Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Geduld, we zijn er nog lang niet.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:28:
Wat ik nu opmerkelijk vind, is dat de altmarkt als geheel niet een -30% doet. Dat was altijd de regel toch? Bitcoin down, alts harder down.
Zo blijft dit een markt die niet altijd helemaal betrouwbaar is. Gelukkig
Ik zie nog geen -40% op Bitcoin
iddFijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:27:
Hahahaha.... echt leuk al die paniek in ieders ogen (posts)
Wij HODLers kijken lekker vanaf de zijlijn mee ok? #popcorn
[Afbeelding]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Is dat uberhaubt ooit al eens gebeurd? Normaal zijn er altijd minstens 10 alts die harder naar beneden gaan.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:31:
[...]
Zeker. Maar als ik nu op CMC kijk. Dat staat BTC in de top10 down over de afgelopen 24 uur. Dat is opmerkelijk imo
iid, jij snapt het tenminste Jaapio. Zelfs 45% is mogelijkVerwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:33:
[...]
Geduld, we zijn er nog lang niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Baal ik ook van. Kan helaas niet meer in de dips kopen...AMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:32:
Pijnlijk om te zien maar ik ga HODL nu. Geen fiat ook om weer in te stappen nu
In retrospect, it was inevitable
Eth topte begin 2018, ongeveer een week of twee nadat btc onderweg was naar beneden. Dus ja kan zeker en verwacht dat als btc de ergste pijn gepakt heeft dat nu hetzelfde gaat gebeuren.dehardstyler schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:33:
[...]
Is dat uberhaubt ooit al eens gebeurd? Normaal zijn er altijd minstens 10 alts die harder naar beneden gaan.
Eerlijk gezegd zitten we met -40% nog steeds op een acceptabel prijsniveau toch? 2 weken terug liepen we nog als een stel kleuters te hopen dat hij de 20k zou doorbreken en nu wordt er al gehuild bij een dipje van 33>30k.Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:33:
[...]
wel geld achter de hand houden he! ( voor het eten)AMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:32:
Pijnlijk om te zien maar ik ga HODL nu. Geen fiat ook om weer in te stappen nu
De losses stonden mooi in profit, die pakken ze niet meer af.
Heb dit in 2017 ook meegemaakt, ging ik het ook allemaal hodlen, heel 2019 spijt van gehad
De profits stop ik er wel weer in als de rust is wedergekeerd.
Minder winst != verlies
Daarom. Misschien is het vandaag altseason. Waar de alts zich sterk houden tegen de machtige Bitcoindehardstyler schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:33:
[...]
Is dat uberhaubt ooit al eens gebeurd? Normaal zijn er altijd minstens 10 alts die harder naar beneden gaan.
Je stelt dus dat het nu onrustig is? Niks van te zienPHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:36:
Ik ben blij met m´n paniekerige stoplosses, je wist dat dit moment ging komen alleen wanneer was de vraag.
Heb dit in 2017 ook meegemaakt, ging ik het ook allemaal hodlen, heel 2019 spijt van gehad
Minder winst != verlies
Zker nog steeds bullish. Sub 20k word het wel kritischYpuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:35:
[...]
Eerlijk gezegd zitten we met -40% nog steeds op een acceptabel prijsniveau toch? 2 weken terug liepen we nog als een stel kleuters te hopen dat hij de 20k zou doorbreken en nu wordt er al gehuild bij een dipje van 33>30k.
Als je gisteren je coins hebt gehad ben je alweer te laat voor een dikke profit, maar ja, het nieuws nu hè, gouden bergen!Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:07:
[...]
2017 all over again.
Voor wie denkt gister coins gekocht te hebben en volgend jaar op winst te staan, wens ik alvast veel sterkte de komende tijd![]()
Maar kom maar door, ik heb targets te halen!
Ja, had weak hands moeten hebben en gewoon alles verkopen vanochtend. Die dikke bedragen verdampen nu per seconde.bie100 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:36:
[...]
wel geld achter de hand houden he! ( voor het eten)
Dit.Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:35:
[...]
Eerlijk gezegd zitten we met -40% nog steeds op een acceptabel prijsniveau toch? 2 weken terug liepen we nog als een stel kleuters te hopen dat hij de 20k zou doorbreken en nu wordt er al gehuild bij een dipje van 33>30k.
