Nou, -0.07% op dit moment...
Hebben hier mensen ervaring met gate.io? Ik sta nogal argwanend tegenover minder grote exchanges, daarom mijn vraag ...
Kijken helpt niet. Verkopen wel (een beetje)Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:29:
Omlaag btc! niet omhoog!!!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Echt mooi dat RTL. Zit sowieso een boomer die artikelen te schrijven.
Zo iemand die al erg content is met een +4% per jaar en schrikt van dagen waarin het -0.5% gaat en bij +0.5% gelijk z'n vrouw vertelt dat hij een oogje heeft voor juiste investeringen. Door z'n mond voorbij te praten gaat hij direct weer rekt want vrouwmens wil gelijk een nieuwe tas.
Wat is -14% nou ouwe, daar kijk ik niet meer van op.
Gekkies
Zo iemand die al erg content is met een +4% per jaar en schrikt van dagen waarin het -0.5% gaat en bij +0.5% gelijk z'n vrouw vertelt dat hij een oogje heeft voor juiste investeringen. Door z'n mond voorbij te praten gaat hij direct weer rekt want vrouwmens wil gelijk een nieuwe tas.
Gekkies
Net even geprobeerd met een andere kaart, lijkt te werken. Of ik daadwerkelijk cashback krijg weet ik (over)morgen oid pas maar met een paar klikken gratis €8,70 per dag in BNB pakken is niet verkeerd. Altijd leuk dit soort trucjes, zolang het maar niet gaat aanvoelen als werk ben ik helemaal voor.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:41:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb alleen de Binance kaart nooit gebruikt om werkelijk iets van te komen. Ik heb enkel geld rondgepompt tussen de Binance en Swipe kaart.
Een cashback kan tot 2 weken duren. Let op de status van je betaling. Pas na completed zal deze komen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
AmenTominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:31:
Echt mooi dat RTL. Zit sowieso een boomer die artikelen te schrijven.
Gekkies
Gewoon even een extra dipje, dan kan ik weer inkopen.MrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:30:
[...]
Kijken helpt niet. Verkopen wel (een beetje)
Zero.
De komende dagen genoeg kans om op 28-29k in te kopen. Is dat genoeg?Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:32:
[...]
Gewoon even een extra dipje, dan kan ik weer inkopen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Eerst zien dan geloven, kan makkelijk trouwens.. maar ik zit nu achter de knoppen en dan misschien niet.MrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:34:
[...]
De komende dagen genoeg kans om op 28-29k in te kopen. Is dat genoeg?
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 04-01-2021 17:35 ]
Zero.
Ik zit nog steeds te wachten op ARK!! 
hee hee hee
Als die een ATH haalt kan ik weer is wat groots transfer naar trading account
hee hee hee
[ Voor 58% gewijzigd door A87 op 04-01-2021 17:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Lambo? Doe mij maar een Knight Rider:
https://nos.nl/artikel/2363009-david-hasselhoff-veilt-zijn-auto-uit-knight-rider.html
https://nos.nl/artikel/2363009-david-hasselhoff-veilt-zijn-auto-uit-knight-rider.html
Inruilen voor iets als UNI of LINK... dan maak je nog kans op een beetje stijging.A87 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:43:
Ik zit nog steeds te wachten op ARK!!
hee hee hee
Grappig, vanmiddag gekocht op 439, nu op ruim 500Imgnrydrmr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:25:
Winst genomen op XLM. Nu kijken waar deze drop eindigt...
[ Voor 6% gewijzigd door JT op 04-01-2021 17:47 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
junkchaser schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:45:
Lambo? Doe mij maar een Knight Rider:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Van een héél bedroevend niveau naar nog steeds een heel bedroevend niveau.
Heb tot 2 maanden geleden nog wel leuk verdiend aan Ark, maar inmiddels is hij nog maar een kwart daarvan waard.
Waarom niet een beetje scalpen? Gaat prima op het moment, ik doe dit niet met een groot bedrag maar sta vandaag op 6% met maar een paar trades. Tijdsframe tussen trades was hooguit 20 minuten.Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:56:
Dat was de drop weer... weer niks kunnen verdienen.
