Zeker, zit alleen te denken swissborg te verkopen nu. of in ieder geval 50%
Winst pakken is altijd positiefMich schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:24:
[...]
Zeker, zit alleen te denken swissborg te verkopen nu. of in ieder geval 50%
Zero.
NEO is dichtbij NEO 3.0
Als je ze nog hebt zou ik in ieder geval nog afwachten tot het moment dat dat live gaat @Mich. Lijkt een flinke upgrade van het netwerk te worden.
Nee hoor, in Nederland is het al vanaf 0 euro. Dus je kunt inmiddels al niet meer voor 5 euro Bitcoins aanschaffen en deze direct naar een vriend sturen als kado. Daarvoor moet je eerst het paspoort van die vriend opsturen naar je custodial wallet provider. Je kunt ook geen koffie meer betalen rechtstreeks vanuit die wallet, zonder het paspoort van die restaurant-eigenaar. Die grens van 3000 dollar die je aanhaalt, gaat over de meldplicht van transacties, dat is totaal iets anders.Edwin__ schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:43:
Volgens mij gaat de regulatie vooral over grote bedragen, boven de 3000 dollar als ik het goed zeg.
Ze kunnen het technisch ook niet blokkeren, maar je ziet nu gewoon dat de Nederlandse Bank het juridisch onmogelijk maakt. Wanneer je namelijk iets van A naar B stuurt zonder die paspoort-controle, en B wil in de toekomst die coins weer uitgeven, dan zou de ontvangende partij aan B kunnen vragen hoe hij aan die coins komt. En B moet dan naar die illegale transactie met A verwijzen.Edwin__ schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:43:
Maar hoe zie jij die regulatie voor je van betalingen van wallet A naar B? Er weerhoud je toch helemaal niets om direct naar iemands wallet toe te sturen, het bitcoin netwerk wordt niet beheerst door Amerika, dus hoe willen ze dit gaan afdwingen zonder het gehele internet te blokkeren?
Dus dan zijn de coins hetzelfde als zwart geld geworden: leuk om te hebben, maar je kunt er eigenlijk weinig mee zonder in de problemen te komen. Los daarvan, willen de meeste mensen de wet helemaal niet overtreden, zelfs al is dat technisch mogelijk.
De regelgeving die er nu is voor custodial wallets in Nederland is zo ontzettend streng geworden, dat ze totaal onbruikbaar geworden zijn om echte betalingen mee te doen. En ik kan geen enkel logisch argument bedenken waarom de overheid voor non-custodial wallets een uitzondering blijft maken, want qua functie zijn ze precies hetzelfde.
Ik loop tegen problemen aan met mijn account op Coinbase/Coinbase Pro. Krijg op beide sites meldingen dat mijn account beperkt is tot alleen opnames omdat mijn ID geverifieerd moet worden. Heb de verificatie inmiddels al vele malen doorlopen soms krijg ik de melding dat de verificatie succesvol was (maar de melding dat mijn account geverifieerd moet worden blijft daarna opnieuw in beeld komen).
Soms krijg ik echter ook de melding:
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Heb een support ticket ingeschoten, maar das 3 dagen geleden en nog geen antwoord gehoord
Onder persoonlijke gegevens zie ik dat mijn "Wettelijke naam" niet correct is. Deze is echter niet aan te passen en zou door ID verificatie automatisch aangepast moeten worden.The info on your ID doesn't match the personal details you entered earlier. Please make sure you're using a valid ID that matches what you entered.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Heb een support ticket ingeschoten, maar das 3 dagen geleden en nog geen antwoord gehoord
Heb na 1,5 jaar gebruik van coinbase/coinbasepro ook dit probleem gehad. Alle opties geprobeerd meerdere foto's (en zelfs de originele foto's die ik 1,5 jaar geleden gebruikte om de verificatie te doen gebruikt) maar niks hielp,CHRlS schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:47:
Ik loop tegen problemen aan met mijn account op Coinbase/Coinbase Pro. Krijg op beide sites meldingen dat mijn account beperkt is tot alleen opnames omdat mijn ID geverifieerd moet worden. Heb de verificatie inmiddels al vele malen doorlopen soms krijg ik de melding dat de verificatie succesvol was (maar de melding dat mijn account geverifieerd moet worden blijft daarna opnieuw in beeld komen).
[...]
Onder persoonlijke gegevens zie ik dat mijn "Wettelijke naam" niet correct is. Deze is echter niet aan te passen en zou door ID verificatie automatisch aangepast moeten worden.
Support was ook zo traag en bleef standaard antwoorden geven, heb je dus helemaal niks aan.
Toen heb ik besloten alles over te zetten op binance en daar op door te gaan. aanrader imo
Moet je bij Binance eens support proberen, is ook geen pretje. 't wordt wel opgelost thoughMelchuzz schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:55:
[...]
Heb na 1,5 jaar gebruik van coinbase/coinbasepro ook dit probleem gehad. Alle opties geprobeerd meerdere foto's (en zelfs de originele foto's die ik 1,5 jaar geleden gebruikte om de verificatie te doen gebruikt) maar niks hielp,
Support was ook zo traag en bleef standaard antwoorden geven, heb je dus helemaal niks aan.
