Mijn god, stelletje jankerds
Ik heb een 100x long op 34K voor mn complete portfolio geopend dus ja.croc schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:44:
Hoe kan je nu rekt gaan na een heel snelle stijging van dubbele percentages? Buy high, sell low?
dit was een grapje
[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 04-01-2021 10:45 ]
Kenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:44:
Zullen we ophouden met de onzin plaatjes/gifjes etc.

Maar als we allemaal REKT gaan moeten we op z'n minst kunnen lachen toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoor allemaal schreeuwende kinderen op straat hier, zullen wel net Binance geopend hebben.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit gebeurde eergisteren ook. Toen ook uit paniek alles verkcoht, en half u later weer ingekocht. Gelukkig minimaal verlies, maar trust me. Maar we slaan een andere strategie in.
Als je kijkt wat BTC doet; al 12 jaar lang stijgen. Kortom, inkopen bij dalen, en nooit meer verkopen (voorlopig).
Als je kijkt wat BTC doet; al 12 jaar lang stijgen. Kortom, inkopen bij dalen, en nooit meer verkopen (voorlopig).
Professioneel Heftruck Syndroom
Pfoe! gisteravond ingestapt in de coins.. .. 6 jaar te laat? vast wel.. mja. geld op de spaarrekening zetten doet helemaal niks..
wat ingekocht in
Bitcoins (grootste hoeveelheid)
Etherium (beetje)
en wat kleine meuk.. tientjes werk:
Ripple
Loopring
Nano
And now we wait ;-) ik wil het op de langere termijn gaan bekijken.
wat ingekocht in
Etherium (beetje)
Ripple
Loopring
Nano
IEDEREEN EN ALLES REKT!!!!
Ik had nog een plukje waardeloze btc, is zo toch iets waard geworden
Denk dat ik bij 29k even naar usdbga.
Ik had nog een plukje waardeloze btc, is zo toch iets waard geworden
Vanochtend toch even 10% gepakt op 200xrpknakworst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:44:
Hadden we toch massaal in XRP moeten zitten.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Of precies op of onder de 30K aangezien dat ook een leuke buy limit is. Maar ik zie het wel weer gebeuren.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Heel goed. Heb even mijn rente bekeken op m'n spaarrekening. En daar kun je verdorie nog niet eens een kauwgombal van kopen in een snoepwinkel. Te triest.makkie88 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:46:
Pfoe! gisteravond ingestapt in de coins.. .. 6 jaar te laat? vast wel.. mja. geld op de spaarrekening zetten doet helemaal niks..
wat ingekocht in
Etherium (beetje)
Ripple
Loopring
Nano
Professioneel Heftruck Syndroom
Humor is een manier om met stress om te gaan. Daarbij, memes als we up gaan, memes als we down gaan.Kenny_026 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:44:
Zullen we ophouden met de onzin plaatjes/gifjes etc.
Sluit gewoon je P&L scherm en raak niet in paniek door een correctie.
Of ga eens met je lambo van het voetpad afRichh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:45:
Hoor allemaal schreeuwende kinderen op straat hier, zullen wel net Binance geopend hebben.
BUY HIGH SELL LOWmakkie88 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:46:
wat ingekocht in
Etherium (beetje)
Ripple
Loopring
Nano

Zeg niet dat je Henk of Ingrid heet
Nooit gedacht dat ik met een glimlach op mijn gezicht de boel met zulke procenten naar beneden zou ontvangen. Stijgt het, mooi voor de waarde van mijn portfolio.. daalt het en blijft het even 'wat lager', mooi voor de DCA (leg maandelijks vast bedrag in).
Elk nadeel hep z'n voordeel.
Elk nadeel hep z'n voordeel.
Gisteravond een sellorder gezet op een plukje ETH @ 1120 usd, die pakt wel leuk uit zo 
Hou me tegen, ik ga bijna weer daytraden en daarmee weer heel veel geld verliezen.
Hou me tegen, ik ga bijna weer daytraden en daarmee weer heel veel geld verliezen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat een geweld vannacht en vanochtend. Gelukkig alles de deur uit gedaan voor het slapen.
Overigens; als dat de bounce was vond ik die vrij zwak. Zie het wel zo verder doorzakken naar 29.000 ish?
Overigens; als dat de bounce was vond ik die vrij zwak. Zie het wel zo verder doorzakken naar 29.000 ish?
Mooie weak hands shake monday.. Dit is hoe de whales hun orders vulllen. Gefeliciteerd aan iedereen die heeft ge-panic selled: smart money has your coins now.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Grayscale says thank you.Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:50:
Mooie weak hands shake monday.. Dit is hoe de whales hun orders vulllen. Gefeliciteerd aan iedereen die heeft ge-panic selled: smart money has your coins now.
Verwijderd
Amen.WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:48:
[...]
Humor is een manier om met stress om te gaan. Daarbij, memes als we up gaan, memes als we down gaan.
:strip_exif()/f/image/pKZdyLhHf9oDw2xHNQHogVzM.jpg?f=fotoalbum_large)
Welkom aan boord. Maar goed dat je direct een mooie selloff om je oren krijgt, Heb je dat ook gelijk gehad. En longterm is zeker tot na de lunchpauze hèmakkie88 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:46:
wat ingekocht in
Etherium (beetje)
Ripple
Loopring
Nano
Het woord REKT verliest wel z'n kracht zo.
Vroeger gingen we pas REKT na een scheerbeurt en moesten we dagen door het bloed in de straten waden, om de prachtige REKT-bel te mogen luiden. Dan was het hier een weemoed van condoleances en respect.
Maar nu.... REKT dit, REKT dat.... De jeugd is het gevoel voor de ware betekenis van de cryptoterminologie zwaar aan het verliezen hier.
Vroeger gingen we pas REKT na een scheerbeurt en moesten we dagen door het bloed in de straten waden, om de prachtige REKT-bel te mogen luiden. Dan was het hier een weemoed van condoleances en respect.
Maar nu.... REKT dit, REKT dat.... De jeugd is het gevoel voor de ware betekenis van de cryptoterminologie zwaar aan het verliezen hier.
Iemand vandaag ook problemen om een withdraw te doen op Binance?
Ik koop nooit meer head en shoulders shampoo
Ok boomer.Chris.nl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:53:
De jeugd is het gevoel voor de ware betekenis van de cryptoterminologie zwaar aan het verliezen hier.
Duurde gisteravond ook al meer dan 45min tot één uur.lonehitman schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:54:
Helemaal gelijk. Maar door een lagere volatiliteit moet je wat hè. Er bestaat niet echt een milde variant van rekt/moon toch?Chris.nl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:53:
Denk dat deze daling komt omdat Henk en Ingrid alles van hun BLOX hebben gehaald, omdat die app er gisteren continu uit lag.
Madelon Vos die is echt goed met technische analyse.. Ik zou zeggen volg haar op Youtube en twitter.
Verwijderd
Geen probleem toch. We hebben nog:Chris.nl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:53:
- Extreme REKT
- Mega REKT
- Ultra REKT
- fucked up beyond REKTcognition
- Tyranosaurus REKT
Zit nog genoeg rekt in voor de komende weken.
Overigens hodl.
Want wat REKT is moet niet REKT blijven.
Ik dacht altijd dat de Gathering een leuke plek was op Tweakers, helaas zakt het hier behoorlijk naar 9gag gehalte, mensen mogen blijkbaar niet mee liften want dan heet je Henk en Ingrid, iemand die 5 jaar langer op buy en sell klikt en grafiekjes denkt te kunnen zien in de crypto is ineens een expert?
bullish tot de 21weekly emaron322 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:57:
Is dit een hele rare gedachte, bullish totdat we echt door die onderste lijn heen blaffen
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik al een paar dagen, vanwege "risk management". Ticket is aangemaakt.. Ik denk dat het komt omdat ik in de spot wallet een paar dagen geleden een rendement van duizenden procenten had vanwege gratis launchpad muntjes wat wellicht een automatische beveiliging getriggered heeft. Hopelijk wordt het snel opgeheven.lonehitman schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:54:
Wat ik trouwens wel opvallend vindt is dat de stijgingen de laatste tijd ook vaak in het weekend plaatsvinden. Als institutioneel geld de drijfveer achter de pump is zou het in het weekend toch juist minder tekeer moeten gaan aangezien ze dan niet/minder werken? Iemand hier nog een leuke verklaring voor?
Oke daytraden is niks voor mij en al helemaal niet goed voor mijn hart! Ik ga weer gewoon terug naar HODL tot het einde der tijden.
Ho ho, het is slowchat met een grote mate van humor.Distrax1988 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:58:
Ik dacht altijd dat de Gathering een leuke plek was op Tweakers, helaas zakt het hier behoorlijk naar 9gag gehalte, mensen mogen blijkbaar niet mee liften want dan heet je Henk en Ingrid, iemand die 5 jaar langer op buy en sell klikt en grafiekjes denkt te kunnen zien in de crypto is ineens een expert?
En in een bullmarket zijn we allemaal experts

Ennnnnn Bounce.. mooi op de 4H MA25
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
60% van wat hier gepost wordt is geouwehoer.Distrax1988 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:58:
100% van de Henk-en-Ingrid posts is geouwehoer.
HOHO!1!.. 9GAG!?!!?... hoe...durft .... u... meneer!!Distrax1988 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:58:
4CHAN FTW!!
:fill(white):strip_exif()/f/image/g9yeMXdZaMB2IA4cMqINpu2O.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bounce? up? UP? FOMO! BUY HIGH!FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:01:
Ennnnnn Bounce.. mooi op de 4H MA25
LIFTOFF

Hey, niet spotten met BTC die down gaat he.FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:02:
[...]
HOHO!1!.. 9GAG!?!!?... hoe...durft .... u... meneer!!
4CHAN FTW!!![]()
[Afbeelding]
Wat dacht je van "HODL"...Chris.nl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:53:
En dan direct de contradictie als vraag "verkopen?"...
Ziet eruit als de challenger vlak voordat hij ontploft.WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:03:
[...]
Bounce? up? UP? FOMO! BUY HIGH!
LIFTOFF
[Afbeelding]
Er zit een hoop onzin tussen. Maar naar mijn idee worden mensen zeker wel in hun waarde gelaten. Op serieuze vragen word serieus antwoord gegeven.Distrax1988 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:58:
Ik zou me niet druk maken over de Henk & Ingrid oneliners. Het is ook geen scheldwoord. Het is een benaming voor mensen die nieuw zijn met crypto. En niks te nadele hiervan, de aanwas van nieuwe mensen is van oudsher een indicator om op te passen. Het kan aanduiden dat we aan te top van een bubbel zitten.
Op dit soort dagen/weken merk je dat zo'n topic "ontploft" door alle aandacht die Bitcoin krijgt. Dan is het misschien weer een beetje de juiste verhouding zoeken.
Precies, vroeger hadden we hiervoor de kapper. Maar daar kunnen we nu niet meer op vertrouwen, dus moeten we de mensen direct naar hun naam vragen.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:05:
[...]
Er zit een hoop onzin tussen. Maar naar mijn idee worden mensen zeker wel in hun waarde gelaten. Op serieuze vragen word serieus antwoord gegeven.
Ik zou me niet druk maken over de Henk & Ingrid oneliners. Het is ook geen scheldwoord. Het is een benaming voor mensen die nieuw zijn met crypto. En niks te nadele hiervan, de aanwas van nieuwe mensen is van oudsher een indicator om op te passen. Het kan aanduiden dat we aan te top van een bubbel zitten.
Op dit soort dagen/weken merk je dat zo'n topic "ontploft" door alle aandacht die Bitcoin krijgt. Dan is het misschien weer een beetje de juiste verhouding zoeken.
Heette die allereerste smiley/logo van Tweakers niet Henk overigens?
Zeg al een tijdje dat iedereen hier te pas en te onpas rekt roept als ze weer 5 euro zijn verloren ;P
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
2017 all over again.makkie88 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:46:
wat ingekocht in
Etherium (beetje)
Ripple
Loopring
Nano
Voor wie denkt gister coins gekocht te hebben en volgend jaar op winst te staan, wens ik alvast veel sterkte de komende tijd
Verwijderd
Morgen weer aan het werk, maar mijn vakantie begint nu pas echt. De 35k babe staat al klaar, dus hoef vermoedelijk even niets te produceren komende tijd.
Eens kijken wat de komende weken/maanden gaan brengen. Ik verwacht (hoop) alsnog een prima jaar, maar we gaan het meemaken. Een flinke correctie met wat sideways periodes zou ook wel weer eens leuk zijn voor wat afwisseling.
Kunnen we ook weer eens 'when moon?' roepen.
Ik zet alvast een kopje hopium met honing, om mijn keel voor te bereiden.
Eens kijken wat de komende weken/maanden gaan brengen. Ik verwacht (hoop) alsnog een prima jaar, maar we gaan het meemaken. Een flinke correctie met wat sideways periodes zou ook wel weer eens leuk zijn voor wat afwisseling.
Precies, vannacht om 12:00 waren we allemaal verbaast en excited dat bijv. ETH stond op 750 euro. Nu is ie teruggezakt naar 750 euro en huilt iedereen in een hoekje.hmr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:06:
Zeg al een tijdje dat iedereen hier te pas en te onpas rekt roept als ze weer 5 euro zijn verloren ;P
778 op dit moment... niet te snel gaan jij!WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Precies, vannacht om 12:00 waren we allemaal verbaast en excited dat bijv. ETH stond op 750 euro. Nu is ie teruggezakt naar 750 euro en huilt iedereen in een hoekje.
![]()
Mooie hobby dat Crypto
![]()
Geniaal, mijn dag kan niet meer stuk.
Jammer dat mensen opeens de mooie plaatjes van Jaapio hekelen...
In retrospect, it was inevitable
komt goed man. Ik ben iig extreem bullish. De correctie moet gewoon gebeuren om de boel gezond te houden en niet vroegtijdig te toppen. Nu een correctie van 30 a 40% zorgt er iig voor dat je die 100k babe ook echt kan gaan maken dit jaar.Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:08:
Morgen weer aan het werk, maar mijn vakantie begint nu pas echt. De 35k babe staat al klaar, dus hoef vermoedelijk even niets te produceren komende tijd.
Ter lering en vermaak: SEPA overboeking naar Binance na Brexit plus 7 euro... 😫
Op Kraken is ie wat lager gewaardeerd steeds.FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:09:
[...]
778 op dit moment... niet te snel gaan jij!
Nu alweer 759 760 757
Ik post het gewoon nog een keer:FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:17:
Stel nou he.... Dat de Microstrategies en Guggenheims van deze wereld, in 2022 zeggen "ok, genoeg winst behaald met dat crypto geneuzel... we zetten alles weer om in Goud en Dollars.."
...
Lijkt me geen onrealistische toekomst...
Dat zou toch een mega klap zijn voor BTC.
Waarom zouden ze het niet doen??
https://www.rollingstone....an-bubble-machine-195229/
Een beetje dit idee zie ik echt nog wel gebeuren.
Elke markt wordt op het begin kapot gemaakt om er van te kunnen profiteren.
We waren helemaal los op de 1d grafiek. Helemaal niet gek om even te corrigeren.
We staan volgens mij nog steeds hoger dan op 1 januari, dus waar hebben we het over?
We staan volgens mij nog steeds hoger dan op 1 januari, dus waar hebben we het over?
Binance begint te roken hier.
Na een aantal viruswappie, langefrans achtige tweets neem ik haar niet meer serieus.mengenli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:57:
Madelon Vos die is echt goed met technische analyse.. Ik zou zeggen volg haar op Youtube en twitter.
huh? Hoe kom je daar bij? ... is zelfs gratis momenteel....Bikkel10 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:09:
Ter lering en vermaak: SEPA overboeking naar Binance na Brexit plus 7 euro... 😫
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Valt me sowieso op dat het verschil met kraken groot is. Ik bekijk vaak een overzicht via CMA appWhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:10:
[...]
Op Kraken is ie wat lager gewaardeerd steeds.
Nu alweer 759 760 757
https://play.google.com/s...coinmarketcap&hl=nl&gl=US
Bekijk ik bijvoorbeeld op dit moment de prijs van EOS die ik via CMA € 2.23 staan en nu via kraken € 2.15. Dat verschil is nog enigszins te overzien, maar afgelopen dagen heb ik ook verschillen gezien van 20 cent
Achja, praktisch iedereen verwacht vanaf zo'n 25K al een correctie. Ben eerlijk gezegd blij dat het een correctie is vanaf 34,5K, had veel lager kunnen zijn. Constant doorstomen voelt op een gegeven moment ook wel vrij opgeblazen, zo'n correctie lijkt me wat dat betreft alleen maar 'goed'.
Maargoed, ik heb makkelijk praten, mijn laatste inkoopmoment was ongeveer 16,5K dus kan wat lijden voordat ik gemiddeld gezien negatief kom te staan.
We roken op dit moment trouwens wel gierend hard naar beneden.
Maargoed, ik heb makkelijk praten, mijn laatste inkoopmoment was ongeveer 16,5K dus kan wat lijden voordat ik gemiddeld gezien negatief kom te staan.
We roken op dit moment trouwens wel gierend hard naar beneden.
[ Voor 6% gewijzigd door hsst op 04-01-2021 11:18 ]
Buyorder klaargezet rond de 1d ma25. Nu hopen
Ik bekijk vandaag men wallet niet meer, komt wel weer goed, can't have highs without lows 🤷♂️
ja heerlijk he. in 2017 en 2013 had ik of de kennis niet, of was ik compleet van de kaart door de hopium mix met fomo.
Coinbase ookknakworst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:15:
Binance begint te roken hier.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
daar staat mijn 2e order. Mijn 1e staat op de 99ma op de 4hVictor Belli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:17:
Buyorder klaargezet rond de 1d ma25. Nu hopen
Wel makkelijk, op het dieptepunt komen ze weer terug.
Zaterdag wat BTC verkocht en in mijn hoofd ik ga pas kopen bij een flinke rode candle. Die is er nu maar net daarvoor kocht ik haha. Toch voor minder terug gekocht dus meer sats maar had even een half uur langer moeten wachten. BTC staat alweer op de Ledger, is wel een extra drempel om niet te trade (zoals je merkt ben ik daar niet heel best in).
Op 30K verkocht..
Nu gaan bedenken wat de dip gaat worden om weer in te kopen
Nu gaan bedenken wat de dip gaat worden om weer in te kopen
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Binance helemaal plat hier, lekker dan
prima toch. alle weak hands weer weg. alle fomo instappers scared shitless. en straks terug met de biggies en hodlers. doei.
Ik zie dat op Binance 28.130 geraakt is, daarna lichte stijging.PHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:20:
As usual, en toch blijft iedereen er traden.PHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:20:
Is en blijft een k.. exchange
ok, toch niet.T-8one schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:43:
[...]
Ik verwacht dat er wel iets van een support level is rond 29300, we zullen zien.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Is Ultra Rekt al van toepassing?Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:58:
[...]
Geen probleem toch. We hebben nog:
- Extreme REKT
- Mega REKT
- Ultra REKT
- fucked up beyond REKTcognition
- Tyranosaurus REKT
Zit nog genoeg rekt in voor de komende weken.
Overigens hodl.
Want wat REKT is moet niet REKT blijven.

Ik rekt er even tussenuit en ga op zoek naar de pillen voor mijn hart! Tot bij de grote groene dagen
stamp zat net op 27.7knakworst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Ik zie dat op Binance 28.130 geraakt is, daarna lichte stijging.
Krijgen we geen lelijke wijven als we ergens onder zakken?Verwijderd schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:08:

Fak vergeten me order weg te halen @ 29800
Wel jammer dat rond de jaarwisseling het op ±32k stond en nu stukken lager is
20% correctie vanaf de highs tot zover. Ga lekker wat anders doen vandaag en kijk eind van de week weer eens naar prijzen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik wilde u erop wijzen dat het toch verstandig is om uw financiën tegen het licht te houden, maar u had het over de rente!NeFoRcE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:48:
[...]
Heel goed. Heb even mijn rente bekeken op m'n spaarrekening. En daar kun je verdorie nog niet eens een kauwgombal van kopen in een snoepwinkel. Te triest.
Ik heb het merendeel van mijn spaargeld de afgelopen jaren in crypto gepoeierd,

(In it to win it)
Deze bullrun doet me toch niet zoveel als de eerste van 2017-2018, toen was ik helemaal euforisch met bijv. Ethereum +200% pure winst.
Nu denk ik: “Gaat lekker, bijna bij mijn eerste verkoop target aangekomen “
Maar verder helemaal niet euforisch, misschien komt het omdat ik op blockfolio geen Portfolio meer heb staan alleen maar meldingen voor wanneer ik in de buurt van Targets kom.
Verwijderd
Nee joh, dit is nog steeds pas REKT.
We zitten pas op 3/4e van de REKT schaal.
Daarna over op extreme REKT, etc. Etc.
When moon?
Laatste kans om nog bitcoin onder de 30k in te kopen, jongens en meisjes! Sla je slag nu het nog kan.
[ Voor 15% gewijzigd door sampoo op 04-01-2021 11:26 ]
Hahahaha.... echt leuk al die paniek in ieders ogen (posts) 
Wij HODLers kijken lekker vanaf de zijlijn mee ok? #popcorn
Wij HODLers kijken lekker vanaf de zijlijn mee ok? #popcorn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l6B0ZJd3GslJJSJ9en1bNf01.jpg?f=user_large)
Alles helemaal naar de getver 
Langzaam aan maar eens kijken waar we de volgend buy gaan doen.
Langzaam aan maar eens kijken waar we de volgend buy gaan doen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Die rijdt alleen Taxi dacht ik?mengenli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:57:
Wat ik nu opmerkelijk vind, is dat de altmarkt als geheel niet een -30% doet. Dat was altijd de regel toch? Bitcoin down, alts harder down.
Zo blijft dit een markt die niet altijd helemaal betrouwbaar is. Gelukkig
Komt vanzelf als BTC support begint te vindenGelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:28:
Wat ik nu opmerkelijk vind, is dat de altmarkt als geheel niet een -30% doet. Dat was altijd de regel toch? Bitcoin down, alts harder down.
eur-usdt ook weer op z´n normale niveau, toch een leuk slaatje uitgeslagen gister
Uhm, er vallen toch behoorlijke klappen hoor.Gelukszoekr schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:28:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!