doei
Same same...Ray_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:04:
Zo, even een hele domme fout gemaakt door geen sellorders aan te maken gisteravond. Heb wat gemist zo te zien
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Dat bepaald Bitcoin, niet de altsDarkShadow schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:54:
Is eth niet perfect voorbeeld van een double top en dus een reversal?
Gebeurd echt NOOIT wat in Bitcoin-land he ....
#yawn
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
De vrouw. Die koopt alle spullen er van..Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:35:
Wat gebruiken jullie om jullie investeringen te tracken en het daarbij behorende resultaat. Ook voor archivering? Zodat je later nog kunt zien; 'oef, dat was toen een goeie deal!'
Je leest de vraag niet goed. Er wordt specifiek gevraagd naar een overzicht 'Zodat je later nog kunt zien; 'oef, dat was toen een goeie deal!''WhySoSerious schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:23:
[...]
De vrouw. Die koopt alle spullen er van..
Ja het is toch elke dag weer een draai aan het rad om te zien welke shitcoin nu weer een dag of 2 moontBever! schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:22:
matic gaat lekker...
Uiteraard mis ik elke keer die boot....
Maar met een cruise kom ik ook aan de overkant, hoeft niet perse een speedboot te zijn.
Grotere kans dat die kapot slaat op de golven dan een cruisship
#analogietuesday

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Mja, als ik haar zie lopen dan denk ik dat nog wel eens hoorRay_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:26:
[...]
Je leest de vraag niet goed. Er wordt specifiek gevraagd naar een overzicht 'Zodat je later nog kunt zien; 'oef, dat was toen een goeie deal!''
Aldus de kapitein van de Costa Concordia.FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:28:
[...]
Ja het is toch elke dag weer een draai aan het rad om te zien welke shitcoin nu weer een dag of 2 moont
Uiteraard mis ik elke keer die boot....
Maar met een cruise kom ik ook aan de overkant, hoeft niet perse een speedboot te zijn.
Grotere kans dat die kapot slaat op de golven dan een cruisship
#analogietuesday
Verwijderd
Briljant!Ray_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:35:
Da's het goede antwoord. Leest ze mee?
Blockfolio dus.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nou geen oude cruises uit de sloot halen he...WhySoSerious schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:35:
[...]
Aldus de kapitein van de Costa Concordia.
OCC YEAH YOU KNOW MEEE
:fill(white):strip_exif()/f/image/Rzw1DXHDxhzETRLY1X6uG37f.png?f=user_large)

Ik heb maar een ticket aangemeld. Irritant dit.
Ik wil mijn BTC overplaatsen van Binance naar de ledger en tegelijkertijd de komende dagen meer BTC kopen, maakt het uit als je je BTC verspreid over meerdere dagen overzet naar de nano ledger X of is dat beter om dat in 1 hoop over te plaatsen wanneer je alles hebt?
Ik kan me herinneren iets te lezen over dat als je vaak kleine aankopen doet dit nadelig is (niet alleen doordat je opnieuw transactie betaalt) maar kan me niet exact herinneren waarom.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, vriendin wel, vrouw niet.Ray_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:35:
Da's het goede antwoord. Leest ze mee?
Coinbase is idd duur qua fees.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:53:
Wat doet iedereen toch met Coinbase? De fees zijn iets van 10x zoveel als bij Binance
Coinbase pro is hele lage fees tot soms gratis.
Je kan gratis instant crypto/euro overhevelen van je coinbase naar coinbase pro account.
Je betaalt steeds opnieuw fee's. Aan de andere kant, als er iets zou misgaan, gaat het maar met een deeltje mis. Als het geen wereldbedragen zijn zou ik een beetje accumuleren alvorens over te zetten.Ponk123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:53:
Even een korte vraag, heb een nano ledger X gekocht en koop btc via Binance.
Ik wil mijn BTC overplaatsen van Binance naar de ledger en tegelijkertijd de komende dagen meer BTC kopen, maakt het uit als je je BTC verspreid over meerdere dagen overzet naar de nano ledger X of is dat beter om dat in 1 hoop over te plaatsen wanneer je alles hebt?
