Wie is... de Mol? 2021 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Scherm niet te zien krijgen lijkt me inderdaad dat daar dus ook geen gevolg aan zit. Anders heeft het 0 waarde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Zoooo, Marije ligt echt niet goed in de groep. Wat heeft ze buiten de camera gedaan? 😂

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Marije word niet gespaard deze aflevering en men vergeet bij de laatste opdracht dat Renée er ook nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Rocky werd weggezet door Renée dus ik verwacht niet dat ze die kiest. Ik vermoed Marije en Charlotte, Splinter lijkt haar niet te liggen.

Charlotte claimt nog steeds te spreiden tussen Marije en Renée maar gaat op Splinter in de zichtbare vraag.. huh?

Splinter zit ook op 3 man? Maar niet op marije, hij denkt eerder op Rocky en Renée.

Rocky zit op Renée

Renée zit op Marije en een beetje op Charlotte (omdat ze vaak d'r mond houdt? WAT?)

Marije zit op Charlotte.

Als Marije nu niet het rode scherm heeft is Charlotte de mol. :D

Edit: Nou, dan weet ik het niet hoor. :+ Maar fijn dat Marije blijft.

[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 06-02-2021 21:27 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Slecht toneelspel van Marije :')

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Marije is de mol. Klaar. Ik ga nu de tunnel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik denk dat Renée het rode scherm had gehad. Die zit vol op Rocky.

Marije zit op Charlotte, Charlotte is de mol. Splinter en Rocky zijn allebei ook op de verkeerde maar hadden de jokers.

OF

Renée is de mol.

Rocky en Splinter zijn door. Die zitten beiden op Renée. Charlotte heeft ook een beetje Renée, mar marije vol op Charlotte.. dus als Renée de mol is had Marije het rode scherm.

[ Voor 35% gewijzigd door SmurfLink op 06-02-2021 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:17
SmurfLink schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:29:

Marije zit op Charlotte, Charlotte is de mol. Splinter en Rocky zijn allebei ook op de verkeerde maar hadden de jokers.
Splinter heeft z’n jokers toch juist achter de hand gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
SmurfLink schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:25:
Rocky werd weggezet door Renée dus ik verwacht niet dat ze die kiest. Ik vermoed Marije en Charlotte, Splinter lijkt haar niet te liggen.

Charlotte claimt nog steeds te spreiden tussen Marije en Renée maar gaat op Splinter in de zichtbare vraag.. huh?

Splinter zit ook op 3 man? Maar niet op marije, hij denkt eerder op Rocky en Renée.

Rocky zit op Renée

Renée zit op Marije en een beetje op Charlotte (omdat ze vaak d'r mond houdt? WAT?)

Marije zit op Charlotte.

Als Marije nu niet het rode scherm heeft is Charlotte de mol. :D

Edit: Nou, dan weet ik het niet hoor. :+ Maar fijn dat Marije blijft.

Maar Rocky zit op Renee en die had niet de meeste fouten. Ik zit op Splinter die verdenkt niemand en zo zit iedereen dus nog op een verkeerde mol en krijg je deze rare uitkomst.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 06:01
Ze gaf toch aan eerst haar verdachte te kiezen om zo de kans dat er iemand naar huis moest groter te laten zijn? Dat was Marije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:43
Iemand iets met de codes op de borst kunnen doen? Zag toevallig dat Splinter 45171 had. 4 = D, 5 = E. nu nog van 171 MOL zien te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34

masauri

aka qwybyte

Ik begrijp Renée niet. Ge zorgt toch dat ge de mol zijn scherm laat zien... Die is altijd door. En dan kijken naar de reactie. Splinters geluk of tactiek is nu goud waard ja. Ik vermoed dat hij op het juiste spoor zit.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
masauri schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:47:
Ik begrijp Renée niet. Ge zorgt toch dat ge de mol zijn scherm laat zien... Die is altijd door. En dan kijken naar de reactie. Splinters geluk of tactiek is nu goud waard ja. Ik vermoed dat hij op het juiste spoor zit.
Als de mol zijn scherm ziet is er slechts een kandidaat die een rood scherm kan krijgen, als de mol zijn scherm niet ziet zijn het er twee. Het doel is niet de reactie van de mol zien maar de kans vergroten dat je er iemand uitknikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Heeft er iemand een geldoverzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Chloortablet schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:00:
[...]

Ik kruip nog iets verder de tunnel in.

