Dat had helaas in deze niet gewerkt, de grote drop kwam door de SEC rechtzaak, en niet door de delistings (de latere dan weer wel, maar dan zat je er wss al in).WouterVellekoop schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:22:
Hi!
Ik heb al een paar maanden een simpele bot lopen voor crypto op 3commas, ik gebruik gewoon een simpele QFL strategie en BTC als basecoin (na heel wat andere combinaties geprobeerd te hebben).
Ik probeer alle nieuwsberichten een beetje in de gaten te houden, maar dat lukt uiteraard niet altijd. Deze kerst vakantie werd XRP 'gedelist' van Coinbase en mijn bot dacht QFL triggers te zien. 2 daagjes even niet opgelet en dus flink in de min ineens.
Lang verhaal kort en dus losstaand van bots. Hebben jullie een manier waarop je track kan houden op de coins die 'gedelist' gaan worden?
Joe!
Waarom? Twee/drie dagen geleden hadden waren we nog euforisch omdat de $700 doorbroken was. Nu krijg je een parabolische move up, een fomo effect ofzo, en die komt logischerwijs weer naar beneden. Een trend wordt toch niet bepaald door een tweedaagse prijsbeweging?Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:41:
[...]
Haha, ik denk dat we even rond $950 blijven hangen en daarna een move naar <$600 maken.
Iets met gebakken lucht die net als bij BTC een keer ofwel hard of zacht uit de luchtballon ontsnapt.Kenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:47:
[...]
Waarom? Twee/drie dagen geleden hadden waren we nog euforisch omdat de $700 doorbroken was. Nu krijg je een parabolische move up, een fomo effect ofzo, en die komt logischerwijs weer naar beneden. Een trend wordt toch niet bepaald door een tweedaagse prijsbeweging?
20% correctie vanaf de highs tot nu toe. Lijkt me een realistische bodem voor deze markt met institutioneel geld in fomo-modus.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
al terug uitgestaptE.e.L schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:43:
mooie instap nu in btc
Zowel eth als btc zijn ruim 20% gedaald van de top. Natuurlijk kan het nog een stuk verder, maar waar zie jij concreet aan dat eth nog een stukje verder corrigeert?Sahara schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:50:
[...]
Iets met gebakken lucht die net als bij BTC een keer ofwel hard of zacht uit de luchtballon ontsnapt.
Ik kom niet verder dan 12% met huidige stand van BTC. Waar haal je die andere 8% vandaan?Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:52:
20% correctie vanaf de highs tot nu toe. Lijkt me een realistische bodem voor deze markt met institutioneel geld in fomo-modus.
*edit* oo je bedoelt totale dieptepunt vanmorgen.... dan heb je gelijk. Heel gezond. En doorrrrr...
[ Voor 13% gewijzigd door MicroWhale op 04-01-2021 12:54 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ethereum is kapot. Probeer in te stappen op DPI, maar een fee van 0.03 ETH vind ik wat aan de hoge kant
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Eens, stijging lijkt weer ingezet te zijn.Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:52:
Hij is al meerdere keren 4x zo hoog geweest. Mogelijk is dit de laagste fee die je gaat vinden vandaagMooooody schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:56:
Ethereum is kapot. Probeer in te stappen op DPI, maar een fee van 0.03 ETH vind ik wat aan de hoge kant
I know, ik wacht wel ffKenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Hij is al meerdere keren 4x zo hoog geweest. Mogelijk is dit de laagste fee die je gaat vinden vandaag
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
We zijn al weer voorbij waar we vandaag begonnen met ETHNopheros schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Eens, stijging lijkt weer ingezet te zijn.

Dat is juist het punt, iemand die nieuw is heeft het topic nog niet gevolgd. Een nieuwe collega of teamsporter in je collega ga je ook niet direct volgas tegen, eerst even aftasten.zork schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:08:
[...]
Ik vind dat we vooral niet zo gevoelig moeten doen. Dit is een slowchat, in slowchat heb je nou eenmaal kroegpraat. Er wordt hier niemand beledigd en ik vind dan ook dat niemand zich geremd moet voelen in het maken van een grapje zoals bv te vragen of iemand toevallig Henk heet.
Als je dit topic een beetje volgt, zie je dat iemand enerzijds gekscherend gevraagd wordt of hij Henk heeft, maar tegelijkertijd ook een uitgebreide introductie/hulp krijgt in het hoe en wat van crypto. En dat maakt van deze slowchat een luchtige maar leerzame omgeving.
mv gr Henk
Overigens voel ik mij niet aangevallen, ik incasseer graag om ook uit te kunnen delen
Mvg Ingrid
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
zit ook weer op de trein. Toch weer wat extra btc gehamsterdNopheros schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Eens, stijging lijkt weer ingezet te zijn.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Onderbuikgevoel. Want niet vergeten dat zowel BTC als ETH in de afgelopen 3+ maanden non stop aan het stijgen zijn zonder enige noemenswaardige correctie. 20% daling is niks, als je +200% bent gestegen (voor BTC) en +190% bent gestegen (voor ETH) in de laatste drie maanden.Bao_mi1 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:53:
[...]
Zowel eth als btc zijn ruim 20% gedaald van de top. Natuurlijk kan het nog een stuk verder, maar waar zie jij concreet aan dat eth nog een stukje verder corrigeert?
Zekers. Bch werkt op schaal. Btc niet.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Parabolic naar beneden gingen we. Enge markt
Ronde 2, nog 1 keer flink aan de boom schudden tot pak hem beet 27.2?
Lekker wakker worden dit
Wanneer ga ik leren om een stop loss te zetten. Eindelijk wat verliezen goedgemaakt gister, krijg je dit. HODL de moeder dan maar
doei
* Dat doen we hier dus niet *
[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2021 13:18 ]
Oh god, is het alweer zo ver?
[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2021 13:18 ]
BitCNY, zal wel weer onzin zijn ...
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Tijd om nog een stuk kneiterhard naar boven te knallen!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mmmm jammer, ik ga wel even zoeken. Iemand die nog links weet?zork schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:37:
[...]
In het vorige topic (#13) werden enkele nieuwssites genoemd. Een daarvan was een vergaarbak van nieuwssites. Ik kan de posts echter niet vinden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zat er inderdaad al in, maar had veel erger kunnen voorkomen. Toch maar gewoon ouderwets de nieuwskanalen in de gaten houden.croc schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:47:
[...]
Dat had helaas in deze niet gewerkt, de grote drop kwam door de SEC rechtzaak, en niet door de delistings (de latere dan weer wel, maar dan zat je er wss al in).
Wow lol, dat ETH had de $1160 gehaald
Ik dacht "hey, wat blijft ETH sterk deze daling, t.o.v. BTC"
Valt dan tegen als je de low van $890 ziet. Zo'n orderbook is toch ook gewoon vrij veel lucht elke keer.

Ik dacht "hey, wat blijft ETH sterk deze daling, t.o.v. BTC"
Valt dan tegen als je de low van $890 ziet. Zo'n orderbook is toch ook gewoon vrij veel lucht elke keer.
En alweer 31K. Doet @Verwijderd de K-babes ook steeds weer opnieuw of is dat alleen als er voor het eerst door een grens gegaan wordt?
Ik neem aan de eerste maal, gok zo dat hij ook een leven heefthsst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:19:
En alweer 31K. Doet @Verwijderd de K-babes ook steeds weer opnieuw of is dat alleen als er voor het eerst door een grens gegaan wordt?
Laten we hopen dat hij niet de 32200 even test en weer naar beneden gaat.hsst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:19:
Gun de beste man ook even een dagje vakantie. Morgen staan we weer op 35khsst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:19:
Zo, spot on voorlopigKenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:21:
[...]
Laten we hopen dat hij niet de 32200 even test en weer naar beneden gaat.
Sorry van net, moest even mijn winst pakken om een treetje schultenbrau te halen.
Net maar weer wat ETH en wat BTC gekocht, we zien wel waar de Titanic strand of wanneer we op de MOON zijn
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Lekker beetje lijntjes volgen, rising wedge in de maak. breekt onder uit, volgende stop 28600 enz enz enz
Deze?zork schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:37:
[...]
In het vorige topic (#13) werden enkele nieuwssites genoemd. Een daarvan was een vergaarbak van nieuwssites. Ik kan de posts echter niet vinden.
https://www.newsnow.co.uk/h/Business+&+Finance/Cryptocurrencies
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik verwacht dat we nog wel lager gaan, als ervaren rot ken ik het klappen van de zweep. Toch zegt dat ook niet alles, maar meestal heeft crypto eens in de zoveeltijd weer een complete crash uit het niets. Totale rektheid. Complete paniek. Bloed door de straten.
Al blijven de meeste (grote) altcoins wel vrij sterk. Nano is bijvoorbeeld nog niet eens terug naar de $1.05 ofzo. In die zin wordt m'n portfolio nog niet echt geraakt vooral omdat Sushi maar blijft stijgen man.
Hodl
Al blijven de meeste (grote) altcoins wel vrij sterk. Nano is bijvoorbeeld nog niet eens terug naar de $1.05 ofzo. In die zin wordt m'n portfolio nog niet echt geraakt vooral omdat Sushi maar blijft stijgen man.
Hodl
Ik zit eigenlijk te wachten tot @Taro ons komt laten zien hoe absurd veel geld er te verdienen was tijdens deze mini-crash met een paar mooie lage 28.Xk buy orders of een sell van groot deel van zijn pf toen we vannacht nog even 33.5 aantikten.
Of zou hij gewoon aan het werk zijn en vanavond een koers van 32.5 zien alsof er vandaag niets is gebeurd?
Of zou hij gewoon aan het werk zijn en vanavond een koers van 32.5 zien alsof er vandaag niets is gebeurd?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Eth alweer boven de 1k
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik heb bij Coinbase een SEPA betaling gedaan, hij staat onder mijn accounts ik kan er echter geen geld vanuit halen, en blijf dus met iets hogere iDeal feeds te zitten, support al gemailed maar misschien is er hier iemand met een tip?
Kreeg een mailtje dat Blox het weer zou doen maar mooi niet. Iemand die het wel werkend heeft?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik denk dat iedere ervaren trader al sinds kerst op een correctie zit te wachtenTominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:31:
Ik verwacht dat we nog wel lager gaan, als ervaren rot ken ik het klappen van de zweep. Toch zegt dat ook niet alles, maar meestal heeft crypto eens in de zoveeltijd weer een complete crash uit het niets. Totale rektheid. Complete paniek. Bloed door de straten.
Hodl
Tegelijkertijd, als dit dan de eerste echte correctie is die niet de trend doorbreekt dan zitten we voorlopig nog wel even goed.
Blox app werkt hier weer inderdaadCrypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:38:
Kreeg een mailtje dat Blox het weer zou doen maar mooi niet. Iemand die het wel werkend heeft?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Zelfde hier, alleen rond 1000 ingestapt.-Splash- schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:58:
Vannacht mijn Eth calls gehit op 1150. (sell) Vanmorgen geen tijd, dus prima tijd om op 900 weer in te stappen.(welke ook gecalled zijn)
Nu hopen dat het omhoog blijft gaan omdat ik anders hier stoer zit te doen voor niets.
Bij mij doet ie het wel.Crypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:38:
14,70 euro laten uitbetalen
Is zo, en dan kunnen we in basis zo overextended raken als in 2013 (80% tov van 21ema). Dan gaan we nog ff naar 70 a 80k voor we correctie krijgenKenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Ik denk dat iedere ervaren trader al sinds kerst op een correctie zit te wachten![]()
Tegelijkertijd, als dit dan de eerste echte correctie is die niet de trend doorbreekt dan zitten we voorlopig nog wel even goed.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Iphone of Android? Was even benieuwd wat mijn LTC nu doet.Victor Belli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:40:
[...]
Bij mij doet ie het wel.
14,70 euro laten uitbetalen
Als ik bitcoin op een waarde van 32k wil verkopen en weer in wil kopen als die gedaalt is wat moet ik dan kopen dat waardevast is? Is dat USDT?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Grote kans dat dit een dooie kat bounce is. U weze gewaarschuwd
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
AndroidCrypts schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:44:
[...]
Iphone of Android? Was even benieuwd wat mijn LTC nu doet.
Updated.
— dave the wave🌊🌓 (@davthewave) 3 januari 2021
When straight lines on a long term log chart might make sense. pic.twitter.com/68kBZYyD0q
mooi plaatje
[ Voor 40% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 04-01-2021 13:47 ]
doei
Kan je kiezen: USD,USDT,EURO,..dennis112 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:44:
Als ik bitcoin op een waarde van 32k wil verkopen en weer in wil kopen als die gedaalt is wat moet ik dan kopen dat waardevast is? Is dat USDT?
Meeste traders hier kiezen USDT aangezien hier meer liquiditeit in zit en je dus meer kans hebt dat je order gehit gaat worden. Qua fees betaal je hetzelfde (lijkt me)
Ik heb op Kraken nu een aantal keer gehad dat ik een order geef (market of limit) en dat die niet wordt uitgevoerd, bij orders staat dan Cancelled en de reden is "User requested". Dit terwijl ik zelf zeker niets cancel.
Iemand hier ook last van?
Welke broker gebruik je als ik vragen mag?dennis112 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:44:
Binance gebruik ikDistrax1988 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:48:
[...]
Welke broker gebruik je als ik vragen mag?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Had bij een limit sell order dezelfde error, tot mijn verbazing was de order gewoon uitgevoerdRevaes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:46:
Ik heb op Kraken nu een aantal keer gehad dat ik een order geef (market of limit) en dat die niet wordt uitgevoerd, bij orders staat dan Cancelled en de reden is "User requested". Dit terwijl ik zelf zeker niets cancel.

Zeker dat je balans niet klopt, lijkt me dat alles gewoon is uitgevoerd maar er 'canceled' staat?
MuntenVictor Belli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:50:
Kop of munt?
Het is idd echt een klootzak. Op deze manier blijf ik -60% godverdomme.Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:44:
SXP is wel weer een drama vandaag hoor. Ff de $0.90 aangetikt, en toen weer -20%.

Zit eraan te denken om Sushi eruit te pleuren die nu zo'n 175% in de profit staat.

Maarja, dan ruil ik een goed performende coin in voor een gedrocht.
Fuck. Het blijft lastig.
Uit welke tool/app komt dit briljante plaatje ?Flamesz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:47:
[Afbeelding]
Help mijn HODL is bijna weer positief. Groetjes van een veelste late FOMO instapper uit 2017
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
http://coinlib.io/twit schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:51:
[...]
Uit welke tool/app komt dit briljante plaatje ?
Tot vorige maand stond SXP lekker rond $1. Heb sindsdien een paar keer wat bijgekocht dus sta daarmee wel op een kleine winst, maar het begint pas echt leuk te worden als hij weer ff naar de $1 - 1.20 gaat. SXP lijkt alleen totaal niet mee te gaan in de flow van BTC of andere alts.Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:51:
[...]
Het is idd echt een klootzak. Op deze manier blijf ik -60% godverdomme.![]()
Zit eraan te denken om Sushi eruit te pleuren die nu zo'n 175% in de profit staat.![]()
Maarja, dan ruil ik een goed performende coin in voor een gedrocht.
Fuck. Het blijft lastig.
Goed, tijd om weer ff van die 1 minute chart af te gaan, terug naar de 4H oid en ff aan mn hart gaan denken
USD en EUR zijn niet waardevast.dennis112 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:44:
Alle euro-pairs zijn momenteel vrij van fees... (maker)
Eth op 780 gekocht en op 840 verkocht, tevreden. Ik ben nieuw in dit topic, maar leuk om te volgen allemaal!
Haha ja.Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:53:
[...]
Tot vorige maand stond SXP lekker rond $1. Heb sindsdien een paar keer wat bijgekocht dus sta daarmee wel op een kleine winst, maar het begint pas echt leuk te worden als hij weer ff naar de $1 - 1.20 gaat. SXP lijkt alleen totaal niet mee te gaan in de flow van BTC of andere alts.
Ik heb oprecht perfect op de top gekocht. $1,75 namelijk. Sindsdien is hij alleen maar gedaald. Compleet drama. Gelukkig had ik 50% in Sushi gedaan en 50% in SXP met dat geld op binance... anders zou het wel heel zuur zijn.
Komt vast wel weer 'n keer goed, hoop ik.
Mijn eerste check was om te kijken of de Y-as logaritmisch is.
Dus bij deze approved!
Ijzeren ballen. Mijn respect heb je!Flamesz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:47:
[Afbeelding]
Help mijn HODL is bijna weer positief. Groetjes van een veelste late FOMO instapper uit 2017
Is dat zo ? Ik heb vanochtend een BTC/ EUR limit sell order geplaatst en gewoon BNB aan fee's betaald. Ik dacht dat het ging om deposit/withdrawals eigenlijk? Ik probeer het ook even op google te vinden.iVibes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Alle euro-pairs zijn momenteel vrij van fees... (maker)
Een goed begin is het halve werk. LAMBO SOON!__xeno__ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:56:
Eth op 780 gekocht en op 840 verkocht, tevreden. Ik ben nieuw in dit topic, maar leuk om te volgen allemaal!
Welkom in de wondere wereld van de digitale scams tokens die onze wereld zullen veranderen in many ways.
https://www.binance.com/en/support/announcement/ba469bde289e4e799859928a06fe0917twit schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:57:
[...]
Is dat zo ? Ik heb vanochtend een BTC/ EUR limit sell order geplaatst en gewoon BNB aan fee's betaald. Ik dacht dat het ging om deposit/withdrawals eigenlijk? Ik probeer het ook even op google te vinden.
Ligt het aan mij of dacht ik vanmorgen ergens een dipje gezien te hebben?
Het kan zijn dat ik nog niet genoeg koffie had of zo hoor, maar in mijn pf zie ik er niks van terug.
Het kan zijn dat ik nog niet genoeg koffie had of zo hoor, maar in mijn pf zie ik er niks van terug.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gaat lekker zo, gisteren onderstaande gekocht en paar uur later is het allemaal gaan stijgen en sommige best wel flink.
VET op 60 sat
BAT op 600 sat
TRX op 80 sat
ADA op 550 sat
Stijg maar lekker door
VET op 60 sat
BAT op 600 sat
TRX op 80 sat
ADA op 550 sat
Stijg maar lekker door
[ Voor 6% gewijzigd door dennis112 op 04-01-2021 14:12 ]
In dit topic zijn zware verliezen geleden, maar op de exchanges valt het mee gelukkigMrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:00:
Je was me net te snel af
Als toevoeging om er niet een helemaal nutteloze post van te maken..
Er zit inderdaad ook geen fee op eur deposits:
https://www.binance.com/e...a1e694145acd9a80086738a63
En let er wel op, een limit die meteen gevuld wordt is geen make maar een take..!
Dag allen,
Ik ben terug van corona. Pfff wat een vervelend en irritant virus is dat zeg.
Kunnen we al zeggen dat Altseason begint, ETH maakt gekke moves en market recovered best snel van een 20% daling van BTC.
Kunnen we al zeggen dat Altseason begint, ETH maakt gekke moves en market recovered best snel van een 20% daling van BTC.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Scheelt hier ook nog maar ~3%. Ondanks dat BTC nog -9% staast nu.MrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:00:
Van die rally naar 35K heb ik vanochtend helaas nauwelijks iets meegekregen.
Ypuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:00:
[...]
In dit topic zijn zware verliezen geleden, maar op de exchanges valt het mee gelukkig.
:strip_exif()/f/image/xdLYKp19m7kuIJ8iZiN8nNgl.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit, dus. Bedankt om je ervaring te delen. Zou gerust bij de openingspost van slowchat #15 mogen gevoegd worden.Flamesz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:47:
[Afbeelding]
Wat naar om te horen dat je er even uit lag door de corona.HaruHaru schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:01:
Dag allen,
Hopelijk gaat het goed met je.
Welkom terug!
Oh en als ik vragen mag hoe was jouw ervaring met het virus? Ik snap trouwens als je dit niet wilt vertellen hoor.
En dat is prima! Zo lang je niet gaat corrigeren voor inflatie komt het goedFlamesz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:00:
[...]
Was maar inzet wat ik als student kon lijden zonder dat het pijn zou doen, dus zo veel risico heb ik niet gelopen hoor. Bleef er in met het idee dat ik t al kwijt was, of het ooit gewoon weer op het 2017 niveau terug zou komen.
[Afbeelding]
Beterschap !HaruHaru schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:01:
Dag allen,
Aantallen of bedragen noemen is niet nodig...dennis112 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:00:
Gaat lekker zo, gisteren onderstaande gekocht en paar uur later is het allemaal gaan stijgen en sommige best wel flink.
x VET op 60 sat
x BAT op 600 sat
x TRX op 80 sat
x ADA op 550 sat
Stijg maar lekker door
Kom je het ook melden als je een bagholder geworden bent?dennis112 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:00:
Ja gaat gelukkig weer goed. Beetje vermoeid nog en af en toe kriebelhoest.Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:04:
[...]
Wat naar om te horen dat je er even uit lag door de corona.
Welkom terug!
Oh en als ik vragen mag hoe was jouw ervaring met het virus? Ik snap trouwens als je dit niet wilt vertellen hoor.
Ervaring is dat het enorm schommelt, lijkt Bitcoin wel. Ene keer voel je je goed en andere keer ga je gewoon stuk door spierpijn, vermoeidheid, hoesten en hoofdpijn. Dit waren mijn 4 grootste klachten. Dit heeft 7 dagen aangehouden maar ook niet aan 1 stuk door. Je kan echt serieus alle 4 in 15 minuten ervaren en daarna voel je je voor paar uur weer goed en ben je in eens weer kapot. Zeer vreemd. 1x koorts gehad van max 37.7 temp. Dus dat is goed.
Verder I know, is Crypto topic, maar ik wil mijn ervaring even doorgeven hoe je snel weer op je voeten kan komen mocht je besmet raken: Vitamine C, D3, & Zink. Deze 3 zijn je belangrijkste die je dagelijks moet innemen. Beste en snelste kans om te herstellen en blijf gezond eten drink ENORM veel water.
Stay safe en buy alot of crypto.
Mijn dochter en ik hebben het 3 weken geleden gehad. Zeer mild, geen verhoging we merkten het alleen doordat we allebei niets roken en smaak was weg. Wel soort permanente verkoudheid en conditie - 20 a 30%. Inmiddels reuk weer bijna terug en kan alweer 100+ bankenTominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:04:
[...]
Wat naar om te horen dat je er even uit lag door de corona.
Welkom terug!
Vriend van me, waar ik het waarschijnlijk van had totaal ander beeld. 16 dagen koorts, non stop hoofdpijn, spierpijn en bloed zuurstof gehalte van rond de 80%.. Heel slecht.. Conditie -90 en dat was echt een reus van een kerel.. Gaat zeker nog maanden duren want een rondje in de tuin is een hele opgave..
Heel verschillend beeld dus..
Als ik wist wat het zou zijn misschien welTomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:09:
[...]
Kom je het ook melden als je een bagholder geworden bent?
Idd moet je mee uitkijken, straks krijg je een gekkie met een boormachine voor je huis.iVibes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Aantallen of bedragen noemen is niet nodig...
Verschrikkelijk verhalen heb je van crypto traders die zijn overvallen.
Tegenwoordig zijn er al mensen die iemand neersteken voor het minst of geringste. Ellende
Ik kan idd nog niets ruiken, smaak komt al bijna terug. Idd hoe het verschillend kan lopen, me vrouw is ook besmet door mij en die had er veeeel minder last van.Apart. Sterkte allen.JoebarRC schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:10:
[...]
Mijn dochter en ik hebben het 3 weken geleden gehad. Zeer mild, geen verhoging we merkten het alleen doordat we allebei niets roken en smaak was weg. Wel soort permanente verkoudheid en conditie - 20 a 30%. Inmiddels reuk weer bijna terug en kan alweer 100+ banken
Vriend van me, waar ik het waarschijnlijk van had totaal ander beeld. 16 dagen koorts, non stop hoofdpijn, spierpijn en bloed zuurstof gehalte van rond de 80%.. Heel slecht.. Conditie -90 en dat was echt een reus van een kerel.. Gaat zeker nog maanden duren want een rondje in de tuin is een hele opgave..
Heel verschillend beeld dus..
Wikipedia: Bagholderdennis112 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:10:
[...]
Als ik wist wat het zou zijn misschien wel
Niks persoonlijks trouwens, het valt gewoon op dat er de laatste dagen nieuwelingen euforisch komen vertellen over hun succesjes. Exact wat eind 2017 ook gebeurde. Mezelf incluis. En we weten allemaal wat er daarna gebeurde: bagholders dus
ROLLERCOOOASTAAAH!!
:strip_exif()/f/image/HWMZHA3utJ3i7iwtsXmoZgxH.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja weet er alles van ik zit er ook al in vanaf 2018 en toen bijna op hoogtepunt ingekocht in de hoop dat het verder ging stijgen maar alles ging dalen. Enige wat ik daar nog van over heb is wat siacoins. Dus heb er opnieuw wat ingepomp en ben geen hele nieuwelingTomTorquay schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:12:
[...]
Wikipedia: Bagholder
Niks persoonlijks trouwens, het valt gewoon op dat er de laatste dagen nieuwelingen euforisch komen vertellen over hun succesjes. Exact wat eind 2017 ook gebeurde. Mezelf incluis. En we weten allemaal wat er daarna gebeurde: bagholders dus
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!