https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
NIKS STEADY F*CKIN MOON JATaro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:32:
Steady, steady...
I'm not buying Ethereum, I'm selling Bitcoin
[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious op 03-01-2021 23:36 ]
Tja, hoeveel alts liggen er al niet een hele tijd op hun gat om ineens weer uit de dood te herrijzen.TomTorquay schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:07:
[...]
Wisselvallige gast, die ethereum. Maanden liggen doodbloeden en vandaag opeens springlevend met +20% (tov BTC)
Wacht maar tot je er zometeen weer vuistdiep inzit en alles in elkaar klapt.
Story of 2018
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Snap er echt niks van. Laatst met wat wisselgeld 30 Nano gekocht, gisteren in een dwazige actie omgeruild voor Bitcoin, en dan nu dit.
Maar goed, ik heb sowieso een slechte verhouding met Nano. Toen het nog XRB (RaiBlocks) heette en het op ~! $37 stond cashte ik niet uit. Was anders bijna pure winst geweest.
[ Voor 25% gewijzigd door Chaes op 03-01-2021 23:46 ]
Well that aged quickly!Stokstaart schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:35:
Het knabbelen aan de 8k sellwall op cb is begonnen..
Ik snap er ook vrij weinig van. Hodl die shit al bizar lang, heb luttele keren net boven m'n aankoopprijs van $1.20 gestaan en dan opeens in 1 dag fucking harde moon.Chaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:46:
[...]
Snap er echt niks van. Laatst met wat wisselgeld 30 Nano gekocht, gisteren in een dwazige actie omgeruild voor Bitcoin, en dan nu dit.
De tech is ook gewoon fucking goed he. Ik ben echt een Nano gelovertje. Muh usecases, muh adoptie.
Op cb is ie er doorheen geweest..
Nano is m.i. ook mega undervalued. Ga het binnenkort wel weer inslaan denk ik voor de lange hodl.Tominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:47:
[...]
Ik snap er ook vrij weinig van. Hodl die shit al bizar lang, heb luttele keren net boven m'n aankoopprijs van $1.20 gestaan en dan opeens in 1 dag fucking harde moon.
De tech is ook gewoon fucking goed he. Ik ben echt een Nano gelovertje. Muh usecases, muh adoptie.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
He fomo'd?Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:49:
Wat BTC en fiat (USDT) naar extra ETH omgezet, komop ETH!!
Dump it
Nee, hij helpt mee, op 953 alsnog ingestapt
https://www.binance.com/en/my/orders/exchange/tradeorder & https://www.binance.com/en/my/orders/exchange/usertrade.BMJ1971 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:49:
Ik zoek mij een ongeluk naar de aankoopwaarde van mijn coins in mijn Binance wallet, ik kan zo vinden hoeveel ik er van elk heb, maar niet wat de aankoopwaarde is in Euro's zodat ik kan zien wat mijn winst/verlies is ten opzichten van de aankoop. Kan iemand aangeven waar dit staat?
[ Voor 56% gewijzigd door Taro op 03-01-2021 23:53 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
ahh dacht ff dat je nu net had gekocht op $1000 ofzo
Persoonlijk zou ik zo'n pump van +30% niet meer chasen. ETH is ook een vreemd fenomeen, ik zie 'm over die $1000 heengaan om dan morgen weer opeens richting $880 te vallen ofzo.
Wel leuke swings heeft hij iig.
Ik zie op Binance dat er 2 tops zijn van 997,50Chaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:55:
Op Coinbase heeft ETH de $1000 gepasseerd ($1000.90 om precies te zijn).![]()
Precies jaQunix schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:55:
Stop limits zijn voor dwazen die niet erin geloven!
Niet aan risk management doen om daarna op -80% te komen is een beter idee.

Niemand die het weet. Morgen kan 1200 zijn of 800. Voor mij is het vrij simpel. Ik ga echt niet alsnog in een highcap coin stappen die 30% op een dag heeft gedaan.AMARONE schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:54:
In eth gestapt. Handig om een stop limit in te stellen voor de nacht? Of beuken we tegen de maan aan morgen?
Nee, ik voel me niet geroepen om mijn eigen pf op het spel te zetten voor de milestone van een bepaalde cryptocurrencyTominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:54:
[...]
ahh dacht ff dat je nu net had gekocht op $1000 ofzo
Als ETH door de 1k knalt verwacht ik er 25-75 USD bij, daarna waarschijnlijk wel weer een terugval. Daar ga ik mij niet aan branden.
Vakantie is weer voorbij, ik ga tukken. OCO-orders ingesteld met stop loss in profit en sells op 1099 en 1199, ik zie het morgenochtend wel.
Stonks only go up.Tominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:56:
[...]
Precies ja
Niet aan risk management doen om daarna op -80% te komen is een beter idee.
Jij zit sowieso op r/wallstreetbets
We zitten hier trouwens niet in stonks he, maar in (vaak) compleet nutteloze shitcoins/digitale muntjes meuk. Die shit kan keihard pumpen maar ook keihard dumpen.
Bitcoin is dan een relatief veilige keuze. Laat over de 12 jaar zien toch vaak hoger te komen met ook enorme dalen, dus niet alleen maar up,up,up.
Volgens mij is dit t volledige artikel (gekopieerd van ft)Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:20:
ETH nog ff door de 1k voor 0:00?
Bitcoin krijgt in ieder geval weer voldoende aandacht:
[Afbeelding]
https://newstechnologywor...d-breaking-rally-resumes/
Ik lul ook zomaar wat
Alsof het op de hele wereld nu tegelijkertijd 00:00 wordt / alsof de users binnen onze tijdzone de koers bepalen in eth (nee en nee, welterusten
[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 04-01-2021 00:03 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Maar kan me niet voorstellen dat jij geen eth in de cold storage hebt pila?PilatuS schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:57:
[...]
Niemand die het weet. Morgen kan 1200 zijn of 800. Voor mij is het vrij simpel. Ik ga echt niet alsnog in een highcap coin stappen die 30% op een dag heeft gedaan.
Wat ik heb maakt niet uitStokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:02:
[...]
Maar kan me niet voorstellen dat jij geen eth in de cold storage hebt pila?
De euforie hier gaat inmiddels richting 2017 BTC @ 18k niveau's. Zal vast wel goed gaan
SELL SELL SELL SELLPHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:03:
Retrace naar 973 niet onwaarschijnlijk nu
PANICCCCCCCCC
PANIEKKKKKKKKKKKKK

Nee, helaas. Ik heb ook direct mijn "like" teruggenomen. Is niet persoonlijk hoorChaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:39:
20 minuten, 20 dollar voor $1000. Moet te doen zijn.
Ik neem het je niet kwalijk, maar zal in het vervolg geen enkele post van jou meer 'liken'.Qunix schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:05:
[...]
Nee, helaas. Ik heb ook direct mijn "like" teruggenomen. Is niet persoonlijk hoor.
Chaes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:06:
[...]
Ik neem het je niet kwalijk, maar zal in het vervolg geen enkele post van jou meer 'liken'.

ff dimmen nou A87Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:05:
[...]
SELL SELL SELL SELL
PANICCCCCCCCC
PANIEKKKKKKKKKKKKK
[Afbeelding]
Dit moeten we maar als waarschuwing zien dat we binnenkort ouders en opa's en oma's moeten gaan helpen met al hun vragen. 2017 all over again. Deze keer alleen niet vergeten op tijd uit te stappen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Institutional investors returning to their desks this week will likely boost prices further after retail buying over the holidays, he said.
https://finance.yahoo.com...-000-rally-132627451.html
Ik lul ook zomaar wat
Haha, ik kon het niet laten

Hoop werk wel, die memes. Respect voor @Verwijderd!
[ Voor 13% gewijzigd door Innovi0 op 04-01-2021 00:17 ]
Manmanman, zit ik er weer niet in.

WAAROM ETH NOG GEEN ATH?? WTF
HE??????/HALLO?????
HOE KAN DAT NOU
Er blijft toch maar een de #1.
Net even zijn Tweakers profiel bezocht, hoop dat het allemaal satire isTominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:19:
[...]
![]()
![]()
HE??????/HALLO?????
HOE KAN DAT NOU
Dat heb ik dus ook 2 jaar gehoopt.Jeaust schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:24:
[...]
Net even zijn Tweakers profiel bezocht, hoop dat het allemaal satire is
Een jaar lang dacht iedereen ook met 'n troll te maken te hebben
Tot 'ie bij de Brijder belande. Toen was het voor iedereen duidelijk.
Aardige kerel verder denk ik, ik heb altijd wel genoten van zijn inbreng al waren er ook mensen die gek werden.
Leuk afgeketst op de 33k inderdaad en op een mooie lijn richting rechtsboven. Moon.WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:24:
BTC gaat het gewoon even voordoen.
Er blijft toch maar een de #1.
Vannacht gaan we de 40K aantikken.Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:27:
[...]
Leuk afgeketst op de 33k inderdaad en op een mooie lijn richting rechtsboven. Moon.
Letterlijk ben je dus @Richh straks.

Ook een mooi vrouwtje trouwens, wel 'n beetje nep.
Moon,lambo.
Maakt niks uit! Lekker fappen, eh lekker flappen met die dollars!!!Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:30:
[...]
Vannacht gaan we de 40K aantikken.
Letterlijk ben je dus @Richh straks.
[Afbeelding]
Ook een mooi vrouwtje trouwens, wel 'n beetje nep.![]()
Moon,lambo.
Moon, Tesla, huis, Mars!
blijft een afkorting van mn naam hoor, ik zit er lang niet zo balls deep in als sommige forumrotten hier
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 04-01-2021 00:35 ]
Om het 2017/2018 gevoel weer compleet te maken!
Facedown.Luca schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:34:
Welke tweaker was het die rond 2018 (?) VeChain zo aan het shillen was hier, dat het de greatest next thing was blabla? Moest ik ineens aan denken.
Hahh, dat was 't. Mooie tijd. Komt Facedown hier nog wel eens?
Ik ben hier pas sinds vorige week weer wat aanwezig, was destijds (onder andere naam) erg actief.
Ik geloof dat hij al 2/3 jaar niet meer op het forum zit. Hij is of verbannen of zelf weggegaan. Kan mij heugen dat heel wat leden hier helemaal gek werden van het constante geshill.Luca schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:37:
[...]
Hahh, dat was 't. Mooie tijd. Komt Facedown hier nog wel eens?
Ik ben hier pas sinds vorige week weer wat aanwezig, was destijds (onder andere naam) erg actief.
Daarnaast kon hij niet goed omgaan met een andere mening van iemand anders.
Is wel al erg lang geleden. VET gaat wel erg lekker nu, maar al met al had 'ie veel beter BTC kunnen holden.
Je vergeet nog een scheldwoord in elke 'zin'Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:19:
[...]
![]()
![]()
HE??????/HALLO?????
HOE KAN DAT NOU
Klopt en het stopwoordje "ofso"Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:39:
[...]
Je vergeet nog een scheldwoord in elke 'zin'
ETH EINDELIJK OP $1000 GODVERDOMME, DE MARKT IS ECHT DOM OFSO
Ik!Slonzo schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:33:
Wie post de 1k ETH babes? Vinger op de knoppp
Bij dezen (even een kleine remmer voor al die cryptotestosteron die door jullie adertjes giert):
/f/image/UY5N2da3v4LvFrgK0EaN9Ail.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Stan op 04-01-2021 00:44 . Reden: Remmer ]
Pfff ik was daar 1 van. Man man manTominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:38:
[...]
Ik geloof dat hij al 2/3 jaar niet meer op het forum zit. Hij is of verbannen of zelf weggegaan. Kan mij heugen dat heel wat leden hier helemaal gek werden van het constante geshill.
Daarnaast kon hij niet goed omgaan met een andere mening van iemand anders.
Is wel al erg lang geleden. VET gaat wel erg lekker nu, maar al met al had 'ie veel beter BTC kunnen holden.
ik word spontaan homoseksueel
zo'n mokkel wil je toch niet naast je he
dan liever een aardige kerel die ook van crypto houdt
Ik vind het zelf een ongelofelijk waardeloos project, waarbij ik 0 redenen zie om te investeren behalve wat wazige verhaaltjes over DeFi enzo.
Maar de $1000 is aan. Hij is niet ver meer verwijderd van zijn ATH. Dit had ik zelf oprecht niet verwacht ooit nog mee te maken.
Moon boys, moonen! 2.0 hype enzo, lekker staken en gratis coins krijgen. Niet verkeerd!
Helaas, die heet dus tegenwoordig Zeropatient...Stokstaart schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:45:
Kain_Niak (nietttt taggen!!1!!1)
Dan start ik de bcash mantra vast, dan blijft hij weg (want 'scheldwoord')anboni schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:46:
[...]
Helaas, die heet dus tegenwoordig Zeropatient...
Heeft hij die vleermuis soep gegeten? Wat een eikelanboni schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:46:
[...]
Helaas, die heet dus tegenwoordig Zeropatient...
Ik ontvang graag m'n schadevergoeding in BCH. 1 jaar lang aan verloren tijd in m'n nog jonge jaren waar je de kroeg in moet.
Gvd.
Wel is m'n lever herstelt van 't jarenlang zuipen. Oh en ik heb ook veel geld bespaard aan uitgaves. Ik heb ooit 'ns 50 euro aan contanten in een dronkenbui lopen strooien naar een gozer die compleet talentloos op zijn mondharmonica aan het spelen was om 3 uur 's nachts.
Bizar.
Niet gedacht dat ik ook nog goede trades kon maken.
In een bullmarket is iedereen een goede trader!Luca schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:50:
Eth + polkadot is op dit moment een groot deel van m'n portfolio dus jullie kunnen wel raden hoe afgelopen dagen waren.
Niet gedacht dat ik ook nog goede trades kon maken.
Behalve de weak hands natuurlijk.
En ik was nog wel trots op mezelfWhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:53:
[...]
In een bullmarket is iedereen een goede trader!
Behalve de weak hands natuurlijk.

Wat daalt alles weer zeg. Moet stijgen, heb geen zin om te werken morgen...
.
Gewoon even wat lucht weg laten lopen.PHPResource schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:57:
Dat was de bullrun alweer. See you next time!
.
Ik heb 2 (edit: onderhand denk wel 3) jaar geleden ooit een tussenjaar genomen nadat 'k klaar was met de middelbare school. Ben toen fulltime gaan werken en m'n enige motivatie was om zoveel mogelijk bitcoin te halen (toen was 't nog die ellendige berenmarkt).WhySoSerious schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:55:
[...]
![]()
Wat daalt alles weer zeg. Moet stijgen, heb geen zin om te werken morgen...
Zo moet je erin staan. Werken is kut, maar je moet jezelf gewoon een motivatie geven om toch maar weer te gaan.
#protip
Huh? Mis ik iets? We zitten 6-7% onder ath (btc/usd) en in eur nog minder.gijsvogel schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:36:
Dit gaat wel ff hard naar benee. mooi zometeen weer shoppen dan
Eth ook nog maar 5% omlaag
[ Voor 5% gewijzigd door shovelhead1340 op 04-01-2021 01:46 ]
Ik lul ook zomaar wat
Heb ook de korte grafiekjes openstaan hier, dus misschien vandaar.
Even de avond genomen, btcusd van bijna 34k naar 32,5.
Met alle andere muntjes erbij zie ik een beetje neergaande trend voor dit moment.
[ Voor 40% gewijzigd door gijsvogel op 04-01-2021 01:53 ]
Ik dacht, een alternative babe voor een alternative coin.Tominatie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:42:
[...]
ik word spontaan homoseksueel
zo'n mokkel wil je toch niet naast je he
dan liever een aardige kerel die ook van crypto houdt
Maar nee, ik zou onze El ook niet binnenlaten nee.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!