[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.456 views

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:19

T-8one

take it easy, take a sisi

Dat Tether verhaal komt ook weer bovendrijven.
https://twitter.com/JacobOracle/status/1346133083645476869

Blijf het principe van digitale USD's creëren altijd wel een beetje vaag vinden.
Aan de andere kant, als ik USD's overmaak naar binance en zij zetten het om naar USDT lijkt er niet zo heel veel aan de hand te zijn toch?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:57:
[...]

Ik vind hem niet eens zo slecht eigenlijk, mooi nee. Praktisch ja en een vergelijking met de Multipla vind ik niet passend. Jammer alleen dat dit diing niet electrisch is maar ja Indiase markt. Vraag ik me wel af waarom er op deze een NL kenteken zit? :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TT2jQ8NP3IVUx4LV0jqksgw0Qtc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yGPNt8Lkn4KneQwIKa337Mea.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LQiVMVLqsi0h7qfcx4187eXDxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wngg5TFM4CeF10fIIg8jQxkr.jpg?f=fotoalbum_large

Deze wil ik. Omdat het gewoon zo achterlijk is dat het geniaal is. _O-

Bitcoin sticker op de motorkap, en rondjes rijden maar.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
T-8one schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:07:

Blijf het principe van digitale USD's creëren altijd wel een beetje vaag vinden.
Aan de andere kant, als ik USD's overmaak naar binance en zij zetten het om naar USDT lijkt er niet zo heel veel aan de hand te zijn toch?
Tethers worden ook maar gewoon gemaakt omdat iemand met zeg 50 miljoen dollar niet ergens BTC wil kopen en dat dan verplaatst naar een exchange. Je gaat met die 50 miljoen dollar naar Tether en Tether maakt 50 miljoen USDT aan waarna je het naar een exchange kan verzenden en kan gaan kopen. Ben je klaar stuur je 50 miljoen USDT naar Tether toe en krijgt je weer dollars terug waarna de 50 miljoen USDT netjes wordt geburned.

Dus dat hele plaatje dat Tether verantwoordelijk is voor de stijging van BTC, ja, duh. Mensen pompen dollars via Tether/USDT naar exchanges en kopen crypto.

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:10:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze wil ik. Omdat het gewoon zo achterlijk is dat het geniaal is. _O-

Bitcoin sticker op de motorkap, en rondjes rijden maar.
Jezus Christus. Dit is inderdaad achterlijk geniaal. Foeilelijke auto natuurlijk maar op die bovenste foto lijkt het nog best wat haha.

• T-8one

T-8one

PilatuS schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:11:
[...]

Tethers worden ook maar gewoon gemaakt omdat iemand met zeg 50 miljoen dollar niet ergens BTC wil kopen en dat dan verplaatst naar een exchange. Je gaat met die 50 miljoen dollar naar Tether en Tether maakt 50 miljoen USDT aan waarna je het naar een exchange kan verzenden en kan gaan kopen. Ben je klaar stuur je 50 miljoen USDT naar Tether toe en krijgt je weer dollars terug waarna de 50 miljoen USDT netjes wordt geburned.

Dus dat hele plaatje dat Tether verantwoordelijk is voor de stijging van BTC, ja, duh. Mensen pompen dollars via Tether/USDT naar exchanges en kopen crypto.
Exact, dat was ook mijn gedachte.

• twit
  • Laatst online: 25-01 08:20
Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:51:
Oke ik zou niet meer daytraden had ik gezegd, maarja. De drukte hier werkt aanstekelijk :+

[Afbeelding]

Met hodlen had je natuurlijk een vergelijkbaar resultaat maar het is toch wel leuk als het goed gaat.
Ik merk dat ik het toch wel lastig vindt om het holden EN scalpen/traden met elkaar te combineren. Ik ben in principe een holder, 90% van mijn PF stamt uit de periode van voor december 2017.

Echter ik vind traden leuk en leerzaam en ben dus met een deel van dat hold portfolio op Binance aan het traden. Niet naar altcoins of andere zaken maar proberen om wat extra high sell, buy low opties te vinden. Echter zodra je dan weer een mooie lage inkoop heb denk ik waarom zou ik deze nu 300-400EUR hoger weer verkopen als ik die andere btc's op de ledger wel laat staan. Kan ik dan niet beter alles gewoon houden.

Is scalpen/traden met name zinvol als je je hoeveelheid BTC wilt verhogen ipv je EUR holdings? Ik vraag me zeg maar af hoe zinvol het is om een BTC buy op 25100E te doen en dan weer een verkoop te maken op 2540E0 terwijl je een veelvoud van dat aantal btc gewoon voorbij de 25.4 vasthoud? Zou je de evt winst in BTC moeten omzetten en die aan je hold portfolio toevoegen, is dat de stap die ik vergeet?

Het voelt een beetje alsof je in plaats van aan het traden anders meer tegen je eigen hold strategie aan het betten bent maar misschien zie ik iets over het hoofd of moet je die twee portfolio's proberen los te zien.

God wat een luxe problemen toch eigenlijk in zo'n bullmarket. Is het niet bovenstaande dan is het wel het legio aan opties om je verdiende euro's op enige manier te laten renderen in cashbacks, staking deals and what not >:) :X

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-01 21:47
@Taro @Timberly2 virtuele of fysieke Binance card?

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Daar gaat LINK

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Waat heb je het over. Link doet niets

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik heb de fysieke en mijn vrouw heeft een Curve Card gelinked aan de Binance Card, zodat we beide met dezelfde kaart kunnen betalen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
ChainLink stijgt, zat ik een beetje op te wachten om een order te plaatsen en ik zie hem nu opwaarts gaan.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2EBO&p=1

Ik ga eens een botje proberen met een pre-defined strategie. }:O

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-01 19:37
Heeft iemand ervaring met Bitcoin Forecas van Willy Woo ?

https://willywoo.substack.com/

Een maat van mij wil lid worden van z'n newsletter (500 USD per jaar !!!). Ik vraag me af of het iets toevoegt..?

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-01 21:33
vortexnl1982 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:19:

Een maat van mij wil lid worden van z'n newsletter (500 USD per jaar !!!). Ik vraag me af of het iets toevoegt..?
Och man betaalde nieuwsletters en telegrams misten we nog in deze fase. Dit is 2017 all over again :D

• T-8one

T-8one

Ik PM je wel ff mijn bankrekeningnr, ik kan ook elke maand/week/dag/uur/sec een forecast doen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025

Ik zou eerder (overweeg ik zelf) een upgrade van glassnode nemen. 2nd tier charts zonder lag waardoor je een goede indicatie krijgt van het einde van deze bull market. $39/maand of $29/maand als je voor een jaar betaalt.

Edit: heb al gepost of er animo is om gezamenlijk een tweakers-abootje te nemen maar helaas..

[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 04-01-2021 21:25 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:46

WhySoSerious

Be the change.

Willy wie?

Voordeel is dat het maar 400 euro's zijn, wisselkoers blijft in je voordeel werken.

Ik ga weer boven de wc hangen :-(

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-01 19:37
PHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:21:
[...]

Och man betaalde nieuwsletters en telegrams misten we nog in deze fase. Dit is 2017 all over again :D
Ja precies, dat zei ik ook al tegen hem ! Hij had ook eerder Ivan on tech oid rapportjes gekocht. KANSLOOS !

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:19:
Psssst, weet niet of het je wat uitmaakt of niet, maar je 3x zoveel BTC staan zichtbaar op je screen.

[ Voor 12% gewijzigd door Slonzo op 04-01-2021 21:29 ]

• T-8one

T-8one

De Dexen lijken nu echt van de grond te komen.

Iemand al eens wat geprobeerd?

https://bisq.network/ bijvoorbeeld?

• Bithan
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021
Wat is het meest interessante om je USDT (uit winst door verkoop crypto) naar om te zetten op Binance?

• T-8one

T-8one

Bithan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:31:
Wat is het meest interessante om je USDT (uit winst door verkoop crypto) naar om te zetten op Binance?
Nog meer crypto. _/-\o_
winst over winst, is nog meer winst. _/-\o_
infinity winst. _/-\o_

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:59
DOGE gaat zeker nog naar $30K

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:03:
[...]

Maar als je dan een speelgoed Crypto App maakt voor Henk & Ingrid krijg je het opeens heeeel druk met vragen.... vooral als de App ook nog eens continu in storing zit...
Ze moeten ook maar een minimaal aantal Henk & Ingrid toelaten (zeg maar 500 leden). Nu meldt iedere FOMO lid aan voor de tientje en dat gaat uiteraard niet goed. Kijk maar vorig jaar toen ging De Giro ook even op slot voor nieuwe beleggers.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-01 13:17
Darn XLM! Mijn buy order op 0,10 is net niet aangeraakt afgelopen dagen. Had wellicht iets minder gierig moeten zijn, want hij gaat lekker nu

• Qunix
Slonzo schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:28:
[...]

Psssst, weet niet of het je wat uitmaakt of niet, maar je 3x zoveel BTC staan zichtbaar op je screen.
Weet ik. Het is wat het botje mag gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=0mOf&p=1

Had ik het maar... Helaas is het een simulatie (dry-run) (8>

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 18:12
All is quiet :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 21:17
Fomo is vertrokken.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Als je ga verkopen om winst op te nemen zou ik altijd direct verkopen in euro als dat mogelijk is. Dan kan je het daarna direct naar je rekening sturen.

Zero.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
twit schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:13:
[...]

Ik merk dat ik het toch wel lastig vindt om het holden EN scalpen/traden met elkaar te combineren. Ik ben in principe een holder, 90% van mijn PF stamt uit de periode van voor december 2017.
Ik vind het eigenlijk ontzettend makkelijk :P

In 2017 stond eigenlijk alles op een exchange en was het een beetje schuiven hier en daar en zo ben ik een hoop verloren. Uiteindelijk stap je uit vlak voor die dikke groene candle (en ga je door FOMO op de top inkopen). Dat wil ik koste wat het kost voorkomen dit maal.
Nu heb ik gewoon 1 HODL-ledger waar alleen maar op bij-gestort mag worden, muv exit-strategie.

Op die exchange stonden nog wat subshitcoins voor de hodl (ja ja, dat kan ook op de ledger, maar daar was ik te lui voor), die heb ik allemaal verkocht en daar ga ik als ik er zin in heb een beetje mee traden. Niet per se dagelijks, alleen als ik 'safe' window denk te zien.
Traden is voor mij nu ook meer voor de fun, voor de lol een paar euro's pakken :+

Ookal verwacht ik dat BTC down gaat, dan richt je je exchange-meuk daarop in. Aan de HODL pot kom ik gewoon niet, omdat ik het risico op die 2017-situatie wil voorkomen.
Echter ik vind traden leuk en leerzaam en ben dus met een deel van dat hold portfolio op Binance aan het traden. Niet naar altcoins of andere zaken maar proberen om wat extra high sell, buy low opties te vinden. Echter zodra je dan weer een mooie lage inkoop heb denk ik waarom zou ik deze nu 300-400EUR hoger weer verkopen als ik die andere btc's op de ledger wel laat staan. Kan ik dan niet beter alles gewoon houden.
Ja, dat is een mindset keuze :) Ik snap je punt wel, maar daar probeer ik me overheen te zetten.
Is scalpen/traden met name zinvol als je je hoeveelheid BTC wilt verhogen ipv je EUR holdings?
In principe wel, ja.
Ik vraag me zeg maar af hoe zinvol het is om een BTC buy op 25100E te doen en dan weer een verkoop te maken op 2540E0 terwijl je een veelvoud van dat aantal btc gewoon voorbij de 25.4 vasthoud? Zou je de evt winst in BTC moeten omzetten en die aan je hold portfolio toevoegen, is dat de stap die ik vergeet?
Ik snap wel wat je bedoelt. Daarom ook: dit is meer voor de fun :)
Uiteindelijk zit er waarde in wanneer bijv BTC zakt en ETH stijgt, zoals gisteravond.
Los daarvan kan je natuurlijk laag meer instappen, en hoog weer uitstappen, en dan laag weer instappen. Dan heb je wel meer BTC.
En als je flink stijgt, natuurlijk naar je hodl pot overzetten.
Het voelt een beetje alsof je in plaats van aan het traden anders meer tegen je eigen hold strategie aan het betten bent maar misschien zie ik iets over het hoofd of moet je die twee portfolio's proberen los te zien.
Ik zie ze dus los van elkaar. Uiteindelijk meer BTC vergaren door slim in/uitstappen en altcoin trades. En ik probeer met mijn tradepot de stukjes waarop de koers daalt meer in fiat uit te zitten. De hold-pot blijft altijd onaangetast, wat feitelijk geld kost, maar (als je een hoge ATH verwacht in de toekomst) wel het minste risico oplevert.
God wat een luxe problemen toch eigenlijk in zo'n bullmarket. Is het niet bovenstaande dan is het wel het legio aan opties om je verdiende euro's op enige manier te laten renderen in cashbacks, staking deals and what not >:) :X
Geweldig toch! En dan de memes nog! What a world we live in _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Quartz123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:09:
Wat is het nut van al die andere (honderden ondertussen ?) coins trouwens ?
Puur voor het handelen ?
Elkaar te slim af proberen te zijn en wat te verdienen ?
Want niemand gelooft toch in 99% van de alt coins ?
Wat, zeg jij nou dat je Dentacoin speciaal voor tandarts-diensten geen goed idee vindt?! (En ja dat verzin ik niet, die bestaat echt)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin hovert vooralsnog netjes boven de 4H MA25 en heeft net niet de MA99 aangetikt, daarvoor al gebounced:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nohIH8D2TmvfCmrC19tEhlVumQs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EnJAgUpb4i610UxQFPOriLd4.png?f=fotoalbum_large

En op de 1D een mooie bullish bounce:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtSCKszyH-5wOVxE6PXpcp7qroY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/61pMIl55GPT8dRlR3SGMuhkr.png?f=fotoalbum_large

Dit kan de daling zijn geweest, maar ik hou wel rekening met een 2e 4H MA99 retest en 2e 1D MA7 retest.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Specy
Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:38:
[...]

Weet ik. Het is wat het botje mag gebruiken.