Rik: "Ik heb een aanbod voor je."
Marije, lachend: "Verrassend..."

O-)
Heb ik al gezelschap in de tunnel?
Aan het einde zie je Marije een ton met 'MOL' neerzetten }:O

offtopic:
Ondertussen heeft de site van de NPO het ook koud: allemaal Laravel errors :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 11:11

Taakbalk

weergeven

SmurfLink schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:25:

Dat is bewust zo gemonteerd, die schermpjes met de pijl die naar een antwoord gaat lijken lang niet altijd te horen bij de persoon die je op de achtergrond hoort of of dat moment in beeld is.
Chloortablet schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:53:
[...]

Heb ik al gezelschap in de tunnel?
Aan het einde zie je Marije een ton met 'MOL' neerzetten }:O
Dat was Charlotte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2f7sLeryRyjr2uU1LXmI21_FT8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IFGCCRulpirMe3XwqpXioUBs.jpg?f=fotoalbum_large

Marije zit in de achtergrond in de auto.

[ Voor 23% gewijzigd door Taakbalk op 06-02-2021 22:18 ]

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Taakbalk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 22:11:
[...]

Dat is bewust zo gemonteerd, die schermpjes met de pijl die naar een antwoord gaat lijken lang niet altijd te horen bij de persoon die je op de achtergrond hoort of of dat moment in beeld is.

[...]

Dat was Charlotte.

[Afbeelding]

Marije zit in de achtergrond in de auto.
Zie het nu ook inderdaad. Was overtuigd dat het Marije was.
Misschien tijd om uit de tunnel te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Mrjraider schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:27:
Marije is de mol. Klaar. Ik ga nu de tunnel in.
Alles wijst er wel op deze keer. Ze verspeelde echt heel veel geld deze aflevering. En ze was de enige die uitstapte bij de bus waarvan niemand kon weten of ze loog over haar bordjes of niet. En ze claimt vervolgens jokers te geven laten liggen... Dus niet zichzelf verdacht willen maken door te laten zien dat ze €600 mis loopt door weer terug in te stappen.

Verder zeg in de montage ergens halverwege een aantal schilderijen en glas in lood ramen met vrouwen met rode haren. Echt opvallend dat dat de enige waren waarop ingezoomd werd.

Was het trouwens Renée die 500 had gepakt bij de opdracht waarbij ze elkaar moesten uitschakelen? Dat zou je als Mol toch niet snel doen? Die vrijstelling is niet echt waardevol voor een mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Opvallend dat Marije bij de executie enorm opgelucht reageert en zegt dat Renee haar gered heeft. Dat terwijl ze vol op Charlotte zit, waarom zou ze twijfelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:10
De vraag is of de mol heel duidelijk is. Dan is het Marije of Charlotte. Anders rocky Renee of splinter, waarbij ik de laatste 2 niet echt verdenk. Ik nijg nu steeds meer naar Charlotte, maar Marije verspeelt wel echt veel. In het begin van de serie zag je in war jokers, die associeer ik toch het meest met Marije.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0n9ni7otPathX0KFT26-4nFq0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rMWlotVdpKd6LLpEDofRiBIJ.jpg?f=fotoalbum_large
Hier een vage schermafbeelding van de borden bij de haltes. Je ziet dat Marije bij halte 6 kiest voor 350 uit de pot in plaats van 250 in de pot. Dat is een verschil van maar liefst 600. Je ziet dat Splinter min of meer dezelfde keuze heeft bij halte 8 en kiest voor 250 in de pot.
Als iemand nu nog het argument gebruikt 'ja maar de Mol moet soms geld in de pot brengen om vertrouwen te winnen' en Splinter nog verdenkt, dan kan je alleen maar toegeven dat het een enorm slechte mollenactie is. Dat zou dan betekenen dat kandidaten meer durven te mollen dan de Mol zelf.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:47

Ankh

|true

Pinobigbird schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:49:
[Afbeelding]
Hier een vage schermafbeelding van de borden bij de haltes. Je ziet dat Marije bij halte 6 kiest voor 350 uit de pot in plaats van 250 in de pot. Dat is een verschil van maar liefst 600. Je ziet dat Splinter min of meer dezelfde keuze heeft bij halte 8 en kiest voor 250 in de pot.
Als iemand nu nog het argument gebruikt 'ja maar de Mol moet soms geld in de pot brengen om vertrouwen te winnen' en Splinter nog verdenkt, dan kan je alleen maar toegeven dat het een enorm slechte mollenactie is. Dat zou dan betekenen dat kandidaten meer durven te mollen dan de Mol zelf.
Maar dan vergeet je dat Splinter bij een eerdere halt al 250 euro uit de pot heeft gehouden. Daarnaast zorgt halte 8 voor een extra joker..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Ankh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Maar dan vergeet je dat Splinter bij een eerdere halt al 250 euro uit de pot heeft gehouden. Daarnaast zorgt halte 8 voor een extra joker..
Ja, maar 250 in ruil voor een jokers is toch wel wat anders dan 600 in ruil voor niets.

