3x hoesten, opgelost.Mooooody schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:21:
[...]
Nee hoor, mijn schoonouders komen op bezoek vandaag.
Introvert zijn was nog nooit zo makkelijk in 2020.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
3x hoesten, opgelost.Mooooody schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:21:
[...]
Verwijderd
DamnMooooody schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:21:
[...]
Buy high, sell low is ons levensmotto!Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:21:
@WhySoSerious Ik heb dat gevoel ook, daarom net op het hoogste punt nog wat extra GRT gekocht, je moet het lot immers wel voldoende tarten en jezelf soms wat pijnigen.
Zero.
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 20-12-2020 10:01 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
:strip_exif()/f/image/pvUtqJLdGwhUG08AvgLP8PsW.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar zit wat in, wants sinds jouw bericht zie ik een dikke groene kaars!Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:58:
De weekly chart van GRT (The Graph) ziet er goed uit.
[Afbeelding]
Ik heb aan de hand van de nog niet bestaande (e)MA's een TA weten te maken waaruit blijkt dat we in een driehoek naar rechts aan het gaan zijn.
Hopelijk zet deze trend zich door, het zou namelijk betekenen dat de koers zich stevig blijft ontwikkelen.
Ik voorzie gouden bergen voor bulls met diamanten handjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Gondor op 20-12-2020 10:09 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Die bnb pump blijft maar doorgaan, na één nietszeggend tweetje.Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:46:
@Slux Ik heb wat Unfi gekocht @ 35033 sats, benieuwd.
Edit: Wel balen, paar dagen nadat ik alle BNB de deur uit heb gedaan blijft die maar stijgen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit had ik ook al een aantal keer ondervonden. Binance card geweigerd, Curve kaart wel geaccepteerd..... Gelukkig is er vrijwel altijd een weg te vinden. Ook paypal word bij veel online winkels geaccepteerd, hier hangt de kaart ook als default erin.Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:46:
@Slux Ik heb wat Unfi gekocht @ 35033 sats, benieuwd.
Edit: Wel balen, paar dagen nadat ik alle BNB de deur uit heb gedaan blijft die maar stijgen. Maar aan de andere kant heb ik er via BTC waarschijnlijk minimaal hetzelfde aan over gehouden.
Zojuist bij Bol.com iets geprobeerd te bestellen via de Binance Card, maar dat lukt niet. Via de Curve card die aan de Binance Card gekoppeld zit wel. Ik denk dat het verschil is dat de Curve card een Mastercard is en de Binance Card een VISA Debit card. Afijn, zo werkt het wel.
Binnenkort heb je spijt dat je 2 GRT in de schoot van een piloot hebt gegooidVerwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:58:
De weekly chart van GRT (The Graph) ziet er goed uit.
[Afbeelding]
Ik heb aan de hand van de nog niet bestaande (e)MA's een TA weten te maken waaruit blijkt dat we in een driehoek naar rechts aan het gaan zijn.
Hopelijk zet deze trend zich door, het zou namelijk betekenen dat de koers zich stevig blijft ontwikkelen.
Ik voorzie gouden bergen voor bulls met diamanten handjes.
Prima logo. Wel twee mensen met bril op de frontpage, dus heel wijs en betrouwbaar. Deels gevestigd in Zwitserland, dus heel neutraal.elektriekert schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:28:
Zijn hier mensen die in Quant hebben geïnvesteerd?
“Quant overledger: The Quant project encompasses the Overledger blockchain operating system and QNT token, both tasked with ensuring interoperability between multiple blockchains and enabling linking between global networks and chains with more flexibility.”
Soort besturingssysteem tussen blockchains.
[ Voor 3% gewijzigd door zork op 20-12-2020 10:36 ]
Dat is jammer, business class is mijn contrarian indicator, je weet zeker dat de hele studio dan al in crypto zit.cryptore schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:12:
Misschien interessant , om 10.30 Business class , er word o.a. besproken waarom algoritmisch handelen de toekomst word , en Btc en andere crypto niet meer in een beleggings pf mag ontbreken
Dit is de eerste keer ooit dat ik "business class" en "interessant" heb gehoord met een andere context dan een vliegtuigstoelcryptore schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:12:
Misschien interessant , om 10.30 Business class , er word o.a. besproken waarom algoritmisch handelen de toekomst word , en Btc en andere crypto niet meer in een beleggings pf mag ontbreken
GRT al eens overwogen? Schijnt de coin van 2021, 2022 én 2023 te worden.elektriekert schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:28:
Zijn hier mensen die in Quant hebben geïnvesteerd?