Toen heb ik besloten alles over te zetten op binance en daar op door te gaan. aanrader imo
doei
Waarom hoor je hier mensen eigenlijk zelden meer over Kraken. Coin aanbod van Binance dusdanig veel beter of heeft Kraken nog steeds afgedaan door de capaciteits problemen en ontzettend slechte performance waar men in de 2017 bullrun zovaak last van had? Het lijkt nu Binance Binance Binance wat de klok slaat met af en toe een verdwaalde bitvavo gebruiker.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik weet niet hoe het met binance nu zit maar het aantal api/systeem problemen bij kraken zijn bizar hoog. Desalniettemin loopt hier alles al sinds 2013 via kraken dit omdat de support bij kraken goed is en ik enorm weinig problemen heb met deposits en withdrawals.twit schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:02:
Waarom hoor je hier mensen eigenlijk zelden meer over Kraken. Coin aanbod van Binance dusdanig veel beter of heeft Kraken nog steeds afgedaan door de capaciteits problemen en ontzettend slechte performance waar men in de 2017 bullrun zovaak last van had? Het lijkt nu Binance Binance Binance wat de klok slaat met af en toe een verdwaalde bitvavo gebruiker.
Binance is gewoon enorm groot in altcoins, eenvoudig en uitgebreid.
[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 20-12-2020 15:11 ]
Ook benieuwd!PilatuS schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:53:
Eens zien of GRT boven de 2 uur 25MA kan blijven.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
https://www.coindesk.com/...ump-price-elon-musk?amp=1Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
Wat is daddy Elon toch ook een dikke eindbaas. Al twijfel ik of zijn Twitter niet wederom is gehackt.
[Afbeelding]
Benieuwd of nu het einde van de stijging van grt bereikt is. Stop loss was geactiveerd voor 50 procent in ieder geval
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
denk dat er nog wel een pumpje komt van een zooi fomo'ersHekkeySE schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:37:
Benieuwd of nu het einde van de stijging van grt bereikt is. Stop loss was geactiveerd voor 50 procent in ieder geval
doei
Verwijderd
Dat past verder prima in het plan.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
[...]
Nee hoor, in Nederland is het al vanaf 0 euro. Dus je kunt inmiddels al niet meer voor 5 euro Bitcoins aanschaffen en deze direct naar een vriend sturen als kado. Daarvoor moet je eerst het paspoort van die vriend opsturen naar je custodial wallet provider. Je kunt ook geen koffie meer betalen rechtstreeks vanuit die wallet, zonder het paspoort van die restaurant-eigenaar. Die grens van 3000 dollar die je aanhaalt, gaat over de meldplicht van transacties, dat is totaal iets anders.
[...]
Ze kunnen het technisch ook niet blokkeren, maar je ziet nu gewoon dat de Nederlandse Bank het juridisch onmogelijk maakt. Wanneer je namelijk iets van A naar B stuurt zonder die paspoort-controle, en B wil in de toekomst die coins weer uitgeven, dan zou de ontvangende partij aan B kunnen vragen hoe hij aan die coins komt. En B moet dan naar die illegale transactie met A verwijzen.
Dus dan zijn de coins hetzelfde als zwart geld geworden: leuk om te hebben, maar je kunt er eigenlijk weinig mee zonder in de problemen te komen. Los daarvan, willen de meeste mensen de wet helemaal niet overtreden, zelfs al is dat technisch mogelijk.
De regelgeving die er nu is voor custodial wallets in Nederland is zo ontzettend streng geworden, dat ze totaal onbruikbaar geworden zijn om echte betalingen mee te doen. En ik kan geen enkel logisch argument bedenken waarom de overheid voor non-custodial wallets een uitzondering blijft maken, want qua functie zijn ze precies hetzelfde.
Als COVID-21 in q1 van 2021 uitbreekt en we allemaal een basisloon krijgen in ruil voor onze bezittingen als gift aan de staat, waarom zou crypto dan een uitzondering moeten vormen?
Ik bedoel; een nieuwe wereldorde komt je niet aanwaaien.
Hoe kom je hierbij? Je kan prima via bijv bitvavo btc’s sturen naar iemand anders.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
[...]
Nee hoor, in Nederland is het al vanaf 0 euro. Dus je kunt inmiddels al niet meer voor 5 euro Bitcoins aanschaffen en deze direct naar een vriend sturen als kado. Daarvoor moet je eerst het paspoort van die vriend opsturen naar je custodial wallet provider. Je kunt ook geen koffie meer betalen rechtstreeks vanuit die wallet, zonder het paspoort van die restaurant-eigenaar. Die grens van 3000 dollar die je aanhaalt, gaat over de meldplicht van transacties, dat is totaal iets anders.
[...]
Het KYT (know-your-transaction) in extreme vorm zoals jij het omschrijft is nog niet actief maar wel een wens.
[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 20-12-2020 15:51 ]
Kraken heeft zen voordelen vind ik (veel spikes naar beneden, best leuk), en tegenwoordig al een pak meer pairs dan enkele jaren geleden. Maar Binance heeft véél meer pairs en véél meer volume. Kijk maar eens naar de GRT/BTC verschillen bijvoorbeeld. Binance ongeveer factor 200 hoger.twit schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:02:
Jongens... kan alles ff on hold?
Ik moet plassen
Ik moet plassen
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als NL de enige land in de EU is die zo streng gaan ze achter lopen met de race. Het kabinet Rutte blinkt zowieso niet uit in slimheid, verantwoordelijkheid, toekomst gericht en daadkrachtigheid. .Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
[...]
Ze kunnen het technisch ook niet blokkeren, maar je ziet nu gewoon dat de Nederlandse Bank het juridisch onmogelijk maakt. Wanneer je namelijk iets van A naar B stuurt zonder die paspoort-controle, en B wil in de toekomst die coins weer uitgeven, dan zou de ontvangende partij aan B kunnen vragen hoe hij aan die coins komt. En B moet dan naar die illegale transactie met A verwijzen.
