Wie is... de Mol? 2021 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Laguna schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:06:
[...]

Ik vind dat niet meevallen. 10.000 gaat al helemaal nergens over, dan ben je echt een extreem slechte kandidaat. Alleen als een mol 10.000 uit de pot zou weten te spelen zou ik er respect voor hebben, maar als een kandidaat 10.000 biedt op een vrijstelling dan verneuk je het doel van het spel: de mol ontmaskeren en tegelijkertijd zoveel mogelijk geld verdienen.
Of alle verdenking op je krijgen en zo het spel (mogelijk) winnen. Het is slecht voor de pot, maar goed voor de kandidaat (want 1 vrijstelling en alle verdenking op je)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:55
Laguna schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Een beetje geld prima, maar 2000 is geen beetje. In mijn ogen ben je dan gewoon een slechte mol. Sindsdien heb ik Renee en Rocky definitief afgeschreven. Overigens voor het eruit halen heeft de mol niks hoeven doen aangezien er al minimaal 2 kandidaten 5000 hadden geboden (wat ik nog steeds absurd hoog vind).
Dit wordt door 'Follow the money' toch heel anders uitgelegd, want de kandidaten hebben MET elkaar veel geld in gebracht, dus per kandidaat een X bedrag. Kijk maar eens naar de totalen van alle spelers:

https://www.wieisdemol.com/widm22-overzicht-followdemoney

Dan zie je dat Rocky (incl. de 5k die ze had geboden, samen met 2 anderen, dus ook nog gedeeld door 3) in totaal 156,63 in de pot heeft gebracht, Charlotte zit daar dichtbij (174,33) en Renée en Splinter zitten ider over de 1000 Euro in de pot.

Dan als je ook nog de aparte som bekijkt van 'UIt de pot' dan zie je dat inclusief de veiling, waar ze de bedragen (weer) door 3 hebben gedeeld voor de veiling, zie je ook dat Rocky, Marije en Charlotte het meeste geld uit de pot hebben gespeeld/ gehouden.

Juist daarom zou ik het briljant vinden, 1 keer (veel) geld in de pot, heel open en bloot als Mol dat JIJ dat geldt in de pot brengt, vooral ook de reactie van de anderen dat ze dat niet zo hadden afgesproken is daarin een heel sterke. Daarmee streept een ieder Rocky van het lijstje af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

Laguna

Connaisseur

jbdeiman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:47:
[...]

Dit wordt door 'Follow the money' toch heel anders uitgelegd, want de kandidaten hebben MET elkaar veel geld in gebracht, dus per kandidaat een X bedrag. Kijk maar eens naar de totalen van alle spelers:

Dan zie je dat Rocky (incl. de 5k die ze had geboden, samen met 2 anderen, dus ook nog gedeeld door 3) in totaal 156,63 in de pot heeft gebracht, Charlotte zit daar dichtbij (174,33) en Renée en Splinter zitten ider over de 1000 Euro in de pot.

Dan als je ook nog de aparte som bekijkt van 'UIt de pot' dan zie je dat inclusief de veiling, waar ze de bedragen (weer) door 3 hebben gedeeld voor de veiling, zie je ook dat Rocky, Marije en Charlotte het meeste geld uit de pot hebben gespeeld/ gehouden.

Juist daarom zou ik het briljant vinden, 1 keer (veel) geld in de pot, heel open en bloot als Mol dat JIJ dat geldt in de pot brengt, vooral ook de reactie van de anderen dat ze dat niet zo hadden afgesproken is daarin een heel sterke. Daarmee streept een ieder Rocky van het lijstje af. ;)
Als je in een Rocky tunnel zit kan je het zo zien ja.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:42
jbdeiman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:47:
[...]

Ben het wel vaker niet eens met hoe ze de bedragen daar berekenen. Het zou moeten gaan over de gemaakte keuzes. De keuze van rocky bracht 2000 in de pot. Het geld dat door anderen is gepakt bij het afdalen wilden die anderen namelijk weer wegspelen.

Ook die 5000 door 3 delen slaat natuurlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Philip Ross schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Ben het wel vaker niet eens met hoe ze de bedragen daar berekenen. Het zou moeten gaan over de gemaakte keuzes. De keuze van rocky bracht 2000 in de pot. Het geld dat door anderen is gepakt bij het afdalen wilden die anderen namelijk weer wegspelen.

Die abseil opdracht blijft apart. De abseilers wisten in principe niet wat er in de kokers zat, dat wisten alleen de kajakkers, maar de abseilers mochten bepalen welke koker ze weggaven. De kajakkers wilden natuurlijk jokers, maar probeer dat vervolgens maar klaar te spelen. Niet wetende dat als ze er met z'n vieren in geslaagd waren om de koker met jokers in handen te krijgen, de abseilers allemaal een vrijstelling hadden gekregen en er ook nog eens geen geld naar de pot zou gaan. Nu ik dit zeg komt wel de volgende vraag in me op: waarom was er eigenlijk geen enkel duo voor 2 kokers met joker(s) gegaan? De kajakkers hadden er allemaal bewust voor gezorgd dat er in ieder geval een koker met geld werd gepakt.

Oftewel erg veel factoren waarvan de mol afhankelijk was om geld uit de pot te houden. Als de mogelijkheid zich dan uiteindelijk aandient dan moet je die pakken ook. Ja in theorie zou je als mol daarmee kandidaten op het verkeerde been zetten als je ervoor zorgt dat er geld in de pot komt, maar de opdracht was zo complex dat ook al had Rocky voor de koker met geld gekozen dat niemand had begrepen hoe het heeft kunnen kunnen gebeuren dat iedere abseiler tegen de afspraak in een koker met geld had gekozen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Als Splinter de mol zou zijn is dat natuurlijk ook goede promotie voor z'n nieuwe talkshow Splntr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:56

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vandaag De Mol en De Winnaar aan tafel bij De Vooravond. Kijk het normaal nooit , trouwens :P.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Laguna schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:42:
[...]

Die abseil opdracht blijft apart. De abseilers wisten in principe niet wat er in de kokers zat, dat wisten alleen de kajakkers, maar de abseilers mochten bepalen welke koker ze weggaven. De kajakkers wilden natuurlijk jokers, maar probeer dat vervolgens maar klaar te spelen. Niet wetende dat als ze er met z'n vieren in geslaagd waren om de koker met jokers in handen te krijgen, de abseilers allemaal een vrijstelling hadden gekregen en er ook nog eens geen geld naar de pot zou gaan. Nu ik dit zeg komt wel de volgende vraag in me op: waarom was er eigenlijk geen enkel duo voor 2 kokers met joker(s) gegaan? De kajakkers hadden er allemaal bewust voor gezorgd dat er in ieder geval een koker met geld werd gepakt.

Oftewel erg veel factoren waarvan de mol afhankelijk was om geld uit de pot te houden. Als de mogelijkheid zich dan uiteindelijk aandient dan moet je die pakken ook. Ja in theorie zou je als mol daarmee kandidaten op het verkeerde been zetten als je ervoor zorgt dat er geld in de pot komt, maar de opdracht was zo complex dat ook al had Rocky voor de koker met geld gekozen dat niemand had begrepen hoe het heeft kunnen kunnen gebeuren dat iedere abseiler tegen de afspraak in een koker met geld had gekozen.
Het kan niet anders zijn dan dat de kanoërs de info mbt de inhoud vd kokers niet hebben gedeeld (muv Renee) en dat er ook geen overleg heeft plaats gehad nadat de teams beneden weer herenigd zijn. De uitkomst is in feite een soort prisoners dilemma waarbij de kanoërs individueel voor ogenschijnlijk de beste deal kiezen.

Anders kan ik het niet verklaren.