Ik kan me herinneren iets te lezen over dat als je vaak kleine aankopen doet dit nadelig is (niet alleen doordat je opnieuw transactie betaalt) maar kan me niet exact herinneren waarom.
Als je op meerdere exchanges zit en af en toe (of vaak) daytrade zou ik altrady aanradenVerwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:35:
Wat gebruiken jullie om jullie investeringen te tracken en het daarbij behorende resultaat. Ook voor archivering? Zodat je later nog kunt zien; 'oef, dat was toen een goeie deal!'

Per transfer naar je Ledger betaal je 0.0005 BTC, dat is zo'n 12 dollar momenteel.Ponk123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:53:
Even een korte vraag, heb een nano ledger X gekocht en koop btc via Binance.
Ik zou dus niet iedere 100 euro aan BTC naar je ledger pompen maar wat grotere hoeveelheden...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De layer 2 (eth scaling) gaat dit jaar vlammen en verwacht daarom ook zeer mooie gains
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik ben inderdaad ook niet geheel tevreden over Blockfolio. Nog meer dan het aantal posts per uur in deze slowchat is de laadtijd van Blockfolio een indicator van een bullmarket, maar dat is gelijk ook het enige goede aan die app..Ray_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:40:
Ik gebruik Blockfolio. Ik krijg het alleen niet zo lekker werkend met de kraken api waardoor ik iedere trade met het handje moet invoeren. Niet zo'n probleem als je er geen tientallen per dag hebt. Bij flinke koerswijzigingen is de app wel eens slecht bereikbaar.
Bullish!
Verwijderd
Kijk, da's mooi, houden zo.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:20:
Nou, geen coronabesmettingen hier in huis.
Bullish!
Klinkt erg.. positief.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:20:
Nou, geen coronabesmettingen hier in huis.
Bullish!
Oke thanks !iVibes schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:05:
[...]
Per transfer naar je Ledger betaal je 0.0005 BTC, dat is zo'n 12 dollar momenteel.
Ik zou dus niet iedere 100 euro aan BTC naar je ledger pompen maar wat grotere hoeveelheden...
En maakt het op Binance nog uit als je meerdere keren BTC koopt op verschillende dagen ipv grote hoeveelheid in 1x?
Behalve natuurlijk de Fee om EURO te storten op je account
IOTA is wat mij betreft een makkelijk verhaal.brick5492 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:27:
Denken jullie dat IOTA nog gaat moonen dit jaar?Ikzelf heb er wel hoop in, ze maken veel vorderingen en de tech zit goed in elkaar. Alleen blijft de koers maar op dit peil rondhikken, zelfs als er goed nieuws is.
Zodra de coordinator uit gaat is het moontime. De laatste keer dat ik IOTA had stond dit op Q2 2021 gepland. Maar het zal me niks verbazen als dit naar Q4 is verschoven
Was vannacht ff wakker, zag 890 euro, dacht nog, moet ik eruit? Naah, laat maar.
Toen zag ik vanochtend 806, toen dacht ik wel ff hmmmm.
maar ja, achteraf is mooi wonen he...
Verwijderd
Je betaald 0.1% fee per trade, of 0.075% indien je het met BNB betaald. (Vip 0)Ponk123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:30:
[...]
Oke thanks !
En maakt het op Binance nog uit als je meerdere keren BTC koopt op verschillende dagen ipv grote hoeveelheid in 1x?
Dus of je nu 1x 10k euro of 10x 1k euro koopt, de hoeveelheid trading fee blijft dan gelijk.
De kosten van Euro's op je account storten zijn laag. SEPA gratis momenteel iDeal 1,30 euro geloof ik.Ponk123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:30:
[...]
Oke thanks !
BTC kopen is natuurlijk afhankelijk van de koers. Als de prijs even wat lager staat kan je beter wat meer kopen dan dat de prijs hoog staat
Qua fees maakt het niet uit of je in 1 keer veel koopt of wat vaker een beetje want fees zijn procentueel. (en de euro-paren zijn momenteel zelfs vrij van fees bij limit orders)
0,075% (Binance met BNB) vs 0,5% Coinbase Pro vind ik toch een redelijk verschil. (start level)Bloodclot schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:59:
[...]
Coinbase is idd duur qua fees.
Coinbase pro is hele lage fees tot soms gratis.
Je kan gratis instant crypto/euro overhevelen van je coinbase naar coinbase pro account.
Stel je gaat met 1000,- euro traden (aankoop + verkoop) dan ben je op Binance dus 1,50 euro kwijt aan fees en op Coinbase Pro 10,- euro...
[ Voor 28% gewijzigd door iVibes op 05-01-2021 09:52 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Is anders wel een leuke extra inkomst waar ik niets voor moet doen..
Mvg
Ik had nog een vergeten sell order op 900 staan, waar hij net even had gepiekt en heb ik weer een mooie som van, ondanks hodlen is dit traden ook wel lucratiefybos schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:31:
[...]
Was vannacht ff wakker, zag 890 euro, dacht nog, moet ik eruit? Naah, laat maar.
Is inderdaad coins ter beschikking stellen voor het valideren van andere. Risico's zijn met name koersverschillen van de coin die je beschikbaar stelt. Als het 'Flexible staking'(op ieder moment te withdrawen) is is dit niet zo'n probleem, bij 'locked staking' is dit wel iets om rekening mee te houden.Dinsterzz92 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:37:
Even een noobvraag, maar houdt staking risico's in? Of is dit enkel je coins ter beschikking stellen voor het valideren van andere?
Mvg
Ligt eraan waar je het staked. In van die vage DEFI pools zou ik nu nog niet doen en is nog vrij risico vol. Staken bij binance oid is volgens mij zonder al te veel risico.Dinsterzz92 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:37:
Even een noobvraag, maar houdt staking risico's in? Of is dit enkel je coins ter beschikking stellen voor het valideren van andere?
Mvg
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Bedankt! dacht dat het voor je wallet nog uitmaakte dat je steeds kleine beetjes BTC had gekocht, dat dat zou uitmaken nog voor je totale BTCVerwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:34:
[...]
Je betaald 0.1% fee per trade, of 0.075% indien je het met BNB betaald. (Vip 0)
Dus of je nu 1x 10k euro of 10x 1k euro koopt, de hoeveelheid trading fee blijft dan gelijk.
0.1% is niet veel
Weet je toevallig wat de fee is om geld op te nemen? Euro naar je bankrekening?
Goedemorgen!ybos schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:31:
[...]
Tsja, je kunt het ook zo bekijken:
HODL en over een paar jaar 10k per ETH (dus 9.2k winst op huidige koers)
of
nu risico nemen en misschien 84 euro per ETH kunnen verdienen
Ik ga voor die 84 euro geen moeite doen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is geen locked staking maar gewoon bij bitvavo, ik kan dus elk moment mn munten verhandelen, volgens de uitleg op hun site is alles veilig. maar zoals grote instelling hun kleine lettertjes wel heel klein durven maken dacht ik om hier even te vragenhsst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Is inderdaad coins ter beschikking stellen voor het valideren van andere. Risico's zijn met name koersverschillen van de coin die je beschikbaar stelt. Als het 'Flexible staking'(op ieder moment te withdrawen) is is dit niet zo'n probleem, bij 'locked staking' is dit wel iets om rekening mee te houden.
Thx
84 maal x eth kan aardig in de papieren lopenMrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:45:
[...]
Goedemorgen!
Tsja, je kunt het ook zo bekijken:
HODL en over een paar jaar 10k per ETH (dus 9.2k winst op huidige koers)
of
nu risico nemen en misschien 84 euro per ETH kunnen verdienen
Ik ga voor die 84 euro geen moeite doen.
Linkje?Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:31:
[...]
IOTA is wat mij betreft een makkelijk verhaal.
Zodra de coordinator uit gaat is het moontime. De laatste keer dat ik IOTA had stond dit op Q2 2021 gepland. Maar het zal me niks verbazen als dit naar Q4 is verschoven
Ik zoek al tijden naar een goed nieuws draadje over IOTA.
Maar hun twitter account is alleen maar promotie en advertenties....
Precies, dat kan aardig in de papieren lopen als hij tegen je verwachting in 84 euro stijgt.
Dan mis je x maal 9.2k winst, want wanneer ga je dan weer instappen?
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 05-01-2021 09:51 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
We focussen heel erg op Bitcoin die de 3.5 miljoen euro gaat aantikken in 2025 #hopium
Maar wat ALS Bitcoin richting die absurde bedragen gaat.... en de altcoins een beetje volgen...