Verder snap ik niet dat mensen Renée zo verder ken. Bij halte 5 koets ze voor +250 IPV -500. Zou de mol echt 750 in de pot doen voor een klein beetje vertrouwen?

Dan zie ik een Marije die haar extra informatie in de brief niet voor zichzelf houdt maar gebruikt om het wantrouwen aan te wakkeren door te zeggen dat iedereen liegt verdachter.

[ Voor 33% gewijzigd door Philip Ross op 07-02-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Philip Ross schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:11:
[...]

Ja, maar 250 in ruil voor een jokers is toch wel wat anders dan 600 in ruil voor niets.

Verder snap ik niet dat mensen Renée zo verder ken. Bij halte 5 koets ze voor +250 IPV -500. Zou de mol echt 750 in de pot doen voor een klein beetje vertrouwen?
Ze wisten allemaal dat bij halte 9 geld uit de pot zou gaan en toch stapt renee daar uit...
Renee wist mogelijk dat bij halte 6 bekend zou worden dat ze ook voor 250 had kunnen kiezen ipv -500. Dan zal je als mol echt wel voor die 250 gaan als je die daarna weer kan wegspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Pinobigbird schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:49:
[Afbeelding]
Bij halte 10 kregen alle kandidaten in de bus 250 euro voor de pot. Het maakt niet uit of je de bus uitstapt voor 250 euro.
Splinter heeft bij zijn keuze eigenlijk 0 euro verschil gemaakt. Marije heeft 350 euro gekost door de laatste halte.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
RuudBurger schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:45:
Iemand iets met de codes op de borst kunnen doen? Zag toevallig dat Splinter 45171 had. 4 = D, 5 = E. nu nog van 171 MOL zien te maken ;)
Ik zat er ook al mee te puzzelen maar geen succes. Voor het overzicht hier alle codes op volgorde van wanneer de kandidaat bij deze opdracht in beeld kwam:
code:
1
2
3
4
5
Charlotte    52119
Renée        80682
Splinter     45171
Rocky        07951
Marije       87928

De volgorde waarop ze er uit gingen: Marije, Charlotte, Rocky, Splinter, Renée

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
SunnieNL schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Ze wisten allemaal dat bij halte 9 geld uit de pot zou gaan en toch stapt renee daar uit...
Renee wist mogelijk dat bij halte 6 bekend zou worden dat ze ook voor 250 had kunnen kiezen ipv -500. Dan zal je als mol echt wel voor die 250 gaan als je die daarna weer kan wegspelen.
Juist doordat de mol dat wist wil je dat een kandidaat bij die halte uitstapt. Want die gaat waarschijnlijk wel voor de -500. Netto brengt ze gewoon 750 in de pot om een beetje minder verdacht te worden. Dat is een hoop geld.

Bij halte 9 gingen er natuurlijk wel jokers verdient worden was al duidelijk. En volgens mij had de groep sowieso al besloten dat er iemand uit ging stappen. Of dat dan Renée of iemand anders is maakt dan niet zo veel uit.

Ik zeg niet dat ze zeker een kandidaat is maar ik vond haar gewoon ook niet verdacht als Mol bij die opdracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zit vanaf het begin op Charlotte, maar Marije is toch ook steeds meer opzichtig aanwezig en niet op een goede manier. maar het zo bewust in beeld brengen van alles wat niet goed bij d'r gaat (met name in die cel)...kan een regie-dingetje zijn.