Nu zonder fees op Binance met EUR paren is het helemaal leuk.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ik had 45 min tijd.. die zijn nu voorbij..(kinderen enzo) probeer ieder moment van de dag te scalpen, had 360 euro winst.. toen een misstap en nog maar 250 over en nu weer een misstap. Laat het even in fiat staan. hopelijk komt er nog een echte dip. want dit schiet niet op zo.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:04:
[...]
Waarom niet een beetje scalpen? Gaat prima op het moment, ik doe dit niet met een groot bedrag maar sta vandaag op 6% met maar een paar trades. Tijdsframe tussen trades was hooguit 20 minuten.![]()
Zero.
Wat bedoel je met EUR paren ?Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:04:
[...]
Waarom niet een beetje scalpen? Gaat prima op het moment, ik doe dit niet met een groot bedrag maar sta vandaag op 6% met maar een paar trades. Tijdsframe tussen trades was hooguit 20 minuten.![]()
De vakantie is helaas voorbijtwit schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:34:
Ik zit eigenlijk te wachten tot @Taro ons komt laten zien hoe absurd veel geld er te verdienen was tijdens deze mini-crash met een paar mooie lage 28.Xk buy orders of een sell van groot deel van zijn pf toen we vannacht nog even 33.5 aantikten.
Of zou hij gewoon aan het werk zijn en vanavond een koers van 32.5 zien alsof er vandaag niets is gebeurd?
Maar vooruit, de 2 mooiste sinds gisteravond, de regels van beneden naar boven lezen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/p3bwXKoevfeF1YPjivs2bvl6.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JU5fpdMKQzyVrQHbHFGLcpoE.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Mjah, kinderen en crypto zijn niet zo compatible, gezinsleven uberhaubt niet en traden cq scalpen als je weinig tijd hebt schiet ook niet op.Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:07:
[...]
ik had 45 min tijd.. die zijn nu voorbij..(kinderen enzo) probeer ieder moment van de dag te scalpen, had 360 euro winst.. toen een misstap en nog maar 250 over en nu weer een misstap. Laat het even in fiat staan. hopelijk komt er nog een echte dip. want dit schiet niet op zo.
Of die anderen die je met euroknikkers kunt ruilen.
@Crypts @Gelukszoekr Kunnen jullie wat meer uitleg geven over die Binance cashback truc? Moet ik daarvoor SXP aanschaffen (Swipekaart), of hoe werkt dit?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Heeft voor mij niet gek veel zin omdat ik niet weet nog of het wel werkt, overmorgen weet ik dat.TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:17:
@Crypts @Gelukszoekr Kunnen jullie wat meer uitleg geven over die Binance cashback truc? Moet ik daarvoor SXP aanschaffen (Swipekaart), of hoe werkt dit?
Ik heb hem wel uitgevoerd. Op margin bij binance EUR geleend, dit omgezet in BUSD (trading fee vrij paartje). En de rente op de EUR paar was ook uitzonderlijk laag. Helaas niet met grote getallen gedaan, maar dit was puur arbitrage. De dollar knalt niet zomaar 4% een andere kant op in 1 dag. Heb 2-3% ertussenuit gehaald, redelijk risico vrij. Je loopt natuurlijk wel risico in de zogenoemde stable coins, en een long ETH had meer opgeleverd ook in dat zelfde tijdsbestek. Maar toch, leuk inzetten van geld.twit schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:56:
[...]
Ik rekende dit zojuist nog even na (gisteren getwijfeld maar niet uitgevoerd). Was inderdaad aanzienlijk geld verdienen geweest als je gisteren USDT had verkocht tegen 1.26 en vandaag voor 1.23 weer had verkocht. Wat mij alleen niet helemaal duidelijk is: ging dit nu om een arb opportunity (was al duidelijk dat de USDT koers 1.22-1.23 zou zijn zodra de FX markt open zou gaan) of was dit " gewoon" een mooie trade opportunity die allebei de kanten op had gekund?
Om 8% cashback te krijgen moet je redelijk in de BNB tokens zitten..TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:17:

Stomme vraag waarschijnlijk maar om 2% cashback te krijgen moet je 10 BNB hebben, die heb ik net gekocht en in staking gegooid, krijg ik dan ook die 2% of moet het in je spot wallet staan?