Houdt dat dan ook in dat bedragen zoals 25K voor 1 ETH en 1000 voor 1 LINK etc.. niet onrealistisch worden?
Veel als uiteraard.... maar Bitcoin is gek genoeg ervoor... maar zijn de Altcoins dat ook?
Of is het een kwestie van max. caps en volumes e.d.?
Dan zou je wel een fijne kerst hebben hèFijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:54:
Maar ff he....
We focussen heel erg op Bitcoin die de 3.5 miljoen euro gaat aantikken in 2025 #hopium
Maar wat ALS Bitcoin richting die absurde bedragen gaat.... en de altcoins een beetje volgen...
Houdt dat dan ook in dat bedragen zoals 25K voor 1 ETH en 1000 voor 1 LINK etc.. niet onrealistisch worden?
Veel als uiteraard.... maar Bitcoin is gek genoeg ervoor... maar zijn de Altcoins dat ook?
Nou idd... hoef ik geen kale cavia te etenWhySoSerious schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:55:
[...]
Dan zou je wel een fijne kerst hebben hè

Ik ben sinds gisteren begonnen met wat meer te traden waar mogelijk, zonder enorme risico's te nemen. Het gaat hierbij om kleine trades waarbij ik zelf achter de knoppen zit in een vrij moment van de dag.. tussen het lesgeven en entertainen van mijn kinderen door enzo.. dus ik heb 4x 10 min per dag.. zoiets. De winst zet ik telkens direct weg in een aparte wallet. Ik ga deze maand bijhouden wat het heeft opgeleverd.
Gisteren 5 trades waarvan 3 positief en 2 negatief. Resultaat: 310 euro exclusief fees.
Vandaag 1 trade, positief. Resultaat: 66 euro.
Een leuk experimentje zo.
Zero.
Alles is uiteraard mogelijk maar dat zou echt wel crazy zijn. Dat er uiteraard nog veel ruimte is om te groeien is absoluut een feit. Apple is bv op zich alleen al een pak meer waard dan de volledige crypto markt samen.. YOu do the math....FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:54:
Maar ff he....
Tuurlijk, het mes snijdt aan 2 kanten.MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:51:
[...]
Precies, dat kan aardig in de papieren lopen als hij tegen je verwachting in 84 euro stijgt.
Dan mis je x maal 9.2k winst, want wanneer ga je dan weer instappen?
Maar als ik vannacht die limit order had gezet, had ik gegarandeerd x maal 84 euro winst.
Potentieel extra winst mislopen is dan een risico inderdaad.
Ik heb het gister geprobeerd. Na het verkopen van wat ETH en BTC had ik behoorlijk pijn in mijn buik... Gelukkig niet veel later in de twee dip goedkoper terug kunnen kopen dus wel iets verdiend en mijn aantallen kunnen verhogen. Maar ben wel benieuwd waar je dan in begint te handelen? Zijn dat de coins met de meeste winst op die dag of pak je de verliezers?Pelox schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:56:
[...]
Ik ben sinds gisteren begonnen net wat meer te traden waar mogelijk, zonder enorme risico's te nemen. Het gaat hierbij om kleine trades waarbij ik zelf achter de knoppen zit in een vrij moment van de dag.. tussen het lesgeven en entertainen van mijn kinderen door enzo.. dus ik heb 4x 10 min per dag.. zoiets. De winst zet ik telkens direct weg in een aparte wallet. Ik ga deze maand bijhouden wat het heeft opgeleverd.
Gisteren 5 trades waarvan 3 positief en 2 negatief. Resultaat: 310 euro exclusief fees.
Vandaag 1 trade, positief. Resultaat: 66 euro.
Een leuk experimentje zo.
Hij werkt beter dan binance zonder downtimes en de fee's bij gdax/pro vallen wel mee vind ik.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:53:
Wat doet iedereen toch met Coinbase? De fees zijn iets van 10x zoveel als bij Binance
Daarnaast vind ik cb net iets professioneler dan die p&d vethut van CZ met zn launchpad. Maar goed, ik trade bij beide.Slux schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:00:
[...]
Hij werkt beter dan binance zonder downtimes en de fee's bij gdax/pro vallen wel mee vind ik.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb zelf al een tijdje geen IOTA meer, dus dan ben je wat minder hiermee bezig. Het gaat om project Coordicide. Hier een relatief actueel linkje. AL zie ik hier zo snel geen release dateFijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:50:
[...]
Linkje?
Ik zoek al tijden naar een goed nieuws draadje over IOTA.
Maar hun twitter account is alleen maar promotie en advertenties....
https://medium.com/coinmo...h-coordicide-2532cfad295b
Jup geen idee of dat nu nog altijd het geval is aangezien ik enkel HODL en alles op mijn ledger staat maar toen ik kocht, gebruikte ik nooit Coinbase maar steeds GDAX / Coinbase Pro. De fees daar lagen een pak lagerSlux schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:00:
[...]
Hij werkt beter dan binance zonder downtimes en de fee's bij gdax/pro vallen wel mee vind ik.
Verwijderd
Dat eerste hangt natuurlijk af van de koopprijs, hoe goedkoper je ze inkoopt hoe meer Bitcoin je krijgt voor je Euro's.Ponk123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:43:
[...]
Bedankt! dacht dat het voor je wallet nog uitmaakte dat je steeds kleine beetjes BTC had gekocht, dat dat zou uitmaken nog voor je totale BTC
0.1% is niet veel
Weet je toevallig wat de fee is om geld op te nemen? Euro naar je bankrekening?
Als je de Bitcoin van de exhange af wilt halen kost je dat 0.0005 Bitcoin, als je dus iedere aankoop meteen eraf haalt naar je eigen non custiodal wallet dan betaal je telkens weer die 0.0005 Bitcoin. Dus dat hakt er wel in bij kleine aankopen.
Van Euro naar je bankrekening betaal je voor een SEPA transactie 0.80 Euro.
E.e.a. kun je hier vinden:
https://www.binance.com/en/support/faq/360044359251
Nu vooral met eth, maar ik wil eigenlijk een x bedrag gebruiken om te traden. Door de dag heen kijken waar ik wat kan doen en aan het einde van de dag de laatste trade sluiten, net als echt werk zeg maar, en terug naar fiat. De winst afromen en de volgende dag met hetzelfde bedrag weer beginnen op 0. Dus echt los van bepaalde cryotomunten denken maar in fiat.jvp schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:59:
[...]
Ik heb het gister geprobeerd. Na het verkopen van wat ETH en BTC had ik behoorlijk pijn in mijn buik... Gelukkig niet veel later in de twee dip goedkoper terug kunnen kopen dus wel iets verdiend en mijn aantallen kunnen verhogen. Maar ben wel benieuwd waar je dan in begint te handelen? Zijn dat de coins met de meeste winst op die dag of pak je de verliezers?
Zero.
Dat is een ijzersterke redenatie. Zou heel goed kunnen inderdaad.gws24 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:57:
[...]
Ze stoppen met crypto, waarschijnlijk juist omdat ze een ipo willen gaan doen, niet met de rest.
De P&D vethutStokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:02:
Daarnaast vind ik cb net iets professioneler dan die p&d vethut van CZ met zn launchpad. Maar goed, ik trade bij beide.

Zelf ben ik sinds 2017 vaste klant van Binance. Nooit echt gedoe gehad met downtime. Ik heb geen GDAX gehad, alleen de normale Coinbase vanwege het earn programma. Maar vind dit een veel minder prettige site. Beetje hoog Apple gehalte. Weinig knoppen, en geen uitleg over de werkelijke wisselkoersen
Ik heb het even mist maar een crypto bedrijf die stopt om een echt bedrijf te wordenChaes schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:05:
[...]
Dat is een ijzersterke redenatie. Zou heel goed kunnen inderdaad.
De eerste denk ik ? slim van ze.
Waarom zoveel fee's betalen bij Coinbase is mij onduidelijk. Enige reden dat het zo populair is, is omdat het de enigste Amerikaanse exchange is en Amerikanen daar de voorkeur aan geven(?)
Heb het even opgezocht.Slux schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:09:
[...]