“Quant overledger: The Quant project encompasses the Overledger blockchain operating system and QNT token, both tasked with ensuring interoperability between multiple blockchains and enabling linking between global networks and chains with more flexibility.”
Soort besturingssysteem tussen blockchains.
Ik zie die omschrijving hier terug bij aflevering 11 uit november..cryptore schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:12:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hmm, ik ga ook verkopen...Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:49:
Zo, waarschijnlijk valt er nog veel meer uit te halen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere voordat er een enorme rode candle volgt, of Bitcoin ineens vertrekt. Mocht GRT dalen dan koop ik wel weer wat in en als GRT here to stay is koop ik later wel weer terug.
[Afbeelding]
Voor mij ter lering, hoeveel % van jullie portfolio stoppen jullie hier nu in voor dit soort trades?Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:49:
Zo, waarschijnlijk valt er nog veel meer uit te halen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere voordat er een enorme rode candle volgt, of Bitcoin ineens vertrekt. Mocht GRT dalen dan koop ik wel weer wat in en als GRT here to stay is koop ik later wel weer terug.
[Afbeelding]
Ik had er 0,001% ingestopt.JohnW1 schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:52:
[...]
Voor mij ter lering, hoeveel % van jullie portfolio stoppen jullie hier nu in voor dit soort trades?
Ik heb gisteravond 12% er ingestopt op 0,00002000 sats, heeft gelukkig dit keer goed uitgepakt maar vraag me af ok ik niet te veel risico heb genomen.
[ Voor 74% gewijzigd door Pelox op 20-12-2020 10:55 ]
Zero.
Ik zit bijna een jaar in QNT, 130% in de plus, maar nu nog geen moon te bekennen.WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:45:
[...]
GRT al eens overwogen? Schijnt de coin van 2021, 2022 én 2023 te worden.
2JohnW1 schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:52:
[...]
Voor mij ter lering, hoeveel % van jullie portfolio stoppen jullie hier nu in voor dit soort trades?
Ik heb gisteravond 12% er ingestopt op 0,00002000 sats, heeft gelukkig dit keer goed uitgepakt maar vraag me af ok ik niet te veel risico heb genomen.
[ Voor 47% gewijzigd door Pelox op 20-12-2020 10:59 ]
Zero.
Ik schat voornamelijk altijd het risico in. GRT ken ik verder niet, dus dan ben ik erg voorzichtig. In dit geval zo'n 5% van de pf geweest.JohnW1 schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:52:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 20-12-2020 11:01 ]
Van?deppenboks schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:58:
Even een kleine stresstest
5 min geleden zo te zien.Griepolini schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:00:
GRT donderdagavond gekocht op 0.105.....(0.5k)...dat was weer lekker wakker worden vandaag......toch maar weer stoploss ingebouwd maar waar eindigt dit?
Zero.
Niet te lang blijven zitten he, zo ontstaan nieuwe bagholdersWhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:51:
[...]
Hmm, ik ga ook verkopen...
Op 10 dollar
Weinig van te merken op Kraken, daar bounced ie al de hele dag op en neer.
Ik doe vrijwel nooit dit soort dingen maar dit keer met mijn volledige gratis coinbase potje door fomo hier meegedaan.JohnW1 schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:52:
[...]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Verwijderd
Bijkopen.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:12:
Ga hier echt kapot van de stress, 24.7 GRT die nu nog zo'n 40% in de plus staan... Wat te doen, wat te doen...
Pfff zweethanden en tandenknarsen dit.
Fomo - Yolo - dan Rekt..Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:12:
Ga hier echt kapot van de stress, 24.7 GRT die nu nog zo'n 40% in de plus staan... Wat te doen, wat te doen...
Als je de inflatie die je in de tussentijd geleden hebt incalculeert, is het gewoon DCA hoor!
Die GRT staat ook voor Get Rekt 'Tard... Wanneer worden jullie eens wakker schapen?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:12:
Om 16:00 uur onze tijd. Ik wacht nog tot ze hun 2de check hebben!Jeaust schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:16:
[...]
Die GRT staat ook voor Get Rekt 'Tard... Wanneer worden jullie eens wakker schapen?
Stoploss op 0,42 staan dus heb nog wat ruimte.. :-)
:fill(white):strip_exif()/f/image/U6FuUFpRoenn6g8cGImHE3ZB.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ke8YaIlXwI62MFK41C6JpC7P.png?f=user_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 20-12-2020 11:25 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/PmyEmptc6y1X7eQ2rsuoOpaZ.png?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 20-12-2020 11:32 ]
Lening? Welnee, je kan gewoon Binance Futures gebruiken! Omdat de coin volatiel is zou ik niet meteen met de gebruikelijke x125 beginnen. Gewoon rustig aan. Ik denk zelf dat je met een hefboom van x75 wel redelijk safe zit.Ray_ schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:31:
Ik hoor jullie allemaal over GRT praten dus ik denk dan ook maar moet instappen. Nog even een lening afsluiten, dan kan ik dat er ook allemaal in stoppen.
Let er op dat de mogelijkheid bestaat dat sarcasme niet wordt opgemerkt in je bericht. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen keuzes, maar sommigen zijn gevoelig voor dit soort berichten en volgen jouw advies klakkeloos op.Azer schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:32:
[...]
Lening? Welnee, je kan gewoon Binance Futures gebruiken! Omdat de coin volatiel is zou ik niet meteen met de gebruikelijke x125 beginnen. Gewoon rustig aan. Ik denk zelf dat je met een hefboom van x75 wel redelijk safe zit.
Verwijderd
Je leest de boodschap verkeerd. De kleuren zijn Groen Rood Blauw.Ali Baba 1001 schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:43:
Dit kwam uit een Kinder Surprise ei en ik herkende het logo van NEM erin.
Volgens mij een teken dat ik ze moet kopen...ja zo doen we dat, niks TA of fundamentals.
[Afbeelding]
Lekker he. Op naar de 47 sats!anti elppa schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:30:
Doge jongens, het is nog niet te laat
ik ga vast sells op 50 sats zetten
heerlijk hahahahahhar0bb schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:00:
Haha wat zit die vent nou weer te roken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
musk doet dat redelijk vaak. Laatste keer met doge ging ie naar 65 sats geloof ik. Al die tik tok idioten vlogen eropTaro schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:06:
Ik dacht ook dat het niet Elons account was, maar inderdaad... Heel mooi voor Bitcoin natuurlijk, maar als eigenaar van zulke grote bedrijven met vele aandeelhouders kan je dat maar beter niet doen... Ik plaats vast een TSLA stop loss order voor morgen
hahahahha ik ga stuk hierWhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:11:
Nu.nl loopt XRP te shillen, compleet artikel er aan gewijd zelfs!
https://www.nu.nl/wetensc...erschat-lichaamsdeel.html
In mijn hoofd: “Joa da zal”WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:11:
De overheden willen het liefst alles centraliseren zodat zij de macht erover hebben. Zij bepalen dan ook wat wel en niet goed is en wat er wel en niet gedaan mag worden. Een whitelist kan makkelijk gegenereerd worden door alle geverifieerde adressen te groeperen van de brokers en exchanges in Nederland (én onder toezicht van de DNB) en dit in een database te stoppen met een API (zodat andere kunnen testen of het adres inderdaad op een whitelist staat). Later zouden de andere landen ook zo'n systeem kunnen opzetten zodat Bitcoin effectief ook gecentraliseerd is. Maar vergis je niet dat er altijd landen zijn die precies het tegenovergestelde zullen doen, oftewel zij zullen dit niet doen en alles accepteren.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 01:58:
[...]
Ik vind dat hele onderscheid tussen custodial/non-custodial wallets een hele enge ontwikkeling. Het verbaast me daarom ook dat er zo weinig ophef over lijkt te zijn.
Voor mijn gevoel gaat het een twee-stappen plan worden. De huidige eerste stap die Amerika en veel Europese landen, waaronder NL, nu al hebben genomen is:
- Je mag vanuit een exchange niets naar een adres sturen waar geen identiteit van bekend is.
Dit is voor veel mensen acceptabel, immers je verstuurt ze naar jezelf, dus het enige wat je hoeft te doen is je eigen ID tonen, no big deal.
