MrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:49:
Voor degenen die vinden dat deze bullrun lijkt op die van 2017: Kunnen jullie even uitleggen in welk deel van de bullrun we nu zitten dan?
Ik kan namelijk geen gelijkenissen meer vinden. Tenzij de schaal tot 120k gaat en we nog aan het begin van die berg staan.
Alvast bedankt,
MrW
Je kan het verleden niet vergelijken met deze run. Maar STEL dat we dat toch zouden doen... zitten we echt nog maar in het prille begin hoor... Er was een periode in 2017 (toen ik nog niet was ingestapt) dat er dagen waren met nog veel grotere % winst dan wat we tot nu toe zagen. Er zijn toen dacht ik meerdere projecten op een paar maanden tijd x100 of x1000 gegaan. Zat je er op dat moment in, was je al lang binnengeweest. Die periode komt waarschijnlijk niet meer terug... Maar zeg nooit nooit... Ik heb niet het gevoel dat de absolute waanzin waarmee mensen toen wilden weten hoe je crypto moest kopen, op dit moment al het geval is!
EDIT : Om maar een voorbeeldje te geven... kennis van mij had ergens begin 2017 Antshares gekocht voor een paar cent...Uiteindelijk ging die na rebranding naar Neo naar 20 dollar. Hij verkocht en was blij.... Paar maanden later stond Neo aan +- 200 dollar... Gewoon door de absolute fomo die er toen was in crypto.
Als ik nu artikels over BTC of andere crypto lees, lees ik toch vaak negatieve reacties. Ik vermoed dat dit van mensen is die zich zwaar verbrand hebben aan de crash in 2018. Die terug aan boord krijgen zal echt wel lastig worden. Enige manier waarop dit mogelijk is, is dat de prijs stijgt, stijgt en blijft stijgen. TOT die personen opnieuw overstag gaan en zich terug inkopen. Het is echter institutioneel geld op dit moment die de prijs volgens mij doet oplopen... de kudde volgt later
[
Voor 28% gewijzigd door
Rebbelx op 04-01-2021 16:10
]