Ik heb het even mist maar een crypto bedrijf die stopt om een echt bedrijf te worden![]()
De eerste denk ik ? slim van ze.
https://www.rtlnieuws.nl/...llen%20worden%20opgeheven.Cryptomarktplaats Etoro stopt in Nederland. Gebruikers van het platform waarop je in cryptomunten kunt handelen worden daardoor verplicht binnen drie weken hun crypto's te verkopen. Ook als ze daarmee verlies lijden. Het bedrijf haalde de deadline niet voor het regelen van de door toezichthouder DNB verplichte registratie.
De vork blijkt iets anders in de steel te zitten.
Dat betekent vanaf nu 24/7 Bitcoin koers kijken bij gebrek aan beter.
Oh wacht dat deed ik toch al
Het wordt imo pas realistisch als de wereld inderdaad (al is het maar voor een iniemini deel) over gaat stappen van het oude financiele stelsel naar crypto-oplossingen.FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:54:
Maar ff he....
BTC zal de eerste zijn door goud te vervangen (men zegt dat dit nu aan het beginnen is). De use case is simpel: Zorgen dat je kapitaal niet devalueert. Waarde van goud: 10 triljard. Stel dat de helft naar Btc gaat: 5 triljard / 0.5 trilard nu = 10x => 30k x 10 = 300k$ Btc waarde). Dat zie ik imo wel gebeuren.
Daarna kan Ethereum volgen doordat het de motor is voor smart-contracts (zeg, de olie). Ethereum is namelijk het enige netwerk dat de veiligheid kan bieden om (armerikanse eenheid) triljarden in op te slaan zonder dat het direct gestolen wordt. De hele DeFi gemeenschap (en al haar muntjes) bouwt op die smart contracts.
De financiele wereld is een flinke magnitude groter dan de goudmarkt (100-en triljarden). Als Ethereum daar een piepklein deeltje van pakt, zou het dus niet zo gek zijn als Ethereum de 20k aantikt. Er worden zelfs prijzen genoemd van 60k-80k$. 10k$ zie ik binnen een paar jaar nog wel gebeuren. (de meeste rekensommen gebuiken voor het gemak de 5T van Btc hierboven. Dan zou je een 50x krijgen = 50k$ voor Ethereum)
Daarnaast: Henk en Ingrid zullen Btc te duur vinden en daarom voor Ethereum kiezen omdat die nu nog goedkoop is en verwachten dat Ethereum dezelfde weg als Btc gaat bewandelen.
In de golf van Ethereum liggen alle DeFi-producten die op Ethereum gebouwd worden, zoals UNI en LINK. Afhankelijk van het succes van die producten kan de prijs daarvan bij adoptie ook flink oplopen.
Ik had bij Coinbase al een account sinds 2017, nooit wat mee gedaan. Nu geprobeerd te verifiëren maar dat wilde voor geen meter.Ypuh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:12:
Heb o.a. een account bij Huobi, Kraken en Binance. Die laatste vind ik veruit het fijnste werken. Die andere 2 zijn wel oké.
Toen bij zowel Kraken als Binance accounts aangemaakt, de eerste deed ook moeilijk met verificatie en Binance was super easy. Als ik zo de interfaces vergelijk vind ik Binance ook het fijnste werken.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Thnx.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:03:
[...]
Ik heb zelf al een tijdje geen IOTA meer, dus dan ben je wat minder hiermee bezig. Het gaat om project Coordicide. Hier een relatief actueel linkje. AL zie ik hier zo snel geen release date
https://medium.com/coinmo...h-coordicide-2532cfad295b
Ik heb al tijden een flufje, al heb ik her en der wat overgezet naar BTC gedurende de maanden.
Net als met ADA eigenlijk.
Samen met XLM en LINK vind ik IOTA en ADA nog de meest interessante projecten die een goede basis hebben om ook daadwerkelijk wat te gaan worden.
Zou er weer eens wat meer van moeten gaan inslaan....

Wat vind jij beter aan binance vergeleken met een huobi ?Ypuh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:12:
Heb o.a. een account bij Huobi, Kraken en Binance. Die laatste vind ik veruit het fijnste werken. Die andere 2 zijn wel oké.
Waarom zoveel fee's betalen bij Coinbase is mij onduidelijk. Enige reden dat het zo populair is, is omdat het de enigste Amerikaanse exchange is en Amerikanen daar de voorkeur aan geven(?)
Coinbase bestaat al wat jaartjes en kan mij voorstellen dat de oude garde niet zo snel overstapt naar een pump en dump exchange uit china die pas een paar jaar bestaat, plus hij werkt een stuk prettiger.
Als dat zo is, hoe heb je het dan opgelopenVictor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:
Positief getest op corona.
Gelukkig nieuwjaar allen, je bent even weg en btc explodeert
XRP = trash
Da's positief!Victor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:
Verwijderd
Beterschap!Victor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:
Als je naar AFrika kijkt, dan heb je je kleine iniemini deel al te pakken.MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Het wordt imo pas realistisch als de wereld inderdaad (al is het maar voor een iniemini deel) over gaat stappen van het oude financiele stelsel naar crypto-oplossingen.
Daar zijn hele landen (Nigiria, Ghana etc.) al voor een groot deel over op BTC, zeker de arme delen.
Dat gaat alleen maar meer worden.
Ook landen zoals Venezuela zijn al volop aan de BTC.
Ik denk dat we meer naar dat soort landen moeten gaan kijken voor "usecases" ipv naar het westen, waar BTC e.d. nog merendeel als investering of store of value wordt gezien.
Heerlijke kop hopium als ontbijt.MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Het wordt imo pas realistisch als de wereld inderdaad (al is het maar voor een iniemini deel) over gaat stappen van het oude financiele stelsel naar crypto-oplossingen.
BTC zal de eerste zijn door goud te vervangen (men zegt dat dit nu aan het beginnen is). De use case is simpel: Zorgen dat je kapitaal niet devalueert. Waarde van goud: 10 triljard. Stel dat de helft naar Btc gaat: 5 triljard / 0.5 trilard nu = 10x => 30k x 10 = 300k$ Btc waarde). Dat zie ik imo wel gebeuren.
Daarna kan Ethereum volgen doordat het de motor is voor smart-contracts (zeg, de olie). Ethereum is namelijk het enige netwerk dat de veiligheid kan bieden om (armerikanse eenheid) triljarden in op te slaan zonder dat het direct gestolen wordt. De hele DeFi gemeenschap (en al haar muntjes) bouwt op die smart contracts.
De financiele wereld is een flinke magnitude groter dan de goudmarkt (100-en triljarden). Als Ethereum daar een piepklein deeltje van pakt, zou het dus niet zo gek zijn als Ethereum de 20k aantikt. Er worden zelfs prijzen genoemd van 60k-80k$. 10k$ zie ik binnen een paar jaar nog wel gebeuren. (de meeste rekensommen gebuiken voor het gemak de 5T van Btc hierboven. Dan zou je een 50x krijgen = 50k$ voor Ethereum)
Daarnaast: Henk en Ingrid zullen Btc te duur vinden en daarom voor Ethereum kiezen omdat die nu nog goedkoop is en verwachten dat Ethereum dezelfde weg als Btc gaat bewandelen.
In de golf van Ethereum liggen alle DeFi-producten die op Ethereum gebouwd worden, zoals UNI en LINK. Afhankelijk van het succes van die producten kan de prijs daarvan bij adoptie ook flink oplopen.
Corona?.. daar doen wij toch niet aan?Victor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:
BeterschapVictor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:
Yep, hopium it is. Niks is zeker. Ik hoop echter wel dat het gaat gebeuren. Niet voor mijn eigen financiële situatie, maar voor de wereld als geheel. Als dit de komende 30-40 jaar adoptie krijgt, dan zal het een enorme verandering brengen in de welvaart en beweegredenen van mensen. Alleen het idee van een échte wereldeconomie zonder tussenpersonen.

Afrika is een goed voorbeeld ja. Die doen alles al decentraal, omdat het verbinden met een centraal medium bijna onmogelijk is. Het feit dat een winkeleigenaar 3 uur enkele reis moet lopen naar een loketje om een microkrediet te krijgen (om de dag door te komen) is al genoeg incentive: microkrediet via telefoon (op een decentrale blockchain) zijn dus ideaal voor zo'n economie. Vooral omdat je dan dan meteen corruptie binnen overheid en banken vermijd.... dat is daar ook in veel landen een issue.FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:20:
[...]
Als je naar AFrika kijkt, dan heb je je kleine iniemini deel al te pakken.
Daar zijn hele landen (Nigiria, Ghana etc.) al voor een groot deel over op BTC, zeker de arme delen.
Dat gaat alleen maar meer worden.
Ook landen zoals Venezuela zijn al volop aan de BTC.
Ik denk dat we meer naar dat soort landen moeten gaan kijken voor "usecases" ipv naar het westen, waar BTC e.d. nog merendeel als investering of store of value wordt gezien.
Wij kijken alleen maar naar het binnenharken van meer geld. Als je naar crypto kijkt, moet je vooral naar de toepassing en het nut kijken van dat soort regio's en je bent al halverwege.
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 05-01-2021 10:32 ]
In Star Trek hebben ze dit al eeuwen en zou het in de "late 21 century" z'n omslag vinden.MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Yep, hopium it is. Niks is zeker. Ik hoop echter wel dat het gaat gebeuren. Niet voor mijn eigen financiële situatie, maar voor de wereld als geheel. Als dit de komende 30-40 jaar adoptie krijgt, dan zal het een enorme verandering brengen in de welvaart en beweegredenen van mensen. Alleen het idee van een échte wereldeconomie zonder tussenpersonen.
En je weet het... alles wat ze in Star Trek hebben, komt sooner of later onze kant op
https://qz.com/766831/star-trek-real-life-technology/
O.a. de UI vind ik wat overzichtelijker. Overzicht openstaande trades, order en tradegeschiedenis, favoriete tradingpairs, niet dat gekut met je authenticator code voor trades, inzicht in wat fees kosten, overzichtelijk orderboek, verschillende tradingviews etc.Slux schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:16:
[...]
Wat vind jij beter aan binance vergeleken met een huobi ?
Coinbase bestaat al wat jaartjes en kan mij voorstellen dat de oude garde niet zo snel overstapt naar een pump en dump exchange uit china die pas een paar jaar bestaat, plus hij werkt een stuk prettiger.
Voor een groot gedeelte is dat ook gewenning. Huobi heeft dat alles ook, maar in een ander jasje. Kraken vind ik wel een stap minder qua UI.
Stilaan? Alles staat op groen.Rebbelx schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:38:
Ergste lijkt precies achter de rug... ik begin weer stilaan groene candles te zien...
[ Voor 12% gewijzigd door Ypuh op 05-01-2021 10:47 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ah ok, ik gebruik het meeste een app met traden daar heb je geen last van die authenticator codes, kan je ook uitzetten denk ik, had het vroeger ook bij kraken aan, onwerkbaar traden op die manier.Ypuh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:46:
[...]
O.a. de UI vind ik wat overzichtelijker. Overzicht openstaande trades, order en tradegeschiedenis, favoriete tradingpairs, niet dat gekut met je authenticator code voor trades, inzicht in wat fees kosten, overzichtelijk orderboek, verschillende tradingviews etc.
Voor een groot gedeelte is dat ook gewenning. Huobi heeft dat alles ook, maar in een ander jasje. Kraken vind ik wel een stap minder qua UI.
[...]
Stilaan? Alles staat op groen.
Maar het is gewenning idd, ik heb het echt geprobeerd met een binance maar het is gewoon niet voor mij, dan vind ik Okex zelfs beter.
Verwijderd
Dus dan maar omhoog.
Tot zover mijn inzicht over het verloop van de koers.
Als er iets niet goed zichtbaar is in de Binance app is het de geschiedenis (trading en in waarde €), of zie ik iets helemaal over het hoofd?Ypuh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:46:
[...]
O.a. de UI vind ik wat overzichtelijker. Overzicht openstaande trades, order en tradegeschiedenis, favoriete tradingpairs, niet dat gekut met je authenticator code voor trades, inzicht in wat fees kosten, overzichtelijk orderboek, verschillende tradingviews etc.
[...]
Stilaan? Alles staat op groen.
Beterschap!Victor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:
Gaat wel hard zeg. De buurman was laatst ook al postief getest:
:strip_exif()/f/image/ilGriEah22EhffPUlrQ1UuAx.jpg?f=fotoalbum_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!