[Afbeelding]

Had ik het maar... Helaas is het een simulatie (dry-run) (8>
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd. Als je meerdere simultaties naast elkaar draait, hoeveel effect op je winstpercentage heeft dan (bij dezelfde input) een groter aantal Bitcoins? Dus, bijv. 0.5 BTC vs 50 BTC, geeft 50 dan procentueel veel minder?

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:48

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:55:
Bitcoin hovert vooralsnog netjes boven de 4H MA25 en heeft net niet de MA99 aangetikt, daarvoor al gebounced:
[Afbeelding]

En op de 1D een mooie bullish bounce:
[Afbeelding]

Dit kan de daling zijn geweest, maar ik hou wel rekening met een 2e 4H MA99 retest en 2e 1D MA7 retest.
Ik ook. Ik ga voor die curve in mijn vorige grafiekje. Een dipje onder de 30k (ergens tussen 28-29k in) en dan weer lekker verder naar boven. De tijdlijn die ik getekend heb is wel extreem lang, dus ik vrees dat btc een shortcut neemt met nog één wickje (op de 4h of zo) en daarna meteen naar boven knalt.

Al hoop ik wel dat de tijdlijn uitkomt, want dat zou betekenen dat btc relatief stabiel blijft voor een maand.... en dat betekent: Alt rally! (Eth naar 2-3k!)

[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 04-01-2021 22:03 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Quick question: Ik handel nu via Etoro maar die gaan ermee stoppen begrijp ik. Bovendien heb ik nooit daadwerkelijk de coins in handen gehad. Nu lees ik hier over Kraken, maar.... hoe zie ik / weet ik of ik daar een wallet krijg en die dan zelf kan bewaren in mijn offline wallet?

• Qunix
Specy schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:56:
[...]

Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd. Als je meerdere simultaties naast elkaar draait, hoeveel effect op je winstpercentage heeft dan (bij dezelfde input) een groter aantal Bitcoins? Dus, bijv. 0.5 BTC vs 50 BTC, geeft 50 dan procentueel veel minder?
Allemaal uit te zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=3c79&p=1

Die gele puntjes vond het botje dat er iets verkocht moest worden en de groene puntjes (die er niet zijn) zou een teken zijn dat er gekocht moest worden.

Op een aantal plekken vind ik het zeer sterk gevonden door de indicatoren, maar veel zijn "moewah"...
Niets voor niets gratis strategien gedownload.
Als je zelf wilt knutselen: https://github.com/freqtrade/

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:11:
Quick question: Ik handel nu via Etoro maar die gaan ermee stoppen begrijp ik. Bovendien heb ik nooit daadwerkelijk de coins in handen gehad. Nu lees ik hier over Kraken, maar.... hoe zie ik / weet ik of ik daar een wallet krijg en die dan zelf kan bewaren in mijn offline wallet?
Kraken en een offline wallet staan los van elkaar.
Het eerste is een exchange (marktplaats) en het tweede is wallet los van internet.
Ik raad je aan om nog iets meer in te lezen in het bewaren van BTC,

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05-2025
Toch op de gok voor komende nacht nog wat BTC omgezet in ETH. Zal morgen wel weer blijken dat... 8)7 :z

• Qunix
Wat is je doel? Actief elke dag handelen? Af en toe wat kopen van Euro's naar Bitcoins?

Actief handelen: meld je aan voor een exchange. Dat is Kraken, Coinbase Pro, Bitvavo, Binance
Af en toe kopen: meld je aan voor een broker (en lees de voorwaarden over of je de coins ook echt in bezit gaat krijgen)

Bij sommige exchanges moet je een extra fee betalen als je de coins naar jouw wallet wilt "withdraw"-en.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:10
Slim om HNT om te zetten in ETH?

• Specy
Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:12:
[...]

Allemaal uit te zoeken.

[Afbeelding]

Die gele puntjes vond het botje dat er iets verkocht moest worden en de groene puntjes (die er niet zijn) zou een teken zijn dat er gekocht moest worden.

Op een aantal plekken vind ik het zeer sterk gevonden door de indicatoren, maar veel zijn "moewah"...
Niets voor niets gratis strategien gedownload.
Als je zelf wilt knutselen: https://github.com/freqtrade/
Hm, dat ziet er niet echt overtuigend uit. Bij traden op BTC zijn de volumes ook wel zodanig dat het weinig uit zal maken of je met grote aantallen werkt (en de bot moet daar dan ook nog rekening mee houden, en dat zal wel niet gebeuren - stel je koopt morgen voor 10 BTC aan Jesuscoin dan doet dat natuurlijk wel iets met de koers).

• Qunix
Specy schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:20:
[...]

Hm, dat ziet er niet echt overtuigend uit. Bij traden op BTC zijn de volumes ook wel zodanig dat het weinig uit zal maken of je met grote aantallen werkt (en de bot moet daar dan ook nog rekening mee houden, en dat zal wel niet gebeuren - stel je koopt morgen voor 10 BTC aan Jesuscoin dan doet dat natuurlijk wel iets met de koers).
Je kan vrijwel alles in deze bot programmeren. Dus het zou kunnen...

Zie https://github.com/freqtr...strategies/Strategy003.py

Als de RSI tussen de 0 en 28 is, en de close-price kleiner is dan SMA, en de fisher_rsi kleiner is dan -0.94 en de MFI kleiner dan 16, etc, etc, etc, etc, dan is dat een signal om te kopen.
Uiteraard kan je dat met alles doen, zoals VWAP, MACD, en talloze andere.

Ook kan je instellen welke pairs hij wel en niet mag gebruiken. Dus dan zou Jesuscoin in een whitelist komen en daarbij kan je ook opgeven wat de ratio is hoeveel hij mag gebruiken (zie mijn eerdere screenshot van 3x 0.5 BTC).

Maar goed, ik ga testen. Als je mij hier niet meer ziet, kan het gewerkt hebben :+

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-01 10:55
Ik wou mijn Coinbase account linken aan CoinStats om zo daarin mijn portfolio te zien, maar in het authenticatiescherm stond ook de permissie "create bitcoin addresses"? (Naast view email address en access account info)
Klinkt dit verdacht?

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 20:58

Chaes

#HODL

Stoppen?

Die gaan een IPO doen

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Prachtig weer, het gaat weer over shitcoins, scams, bots en shitcoins overzetten naar mindere shitcoins. Hallo 2017. :D

Ik had even wat hoop dat de Fiat Multivlaai niet langs zou komen maar helaas heeft onze makker Jaapio toch nog een weg gevonden. -O-
Trusten allen, ik vrees het ergste voor ons voortbestaan. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Asgaro schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:43:
Ik wou mijn Coinbase account linken aan CoinStats om zo daarin mijn portfolio te zien, maar in het authenticatiescherm stond ook de permissie "create bitcoin addresses"? (Naast view email address en access account info)
Klinkt dit verdacht?
Het is in ieder geval niet nodig om stats te kunnen zien, dus zou ik niet in meegaan.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
ardana123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:03:
https://www.tijd.be/onder...-de-bitcoin/10274948.html

Wat voor een mongool heeft dit artikel geschreven? Werkelijk om van te kotsen. Saltyness druipt ervan af
Ik weet niet wat jij in dat artikel meent te lezen, maar ik vind het een behoorlijk evenwichtig stuk journalistiek. We zijn wel wat anders gewoon. Om dan over salty mongolen te beginnen... :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je ze offline wilt bewaren kun je bijv kiezen voor een ledger of trezor device. Deze zul je dan moeten aanschaffen. Je kunt ook een software wallet draaien zoals bijv Electrum. Of een wallet installeren op je telefoon. Deze genereren dan één of meerdere adressen voor je. Je kunt dan vanuit eToro (ken ik verder niet) je coins overmaken naar je nieuwe wallet. Tip: doe dit altijd eerst met een klein bedrag om te testen en zodat je snapt hoe het werkt.

Wil je handelen op de exchange dan open je een account bij Kraken of Binance. Ook deze partijen hebben de optie op crypto over te hevelen vanuit andere wallets/eTorro.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-01 10:55
Taro schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:46:
[...]

Het is in ieder geval niet nodig om stats te kunnen zien, dus zou ik niet in meegaan.
Bedankt voor de input! Heb de access zonet revoked via Coinbase settings en ga de app niet gebruiken.
Apps zoals Delta en Blockfolio vroeger deze permissie niet (Daar puur read access), dus vond het al wat raar.
(De Google Play reviews zijn wel goed, maar in crypto land moet je extra argwanend zijn)

• TomTorquay
SoulDrinker schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:00:
Belg hier, Tijd is een typische krant die quasi 99% gemanipuleerd is door de beurzen, grote bedrijven en hoofdzakelijk de (extreem leugenachtige) regering.
De Tijd is juist de enige krant die nog enigszins kritisch is tegenover de regering. Wat een quatsch hier allemaal verkondigd wordt jongens 7(8)7

• Qunix
Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:46:
Prachtig weer, het gaat weer over shitcoins, scams, bots en shitcoins overzetten naar mindere shitcoins. Hallo 2017. :D

Ik had even wat hoop dat de Fiat Multivlaai niet langs zou komen maar helaas heeft onze makker Jaapio toch nog een weg gevonden. -O-
Trusten allen, ik vrees het ergste voor ons voortbestaan. :+
Ik ga vrijdag een pizza kopen! 8)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:52

gws24

Thinking is hard!

Chaes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:44:
[...]

Stoppen?

Die gaan een IPO doen
Ze stoppen met crypto, waarschijnlijk juist omdat ze een ipo willen gaan doen, niet met de rest.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Qunix
gws24 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:57:
[...]

Ze stoppen met crypto, waarschijnlijk juist omdat ze een ipo willen gaan doen, niet met de rest.
Ze stoppen alleen in Nederland vanwege onze prachtige wetten. Ze weten nog steeds niet of ze toegevoegd gaan worden op de "whitelist" van de DNB. Dit had vorig jaar geregeld moeten zijn.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:03
I'm out :w :z

Benieuwd waar we morgen mee wakker worden :Y

[ Voor 5% gewijzigd door ybos op 04-01-2021 23:01 ]

• Qunix
xantos schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:51:
[...]

Je kunt dan vanuit eToro (ken ik verder niet) je coins overmaken naar je nieuwe wallet.
Dat kan dus niet. eToro bezit de coins niet. Het is hetzelfde principe als een CFD (Wikipedia: Contract for difference).

https://www.etoro.com/en/customer-service/faq/
Q: "Can users withdraw their cryptocurrencies from the platform?"
A: "Clients will not be able to move cryptocurrencies on or off the eToro platform, without converting into fiat currencies"

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:37
Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:46:
Voor mij ook weer een feest van herkenning na een weekje vakantie. Ben er nog niet helemaal overuit of ik het nou mooi vind of niet. De vraag is; wanneer stap je uit. Deze nacht nog maar niet.

• TomTorquay
Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:19
Er is een heel topic in dit subforum aan gewijd, aan dit soort botjes. Compleet doodgebloed in 2019. Je mag raden waarom. Ik zou zeggen: verspil je tijd aan iets anders ;)

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:59:
[...]

Ze stoppen alleen in Nederland vanwege onze prachtige wetten. Ze weten nog steeds niet of ze toegevoegd gaan worden op de "whitelist" van de DNB. Dit had vorig jaar geregeld moeten zijn.
Ah, ik had even gemist dat ze alleen in NL stopten met crypto, thx.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Voor mij ook weer een feest van herkenning na een weekje vakantie. Ben er nog niet helemaal overuit of ik het nou mooi vind of niet. De vraag is; wanneer stap je uit. Deze nacht nog maar niet.
Nee joh, het is net begonnen! Geef de noobies nog wat tijd.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Dat kan dus niet. eToro bezit de coins niet. Het is hetzelfde principe als een CFD (Wikipedia: Contract for difference).

https://www.etoro.com/en/customer-service/faq/
Q: "Can users withdraw their cryptocurrencies from the platform?"
A: "Clients will not be able to move cryptocurrencies on or off the eToro platform, without converting into fiat currencies"
Volgens mij is het wel mogelijk maar hebben ze het heel omslachtig gemaakt.
Vanaf het eToro platfom moet je ze naar de eToro Wallet App overrmaken (mobiel) en vanuit die Wallet kan je ze wel versturen naar externe wallets
....maar het blijft rotzooi... :9

Van eToro platform naar eToro wallet:
https://www.etoro.com/customer-service/help/1579945862/how-do-i-transfer-cryptoassets-from-the-etoro-trading-platform-to-my-etoro-wallet/

Van eToro wallet naar externe wallet:
https://www.etoro.com/customer-service/help/1343545362/how-do-i-send-coins-from-my-etoro-wallet-to-another-wallet/

[ Voor 27% gewijzigd door iVibes op 04-01-2021 23:29 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Qunix
TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:10:
[...]

Er is een heel topic in dit subforum aan gewijd, aan dit soort botjes. Compleet doodgebloed in 2019. Je mag raden waarom. Ik zou zeggen: verspil je tijd aan iets anders ;)
Hmm.. Al zijn we nu wel wat jaren verder en is er doorontwikkeld.

• TomTorquay
Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:20:
Hmm.. Al zijn we nu wel wat jaren verder en is er doorontwikkeld.
Welke doorontwikkelingen zouden er dan moeten voor zorgen dat zo'n bot nu opeens wel winstgevend kan zijn en niet meer dom bijkoopt als altcoin x, y of z van een klif duikt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben het bot-idee ook genegen, maar de realiteit lijkt iets anders te dicteren.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:48
T-8one schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:07:

Aan de andere kant verplaatst je dan de inflatie van fiat valuta naar digitale valuta

• elektriekert
vortexnl1982 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:25:
[...]

Ja precies, dat zei ik ook al tegen hem ! Hij had ook eerder Ivan on tech oid rapportjes gekocht. KANSLOOS !
Ivan on his own wealth is het tegenwoordig 8)7

• .oisyn
  • Laatst online: 15:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
elektriekert schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:33:
[...]

Aan de andere kant verplaatst je dan de inflatie van fiat valuta naar digitale valuta
Helemaal niet, zolang elke USDT gebacked is dan is er geen extra inflatie en blijft het gewoon zijn fiat waarde houden.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Qunix
TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Welke doorontwikkelingen zouden er dan moeten voor zorgen dat zo'n bot nu opeens wel winstgevend kan zijn en niet meer dom bijkoopt als altcoin x, y of z van een klif duikt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben het bot-idee ook genegen, maar de realiteit lijkt iets anders te dicteren.
Ik snap je vraag, maar bedoelde meer dat de software wat meer volwassen is en wie weet wat het nu meer kan vergeleken met toen. Of het uiteindelijk winstgevend zal zijn, geen idee.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Bijna 2 jaar niet met crypto bezig geweest, maar na aanleiding van een video die iemand hier heeft gepost een bedrag in Loopring gestoken. Zo van; je weet maar nooit..

Blijft toch een mooi spelletje dit :)

• elektriekert
.oisyn schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:42:
[...]

Helemaal niet, zolang elke USDT gebacked is dan is er geen extra inflatie en blijft het gewoon zijn fiat waarde houden.
Was daar niet, een paar jaar geleden twijfel over?

• PilatuS
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:45:
[...]

Was daar niet, een paar jaar geleden twijfel over?
Klopt. Er waren 30% minder USDT's omdat er een lening uitstond van Tether aan Bitfinex voor die 30%. Het was dus wel volledig gebacked, maar die lening maakte dat er toch minder was. Verder is/was Bitfinex ook nog eens Tether, dus een lening aan zichzelf. Die rechtzaak is gestopt en Bitfinex is de lening gaan terug betalen. Inmiddels lopen er ook bij zo goed als alle stables constant audits waar wordt bekeken wat er uitstaat en wat er is.

• Specy
[...]

Het kan zeker. Maar bots met vaste strategieen die veel mensen gebruiken werken sowieso niet, omdat ze met zichzelf concurreren.

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Het is natuurlijk maar net welke regels je een bot geeft. Je kan prima invoeren dat wanneer BTC zeg ergens -2% doet in 30 seconden dat er niets meer gekocht moet worden tot dat BTC minder dan 3% beweegt in 3 uur.

De perfecte bot is doen wat een mens doet met alle parameters die je als mens gebruikt. Niet dat ik weet hoe je dit zou moeten programmeren, maar onmogelijk is het niet.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:24
Ben benieuwd welke kant Bitcoin vannacht op gaat. Volgens mij gaan we niet de rest van de nacht ook nog sideways

• TomTorquay
@PilatuS Eens, theoretisch is het mogelijk. De praktijk valt voor velen (lees: bijna allen) echter tegen, anders was het betreffende topic geen stille dood gestorven.

[ Voor 22% gewijzigd door TomTorquay op 05-01-2021 00:24 ]

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 00:23:
@PilatuS Eens, theoretisch is het mogelijk. De praktijk valt voor velen (lees: bijna allen) echter tegen, anders was het betreffende topic geen stille dood gestorven.
Ik heb de ballen verstand van hoe je dingen die je als trader gebruikt omzet in een bot, dat sowieso. Toch weet ik dat er wel mensen zijn die een bot winstgevend hebben draaien. Dit is dan alleen wel een bot die ze volledig zelf hebben gemaakt of iets hebben gepakt en daar flink mee aan de slag zijn gegaan. Een hoop mensen hebben net zoals ik er geen verstand van en zoeken iets wat winst zou moeten geven zonder dat ze zelf de boel aanpassen. Zo'n topic bestaat dus eigenlijk uit 2 mensen. Mensen die het zelf doen en die gaan niets delen, en mensen die het niet zelf kunnen en naar een goede bot opzoek zijn. Dat zo'n topic dan dood gaat vind ik niet zo vreemd als er maar 2 soorten mensen zijn. De ene soort wil terecht niets delen en de andere soort heeft niets toe te voegen.

• Richh
Scalp op ETH gesloten, gaan we nu door moonen of weer naar beneden?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Livecoin heeft nog 2 dagen :? hebben de hackers nog steeds toegang? 8)7
https://www.livecoin.net/

• Richh
Moon!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-01 16:20
Ja ga, maan, verlos me van de munten in mijn zwakke handen.

doei

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-01 09:46
Hoppaa zo zien we ethereum graag. Welke correctie?

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:39
Binnenkort hebben we 2 babes voor de prijs van 1.
BTC en ETH *O*

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
ETH verkocht op 1100😁😁

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 01:56:
[...]

Die heb ik geunstickied omdat ik dacht dat registraties weer open waren.

Misschien weer eens een nieuwe ronde organiseren :).
[Poll: Moet.oisyn weer 'n Bl3p invite code verloot ronde organisen?
Nee
Ja, ik stel zelf een code beschikbaar
Ja, ik speel graag mee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403227&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Chris.nl schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:36:
[Poll: Moet.oisyn weer 'n Bl3p invite code verloot ronde organisen?
Nee
Ja, ik stel zelf een code beschikbaar
Ja, ik speel graag mee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie "waar gaat dit in godsnaam over"

• Chris.nl
  • Niet online
Slonzo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:40:
[...]

https://bl3p.eu/nl/ door redelijk wat onder ons geliefd om winst naar de bankrekening te laten storten. Helemaal toen Binance die optie nog niet had.