Maar zodra dit overal is doorgevoerd, zal de tweede stap volgen:
- Je mag vanuit je eigen wallet niets naar een adres sturen waar geen identiteit van vastligt.
Want het zou het gek zijn om het vanuit een non-custodial wallet wel nog toe te staan, als het vanuit een custodial wallet (exchange) niet mag, zal de uitleg zijn. En die logica klopt ook nog.
Maar het gevolg is dat Bitcoin daarmee effectief de nek is omgedraaid. Het mooie aan het systeem was vooral dat je een betaling van gebruiker A naar gebruiker B kon sturen, zonder dat daar een derde partij aan te pas kwam. Dat wordt dan compleet onmogelijk, je mag alleen nog betalingen doen naar adressen die ge-whitelist zijn (zoals exchanges), zodat alle transacties gekoppeld zijn aan een identiteit, net zoals in het banksysteem. Rechtstreekse betalingen zullen bij voorbaat illegaal (of op z'n minst verdacht) zijn.
Dat druist zo erg in tegen de hele filosofie achter Bitcoin, maar niemand lijkt zich dat te beseffen, getuige ook jouw opmerking "waarom zou je daar moeilijk over doen?".
De overheden zijn gewoon Bitcoin aan het testen, waar ligt de streep tussen wat de bevolking wilt en wat de overheid wilt. Daarom zie je dit soort ontwikkelingen. In het begin van de automobiel was er ook een persoon die voorop moest lopen met een rode vlag om kenbaar te maken aan andere dat er een auto aankwam (bron). Het was immers veel te gevaarlijk om ze los rond te laten rijden. Dat is nu ook aan de hand met crypto geld. Langzaam gaan wij burgers met de overheid naar een "sweet spot" toe, waar wij beide de regelgeving zowel vervelend vinden, als acceptabel. Weet ook dat allerlei overheden en landen hun eigen crypto valuta aan het ontwerpen is, dus ze willen niet dat een ander populairder is dan hun eigen...Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 08:06:
[...]
Denk je niet dat, indien dit soort maatregelen inderdaad gaan plaatsvinden, daar hoe dan ook oplossingen voor komen?
Ik bedoel, als iemand Bitcoin uit kan vinden zullen er vast ook mensen zijn die blijven strijden voor vrijheid van spenderen en daar oplossingen voor vinden.
Ik ben het wel eens dat dit soort maatregelen funest zouden zijn voor de fundamentele beginselen voor Bitcoin en crypto in het algemeen. Het zou dan de overheid zijn die bepaald naar wie jij je valuta mag sturen en wie niet, dus weg vrijheid.
Maar zou het niet voornamelijk gaan om witwas praktijken en daarmee fiat exits te vermoeilijken voor malafide verkregen coins?
Want ik heb juist het gevoel dat de overheid eerder inzicht wil krijgen wie er in of uitstapt en met welk verkregen geld, dan dat ze een totaalcontrole over transacties nastreven. Dus stap 1, en niet zozeer stap 2 als direct logisch gevolg.
(Dat het niemand lijkt te interesseren is denk ik omdat 90% van dit topic gaat voor speculatie en waardevermeerdering in de toekomst dan dat het ze om fundamentele rechten en vrijheden gaat. Dus kopen, hodlen, verkopen.)
[Edit] En indien dit wel waarheid zou worden; je kunt dan natuurlijk met je geverifieerde non-custodial wallet altijd nog 'legaal' munten naar andere geverifieerde non-custodial wallets versturen.
GHB? ... die zijn er ook in meerdere kleuren.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:46:
[...]
Je leest de boodschap verkeerd. De kleuren zijn Groen Rood Blauw.
GRB rijmt op GRT.
GRT is de call.
[...]
Lekker he. Op naar de 47 sats!
De..fuk?WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:11:
Nog steeds niet genoeg om te mogen steengrillen
Volgens mij gaat de regulatie vooral over grote bedragen, boven de 3000 dollar als ik het goed zeg. Maar hoe zie jij die regulatie voor je van betalingen van wallet A naar B? Er weerhoud je toch helemaal niets om direct naar iemands wallet toe te sturen, het bitcoin netwerk wordt niet beheerst door Amerika, dus hoe willen ze dit gaan afdwingen zonder het gehele internet te blokkeren?Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 01:58:
[...]
Ik vind dat hele onderscheid tussen custodial/non-custodial wallets een hele enge ontwikkeling. Het verbaast me daarom ook dat er zo weinig ophef over lijkt te zijn.
Voor mijn gevoel gaat het een twee-stappen plan worden. De huidige eerste stap die Amerika en veel Europese landen, waaronder NL, nu al hebben genomen is:
- Je mag vanuit een exchange niets naar een adres sturen waar geen identiteit van bekend is.
Dit is voor veel mensen acceptabel, immers je verstuurt ze naar jezelf, dus het enige wat je hoeft te doen is je eigen ID tonen, no big deal.
Maar zodra dit overal is doorgevoerd, zal de tweede stap volgen:
- Je mag vanuit je eigen wallet niets naar een adres sturen waar geen identiteit van vastligt.
Want het zou het gek zijn om het vanuit een non-custodial wallet wel nog toe te staan, als het vanuit een custodial wallet (exchange) niet mag, zal de uitleg zijn. En die logica klopt ook nog.
Maar het gevolg is dat Bitcoin daarmee effectief de nek is omgedraaid. Het mooie aan het systeem was vooral dat je een betaling van gebruiker A naar gebruiker B kon sturen, zonder dat daar een derde partij aan te pas kwam. Dat wordt dan compleet onmogelijk, je mag alleen nog betalingen doen naar adressen die ge-whitelist zijn (zoals exchanges), zodat alle transacties gekoppeld zijn aan een identiteit, net zoals in het banksysteem. Rechtstreekse betalingen zullen bij voorbaat illegaal (of op z'n minst verdacht) zijn.
Dat druist zo erg in tegen de hele filosofie achter Bitcoin, maar niemand lijkt zich dat te beseffen, getuige ook jouw opmerking "waarom zou je daar moeilijk over doen?".
[ Voor 198% gewijzigd door WhySoSerious op 20-12-2020 13:52 ]
Normaal gesproken wel ja.. zeg maar tot en met 2 januari of zo?ThaddeusX schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:53:
Is het veilig om coins \ euro's te bewaren bij een broker zoal bijvoorbeeld Coinbase?
Het is tijdelijk (hooguit voor een weekje).
Zero.
Not your key, not your coin.ThaddeusX schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:53:
Is het veilig om coins \ euro's te bewaren bij een broker zoal bijvoorbeeld Coinbase?
Het is tijdelijk (hooguit voor een weekje).
Ik wil een beetje van mijn coins nu verkopen terwijl het hoog is...alleen is mijn bank verificatie weg...dat duurt 1\2 werkdagen.Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:53:
[...]
Normaal gesproken wel ja.. zeg maar tot en met 2 januari of zo?
[ Voor 22% gewijzigd door ThaddeusX op 20-12-2020 13:56 ]
Je kunt voor optie 2 gaan. Of omzetten naar BTC en dan verkopen via een NL partij zoals Bitonic..ThaddeusX schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:55:
[...]
Ik wil een beetje van mijn coins nu verkopen terwijl het hoog is...alleen is mijn bank verificatie weg...dat duurt 1\2 werkdagen.
Wel gek want ik had jaren geleden wel een bank verificatie staan...maar goed.
Ik heb dus 2 opties.
Optie1: Wachten totdat mijn bank geverifieerd is maar tot die tijd kan de coin waarde hard dalen
Optie2: Verkopen en paar dagen laten zitten op het coinbase account totdat mijn bankaccount geverifieerd staat
Neo? Die is hier 300%Mich schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:03:
Nu de koers zo omhoog schiet mijn kasboek weer eens afgestoft.
Positief naast bitcoin en ehter:
-Swissborg, ooit 2300 gekocht voor 50 of 100 dollar en nu 650 dollar
-Cardano staat op 30% winst
-e-gulden: ooit alleen airdrops gehad, nu 136 dollar
Negatief:
-Stratis; Geen reet meer waard.
-stellar: ook niets meer.
-Neo: .....
Zero.
Heb je stratis wel omgezet naar STRAX? Niet dat het dan overigens veel waard is...Mich schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:03:
Negatief:
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik zou Neo en Stellar lekker houdenMich schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:03:
Negatief:
Uhm nee, thanks voor de tip. De offline wallet wou ook al niet meer syncen maar nu snap ik hetRuud2001 schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:19:
[...]
Heb je stratis wel omgezet naar STRAX? Niet dat het dan overigens veel waard is...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq