Rooky numbers inderdaad. Hij moet wellicht zijn eerste -25% in een uurtje nog meemaken.shovelhead1340 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:44:
[...]
Huh? Mis ik iets? We zitten 6-7% onder ath (btc/usd) en in eur nog minder.
Eth ook nog maar 5% omlaag
Ik wil ook graag een gokje wagen voor een bedrag dat ik kan missen.
Welke website raden jullie mij aan qua betrouwbaarheid?
Bitstamp, binance zijn prima exchanges en ondersteunen SEPA, binance zelfs IDEAL.Area schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:55:
Binance of Kraken.Area schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:55:
Haha, nee heurTominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:54:
[...]
Rooky numbers inderdaad. Hij moet wellicht zijn eerste -25% in een uurtje nog meemaken.
Ik heb ze vanaf MtGox crash bijna allemaal live meebeleefd.
Hoi,Area schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:55:
Onze lieve @Taro heeft niet voor niets een mooi starttopic gemaakt voor dit soort vraagjes. Ik zou daar toch even kijken!
Ik heb alles via bitstamp en kraken gekocht. Makkelijk, snel en betrouwbaar met SepaArea schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:55:
Je ontkomt niet aan verificatie/kyc maar volgens mij gaat dat tegenwoordig best vlot.
(al komt er binnenkort misschien weer net zo'n hoos aan als in 2017, toen konden exchanges t niet meer bijbenen)
[ Voor 23% gewijzigd door shovelhead1340 op 04-01-2021 02:03 ]
Ik lul ook zomaar wat
Klopt ja, ze zullen er best beter op voorbereid zijn, maar verwacht ook weer een overloop van nieuwe accounts.shovelhead1340 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 02:00:
[...]
(al komt er binnenkort misschien weer net zo'n hoos aan als in 2017, toen konden exchanges t niet meer bijbenen)
Als we op Kraken dan maar niet weer zo'n lange downtime krijgen.... Enige voordeel achteraf was een paar weken traden zonder fees, dat was dan wel weer leuk.
Zogauw je euros van of naar een exchange wilt sturen, is dat wel zo ongeveer verplicht. Als je al BTC hebt, kun je dat overmaken naar Binance en ermee handelen (en tot 2BTC ook weer eraf halen) zonder ID verificatie. Mocht je ergens nog een exchange vinden die euros verhandelt zonder ID verificatie, dan zou ik daar absoluut niet mee in zee gaan.
Ter info: mogelijke Head & Shoulders op de 5m-chart (BTC)
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 04-01-2021 02:11 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Mja, die correctie moet er toch ook wel een keertje komen.
Misschien ook een beetje waarom ik dat vage downtrend gevoel heb.
Maar wellicht moet ik de kristallen bol weer even oppoetsen.
Misschien ook een beetje waarom ik dat vage downtrend gevoel heb.
Maar wellicht moet ik de kristallen bol weer even oppoetsen.
Gewoon lekker n weekje of 2 sideways of n beetje zakken zodat de RSI weer inzakt en de alts weer n beetje opveren. Daarna kunnen we weer vrolijk verder denderen naar 40k
Ik lul ook zomaar wat
Mayer multiple staat ook op 2.4
Weekly RSI en ADX onverminderd gloeiend heet
Toch enkele zaken om in het oog te houden
Maar ik geef toe dat mijn correctie-bias nogal overheerst
Weekly RSI en ADX onverminderd gloeiend heet
Toch enkele zaken om in het oog te houden
Maar ik geef toe dat mijn correctie-bias nogal overheerst
kek *Kap eens met die spamlinks*The Redman schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:51:
[...]
Komt MEGA PUMP!!!!!1!111 soon
maar nu eerst ETH Season

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2021 08:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Moeder Maria, sta ons bij, hij is terug

Is XLM ook ineens uit de winterslaap gekomen? (+10%)
Hebben jullie hier een verklaring voor? https://nl.trustpilot.com/review/coinbase.com
God morks in wysterious ways.
Als je gezeik hebt met je geld ga je al snel ergens klagen. Als het goed gaat niet. Zo krijg je al snel voornamelijk slechte reviewsArtPhil-Flower schreef op maandag 4 januari 2021 @ 03:34:
Hebben jullie hier een verklaring voor? https://nl.trustpilot.com/review/coinbase.com
doei
Het ligt nog binnen de marge van afgelopen dagen. Maar t lijkt alsof elke alt af toe z’n momentje krijgt.gijsvogel schreef op maandag 4 januari 2021 @ 02:57:
Is XLM ook ineens uit de winterslaap gekomen? (+10%)
doei
Gast, hoeveel zippypoep links ga je nog posten, upload je filmpje gewoon naar YouTube.
[ Voor 9% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 04-01-2021 03:46 ]
doei
Ik dacht even 10 euro te idealen naar de wallet. Staat er dat ik tot 13-1 moet wachten tot het bijgeschreven is. Dan is bitonic toch veel sneller? Heb je het meteen...
Ja dan gaat er iets fout bij coinbase want iDeal is instantArtPhil-Flower schreef op maandag 4 januari 2021 @ 03:45:
Ik dacht even 10 euro te idealen naar de wallet. Staat er dat ik tot 13-1 moet wachten tot het bijgeschreven is. Dan is bitonic toch veel sneller? Heb je het meteen...
doei
Oh vaag...
Ik heb bij wijze van proef even 1 euro overgemaakt. Staat er inderdaad gelijk op. Als ik echter iets wil kopen in pro coinbase dan staat bij euro 0. Moet ik de euro nog naar pro cb overmaken?
Ja je kunt het fee-less naar de pro account overzetten. Op deposit drukken in je pro interfaceArtPhil-Flower schreef op maandag 4 januari 2021 @ 04:09:
Ik bedoel zijn de twee aan elkaar gekoppeld, zodat als je geld in coinbase hebt, je automatisch kan kopen op pro?
doei
Iets harder proberen dus... Erg lekker allemaal. Nu hopen dat nummeroverzetting lukt zodat ik weer bij mijn blockchain.com kan.
[ Voor 188% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 04-01-2021 04:28 ]
Heb je Loopring nog niet gezien zeker. Vannacht ritje meegepakt, maar ik heb het gevoel dat ie elk moment terug kan zakken.AMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 06:02:
Xlm rn Ada denderen ook door
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Heh heh , zelfs NEO word wakker , kom op nu , op naar de 20 euries
83% in 24 uur geeft bitvavo aan.Daacuso schreef op maandag 4 januari 2021 @ 06:13:
[...]
Heb je Loopring nog niet gezien zeker. Vannacht ritje meegepakt, maar ik heb het gevoel dat ie elk moment terug kan zakken.
Wtf.
Jezus, een nachtje slapen en je mist dit geweld. Instappen kan nog.Daacuso schreef op maandag 4 januari 2021 @ 06:13:
[...]
Heb je Loopring nog niet gezien zeker. Vannacht ritje meegepakt, maar ik heb het gevoel dat ie elk moment terug kan zakken.
Ja, bizar.
Nu weer in Zill, ik verwacht daar eindelijk weer eens wat van namelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Daacuso op 04-01-2021 06:33 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Hoop hier ook op. Maar dan wel even x3 de lucht in graagDaacuso schreef op maandag 4 januari 2021 @ 06:31:
[...]
Ja, bizar.
Nu weer in Zill, ik verwacht daar eindelijk weer eens wat van namelijk.
Eerst maar eens door de 10 cent heen.AMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 06:42:
[...]
Hoop hier ook op. Maar dan wel even x3 de lucht in graag
Ik ben niet actief meer op Coinbase maar ik zit daar nu de prijs van BTC te bekijken: bijna 2000 euro lager als op Bitvavo.
Volgens mij zag ik mensen daar al over spreken in dit topic:
Valt daar aan te verdienen? BTC kopen op CB met zo’n groot verschil en die overzetten naar bijvoorbeeld Bitvavo? Ik weet niet of dat opschiet met de fee’s die ze op CB vragen?
Volgens mij zag ik mensen daar al over spreken in dit topic:
Valt daar aan te verdienen? BTC kopen op CB met zo’n groot verschil en die overzetten naar bijvoorbeeld Bitvavo? Ik weet niet of dat opschiet met de fee’s die ze op CB vragen?
In retrospect, it was inevitable
Verkoop ze zojuist voor 868
Oh lekker dit. Kan ik de schuur weer verwarmen met GPU miners ipv Gas.
Als ETH onderweg is naar een nieuwe ATH gaat dit nog wel ff door.
[ Voor 13% gewijzigd door green-tea op 04-01-2021 06:58 ]
Kijk eens naar de afname in liquide coins in de grafiek bij 2020. En probeer zo'n zelfde afname ook eens te vinden bij 2017.TomTorquay schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Ik zie niks in dat artikel dat mijn verhaal ongeldig maakt...
[...]
Duidelijker kan ik het niet maken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tip, Aion.
Story of my life
In retrospect, it was inevitable
Is alt-season toch nog een ding dan? Alles staat in het groen.
Je zou toch de hele gezamenlijke rekening plunderen met al die pareltjes. Alleen ben ik bang dat ik alsnog onder de brug erbij mag kruipen.
Het lijkt erop alsof er toch wat Henk en Ingrids besluiten mee te gaan doen? Nou komen vele alts op de 1d graph van behoorlijk ver lol.WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:00:
Is alt-season toch nog een ding dan? Alles staat in het groen.
Om van een alt season te spreken wil ik wel btc achtige graphs gaan zien.
[ Voor 20% gewijzigd door r0bb op 04-01-2021 07:05 ]
Nee, BTC (relatief) sideways. Alts hebben in BTC waarde gigantisch in moeten leveren laatste paar maanden, trekt nu weer recht.
Maar dat dat zo stevig zou gaan had ik niet verwacht.
850 euro.
850 euro.
Belangrijk is dat Bitcoin niet te gek gaat doen. Dominantie moet daarbij verder afnemen, en pas dan hebben we een full alt season.
Merregeh, als de alts het gaan doen zoals 2018, dan kunnen we binnen nu en 2 weken grote sprongen maken.
* SpoekGTi herinnert zich zijn klapper van de Gulden nog, met 0,007 ct gekocht en met 0,41ct verkocht
Mooie tijden
* SpoekGTi herinnert zich zijn klapper van de Gulden nog, met 0,007 ct gekocht en met 0,41ct verkocht
Mooie tijden
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
895 euroWhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:07:
Nee, BTC (relatief) sideways. Alts hebben in BTC waarde gigantisch in moeten leveren laatste paar maanden, trekt nu weer recht.
850 euro.
De vraag is: hoe lang gaat dit zo zijn?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
900 al gepasseerd , op naar de 1kMrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:23:
[...]
895 euro
De vraag is: hoe lang gaat dit zo zijn?
Haha, idd. Niet bij te houden.
Werd ook wel tijd voor een correctie van eth trouwens.
Tevens de enige toegevoegde waarde van DOGE ;')Bever! schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:30:
Doge pump signaleert start van alt season q1!!
Holy fuck.MrWilliams schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:26:
[...]
Haha, idd. Niet bij te houden.
Werd ook wel tijd voor een correctie van eth trouwens.
Als nr 2 asset van m'n pf is dit wel chill (zo lang het duurt natuurlijk). Maar we hebben nog een lange weg te gaan tot ATH.
Op Binance kan ik kiezen voor de aankoop van muntjes tussen bijvoorbeeld USDT BTC EUR. Welke is het beste om te pakken?
Hier was hij ook nummer 2... inmiddels mijn aandeel btc voorbij geramd en niet zo'n beetje ook zeg..WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:41:
[...]
Holy fuck.
Als nr 2 asset van m'n pf is dit wel chill (zo lang het duurt natuurlijk). Maar we hebben nog een lange weg te gaan tot ATH.
Zero.
Dan heb je weinig reden tot klagen met +40% in 24 uurPelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:43:
[...]
Hier was hij ook nummer 2... inmiddels mijn aandeel btc voorbij geramd en niet zo'n beetje ook zeg..
Kan mezelf voor mn kop slaan met ETH. Ik wilde op 550 happen afgelopen week...
Dure vakantie zo...Pelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:43:
[...]
Hier was hij ook nummer 2... inmiddels mijn aandeel btc voorbij geramd en niet zo'n beetje ook zeg..

Eur/btc is nu 25.700 maar omgerekend in USDT 26.900. Wat een verschil.
Ik voel er weinig van zowel emotioneel als financieel. Laat die eth maar doorstijgen en de rest ook!DylanV1990 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:46:
[...]
Dure vakantie zo...Desondanks goed en respect dat je winst hebt genomen
, voor hetzelfde geld had ETH nu (veel) lager gezeten. Ik ga meestal EN mee naar boven EN mee naar beneden
Zero.
Mijn gratis ETH van de coinbase earn, destijds alles omgezet naar ETH, is opeens 200 euro waard. Toch leuk gratis geld
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik ook, als ik alles aangehouden had, ipv verkopen. Had behoorlijk wat ETH gekocht bij 90 eur, en veel gemined.DvanK schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:46:
Kan mezelf voor mn kop slaan met ETH. Ik wilde op 550 happen afgelopen week...
Heb net maar bijgekocht om even mee te liften in de run. Ga nu niet HODLen, maar verkoop bij 1000 eur.
ardana123 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:13:
ADA die weer als een zak stenen in elkaar stuikt![]()
![]()
![]()
Die coin zakt precies als eerste altijd, en stijgt als laatste.

Stap er meteen uit. Ff de winst pakkenardana123 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:13:
ADA die weer als een zak stenen in elkaar stuikt![]()
![]()
![]()
Die coin zakt precies als eerste altijd, en stijgt als laatste.
Dit is mijn eerste bullrun. Was dit het dan voorlopig voor btc, of is het nu even een weekje tijd voor de altcoins om bij te trekken en daarna weer gewoon btc time? Ik probeer even fatsoenlijk te positioneren, maar dat is nog niet zo makkelijk
Iemand met ervaring van 2016/2017 die hier wat nuttigs over kan zeggen? Mijn pf is nu nog voornamelijk btc en eth.
Gewoon lekker zo laten en niet denken dat er andere mensen hier zijn die het weten. Want wat er nu gebeurt is echt niet te voorspellen.DylanV1990 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:58:
Dit is mijn eerste bullrun. Was dit het dan voorlopig voor btc, of is het nu even een weekje tijd voor de altcoins om bij te trekken en daarna weer gewoon btc time? Ik probeer even fatsoenlijk te positioneren, maar dat is nog niet zo makkelijkIemand met ervaring van 2016/2017 die hier wat nuttigs over kan zeggen? Mijn pf is nu nog voornamelijk btc en eth.
1 tip die ik je kan geven is dat je pas winst hebt als je het laat uitbetalen. (Doe dat dus ook regelmatig)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Geen idee, gebruik zelf al jaren coinbase pro zonder gezeik. Coinbase.com zou ik niet gebruiken btw, maar vooral om eigenschappen die een broker heeft tov een exchange.ArtPhil-Flower schreef op maandag 4 januari 2021 @ 03:34:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ach ja, could have...would have.... Als ik alles goed had gedaan in 2020 was ik multimiljonair geweest. In november verkocht ik een token op $3 die een week later op $40 stond. Deed wel effe pijn. Er zullen altijd kansen blijven in crypto. Je hoeft maar een paar keer geluk te hebben.bones schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:55:
[...]
Ik ook, als ik alles aangehouden had, ipv verkopen. Had behoorlijk wat ETH gekocht bij 90 eur, en veel gemined.
Heb net maar bijgekocht om even mee te liften in de run. Ga nu niet HODLen, maar verkoop bij 1000 eur.
Maar check deze GAS fees. Niet normaal...
https://etherscan.io/gastracker
WTF ETHybos schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:44:
[...]
Heb een paar belachelijk hoge sell orders ingezet. Als die geraakt worden en de boel stijgt door, so be it
Ik had n order gezet op 822 euro, denk, die haalt hij toch nooit, nou, mooi wel dus, en zelfs nog flink er overheen.
Dank je. Vooral benieuwd naar de ervaringen van toen en of er bepaalde switches toen wel of juist niet goed uitpakten. Of dat men inderdaad beter kon blijven zitten in btc en eth. Ik word onrustig van al die gainsSnippertje schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:02:
[...]
Gewoon lekker zo laten en niet denken dat er andere mensen hier zijn die het weten. Want wat er nu gebeurt is echt niet te voorspellen.
1 tip die ik je kan geven is dat je pas winst hebt als je het laat uitbetalen. (Doe dat dus ook regelmatig)
No gains, no pains..DylanV1990 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:08:
[...]
Dank je. Vooral benieuwd naar de ervaringen van toen en of er bepaalde switches toen wel of juist niet goed uitpakten. Of dat men inderdaad beter kon blijven zitten in btc en eth. Ik word onrustig van al die gains
Zero.
Dat heb ik ook gedaan.
De laatste tijd een paar keer gehad dat ik hebberig was en geen winst pakte waarna de winst ook net zo snel weer weg zakte.
Nu toch wat euro's uit laten betalen. Heerlijk gevoel.
??bones schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:22:
Oh dat was een korte run voor ETH.
Zero.
Iedereen instappen! De shuttle vertrekt over 2 min. Waarheen weten we niet
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 04-01-2021 08:27 ]
Zero.
Ik blijf dit keer gewoon full power in alles zitten. Dan maar virtueel dikke verliezen. Dat flufje geschuif schiet hier toch niet op
BTC is net maar 8% verloren, niets in vergelijking met de drops in 2017AMARONE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:26:
Ik blijf dit keer gewoon full power in alles zitten. Dan maar virtueel dikke verliezen. Dat flufje geschuif schiet hier toch niet op
ETH is klaar!
[ Voor 44% gewijzigd door Matthias87 op 04-01-2021 08:45 ]
Ik denk dat niemand al klaar is, ook btc nog niet.Matthias87 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:28:
Angsthazen! ETH is nog niet klaar!
Zero.
LOL
Dit patroon van grote moves is te verwachten. In plaats van het staren naar de ETH prijs kun je beter naar de market cap kijken.
Bitcoin is altijd de eerste die vliegt, daarna ETH. Al dat nieuwe geld in de totale market capitalisatie vloeit daarna naar de alts. En dat is waar het echte geld te verdienen is.
/f/image/hPARaEMB5AtnadjjljRpzUBU.png?f=fotoalbum_large)
Dit is wel echt van de zotte.
Dit patroon van grote moves is te verwachten. In plaats van het staren naar de ETH prijs kun je beter naar de market cap kijken.
Bitcoin is altijd de eerste die vliegt, daarna ETH. Al dat nieuwe geld in de totale market capitalisatie vloeit daarna naar de alts. En dat is waar het echte geld te verdienen is.
/f/image/hPARaEMB5AtnadjjljRpzUBU.png?f=fotoalbum_large)
Dit is wel echt van de zotte.
Weak hands eruit schudden en dan gaan voor de ultieme ATHPelox schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:29:
[...]
Ik denk dat niemand al klaar is, ook btc nog niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!