Ik heb geen ervaring met Bitvavo, maar ze hebben een registratie bij DNB, dus ze zijn weldegelijk verplicht om alleen nog gewhiteliste externe wallets te accepteren. Dus als het klopt wat je zegt, zijn ze die vergunning heel gauw kwijt, zie bijv:green-tea schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:50:
Hoe kom je hierbij? Je kan prima via bijv bitvavo btc’s sturen naar iemand anders.
Het KYT (know-your-transaction) in extreme vorm zoals jij het omschrijft is nog niet actief maar wel een wens.
https://bitonic.nl/faq/42...t-van-uw-wallet-te-sturen
Bij alle exchanges met zo'n vergunning moet je:
- Een screenshot van je non-custodial wallet maken als bewijs dat hij van jou is
OF
- Een paspoort sturen van de eigenaar van de non-custodial wallet als het adres niet van jou is
om coins naar een externe wallet te kunnen versturen. Bitonic is hier onder luid protest mee akkoord gegaan, en hebben hier nu zelfs een rechtszaak over aangespannen. Het lijkt me dus heel sterk dat deze eisen niet voor Bitvavo zouden gelden.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Go Michael
-> Reactie op Elon:
If you want to do your shareholders a $100 billion favor, convert the $TSLA balance sheet from USD to #BTC. Other firms on the S&P 500 would follow your lead & in time it would grow to become a $1 trillion favor.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 20 december 2020
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Michael is echt een BTC evangelist geworden.
Want MSTR heeft 1.1 mld dollar in geïnvesteerd.
Elon gaat er niks mee doen. Die is zo vaag in zijn mening omtrent BTC. Ik denk dat hij het gewoon leuk vind
om de BTC houders in verwarring achter te laten met zijn bewoordingen.
Bijzonder, mijn excuses voor mijn foutieve bericht ik was in de veronderstelling dat het KYT in deze mate uit de nieuwe wetgeving was gelaten omdat dit op het moment niet haalbaar is, een screenshot zegt natuurlijk helemaal niets.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:17:
[...]
Ik heb geen ervaring met Bitvavo, maar ze hebben een registratie bij DNB, dus ze zijn weldegelijk verplicht om alleen nog gewhiteliste externe wallets te accepteren. Dus als het klopt wat je zegt, zijn ze die vergunning heel gauw kwijt, zie bijv:
- Een screenshot van je non-custodial wallet maken als bewijs dat hij van jou is
OF
- Een paspoort sturen van de eigenaar van de non-custodial wallet als het adres niet van jou is
om coins naar een externe wallet te kunnen versturen. Bitonic is hier onder luid protest mee akkoord gegaan, en hebben hier nu zelfs een rechtszaak over aangespannen. Het lijkt me dus heel sterk dat deze eisen niet voor Bitvavo zouden gelden.
Ik heb bij bitvavo dit echter nog nooit hoeven te doen, maar bedenk me nu dat enkel opnames zijn gedaan naar andere exchanges.
[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 20-12-2020 16:32 ]
Een futurist als hij heeft ongetwijfeld btc in zijn persoonlijke portefeuille.lighting_ schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:21:
[...]
Michael is echt een BTC evangelist geworden.
Want MSTR heeft 1.1 mld dollar in geïnvesteerd.
Elon gaat er niks mee doen. Die is zo vaag in zijn mening omtrent BTC. Ik denk dat hij het gewoon leuk vind
om de BTC houders in verwarring achter te laten met zijn bewoordingen.
doei
Als je 100 mld heb kan je idd best 1 mld in investeren. Kost je in feite een schijntje.SJAAKSJAAK schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:23:
[...]
Een futurist als hij heeft ongetwijfeld btc in zijn persoonlijke portefeuille.
Naar verluidt zou Zuckerberg prive al 3 mld aan BTC hebben gekocht
- Taro
- Niet online
Ze zijn op dreef 
Are such large transactions even possible?
— Elon Musk (@elonmusk) 20 december 2020
Yes. I have purchased over $1.3 billion in #BTC in past months & would be happy to share my playbook with you offline - from one rocket scientist to another.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 20 december 2020
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zo'n "balance sheet" van USD naar iets anders omzetten. Dat klinkt als iets waar je geheid problemen mee krijgt, zoals middels kruisraketten opgedrongen democratie.
Verwijderd
Hoe gaat de USA dat oplossen? Elon is geen land dat ze kunnen bombarderen om de USD af te dwingenzork schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:31:
[...]
Zo'n "balance sheet" van USD naar iets anders omzetten. Dat klinkt als iets waar je geheid problemen mee krijgt, zoals middels kruisraketten opgedrongen democratie.
Ik denk wel dat Biden met een stanleymes bij de Tesla fabrieken wat bandjes lek gaat prikken.
Zo grappig he als je dingen door elkaar haalt en alleen knipt en plakt om slim over te komenWoestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:17:
[...]
Ik heb geen ervaring met Bitvavo, maar ze hebben een registratie bij DNB, dus ze zijn weldegelijk verplicht om alleen nog gewhiteliste externe wallets te accepteren. Dus als het klopt wat je zegt, zijn ze die vergunning heel gauw kwijt, zie bijv:
OF
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Helaas zijn deze maatregelen ook al in Zwitserland en Frankrijk doorgevoerd, dus Nederland is niet meer het enige land waarin de regels zo streng zijn.lighting_ schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:14:
Als NL de enige land in de EU is die zo streng gaan ze achter lopen met de race.
Het probleem is dat de doorsnee Bitcoin-gebruiker niet doorheeft hoe ernstig deze beperkingen zijn, en dat de partijen die het wel doorhebben (operators van NL Bitcoin exchanges bijv) hier geen alarm over durven slaan of ophef over maken, omdat ze afhankelijk zijn van DNB voor hun vergunning.
Ik weet niet waar je op doelt?FijneKerst schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:35:
Zo grappig he als je dingen door elkaar haalt en alleen knipt en plakt om slim over te komen
[ Voor 16% gewijzigd door Woestijn op 20-12-2020 16:38 ]
Prachtig.
Zou de spike zojuist in BTC nu hieraan verwant kunnen zijn?
doei
Het valt allemaal wel mee. Geen paniek zaaien. Een beetje regulering is goed juist. Dan zullen Henk en Ingrid ook veel sneller instappen omdat het niet meer zo eng is .. .want de overheid/DNB houdt alles goed in de gaten.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:35:
[...]
Helaas zijn deze maatregelen ook al in Zwitserland en Frankrijk doorgevoerd, dus Nederland is niet meer het enige land waarin de regels zo streng zijn.
Het probleem is dat de doorsnee Bitcoin-gebruiker niet doorheeft hoe ernstig deze beperkingen zijn, en dat de partijen die het wel doorhebben (operators van NL Bitcoin exchanges bijv) hier geen alarm over durven slaan of ophef over maken, omdat ze afhankelijk zijn van DNB voor hun vergunning.
Dat de huidige regels kant nog wal slaat is nog een beetje jammer, maar dat komt wel goed.
Het is ook niet raar dat de regulators hier wat zouden doen. Het whitelisten van adressen was al in 2019 besproken. We gaan het wel zien hoe het in de toekomst ontwikkeltWoestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:35:
[...]
Helaas zijn deze maatregelen ook al in Zwitserland en Frankrijk doorgevoerd, dus Nederland is niet meer het enige land waarin de regels zo streng zijn.
Verwijderd
Ik ben het met je eens dat dit voor ons als vrije transactie gebruikers nergens goed voor is en dat het simpelweg beknellende maatregelen zijn.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:35:
[...]
[...]
Ik weet niet waar je op doelt?
Dit is alleen goed voor de staat om meer inzicht en controle over het eindgebruik van het Bitcoin netwerk te verkrijgen.
Maar de vraag is: wat kunnen we er tegen doen?
Bewustheid genereren zoals jij hier doet is een stap, dit soort maatregelen aanvechten als individu (of groepering), is dat niet vechten tegen de bierkaai?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2020 16:51 ]
Monero kopen.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:49:
[...]
Ik ben het met je eens dat dit voor ons als vrije transactie gebruikers nergens goed voor is en dat het simpelweg beknellende maatregelen zijn.
Dit is alleen goed voor de staat om meer inzicht en controle over het eindgebruik van het Bitcoin netwerk te verkrijgen.
Op de korte Vijverberg met pannen gaan slaan!Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:49:
[...]
Ik ben het met je eens dat dit voor ons als vrije transactie gebruikers nergens goed voor is en dat het simpelweg beknellende maatregelen zijn.
Wel reservepan meenemen voor als je er eentje per ongeluk in het water laat vallen
- Taro
- Niet online
Nog een rondje GRT doen?
Bij het openen van een account bij een exchange heb ik gegevens moeten opgeven en heb ik optioneel mijn ID-kaart ingescand. Dit was puur om het limiet te verhogen wat ik per week kon storten. Ik mag nu dus jaarlijks 45000 storten en 45000 opnemen zonder verdere controle. Mocht ik meer willen storten of opnemen op de exchange dan moet ik opgeven waar ik dat geld vandaan hebt.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
[...]
[...]
Is het opgeven van wie de custodial wallet is wat nieuws? Aangezien ik afgelopen jaar nog een paar keer wat heen en weer heb gestuurd en nergens controle hierop gehad. Vanuit Bitvavo en Binance niet. Ook bij het versturen naar mijn non-custodial wallet is er geen controle, in ieder geval tot een maand geleden niet.
Torrent netwerk kunnen ze ook niet uitschakelen.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:49:
[...]
Bewustheid genereren zoals jij hier doet is een stap, dit soort maatregelen aanvechten als individu (of groepering), is dat niet vechten tegen de bierkaai?
Uiteindelijk zijn door de streaming diensten de torrents minder gebruikt en verdienen ze nog wat aan.
Het business model is veranderd.
Ik zie dit ook met BTC gebeuren. Tuurlijk proberen ze met hamer en bijl dit eerst in te dammen om uiteindelijk achter te komen dat het niet veel uitmaakt. Dino's moeten plaats maken voor jongeren die de vooruitgang omarmen. Het accepteren en makkelijk maken voor de burger is ook in hun belang.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 20-12-2020 16:55 ]
Allemaal een Shiba Inu hond kopen en naar de Binnenhof.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:49:
[...]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik zit maar te wachten op een drop om weer in te stappen, en daar gaat ie weer
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hji heeft ook wel wat BTC heeft hij gezegd, maar minder dan 1.SJAAKSJAAK schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:23:
[...]
Een futurist als hij heeft ongetwijfeld btc in zijn persoonlijke portefeuille.
ligt eraan wat voor drop je op wacht, vanmorgen vroeg (lokale tijd NL) stond ie relatief laag.Bushalte schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:55:
Ik zit maar te wachten op een drop om weer in te stappen, en daar gaat ie weer
doei
Hij/zij wacht op een crash van 20%, dan kunnen de achterblijvers nog even kerstinkopen doen.SJAAKSJAAK schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:58:
[...]
ligt eraan wat voor drop je op wacht, vanmorgen vroeg (lokale tijd NL) stond ie relatief laag.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Ik maak wel vast een Tails bootstick om via 1 of andere gure Chinese exchange een plukje Bitcoin te kopen via mijn wegwerp Paypal account die gefund is door een rekeningnummer van een kennis.lighting_ schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:53:
[...]
Torrent netwerk kunnen ze ook niet uitschakelen.
Uiteindelijk zijn door de streaming diensten de torrents minder gebruikt en verdienen ze nog wat aan.
Het business model is veranderd.
Ik zie dit ook met BTC gebeuren. Tuurlijk proberen ze met hamer en bijl dit eerst in te dammen om uiteindelijk achter te komen dat het niet veel uitmaakt. Dino's moeten plaats maken voor jongeren die de vooruitgang omarmen. Het accepteren en makkelijk maken voor de burger is ook in hun belang.
https://www.bybt.com/Grayscale
Aantal Bitcoin holdings van Grayscale is vandaag niet gestegen tov gisteren. Ik houd dit wel in de gaten.. Mocht dit gaan dalen is het wellicht een sell signal?
Aantal Bitcoin holdings van Grayscale is vandaag niet gestegen tov gisteren. Ik houd dit wel in de gaten.. Mocht dit gaan dalen is het wellicht een sell signal?
Ik ben zo vrij geweest de fout te corrigerenlighting_ schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:53:
[...]
Tuurlijk proberen ze met hamer en bijl sikkel dit [...]
Ja dat dacht ik ook elke keer als ie weer 1000$ steeg. Nu maar gewoon erin gefomo'd want als de raket zonder mij vertrekt is er ook niks aan.Zhou schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:00:
[...]
Hij/zij wacht op een crash van 20%, dan kunnen de achterblijvers nog even kerstinkopen doen.
doei
Deze wet is vanaf 21 November ingevoerd, dus een maand geleden was er nog niets aan de hand. En het is een vergunning voor bedrijven die zich richten op de Nederlandse markt, dus Binance hoeft zich er niet aan te houden. Maar aangezien steeds meer landen deze wet overnemen, zal er een moment komen dat alle exchanges deze regels moeten hanteren. Net zoals ooit met KYC is gebeurd.Edwin__ schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:53:
Is het opgeven van wie de custodial wallet is wat nieuws? Aangezien ik afgelopen jaar nog een paar keer wat heen en weer heb gestuurd en nergens controle hierop gehad. Vanuit Bitvavo en Binance niet. Ook bij het versturen naar mijn non-custodial wallet is er geen controle, in ieder geval tot een maand geleden niet.
Heeft iemand hier genoeg kennis van de materie om in te schatten of het mogelijk is om zo'n "listing" aan te passen naar een andere valuta, bv Bitcoin?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:33:
[...]
Hoe gaat de USA dat oplossen? Elon is geen land dat ze kunnen bombarderen om de USD af te dwingen
Dus in de praktijk moet je dan dus jouw aandeel van een bepaalde beurs afhalen en bv op Binance en Kraken laten plaatsen, tegen BTC?
Gewoon voor de speculaas, ik ben benieuwd hoe het werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door zork op 20-12-2020 17:09 ]
Verwijderd
Denk je persoonlijk dat dit soort regeluring het begin van het einde is voor Bitcoin (serieuze vraag)Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:06:
[...]
Deze wet is vanaf 21 November ingevoerd, dus een maand geleden was er nog niets aan de hand. En het is een vergunning voor bedrijven die zich richten op de Nederlandse markt, dus Binance hoeft zich er niet aan te houden. Maar aangezien steeds meer landen deze wet overnemen, zal er een moment komen dat alle exchanges deze regels moeten hanteren. Net zoals ooit met KYC is gebeurd.
Ik zit toch wel voornamelijk in crypto vanwege 'afkeer van het systeem'.
[Edit:]Als in einde voor Bitcoin als niets anders dan speculatieve asset en niet zozeer meer een fundamenteel statement.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2020 17:14 ]
Het is wel het einde van bitcoin waar die oorspronkelijk voor bedoeld was imo, al zal er niet minder om gehandeld worden.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:11:
[...]
Denk je persoonlijk dat dit soort regeluring het begin van het einde is voor Bitcoin (serieuze vraag)
Ik zit toch wel voornamelijk in crypto vanwege 'afkeer van het systeem'.
Is met alles zo, zodra iets te groot wordt willen de poppetjes in die ivoren torentjes totale controle.
Dank, wist ik niet. Ik zie nu in Bitvavo in ieder geval wel de optie om een whitelist in te voeren.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:06:
[...]
Deze wet is vanaf 21 November ingevoerd, dus een maand geleden was er nog niets aan de hand. En het is een vergunning voor bedrijven die zich richten op de Nederlandse markt, dus Binance hoeft zich er niet aan te houden. Maar aangezien steeds meer landen deze wet overnemen, zal er een moment komen dat alle exchanges deze regels moeten hanteren. Net zoals ooit met KYC is gebeurd.
Ik kan er ook wel inkomen dat ze dit willen reguleren, aangezien het momenteel nog een paradijs is voor belastingontduiking. Echter vind ik wel dat deze maatregelen nu vooral de kleine transacties raakt, zoals jij aanhaalde het betalen van koffie. In mijn optiek zou de regulatie moeten zijn dat bij een commerciële transactie, zoals het kopen van koffie, de ontvangende partij registreert wat hij heeft ontvangen. Net zoals met munt en briefgeld in een winkel gebeurt.
Die verwaarloosbare vermogensbelasting in Nederland bedoel je?[b]Edwin__ in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
het momenteel nog een paradijs is voor belastingontduiking.
Verwijderd
Mooi klaar meeSlux schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:18:
[...]
Het is wel het einde van bitcoin waar die oorspronkelijk voor bedoeld was imo, al zal er niet minder om gehandeld worden.
Is met alles zo, zodra iets te groot wordt willen de poppetjes in die ivoren torentjes totale controle.
Zitten we in een bullrun, voel ik me kut dat Rutte door een sleutelgat staat te gluren waar ik mijn Bitcoin bewaar en heenstuur...
Blech.
Ik hou daar niet zo van, al ben ik hypocriet en gebruik ik gewoon Google en Facebook.
Ach ja. Hodl. Keep it simple.
NEO 3.0 gaat, als het goed is, januari 2021 live. Instappen kan dus nog.mjoaris schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:44:
NEO is dichtbij NEO 3.0Als je ze nog hebt zou ik in ieder geval nog afwachten tot het moment dat dat live gaat @Mich. Lijkt een flinke upgrade van het netwerk te worden.
Zero.
Ik ben niet zo van de dumpert maar deze is toch wel de moeite waard.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8032091_2f9b9e75
Gelukkig zijn de donkere dagen voor de meeste cryptotraders even voorbij en kunnen ze een paar andere mensen of dieren ook een gelukkig maken toch ?
Praktijk zal wel anders zijn hier
Slux heeft in ieder geval weer een kleine donatie aan een hondenstichting gedaan.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8032091_2f9b9e75
Gelukkig zijn de donkere dagen voor de meeste cryptotraders even voorbij en kunnen ze een paar andere mensen of dieren ook een gelukkig maken toch ?
Praktijk zal wel anders zijn hier
Privacy coins en van die decentrale exchanges zijn misschien dan de toekomst ?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:29:
[...]
Mooi klaar mee![]()
Zitten we in een bullrun, voel ik me kut dat Rutte door een sleutelgat staat te gluren waar ik mijn Bitcoin bewaar en heenstuur...
Blech.
Ik hou daar niet zo van, al ben ik hypocriet en gebruik ik gewoon Google en Facebook.
Ach ja. Hodl. Keep it simple.
Ik ben vanaf 2010 erg betrokken bij Bitcoin geweest, en destijds maakten we grapjes over whitelisting of paspoorten koppelen aan adressen. Omdat het zo onrealistisch leek dat zulke bizarre maatregelen ooit werkelijkheid zouden worden.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:11:
Denk je persoonlijk dat dit soort regeluring het begin van het einde is voor Bitcoin (serieuze vraag)
Ik denk niet dat dit het einde is voor Bitcoin als store-of-value. Je kunt het nog altijd prima hodl-en en terugverkopen aan een exchange, als een soort van digitaal goud. En dat zal ook altijd zo blijven.
Ik denk wel dat dit (het begin van) het einde is voor Bitcoin als vrij betalingssysteem., net zoals dat je met goud eigenlijk nergens kunt betalen. Bitcoin werd daar sowieso al weinig voor gebruikt, vanwege de hoge transactiefees, lange wachttijden, enz. Dat zijn allemaal technische oorzaken, waar technische oplossing voor gevonden kunnen worden (zie Lightning, etc.). Maar voor deze juridische obstakels kan onmogelijk een oplossing gevonden worden.
Kortom, ik had veel liever gezien dat Bitcoin gefaald had door technische oorzaken, dan door de Nederlandse Bank zoals nu.
Heeft die man niks beters doen dan talloze interviews van meer dan een uur geven. Waarin hij in essentie constant hetzelfde verteld.
doei
Dat is wat ze je graag willen laten geloven maar even heel eerlijk? Die paar kleine jongens die een paar euro buiten het zicht van de BD houden? Laat me niet lachen, het zijn juist de grote jongens die er nu en in de toekomst mee wegkomen en daar helpen dit soort dingen echt niet tegen. Overigens vind ik het ook wel een aanname dat het een paradijs is voor ontduiking. Dat lijkt me vooral een aanname en aannames kloppen zelden.Edwin__ schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:19:
Ik kan er ook wel inkomen dat ze dit willen reguleren, aangezien het momenteel nog een paradijs is voor belastingontduiking.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Oke.. al mijn spaargeld gooi ik vandaag nog in doge!
Zero.
Goede keuze! Doge heeft enorm veel meer groeipotentie dan BTC.Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:45:
[...]
Oke.. al mijn spaargeld gooi ik vandaag nog in doge!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Over dat BTC verhaal en DNB... BTC sturen naar een adres dat van jou is: hoe gaat dat voor een exchange-adres? Kan dat niet meer rechtstreeks dan? En als ik mijn BTC koop via cc op binance? Hoe gaan ze dat allemaal controleren? Dat gaat toch helemaal niet? Mijns inziens dus een nu al gefaalde manier van regulering waardoor NL als land een mega achterstand krijgt op het gebied van crypto-adoptie.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zelfde hier. Tijdje geleden voor 520 EUR verkocht, dus het circus erna heb ik moeten missen. Principieel als ik ben wil ik dan ook eigenlijk niet boven de 520 weer instappendeppenboks schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:06:
Zit te twijfelen om wat meer ETH te kopen, want blijft een beetje achter.....
Alles lijkt een beetje over zijn top heen. Zelfs Nexo dat een week lang steeg is nu aan het dalen. Zitten we niet gewoon aan het begin van een gezonde correctie na de nieuwe ath?deppenboks schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:06:
Zit te twijfelen om wat meer ETH te kopen, want blijft een beetje achter.....
Verwijderd
Sowieso bedankt voor je input en je blik op deze zaken.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:35:
[...]
Ik ben vanaf 2010 erg betrokken bij Bitcoin geweest, en destijds maakten we grapjes over whitelisting of paspoorten koppelen aan adressen. Omdat het zo onrealistisch leek dat zulke bizarre maatregelen ooit werkelijkheid zouden worden.
Ik denk niet dat dit het einde is voor Bitcoin als store-of-value. Je kunt het nog altijd prima hodl-en en terugverkopen aan een exchange, als een soort van digitaal goud. En dat zal ook altijd zo blijven.
Ik denk wel dat dit (het begin van) het einde is voor Bitcoin als vrij betalingssysteem., net zoals dat je met goud eigenlijk nergens kunt betalen. Bitcoin werd daar sowieso al weinig voor gebruikt, vanwege de hoge transactiefees, lange wachttijden, enz. Dat zijn allemaal technische oorzaken, waar technische oplossing voor gevonden kunnen worden (zie Lightning, etc.). Maar voor deze juridische obstakels kan onmogelijk een oplossing gevonden worden.
Kortom, ik had veel liever gezien dat Bitcoin gefaald had door technische oorzaken, dan door de Nederlandse Bank zoals nu.
Crypto geeft de mogelijkheid om direct mondiaal zaken te doen, dat is bijna niet te controleren tenzij alle landen de handen ineen slaan maar dat gaat niet gebeuren. Ik ga geen voorbeelden geven maar het is echt niet zo lastig om crypto om te zetten in een uitgave voor goederen zonder daarbij fiat aan te raken. Overigens gaat het daar ook niet om, de aanpak en het uitgangspunt is discutabel. 'Reguleren' om het reguleren werkt niet, daar moet je iets meer over nadenken en wellicht met betrokken partijen om de tafel gaan zitten om kennis te delen en solide afspraken te maken. Domweg van bovenaf opleggen werkt zeer zelden.MrWilliams schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:07:
Over dat BTC verhaal en DNB... BTC sturen naar een adres dat van jou is: hoe gaat dat voor een exchange-adres? Kan dat niet meer rechtstreeks dan? En als ik mijn BTC koop via cc op binance? Hoe gaan ze dat allemaal controleren? Dat gaat toch helemaal niet? Mijns inziens dus een nu al gefaalde manier van regulering waardoor NL als land een mega achterstand krijgt op het gebied van crypto-adoptie.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mooie stijgingen Bcash en BSV. Dit is gunstig voor de uitbetaling van Mount Gox dan kan dit direct omgezet worden in Bitcoin.
Dit is dus niet waar. Hier hebben we het al vaker over gehad.Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:17:
[...]
OF
om coins naar een externe wallet te kunnen versturen.
De DNB doet alleen enkele suggesties hoe brokers dit zouden kunnen oppakken... Maar hoe ze de nieuwe regelgeving implementeren is hun eigen pakkie an...
De DNB laat het dus aan de NL exchanges zelf over hoe ze deze controle op bitcoinadressen implementeren..
De wet schrijft geen specifieke oplossing voor, en de wet laat ruimte aan aanbieders om de oplossingen te kiezen die het beste bij hen en hun cliënten passen...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Niet online
Wie zijn er nog meer aan boord? Ik heb wel stop losses staan, nu nog instappen zou ik niet aanraden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MO9S5SqkfW90JGNexdQ8pJ5R.png?f=user_large)
Edit:
En weer GRT-loos:
:fill(white):strip_exif()/f/image/MO9S5SqkfW90JGNexdQ8pJ5R.png?f=user_large)
Edit:
En weer GRT-loos:
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 20-12-2020 18:53 ]
Precies ja. DNB probeert met een oude-wereld aanpak een nieuwe-wereld product te reguleren. Ze vergeten alleen dat dit product volgens nieuwe principes werkt.Crypts schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:20:
[...]
Crypto geeft de mogelijkheid om direct mondiaal zaken te doen, dat is bijna niet te controleren tenzij alle landen de handen ineen slaan maar dat gaat niet gebeuren. Ik ga geen voorbeelden geven maar het is echt niet zo lastig om crypto om te zetten in een uitgave voor goederen zonder daarbij fiat aan te raken. Overigens gaat het daar ook niet om, de aanpak en het uitgangspunt is discutabel. 'Reguleren' om het reguleren werkt niet, daar moet je iets meer over nadenken en wellicht met betrokken partijen om de tafel gaan zitten om kennis te delen en solide afspraken te maken. Domweg van bovenaf opleggen werkt zeer zelden.
Het precieze doel is niet duidelijk, maar de maatregel geeft in ieder geval aan dat ze op zoek zijn naar een vorm van 'controle uitoefenen'. Henk en Ingrid zal het wat langer tegenhouden, maar op lange termijn is dit soort maatregelen absoluut niet houdbaar.
Ik zou vanuit mijn werk best mee willen denken over dit soort vraagstukken. Zou goed kunnen dat ik dan vanwege de politieke agenda af zou haken.
Dat klopt helemaal. Ze mogen het ook oplossen door gebruikers een bericht te laten signen met hun private key, om aan te tonen dat het adres van hun is. Dat is veel zinniger dan een screenshot, en Bitonic ondersteunt deze mogelijkheid al.iVibes schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:37:
Dit is dus niet waar. Hier hebben we het al vaker over gehad.
De DNB doet alleen enkele suggesties hoe brokers dit zouden kunnen oppakken... Maar hoe ze de nieuwe regelgeving gaan implementeren is hun eigen pakkie an...
De DNB laat het aan de NL exchanges zelf over hoe ze deze controle op bitcoinadressen implementeren..
De wet schrijft geen specifieke oplossing voor, en de wet laat ruimte aan aanbieders om de oplossingen te kiezen die het beste bij hen en hun cliënten passen...
Feit blijft dat alle exchanges tot nu toe unaniem voor de screenshot-methode hebben gekozen. Niet omdat de DNB dat eist (dat heb ik nooit gezegd), maar omdat die het minste werk oplevert voor de klant.
Stelletje scalpers zijn jullie tochTaro schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:42:
Wie zijn er nog meer aan boord? Ik heb wel stop losses staan, nu nog instappen zou ik niet aanraden.
[Afbeelding]
Edit:
En weer GRT-loos:
[Afbeelding]
Iets voor de dollar zet ik denk ik een sell order voor 25% van de positie. Inzet er grotendeels uit en naar eth. Rest laat ik staan. Dit soort muntjes doen het altijd lekker als er een echte bullrun aankomt.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 20-12-2020 19:03 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar je zegt wel; of screenshot of paspoort...Woestijn schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:54:
[...]
Dat klopt helemaal. Ze mogen het ook oplossen door gebruikers een bericht te laten signen met hun private key, om aan te tonen dat het adres van hun is. Dat is veel zinniger dan een screenshot, en Bitonic ondersteunt deze mogelijkheid al.
Feit blijft dat alle exchanges tot nu toe unaniem voor de screenshot-methode hebben gekozen. Niet omdat de DNB dat eist (dat heb ik nooit gezegd), maar omdat die het minste werk oplevert voor de klant.
Ze mogen het oplossen zoals ze zelf willen, mits deze voldoende waarborgen biedt om tegenpartijen te kunnen screenen. En niet alle exchanges hebben voor de screenshot-methode gekozen, Bitvavo bijvoorbeeld niet.
En je doet hele stellige uitspraken over iedereen moet dit of dat en doet dit of dat....
hier is de factsheet van de wet:
https://www.toezicht.dnb.nl/2/50-238362.jsp#
Conclusie: Volledige verplichte KYT op crypto transacties wat het overschrijven naar andere bemoeilijkt en het gebruik van bitcoin als betaalmiddel vanuit exchanges elimineert. Gebruikersgemak afgenomen.iVibes schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:01:
[...]
Maar je zegt wel; of screenshot of paspoort...
Ze mogen het oplossen zoals ze zelf willen, mits deze voldoende waarborgen biedt om tegenpartijen te kunnen screenen. En niet alle exchanges hebben voor de screenshot-methode gekozen, Bitvavo bijvoorbeeld niet.
En je doet hele stellige uitspraken over iedereen moet dit of dat en doet dit of dat....
hier is de factsheet van de wet:
https://www.toezicht.dnb.nl/2/50-238362.jsp#
Het wordt er niet makkelijker van, dat heb ik ook niet gezegd. Extra regeltjes zijn bijna altijd beperkender.green-tea schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:08:
[...]
Conclusie: Volledige KYT op crypto transacties wat het overschrijven naar andere bemoeilijkt en het gebruik van bitcoin als betaalmiddel elimineert.
Maar als Bitcoin z'n duistere imago wil kwijtraken zal er toch iets moeten gebeuren... maar of dit dan de juiste methode is....
[ Voor 14% gewijzigd door iVibes op 20-12-2020 19:14 ]
Logisch, ben enkel benieuwd in hoeverre deze regels niet het doel voorbij gaan. Het is volgens mij niet duidelijk in hoeverre de criminaliteit omtrent crypto transacties via (Nederlandse) exchanges lopen, en dus ook niet te peilen of het functioneert zoals verwacht.iVibes schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:11:
[...]
Het wordt er niet makkelijker van, dat heb ik ook niet gezegd. Extra regeltjes zijn bijna altijd beperkender.
[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 20-12-2020 19:16 ]
We gaan het zien, ik lig er in ieder geval niet wakker van want ik zit binnenkort toch op de maan...
Check The Graph van The Graph eens even.
doei
Baal toch een beetje dat die GRT order is misgegaan...
Mja, aan de andere kant, winst is winst.
Mja, aan de andere kant, winst is winst.
- Taro
- Niet online
Dan stap je toch beetje bij beetje weer in?WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:19:
Baal toch een beetje dat die GRT order is misgegaan...
Ik ben inmiddels ook weer deels aan boord, gewoon niet alles in één keer aanschaffen en goed de risico's managen.
De fut raakt er een beetje uit bij BTC lijkt het, denk dat jullie teveel vanuit BTC naar GRT sturen?
Stop doing that!
Stop doing that!
Meer omdat ie op 52 cent verkocht is, terwijl ie nu op 60 staat.Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:22:
[...]
Dan stap je toch beetje bij beetje weer in?
Ik ben inmiddels ook weer deels aan boord, gewoon niet alles in één keer aanschaffen en goed de risico's managen.
Was niet echt de bedoeling zeg maar...
Eth blijft weer achter.. moet op korte termijn toch echt wat gaan doen zou je zeggen.
Zero.
- Taro
- Niet online
996 schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:23:
De fut raakt er een beetje uit bij BTC lijkt het, denk dat jullie teveel vanuit BTC naar GRT sturen?
Stop doing that!
Je kunt het ook anders zien: Door aan GRT mee te doen koopt iedereen meer Bitcoin terug.
Moet even wat zakken naar ~22,5K regionen, en dan mooi naar 25K bouncen.996 schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:23:
Stop doing that!
Psst, Ducati kopen?
Maakt allemaal niet uit joh, morgen vul ik mijn zakken met de verkoop van mijn Juventus en PSG tokens.
Zero.
eth gaat knallen als 1 btc het toelaat, 2 de laatste high op 661 wordt gebroken..Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:29:
Eth blijft weer achter.. moet op korte termijn toch echt wat gaan doen zou je zeggen.
Rustig an... begin november zat ETH nog onder de $400, en een paar dagen geleden was ie bijna $700.
Stijgen is goed maar het moet wel een gezonde, duurzame stijging zijn.
Stijgen is goed maar het moet wel een gezonde, duurzame stijging zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/wI0r6oL7I7rfHFdDBEuU31UJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ql2pw92I8MBqVvPwxiLIGuvE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VL2ZMlo6jwp27CGYlRgtQluu.jpg?f=fotoalbum_large)