Ze spreken ook over een 30 dagen gemiddelde dus wellicht moet je sowieso 30 dagen geduld hebben.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:29:
Stomme vraag waarschijnlijk maar om 2% cashback te krijgen moet je 10 BNB hebben, die heb ik net gekocht en in staking gegooid, krijg ik dan ook die 2% of moet het in je spot wallet staan?
Alle aantallen tellen mee dacht ik. Dus de vault/staking telt ook mee.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:29:
Hier de link voor diegenen die benieuwd zijn naar de tiers:
https://www.binance.com/e...rope-Get-Up-to-8-Cashback
Ik gebruik de fysieke kaart nu een paar weken.
Waar werkt het wel:
Lidl, kleinere ondernemers (oliebollenkraam, kapper etc.), online veelal
Waar werkt het niet:
onbemande tankstations, AH, Jumbo
Voor de rest nog niet veel geprobeerd.
EDIT: en dit leidt wellicht tot een interessante koop casus. SXP levert op de achtergrond deze diensten aan binance (Swipe is ook overgekocht door Binance). Echter, de token SXP is nodig bij de binance card transacties, en dat leidt tot een burn. En die is best gestegen (december was er geen burn). Zie hier, #50k+ SXP per dag burn. https://sxp-calculator.com/token-deflation/
Dat is een yearly burn van 18mln, er vanuitgaande dat het gebruik van de kaarten niet groeit. Op een total supply van 289mln is dat toch 6% 'burn yield'. Koers van SXP kan nog wel eens leuk gaan stijgen als meer mensen dat door krijgen. Binance zal op de achtergrond de SXP dus subsidiëren, als card holder zie ik niks van die fees (tenminste niet in de december periode).
[ Voor 39% gewijzigd door Timberly2 op 04-01-2021 18:35 ]
Krijg je ook, maar je moet gemiddeld over de afgelopen 30 dagen die 10 BNB in bezit hebben.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:29:
Hoezo niet compatibel? Je dumpt wat geld in je favo coin, ga met je kinderen spelen tijdens de HODL.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:13:
[...]
Mjah, kinderen en crypto zijn niet zo compatible, gezinsleven uberhaubt niet en traden cq scalpen als je weinig tijd hebt schiet ook niet op.
Ideaal met een druk gezinsleven.
Knoop hem aan Curve en waarschijnlijk kun je dan zo goed als overal ermee betalen.Timberly2 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:31:
[...]
Alle aantallen tellen mee dacht ik. Dus de vault/staking telt ook mee.
Hier de link voor diegenen die benieuwd zijn naar de tiers:
https://www.binance.com/e...rope-Get-Up-to-8-Cashback
Ik gebruik de fysieke kaart nu een paar weken.
Waar werkt het wel:
Lidl, kleinere ondernemers (oliebollenkraam, kapper etc.), online veelal
Waar werkt het niet:
Voor de rest nog niet veel geprobeerd.
Ok, dus als ik het goed begrijp moet je voor een 'opbrengst' van €10 per dag al vrij grote bedragen zitten rondsluizen en €300+ aan BNB in je bezit hebben?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat is een prima yield overigens, bij 10 BNB krijg je 2% discount. Nou, geef per maand 300 euro uit bij de lidl, dan haal je ~72 euro korting op per jaar. Online webshops, koop eens een nieuwe pc. Het tikt wel snel aan. Overigens is BNB natuurlijk een prima HODL. Disclaimer: dat roep ik al jaren en ben al jaren hodler.TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:37:
Ok, dus als ik het goed begrijp moet je voor een 'opbrengst' van €10 per dag al vrij grote bedragen zitten rondsluizen en €300+ aan BNB in je bezit hebben?
Je krijgt 1% standaard zonder BNB in bezit, met een virtuele kaart kun je max. €870 versturen dus dan kom je op €8,70 in BNB per dag, als het werkt en dat weet ik nog niet. Mocht dat zo zijn dan is met een klein beetje moeite toch een leuk bedragje binnen te harken, de BNB kun je weer laten staken.TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:37:
Enn weer onderweg naar de 1d ma7
Ik denk dat het niet meer werkt. Ik kreeg namelijk 0 cashback meer afgelopen week voor een kaart-kaart transactieTomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:17:
De truc is als volgt. Wil je saldo hebben op je cryprokaart. Zoals Swipe, Binance of CDC. Dan kan ik deze opwaarderen met een andere kaart.