Gelet op bovenstaande kan ik Renee echt niet begrijpen en kunnen we haar toch op zijn minst naïef noemen. Verder mogen we haar wat mij betreft (voor zover je dat nog niet had gedaan na de museum opdracht - toen was het voor mij iig duidelijk genoeg) afschrijven als mol, evenals Rocky overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:55
Philip Ross schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Maar ook als die 5000 dus niet door 3 wordt gedeeld (eigenlijk is dat ook mijn punt) heeft Rocky wel heel weinig ingebracht en veel weggespeeld. Je ziet vaker dat mollen ergens geld in de lade brengen vlak voor dit eruit gespeeld kan worden. (de veiling, een aantal jaar terug bijv.)
Ben het met je eens dat 2000 Euro ergens heel veel is, maar als je daarna zonder gedoe 5000 Euro eruit kan spelen (netto -3000), omdat niemand je (meer) verdenkt, is dat natuurlijk voor een mol een nobrainer ;)

Ach, zo heeft iedereen zijn haar tunnels en pakt iedereen de delen eruit die daar het best bij passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

jbdeiman schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Maar ook als die 5000 dus niet door 3 wordt gedeeld (eigenlijk is dat ook mijn punt) heeft Rocky wel heel weinig ingebracht en veel weggespeeld. Je ziet vaker dat mollen ergens geld in de lade brengen vlak voor dit eruit gespeeld kan worden. (de veiling, een aantal jaar terug bijv.)
Ben het met je eens dat 2000 Euro ergens heel veel is, maar als je daarna zonder gedoe 5000 Euro eruit kan spelen (netto -3000), omdat niemand je (meer) verdenkt, is dat natuurlijk voor een mol een nobrainer ;)

Ach, zo heeft iedereen zijn haar tunnels en pakt iedereen de delen eruit die daar het best bij passen :)
-3000 of -7000 geen moeilijke keus voor een mol, maar veel plezier in je tunnel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Laguna schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:58:
Als Splinter de mol zou zijn is dat natuurlijk ook goede promotie voor z'n nieuwe talkshow Splntr!
De Mol zijn (of meedoen überhaupt) is over het algemeen wel goede promotie

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Chillz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:08:
[...]

De Mol zijn (of meedoen überhaupt) is over het algemeen wel goede promotie
Alleen als je er lang inzit en alleen als mol heb je die garantie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:39
Goed... hint of niet? :)

Tijdens de test en excutie:
"Met in jullie midden de mol" = Renée komt in beeld én zit in het midden
"De toekomstig winnaar" = Splinter komt in beeld
"De afvaller van vandaag" = Marije komt in beeld.

YouTube: Wie is de Mol (The Mole) S21E07 with English subtitles

De winnaar kunnen ze natuurlijk nog niet helemaal weten, tenzij Splinter al 100% goed heeft natuurlijk of een dermate grote voorsprong heeft in juist beantwoorden van de vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
DutX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:26:
Goed... hint of niet? :)

Tijdens de test en excutie:
"Met in jullie midden de mol" = Renée komt in beeld én zit in het midden
"De toekomstig winnaar" = Splinter komt in beeld
"De afvaller van vandaag" = Marije komt in beeld.

YouTube: Wie is de Mol (The Mole) S21E07 with English subtitles

De winnaar kunnen ze natuurlijk nog niet helemaal weten, tenzij Splinter al 100% goed heeft natuurlijk of een dermate grote voorsprong heeft in juist beantwoorden van de vragen.
Wel heel toevallig dat het beeld zich op Marije wat scherper stelt op het moment dat Rik dat zegt ja.
Geinig gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01

JME

zeg maar Jamie

Ik vind ‘m leuk! En door met meerdere camera’s te werken en/of mixen van beeld en geluid kun je dit gewoon achteraf zo monteren. Wel nog een dingetje bij de mol: Renée zit dan wel in het midden, maar de focus van de camera ligt op Charlotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
DutX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:26:
Niet op het moment van opname,
maar monteren doen ze pas achteraf, dus dan weten ze het wel.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vandaag maar “live” kijken, zodat ik alles kan zien.

In ieder geval tegelijkertijd met de mensen met tere zieltjes en voordat zij kunnen gaan reageren op sociaal media...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:50
Filmmuziek van oblivion blijft toch wel ieder seizoen terugkomen 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wat een afschuwelijke opdracht :+ Ik zou zo hard kotsen.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
In plaats van naar de horizon kijken houden ze stijf de ogen dicht.. valt me nog mee dat ze niet kotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik snap dat deze opdracht heeel spannend is maar Charlotte heeft gewoon andere letters door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben een beetje klaar met het “overacting “ van Charlotte.
Ze komt voor mij nep over

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 00:43
Je zou maar de buren van de slaapkamer van charlotte zijn. :+
Er klopte in ieder geval weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Was hier Charlotte of Renée nou aan het mollen? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Iedereen kan een combinatie verkeerd doorgeven, opdracht is bij voorbaat al gedoemd te mislukken.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Het shot ging van de foto van Jan Versteegh (oud Mol) naar Splinter

En daarvoor ook van Merel Westrik naar Splinter

[ Voor 27% gewijzigd door ImNotnoa op 20-02-2021 20:57 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Charlotte wtf.. you can leave your HAT ON... "baby take off your hat"

:F MUTS.

[ Voor 7% gewijzigd door SmurfLink op 20-02-2021 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
SmurfLink schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:51:
Was hier Charlotte of Renée nou aan het mollen? :X
Volgens mij deed ze het omdraaien wel aardig. Charlotte zat gewoon weer te mutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05

masauri

aka qwybyte

Kan iedereen ff 5 min op pauze laten staan? Dan ben ik weer mee ^^ als mol op de grond bij het bord staan lijkt me het beste.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:58:
Charlotte wtf.. you can leave your HAT ON... "baby take off your hat"

:F MUTS.
Ze is opvallend veel in beeld en aan het woord O-)
Deze opdracht is weer chaos ik zie zo het resultaat wel.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:02:
[...]

Ja kut, dat betekent dat ze er vandaag uitvliegt :(

Splinter, hoe is 150 euro verdienen "heel goed je best doen"? :+

[ Voor 10% gewijzigd door SmurfLink op 20-02-2021 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 09-10 13:55

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ok, rare keuze van charlotte. Ook al is het -1000,waaeom zou je dat doen

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Vreemde keuze, als het niet goed voor jou is waarom toch nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik vond Splinter niet al te duidelijk met hoe zeer het negatief was...

Charlotte naait dus zowel de pot als Rocky. Wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Megamind schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:15:
Vreemde keuze, als het niet goed voor jou is waarom toch nemen?
Niet goed voor de groep. Maar na die tweede naaistreek..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:52

Moofnor

King of my castle

Splinter maakte het haar ook wel erg makkelijk, die omschrijving ging nergens over.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Wat een heerlijk smerig rad spelletje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Hoppa, had je zelf maar beter advies gegeven Splinter, dan had ik em je gegunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Renée wilde niet dat hij die vrijstelling pakte.... concurrentie omdat ze niet de mol is?

Ik grijp alle strohalmen aan :+

Rocky is de enige zonder jokers.. dus dan kan Charlotte erin blijven met mijn punten. :X

[ Voor 26% gewijzigd door SmurfLink op 20-02-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 10:35
Splinter grote verliezer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Lmao! Prachtig karma ten top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Laatst online: 20:39
SmurfLink schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:20:
Renée wilde niet dat hij die vrijstelling pakte.... concurrentie omdat ze niet de mol is?

Ik grijp alle strohalmen aan :+

Rocky is de enige zonder jokers.. dus dan kan Charlotte erin blijven met mijn punten. :X
Renee wil dat er -2000 wordt gedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Er zat ook 0 minuten voor de test bij, was leuk geweest als de mol die zou krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
DutX schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Dat is een gekke manier om Charlotte te spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
DutX schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Maar die was al gedraaid, en de kans is klein dat ie die ook echt draait.. kans was groter dat ie wat nuttigers draaide... Terwijl een vrijstelling de mol niet zou boeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
CopyCatz schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:23:
Er zat ook 0 minuten voor de test bij, was leuk geweest als de mol die zou krijgen :)
Was dat niet dat je tijd wordt geregistreerd als 0 minuten? Dus bij gelijk aantal juiste antwoorden heb jij de snelste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik vrees voor rocky.. de rest zit goed in de jokers en/of is de mol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:02:
[...]

HAL-LO PUNTEN! :D

Met 2 jokers vol naar huis :') Wauw.

Ik heb slecht opgelet wie op wie gestemd heeft... iemand overzichtje? :X Rocky zit nog op Renée toch.. auwie.

[ Voor 23% gewijzigd door SmurfLink op 20-02-2021 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 17:40
Kaaaaaaaak al m’n punten kwijt

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 11-10 10:35
Splinter super grote verliezer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Splinter is keihard genaaid door renee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 09-10 13:55

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

98 procent 😂😂😂

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Niet heel verrassend denk ik. Hij was wel de minst verdachte.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
En daar gaat het Mol-del :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Conclusie voor mij, sowieso een matige Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Laatst online: 19:04
Nooooooway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

;w punten.

Dan hoop ik echt werkelijk niet dat Charlotte de mol is. Renee was mijn tweede keuze, maar ging niet meer spreiden nu :+

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:24

Vuvuzela

My spire is forming

Rocky is de mol. En ik kijk deze onzin nooit meer.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 07:14
Nou het is te hopen voor die ut student dat de universiteit snel weer open gaat 8)7

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

Laguna schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:58:
Had leuk kunnen zijn ja :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 01:18
SmurfLink schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:26:
[...]

HAL-LO PUNTEN! :D

Met 2 jokers vol naar huis :') Wauw.

Ik heb slecht opgelet wie op wie gestemd heeft... iemand overzichtje? :X Rocky zit nog op Renée toch.. auwie.
Alles en iedereen zit op Renee. Afgelopen weken is ook iedereen die Renee niet verdacht van het toneel verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Op wie zat splinter? Rocky zat op Renée

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Megamind schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:36:
Op wie zat splinter? Rocky zat op Renée
Dat die je niet als die kandidaat eruit gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Bye bye puntjes...

Dacht "veilig" de puntjes op Splinter te zetten aangezien hij 2 jokers had...

Had nooooooit moeten wisselen en gewoon op Charlotte moeten blijven zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

OzzieMann schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:42:
Tot en met vandaag had ik de strategie om al mijn punten op de kandidaten te zetten die afgelopen aflevering een groen scherm kregen. Resulterend in ene volle pot met punten. Nu ze van iedereen een scherm hebben laten zien gaat doe vlieger niet meer op. Dus alles op Splinter volgende week, die zal vast door gaan met 2 jokers op zak.
That didnt age well..... ;w

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Helaas op het Moldel afgegaan. Het blijft natuurlijk statistiek met foutmarge. Denk nu dat Renee de mol is. Dat plaatje met die joker kwam ook weer voorbij: R is de mol. Rocky of Renee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Eerste keer dat zijn model ernaast zit, toch wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
In de laatste opdracht is Charlotte heel verdacht, Splinter zegt dat het nadelig is voor de groep, dat kan maar 1 ding betekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
En waarom hoopte ze op - 1000 of zwarte vrijstelling? Ze vertelde erna dar ze niet helemaal wist wie haar mol was. Dan wil je toch zoveel mogelijk jokers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• militairtje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:39
Ik heb er even geen screenshot bij; in de test zit de vraag "waar was de mol bij aanvang van de zweefvliegtuig opdracht" bij de opties staat de plek "deed nog niks" er niet bij. Betekend dit dat charlotte niet de mol is dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

Pinobigbird

doesn't share food!

militairtje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:19:
Ik heb er even geen screenshot bij; in de test zit de vraag "waar was de mol bij aanvang van de zweefvliegtuig opdracht" bij de opties staat de plek "deed nog niks" er niet bij. Betekend dit dat charlotte niet de mol is dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBQhV_ObHF7i6ImmtCyeZfiLRGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/49hwWGEdSQ71MN6djucqzKGt.jpg?f=fotoalbum_large
Ja, Charlotte past bij geen van deze drie antwoorden :?

Het is de vraag die gemonteerd is bij Rocky.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Pinobigbird schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:51:
[...]

[Afbeelding]
Ja, Charlotte past bij geen van deze drie antwoorden :?
Ik gok dat zweefvliegen hier zowel voor Rocky als Charlotte geldt. Ze zaten immers al allebei in het zweefvliegtuig.

De outfit van Splinter paste overigens perfect bij de joker, maar goed een rood scherm is toch wel vrij definitief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-10 13:30
Ik heb dit even op Twitter gezet:
Renée heeft een pseudoniem genaamd Valery Boutade. Synoniem voor boutade is: aardigheid, grap, kwinkslag, mop, wisecrack, witz. Wat maakt een joker? Grappen!
En!
NIJMEGEN - Actrice Renée Fokker droomde er als klein meisje van om clown te worden. De Nijmeegse sloot zich in 1975 aan bij clownsgroep 'Circus Riboet' in haar woonplaats.
En!
Renée heeft ook in de Zwarte Tulp gespeeld. Daarin is een aflevering genaamd "De kaarten opnieuw geschud"

[ Voor 13% gewijzigd door Incolumis op 20-02-2021 23:47 ]

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Goeiendag, daar gingen mijn punten. Ik ben nu wel lost.
Renee afgeschreven bij de museumopdracht (waar ze zonder risico geld kan wegspelen), Charlotte bij de opdracht Kameraad (ze komt op een bijzondere wijze op 21, maar soit speelt daar onnodig geld in de pot) en tot slot Rocky bij de abseilopdracht (waar ze eigenhandig 1500 NIET de pot uitspeelt).

Schiet mij maar lek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:54:
In de laatste opdracht is Charlotte heel verdacht, Splinter zegt dat het nadelig is voor de groep, dat kan maar 1 ding betekenen.
Ligt er aan hoe je het bekijkt, als meerdere mensen jokers of een vrijstelling hebben kan je een zwarte vrijstelling ook als 'nadelig voor de groep bestempelen'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:29

RedFox

Heb je een OV ofzo?

JanvdVeer schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:06:
Goeiendag, daar gingen mijn punten. Ik ben nu wel lost.
Renee afgeschreven bij de museumopdracht (waar ze zonder risico geld kan wegspelen), Charlotte bij de opdracht Kameraad (ze komt op een bijzondere wijze op 21, maar soit speelt daar onnodig geld in de pot) en tot slot Rocky bij de abseilopdracht (waar ze eigenhandig 1500 NIET de pot uitspeelt).

Schiet mij maar lek. 8)7
Precies met dezelfde redenen de anderen weggestreept inderdaad, was na de opdrachten van deze aflevering nog zekerder dat het Splinter moest zijn. Denk dat het dan Renee is, en dan zal die actie bij het museum wel zijn om kandidaat te lijken ofzo :?
Charlotte vind ik veel vaak en te verdacht in beeld komen, en Rocky is (of lijkt) een hele fanatieke kandidaat.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
Afbeeldingslocatie: https://github.com/Multifacio/Moldel/blob/master/results/Season%2022%20(Original)/07%20-%20After%20Episode%207.png?raw=true

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 22:52
Je zou haast denken dat de makers de nieuwe afleveringen even getest hebben op het molmodel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als de kandidaten allemaal op Renee zitten is de kans ook wel erg groot dat zij de mol is. Statistiek enzo.
Kan die gozer dat niet in z'n AI voorspeller verwerken ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

Cyphax

Moderator LNX
militairtje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:19:
Het hangt een beetje af van wat je onder "Mol" verstaat. Iemand die geld uit de pot moet houden? Dan is Charlotte op z'n minst een Mol, en als ze niet de oorspronkelijk bedoelde Mol is, dan ben ik heel benieuwd of de "echte" Mol net zoveel uit de pot heeft weten krijgen als Charlotte. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Cyphax schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:56:
[...]

Het hangt een beetje af van wat je onder "Mol" verstaat. Iemand die geld uit de pot moet houden? Dan is Charlotte op z'n minst een Mol, en als ze niet de oorspronkelijk bedoelde Mol is, dan ben ik heel benieuwd of de "echte" Mol net zoveel uit de pot heeft weten krijgen als Charlotte. :+
Dat dacht ik ook al. Als Charlotte het niet is, dan is het nog de vraag of de mol wel net zo effectief is geweest om geld uit de pot te halen :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als Charlotte de winnaar wordt is ze wel een dief van haar eigen portemonnee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 19:52

Crazy D

I think we should take a look.

janvanduschoten schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:17:
[...]

Dat dacht ik ook al. Als Charlotte het niet is, dan is het nog de vraag of de mol wel net zo effectief is geweest om geld uit de pot te halen :p
Nee, maar tijdens de puzzelopdracht is al het geld misgelopen en de opdracht in het theater was ook niet zo succesvol dus zorgen dat er geen geld in komt bij het rad, is al voldoende (weet ff niet of het rad nu voor of na het theater kwam maar goed de mol wist wel dat de theateropdracht kwam en dat daarbij wel genoeg molkansen zijn).

idd als Charlotte straks de winnaar blijkt, heeft ze zich toch een leuke zakcentje door de neus geboord :o

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Of ze weet al dat ze het niet gaat winnen van Rocky die al heel lang op Renee zit en gunt haar het geld niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:05

Qu3st

Dat Mol-del heeft 100% goed gehad met de laatste afleveringen, dus niet zo snel afknallen, het kan nog.

Mol-del is inmiddels bijgewerkt.
Afbeeldingslocatie: https://raw.githubusercontent.com/Multifacio/Moldel/master/results/Season%2022%20(Original)/08%20-%20After%20Episode%208.png

[ Voor 26% gewijzigd door Qu3st op 21-02-2021 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Testvraag is bekend:

Aan wie gaf de mol advies tijdens de opdracht "Ra(a)dgeving"?

Charlotte (Splinter)
Renée (Rocky)
Rocky (Charlotte)
Splinter (Renée)

Charlotte naaide in ieder geval Rocky en renée zei splinter de vrijstelling te pakken wat hij niet deed. Splinter was de prutser van de -2000 dus die hoort bij Charlotte. Dan ga ik voor Rocky en dus Charlotte. :+ Om het nog verwarrender te maken.

[ Voor 44% gewijzigd door SmurfLink op 22-02-2021 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

SmurfLink schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:21:
Testvraag is bekend:

Aan wie gaf de mol advies tijdens de opdracht "Ra(a)dgeving"?

Charlotte (Splinter)
Renée (Rocky)
Rocky (Charlotte)
Splinter (Renée)

Charlotte naaide in ieder geval Rocky en renée zei splinter de vrijstelling te pakken wat hij niet deed. Splinter was de prutser van de -2000 dus die hoort bij Charlotte. Dan ga ik voor Rocky en dus Charlotte. :+ Om het nog verwarrender te maken.
Ik vind je redenatie volledig sluitend, geen splinter tussen te krijgen :+ Al ga ik toch voor Renee omdat ik vind dat zij de minste molstreken in beeld doet. Ze doet gewoon de hele serie al Ronnetjes, maar geen echte mol acties. En aangezien ik het altijd fout heb, zal het dus Rocky wel zijn |:(

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 16:11
Lanfear89 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:13:
[...]

Ligt er aan hoe je het bekijkt, als meerdere mensen jokers of een vrijstelling hebben kan je een zwarte vrijstelling ook als 'nadelig voor de groep bestempelen'
Splinter was ook behoorlijk vaag aan het doen. Ik snap best dat Charlotte hier dacht dat hij iets te verbergen had. Wel een toffe opdracht overigens, zet mooi spanning tussen de kandidaten.

Voor mij is het nog steeds duidelijk Renee overigens. Rocky zit al een paar afleveringen vol op Renee en blijft erin, zelfs zonder jokers.

De opdracht met de zweefvliegers was spectaculair maar slecht opgezet. Op elke plek kon je mollen zonder op heterdaad ontdekt te worden of achteraf te na te gaan. En dan ook nog 1 fout is direct geen geld. Was te eenvoudig voor de mol.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

MrFl0ppY schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:01:
[...]

