Wie is... de Mol? 2021 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Cyphax schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Moeilijk, niet, wellicht, maar dat is toch ook geen vereiste? Is de klacht dat het programma niet weggeeft wie de Mol is?
De klacht is dat je als kijker niet zelf kan achterhalen wie de mol is omdat alle grote molacties buiten beeld gebeuren. Als kijker zie je van elke kandidaat evenveel fouten of ongelukjes en het echte molwerk gebeurt volledig buiten jou om. Zo was er een aflevering een paar seizoenen terug waarbij de mol geld uit de trein gooide als molactie, iets dat je als kijker nooit te zien krijgt.
Helaas kan het ook niet anders omdat tegenwoordig via internet zo gedetailleerd naar elk moment gekeken kan worden en de informatie zo eenvoudig verspreid kan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:53
Tsurany schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:44:
[...]
De klacht is dat je als kijker niet zelf kan achterhalen wie de mol is omdat alle grote molacties buiten beeld gebeuren. Als kijker zie je van elke kandidaat evenveel fouten of ongelukjes en het echte molwerk gebeurt volledig buiten jou om. Zo was er een aflevering een paar seizoenen terug waarbij de mol geld uit de trein gooide als molactie, iets dat je als kijker nooit te zien krijgt.
Helaas kan het ook niet anders omdat tegenwoordig via internet zo gedetailleerd naar elk moment gekeken kan worden en de informatie zo eenvoudig verspreid kan worden.
Sterker nog, in dit geval zie ik heel veel akties die zelfs door de deelnemers niet achterhaald kunnen worden. Zoals met de joker-kaart kunnen de deelnemers helemaal niets en is er geen enkel risico voor de mol. Dat soort akties vind ik dan ook gewoonweg saai. Dat is puur geld uit de pot halen zonder dat iemand er iets mee kan.
Zoals bij het voorbeeld van geld uit de trein gooien is er ten minste nog een risico voor de mol dat een deelnemer dat ziet. Met de joker-kaart aktie is dat risico er totaal niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

JME

zeg maar Jamie

SmurfLink schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:41:
Als je al direct weet wie de mol is is er toch geen hol meer aan om te kijken? :+
Dat schijnen we vanaf komend weekend te gaan meemaken in De Verraders. Zelfde makers, andere omroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
SmurfLink schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:41:
[...]

Ja ik snap 'm ook niet helemaal. Als je al direct weet wie de mol is is er toch geen hol meer aan om te kijken? :+
Ik denk niet dat iemand je had geloofd als je hem vooraf had verteld dat Rene de mol was en daarna de serie had laten zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52
Dieptepunt dit jaar vond ik dat Rene de puzzelstukjes kon omdraaien bij het zweefvliegen, terwijl ze speltechnisch door niemand gecontroleerd kon worden. Dat je een molactie niet uitzendt kan ik nog begrijpen, maar een mol alleen bij een puzzel neerzetten die geld moet opleveren ......

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24

Ankh

|true

bregweb schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:44:
Dieptepunt dit jaar vond ik dat Rene de puzzelstukjes kon omdraaien bij het zweefvliegen, terwijl ze speltechnisch door niemand gecontroleerd kon worden. Dat je een molactie niet uitzendt kan ik nog begrijpen, maar een mol alleen bij een puzzel neerzetten die geld moet opleveren ......
Reken je dit Rene af? De kandidaten konden zelf kiezen waar ze stonden en wat ze gingen doen, ze wisten wat er op het spel stond... Dat Charlotte en Rocky er voor kiezen om het luchtruim te kiezen, terwijl ze beide op Rene zaten..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-05 13:38
Ik vond dit seizoen juist weer een stuk leuker dan de voorgaande. Leukere opdrachten waar naar mijn idee meer moeite voor gedaan is. Voor ons keek het beter weg, was het leuker om naar te kijken en we hebben vaak van mol gewisseld.
Maar goed, zoals met heel veel dingen, voor een groot deel ook een persoonlijke mening.

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:14
LordSinclair schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:54:
[...]