Charlotte vind ik nog steeds een typische mol qua karakter, al vanaf het begin. Dat i.c.m. dat zij als enige "ja" zei op de vraag of zij de Mol was (introductieaflevering) maakt het niet sterker. In de cel zag ze de sleutel niet, dat kun je mij niet wijsmaken; als je zoekende bent dan kijk je toch ook naar het plafond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Wat mij nog opviel gisteren Rick stelde eerst dat Renée dat ze nu met een gerust hart hier zit om vervolgens erachteraan te vragen of ze altijd al met een gerust hart er zit. Daar knikte ze nog ja op, al was ze nog aan het knikken van de vorige ja. Zou ze daar wat 'wegstoppen'?
Ik zou haar nog niet uitsluiten als mol al zit ik de laatste afleveringen vol op Splinter. De focus ligt mij teveel van de regie als eerste op Charlotte en daarna deze keer op Marije. De laatste jaren waren er amper molacties in beeld uiteindelijk, ik geloof het niet meer.

Minuut 55 van de video van de aflevering. https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/wegstoppen/

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

Exorcist schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:36:
Ik zit vanaf het begin op Charlotte, maar Marije is toch ook steeds meer opzichtig aanwezig en niet op een goede manier. maar het zo bewust in beeld brengen van alles wat niet goed bij d'r gaat (met name in die cel)...kan een regie-dingetje zijn.

Charlotte vind ik nog steeds een typische mol qua karakter, al vanaf het begin. Dat i.c.m. dat zij als enige "ja" zei op de vraag of zij de Mol was (introductieaflevering) maakt het niet sterker. In de cel zag ze de sleutel niet, dat kun je mij niet wijsmaken; als je zoekende bent dan kijk je toch ook naar het plafond.
Niet veel verdachter dan Marije die niet ff een touwtje kan gooien :P Vond het beide een beetje twijfelachtig overkomen. Maar Charlotte ging daarna wel volle bak (zo kwam het over iig) terwijl Marije maar beetje bleef wapperen met dat touw. En anderen ging helpen terwijl ze zelf nog niet vrij was. Wat natuurlijk wel een heel makkelijke manier was om geld uit de pot te halen "oeps touwtje gooien niet gelukt". Maar misschien juist daarom weer te opvallend en zou je dit als een Ronnetje kunnen beschouwen. En hoefde de echte mol enkel maar te zorgen dat niemand Marije ging helpen, en was het alsnog easy-no-money :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Bij die gevangenis opdracht was er niemand die bedacht dat ze allemaal moesten ontsnappen? Wat dat betreft kon iedereen de mol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:03
DoeEensGek schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:31:
Bij die gevangenis opdracht was er niemand die bedacht dat ze allemaal moesten ontsnappen? Wat dat betreft kon iedereen de mol zijn.
Het leek er anders meer op dat ze dit niet wisten... Wij als kijkers kregen dat ook pas ná de opdracht te horen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Ayazis schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Het leek er anders meer op dat ze dit niet wisten... Wij als kijkers kregen dat ook pas ná de opdracht te horen.
Nee werd in het begin gezegd. Ze kunnen 1500 euro verdienen maar dan moeten ze wel allemaal op tijd uit de gevangenis zijn ontsnapt. Even teruggekeken O-)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:47

Ankh

|true

En daarnaast stond het op het bordje bij de uitgang

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ankh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:43:
En daarnaast stond het op het bordje bij de uitgang
Dan is het interessant dat Rocky, die bij de uitgang kwam, dat niet doorhad. En bij Marije doodleuk geld op ging halen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 07:59

rally

Deyterra Consultancy

Ik zit 98% in de Marije tunnel en 2% op Charlotte.

Marije die ZO opzichtig de celdeur niet openkrijgt?
Die lasso?
Bij halte 6 uitstapt? De bestel halte voor de Mol?
De "spontane" actie om Penningmeester te worden?

Bijna al mijn punten staan op Marije. Als je er op gaat letten, wordt je steeds meer die tunnel ingezogen...

http://www.deyterra.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik denk niet dat Marije de mol is. Te veel opzichtig geblunder de afgelopen aflevering.
Denk niet dat de montage dat zo opzichtig in beeld zou brengen...

Degene die je weinig ziet / weinig bepalende keuzes maakt, heeft imho een grotere kans om de mol te zijn.

Ik blijf nog even in de Charlotte tunnel zitten turen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Vandaag is de testvraag: 'Wat was de code die de Mol droeg tijdens de opdracht 'Onder Druk Zetten'?

Gelukkig heeft @Chillosophy al een mooi overzicht gemaakt:
Chillosophy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:55:
code:
1
2
3
4
5
Charlotte    52119
Renée        80682
Splinter     45171
Rocky        07951
Marije       87928

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
rens-br schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:06:
Vandaag is de testvraag: 'Wat was de code die de Mol droeg tijdens de opdracht 'Onder Druk Zetten'?

