gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zoals gedacht een opwaartse schijnbeweging dusPelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:15:
Eeeeennn weer terug bij af.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Komt sowieso nog een 2e poging en daarna een derdeTomTorquay schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:22:
[...]
Zoals gedacht een opwaartse schijnbeweging dus
Zero.
Maar ben er nu wel klaar voor dus wat mij betreft kunnen we nu echt los gaan. M'n raket net weer aangeslingerd dus kom maar op!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee, door Willem Middelkoop.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:42:
[Afbeelding]
Kwam dit boek tegen in de lokale voortuinbieb (schitterend concept overigens). Fuck the system, nog meer down the rabbithole!
Zou dit geschreven zijn door Satoshi?
Zero.
Pls, we weten allemaal dat Satoshi een schuilnaam is
Verwijderd
Iemand in je voortuinbieb groep is woke as fuck.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:42:
[Afbeelding]
Kwam dit boek tegen in de lokale voortuinbieb (schitterend concept overigens). Fuck the system, nog meer down the rabbithole!
Zou dit geschreven zijn door Satoshi?
Edit: En GRT op Kraken!
[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious op 19-12-2020 19:57 ]
Link is niet bepaald een pump&dump-coin. Die hebben cycles van enkele maanden.MatsuMatsu85 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:29:
Zo net 90 cent winst op Link gemaakt het begin is erNu maar ff wachten op een dip van BTC of LTC in de rest gebeurt vrijwel niks, dus ook nauwelijks wat te verdienen. Je moet wel echt met duizenden euro's aan de gang om er wat leuks uit te halen. Ik wacht voorlopig wel even af. Staat mij nu te hoog. Of elke maand investeren en maar als lange investering zien...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Precies, geduld is een schone zaakPelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:26:
[...]
Komt sowieso nog een 2e poging en daarna een derde
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, dat denk ik op het eerste zicht ook wel. De whales spelen gewoon ook al eens graag een spelletje.Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:26:
Komt sowieso nog een 2e poging en daarna een derde
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Jup, heb een positie genomen op 36,6 eurocent per stuk_Moe_ schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:12:
graph to moon again!
Alibaba en de 40 stoners!Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:52:
@Crypts proficiat.
Ik ga zo een dikke joint opsteken om dit te vieren!
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

[ Voor 45% gewijzigd door WhySoSerious op 19-12-2020 20:44 ]
Je wil perse altcoins gaan traden? Kan hoor, maar dat is voor het gros van de mensen (waaronder mijzelf) niet de meest effectieve manier om je vermogen te vergroten.MatsuMatsu85 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:57:
@Mooooody OK thx dan weet ik dat voor de toekomst, ik heb de hoop nog niet opgegeven hoorHet blijft een lastig spelletje, wil nu graag voor LTC gaan, maar eerst maar even zakken tot 70 euro... Ik had beter begin december kunnen instappen als ik dit geweten had
Denk dat BMW (Blijf Maar Werken) voorlopig wel het tover woord blijft hahaha... Maar goed hier mee lezen en kennis opdoen is ook een hoop waard
Mijn advies; DCA wat BTC en ETH, totdat je in ieder geval een kleine basis hebt voor de toekomst.
Lees je daarna eerst goed in over TA, marktcycles, marktsentiment etc....en gooi daarna wat sats/fiats gericht richting wat alts. Nog geen reden tot succes, maar wat jij nu probeert is veel reden tot geen succes
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja die doet het goed idd. Zo ga je nog maar net over de $100 en zo ben je op weg naar de 100 euro. (geen idee hoe ik in godesnaam het euroteken in Ubuntu kan tikkenWhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:28:
[...]
En Litecoin Supercoin nog veel meer!!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
€Crypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:48:
[...]
Ja die doet het goed idd. Zo ga je nog maar net over de $100 en zo ben je op weg naar de 100 euro. (geen idee hoe ik in godesnaam het euroteken in Ubuntu kan tikken)
Hier, kan je 'm even kopiëren.
Van het huis
Ik wil niet kopieren, ik wil hem zelf kunnen tikken.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:49:
[...]
€
Hier, kan je 'm even kopiëren.
Van het huis
Ah de " boven de e kan ook al niet normaal. Ik moet het er even noodgedwongen mee doen maar zodra het kan ga ik weer terug naar windows, wat een armoe.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Precies, net zoals je bij BTC moet blijven, en ver weg van AltsCrypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:52:
[...]
Ah de " boven de e kan ook al niet normaal. Ik moet het er even noodgedwongen mee doen maar zodra het kan ga ik weer terug naar windows, wat een armoe.
Heeft niets met Ubuntu te maken, maar je toetsenbord instellingen. US International is meest makkelijkst in gebruik, voor oa ëéêèęCrypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:52:
[...]
Ik wil niet kopieren, ik wil hem zelf kunnen tikken.
Wat doet RightAlt + 5 bij jou?Crypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:52:
[...]
Ik wil niet kopieren, ik wil hem zelf kunnen tikken.
Voor zover ik weet heb ik dat ook zo ingesteld maar kan ook al niet terugvinden waar ik dat kan nakijken.Hooli-gan schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:56:
[...]
Heeft niets met Ubuntu te maken, maar je toetsenbord instellingen. US International is meest makkelijkst in gebruik, voor oa ëéêèę
Die geeft 5.
Door je link heb ik /r/AltStreetBets gevonden! Ook /r/SatoshiBets was eerder al hier gepost.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:38:
Even BTC een beetje aanmoedigen;
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice!
NP, stuur je zo m'n wallet-adres.Qunix schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:14:
[...]
Door je link heb ik /r/AltStreetBets gevonden! Ook /r/SatoshiBets was eerder al hier gepost.
Nice!
Ik ben nog steeds iedere keer afgeleid door je Duc en zie nog steeds geen prijsaanpassing... wanneer pas je de prijs in je ondertitel aan maar de prijs in het topic?WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:15:
[...]
NP, stuur je zo m'n wallet-adres.
[Afbeelding]
Dat was al sinds 12 oktober.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:32:
Vooruit, omdat er toch weinig te beleven valt.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Toen begon BTC aan z'n bullrun! Sindsdien kan ik tenminste daar de boodschappen mee betalen.
Ik weet het, ga 'm ook aan opkopers aanbieden. Weg er mee, mentale rust!Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:35:
@WhySoSerious Je moet ook rekening houden met inflatie op de Euro en de verdere koersstijging voor Bitcoin. Als je nu 2750 Euro vangt en die in Bitcoin steekt, dan is dat over 1 jaar meer waard dan wachten op de kans dat iemand 3000 Euro geeft voor je racemonster. Ik wist het wel...
Als je hem geruild had voor LTC stond je er nu heel best voor.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:32:
Vooruit, omdat er toch weinig te beleven valt.
Probleem met fUbuntu opgelost maar lekker werken doet het niet.
Misschien moet je hem aanbieden voor xxx zoveel crypto in BTC/LTC/DOGE.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:37:
[...]
Toen begon BTC aan z'n bullrun! Sindsdien kan ik tenminste daar de boodschappen mee betalen.
[...]
Ik weet het, ga 'm ook aan opkopers aanbieden. Weg er mee, mentale rust!
Hier in Tweakers kun je niet eens de abonnement betalen met crypto. Hoezo high tech website?
- Taro
- Niet online
Je kunt in je problemen blijven hangen, je kunt ze ook oplossen. Dat moet je op jouw leeftijd toch wel weten. Ff een Windows laptop kopen met je Binance card is zo gedaan.Crypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:38:
[...]
Probleem met fUbuntu opgelost maar lekker werken doet het niet.
Goed punt, bij V&A kan je wel Bitcoin (niet crypto, maar alleen Bitcoin...) aangeven als betaalmethode, maar niet met crypto betalen is echt wel een gemiste kans inderdaad. Wie weet....Zhou schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:42:
[...]
Hier in Tweakers kun je niet eens de abonnement betalen met crypto. Hoezo high tech website?
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 19-12-2020 21:45 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Da's pas een TATaro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:44:
[...]
Je kunt in je problemen blijven hangen, je kunt ze ook oplossen. Dat moet je op jouw leeftijd toch wel weten. Ff een Windows laptop kopen met je Binance card is zo gedaan.
Of gewoon ctrl + alt + 5 indrukken -> €Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:44:
[...]
Je kunt in je problemen blijven hangen, je kunt ze ook oplossen. Dat moet je op jouw leeftijd toch wel weten. Ff een Windows laptop kopen met je Binance card is zo gedaan.
Of werkt dat ook niet in Linux
Waarom niet even wachten tot het voorjaar? Zo ver weg is dat ook niet.WhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:37:
Denk dat er zat mensen zijn die wegens het gebrek aan andere activiteiten graag weer op de 'fiets' stappen.
Het nadeel van opkopers is dat ze er nog minder voor geven dan je wenst. Dan kan je beter zelf nog een keer de prijs naar beneden doen in de hoop dat een nieuwe eigenaar zich snel meld. Een opkoper kan altijd nog... en misschien is dit wel niet helemaal de juiste tijd van het jaarWhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:37:
[...]
[...]
Eigenlijk mijn eerste hyperfomo sinds tijden. Moest deze pakken nu die nog redelijk onder de radar zat. Het verhaal is goed om deze te laten lopen.
1) Protocol wordt al veel gebruikt (o.a. door Compound, Uniswap, Synthetix)
2) Team bevat luitjes van veel andere teams (o.a. Ethereum core-team)
3) Direct bij launch op Coinbase (WTF!)
https://thegraph.com/
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 19-12-2020 21:54 ]
Ik had op 800 willen instappen maar niet gedaan. Nu spijt van dus ik brand mijn vingers er niet meer aan...Mooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:52:
Eerder vanavond ingestapt op GRT, rond 1700 sats.
Eigenlijk mijn eerste hyperfomo sinds tijden. Moest deze pakken nu die nog redelijk onder de radar zat. Het verhaal is te laten lopen.
Daar zit ik nu ook inMooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:52:
Eigenlijk mijn eerste hyperfomo sinds tijden. Moest deze pakken nu die nog redelijk onder de radar zat. Het verhaal is te laten lopen.
Nope, je moet een compose key instellen en dan kun je met een toetsencombinatie andere tekens krijgen. De mogelijkheden zijn eindeloos alleen zal je die wel uit je hoofd moeten leren en veel combinaties zijn niet met 1 hand te doen.ybos schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:45:
[...]
Of gewoon ctrl + alt + 5 indrukken -> €
Of werkt dat ook niet in Linux
Ding is net online, echte fomo moet nog beginnen imo.jvp schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:53:
[...]
Ik had op 800 willen instappen maar niet gedaan. Nu spijt van dus ik brand mijn vingers er niet meer aan...
Voordat de Coinbase community er erg in heeft, zijn we een paar dagen verder.
Hmm optimistisch, de 15-min blijft er echter goed uitzien.Victor Belli schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:54:
Voor 0:00 nog op 25k?
Beetje mijn gedachte. Ik denk dat er wel een use-case voor is, alhoewel ik ook niet ga pretenderen dat ik in staat ben gaten hier in te schieten. Klein gokje in de hoop er op tijd bij te zijn.Mooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:55:
[...]
Ding is net online, echte fomo moet nog beginnen imo.
@Zhou Ze zijn er al! Net gekocht op 37 eurocent.
[ Voor 55% gewijzigd door WhySoSerious op 19-12-2020 21:58 ]
Jammer dat niemand het zei, 2 dagen geleden of ik heb het gemist vanwege werk.Mooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:55:
[...]
Ding is net online, echte fomo moet nog beginnen imo.
Aanstaande maandag staan ze op Kraken.
Edit: al bijna 400% in 2 dagen tijd. Echt wel fomo.
[ Voor 6% gewijzigd door Zhou op 19-12-2020 21:58 ]
Had je jij je kaart al binnen? Ik wacht inmiddels al 2 weken. Vrees dat ie verloren is gegaan met de kerstpost.Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:44:
[...]
Word de daglimiet veranderd als je de fysieke kaart hebt, want dat zal wel een verademing zijn? Ben nu af en toe creatief aan het boekhouden en shoppen.
- Taro
- Niet online
Ja, vorige week binnengekregen. Dagelijkse limiet is nu 8700 Euro.Hooli-gan schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:59:
[...]
Had je jij je kaart al binnen? Ik wacht inmiddels al 2 weken. Vrees dat ie verloren is gegaan met de kerstpost.
Word de daglimiet veranderd als je de fysieke kaart hebt, want dat zal wel een verademing zijn? Ben nu af en toe creatief aan het boekhouden en shoppen.
Maar wel via een aparte PostNL retourenvelop binnengekregen, zie het vorige topic.
daar baal ik ook van. vind m nu te riskantZhou schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:57:
[...]
Jammer dat niemand het zei, 2 dagen geleden of ik heb het gemist vanwege werk.
Aanstaande maandag staan ze op Kraken.
Edit: al bijna 400% in 2 dagen tijd. Echt wel fomo.
doei
- Taro
- Niet online
Lekker hoor die gratis $3Prutzertje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:54:
[...]
Daar zit ik nu ook inHad paar dollar aan GRT gekregen op coinbase door drie vragen te beantwoorden. Even kijken of ik daarmee vanavond m'n biertje terug mee kan verdienen.
Bij mij was het in ongeveer 1,5 week binnen. Het is een witte envelop verstuurd vanuit Duitsland. Misschien volgende week vanwege de drukte.Hooli-gan schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:59:
[...]
Had je jij je kaart al binnen? Ik wacht inmiddels al 2 weken. Vrees dat ie verloren is gegaan met de kerstpost.
Direct op Coinbase jonguh...dat zegt ff watWhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:56:
[...]
Hmm optimistisch, de 15-min blijft er echter goed uitzien.
[...]
Beetje mijn gedachte. Ik denk dat er wel een use-case voor is, alhoewel ik ook niet ga pretenderen dat ik in staat ben gaten hier in te schieten. Klein gokje in de hoop er op tijd bij te zijn.
@Zhou Ze zijn er al! Net gekocht op 37 eurocent.
Nu zaak om het project in de gaten te houden en niet bij de eerste dip al in paniek te schieten
Toch best wel een fikse market cap al.Mooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:52:
Eigenlijk mijn eerste hyperfomo sinds tijden. Moest deze pakken nu die nog redelijk onder de radar zat. Het verhaal is goed om deze te laten lopen.
En instappen terwijl die op pak 'm beet +100% staat.... wordt hem voor mij (vooralsnog) niet
[ Voor 7% gewijzigd door Chaes op 19-12-2020 22:05 ]
All-in!Mooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:04:
[...]
Direct op Coinbase jonguh...dat zegt ff wat![]()
Nu zaak om het project in de gaten te houden en niet bij de eerste dip al in paniek te schieten
Totale supply is 10 miljard waarvan nu 1.2 miljard. Echt een coin om te traden, niet voor de HODL.Chaes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:04:
[...]
Toch best wel een fikse market cap al.
En instappen terwijl die op pak 'm beet +100% staat.... wordt hem voor mij (vooralsnog) niet
Worden ze bij jou al wel weergeven in je wallet? Bij komen ze wel bij de waarde van m'n PF op maar in m'n GRT wallet staat dat ik er 0 heb.Prutzertje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:54:
[...]
Daar zit ik nu ook inHad paar dollar aan GRT gekregen op coinbase door drie vragen te beantwoorden. Even kijken of ik daarmee vanavond m'n biertje terug mee kan verdienen.
- Taro
- Niet online
@hsst Duurt altijd een minuutje, even F5'en.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 19-12-2020 22:08 ]
Ja klopt, niks voor mij als HODL'er.Zhou schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:06:
[...]
Totale supply is 10 miljard waarvan nu 1.2 miljard. Echt een coin om te traden, niet voor de HODL.
Ga je vaker zien de komende tijd.
Veel projecten werken in de luwte. Zodra ze hun "coin" de wereld in gooien, krijg je fomo.
Maar zodra iets zoveel boxes direct aanvinkt voor mij, ga ik voor de simpele gedachte dat de fomo terecht zou kunnen zijn. Dit heb ik niet eerder gehad moet ik bekennen, ik schrik er zelf van
Even wachten en refreshen. En daar is uw geld voor uw pilsjehsst schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:07:
[...]
Worden ze bij jou al wel weergeven in je wallet? Bij komen ze wel bij de waarde van m'n PF op maar in m'n GRT wallet staat dat ik er 0 heb.
HahahaMooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:08:
[...]
Ga je vaker zien de komende tijd.
Veel projecten werken in de luwte. Zodra ze hun "coin" de wereld in gooien, krijg je fomo.
Maar zodra iets zoveel boxes direct aanvinkt voor mij, ga ik voor de simpele gedachte dat de fomo terecht zou kunnen zijn. Dit heb ik niet eerder gehad moet ik bekennen, ik schrik er zelf van
Heb jij nog airdrops op het oog? Normaliter ben ik daar niet zo'n fan van (gezien al die 'taken' die je moet volbrengen om tokens te ontvangen, en omdat in sommige gevallen ze niet eens worden uitgekeerd) maar met deze bull market zou je denken dat er weer een toename in ICO's zal zijn...
Gisteren ingestapt toen het iets gezakt was (22.8 ofzo).Victor Belli schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:45:
@FijneKerst Ben je nog weer ingestapt of wacht je nog op de correctie?
Ik moet gewoon stoppen met die trade taferelen
Ik hou het lekker bij DCA de komende jaren, dan maar geen miljoenen maar een paar ton.
Ook leuk.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik volg de koersen nu af en aan zo'n 2 jaar en zit al die tijd nog met 0,04351862 bitcoin. Mijn schamele investering van €50(minus pizza) dwarrelt nu vrolijk ergens in de €800 range
Ik wil nu eigenlijk met dit "house money" deels beginnen met traden. wat is nu een zinnige starttactiek? Ik heb de startpost gelezen en vond dat link met sell/buy limits erg handig maar ik wil ook wel eens horen hoe jullie ermee dealde toen je net begon
If it aint broke, fix it till it is!
Heb m vanmorgen al gedaan maar is er nog niet. Ach, maakt ook niet uit. Moeilijk doen over geen gratis geld krijgen is ook weer zoiets.Prutzertje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:09:
[...]
Even wachten en refreshen. En daar is uw geld voor uw pilsje
Wat hebben BTC en pizza met elkaar in gemeen.Venxir schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:12:
Ik heb op 28-nov-2013 ooit €50 aan bitcoins gekocht, dat waren er 0.06045761. Ik heb er nooit echt iets mee gedaan behalve uitgegegeven aan iets stoms zoals eten afhalen(ouch!).
Ik volg de koersen nu af en aan zo'n 2 jaar en zit al die tijd nog met 0,04351862 bitcoin. Mijn schamele investering van €50(minus pizza) dwarrelt nu vrolijk ergens in de €800 range.
Ik wil nu eigenlijk met dit "house money" deels beginnen met traden. wat is nu een zinnige starttactiek? Ik heb de startpost gelezen en vond dat link met sell/buy limits erg handig maar ik wil ook wel eens horen hoe jullie ermee dealde toen je net begon
Gewoon in BTC laten en over een paar jaar weer nogmaals naar de koers kijken.
Moon over 12 minuten!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Tokenomics zijn anders best aardig, je kan mooie returns verwachten als je je GRT inzet om projecten te ondersteunen.Zhou schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:06:
[...]
Totale supply is 10 miljard waarvan nu 1.2 miljard. Echt een coin om te traden, niet voor de HODL.
Max. supply zegt imo weinig. Polkadot en Ethereum hebben beide een oneindige max supply (inflationair systeem) en dat zijn beide (naar huidige verwachting) projecten met enige groeimogelijkheden.
Hmmm.. vreemd. Bij mij stond het er binnen minuut op. Wellicht de andere quizen doen en kijken of het gestort wordt?hsst schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:14:
[...]
Heb m vanmorgen al gedaan maar is er nog niet. Ach, maakt ook niet uit. Moeilijk doen over geen gratis geld krijgen is ook weer zoiets.
- Taro
- Niet online
Die is vanmiddag al opgestegen....FijneKerst schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:15:
UPDATE!!
Moon over 12 minuten!!
[YouTube: WATCH: SpaceX launch Falcon 9 for NROL-108 classified mission]
Allemaal al gedaan 😅😅. Normaal gesproken is het er inderdaad binnen een paar minuten. Zie het wel, als het komt is het mooi en anders maakt het niet uit.Prutzertje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:17:
[...]
Hmmm.. vreemd. Bij mij stond het er binnen minuut op. Wellicht de andere quizen doen en kijken of het gestort wordt?
Nee geen airdrops op het oog. Zo diep duik ik meestal niet in het shitcoin-casino. Al was die UNI-drop wel erg lekker natuurlijkChaes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:10:
[...]
Hahaha![]()
Heb jij nog airdrops op het oog? Normaliter ben ik daar niet zo'n fan van (gezien al die 'taken' die je moet volbrengen om tokens te ontvangen, en omdat in sommige gevallen ze niet eens worden uitgekeerd) maar met deze bull market zou je denken dat er weer een toename in ICO's zal zijn...
Coinbase gaat binnenkort naar de beurs. Die gaan geen shit-projecten "out of the blue" op hun exchange gooien. Als er iets uit het niets wordt gelist, is het bij voorbaat een project waar ze zelf (financieel) in geloven. Wie zijn wij dan om dat te negeren? Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn he.....
Ik heb in het begin veel gehad aan Roelf. Gewoon een rustige, Nederlandse gozer die momenteel in de VS woont maar hele duidelijke, no nonsense video's maakt. Geen geschreeuw, geen geshill, gewoon relaxed...Venxir schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:12:
Ik heb op 28-nov-2013 ooit €50 aan bitcoins gekocht, dat waren er 0.06045761. Ik heb er nooit echt iets mee gedaan behalve uitgegegeven aan iets stoms zoals eten afhalen(ouch!).
Ik volg de koersen nu af en aan zo'n 2 jaar en zit al die tijd nog met 0,04351862 bitcoin. Mijn schamele investering van €50(minus pizza) dwarrelt nu vrolijk ergens in de €800 range.
Check z'n videokanaal even en begin dan bij de oudere videos...
https://www.youtube.com/channel/UCazi6mZcmKVlYBk0mUGXcwA
ik zoek gewoon op die coin + answers + coinbase earn en klik ze over zonder de vraag uberhaubt te lezen.Chaes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:10:
[...]
Hahaha![]()
doei
Je kan elke vraag zo vaak fout beantwoorden als je wil, je hoeft dus alleen maar alle antwoorden 1x te proberen.SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:33:
[...]
ik zoek gewoon op die coin + answers + coinbase earn en klik ze over zonder de vraag uberhaubt te lezen.
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 19-12-2020 22:38 ]
Zero.
Je kan gewoon de antwoorden blijven aanklikken totdat je de juist hebt... hoef je niet voor te googlen ;-)SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:33:
[...]
ik zoek gewoon op die coin + answers + coinbase earn en klik ze over zonder de vraag uberhaubt te lezen.
heb m ook verkocht toen. bleef er maar achteraan sukkelen, geen zin meer om tegen aan te kijken.Ypuh schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:38:
Wat blijft Litecoin toch hard gaan joh. Misschien niet moeten verkopen op $80 vorige week...
doei
Voor GRT? Staat ook op BinanceJeaust schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:44:
Als ik op coinbase via iDeal wil bijschrijven, moet ik 10 dagen wachten op m'n fundsuuu, wat is een beter alternatief? Eth's overmaken naar coinbase?
Weet niet wat sneller is, trial en error of googlen. Heb i.i.g. geen zin om iets bij te leren over een shitcoin, daarvoor is het hier te warm.iVibes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:39:
[...]
Je kan gewoon de antwoorden blijven aanklikken totdat je de juist hebt... hoef je niet voor te googlen ;-)
doei
Niet meer over nadenken, als het goed is sta je op winst dus prima. Ik hou ze nog even aan omdat ik het geld niet nodig heb. We zien wel of en waar het eindigd. Er zit nog genoeg lucht in,naar boven of naar beneden. We gaan het meemaken.Ypuh schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:38:
Wat blijft Litecoin toch hard gaan joh. Misschien niet moeten verkopen op $80 vorige week...
Verwijderd
Alles in The Graph geklapt.
Zit er nu baldiep in. 24,7xxxxxxxx GRT.
Wat een coin. The Graph. The Graph. Wat een naam.
We gaan moonen gasten met The Graph.
Die hodl ik mee the Graph in.
Poloniex is zo 2017. Toen waren ze erg arrogant. Wel leuke tijden toen met BTC uitlenen tegen een leuk dagrente.Prutzertje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:53:
Poloniex is er nog niet veel actie met GRT.
Je gooit gewoon een tientje in een shitcoin. Dat is livin' on the edgeVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:50:
Ik had blijkbaar ook nog wat op coinbase staan, wat zcash en nog 2 earns.
Twijfel of het een shitcoin is maar we gaan zien 😉Mooooody schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:58:
[...]
Je gooit gewoon een tientje in een shitcoin. Dat is livin' on the edge
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Goed plan, hoe doe je dit snel via Coinbase, dat omzetten?Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:50:
Ik had blijkbaar ook nog wat op coinbase staan, wat zcash en nog 2 earns.
Dan gaan we allemaal The Graph in de gaten houden.
doei
(Thanks to coinbase earn.)
:strip_exif()/f/image/FOJmc0Nk6KWcvex8qikX3W6f.jpg?f=fotoalbum_large)
Totnutoe heb ik al die earn-gevallen direct omgezet naar BTC maar nu ik jullie berichten hier lees, heb ik het volste vertrouwen dat we hiermee een bijzonder ritje gaan maken
[ Voor 28% gewijzigd door 996 op 19-12-2020 23:04 ]
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/U5ZPNfMJdiGbgT1pWLXaKcCs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sIfK4LnFTavOJm2kAL8sWPy4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/z22CyEy0s3GXXYNUPqAuhpF1.png?f=fotoalbum_large)