Ik stortte geld op de Binance. Vanaf de exchange naar de kaart. Met deze kaart stortte ik geld op m'n Swipe kaart. Vervolgens maak je in de Swipe app hier BUSD van. Deze stuur je naar de Binance exchange. Hence and repeat.
Dit rondpompen gaat tot max €870 per dag. Dit is de max van de virtuele Binance kaart. In het weekend van Black Friday was er nog een extra double cashback bonus. Hierdoor kon ik deze dagen onze grote vriend CZ voor 24% cashback per dag een poot uitdraaien
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-01-2021 18:48 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
@Timberly2 Klopt het dat de moeite die je voor de cashback moet doen is: funds aanvullen met EUR via iDeal en direct omzetten in BUSD zodat je er mee kan betalen? Of doe jij dit anders?
En BNB hodlen/staken natuurlijk.
EURO's kunnen ook direct op je card wallet, dus je hoeft niet eens om te zetten in BUSD. En inderdaad, ik doe een iDeal of SEPA overboeking.mjoaris schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:48:
@Timberly2 Klopt het dat de moeite die je voor de cashback moet doen is: funds aanvullen met EUR via iDeal en direct omzetten in BUSD zodat je er mee kan betalen? Of doe jij dit anders?
BNB's hoeveel je wilt, hodlen / staken inderdaad om het percentage kickback te bepalen. Maar naarmate je meer gebruik maakt van de kaart, naarmate je meer BNB krijgt ook. Mooie manier van binance om gebruikers nog verder te locken in hun systeem.
Ik denk zowaar dat 30K er wel aangaat binnen nu en soon.
De "bounce'jes" worden steeds zwakker en het level wordt wel heel veel getest.
Maar nog niet alle hoop is verloren, wellicht stabiliseert hij hier wel voor 'n tijdje.
Maar nog niet alle hoop is verloren, wellicht stabiliseert hij hier wel voor 'n tijdje.
RespectTaro schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:07:
[...]
De vakantie is helaas voorbij
Maar vooruit, de 2 mooiste sinds gisteravond, de regels van beneden naar boven lezen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben benieuwd wat dat met de alt's gaat doen.Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:49:
Ik denk zowaar dat 30K er wel aangaat binnen nu en soon.
Geduld, doe nou eens geduld. Dat werkt zo fijn.Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:56:
Dat was de drop weer... weer niks kunnen verdienen.
Zie je onderstaande lijn?
/f/image/O6g3jrV6bHTSf1iKsUG0JcYs.png?f=fotoalbum_large)
Precies.
(geen garanties uiteraard)
Oh shit, dat is de dead cat bounce. Bear market confirmed. De Wall Street bonuses mochten niet baten, en het Chinees nieuwjaar komt te laat. Wij gaan allen ten onder met het schip, zet de viool maar aan.
Ik hoop dat m'n altcoins niet rekt gaan iig.BurnerT schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:54:
[...]
Ben benieuwd wat dat met de alt's gaat doen.
HODL!
Thanks! Ik zag dat ik met de EUR op de exchange exact dit had kunnen doen en dan zelfs zonder margin. Het was me alleen niet duidelijk of de 1.26 -> 1.22 koersval laten we zeggen 99,5% zeker was ivm eur/usd koers of dat er misschien toch iets heel anders aan de hand was qua risico of liquiditeit van USDT of wat dan ook. Volgende keer gewoon doorpakken dus dat schiet harder op dan werkenTimberly2 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:25:
[...]
Ik heb hem wel uitgevoerd. Op margin bij binance EUR geleend, dit omgezet in BUSD (trading fee vrij paartje). En de rente op de EUR paar was ook uitzonderlijk laag. Helaas niet met grote getallen gedaan, maar dit was puur arbitrage. De dollar knalt niet zomaar 4% een andere kant op in 1 dag. Heb 2-3% ertussenuit gehaald, redelijk risico vrij. Je loopt natuurlijk wel risico in de zogenoemde stable coins, en een long ETH had meer opgeleverd ook in dat zelfde tijdsbestek. Maar toch, leuk inzetten van geld.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
https://www.tijd.be/onder...-de-bitcoin/10274948.html
Wat voor een mongool heeft dit artikel geschreven? Werkelijk om van te kotsen. Saltyness druipt ervan af
Wat voor een mongool heeft dit artikel geschreven? Werkelijk om van te kotsen. Saltyness druipt ervan af
Je moet het zo zien:TomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:37:
- BNB in de Earn wallet zetten (Kan je ieder moment weer opnemen)
- Dagelijks dividend van alle launchpool tokens direct in je spot wallet, dus niet meer kiezen of wisselen tussen nieuwe/oude coins
- BNB dividend op BNB (verwaarloosbare hoeveelheid)
- Korting op je trades, met voldoende volume en BNB stijgt ook nog je VIP-level, dus nog meer korting op fee's
- Korting op je Card aankopen
- De waarde van BNB zelf stijgt ook gestaag door
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik ga er ook vanuit dat het met mijn model niet meer werkt maar goed, proberen kan altijd.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:47:
[...]
Ik denk dat het niet meer werkt. Ik kreeg namelijk 0 cashback meer afgelopen week voor een kaart-kaart transactie
De truc is als volgt. Wil je saldo hebben op je cryprokaart. Zoals Swipe, Binance of CDC. Dan kan ik deze opwaarderen met een andere kaart.
Ik stortte geld op de Binance. Vanaf de exchange naar de kaart. Met deze kaart stortte ik geld op m'n Swipe kaart. Vervolgens maak je in de Swipe app hier BUSD van. Deze stuur je naar de Binance exchange. Hence and repeat.
Dit rondpompen gaat tot max €870 per dag. Dit is de max van de virtuele Binance kaart. In het weekend van Black Friday was er nog een extra double cashback bonus. Hierdoor kon ik deze dagen onze grote vriend CZ voor 24% cashback per dag een poot uitdraaien
Heb je hier inmiddels een keuze in gemaakt?Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:19:
Toch leuk om over alts te hebben.
Imo zou je toch 1 of 2 picks klaar moeten hebben staan, als er tekenen zijn van een oplevende alt market.
Hoe denken we over Elrond? Ik zit al tijden te twijfelen om in te stappen. Uiteraard wacht ik op BTC.
Elrond maakt projecten als ZIL e.d. compleet overbodig door de snelheid. Daarbij hebben ze diverse protocollen ontwikkeld die het mogelijk maken om non-blockchain data te koppelen aan Elrond.
Belangrijk: Verhaal is goed, site is duidelijk, logo prima, marketing goed voor elkaar. Een kanshebber om een leuk ritje op te kunnen maken.
Iemand een mening? Uiteraard gaat dit om een trade coin, niet een hodl
Ben het zelf ook wat aan het bekijken vanwege tip (fomo) van een kennis van me.
Lijkt vooral veel marketing en ze zijn zeer actief op social media. Wat op zich positief kan zijn voor de koers op korte termijn.
Logo is wel goed
Stilte voor de storm..IMWhizzle schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:34:
Ineens heel stil hier...
Precies!Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik hoop dat m'n altcoins niet rekt gaan iig.![]()
HODL!
Daar verwacht ik ook de meeste stijging in!
Ik zit voornamelijk in sh*tcoins, en ja, had ik maar het merendeel ik BTC gehouden, dat zal ik gaan doen nadat ik winst heb gepakt en BTC weer in z’n bearmarket terechtkomt.
Mij heeft het hele store-of-Value idee nooit zo getrokken.
Waarom het zo tot stand is gekomen? (Iets met AXA En Blackrock misschien?)
Er zijn een hoop complot theorieën iig.
Ik zit momenteel nog in Bitcoin Cash maar qua vooruitgang en dat eeuwige gejammer op het internet....
Meh, daar ben ik ook wel een beetje klaar mee.
De startpost uitgebreid met basis informatie over crypto betaalkaarten (Helemaal onderin): Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Afgelopen weekend wat feedback en aanvullende info voor een aantal andere onderwerpen ontvangen, komend weekend zal ik een en ander verder actualiseren en uitbreiden.
Afgelopen weekend wat feedback en aanvullende info voor een aantal andere onderwerpen ontvangen, komend weekend zal ik een en ander verder actualiseren en uitbreiden.
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen ?ardana123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:03:
Er komt hoogstwaarschijnlijk een grote correctie , en of je dat nu 'zeepbel' noemt of 'blow off top' , tomaat/tomaat , same shit.
[ Voor 15% gewijzigd door Quartz123 op 04-01-2021 19:42 ]
Je zou nog kunnen linken naar het Swipe topic. Maar dat laat ik aan jouTaro schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:37:
De startpost uitgebreid met basis informatie over crypto betaalkaarten (Helemaal onderin): Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor 2021 begrippen misschien, 2 jaar geleden was 5 minuten geen post heel normaalIMWhizzle schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:34:
Ineens heel stil hier...
Ach ja, Bitcoin moet ff een richting kiezen. Wat mij betreft duurt dat de hele week, ik heb geen haast... Zolang we boven de 30k blijven komt het allemaal wel goed.
Hell, zolang we boven de 20k blijven komt het allemaal wel goed, dan duurt het alleen wat langer.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
DoneGelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:43:
[...]
Je zou nog kunnen linken naar het Swipe topic. Maar dat laat ik aan jou
Zil overbodig..? FOMO hierMooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:19:
Toch leuk om over alts te hebben.
Imo zou je toch 1 of 2 picks klaar moeten hebben staan, als er tekenen zijn van een oplevende alt market.
Hoe denken we over Elrond? Ik zit al tijden te twijfelen om in te stappen. Uiteraard wacht ik op BTC.
Elrond maakt projecten als ZIL e.d. compleet overbodig door de snelheid. Daarbij hebben ze diverse protocollen ontwikkeld die het mogelijk maken om non-blockchain data te koppelen aan Elrond.
Belangrijk: Verhaal is goed, site is duidelijk, logo prima, marketing goed voor elkaar. Een kanshebber om een leuk ritje op te kunnen maken.
Iemand een mening? Uiteraard gaat dit om een trade coin, niet een hodl
Ik kan het mis hebben, maar ik zie op de 1H chart een "W" vormen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... bullish?
Ik krijg steeds een foutmelding als ik geld wil storten op binance. Via sepa, maar ook ideal . Jullie ook?
Hier werkt de jumbo juist weer wel. Bij de Vomar niet. Zal verschillen van winkel tot winkel.Timberly2 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:31:
[...]
Waar werkt het niet:
Als je met visa kan betalen zal het hoogstwaarschijnlijk goed gaan. Anders eventueel nog een optie via Curve, MasterCard.
IMWhizzle schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:54:
Ik kan het mis hebben, maar ik zie op de 1H chart een "W" vormen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... bullish?
/f/image/qedkf8OtzkbRT7NwDzijPqNv.png?f=fotoalbum_large)
I see green candles
Alles telt mee, maar wel gemiddelde over 30 dagen.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:29:
Die van mij staan vrolijk in de bnb vault, shitcoins te vergaren die ik dust voor meer bnb.
Belg hier, Tijd is een typische krant die quasi 99% gemanipuleerd is door de beurzen, grote bedrijven en hoofdzakelijk de (extreem leugenachtige) regering.ardana123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:03:
m.a.w. Een artikel en mening om volledig te negeren!
Goed nieuws voor $NANO. https://twitter.com/nano/status/1346167042362236935?s=21
Het artikel zelf is niet eens zo negatief. Alleen de kopjes hebben clickbait woorden , maar ja welke media doet dat niet.SoulDrinker schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:00:
[...]
Belg hier, Tijd is een typische krant die quasi 99% gemanipuleerd is door de beurzen, grote bedrijven en hoofdzakelijk de (extreem leugenachtige) regering.
m.a.w. Een artikel en mening om volledig te negeren!
Aha, lekker!diotav schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:00:
Goed nieuws voor $NANO. https://twitter.com/nano/status/1346167042362236935?s=21
Verklaart gelijk waarom Nano zo was gepampt gisteren. Hopelijk blijft 'ie lekker doormoonen en kan ik 'm cashen op $10 per stuk uiteindelijk.
Zou erg lekker zijn
Hodl
Ja keuze is gemaakt. Heb positie Polkadot tijdje geleden vergroot en ga DPI inkopen als index van de defimarkt, wacht op t juiste moment. Geen verdere verdeling in alts voor mij. De focus op BTC, ETH en LINK. Wat Nexo, Celsius en CRO. Rest boeit me niet zo.rainier15 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:19:
[...]
Heb je hier inmiddels een keuze in gemaakt?