Gelukkig heeft @Chillosophy al een mooi overzicht gemaakt:

[...]
Ah top! En de namen kloppen bij de nummers (YouTube: DE MOL MOEST WINNEN VAN DE PRODUCTIE! | Wie Is De Mol? 2021 Hints Af...) dat ging in het verleden ook wel eens fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Laatst online: 08:04

JME

zeg maar Jamie

Aargh, wat een vreselijke hakkelvideo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
JME schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:01:
Aargh, wat een vreselijke hakkelvideo :X
Haha.. wellicht, maar dit was de makkelijkste optie om dat beeld met de nummers erop in 1 overzicht te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

.

[ Voor 95% gewijzigd door JME op 08-02-2021 16:22 . Reden: Niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:06

drooger

Falen is ook een kunst.

Als je kijkt naar de scenes waarin Marije met de lasso gooit, dan is te zien dat ze nog best veel touw aan de andere kant van de tralies vast houdt.
Dat is ook een mol-truc geweest uit een eerder seizoen, want zo weet je vrij zeker dat de lasso niet ver genoeg zal komen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@drooger Ik vond het bij die opdracht meer verdacht dat de anderen Marije niet hadden geholpen (bijv. door een van de gele stokken mee te nemen), terwijl iedereen moest ontsnappen om geld te kunnen verdienen. Ik verdenk nog steeds Charlotte, maar er zit toch ook een stukje twijfel. De regie weet de mol weer goed te verbergen dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Iemand deze al gelezen?

Student bedenkt "Moldel"

Wie is er van de overgebleven in de eerste vijf afleveringen significant minder in beeld geweest?

Ik neig naar Renee...

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Taakbalk schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:03:
Iemand deze al gelezen?

Student bedenkt "Moldel"

Wie is er van de overgebleven in de eerste vijf afleveringen significant minder in beeld geweest?

Ik neig naar Renee...
Op andere sites waar dit besproken wordt staat dat zijn algoritme twee kandidaten heeft:
Op basis van de eerste zes afleveringen van het huidige seizoen geeft het algoritme nog twee spelers een grote kans: Marije Knevel is favoriet met 50 procent, Splinter Chabot staat op 40 procent.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10

Zenyatta

Tsjakka!

Iemand deze al gelezen?

Student bedenkt "Moldel"

Ik neig naar Renee...
Wilde deze inderdaad net delen.

Zeker niet open source, anders hadden ze het wel gedeeld. O-)

The answer is 42.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:55
Zenyatta schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:39:
[...]

Wilde deze inderdaad net delen.

Zeker niet open source, anders hadden ze het wel gedeeld. O-)
https://www.utwente.nl/ni...e#wiskunde-en-informatica

https://github.com/Multifacio/Moldel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@VantageR Dat zei ik ook al tegen mijn vrouw! Waarom hebben ze niet wat spullen meegenomen om Marije te helpen. lange stok met een haak heb ik ook gezien.
Ze deden allemaal de opdracht en flikkerden de hulpmiddelen daar gewoon neer. Niks meenemen, gewoon doen en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
wat raar dat het model ook niet kijkt naar de geldstromen en deze ook meenemen.
En zouden de ingevulde vragen van spelers die afvallen niet express zo in beeld komen dat deze eigenlijk helemaal niets zeggen?

Ach, ik zie het wel.. had juist het idee dat splinter in aflevering 1-5 best veel in beeld kwam, maar kan ook komen omdat het een 'opvallend' figuur is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Iemand deze al gelezen?

Student bedenkt "Moldel"

Ik neig naar Renee...
Als Charlotte nu de mol blijkt te zijn ben ik slimmer dan een computer B)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Net even gekeken naar results van afgelopen jaren en resultaten per aflevering. Het is niet zo dat het algoritme nu echt waarheid is. Want als ik even puur seizoen 21 er bij pak. Voorbeeld in aflevering 6 denkt het algoritme dat Peggy de mol is: https://github.com/Multif...20After%20Episode%206.png.

Seizoen 20 daar en tegen was bijvoorbeeld wel redelijk duidelijk zichtbaar: https://github.com/Multif...eason%2013-21/Season%2020.

Het kan ook zijn dat de regie beter zijn best doet om het te voorkomen. Maar vergeet niet dat het nog niet 100% is dus als je opeens al je punten die je had op iemand anders nu vol op Marije zet.. het zegt nog helemaal niks.

Ik blijf gewoon nog steeds op Charlotte gezien ik daar ook gewoon mijn verdenkingen hebt met de dingen die ze doet en waar Marije bijvoorbeeld weer gewoon genoeg doet. Ze had met de haltes het dan ook heel anders kunnen spelen als zij zeker weten de mol is, maar mijn vermoeden daar is dat zij gewoon kandidaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Wie vroeg Marije net iets te gretig wat ze in haar zak had gestoken bij de bushalte? En wie kon vervolgens niet wachten om haar vingertje op te steken om lekker "betrouwbaar" in beeld te komen? I rest my case :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Sport_Life schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Als Charlotte nu de mol blijkt te zijn ben ik slimmer dan een computer B)
Ik blijf ook op Charlotte zitten, algoritme of niet.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
edit, al gepost

[ Voor 93% gewijzigd door ImNotnoa op 10-02-2021 09:45 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 14-09 18:40
Ik blijf op Marije zitten. Reden:

- De mol moet wel tussen de drie personen zitten die € 5000 heeft geboden in de vorige aflevering. Als je als mol de kans krijgt de pot letterlijk de halveren en je doet dat niet, ben je niet bepaald een mol.

- De mol zal niet bij de laatste bushalte in de bus hebben willen zitten, omdat dat geld oplevert. Splinter en Marije zaten er allebei niet in.

Natuurlijk zitten er genoeg haken en ogen aan beide punten, maar voor mij zijn die zaken het laatste zetje om volledig in mijn Marije tunnel te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 16:01

Garyu

WW

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:51:

- De mol moet wel tussen de drie personen zitten die € 5000 heeft geboden in de vorige aflevering. Als je als mol de kans krijgt de pot letterlijk de halveren en je doet dat niet, ben je niet bepaald een mol.

- De mol zal niet bij de laatste bushalte in de bus hebben willen zitten, omdat dat geld oplevert. Splinter en Marije zaten er allebei niet in.

Natuurlijk zitten er genoeg haken en ogen aan beide punten, maar voor mij zijn die zaken het laatste zetje om volledig in mijn Marije tunnel te stappen :)
Obvious. Misschien een beetje té obvious, maar ik vind het redelijk vergelijkbaar met Merel die ook wel erg "makkelijk" aan het mollen was. Beetje Occam's razor en ik kom toch echt weer bij Marije uit ook.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:45
Groep kandidaten is dit seizoen niet erg leuk helaas. Teveel ''deugertjes''. Enige leuke om naar te kijken is Marije, wat is die knap zeg :9~ O+

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
CryptoNL schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:55:
Groep kandidaten is dit seizoen niet erg leuk helaas. Teveel ''deugertjes''. Enige leuke om naar te kijken is Marije, wat is die knap zeg :9~ O+
Álleen jammer van de schoonvader waar je vervolgens mee opgescheept raakt :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 14-09 18:40
Smaken verschillen, ik kon Lakshmi heel erg waarderen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28

Oneens. Als mol laat je lekker de kandidaten de pot leegtrekken, heeft geen enkel nut om ook € 5000 te bieden.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:58:
Smaken verschillen, ik kon Lakshmi heel erg waarderen :'(
Lakshmi <3 <3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:12

Cyphax

Moderator LNX

Maar als je als mol hoort dat andere kandidaten al 5000 euro geboden hebben kun je ook juist buiten schot blijven. :) Aanname is dan wel dat de regie de mol als laatste naar binnen heeft geroepen en gedeeld heeft wat andere kandidaten geboden hebben, maar als ik het programma zou maken zou ik dat denk ik zo doen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

ImNotnoa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Álleen jammer van de schoonvader waar je vervolgens mee opgescheept raakt :+
Ik weet nog niet eens wie Marije is behalve deelnemer van de Mol laat staan wie papa is :P

Tjah ik weet het niet, als er 2 kandidaten die 5k zijn is het makkelijk om dat ook te doen, dan val je niet extra op. Het is ook makkelijk om dan juist heel onopvallend ook maar 1000 euro of zo te bieden. Is voor beiden wat te zeggen. Ik vond dat niet _de_ reden om haar te verdenken, gewoon 1 van de... Maar misschien was haar lasso-actie in de gevangenis wel iets te opvallend, waardoor ik eigenlijk als ik er zo over denk, toch ga twijfelen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Crazy D schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:58:
[...]

Ik weet nog niet eens wie Marije is behalve deelnemer van de Mol laat staan wie papa is :P
Wikipedia: Andries Knevel

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Serieus :o :o

Dan heeft de here iig goed werk afgeleverd :X :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
Het blijft voor mij lastig om te besluiten. De afgelopen vijf jaar zet ik in aflevering 1 op 2 personen in en daar zit altijd de mol in. Dit jaar had ik dus op Marije staan.

Anderzijds wil ik graag overstappen op Splinter. Waarom?
- Als mol zou ik inderdaad ook niet 5k geboden hebben, waarschijnlijk hoort hij het al van de regie. Als er toch al mensen zijn die dit bedrag bieden, waarom je zelf dan verdacht maken?
- Heel enthusiast doen in de gevangenis en extra veel geld pakken. Maar wat doet het ertoe als ze niets mogen houden omdat hij te snel weg ging, waardoor Marije niet mee kwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Laatst online: 08:28
Ik zag Splinter opgesloten zitten terwijl zijn partner al vrij rondliep. Splinter spotte de sleutel aan het plafond. Op dat moment weet je nog niet dat Marije niet vrij komt op het eind, dus dan kun je als mol ook doen alsof je die sleutel niet ziet.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
bregweb schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:55:
Ik zag Splinter opgesloten zitten terwijl zijn partner al vrij rondliep. Splinter spotte de sleutel aan het plafond. Op dat moment weet je nog niet dat Marije niet vrij komt op het eind, dus dan kun je als mol ook doen alsof je die sleutel niet ziet.
Zoals Charlotte heel tactisch overal heenkeek behalve naar boven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

bregweb schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:55:
Inderdaad, alles hing uiteindelijk af van Marije die een enkele succesvolle lasso worp nodig had in een zeer groot tijdsbestek. Daar wil je als mol niet op gokken lijkt me want zelfs in de laatste minuten zou ze die worp nog kunnen halen en daarmee vrij komen en op tijd buiten zijn.

Splinter heeft in het eerste deel het proces enorm versneld, hij had op meerdere punten kunnen vertragen maar doet dat niet, het is juist Charlotte die daar erg langzaam is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Laatst online: 19-07 19:32
Persoonlijk ga ik all-in op Splinter en heb ik iedereen (op Marije eigenlijk na...) afgeschreven.

Heb Charlotte na de opdracht Kameraad definitief afgeschreven, en Rocky en Renee bij de abseilopdracht. Renee ook in de laatste aflevering weer zeer niet-Mols door bij de busopdracht precies bij de halte uit te stappen waar het best valt te mollen (+250 / -500) en met die kans nada doet, en ook nog 500 pakt in de opdracht bij het openluchtmuseum.

Marije was de gebeten eend hond in deze aflevering en mijn gevoel is dat dat effect door de makers extra benut is door haar bij de gevangenisopdracht ook alleen te plaatsen (als er een sleutelpositie was in deze opdracht zou dat toch deze zijn). Ze wordt echt aan alle kanten genegeerd en met een lasso met beperkte ruimte ver werpen is moeilijker dan het lijkt me dunkt. Ook niet helpt is dat iedereen de opdracht verkeerd lijkt te begrijpen (op Renee na) dat toch echt iedereen buiten moet staan om geld de pot in te spelen.

Verder opvallend dat Marije in een ultieme verzoenpoging met Charlotte voorstelt om haar vragenlijst te delen - dit is toch kandidatengedrag? Welke mol stelt nu voor de antwoorden van de test door te spelen, of was dit bluf?

Tot slot de executie. Aangenomen dat de biechten waarheidsgetrouw zijn (dus de test is daadwerkelijk ingevuld zoals in de biecht verteld) dan kunnen we het volgende deduceren;

Renee, Marije of Charlotte had een rood scherm moeten krijgen (Splinter en Rocky hadden immers een groen scherm).
Als Marije de mol was zaten alleen Renee en Charlotte goed qua verdenking, maar dan hadden die geen rood scherm kunnen krijgen. Zelfde geldt voor Charlotte: als zij de mol was zaten Marije en Renee goed, dan hadden die geen rood scherm kunnen krijgen.

Conclusie: Marije en Charlotte kunnen de mol niet zijn. Disclaimer hier is wel dat het nogal een aanname is dat de test cf. de biecht is ingevuld en dat deze ook volledig is laten zien in de montage, en we de testvragen moeten negeren die op groepjes mensen slaan. :z :z

Verder Splinter die zijn jokers niet inzet, wtf? Was hij er zo van overtuigd dat hij een vrijstelling toegewezen zou krijgen? Enorme gok (tenzij je de mol bent). Aangezien hij ook nog steeds op Rocky zit (al afleveringen lang zit zij er bij in zijn biechten) is hij mijn mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:23
Deze opdracht gaat sowieso falen. Te veel schakels

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
LordSinclair schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:40:
Deze opdracht gaat sowieso falen. Te veel schakels
Charlotte is prachtig aan het mollen zo met extra codes doorgeven. die 1141 klopt niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Obbiie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01 20:59
Charlotte is (mijn mening) 100% de mol. Toont weinig emotie bij nieuwe dingen/belangrijke zaken , liegt en staat op sleutelposities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik hoop dat Charlotte uitvalt, de regie legt het er zo dik bovenop. In principe kan iedereen molen die aan de portofoon staat. Iedereen op Marije na.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
Waarom namen ze de nummerplaatjes niet mee naar de andere kant eigenlijk?

Splinter wordt te veel in de kijker gezet, denk dat hij er uitgaat vandaag.

[ Voor 35% gewijzigd door xminator op 13-02-2021 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Bruh.. nog 82 gemist!?
xminator schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:50:
Denk dat dat niet mocht

[ Voor 83% gewijzigd door Lanfear89 op 13-02-2021 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:49:
Ik hoop dat Charlotte uitvalt, de regie legt het er zo dik bovenop. In principe kan iedereen molen die aan de portofoon staat. Iedereen op Marije na.
Nee nee nee :+ dan ben ik mijn inzet kwijt.

De mol gaat nooit naar huis he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

xminator schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:50:

Splinter wordt te veel in de kijker gezet, denk dat hij er uitgaat vandaag.
Lijkt me dat dat niet mocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Lanfear89 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:50:
Bruh.. nog 82 gemist!?

quote]xminator schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:50:
[/quote]

Denk dat dat niet mocht
Zoveel lijkt er nog niet te hangen om er nog 82 te missen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ze doen wel echt hun best om de meest creepy locaties te vinden zeg.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:30

Osxy

Holy crap on a cracker

masauri schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:52:
[...]

Zoveel lijkt er nog niet te hangen om er nog 82 te missen..
Ze moesten helemaal omhoog, dus ik gok dat er veel net niet helemaal omhoog waren.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35

De Mol weet wat er geboden is, dus kan daarna beslissen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
De aflevering heette ‘Aanwijzing’, er kwam net alleen de kist met de naam Renee in beeld en voor de rest alleen woorden. Bij het begin van de opdracht. Dit is wel typisch een ‘Wie is de mol?’ hint.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Marije heeft het woord mol

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Jullie weten dat Marije de mol is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
SmurfLink schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Jullie weten dat Marije de mol is... :+
Daar kunnen mijn punten zich wel in vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Splinter kan toch roepen welke woorden hij moet hebben, nu doet iedereen maar wat terwijl hij op die positie begon.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:14

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Charlotte is nu al twee opdrachten super aan het hyperen. Geeft mensen geen tijd om te denken.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Wtf... maar 1 zin? Hoedan.. :?

Oke nvm :+ Ik zie nu de rest pas. Welke troep hebben ze daar tussen gegooid zeg.

[ Voor 58% gewijzigd door SmurfLink op 13-02-2021 21:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Omdat het rijmelarij van het niveau lik-me-vessie was

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Renée lijkt de mol kandidaat.

Als ze gewoon "kandiaat Renée lijkt de mol" hadden gemaakt hadden ze twee zinnen goed gehad

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
'Charlotte is de volgende pot' had een prima zin geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Holy hell wat de neuk kijk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obbiie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01 20:59
Weer sleutelpositie voor Charlotte.. i rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel een aflevering met suffe opdrachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Obbiie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:10:
Weer sleutelpositie voor Charlotte.. i rest my case
Renée zit veel te gokken, maar Charlotte is constant aan het storen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:23
Ja wij mogen ook geen eens horen wat ze doen 🤔

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Wat de neuk is dit? Hints? _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik ga echt keihard stuk :+

Marije scoort hier echt kneiterveel punten. Dat zou een mol toch niet doen?

[ Voor 60% gewijzigd door SmurfLink op 13-02-2021 21:16 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste