te wachten op de DOT crash... lekker goedkoop instappen en dan meeliften als eth2 gaat knallen :*)

Ik denk zelf aan instappen rond de $ 5

[ Voor 4% gewijzigd door WiseGuy! op 15-01-2021 13:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Bullrun is over jongens. Terug naar 6 ct.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Die halve BTC op ATH had ik alleen niet moeten kopen... grrr, daar zit ik al paar dagen mee in m'n maag. Die drukt de pret aanzienlijk. En nee: geen stop loss.

[ Voor 8% gewijzigd door WiseGuy! op 15-01-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
* Dat dus niet *

[ Voor 85% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
Ray_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:14:
Ja, heel leuk trucje ETH. Kom nu maar weer zo'n 50USD naar beneden naar het punt waar ik je vanochtend heb verkocht :(
Ha, gelukt. Was al bang dat mijn nieuwe avatar ongeluk zou brengen. Fijn dat jullie even terug kwamen, we mogen nu weer naar boven. Moon en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:43:
Die halve BTC op ATH had ik alleen niet moeten kopen... grrr, daar zit ik al paar dagen mee in m'n maag. Die drukt de pret aanzienlijk. En nee: geen stop loss.
Gevraalijke spelletje. Ik deed in 2017/2018 hetzelfde en stond twee jaar op -90%. U bent gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:45:
[...]

Gevraalijke spelletje. Ik deed in 2017/2018 hetzelfde en stond twee jaar op -90%. U bent gewaarschuwd.
Is toch goed gekomen na die 2 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:41:
[...]

Ik zit met smart te wachten op de DOT crash... lekker goedkoop instappen en dan meeliften als eth2 gaat knallen :*)

Ik denk zelf aan instappen rond de $ 5
Oei, hoop dat ik die crash niet ga meepakken. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:46:
Is toch goed gekomen na die 2 jaar :P
Ja, uiteindelijk wel. Als je geduld hebt kan het zeker werken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:09
WiseGuy! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:43:
Aah je bent niet de enige. Ik hodl ook maar lekker verder. Elke maand wat bijkopen en hopen na een paar jaar wat rijker te zijn.

Ik heb voor m'n 2 kids een aantal jaren geleden 1 bitcoin gekocht. Daar heb ik nooit aangezeten want ik dacht ik verkoop 'm als ze 18 zijn ofzo. ALTIJD die bitcoin laten staan, ook in maart toen alles in elkaar klapte.

> Dit is de beste koop ooit geweest en die HODL ik dus ook totdat ze 18 zijn.

Alle winst van m'n eigen 'trades' zijn allemaal weer verdampt. Sterker nog als ik een trade doe (koop / verkoop) eindigt dat vaak in verlies.

Mijn strategie is nu : DCA en zit er gewoon niet meer aan. Houd dat jaren lang vol en we zien wel.
TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:45:
[...]

Welke shitcoin was dat ? Koop BTC / ETH en een klein plukje shitcoins. Volgens mij zit je dan wel goed. Maar als je op 30 USD nano had gekocht was je mooi fucked nu :)

[ Voor 17% gewijzigd door vortexnl1982 op 15-01-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:37:
[...]

Ik dacht dat @Crypts wel ongeveer was ingelezen.. Of heb je wat fomo veroorzaakt bij je schoonfamilie?
Apart wel... We hebben hier maar 1,2 miljoen inwoners, hoe de neuk kunnen we dan plaats 5 staan? _O-
Crypto leeft hier ook helemaal niet, als mensen vragen wat ik doe en ik zeg crypto. Bitcoin. Digital currency. Dan kijken ze me heel glazig aan. :D
Heel soms snapt iemand het nog wel maar nee daar doen ze niks mee. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

17k boven de 2017 ATH is tegenwoordig rekt.

Ik ga hier echt zitten met een zak popcorn als de ekte berenmarkt weer begint _O-

Ik denk dat er dan veel berichten als: '82uehruwie88e8ee99d8ejekros9s9w' gepost worden, door de vele tranen die op de toetsenborden vallen en elektrische storingen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Crypts schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:49:
[...]

Apart wel... We hebben hier maar 1,2 miljoen inwoners, hoe de neuk kunnen we dan plaats 5 staan? _O-
Crypto leeft hier ook helemaal niet, als mensen vragen wat ik doe en ik zeg crypto. Bitcoin. Digital currency. Dan kijken ze me heel glazig aan. :D
Heel soms snapt iemand het nog wel maar nee daar doen ze niks mee. :P
Loopt de halve werled VPNs langs jullie? :P
Pagina: 1 ... 11 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!