• PilatuS
  • Niet online
Slonzo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:40:
[...]

Bl3p is een NL exchange en onderdeel van Bitonic. Het is een makkelijke manier om van crypto naar fiat te gaan zonder hoge kosten. Je kan alleen niet bij Bl3p aan de slag zonder een invitecode. In het verleden zijn hier wel eens code's weggegeven.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:48:
[...]

Bl3p is een NL exchange en onderdeel van Bitonic. Het is een makkelijke manier om van crypto naar fiat te gaan zonder hoge kosten. Je kan alleen niet bij Bl3p aan de slag zonder een invitecode. In het verleden zijn hier wel eens code's weggegeven.
Waar slaat dat eigenlijk op? Ik denk dat zij toch ook gebaat zijn bij meer users en meer volume? 8)7

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:49:
[...]

Waar slaat dat eigenlijk op? Ik denk dat zij toch ook gebaat zijn bij meer users en meer volume? 8)7
Ik weet ook niet waarom het zo is. Misschien eens vragen aan komkommer

Edit: Misschien hebben ze gewoon liever dat mensen Bitonic gebruiken aangezien de fee's daar hoger zijn ? Verder kan je via Bitonic op Bl3p komen en dat wat ze willen ?

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 05-01-2021 01:52 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:49:
[...]

Weet niet of ze zitten te springen om tientjeswerk, met invite codes is het misschien beetje exclusief onder de grote jongens? M.a.w. ik weet het niet.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Chris.nl schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:52:
[...]

Weet niet of ze zitten te springen om tientjeswerk, met invite codes is het misschien beetje exclusief onder de grote jongens? M.a.w. ik weet het niet.
Ze hebben in het verleden ook een stuk of 20 invites gedoneerd voor de loting hier, dus ze staan daar niet onwelwillend tegenover :)

• TomTorquay

• gws24

gws24

Thinking is hard!

PilatuS schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:48:
[...]

@komkommer Waarom zijn er na 3 jaar nog steeds invite codes nodig?

offtopic:
Pilatus, je linked naar de profielpagina van komkommer in een andere post maar een mention is misschien handiger

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 18:12
Go ETH go, go ETH go.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• PilatuS
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 02:10:
[...]
offtopic:
Pilatus, je linked naar de profielpagina van komkommer in een andere post maar een mention is misschien handiger
offtopic:
Ik link bewust op de manier zoals ik deed :) Ik zit al op Bl3p en het boeit mij verder niet. Als iemand anders het wil weten is dat prima, maar voor mij maakt het dus niet uit en vandaar geen mention.

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06-2025
ybos schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:01:

Oeps

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ybos schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:01:

I’m also out of ETH. De hele bende verkocht op de mooie koers van 1.080 dollar.

Stop-löss niet gehaald en gelukkig was ik nu even wakker 🤣

Toch nog 8% winst kunnen pakken. In absoluut getal is het maar een klein flufje, maar winst=winst, kan er kwalijk Chinees eten van ophalen, maar toch happy me, want gratis eten is altijd goed 😊

Eigenlijk zou ik deze munten én positie voor langere tijd houden, maar nu winst kunnen pakken én dus weak hands.
Ben benieuwd waar de koers op staat als ik wakker wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Martine op 05-01-2021 05:01 . Reden: Chinees toegevoegd want heb honger ]

• Specy
Martine schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 04:55:
[...]

I’m also out of ETH. De hele bende verkocht op de mooie koers van 1.080 dollar.

Stop-löss niet gehaald en was weer gedaald vanaf de $ 1.134, gelukkig was ik even wakker 🤣

Toch nog 8% winst kunnen pakken. In absoluut getal is het maar een klein flufje, maar winst=winst dus happy! 😊

Eigenlijk zou ik deze munten én positie voor langere tijd houden, maar nu winst kunnen pakken én dus weak hands natuurlijk.
Ben benieuwd waar de koers op staat als ik wakker wordt.
Meh, ik was net ingestapt... na het zien van wat erg bullishe video's. Maar het begon continu te dalen, dus even uitgestapt - ik kijk het nog even aan of ik er weer instap.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan blijf je niet zitten en verkoop je meteen met verlies? :?

Hoe klein ook, verlies is verlies en doe ik liever niet.

Maar mocht het dan verder dalen, tsjaaaa dan ben je blij dat je uitgestapt bent natuurlijk. Het lijkt zo simpel maar is het niet.

Ook kon ik geen helder lijntje vinden waar hij op terug kon bouncen. Ja misschien ergens richting de 940$. Nou daar ging ik niet op wachten. Dan maar een kleintje winst :)

Ps. Je had ook xrp kunnen kopen. Een soort van stable coin die mogelijk verdampt! 🤪

[ Voor 9% gewijzigd door Martine op 05-01-2021 05:05 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!