iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Lijkt me hoog tijd voor een 'gezonde' correctie.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ontwikkelaars begrijpen wat The Graph kan betekenen om het wereldje wat sneller en eenvoudiger te maken, dus die slaan als een gek tokens in.
Dit soort chain-overkoepelende protocollen (waaronder ook o.a. Chainlink behoord) zijn imo een veel aantrekkelijkere investering dan de NEO's, Cardano's, Tezossen en EOSsen van deze wereld. Die vissen allemaal uit dezelfde Ethereum-vijver.....
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
- Taro
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/g55rAjLdadx1bmXejCZAQWpM.png?f=user_large)
Met andere woorden: Mogelijk nieuw pareltje, maar wees erg voorzichtig.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 20-12-2020 20:25 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik zit te wachten op iets roods, om vervolgens weer wat bij te kopen, maar er komt geen rood...Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:23:
GRT -> Nieuwe ATH icm organische groei, natuurlijke vraag naar extra demand, fundamentals, bullflag, beperkt aantal, werkende website, mooi logo, alles staat op groen, let's go!
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Dat is tussen de middag al geweestEbbie73 schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:26:
[...]
Ik zit te wachten op iets roods, om vervolgens weer wat bij te kopen, maar er komt geen rood...
Graag, ik zie de prijs momenteel graag wat hoger wordenPrutzertje schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:25:
Poeww... wellicht even wat bij kopen misschien
Zero.
- Taro
- Niet online
Tjah, hopelijk tikt Bitcoin de 28k aan en wordt het geen <21k wat ook zeer goed mogelijk is. Ik blijf bullish, maar hou ook rekening met het andere scenario. Blijf voorzichtig...
Dat dachten we vanmorgen ook alDylanV1990 schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:35:
Net 50% GRT verkocht op 0.7600, maar voelt toch niet prettig. Bang de boot te missen.. maar dit kan zo toch niet doorgaan?
Edit...
Gefeliciteerd met de winst!
[ Voor 7% gewijzigd door Prutzertje op 20-12-2020 20:39 ]
Ja, ik heb nu ~1100 Pi. Maar dat gaat echt niks waard worden. Er zijn mensen met >100k Pi.Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:37:
Zijn hier nog mensen Pi aan het minen op de mobiel? Ik die het al een tijdje en hoop er uiteindelijk toch wel 1 of 2 euro mee te verdienen.
Denk dat 1 Pi straks 0.000XX waard zal zijn ongeveer...
Ja dat denk ik ook hahaha daarom zou 1 euro al mooi zijnChaes schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:40:
[...]
Ja, ik heb nu ~1100 Pi. Maar dat gaat echt niks waard worden. Er zijn mensen met >100k Pi.
Denk dat 1 Pi straks 0.000XX waard zal zijn ongeveer...
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 20-12-2020 20:42 ]
Zero.
Haha, dat is waar. Inderdaad leuke winst gepakt, ook gewoon blij mee zijn. Nu even zoeken naar/wachten op mooi nieuw instapmoment. Of weer terug in ETH..Prutzertje schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:39:
[...]
Dat dachten we vanmorgen ook al
Edit...
Gefeliciteerd met de winst!
converten naar GRT ! Snel nu kan het nogPelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:41:
[...]
Ja dat denk ik ook hahaha daarom zou 1 euro al mooi zijn
Voordat ik me er in verdiepte dacht ik dat ik hiermee mooi wat tientjes kon verdienen (of een veelvoud daarvan). Little did I know..Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:41:
[...]
Ja dat denk ik ook hahaha daarom zou 1 euro al mooi zijn
Hij is nog niet listed johh. Duurt nog wel een jaar ofzo.Prutzertje schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:42:
[...]
converten naar GRT ! Snel nu kan het nog
[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 20-12-2020 20:43 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hij krijgt er nu van langs op Kraken.Prutzertje schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:25:
Poeww... wellicht even wat bij kopen misschien
Welk gratis tientje kon je in Graph deponeren?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:37:
Mijn gratis 10tje is al bijna 16 euro waard.
The fomo is strong on this Graph.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Taro
- Niet online
/f/image/0H04PvHi5EGyMU4KAj5B9Tj1.png?f=fotoalbum_large)
Bitcoin ziet er vooralsnog prima uit, maar van zondag op maandag kan het erg goed mis gaan. Ik ga ervoor, maar hou ook voor de zekerheid ook altijd rekening met het andere scenario!
Wie de glazen bol heeft mag het zeggen.
Hier de laatste scalp gesloten op 76.1 cent.iVibes schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:45:
van 0,2 BTC bijna 0,3 BTC gemaakt met GRT.... ik vind het wel even goed zo...
Een whale verkocht nog even 1.2 miljoen dollar op 75 cent. Wel een goed moment
Pfew, blij dat ik de goede call gemaakt heb. Zat te hoveren boven de buy-knop, maar begon te twijfelen.superchanbe schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:01:
GRT drop BTC up
Idem hier... maar gelukkig zakte hij al in elkaar voordat ik het wou uitvoeren.WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:02:
[...]
Pfew, blij dat ik de goede call gemaakt heb. Zat te hoveren boven de buy-knop, maar begon te twijfelen.
Hoezo kreeg jij 10 en ik 3?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:37:
Mijn gratis 10tje is al bijna 16 euro waard.
The fomo is strong on this Graph.
ik heb van 4 earnings alles in grt gestopt is van 33 euro naar 60 gegaan nu
doei
Verwijderd
De 5 dollar Zcash die ik maar had laten staan en al wat gegroeid was inmiddels + de 3 dollar Graph maakte samen 9,41 euro.Crypts schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:46:
[...]
Welk gratis tientje kon je in Graph deponeren?
Oké oke, net geen tientje.
@WhySoSerious zeker weer..... zou wel fijn zijn als hij het de volgende keer eerst even meldt voordat hij weer op die rode knopt ramt...PilatuS schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:02:
[...]
Hier de laatste scalp gesloten op 76.1 cent.
Een whale verkocht nog even 1.2 miljoen dollar op 75 cent. Wel een goed moment
Zero.
Nee man, deze pruster heeft het al veel eerder verknald vanmiddagiVibes schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:08:
[...]
@WhySoSerious zeker weer..... zou wel fijn zijn als hij het de volgende keer eerst even meldt voordat hij weer op die rode knopt ramt...
Dat gevoel krijg ik ook een beetje. Mist wat spreiding volgens mij.Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:09:
Mooie pump en dump coin is het aan het worden. Ik blijf er nu mooi van weg. Winst is winst.
Eerst koning BTC maar eens afwachten. Er is een reden dat alts nooit echt goed gegaan zijn bij mij
[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious op 20-12-2020 21:11 ]
SJAAKSJAAK schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:06:
[...]
ik heb van 4 earnings alles in grt gestopt is van 33 euro naar 60 gegaan nu
Ik heb in totaal iets van $100 verdiend aan Coinbase Earn programs. Alles naar ETH en LINK omgezet, zal inmiddels wel 50% meer waard zijn geworden.
De 3 min 99MA is een S/R sinds vanmidag. Daar bounced ie op, maar of ie doorzet omhoog ?Prutzertje schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:10:
Pompt aardig weer terug ja. Niet verwacht.
Het is op dit moment echt een speelbal en daar worden de kleintjes meestal niet beter van, ja als je mazzel hebt wel.. zo sta je op winst en zo ben je alles kwijt plus de rest.WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:10:
[...]
Dat gevoel krijg ik ook een beetje. Mist wat spreiding volgens mij.
Eerst koning BTC maar eens afwachten. Er is een reden dat alts nooit echt goed gegaan zijn bij mij
Zero.
Ja, daarom wilde ik ook een SL instellen op Kraken. Ging alleen niet helemaal goed dus.Pelox schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:13:
[...]
Het is op dit moment echt een speelbal en daar worden de kleintjes meestal niet beter van, ja als je mazzel hebt wel.. zo sta je op winst en zo ben je alles kwijt plus de rest.
Maargoed, heeft me weer 1,5 dagloon opgelevert, dus ik ben er zeker niet slechter van geworden.
Reminder to self: Het doel is rendement maken, niet de markt timen.
Verwijderd
Bedoel je niet een TP (take-profit). Geld verdienen met een SL?WhySoSerious schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:15:
[...]
Ja, daarom wilde ik ook een SL instellen op Kraken. Ging alleen niet helemaal goed dus.
Maargoed, heeft me weer 1,5 dagloon opgelevert, dus ik ben er zeker niet slechter van geworden.
Reminder to self: Het doel is rendement maken, niet de markt timen.
Blijf het bijzonder vinden dat men zo aan het gokken gaat, moet een keer finaal fout gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 20-12-2020 21:18 ]
Ja, en een simpele limit order ingesteld dus.green-tea schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:16:
[...]
Bedoel je niet een TP (take-profit). Geld verdienen met een SL?
een hoop naar charts staren helpt ookmjoaris schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:17:
Heb nog aardig wat te leren als ik die verhalen van jullie hier mag geloven. Mezelf een paar keer een beetje gebrand aan GRT, daarna er maar van af gebleven. Toch maar verdiepen in TA...
doei
En durven verlies pakken!mjoaris schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:17:
Heb nog aardig wat te leren als ik die verhalen van jullie hier mag geloven. Mezelf een paar keer een beetje gebrand aan GRT, daarna er maar van af gebleven. Toch maar verdiepen in TA...
RTFM!
Don't blame yourself. Bij een coin die er pas zo kort is en waar zo veel whales zitten kan je TA'en tot je @Taro heet, dat is gewoon puur geluk of ongeluk hebben.mjoaris schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:17:
Verwijderd
Ik zette mijn eerdere earns ook steevast om in BTC, allemaal bijna onder of om en nabij de 10k was dat.Chaes schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:12:
[...]
![]()
Ik heb in totaal iets van $100 verdiend aan Coinbase Earn programs. Alles naar ETH en LINK omgezet, zal inmiddels wel 50% meer waard zijn geworden.
Op een gegeven moment heb ik alles naar Binance verstuurd en inmiddels alles ook alweer verloren in een fucked up digibyte aankoop op 193 sats.
Rekt gaan komt je niet aanwaaien.
TalentvolVerwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:22:
[...]
Ik zette mijn eerdere earns ook steevast om in BTC, allemaal bijna onder of om en nabij de 10k was dat.
Op een gegeven moment heb ik alles naar Binance verstuurd en inmiddels alles ook alweer verloren in een fucked up digibyte aankoop op 193 sats.
Rekt gaan komt je niet aanwaaien.
Ja.. paar keer ingestapt en snel daarna een stop limit ingesteld. Die werd telkens aangetikt waarna de stijging werd ingezet en ik die mis liep.
Instappen doe ik meestal pas na een dip(je), gaat de prijs vervolgens nog verder omlaag koop ik gewoon bij om m'n break-even punt te verlagen. (niet in 1 keer al je kruit verschieten). Dit bijkopen doe ik soms wel 4 of 5 keer.mjoaris schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:24:
[...]
Ja.. paar keer ingestapt en snel daarna een stop limit ingesteld. Die werd telkens aangetikt waarna de stijging werd ingezet en ik die mis liep.
(de enige uitzondering is een enorme rode glijbaan naar beneden, dan wacht ik even totdat hij weer stabiliseert voordat ik weer bijkoop)
Instappen in een groene candle doe ik zelden...
[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 20-12-2020 21:39 ]
PreciesiVibes schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:30:
[...]
Instappen doe ik meestal pas na een dip(je), gaat de prijs vervolgens nog verder omlaag koop ik gewoon bij om m'n break-even punt te verlagen. Dit doe ik soms wel 4 of 5 keer.
(de enige uitzondering is een enorme rode glijbaan naar beneden, dan wacht ik even totdat hij weer stabiliseert voordat ik weer bijkoop)
Ga je achter de groene candles aan dat doe je het precies andersom. Je bent dan op de pieken waar mensen verkopen aan het kopen en op dips waar mensen kopen aan het verkopen. Je moet echt leren waar de goede momenten liggen om te kopen en om te verkopen. Ga je kopen op groen in de hoop dat het nog verder gaat dan blijf je geld verliezen.
Hebben we al gehad, en het was een fijn wezen!
- Taro
- Niet online
20K EUR moet er ook een worden vind ik.Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:42:
@Verwijderd Post je ook alvast de 25k, 26k, 27k en 28k babes? Anders moet je vannacht 4x de wekker zetten, je kunt je nachtrust volgens mij goed gebruiken.
Verwijderd
Hahha ik werk vannacht. Komt dus helemaal goed!Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:42:
@Verwijderd Post je ook alvast de 25k, 26k, 27k en 28k babes? Anders moet je vannacht 4x de wekker zetten, je kunt je nachtrust volgens mij goed gebruiken.
Taro heeft geen geduld meerTaro schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:42:
- Taro
- Niet online
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik gisteravond het spaargeld voor de kinderen (we kunnen het missen) volledig in Bitcoin heb gestoken... Mijn vrouw zei nog: Dat is niet voor altijd, maar voor max een paar weken, daarna wil ik het weer terug zien met de winst die je belooft.
De hele dag stond het in de min, tot nu toe
Een ieder andere die dit had gepost was de draak mee gestoken.Taro schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:54:
[...]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik gisteravond het spaargeld voor de kinderen (we kunnen het missen) volledig in Bitcoin heb gestoken... Mijn vrouw zei nog: Dat is niet voor altijd, maar voor max een paar weken, daarna wil ik het weer terug zien met de winst die je belooft.
De hele dag stond het in de min, tot nu toeStop loss in profit en niet op Binance, dus duidelijk gescheiden van de rest. Gelukkig hoef ik nu dus niets uit te leggen... Ach ja, in die 12 jaar dat wij sparen is het ook 12x1,5% minder waard geworden, dus vanuit dat oogpunt kan ik dit ook prima verantwoorden natuurlijk, toch?
Zelf zit ik met hetzelfde dilemma. Ik zou eigenlijk m'n naaste familie willen appen met; vertrouw mij, koop voor €1000 Bitcoin als hedge tegen de euro. Het nieuws van met name de afgelopen maanden is zooo bullish
Tegelijkertijd staan we op ATH. Zijn we niet een beetje beetgenomen door de hypetrain als bij eerdere bubbles?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
- Taro
- Niet online
Ja, op basis van de afgelopen weken is het moeilijk om met een ander verhaal aan te komenRay_ schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:55:
Jij belooft winst aan je vrouw? En ik maak denken dat rekt gaan het worst case scenario was...
Mijn kinderen kunnen mijn "MOOOONNNNNN" geluid al erg goed nadoen... Goh, daar heb je papa weer hoor brullend achter zijn laptop...
word al lang verhandeld dat ding dus word niks morgen op binance dan?
doei
- Taro
- Niet online
Dat is toch een mooie koers om ze tegen te market dumpen richting BTC?SJAAKSJAAK schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:59:
https://www.coingecko.com/nl/coins/juventus-fan-token
word al lang verhandeld dat ding dus word niks morgen op binance dan?
[ Voor 71% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2020 22:23 ]
- Taro
- Niet online
Verwijderd
Jemig dat is niet best hey...Eindhovenfinest schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:04:
Ledger aankoop data staat on-line : weg
[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2020 22:25 ]
Even een fles rode wijn uit de kelder halen en dan snel weer naar boven om gezellig te genieten van groene kerstkaarsjes...
#gezellie
Koopt men eerst BTC in en zet dit vervolgens rap om in o.a. GRT ofzo?
- Taro
- Niet online
Wel slecht. Heb hem gekocht via de site na de lek. Kom ik er volgend jaar op.Eindhovenfinest schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:04:
Ledger aankoop data staat on-line : weg
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2020 22:25 ]
BTC/GRT is ook gewoon een pair hoorEbbie73 schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:15:
[...]
Koopt men eerst BTC in en zet dit vervolgens rap om in o.a. GRT ofzo?
Dit zijn nog kleine verschuivingen. Bij 100K gaan we candles zien van 10K of meer zelfsPilatuS schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:16:
ATH verbreken met 100 dollar en dan 700 dollar omlaag. Beetje jammer BTC...
Dat weet ikmengenli schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:19:
[...]
Dit zijn nog kleine verschuivingen. Bij 100K gaan we candles zien van 10K of meer zelfs
10k is maar 10%, dus die zelfs meer, dat gaat wel lukken. Swings van 30% zijn alles behalve vreemd.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Komt goed, volgend jaar weer een kans.Richh schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:22:
Tis weer weekend hoor, zelfs met tering veel volume krijgen we nog dit soort shakedowns
Bitcoin shitcoin.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/BEaMOTF0W4jEYMpDwJ9UAjnr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VYk1r51nd9srZQ2zN6bZy8qJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yv2esMbUfnC8Z0LqMPpjoeqO.png?f=fotoalbum_large)