Ben je dan zelf de mol (blind?). Je ziet de Mol duidelijk meezingen met die opdracht waar de liedjes geraden moeten worden?
Ja, maar je kunt ook zien dat Splinter hetzelfde doet. Dus dat zegt niks.
Zo hebben we meer molacties van Charlotte en Joshua gezien dan van Renee.

Volgend jaar kunnen we het programma beter noemen:
“Van wie laat de regie de minste molacties zien?”
Dan weet je vervolgens dat diegene de mol is :+

Het was wat mij betreft een van de mindere seizoenen, maar ik troost me met de mooie beelden die we weer gezien hebben.
Of kan ik dan de volgende keer beter Rail Away gaan kijken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Laatst online: 19:52
Ankh schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:47:
[...]

Reken je dit Rene af? De kandidaten konden zelf kiezen waar ze stonden en wat ze gingen doen, ze wisten wat er op het spel stond... Dat Charlotte en Rocky er voor kiezen om het luchtruim te kiezen, terwijl ze beide op Rene zaten..
Waar was Splinter op dat moment?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
JME schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Dat schijnen we vanaf komend weekend te gaan meemaken in De Verraders. Zelfde makers, andere omroep.
Ja ik had er een aankondiging van gezien. Op zich wel interessant om het vanaf de andere kant te zien, maar bij WIDM zou ik het niet passend vinden. Als nieuw programma helemaal prima.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ankh schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:47:
[...]

Ze hadden kunnen voor alles kunnen kiezen, maar de opdracht was sowieso mislukt. De mol was altijd alleen bij deze opdracht ongeacht de plek. Dus 1 fout was genoeg om de hele opdracht te laten mislukken.
Conclusie: het zag er mooi uit en spectaculair, maar mol technisch een waardeloze opdracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
bregweb schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:44:
Splinter had zicht op Renee, die gaf aan dat hij keek of hij Renee twee stukjes had zien verplaatsen zodat hij de volgende wissel kon doorgeven. Hij had dus ook kunnen zien dat er meer wissels gedaan werden dan dat hij doorgaf.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:14

Barrycade

Through the...

Met die puzzel was het onduidelijk waar Renee stond ten opzichte van de toren waar de doorgever stond. Gezien het gemak dat Renee aan het shuffelen was stond ze dus ver genoeg om zich veilig te wanen.
Denk dat Rocky en Charlotte gewoon voor het avontuur in het vliegtuig gingen.

Vond het echt een bagger versie dit seizoen.
Tijdens de aflevering in de kloof met dat vlot riep ik al toen ze een beetje liep te rommelen met de sloten/knopen, OK Renee is de mol maar die hoeft geen ruk te doen want de rest loopt nog harder te mollen / te kloten.

En dat was helaas een dikke tegenvaller voor mij.
En dat blijkt het ook nog de meest onsympathieke mol te zijn ever. Wat een arrogantie, terwijl ze geluk had dat er gewoon dommere spelers waren dan ooit. De winnaar die gewoon minimaal 5250 uit de pot speelt slaat natuurlijk helemaal nergens op, die laatste 250 (die enveloppe in de grot) was totaal niet nodig.

Nu zal ze het niet voor het geld gedaan hebben, maar als iedere speler het blijkbaar als pocket money ziet en ook bewust het er met scheppen uit gaat laten / halen mwha jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-05 06:41
Ik stel voor dat de kandidaten volgend jaar spelen voor een goed doel. (mooi dat Rocky alles doneert trouwens) Kennelijk interesseert het geld ze over het algemeen niet erg veel.

Op het molgeld komt het goede doel te staan. Speel jij geld uit de pot dan mag je met jezelf in het reine komen, starend naar een zielige pup die nu geen thuis krijgt. DOOR JOU!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 15:57
Gormenghast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:43:
Ik stel voor dat de kandidaten volgend jaar spelen voor een goed doel. (mooi dat Rocky alles doneert trouwens) Kennelijk interesseert het geld ze over het algemeen niet erg veel.

Op het molgeld komt het goede doel te staan. Speel jij geld uit de pot dan mag je met jezelf in het reine komen, starend naar een zielige pup die nu geen thuis krijgt. DOOR JOU!!!
Dan is de Mol ook wel een wat vervelendere rol om te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
MaartenFM schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:47:
[...]

Dan is de Mol ook wel een wat vervelendere rol om te zijn ;)
Mhh. niet aan gedacht, goed punt. Daar moet ik nog even iets op verzinnen dus.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
Gormenghast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Mhh. niet aan gedacht, goed punt. Daar moet ik nog even iets op verzinnen dus.. :)
Geef je de mol toch een eigen goed doel. Dan hoef je alleen nog te bepalen of geld uit de pot is gegaan door de mol of omdat de kandidaten zo slecht spelen :P

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

redwing schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:59:
[...]

Geef je de mol toch een eigen goed doel. Dan hoef je alleen nog te bepalen of geld uit de pot is gegaan door de mol of omdat de kandidaten zo slecht spelen :P
Gewoon een vast bedrag pinnen van € 50.000. Het deel wat de kandidaat wint, gaat naar zijn/haar doel. Het resterende deel van die € 50K gaat naar het goede doel van de mol. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gormenghast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:43:

Maar dan niet je eigen goede doel. Bij Rocky was het ook haar eigen stichting, dus nog steeds voor zichzelf al is het iets waar ze zich voor inzet.

Je kan ook het programma een vooraf bepaald, door de kandidaten, goed doel laten verplichten als bestemming voor de pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
redwing schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:59:
[...]

Zoiets dacht ik inderdaad ook aan.
sambalbaj schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:07:
[...]

Maar dan niet je eigen goede doel. Bij Rocky was het ook haar eigen stichting, dus nog steeds voor zichzelf al is het iets waar ze zich voor inzet.

Je kan ook het programma een vooraf bepaald, door de kandidaten, goed doel laten verplichten als bestemming voor de pot.
Een goed doel van het programma voor de kandidaten. en een goed doel van de mol naar eigen keuze. Prima als dat een eigen stichting is. Dat motiveert denk ik ook prima met mogelijk wat riskantere acties tot gevolg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ikkehans
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Voor iedereen die van Wie is de Mol houdt...

Ik vind het een absolute aanrader om dan ook eens bij onze vriendelijke zuiderburen Wie is de Mol te gaan kijken.

Seizoen 2021 is daar nu net 1 aflevering oud.
En meteen al de start van het seizoen is geweldig!

Het is te bekijken op de commerciele zender Go PLay, gewoon via je browser.
https://www.goplay.be/de-mol
Je moet eenmalig een login aanmaken, kies een postcode van een lokale bloemist in Antwerpen en je hebt vele uren kijk plezier.

Waarom?
In NL is het (gegeneraliseerd gesproken):
- (semi) bekende Nederlanders - die zich bewust zijn van de mogelijke impact op hun carrière
- in no-time 'bondjes'
- spellen die soms een beetje onnavolgbaar zijn

Het leuke van BE is:
- onbekende Vlamingen
- veel meer fysieke en uitdagende spellen
- superleuke sfeer en gemoedelijkheid
- presentator die niet afstandelijk is, maar gewoon ook een pintje meepakt.

M.a.w.... give it a try! You'll love it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ikkehans
  • Laatst online: 15-08-2024
@Hooglander1 haha.. jazeker ken ik dat draadje!

Maar ik gun het nog zoveel meer Nederlanders om De Mol BE te leren ontdekken :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Tijd voor een nieuw seizoen :9~

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:09

masauri

aka qwybyte

Tijd voor een nieuw topic? :+
Maar aangezien binnen 2 weken een wk kwalificatie wedstrijd is verwacht ik pas binnen 2 weken de eerste aflevering.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:18

Laguna

Connaisseur

masauri schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:33:
[...]

Tijd voor een nieuw topic? :+
Maar aangezien binnen 2 weken een wk kwalificatie wedstrijd is verwacht ik pas binnen 2 weken de eerste aflevering.
Wat dacht je van volgend jaar? ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Laguna schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:35:
[...]

Wat dacht je van volgend jaar? ;)
nog minimaal 4 maanden wachten voor de eerste aflevering? Lijkt me sterk dat ze nu al zouden beginnen dan met promo...

• SmurfLink
  • Niet online
masauri schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:36:
[...]

nog minimaal 4 maanden wachten voor de eerste aflevering? Lijkt me sterk dat ze nu al zouden beginnen dan met promo...
WIDM is altijd in Januari, jubileumseizoen terzijde, dus waaorm zouden ze daar nu van afwijken?

• masauri

masauri

aka qwybyte

SmurfLink schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:38:
[...]

WIDM is altijd in Januari, jubileumseizoen terzijde, dus waaorm zouden ze daar nu van afwijken?
Was ik al lang vergeten.
Ik mix met de Belgische mol.
Een sarcastisch stemmetje in mij dacht al, als ze nu maar genoeg hebben afgekeken van de Belgische mol dit jaar...

• Exocet
  • Niet online
SmurfLink schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:38:
[...]

Dat is zeker waar, maar beginnen met teasen in augustus...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Weer een nieuwe teaser...

26 augustus: "De mol ontmaskeren?"
27 augustus: "Invloed hebben op het spel?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze momenteel aan het opnemen zijn en dat we invloed kunnen hebben?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ah ze zijn weer begonnen! Ik denk dat Bart de mol is dit jaar! :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 27-08-2021 22:46 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ankh schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:38:
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze momenteel aan het opnemen zijn en dat we invloed kunnen hebben?
Dat is het zeer waarschijnlijk ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:39

13art

Moderator Mobile
Sport_Life schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:46:
Ah ze zijn weer begonnen! Ik denk dat Bart de mol is dit jaar! :Y
Hey, laat mij er even buiten... ;)

Ik ben wel benieuwd wat het vanavond gaat worden. Inderdaad invloed uitoefenen lijkt me een redelijke mogelijkheid. De mol ontmaskeren op dit moment daar geloof ik niet zo in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:33

Zenyatta

Tsjakka!

13art schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:04:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat het vanavond gaat worden. Inderdaad invloed uitoefenen lijkt me een redelijke mogelijkheid. De mol ontmaskeren op dit moment daar geloof ik niet zo in.
Een teaser onder het mom van nu al de mol ontmaskeren denk ik. Zal misschien ook bekend maken naar welk land ze gaan.

Ik denk dat ze in Finland zijn geweest. Dat masker uit de teaser lijkt op een masker wat prominent in een clip van een Finse zangeres voor komt.

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:25
Ankh schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:38:
Ik hoop er op dat het publiek kan stemmen per sms'en a €1 per bericht. Sms joker [naam] naar 8080. Met ondertussen ook nog een winnaar voor een vlieg vakantie voor 2 naar een warm land aangeboden door partij 'X'.
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dacuuu schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:50:
[...]

Ik hoop er op dat het publiek kan stemmen per sms'en a €1 per bericht. Sms joker [naam] naar 8080. Met ondertussen ook nog een winnaar voor een vlieg vakantie voor 2 naar een warm land aangeboden door partij 'X'.
})
Geef ze nou geen ideeën. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 06:54
Haha en dan direct een finale erbij waar artiesten komen optreden. Looking at you Expeditie Robinson…

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nog een paar minuten https://wieisdemol.nl/live :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
:D Ik zit er klaar voor! Ben heel benieuwd.

Okay:

Wij gaan het spelverloop bepalenvan WIDM
We kijken mee met de opnames
ze hebben net ep1 opgenomen, zitten vlak voor de executie
Er mogen 2 vrijstellingen uitgedeeld worden en dat mogen wij doen
De kandidaten gaan zich voorstellen en een pleidooi houden waarom zij niet de mol zijn, ook de mol zelf. Wij mogen vragen stellen, om de mol te ontmaskeren.
Daarna stemmen wie verdacht is, de minst verdachte krijgt vrijstelling en mag er 1 weggeven aan medekandidaat naar keuze
Als de Mol er in slaagt om een vrijstelling te krijgen, gaat er 5000 euro uit de pot in de finale.
Kiezen wij de Mol, komt er 5000 euro bij de pot in de finale.

De Kandidaten:
Arno Kantelberg - Journalist/Schrijver *
Everon Jackson Hooi - Acteur
Fresia Cousiño Arias - Presentator ESPN
Glen Faria - Artiest
Hila Noorzai - Presentator 1Vandaag = Penningmeester
Kim-Lian van der Meij - Actrice/Presentatrice/Zangeres
Laetitia Gerards - Operazangeres *
Sahil Amar Aïssa - Programmamaker BNN/Vara
Suzanne Klemann - Zangeres *
Thomas van Luyn - Cabaretier/muzikant *
Welmoed Sijtsma - Journalist/Presentator*

* SUS as fuuuck

HULDE THOMAS :D Ik hield echt hard van de Mike & Thomas show! O+

[ Voor 116% gewijzigd door SmurfLink op 28-08-2021 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37
Het is net of ie een niet bestaand deelnemersveld staat toe te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
wat fijn, een naam-title in beeld tijdens een live stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 11:11

The_Worst

Unox

CopyCatz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:40:
wat fijn, een naam-title in beeld tijdens een live stream?
Waarom de vraagteken? Er kan gewoon een eindregie tussenzitten?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
Ah weer een seizoen wie is de kandidaat? hoor ik al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 22:43
Rechtsonder zit er eentje te wapperen met een waaier. Kim Lian heeft het over geslapen op een berg. Iemand ideeën voor het land? :P

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

13art schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:04:
[...]

Doe je ook mee dan ? ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
raiders schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:43:
Ah weer een seizoen wie is de kandidaat? hoor ik al :+
Ken nu de meerderheid wel tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
RobinNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:44:
Rechtsonder zit er eentje te wapperen met een waaier. Kim Lian heeft het over geslapen op een berg. Iemand ideeën voor het land? :P
Geruchten waren Finland, maar dat lijkt me sterk 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ja dat is wel fijn dat het vrij bekende kandidaten zijn.
Verder vooral onderbuikgevoel en een wilde gok wie de mol moet zijn ben ik bang.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Zuid-europa; Griekenland ofzo wellicht?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ok ze weten dus niet wat de bedoeling is van de livestream. Sahil vermoedde dat ie onze hulp nodig heeft om verder te komen maar dat is dus niet zo, en de mol zou dat weten lijkt me.

[ Voor 59% gewijzigd door CopyCatz op 28-08-2021 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:32

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

CopyCatz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:48:
Ok ze weten dus niet wat de bedoeling is van de livestream.
Volgens mij wel. Zat niet helemaal goed op te letten, maar volgens mij wist Kim-Lian toch uit te leggen wat de bedoeling is.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Even gekeken naar het weer van morgen. In Spanje is het 30+ graden. Griekenland is ook rond de 30 graden. In Finland is op dit moment zo'n 18 graden. Portugal rond de 26-28 graden. Spanje misschien, met de Pyreneeën?

Door corona denk ik niet dat ze buiten Europa zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 28-08-2021 20:52 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
m-vw schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:50:
[...]

Volgens mij wel. Zat niet helemaal goed op te letten, maar volgens mij wist Kim-Lian toch uit te leggen wat de bedoeling is.
Ow ja ze krijgen evt een vrijstelling ik had alleen het geld deel onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Maar dat zijn wel toeristische hotspots in deze tijd. Ik zet mijn geld in ergens op de balkan (lekker ruim genomen wel :P).

[ Voor 13% gewijzigd door raiders op 28-08-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Zo even een lijstje gekalkt. Er zijn er meerdere die die ik verdenk. Deze mensen hebben een onsamenhangend, warrig verhaal wat bijzonder veel diversion tactics bevat. Ik verdenk Arno eigenlijk het meest.

Heb een vraag ingestuurd voor Kim-Lian, wie ze de vrijstelling zou geven. :P

[ Voor 16% gewijzigd door SmurfLink op 28-08-2021 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Ken er maar twee niet. De operazangeres en de presentator van BNN.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
m-vw schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:54:
Ken er maar twee niet. De operazangeres en de presentator van BNN.
:+ Ik ken er 2 wel... Kim-Lian en Thomas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:53:
Zo even een lijstje gekalkt. Er zijn er meerdere die die ik verdenk. Deze mensen hebben een onsamenhangend, warrig verhaal wat bijzonder veel diversion tactics bevat. Ik verdenk Arno eigenlijk het meest.
Everon acteur valt op en Arno was erg koeltjes. Sijtsma geloof ik ook geen snars van dat ze niet van liegen houdt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Kim lian en Fresia bijvoorbeeld komen over hoe ze normaal ook overkomen naar mijn idee.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:55:
[...]

Everon acteur valt op en Arno was erg koeltjes. Sijtsma geloof ik ook geen snars van dat ze niet van liegen houdt.
Ah daar mis ik idd een sterretje want die had ook een enorm langdradig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Suzanne snapt het spel niet, dus die valt af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Welmoed is echt verdacht...

Wie hier is Hans? :+

Ik mag Fresia nu al. _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door SmurfLink op 28-08-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik heb op Arno gestemd. Wil wel de mol zijn, maar houdt niet van liegen uhuh. Was ook behoorlijk nerveus qua stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Het leek trouwens wel een grote houten theaterschuur oid. In ieder geval niet grieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/4ad28e7dc958fc3e7b66c30a9e4fa88b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik heb op Welmoed gestemd maar ik vertrouw Arno ook voor geen meter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Volgend jaar is pas de uitzending en we zitten nu al in de Arno tunnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik heb op Fresia gestemd.

Is de muziek wellicht een hint naar de locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Hier ook maar op Welmoed gegaan. Eens kijken of er echt kandidaten uitspringen dadelijk of dat het redelijk verdeeld is.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik gok zo dat Fresia het minst verdacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
CopyCatz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:11:
Ik gok zo dat Fresia het minst verdacht wordt.
Die verdenk ik ook totaal niet _O- Topwijf! Mag d'r nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik denk niet dat ze ook maar iets laten doorschemeren over de locatie. Ga er anders maar vanuit dat er mensen aankomende 3 weken een widm roadtrip houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Wat hangt daar nou voor een wit ding, is dat een camera? En ik zie een soort balkonnetje.

Ok het is dus een theater.

[ Voor 36% gewijzigd door CopyCatz op 28-08-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Zit me nu wel af te vragen of we volgend jaar de term molmarrokaan kunnen toevoegen aan de van Dale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Daaamn ruim 25.000 stemmen! :o

Waarvan de meeste op Arno.

[ Voor 33% gewijzigd door SmurfLink op 28-08-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Lol arno :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:39
Ik ben wel benieuwd naar de percentages.

Nou dat was het dan

[ Voor 23% gewijzigd door SpeedQber op 28-08-2021 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Wat een aparte cliffhanger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Rare opmerking van Rik: Of de mol of de eerste kandidaat die een rood scherm krijgt?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:51
Oke…fijne cliffhanger :)

Klein vraagje: 11 kandidaten? Meestal zijn er maar 10 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
m-vw schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:21:
Rare opmerking van Rik: Of de mol of de eerste kandidaat die een rood scherm krijgt?
Is toch normaal? Als hij de mol is, krijgt ie een groen scherm. Is ie een kandidaat, kan krijgt ie mogelijk een rood scherm. Omdat kijkers het meeste op hem hebben gestemd, krijgt hij geen vrijstelling.

@mhans Klopt ja, ik zag dit ook opeens.

[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 28-08-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
m-vw schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:21:
En je hoorde hem nog zeggen "ik had best tweede of derde willen worden hoor".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xH5fK0yhe3OQ2sw0wFeM7nUXVqc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TcyX7lekm76qAzBqhVHtuLxl.png?f=user_large

Google image search levert niks op..

[ Voor 29% gewijzigd door CopyCatz op 28-08-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nou ja de mol krijgt in principe nooit een rood scherm dus dan is die opmerking wel raar.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
tweakduke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:24:
Nou ja de mol krijgt in principe nooit een rood scherm dus dan is die opmerking wel raar.
En als je het net anders zegt?

[Of de mol] [OF de eerste kandidaat die een rood scherm krijgt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Sowieso krijgt ie gewoon als eerste zijn scherm, da's nooit een rood scherm in dit stadium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

RobinNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:28:
[...]

En als je het net anders zegt?

[Of de mol] [OF de eerste kandidaat die een rood scherm krijgt]
Ja het seizoen is vroeg begonnen zo te zien :+ Dat is dus gewoon de eerste kandidaat die een rood scherm te zien krijgt, we laten ons niet op het verkeerde been zetten.

De mol kan wel als eerste zijn scherm zien, maar dat is dan nooit een rood scherm.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
CopyCatz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:30:
Sowieso krijgt ie gewoon als eerste zijn scherm, da's nooit een rood scherm in dit stadium.
Dat is niet helemaal waar want ze weten natuurlijk niet wie de meeste stemmen van het publiek zou krijgen. Dus dit kan heel toevallig wel gewoon meteen rood zijn.

Al weet ik niet of Rick op dit punt al weet wie er afvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

raiders schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:31:
[...]

Dat is niet helemaal waar want ze weten natuurlijk niet wie de meeste stemmen van het publiek zou krijgen. Dus dit kan heel toevallig wel gewoon meteen rood zijn.

Al weet ik niet of Rick op dit punt al weet wie er afvalt.
Ja dat weet hij wel volgens mij, dan kan er ook ingespeeld worden wie als eerste zijn scherm te zien krijgt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Maar sowieso qua spanningsopbouw als de groep nog zo groot is doen ze nooit het eerste scherm rood. Dus we kunnen er wel van uitgaan dat Arno in de 2e aflevering zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Het wordt binnenkort tijd voor een WIDM 2022 topic xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:18

Laguna

Connaisseur

CopyCatz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:34:
Maar sowieso qua spanningsopbouw als de groep nog zo groot is doen ze nooit het eerste scherm rood. Dus we kunnen er wel van uitgaan dat Arno in de 2e aflevering zit.
Dat is normaal het geval, maar nu dus niet zoals @raiders al aangaf.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Mooi, een nieuw seizoen van widm, eindelijk zonder BN-ers. :P
Ik ken alleen Kim-Lian van der Meij van het hele stel.
En 11 kandidaten ipv 10, beloofd wat.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Laatst online: 22-05 13:19
Is dit ook ergens terug te zien in acceptabele kwaliteit?
Er staat alleen een zeer beroerde screencap op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

JanvdVeer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:45:
Even gekeken maar ze hebben helaas de live link op prive gezet. Dus niet meer terug te zien :(
Iemand al gevonden waar ze deze maskers dragen? Mijn idee is het een venetiaans masker en zouden ze dus in een ander gedeelte van Italie moeten zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
JanvdVeer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:45:
Reddit heeft een r/widm sub met discussie hierover. Ik hou het maar even vaag om binnen de regels de blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:47
Lachen die livestream, ik had een vraag ingestuurd en die werd zowaar gesteld aan Welmoed :)

Wel weird als je ineens hoort, ik heb een vraag van Mark....Holy shit is dat mijn vraag?... Ja! Het is mijn vraag haha

[ Voor 40% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 29-08-2021 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:50:
Lachen die livestream, ik had een vraag ingestuurd en die werd zowaar gesteld aan Welmoed :)

Wel weird als je ineens hoort, ik heb een vraag van Mark....Holy shit is dat mijn vraag?... Ja! Het is mijn vraag haha
haha ja, de laatste vraag aan Kim-Lian was van ons. Helaas geen naam gezegd :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
RobinNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:35:
Het wordt binnenkort tijd voor een WIDM 2022 topic xD
U vraagt, wij draaien: Wie is... de Mol? 2022 NL.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste