Bosch GAS 25L aangeschaft na wikken en wegen of ik nu weer en substantieel bedrag uit moest geven aan gereedschap
Toch gedaan. Mogeljk een erg goede deal, dat wacht ik even af en dan post ik hem.
Maar fijn ding! Wel iets forser dan ik dacht. Maar zuigt als een motherfucker zonder erg lawaaierig te zijn (kwam in reviews vaak naar voren als positief punt), degelijk. Functionaliteit om je gereedchap erop aan te sluiten werkt erg goed, blijft ook even nazuigen (seconde of 10 denk ik). Bovenkant is plat, kun je makkelijk je l-boxx of wat anders op kwijt. Sluit probleemloos aan op mijn GCM8 (@Fraggert , weet niet of je nog afzuiging zocht?
) en op de schuurafzuigadapter van mijn multitool. Cirkelzaag en bovenfrees moet ik nog proberen. Hout zuigt deze supergoed af. Aluminium wat minder, zal te maken hebben met het gewicht van de stukjes waardoor het moeilijker weg te zuigen is. Van de grond af zuigen is geen probleem.
Nadelen zijn de goedkope plastic stofzuigerstang (maar volgens mij is dat een beetje standaard) en geen duidelijke plek voor je slang, kabel en een van de zuigmonden.
Ik heb gekeken naar alternatieven en in deze prijsklasse vond ik niks met zulke positieve opmerkingen over de zuigkracht. Als je goed zocht kon je iets vinden dat automatische filterreiniging leek te hebben maar dat bleek een farce te zijn. Ook kun je iets vinden met een anti-statische slag maar ook niet van Bosch. Los van dat je dan waarschijnlijk inlevert op zuigkracht moet je ook gaan pielen om alles goed aan te sluiten. Nu is het neerzetten en met 3 seconden is het goed aangesloten.
Maar fijn ding! Wel iets forser dan ik dacht. Maar zuigt als een motherfucker zonder erg lawaaierig te zijn (kwam in reviews vaak naar voren als positief punt), degelijk. Functionaliteit om je gereedchap erop aan te sluiten werkt erg goed, blijft ook even nazuigen (seconde of 10 denk ik). Bovenkant is plat, kun je makkelijk je l-boxx of wat anders op kwijt. Sluit probleemloos aan op mijn GCM8 (@Fraggert , weet niet of je nog afzuiging zocht?
Nadelen zijn de goedkope plastic stofzuigerstang (maar volgens mij is dat een beetje standaard) en geen duidelijke plek voor je slang, kabel en een van de zuigmonden.
Ik heb gekeken naar alternatieven en in deze prijsklasse vond ik niks met zulke positieve opmerkingen over de zuigkracht. Als je goed zocht kon je iets vinden dat automatische filterreiniging leek te hebben maar dat bleek een farce te zijn. Ook kun je iets vinden met een anti-statische slag maar ook niet van Bosch. Los van dat je dan waarschijnlijk inlevert op zuigkracht moet je ook gaan pielen om alles goed aan te sluiten. Nu is het neerzetten en met 3 seconden is het goed aangesloten.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
:strip_exif()/f/image/Nt8Ptv4gsFPWWeaFltTdf851.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5FDlV8qxedOeGPMnkNQEhKyM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5gGf2nlEtxeG5OMCrZVsGcB3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wyGKTtUju8qraV67TYY5njzQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ziNMRSH6XmFas0YJRlMakJ8K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ebIpnrDVC6SfB7F6JXQtIwmv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ko9186s2HxUGqIkyhveAzI9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/lTZy1cHdWFfBjujy3alyz6l5.png?f=fotoalbum_large)