-40% is ~21k... prima prijs en netjes op de lijn der verwachting.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
20 wma is rond de 16, opzich niet abnormaal om die te testen in een bullrun..anti elppa schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:37:
[...]
Zker nog steeds bullish. Sub 20k word het wel kritisch
Verwijderd
Klopt, en ja, het is vervelend om te zien gebeuren maar dat is nu eenmaal hoe het spelletje werkt.Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:35:
[...]
De koopkracht is nu nog erg hoog door de orderboeken, en voor de snelle bounce, maar ook dat houdt straks weer op. En dan begint het langzaam bloeden (vermoed ik).
Of vanavond 35k, dat kan natuurlijk ook.
Maargoed, long term he. Hodl.
Ik ook, hoop geleerd van 2017, nu sneller tevreden.PHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:36:
Ik ben blij met m´n paniekerige stoplosses, je wist dat dit moment ging komen alleen wanneer was de vraag.
Minder winst != verlies
We hebben nog recht op de 33, 32, 31, 30 en 29 babes!Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:42:
[...]
Klopt, en ja, het is vervelend om te zien gebeuren maar dat is nu eenmaal hoe het spelletje werkt.
De koopkracht is nu nog erg hoog door de orderboeken, en voor de snelle bounce, maar ook dat houdt straks weer op. En dan begint het langzaam bloeden (vermoed ik).
Of vanavond 35k, dat kan natuurlijk ook.![]()
Maargoed, long term he. Hodl.
Zero.
29k mag alweer!Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:43:
[...]
We hebben nog recht op de 33, 32, 31, 30 en 29 babes!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
De 35k babe post ik alsnog als we sub 10k gaan.Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:43:
[...]
We hebben nog recht op de 33, 32, 31, 30 en 29 babes!
Voor de 3 mensen die hier dan nog zitten
21 weekly ema zit op 18.6k. Als ie daaronder komt komen er een paar duistere jaren. Kan ook dat we een korte bear tussen 2 toppen krijgen zoals 2013. Flip a coin.....Bever! schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:40:
[...]
20 wma is rond de 16, opzich niet abnormaal om die te testen in een bullrun..
Sterker nog:
We komen van 28.1k en zitten nu al op 29.7k....

Edit : And its gone yeah
[ Voor 16% gewijzigd door green-tea op 04-01-2021 11:46 ]
Je mag ze ook gewoon posten als we er van boven naar beneden langskomen hoor... sommige babes mogen best wat vaker voorbij komen.Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:45:
[...]
De 35k babe post ik alsnog als we sub 10k gaan.
Voor de 3 mensen die hier dan nog zitten
Traden waag ik me niet aan. Dan ga ik sowieso rekt
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Henk en Ingrid kunnen mensen ook ergens anders mee associeren dan cryptonewbies, het wordt buiten dit topic vaak in een context gebruikt om mensen aan te duiden die wat minder goed kunnen nadenken. Ik las het ook wel zoals jij doet hoor, maar kan me de opmerking van @Distrax1988 ook voorstellen. Daarnaast helpen opmerkingen als deze ook niet in die beeldvorming:Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:05:
[...]
Er zit een hoop onzin tussen. Maar naar mijn idee worden mensen zeker wel in hun waarde gelaten. Op serieuze vragen word serieus antwoord gegeven.
Ik zou me niet druk maken over de Henk & Ingrid oneliners. Het is ook geen scheldwoord. Het is een benaming voor mensen die nieuw zijn met crypto. En niks te nadele hiervan, de aanwas van nieuwe mensen is van oudsher een indicator om op te passen. Het kan aanduiden dat we aan te top van een bubbel zitten.
Op dit soort dagen/weken merk je dat zo'n topic "ontploft" door alle aandacht die Bitcoin krijgt. Dan is het misschien weer een beetje de juiste verhouding zoeken.
Ben benieuwd hoe mensen mij hier zien; ingestapt ná de piek van 2018 maar toch erg veel verlorenBeatrixKiddo schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:20:
prima toch. alle weak hands weer weg. alle fomo instappers scared shitless. en straks terug met de biggies en hodlers. doei.
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 04-01-2021 11:49 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En te laat....sampoo schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:26:
Laatste kans om nog bitcoin onder de 30k in te kopen, jongens en meisjes! Sla je slag nu het nog kan.
MOON!hsst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:46:
En alweer 30K
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Zeg hou jij is opVerwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:33:
[...]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Met de leverage winst iets leuks kopen voor mijzelf nu.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De wens is de vader van de gedachteRay_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
Ik denk dat er nog wel wat van af kan. Al heb ik dat vaker gezegd en had ik het hartstikke mis.
En ik had het kunnen weten, gelijk naar beneden
Overigens vorig jaar december begonnen met aandelenhandel, en die ging in maart natuurlijk ook eerst flink naar beneden. Blijkbaar moet je verkopen als ik ga starten.
Nu voor de lange termijn eens kijken wat er gebeuren gaat.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Heette die allereerste smiley/logo van Tweakers niet Henk overigens?
:strip_exif()/f/image/Haequk5Z3Gs2Pa6g9bv8dyOj.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk uit hoor. Straks gaan mensen nog zeuren....Bulligan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[Afbeelding]
Dips are for buying. Was dat binance zo brak was anders zat ik er nog lager in.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan heb je niks geleerd hier nee....MrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
Ik hoop niet dat hier veel mensen als een gek hun BTC hebben lopen verkopen.... anders ben je nu heel hard bezig om je net onder of op verkoopprijs weer terug te kopen.
BUY THE DIP. SELL THE.. NEVER!!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Misschien een sjiek kledingstuk?hmr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:50:
Ik hodl lekker. Gister nog wat gesprokkeld met leverage. Maar daar kap ik nu ook even mee. Moet weer aan het werk enzo.
Met de leverage winst iets leuks kopen voor mijzelf nu.

HODL alsof mijn leven er vanaf hangt.
[ Voor 8% gewijzigd door AMARONE op 04-01-2021 11:53 ]
Als crypto echt zo volwassen is en deze correcties gezond en nodig zijn dan zou een exchange dit volume ook moeten kunnen hebben
[ Voor 93% gewijzigd door Bao_mi1 op 04-01-2021 11:56 ]
Bij mij 8 uur, maar hetzelfde. beetje met ETH gerommeld, veel te bang natuurlijk, maar toch zwaar winst (0,1 ETHAMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:52:
Vanaf 6 uur in de ochtend was ik mijzelf lekker aan het maken, nog wat ALTS ingekocht en alles ging dwars door de moon. Daarna even niet opletten en te greedy om te verkopen, zware paniek natuurlijk. Maar nu schiet alles weer aardig omhoog hier.
HODL alsof mijn leven er vanaf hangt.

Wat is een HBDL?Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Misschien een sjiek kledingstuk?
[Afbeelding]
Is het ook. Bitvavo doet het prima.Bao_mi1 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:53:
Toch is het ergens ook wel kwalijk dat binance en andere exchanges het gelijk zwaar hebben (en er bij sommige zelfs compleet uit liggen).
Als crypto echt zo volwassen is en deze correcties gezond en nodig zijn dan zou een exchange dit volume ook moeten kunnen hebben
Net een poging gedaan...iVibes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:16:
[...]
huh? Hoe kom je daar bij? ... is zelfs gratis momenteel....
De RABO trakteert me op deze kosten.
Doe het op dezelfde manier als ik in december deed. Iemand anders iets dergelijks ervaren?
Nu hopen dat het omhoog blijft gaan omdat ik anders hier stoer zit te doen voor niets.
https://www.reddit.com/r/...ur_account_is_limited_to/perspectivebass schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:58:
Sinds kort vraagt coinbase om een document te uploaden om mijn adres te verifiëren, wat ik ook doe wordt deze afgekeurd... meer mensen hier last van?
mijn case ... ik heb het ook zelf moeten oplossen, ik hoop dat je er wat aan hebt!
De hourly candle die we net hebben gezet is extreem bullish. Het is een extreem hoge "higher low"
Als de volgende candle groen is... phew... dan wil ik niet weten wat het gaat worden deze maand.
German of Herman?Bever! schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:01:
Kreeg vanochtend van Binance de vraag dat ze dachten dat ik een german was en dat ik kyc moest doen. Kon gelukkig kiezen IM NOT GERMAN en ga gewoon verder..
The sameBever! schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:01:
Kreeg vanochtend van Binance de vraag dat ze dachten dat ik een german was en dat ik kyc moest doen. Kon gelukkig kiezen IM NOT GERMAN en ga gewoon verder..
Niet geheel waar, want al daalt het nog verder, je aantal ETH's zijn wel gestegen-Splash- schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:58:
Vannacht mijn Eth calls gehit op 1150. (sell) Vanmorgen geen tijd, dus prima tijd om op 900 weer in te stappen.(welke ook gecalled zijn)
Nu hopen dat het omhoog blijft gaan omdat ik anders hier stoer zit te doen voor niets.

(aan de andere kant daalt dan de fiat waarde nog harder

Binance card werkt nog niet in apple pay. Helaas pindakaasLord Anubis schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:05:
Heb daarstraks een Binance card aangemaakt en wilde het nummer invoeren bij ApplePay, zag geen Visa erbij staan dus handmatig de gegevens in gevuld, maar ik krijg dit te zien.
[Afbeelding]
Hoe zit dat?
Gelukkig is er een work around, download Curve, maak een gratis account, zet je binance kaart daarin en dan die curve kaart in Apple Pay.
Ik vind dat we vooral niet zo gevoelig moeten doen. Dit is een slowchat, in slowchat heb je nou eenmaal kroegpraat. Er wordt hier niemand beledigd en ik vind dan ook dat niemand zich geremd moet voelen in het maken van een grapje zoals bv te vragen of iemand toevallig Henk heet.JT schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:46:
[...]
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Henk en Ingrid kunnen mensen ook ergens anders mee associeren dan cryptonewbies, het wordt buiten dit topic vaak in een context gebruikt om mensen aan te duiden die wat minder goed kunnen nadenken. Ik las het ook wel zoals jij doet hoor, maar kan me de opmerking van @Distrax1988 ook voorstellen. Daarnaast helpen opmerkingen als deze ook niet in die beeldvorming:
[...]
Als je dit topic een beetje volgt, zie je dat iemand enerzijds gekscherend gevraagd wordt of hij Henk heeft, maar tegelijkertijd ook een uitgebreide introductie/hulp krijgt in het hoe en wat van crypto. En dat maakt van deze slowchat een luchtige maar leerzame omgeving.
mv gr Henk
Plutus geeft de card uit met de naam Binance erop, gewoon agree klikken, Curve aanmaken en vrolijk verder leven.Lord Anubis schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:05:
Heb daarstraks een Binance card aangemaakt en wilde het nummer invoeren bij ApplePay, zag geen Visa erbij staan dus handmatig de gegevens in gevuld, maar ik krijg dit te zien.
[Afbeelding]
Hoe zit dat?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
... Met verlies zo.Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:52:
Help, ik wordt echt daytrader. BTC gekocht met het handelspotje onder de 30k, straks weer verkopen
Waarom zeggen jullie niet dat ik niet moet daytraden!?
Wicked!Victor Belli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:11:
Wickie boven de MA7 op de 15m en weer naar beneden.
Omdat onze winst ergens vandaan moet komen.Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:11:
[...]
... Met verlies zo.

Dat zeker.ybos schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:07:
[...]
Niet geheel waar, want al daalt het nog verder, je aantal ETH's zijn wel gestegen
(aan de andere kant daalt dan de fiat waarde nog harder)
Je moet niet daytraden.Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:11:
[...]
... Met verlies zo.
was ik nog op tijd?
shitcoins.orgruay001 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:14:
Vraagje: Weten jullie een goede bron (of combinatie van een aantal) waarbij nieuwe crypto projecten worden aangekondigd?
&
Get.rekt.com
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 04-01-2021 12:15 ]
Zero.
Verwijderd
Bao_mi1 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:53:
Toch is het ergens ook wel kwalijk dat binance en andere exchanges het gelijk zwaar hebben (en er bij sommige zelfs compleet uit liggen).
:fill(white):strip_exif()/f/image/fxVH4NQYajwbFT9jK8qW9D1K.png?f=user_large)
Exchanges hebben op dit soort momenten een explosie aan activiteit. Daar hebben ze zich lang op kunnen voorbereiden, desalniettemin kan ik me voorstellen dat het lastig is snel enorm op te schalen.Bao_mi1 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:53:
Dat exchanges de vraag soms moeilijk kunnen bijbenen heeft niet zoveel te maken met de volwassenheid van crypto in zijn algemeen. De ontwikkeling van coins is wat anders dan de handel ervan toch?
Ik heb al een paar maanden een simpele bot lopen voor crypto op 3commas, ik gebruik gewoon een simpele QFL strategie en BTC als basecoin (na heel wat andere combinaties geprobeerd te hebben).
Ik probeer alle nieuwsberichten een beetje in de gaten te houden, maar dat lukt uiteraard niet altijd. Deze kerst vakantie werd XRP 'gedelist' van Coinbase en mijn bot dacht QFL triggers te zien. 2 daagjes even niet opgelet en dus flink in de min ineens

Lang verhaal kort en dus losstaand van bots. Hebben jullie een manier waarop je track kan houden op de coins die 'gedelist' gaan worden?
Joe!
Verwijderd
Know your memes.Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:11:
[...]
... Met verlies zo.
Gouden les in deze!
Staat er al inmiddels inBulligan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:08:
[...]
Binance card werkt nog niet in apple pay. Helaas pindakaas
Gelukkig is er een work around, download Curve, maak een gratis account, zet je binance kaart daarin en dan die curve kaart in Apple Pay.
Geaccepteerd, maar helaas wordt de kaart toch niet geaccepteerd.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:08:
[...]
Plutus geeft de card uit met de naam Binance erop, gewoon agree klikken, Curve aanmaken en vrolijk verder leven.
Je kan niet je (server)capaciteit uitleggen op 1 of 2 piekdagen per jaar, dat kan kostentechnisch niet uit, of de fees gaan omhoog en ben je weer duurder dan je concurrent.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Exchanges hebben op dit soort momenten een explosie aan activiteit. Daar hebben ze zich lang op kunnen voorbereiden, desalniettemin kan ik me voorstellen dat het lastig is snel enorm op te schalen.
Dat exchanges de vraag soms moeilijk kunnen bijbenen heeft niet zoveel te maken met de volwassenheid van crypto in zijn algemeen. De ontwikkeling van coins is wat anders dan de handel ervan toch?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ja ze weten natuurlijk dat die piek een keer gaat komen maar ze weten niet wanneer en hoe hoog de piek is. Ongetwijfeld is dat lastig om te faciliteren maar het verbaasd me toch. Maar goed, tot nu toe is het beter dan kraken in 2017.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Exchanges hebben op dit soort momenten een explosie aan activiteit. Daar hebben ze zich lang op kunnen voorbereiden, desalniettemin kan ik me voorstellen dat het lastig is snel enorm op te schalen.
Laatste punt ben ik met je eens, dat staat inderdaad los van elkaar. Mijn zorg zit vooral in dat mensen die recent in zijn gestapt een beetje vertrouwen moeten krijgen in alles rondom crypto. Je wilt niet dat je je coins niet kwijt kan op een lastig moment. Natuurlijk zou ik die mensen sowieso nu niet aanraden om te verkopen, maar goed.
Tsja, je zou maar Ali heten.zork schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:08:
[...]
Ik vind dat we vooral niet zo gevoelig moeten doen. Dit is een slowchat, in slowchat heb je nou eenmaal kroegpraat. Er wordt hier niemand beledigd en ik vind dan ook dat niemand zich geremd moet voelen in het maken van een grapje zoals bv te vragen of iemand toevallig Henk heet.
Als je dit topic een beetje volgt, zie je dat iemand enerzijds gekscherend gevraagd wordt of hij Henk heeft, maar tegelijkertijd ook een uitgebreide introductie/hulp krijgt in het hoe en wat van crypto. En dat maakt van deze slowchat een luchtige maar leerzame omgeving.
mv gr Henk
Geen Henk die daaraan denkt.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
In het vorige topic (#13) werden enkele nieuwssites genoemd. Een daarvan was een vergaarbak van nieuwssites. Ik kan de posts echter niet vinden.WouterVellekoop schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:22:
Hebben jullie een manier waarop je track kan houden op de coins die 'gedelist' gaan worden?
ALI moon when?Ali Baba 1001 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:36:
[...]
Tsja, je zou maar Ali heten.
Geen Henk die daaraan denkt.
Haha, ik denk dat we even rond $950 blijven hangen en daarna een move naar <$600 maken.Kenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:18:
Ik denk dat we met ETH even rond de $950 blijven hangen. Daarna een move naar iets boven $1300.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zero.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!