Ben het zelf ook wat aan het bekijken vanwege tip (fomo) van een kennis van me.
Lijkt vooral veel marketing en ze zijn zeer actief op social media. Wat op zich positief kan zijn voor de koers op korte termijn.
Logo is wel goed
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 04-01-2021 20:08 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik stap niet eerder uit dan een nieuwe ATH.Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:03:
[...]
Aha, lekker!
Verklaart gelijk waarom Nano zo was gepampt gisteren. Hopelijk blijft 'ie lekker doormoonen en kan ik 'm cashen op $10 per stuk uiteindelijk.
Zou erg lekker zijn![]()
Hodl
Verwijderd
En wat doe je dan als blanke kaaskop met een dikke winst van NANO?Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:03:
[...]
Aha, lekker!
Zou erg lekker zijn![]()
Hodl
Juist.
Dan koop je een Tata Nano.

Een Fiat Dupla kan er bijna niet tegenop.
Wat is het nut van al die andere (honderden ondertussen ?) coins trouwens ?
Puur voor het handelen ?
Elkaar te slim af proberen te zijn en wat te verdienen ?
Want niemand gelooft toch in 99% van de alt coins ?
Puur voor het handelen ?
Verwijderd
Meer Bitcoin ermee proberen te vergaren door ze te traden.Quartz123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:09:
Wat is het nut van al die andere (honderden ondertussen ?) coins trouwens ?
Puur voor het handelen ?
Dikke winst is het niet hoor. Het was de goedkoopste nieuwe auto geweest van maar liefst 1500EURO.Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:09:
[...]
En wat doe je dan als blanke kaaskop met een dikke winst van NANO?
Juist.
[Afbeelding]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Even opgezocht wat dat is, blijkt een Multipla te zijn. Weer wat geleerd.Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:09:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door Het Fantoom op 04-01-2021 20:19 ]
Vraag me echt af wat er aan de hand is bij BTCdirect.euQuartz123 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Gister nog mailcontact gehad. Niet failliet hoor .
Wel altijd het onderwerp met ticketnummer intact laten bij correspondentie via de mail
Ik sta via de live chat op de website al 4uur in de wachtrij.
en via email komt ook geen reactie. Echt bizar dat er geen snellere contact mogelijkheden zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris96 op 04-01-2021 20:20 ]
Verwijderd
Owja, Mutlipla, die bedoelde ikHet Fantoom schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:19:
[...]
Even opgezocht wat dat is, blijkt een Multipla te zijn. Weer wat geleerd.![]()
Zou overigens mooi zijn als je ooit de staatsloterij wint, of echt dikke cryptomiljonair wordt. Voor al je maatjes een Fiat Multipla in topconditie kopen, gewoon om ze te irriteren.
Hahaha dit zou geniaal zijn!Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:23:
[...]
Owja, Mutlipla, die bedoelde ik![]()
Zou overigens mooi zijn als je ooit de staatsloterij wint, of echt dikke cryptomiljonair wordt. Voor al je maatjes een Fiat Multipla in topconditie kopen, gewoon om ze te irriteren.
Ik zeg verzamelen in een groot weiland voor een mooie banger raceVerwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:23:
[...]
Dan gaat op z'n minst de voor pui eruit om er een garagedeur in te maken. Dat ding moet wel een prominent plaatsje in de woonkamer krijgen danVerwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:23:
[...]
Verwijderd
Kan het niet zijn dat ze het gewoon enorm druk hebben? Niet dat het daarom ok is maar toch...Chris96 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:19:
[...]
Vraag me echt af wat er aan de hand is bij BTCdirect.eu
Ik sta via de live chat op de website al 4uur in de wachtrij.
en via email komt ook geen reactie. Echt bizar dat er geen snellere contact mogelijkheden zijn.
Als je echt problemen hebt met aanzienlijke bedragen; misschien de moeite waard om via de social media kanalen op een nette doch dringende toon aandacht te genereren?
@Chris96 Social media is de key! Spam hun in Twitter, Facebook. Geheid dat ze beantwoorden. Heb ik vorig jaar ook gedaan bij Transavia toen ik hun telefonisch niet kon bereiken.Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:28:
[...]
Kan het niet zijn dat ze het gewoon enorm druk hebben? Niet dat het daarom ok is maar toch...