Splinter was ook behoorlijk vaag aan het doen. Ik snap best dat Charlotte hier dacht dat hij iets te verbergen had. Wel een toffe opdracht overigens, zet mooi spanning tussen de kandidaten.

Voor mij is het nog steeds duidelijk Renee overigens. Rocky zit al een paar afleveringen vol op Renee en blijft erin, zelfs zonder jokers.

De opdracht met de zweefvliegers was spectaculair maar slecht opgezet. Op elke plek kon je mollen zonder op heterdaad ontdekt te worden of achteraf te na te gaan. En dan ook nog 1 fout is direct geen geld. Was te eenvoudig voor de mol.
Maar daarbij zag je Splinter kijken naar Renee of zij wat deed, voordat hij een nieuwe code doorgaf. Dat was wel slim en vond ik wel een spelers-actie. Renee tetterde gewoon wat codes, ik dacht dat pas de 3e die ze doorgaf binnenkwam bij Charlotte. Dat vond ik wel weer een beetje opvallend. Maar ja, ook zonder spel is een B of een D natuurlijk makkelijk door elkaar te gooien, helemaal als je net ff lekker in een looping wordt gegooid of zo. Was geinig om te zien maar als opdracht idd eigenlijk wel slecht.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 12:43
Ik moest de aflevering nog even inhalen, maar wat is Charlotte irritant zeg..
ze speelt al opvallend zoveel geld uit de pot dat ze natuurlijk nooit de Mol is. Of de regie heeft dit jaar voor een andere aanpak gekozen.

Overigens zat Renée wel te liegen tegen de groep. Ze vertelde aan het einde dat ze Splinter had gezegd dat hij die vrijstelling moest nemen. Maar dat heeft ze niet zo stellig tegen hem gezegd toch?

[ Voor 31% gewijzigd door yorroy op 22-02-2021 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 17:22
Qu3st schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Dat Mol-del heeft 100% goed gehad met de laatste afleveringen, dus niet zo snel afknallen, het kan nog.

Mol-del is inmiddels bijgewerkt.
[Afbeelding]
We weten ondertussen hoe goed dat Moldel het dit seizoen doet. Dus ik zet mijn punten niet op Renée.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het is toch sowieso niet leuk om uit te gaan van zo'n model..? De lol van het spel is om zelf je (onderbuik)gevoel te laten spreken en te letten op de mimiek van de mensen. Van de regie moet je het vaak niet hebben met al die dwaalsporen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

yorroy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:21:
Ik moest de aflevering nog even inhalen, maar wat is Charlotte irritant zeg..
ze speelt al opvallend zoveel geld uit de pot dat ze natuurlijk nooit de Mol is. Of de regie heeft dit jaar voor een andere aanpak gekozen.

Overigens zat Renée wel te liegen tegen de groep. Ze vertelde aan het einde dat ze Splinter had gezegd dat hij die vrijstelling moest nemen. Maar dat heeft ze niet zo stellig tegen hem gezegd toch?
Klopt, ze hield heel lang haar mond en zegt uiteindelijk: "het lijkt mij interessant" en op de vraag van Splinter of het iets te maken heeft met geld zegt ze: "het is een groepsgevoel". Een vrijstelling voor de finale een groepsgevoel noemen is wel heel cryptisch en vergezocht. Ze heeft inderdaad geenszins gezegd dat hij de vrijstelling moest nemen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:34
Drie mannen moeten eens zo vaak benoemen dat ze met z'n drieën in de finale staan.. Dan is de wereld te klein 8)7

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Volgens mij is dit de opdracht waarvan de fotos gelekt waren door toeristen

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Volgende week weten/horen we pas wie de mol echt is, dat vind ik altijd jammer aan de finale aflevering aangezien de allerlaatste aflevering bestaat uit lullen en fragmenten laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Renee wel overduidelijk tijd aan het rekken zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Waarom wachten ze elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Renée is echt afschuwelijk tijd aan het rekken... :X Knap dat ze alsnog op tijd waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Het is allemaal zwaar voor een dame op leeftijd....... i
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste