Bitcoin - A weapon of mass disruption
iig btc, eth, hnt, vet, xlm, neo en zil nu in mijn pf.
All time low zo ongeveer. En deze coin heeft in het verleden ook best wat volatiliteit laten zien. Deze kan bijna niet anders dan omhoog.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Welkom in de wereld van tradenaGraPusher schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:05:
BCH gekocht voor €2k.. helaas nu omlaag
Nooit te laatJT schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:58:
Wat vinden jullie, te laat om in xlm te stappen?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Vraagje: hoe kan ik mijn nexo Tokens verzilveren. Naar welke exchange kan ik die sturen?
Krijg netjes elke dag mijn rente betaald, maar ben er toch niet helemaal gerust op. Wat denken jullie?
Hoef de winst niet vandaag al te hebben een als je ziet waar die heeft gestaan tov nu en dat de alts nu een duw krijgen en altseason lijkt te komen...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
https://www.coingecko.com/en/coins/nexo#marketsgeAApt83 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:08:
Btc, het lijkt behoorlijk op 21-12, geen stress.
Vraagje: hoe kan ik mijn nexo Tokens verzilveren. Naar welke exchange kan ik die sturen?
Krijg netjes elke dag mijn rente betaald, maar ben er toch niet helemaal gerust op. Wat denken jullie?
Genoeg om te kiezen. Ga voor eentje met hoog volume.
Denk ook dat er meer te verdienen is aan Bitcoin op de lange termijn, zeker als het toegangelijker wordt voor de massa, zoals aanschaffen via een aandelenbroker zoals degiro,binck etc
Dat kan al jaren toch ?Intelcore schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:15:
Ik blijf in Bitcoin en wellicht nog ETH, in 2018 mijn vingers gebrand aan altcoins dus blijf er liever van weg.
Denk ook dat er meer te verdienen is aan Bitcoin op de lange termijn, zeker als het toegangelijker wordt voor de massa, zoals aanschaffen via een aandelenbroker zoals degiro,binck etc
En dat is ook gelijk de reden dat ik bij XLM wegblijf. Die hangt wat mij betreft nog steeds te erg aan XRP vast.WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:13:
Wat doet die verdomde XRP nu weer op plek 4. Opgedonderd!
Ripple is toch een pure gok nu? Ik blijf er van afDaacuso schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:19:
[...]
En dat is ook gelijk de reden dat ik bij XLM wegblijf. Die hangt wat mij betreft nog steeds te erg aan XRP vast.
Pas als de aanklacht van Sec van de baan is kan je er weer een gok mee wagen.iLLuSion_xGen schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:21:
[...]
Ripple is toch een pure gok nu? Ik blijf er van af
Juist niet. Het gokmoment is al voorbij, dat was de dip van vorige week.Daacuso schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:22:
[...]
Pas als de aanklacht van Sec van de baan is kan je er weer een gok mee wagen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Crypto is een grote gok.iLLuSion_xGen schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:21:
[...]
Ripple is toch een pure gok nu? Ik blijf er van af
Voorlopig koop ik de dips nog lekker op.
Ben ik weer aan het werk, kan ik eindelijk achter de computer
[ Voor 9% gewijzigd door zork op 04-01-2021 09:41 ]
Koop crypto kan niet fout gaan MOON LAMBO KOPEN KOPEN KOPEN
Zo beter ?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb uit principe in ieder geval wat XMR in mijn portfolio. Ik weet niet of je met principes geld kan verdienen, maar ik geloof wel in een XMR op de lange termijn.
[ Voor 10% gewijzigd door zork op 04-01-2021 09:47 ]
In principe wel.zork schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:46:
Ik weet niet of je met principes geld kan verdienen, maar ik geloof wel in een XMR op de lange termijn.
Wees blij dat je niet een uurtje eerder keek, dan had je nog harder geschrokken.KaiseRRuby schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:58:
Ethereum gaat ook wel hard opeens zeg, ik schrok er van toen ik zojuist weer eens inlogde.
Zero.
Nou geen muziek maken hè!Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:45:
Kain_Niak (nietttt taggen!!1!!1)
Met beer, bible and bitcoin hè xD.
Wat geruststellender voor de andere bagholdersKaiseRRuby schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:58:
Ethereum gaat ook wel hard omhoog opeens zeg, ik schrok er van toen ik zojuist weer eens inlogde.
Die gast had ooit op Reddit het licht gezien en zou onder een andere naam verder gaan want hij was niet eerlijk geweest (iets met geloof etc.)Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Dan start ik de bcash mantra vast, dan blijft hij weg (want 'scheldwoord')
Jammer joh, onkruid vergaat niet!WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:13:
Wat doet die verdomde XRP nu weer op plek 4. Opgedonderd!
Helpt niet. BCH aanhangers gaan sowieso naar de hel.elektriekert schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:06:
[...]
Die gast had ooit op Reddit het licht gezien en zou onder een andere naam verder gaan want hij was niet eerlijk geweest (iets met geloof etc.)
hard omlaag bedoel je?KaiseRRuby schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:58:
Ethereum gaat ook wel hard opeens zeg, ik schrok er van toen ik zojuist weer eens inlogde.
Ah, mijn vaste uitspraak in de ochtendAMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:13:
Verdomme. Dan had ik gisteren even...
...
Lijkt me geen onrealistische toekomst...
Dat zou toch een mega klap zijn voor BTC.
Waarom zouden ze het niet doen??
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Omdat de Berkshires nog moeten volgen, dollar ooit door het putje gaat, en het geen kortetermijnbeleggers zijn.FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:17:
Stel nou he.... Dat de Microstrategies en Guggenheims van deze wereld, in 2022 zeggen "ok, genoeg winst behaald met dat crypto geneuzel... we zetten alles weer om in Goud en Dollars.."
...
Omdat er nooit genoeg winst is?FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:17:
Stel nou he.... Dat de Microstrategies en Guggenheims van deze wereld, in 2022 zeggen "ok, genoeg winst behaald met dat crypto geneuzel... we zetten alles weer om in Goud en Dollars.."
...
Wie is de meester?
Nee joh, mooi moment om weer in te kopenanti elppa schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:18:
RSI op de weekly zakt onder de 90. Geeft voor mij wel een bevestiging dat we toch echt richting de 21weekly ema gaan. Mocht dat zo zijn gaan er best veel mensen rekt hier gok ik. Zie laatste week zoveel greed en euphoria....
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nee ok, maar ze kunnen BTC nog steeds onstabiel vinden en dan eieren voor hun geld kiezen.
Gaat niet om kleine bedragen
Al veel over die brug gehoord, nooit gezien. Wel leuk, zo'n kiekje bij @Slux thuis.
ik doe lekker ff niets. Heb deel van de honden de deur uit geschopt na 100% winst. Verder houd ik mijn hodl pot ETH, doge en LTC (staan gruwelijk in de plus) en 70% hodl ik mijn BTC door. Heb 30% in fiat staan die ik pas weer terug op de trein gooi bij een overtuigende nieuwe ATH. Ik ga nu geduldig wachten. 1e buy staat op 26.3FijneKerst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:21:
[...]
Nee joh, mooi moment om weer in te kopen
Maar wel beleggersknakworst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:18:
[...]
Omdat de Berkshires nog moeten volgen, dollar ooit door het putje gaat, en het geen kortetermijnbeleggers zijn.
Onder de 20K?anti elppa schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:18:
RSI op de weekly zakt onder de 90. Geeft voor mij wel een bevestiging dat we toch echt richting de 21weekly ema gaan. Mocht dat zo zijn gaan er best veel mensen rekt hier gok ik. Zie laatste week zoveel greed en euphoria....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nano ook weer met een fantastische retrace. Genieten😅😭
MEESTERRRRRRR IK BEN KLAAHAAAAR
Zie hier mijn creatie voor vandaag. Dit is de 1D grafiek. Duidelijke daling en we breken met die mooie parabolische curve. Het moest eens genoeg zijn.
/f/image/J2MBx1h9qEsmqVzZhehDpnVl.png?f=fotoalbum_large)
Mijn verwachting is dat ie wat terug gaat zakken (tot half januari, mss tot rond de 29k) waar hij zijn 21EMA gaat ontmoeten en daarna weer langzaam de weg omhoog gaat vinden. De daling is duidelijk meer dan de andere keren dat hij is ingezet.
De andere lijntjes zijn gewoon om jullie een beetje te laten denken dat ik er daadwerkelijk verstand van heb.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Iemand enig idee wanneer de daling begint te stoppen? Van lijntjes heb ik geen idee, maar hij is inmiddels door de lijntjes van MA7,MA25,MA99 op 1,3,5min gezakt.
Zal het echt tot $ 870 gaan zakken? Tot de MA99 op 30min?

Beste is om nu te blijven zitten en geduld te hebben.

Tweakers Slowchat:

Hij zal boven de nul stoppen verwacht ik.Martine schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:35:
Bye bye ETH, het was leuk en gezellig, tot de volgende keer.![]()
Iemand enig idee wanneer de daling begint te stoppen?
Of de 4h MA200Victor Belli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:34:
Maar eens kijken of we bouncen op de 4u MA25.

Denk rond de 6 cent.knakworst schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:36:
[...]
Hij zal boven de nul stoppen verwacht ik.
op dat punt genoeg winst gepakt en zie wel weer waneer ik weer instap.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Op 1,3,5min zou ik niet kijken om een duidelijke support te zoeken. Kijk eens naar 1H,4H en misschien zelfs de daily om te kijken waar we support kunnen vinden voor de lange termijnMartine schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:35:
Bye bye ETH, het was leuk en gezellig, tot de volgende keer.![]()
Iemand enig idee wanneer de daling begint te stoppen? Van lijntjes heb ik geen idee, maar hij is inmiddels door de lijntjes van MA7,MA25,MA99 op 1,3,5min gezakt.
Zal het echt tot $ 870 gaan zakken? Tot de MA99 op 30min?

En dan een bounce op de 29.5kHyp Hyper schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:37:
haha, ff een stop loss op 30K gezet, want geen tijd om constant te monitoren.
op dat punt genoeg winst gepakt en zie wel weer waneer ik weer instap.
ik denk et niet want tegen die tijd zit de 21 net daarboven gok ik. Die stijgt met de dag enorm namelijk. Zou mooi zijn als dat allemaal samen valt. Prachtige kans ook om dan een x5 long te openen en op 50k te sluiten
Korte termijn trader is de 1 min soms nog te lang, maar bedankt voor de tip!wdbtje schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:37:
[...]
Op 1,3,5min zou ik niet kijken om een duidelijke support te zoeken. Kijk eens naar 1H,4H en misschien zelfs de daily om te kijken waar we support kunnen vinden voor de lange termijn
Ging zo lekker in die channel down
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:39:
Goedkope vakantie
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor nu:

[ Voor 48% gewijzigd door bones op 04-01-2021 10:43 ]
ben benieuwd of ie daar ook in 1x doorheen valtVictor Belli schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:41:
Op naar de 1d MA7
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik verwacht dat er wel iets van een support level is rond 29300, we zullen zien.anti elppa schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:42:
[...]
ben benieuwd of ie daar ook in 1x doorheen valt
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Sluit gewoon je P&L scherm en raak niet in paniek door een correctie.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik denk dat er veel gekocht hebben vanmorgen.croc schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:44:
Hoe kan je nu rekt gaan na een heel snelle stijging van dubbele percentages? Buy high, sell low?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!