iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nee de waarde is nu 2 BTC, je weet niet waar hij het voor gekocht heeft.Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:18:
[...]
Dus jij hebt nu 2 btc in een shitcoin zitten waarvan niemand weet wat het is? Nice.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
doei
Oh jee...SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:09:
ok, ben flink ingestapt let's go naar de maan
En al ben ik lange tijd lurkend en niet super actief, ik waardeer de TA's van o.a. @Taro altijd. Merci
snoeihard erin geFOMO'd maar ben ervan overtuigd dat ie na t weekend nog een eindspurt gaat maken.
doei
Hodl!SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:23:
[...]
snoeihard erin geFOMO'd maar ben ervan overtuigd dat ie na t weekend nog een eindspurt gaat maken.
Verkopen doe je maar pas weer als ie +50k is
Laat die pumpjes maar aan binance over. Alsof het team opeens in het weekend moet videovergaderen over zoiets. Ze weten gewoon dat er in het weekend door Henk en Ingrid meer beweging is op dit soort nieuws.
opzich. heb nu een sell staan op 26,650 maar wellicht cancel ik die.Victor Belli schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:24:
[...]
Hodl!
doei
Dat zou mooi zijn.Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:35:
Ik ga voor het volgende scenario: Voor maandagochtend breekt Bitcoin uit naar boven en binnen een aantal dagen wordt de 27k aangetikt. Ik stel wat Binance OCO-sellorders in met een sell rond de 26.5-26.9k en een aantal stop losses in de 21-22k range.
Voor de puristen: Lijntjes getrokken op ander timeframe, dus niet helemaal goed op dit timeframe, ik weet het, maar het gaat om die 27k
[Afbeelding]
Dat zou mijn schema al overtreffen, wat de winst alleen maar groter maakt
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verkopen doe je pas als je geld nodig hebtVictor Belli schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:24:
[...]
Hodl!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat is ook zo. Heb t geld niet nodig. Maar 't zou mooi zijn als ik mijn afgelopen 4 maanden Brazillie eruit heb. En t liefst ergens op de top van deze bull run.FijneKerst schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:31:
[...]
Verkopen doe je pas als je geld nodig hebt
doei
Edit: dat ging net zo hard de andere kant op opeens haha.
[ Voor 43% gewijzigd door twit op 19-12-2020 17:05 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
- Taro
- Niet online
Edit: Ach, we liggen toch voor op schema, mag wel even duren
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 19-12-2020 17:07 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
[ Voor 10% gewijzigd door TomTorquay op 19-12-2020 17:08 ]
Probeer hem te snappen. Die weerstand ligt dus ergens rond de 23.8-23.9k horizontaal gekeken vanaf de top van de blauwe driehoek?Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:06:
Nu op een lastig punt aangekomen, als je een horizontale lijn van links naar rechts trekt dan moet Bitcoin eerst door die weerstand heen van de eerdere 2 tops, dat kan nog lastig worden. Daarna is de weg naar boven redelijk vrij.
Edit: Ach, we liggen toch voor op schema, mag wel even duren
[Afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door TomTorquay op 19-12-2020 17:11 ]
Waarom niet ergens prominent in beeld een popup warning met een 60 seconden counter ofzo.. Rare fratsen dit.Appeltjeeitje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:05:
Lurker baalt, Kraken maintanance...
Y'24
- Taro
- Niet online
Zie de rode lijn, daar is Bitcoin eerder op afgeketst en is dus een vorm van weerstand, maar hopelijk lukt het nu wel om er doorheen te breken.twit schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:08:
[...]
Probeer hem te snappen. Die weerstand ligt dus ergens rond de 23.8-23.9k horizontaal gekeken vanaf de top van de blauwe driehoek?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Yes zo kwam ik tot mijn reply. Mooi, got it !Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:12:
[...]
Zie de rode lijn, daar is Bitcoin eerder op afgeketst en is dus een vorm van weerstand, maar hopelijk lukt het nu wel om er doorheen te breken.
[Afbeelding]
Ik zie ook dit geen idee of dat wat zegt maar t lijkt me dat in een steady opwaartse beweging beweegt.Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:12:
[...]
Zie de rode lijn, daar is Bitcoin eerder op afgeketst en is dus een vorm van weerstand, maar hopelijk lukt het nu wel om er doorheen te breken.
[Afbeelding]
doei
Hierbij alsnog, mochten we terugvallen.. even snel op de telefoon in elkaar geflanst, maar gaat om het idee..
:fill(white):strip_exif()/f/image/gNOzrmi8uFFp2mmfQGf1dMot.png?f=user_large)
*Update: ja echt te laat..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 19-12-2020 17:17 ]
Zero.
Ik heb misschien wel iets gemist maar zat flink te traden en heb nu posities die me wel eens geld kunnen gaan kosten......RvV schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:11:
[...]
Waarom niet ergens prominent in beeld een popup warning met een 60 seconden counter ofzo.. Rare fratsen dit.
Ook nog geen idee hoe lang het duurt
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:16:
Van 3 jaar wachten op ATH naar iedere week 3x een nieuwe ATH.
[ Voor 83% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 19-12-2020 17:17 ]
doei
[ Voor 50% gewijzigd door Animal op 19-12-2020 17:17 ]
- Taro
- Niet online
Dus toch deze breakout uit de bullish flag patroonSonyEricsson schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:00:
[...]
Hoe je ook kijkt,op welke timeframe dan ook, een bart zie ik niet terug.
Enige mogelijkheid is als je naar de daily kijkt, maar dan heeft de 23k level nog wel minimaal 5 dagen nodig om een bart te vormen.
Ik zie eerder een bullisch flag of eventueel een ascending triangle, met een move naar boven vanavond uiterlijk morgenochtend. Het beweegt zich de afgelopen 12 uur mooi in de trading pattern met mooi de baseline geraakt 227xx en de toppen.
Breakout vanaf 23:00 gisteravond, met een reconfirmation om 09:00
Ik zat er ook net lekker in en had er een sell order in staan op 19300. Toen zag ik de boel hard omhoog gaan, dus snel cancelen...site down...Appeltjeeitje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:16:
[...]
Ik heb misschien wel iets gemist maar zat flink te traden en heb nu posities die me wel eens geld kunnen gaan kosten......
Ook nog geen idee hoe lang het duurt
Toenstraks nog wel kunnen inloggen en de order eruit kunnen gooien want de handel ligt stil. Volgens de site vanaf 17:00 ongeveer 40 minuten down.
Y'24
Ja graagVictor Belli schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:20:
31 december 310k?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Zoek een tweeling.. dan heb je de 26 ook meteenVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:20:
[...]
Ik ga nu op zoek naar miss 25k.
Net werken man dit. Dip maar even, Bitcoin.
Volgende keer 2x nadenken overwat je ons belooftVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:20:
[...]
Ik ga nu op zoek naar miss 25k.
Net werken man dit. Dip maar even, Bitcoin.
Ben er ook weer in maar krijg geen waardes en koersen te zien, alleen FIATRvV schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:20:
[...]
Ik zat er ook net lekker in en had er een sell order in staan op 19300. Toen zag ik de boel hard omhoog gaan, dus snel cancelen...site down...![]()
Toenstraks nog wel kunnen inloggen en de order eruit kunnen gooien want de handel ligt stil. Volgens de site vanaf 17:00 ongeveer 40 minuten down.
Ik dacht ff 'twin models' intikken op google...ik kan het je aanradenjack zomer schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:21:
[...]
Zoek een tweeling.. dan heb je de 26 ook meteen
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Waar is me popcorn...
Zero.
op de 3m geen angst.
doei
Al gaan we na de 24K nooit meer een ATH halen, kan ik vrede hebben met deze dame. Zelfs als de koers DOGE gaat.
- Taro
- Niet online
ETH doet het de laatste weken gemiddeld minder goed dan Bitcoin. ETH zal weer floreren als Bitcoin even sideways gaat. Maar daarom: Zorg dat je los van altcoins ook altijd Bitcoin in je pf hebt.Worstkaas schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:39:
Wanneer gaat eth nu eens flink stijgen. Btc al een poosje ath, maar eth heeft nog een flinke weg te gaan
Januari EthanuarieWorstkaas schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:39:
Wanneer gaat eth nu eens flink stijgen. Btc al een poosje ath, maar eth heeft nog een flinke weg te gaan
Maar ja in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.. dit is geen advies.
Zero.
klinkt een beetje als Euthenasie
doei
Ik heb alleen btc en eth in mijn portefeuille.Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:43:
[...]
ETH doet het de laatste weken gemiddeld minder goed dan Bitcoin. ETH zal weer floreren als Bitcoin even sideways gaat. Maar daarom: Zorg dat je los van altcoins ook altijd Bitcoin in je pf hebt.
Dat coinhoppen wat ik in 2017 deed, laat ik aan me voorbij gaan. Altseason geloof ik niet meer in.
Verwijderd
Dit klinkt als goed advies.Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:44:
We beginnen schijnbaar net. Dit is het voorgerecht. Als we enigszins in de buurt komen van de afgelopen bullmarkets, zeg een stijging van "maar" 50% tov 2017 dan komen we al boven de 150.000k![]()
Maar ja in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.. dit is geen advies.
Maandag gooi ik er overigens weer wat fiat tegenaan, dan zullen we wel op 27k staan ofzo.
Ik waarschuw hier dan een uurtje van tevoren, zodat jullie de rode candle naar 17k op kunnen kopen die volgt op mijn instap.
Ik heb nog een klein deel in wat alts, puur als gok. Verder ook helemaal in btc en eth.Worstkaas schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:48:
[...]
Ik heb alleen btc en eth in mijn portefeuille.
Dat coinhoppen wat ik in 2017 deed, laat ik aan me voorbij gaan. Altseason geloof ik niet meer in.
Lees trouwens net op tradeview dat eth naar 6900 gaat dus dan is dat zo.
Zero.
- Taro
- Niet online
Hoe zien jullie dit de komende 14 dagen. Zal er een dip inzitten naar 18.000 dollar?
Reken er maar niet op.brnbtc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:06:
Ik heb geen kennis van technische tradingsgrafieken. Maar de vorige pump van aantal weken terug werd omschreven als een ‘gespannen elastiek, wat ook wel klopte door de korte hevige dip.
Hoe zien jullie dit de komende 14 dagen. Zal er een dip inzitten naar 18.000 dollar?
Zou eerder rekenen op een run naar 28k voor kerst en een run naar 30k EOY
Zit trouwens ook geen TA achter, puur wat ik zelf denk
[ Voor 5% gewijzigd door SonyEricsson op 19-12-2020 18:08 ]
Hier gaat de eerste halve btc ook de verkoop in als onderdeel van mijn getrapte verkoop plan. 0.5btc sell at 24650 usd. Ergens wil ik mn eigen plannen nu alweer negeren en per ongeluk pas na de 26k ofzo pas verkopen maar laat ik me eens 1x aan mn doelen houden.Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:59:
Ben deels uitgestapt, mogelijk paar honderd lager weer instappen.
Uhm, ETH is procentueel veel meer gestegen dan BTC dit jaar?Worstkaas schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:39:
Denk aan de dip na 2017. Ik zelf merk een bepaalde rust nu ik op de weg naar de 24K zo nu en dan een beetje verkocht heb.twit schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:14:
[...]
Hier gaat de eerste halve btc ook de verkoop in als onderdeel van mijn getrapte verkoop plan. 0.5btc sell at 24650 usd. Ergens wil ik mn eigen plannen nu alweer negeren en per ongeluk pas na de 26k ofzo pas verkopen maar laat ik me eens 1x aan mn doelen houden.
Doel is om winst te draaien, niet om de markt te timen.
Just my 2 DOGE's
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Precies dat. Ik heb die hele dip uitgezeten en iedere week weer gedacht ' tja nu verkopen is helemaal kansloos, dan had ik het vorige week al moeten doen' tot het op het punt kwam van tja nu maakt het toch allemaal niet meer uit. Nu is het eind 2020 en lijkt dat allemaal toch nog steeds de beste beslissing te zijn geweest (ok verkopen eind 2017 en terugkopen maart 2020 misschien nog beter) en ik ga niet weer me de rest van 2021 afvragen waarom ik nou zo ontzettend gierig moest zijnWhySoSerious schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:23:
[...]
Denk aan de dip na 2017. Ik zelf merk een bepaalde rust nu ik op de weg naar de 24K zo nu en dan een beetje verkocht heb.
Doel is om winst te draaien, niet om de markt te timen.
Just my 2 DOGE's
Ik denk dat we de 25k nog wel zien voor einde jaar maar ik denk dat de 31/12 00:00 koers onder de 25k is. Geen grafiekjes of TA om het te onderbouwen overigens..Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:23:
@Verwijderd je hebt nog een week voor die 25K modellen.
[Afbeelding]
Ik denk dat we einde jaar terug zijn bij de 12k, maar geen grafiekjes of TA om het te onderbouwen.twit schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:26:
[...]
Ik denk dat we de 25k nog wel zien voor einde jaar maar ik denk dat de 31/12 00:00 koers onder de 25k is. Geen grafiekjes of TA om het te onderbouwen overigens..
En Litecoin Supercoin nog veel meer!!Chaes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:18:
[...]
Uhm, ETH is procentueel veel meer gestegen dan BTC dit jaar?
Uhm, Eth zit nog lang niet op zijn ath?Chaes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:18:
[...]
Uhm, ETH is procentueel veel meer gestegen dan BTC dit jaar?
Dan zou hij eerst nog moeten verdubbelen idd.Worstkaas schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:32:
[...]
Uhm, Eth zit nog lang niet op zijn ath?
- Taro
- Niet online
Je hebt me overtuigd, 100% in fiat.-Splash- schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:28:
[...]
Ik denk dat we einde jaar terug zijn bij de 12k, maar geen grafiekjes of TA om het te onderbouwen.![]()
Uhm, maar je had het niet over ATHsWorstkaas schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:32:
[...]
Uhm, Eth zit nog lang niet op zijn ath?
Met een beetje geluk wordt oude resistance supportTaro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:39:
Deels verkocht op 23,934.30 en een paar buy orders op 23.4k en 23.2k staan, maar vermoed dat die niet geraakt gaan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 19-12-2020 19:19 ]
Wist niet dat aandelen ook in het weekend verhandelbaar zijn-Splash- schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:48:
[...]
Goede keus, die zijn vandaag ook gestegen!
https://www.google.com/se...bfbu=1&pi=fiat%20aandelen
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/hvgxkfR3bEIGXeDZU1D4r7wa.png?f=user_large)
/f/image/ZsO55yzDVKgsHccMIgcmVw5G.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NDEkEXH8bjKXGYecPxWYiYkq.png?f=fotoalbum_large)