Als je echt problemen hebt met aanzienlijke bedragen; misschien de moeite waard om via de social media kanalen op een nette doch dringende toon aandacht te genereren?
Moontje

[ Voor 15% gewijzigd door MrMoon op 04-01-2021 20:35 ]
MarsRover
2 maanden geleden ook hoor RichieRichh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Voor 2021 begrippen misschien, 2 jaar geleden was 5 minuten geen post heel normaal

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hopelijk geen fake-out 
:fill(white):strip_exif()/f/image/bIVoGYnE7BqzaPWQAtUW05pd.png?f=user_large)
Edit: Bitcoin verkocht op 31,626.22 en ETH op 1,024.13.
:fill(white):strip_exif()/f/image/bIVoGYnE7BqzaPWQAtUW05pd.png?f=user_large)
Edit: Bitcoin verkocht op 31,626.22 en ETH op 1,024.13.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 04-01-2021 21:58 ]
Ik heb vanmiddag ook al een reactie via facebook geplaatst.Zhou schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:31:
[...]
@Chris96 Social media is de key! Spam hun in Twitter, Facebook. Geheid dat ze beantwoorden. Heb ik vorig jaar ook gedaan bij Transavia toen ik hun telefonisch niet kon bereiken.
Echter behalve andere mensen die support niet te pakken krijgen vanuit Btcdirect zelf geen reactie.
Lijkt er echt op dat ze vanaf kerst tot eind van de week minimale bezetting hebben...

zit ook in eth.. 1029 long, target 1278 en eruit!
[ Voor 3% gewijzigd door Bever! op 05-01-2021 08:20 ]
Verkoop order geplaatst voor OMG, even cashen.
In Twitter zijn ze gewoon actief. Ze hebben waarschijnlijk heel druk. Verwacht toch dat ze order op zaken hebben, als ze al sinds 2013 bestaan.Chris96 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:37:
[...]
Ik heb vanmiddag ook al een reactie via facebook geplaatst.
Echter behalve andere mensen die support niet te pakken krijgen vanuit Btcdirect zelf geen reactie.
Lijkt er echt op dat ze vanaf kerst tot eind van de week minimale bezetting hebben...
Oke ik zou niet meer daytraden had ik gezegd, maarja. De drukte hier werkt aanstekelijk 
:fill(white):strip_exif()/f/image/ryuzijgCoihaQbWSLcldRDFZ.png?f=user_large)
Met hodlen had je natuurlijk een vergelijkbaar resultaat maar het is toch wel leuk als het goed gaat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ryuzijgCoihaQbWSLcldRDFZ.png?f=user_large)
Met hodlen had je natuurlijk een vergelijkbaar resultaat maar het is toch wel leuk als het goed gaat.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vind hem niet eens zo slecht eigenlijk, mooi nee. Praktisch ja en een vergelijking met de Multipla vind ik niet passend. Jammer alleen dat dit diing niet electrisch is maar ja Indiase markt. Vraag ik me wel af waarom er op deze een NL kenteken zit?Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:09:
[...]
En wat doe je dan als blanke kaaskop met een dikke winst van NANO?
Juist.
[Afbeelding]
Ik was wel trots op mijn kleine arb van eerder vandaag. Free monies maar qua uitvoering nog wel wat lesjes te leren merkte ik. Koste me ook nog zo'n 40 seconden zoals je ziet waarin op dat moment alweer een hoop gebeurde (maar het gat bleef al een tijdje rond de EUR300).
Kraken:
/f/image/4uu4qE2wK4baD6y2Yxx6qy1k.png?f=fotoalbum_large)
Binance:
Kraken:
/f/image/4uu4qE2wK4baD6y2Yxx6qy1k.png?f=fotoalbum_large)
Binance:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KEwJeev6dqrvBc5yUJC3Nz7d.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 04-01-2021 21:03 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Maar als je dan een speelgoed Crypto App maakt voor Henk & Ingrid krijg je het opeens heeeel druk met vragen.... vooral als de App ook nog eens continu in storing zit...Zhou schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:48:
[...]
In Twitter zijn ze gewoon actief. Ze hebben waarschijnlijk heel druk. Verwacht toch dat ze order op zaken hebben, als ze al sinds 2013 bestaan.
[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 04-01-2021 21:04 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!