I have stability. The ability to stab.
Hier hetzelfde, maar toch switch ik niet meer haha.SmurfLink schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:57:
Ik ben echt bang dat ik er naast zit.. en dat het niet Charlotte is maar Renée. Dan wint Rocky.
De hint die we net zagen is ook Renée. Zij zette 1000 euro in.ParaDroid2 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:59:
Is nou die hint van de Joker bevestigd als hint? Die wees op Renée, nietwaar?
Mrjraider schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:04:
Ik snap alleen de verwijzing van Rick naar aflevering één niet helemaal. Iemand die mij dit kan uitleggen want die snap ik echt even niet...
Charlotte was daar als enige ingegaan op het aanbod van 250 euro voor een Joker..Kaart. Die kaart bevat dus een hint naar de Mol.Mrjraider schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:04:
Ik snap alleen de verwijzing van Rick naar aflevering één niet helemaal. Iemand die mij dit kan uitleggen want die snap ik echt even niet...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Geen 5000 ingezet om voorkennis te krijgen bij de treinopdracht. Zo mooi sympathie winnen en jezelf niet verdacht maken. Dan deze aflevering opvallend vertragen, ik zit nu dus maar op haar.
Ik vermoed dat ze de kaars moesten smelten en dat er dan iets van een vingerafdruk tevoorschijn kwam ofzo.Mrjraider schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:10:
Ben nu wel benieuwd wát er op die envelop stond
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Try SCE to Aux
Nee, en ze knikt ook telkens bevestigend bij de mol beschuldigingen van Rik, dat zal de mol vast niet doenSmurfLink schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:16:
Draagt Rocky nou een Joker costume?
Try SCE to Aux
Dat deed Charlotte ook.ImNotnoa schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:18:
[...]
Nee, en ze knikt ook telkens bevestigend bij de mol beschuldigingen van Rik, dat zal de mol vast niet doen

"Dat klopt" zegt Rockey..
Verwacht niet dat het er zoooo dik bovenop ligt.. toch?
Interessant. Renée is de enige die niet subtiel knikt...
Verdorie. Renée is het.

[ Voor 20% gewijzigd door SmurfLink op 27-02-2021 21:20 ]
"Als jij de mol bent". Dat is het logisch dat ze bevestigend antwoord toch?Mrjraider schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:18:
"Als jij de mol bent hoef je je geen zorgen te maken" aldus Rick
"Dat klopt" zegt Rockey..
Verwacht niet dat het er zoooo dik bovenop ligt.. toch?
@Vos Vrij logisch als je het zo bekijkt.. vind zulke "finale" gesprekken altijd redelijk verwarrend want wat wil Rick (of Ard in het verleden) nu zeggen...
- tweakduke
Ik ben ze ook kwijt, maar kan het toch goed hebben. Daar gast het uiteindelijk omSmurfLink schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:19:
Rick staat echt enorm te wiebelen.
Interessant. Renée is de enige die niet subtiel knikt...
Verdorie. Renée is het.Ik heb 0 punten.
Nu maar eens kijken wie op wie nu zit.
Charlotte dus op Renée
Renée op Rocky
Rocky op Renée
Renée moltweakduke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:24:
[...]
Ik ben ze ook kwijt, maar kan het toch goed hebben. Daar gast het uiteindelijk om![]()
Nu maar eens kijken wie op wie nu zit.
Charlotte dus op Renée
Renée op Rocky
Rocky op Renée
Rocky winnaar
Charlotte verliezer
Denk nu dat dit 'm is.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Jammer maar ik ga nu dus, zonder app en punten op Renée... kan niet anders..
- tweakduke
Hoef je daar niet een week op te wachten

Verrassend dat ze een keer afwijken van het standaard protocol.
En ze was dus niet aan het mollen, ze is dus daadwerkelijk echt zo kut.LordSinclair schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:31:
Ben wel blij dat het Charlotte niet is. Die verspreking voor het begon is dus helemaal geen verspreking geweest.
Dat wil denk ik zeggen dat ze wint vermoed ik.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dus de mol gaat niet naar huis (=Rockey) of Renée is de mol en Charlotte heeft een vraag meer fout ingevuld in vergelijking met Rockey..
Er is nog steeds ruimte voor enige twijfel.
Hoewel ik bij Renée blijf
Exact dit was de reden dat ik Renée en Rocky uitsloot.Laguna schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:35:
En de mol heeft dus de kans laten liggen om bij het abseilen onopgemerkt 2.000 euro uit de pot te houden, suffe mol.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hoeft toch niet ? Bij gelijke test is er toch altijd één van de twee de traagste, dat zou dan Charlotte kunnen zijn geweest.Mrjraider schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:39:
Wel geinig. Als je de test nu als leidraad neemt dan is Rockey de mol. Want twee (Chartlotte en Rockey) hebben de focus gelegd op Renée en Charlotte is naar huis terwijl Renée op Rockey zit..
Dus de mol gaat niet naar huis (=Rockey) of Renée is de mol en Charlotte heeft een vraag meer fout ingevuld in vergelijking met Rockey..
Er is nog steeds ruimte voor enige twijfel.
Hoewel ik bij Renée blijf
Volgens NPO staat die aflevering op NPO plus achter een abo. Wut?!
Lekker dan. Hoop voor ze dat het een fout is, maar dat zal wel niet.
Nu dus kijken hoe we die aflevering alsnog kunnen bekijken. En weg blijven bij de spoilers haha.
Moet je heel even wachtenArunia schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:19:
Fuuuu!!! We waren wat later, maar blijkbaar kunnen we de aflevering van vadaag niet terug kijken.
Nu dus kijken hoe we die aflevering alsnog kunnen bekijken. En weg blijven bij de spoilers haha.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol/27-02-2021/AT_2147050Arunia schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:19:
Fuuuu!!! We waren wat later, maar blijkbaar kunnen we de aflevering van vadaag niet terug kijken.
Doet het hier gewoon
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Denk dat een stagiair het vinkje verkeerd heeft gezet.
Nu kijken om het te streamen.
Het is hem wel, heet alleen seizoen 19 haha.
De npo app doet het wel via de Nvidia shield.
Nou, ik zit vol op Renee. Dat werd nu gewoon pijnlijk duidelijk. Moest en zou de moeilijke dingen doen en faalde daarin. Wel lekker tijd rekken.
[ Voor 51% gewijzigd door Arunia op 28-02-2021 00:52 ]
Mooi toch, Rocky die even heen en weer fietst en stept, charlotte die even naar boven klimt en het laatste stuk vrolijk hardloopt. De mol wordt het hele seizoen al overklast, alleen die 5000 uit de pot is gewoon zonde(triest) en niet toe te kennen aan de mol alszijnde een molactie.Arunia schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:43:
Nou, ik zit vol op Renee. Dat werd nu gewoon pijnlijk duidelijk. Moest en zou de moeilijke dingen doen en faalde daarin. Wel lekker tijd rekken.
Ik hoop dat die 5.000 toch op één of andere manier aan de mol is te wijten, wat we nog niet hebben gezien. Het verschil in de bedragen was enorm en dan ook nog 3x 5.000.DoeEensGek schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Mooi toch, Rocky die even heen en weer fietst en stept, charlotte die even naar boven klimt en het laatste stuk vrolijk hardloopt. De mol wordt het hele seizoen al overklast, alleen die 5000 uit de pot is gewoon zonde(triest) en niet toe te kennen aan de mol alszijnde een molactie.
De kans is aanwezig dat het de laagste pot ooit wordt, afhankelijk hoeveel er nog bij komt met de laatste opdracht. Er mag dan niet meer bijkomen dan 1.200.
We gaan het volgende week zien. Ben heel benieuwd. Vind het altijd jammer dat er vrij weinig mol acties te zien zijn. Vind dat ook nog wel het leukste.
Ik denk dat Renee gewoon te horen heeft gekregen dat er 3 kandidaten 5000 hebben geboden en dat ze daarom zo laag kon bieden om zichzelf minder verdacht te laten lijken.Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:49:
@DoeEensGek Absoluut. Die 5k is eigenlijk duidelijk dat dat alleen maar kandidaten waren. De Mol zal daar waarschijnlijk wel info over hebben gekregen, want ze kunnen de binnenkomst zo manipuleren dat wij dat niet weten.
We gaan het volgende week zien. Ben heel benieuwd. Vind het altijd jammer dat er vrij weinig mol acties te zien zijn. Vind dat ook nog wel het leukste.
De reden dat ze geen molacties laten zien is dat alles zo overgeanalyseerd wordt door het volk. Dan is het na aflevering 2 duidelijk wie de mol is
A met al heeft de Mol minder geld uit de pot gespeeld dan de kandidaten volgens mij
[ Voor 7% gewijzigd door yorroy op 28-02-2021 09:56 ]
Of Renée heeft van tevoren gezegd dat ze wel 5k, of de helft van de pot, of zoiets, over zou hebben voor een vrijstelling en zo van tevoren al het bedrag geanchored heeft bij de drie dames..yorroy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Ik denk dat Renee gewoon te horen heeft gekregen dat er 3 kandidaten 5000 hebben geboden en dat ze daarom zo laag kon bieden om zichzelf minder verdacht te laten lijken.
De reden dat ze geen molacties laten zien is dat alles zo overgeanalyseerd wordt door het volk. Dan is het na aflevering 2 duidelijk wie de mol is
A met al heeft de Mol minder geld uit de pot gespeeld dan de kandidaten volgens mij
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Dat ja of er zijn enveloppen bij kandidaten bezorgd met een aanbod van de mol waarin stond dat ze een vrijstelling zouden krijgen zodra ze 5.000 zouden bieden.Garyu schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Of Renée heeft van tevoren gezegd dat ze wel 5k, of de helft van de pot, of zoiets, over zou hebben voor een vrijstelling en zo van tevoren al het bedrag geanchored heeft bij de drie dames..
Ik vond het wel mooi dat ze Renee boven dat water lieten hangen en verder gingenDoeEensGek schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:47:
Mooi toch, Rocky die even heen en weer fietst en stept, charlotte die even naar boven klimt en het laatste stuk vrolijk hardloopt.
Ah ja! Mee eens, dat valt mij ook altijd wat tegen.Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:08:
@yorroy Dat begrijp ik, bedoelde eigenlijk de allerlaatste aflevering waarin ze mol-acties laten zien. Dat vind ik er altijd te weinig.
Ik snap ook niet waarom ze hun verdachte dan die opdrachten lieten doen. Je weet dat er dan tijd gerekt gaat worden.user109731 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:23:
Het lijkt me zwaar ongemakkelijk om te mollen als je weet dat de andere twee je door hebben.
[...]
Ik vond het wel mooi dat ze Renee boven dat water lieten hangen en verder gingen
Verder ook opmerkelijk dat er ook niemand bij Moltalk iets zegt over dat Renee bewust zo gaat hangen aan haar armen.
Iedereen die ook maar een keertje is wezen klimmen weet dat je je grootste spiergroepen het werk moet laten doen.
Dus met je benen afzetten en zeker niet je kont zo naar achteren laten hangen.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Mijn gevoel zegt dat Renee de Mol is. Mijn verstand zegt toch Rocky.
Ik vind het TE toevallig dat er 3 kandidaten precies hetzelfde hebben geboden. En het was niet eens de helft van het totaal bedrag.
Mijn gevoel zegt dat de Mol er 1 van is. Als je toen wilt mollen/vertragen, dan moet je in het groepje zitten met de voorkennis. Want zij zijn veel sneller dan die andere.
Een ander reden dat ik Rocky vermoed, is dat de regie ons haar als actieve medespeler heeft laten zien. En niet echt als Mol.
Heeft de Mol een mountainbike achtergelaten in ruil voor geld bij de opdracht 'Intrappen'?
Ja (Charlotte)
Nee (Rocky en Renée)
Beetje gekke vraag... Of zit er nog een addertje onder het gras, want Charlotte is niet naar huis gestuurd!
Edit: spuit 11...
[ Voor 4% gewijzigd door JME op 01-03-2021 10:08 ]
Nee maar Rik zei wel dat Charlotte de verliezend finalist was. Maar wel scherp opgemerkt.BastaRhymez schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:08:
De testvraag is weer beschikbaar...
Heeft de Mol een mountainbike achtergelaten in ruil voor geld bij de opdracht 'Intrappen'?
Ja (Charlotte)
Nee (Rocky en Renée)
Beetje gekke vraag... Of zit er nog een addertje onder het gras, want Charlotte is niet naar huis gestuurd!
Daarom, ze kan dus ook nog de Mol zijnGummie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:11:
[...]
Nee maar Rik zei wel dat Charlotte de verliezend finalist was. Maar wel scherp opgemerkt.

Er wordt wel degelijk gezegd dat ze niet de mol is en je bent niet de winnaar. Jij bent de verliezend finalist.

De kans dat je deze vraag fout hebt is niet zo groot
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik heb vanaf dag 1 alle punten op Charlotte gezet. Denk dat ik dat nu ook maar doe, op 0 punten eindigen is ook knap en wellicht zit er toch een addertje onder het gras. Zou wel heel stom zijn als dat niet zo is.BastaRhymez schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:08:
De testvraag is weer beschikbaar...
Ja (Charlotte)
Nee (Rocky en Renée)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik weet zeker dat ik hem goed heb
Hoe kan je al je punten op iemand zetten die uitgegrijst in de app?ph4ge schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:17:
[...]
Ik heb vanaf dag 1 alle punten op Charlotte gezet. Denk dat ik dat nu ook maar doe, op 0 punten eindigen is ook knap en wellicht zit er toch een addertje onder het gras. Zou wel heel stom zijn als dat niet zo is.
edit, kan wel als "al je punten" er 0 zijn
[ Voor 55% gewijzigd door LordSinclair op 01-03-2021 12:00 ]
Dat kan inderdaad, ik heb b.v. vanaf de eerste aflevering al mijn punten op Remco ingezetLordSinclair schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:20:
[...]
Hoe kan je al je punten op iemand zetten die uitgegrijst in de app?
edit, kan wel als "al je punten" er 0 zijn![]()
[removed]
/offtopic: ps: de Belgische mol zou op 21/3 starten. (Duitsland) En er komt een oranje scherm bij.
https://fb.watch/3Z1RIbQQeV/ (sorry geen andere gevonden dan fb)
[ Voor 4% gewijzigd door LordSinclair op 06-03-2021 20:41 ]
Kwam net in beeld, alle aanwezigen zijn negatief getest.LordSinclair schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:35:
Zitten ze nog steeds in een mol bubbel? Ze zitten lekker dicht bij elkaar 🙄
www.psychedelischemaatpakken.nlmasauri schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:40:
Waar blijft splinter zo'n pakken halen????
Try SCE to Aux
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Huub Huub Barbatruc!
Nogal. Niks gedaan en was als speler nooit zover gekomen.DNA_Saint schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:48:
Slechtste mol ooit
Wel de meest langdradige😄Megamind schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:48:
Denk dat we dit wel aan zagen komen. Denk wel de minst spannende ontknoping.
Een echte persoon die onder de grond zit.
De mol wordt teveel geïnformeerd voor iedere opdracht. Zou een stuk leuker zijn als die er ook ‘blind’ in zou gaan.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- tweakduke
Nou ja op het laatst toch nog goed na het afvallen van Splinter, maar met de keuze uit Rocky of Renée was het niet al te moeilijk.
Wat wel in het voordeel van de Mol was, is dat er dus echt 3 kandidaten die 5000 euro hadden geboden

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 06-03-2021 21:06 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ze zijn op tig plekken geweest en het is al bijna een jaar geledenmasauri schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:11:
Rik heeft moeite met de autocue, hij is er toch geweest????
Try SCE to Aux
Terwijl de opdrachten gedoemd waren te mislukken...DNA_Saint schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:13:
Deze Molacties zijn echt te gênant. Ze vertelt het alsof het echt de meest briljante acties zijn ooit.
Zonder enige moeite of iets uit je hoofd te moeten leren...
Tweakers Poule: https://wieisdemol.page.link/oR7qpoogCDp8N71v6