[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.272 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:15:
[...]
Gaat alleen door het handmatig versturen van crypto naar changelly denk ik, zo'n gaat inderdaad niet werken ben ik bang
Ik krijg wel gewoon een VISA optie daar... hmmm... wil gewoon met fiat wat nexo scoren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vluomqp8iwEDmQnoykES9Kfo3YE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QXxxZ6yWx1E7CczPgJ7sZSiQ.jpg?f=fotoalbum_large
Viep schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:20:
[...]

Voor Uniswap hief je toch geen account aan te maken? Gewoon via de website naar de app gaan en verbinden via Metamask.
En kan ik dan met euries van m'n Binance Card Nexo scoren?

[ Voor 17% gewijzigd door iVibes op 19-12-2020 00:26 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:43
Gefeliciteerd @Crypts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:06
Ik wilde euro's naar Nexo sturen, maar zag dat het bankrekeningnummer nu uit Litouwen komt.... Dat was voorheen Zwitserland.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:45
Taro schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:34:
Mocht iemand een Lambo halen, doe er dan even een Moon Frog watch bij a 99k Pond:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

@Verwijderd Voor jou deze doen?
[Afbeelding]
Krijg ik nou 99k pond betaald als dat lelijke ding draag? Want dan wil ik het wel overwegen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@Crypts gefeliciteerd! We kijken uit naar je Bitcoin-traktatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://nieuws.btcdirect.eu/wp-content/uploads/2020/12/op-tijd-1.jpg

O-) :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Felici en welkom bij de club @Crypts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
ruud2all schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:02:
Ik wilde euro's naar Nexo sturen, maar zag dat het bankrekeningnummer nu uit Litouwen komt.... Dat was voorheen Zwitserland.....
Ja, en? Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
iVibes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:22:
[...]
En kan ik dan met euries van m'n Binance Card Nexo scoren?
Je kunt bij Binance met je kaart euro's storten, daar ETH van kopen en die via Uniswap omzetten naar NEXO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Viep schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:58:
[...]

Je kunt bij Binance met je kaart euro's storten, daar ETH van kopen en die via Uniswap omzetten naar NEXO.
Ja dat snap ik, maar ik zoek een manier om rechtstreeks Nexo te kopen met fiat.
En dan het liefst met fiat die ik al op m'n Binance card heb staan...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sterkte @Crypts na je 40ste gaat het leven zo snel dat een week een dag lijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
iVibes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 02:04:
[...]

mischien via Binance DEX ?

mijn NEXO tokens zijn nu 50% meer waard in 2 weken tijd *O* *O*

[ Voor 10% gewijzigd door superchanbe op 19-12-2020 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:30
spok9 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:38:
[...]

Maar je hebt nog niet de uitnodiging gekregen om ‘m daadwerkelijk te bestellen dus? Ik wel, maar dat werkt dus niet :(
Nee dat niet nog. Wachtlijst plek #4376

Ik had in 2018 via idex nexo gekocht met eth, vond ik wel handig. Maar daar lijkt nu geen volume meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
superchanbe schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:06:
[...]

mischien via Binance DEX ?

mijn NEXO tokens zijn nu 50% meer waard in 2 weken tijd *O* *O*
Ik check het nu ook net, mijn 130% in 17 dagen. Toch leuk. Nu nog hopen dat ie geen nosedive doet, maar daar lijkt het voorlopig niet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:11

spok9

Groen...

iVibes schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 02:04:
[...]

Huobi? Daar kan je ook met credit card crypto kopen. En je kan behoorlijk wat Nexo per dag withdrawen zonder verificatie.

Gaat inderdaad lekker met de koers van Nexo. Hebben ook veel aankondigingen gehad vanuit het Nexonomics programma, waaronder dat buyback programma. En nu die credit card daadwerkelijk uitgeleverd wordt geeft dat ook een boost. En, nu de koersen van eth en btc stijgen zullen mensen Nexo bij moeten blijven kopen om in de gunstige rente staffels te blijven (ook voor uitstaande leningen).

Nexo blijkt wel echt mijn lucky ico shot :*)

[ Voor 35% gewijzigd door spok9 op 19-12-2020 08:55 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Thanks allemaal! Ik zit verder niet zo met die 41 jaar, diep van binnen blijf ik altijd 12, ik mag alleen wat meer. :P Vriendin had dat goed ingeschat, toen ik wakker werd lag er een pakketje op me te wachten, een Tello drone met combo pack (3 accu's) om de kat mee te pesten. De eerste resultaten zijn prima, ik denk dat ze deze winter buiten slaapt. *O* _O- 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Crypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:58:
Thanks allemaal! Ik zit verder niet zo met die 41 jaar, diep van binnen blijf ik altijd 12, ik mag alleen wat meer. :P Vriendin had dat goed ingeschat, toen ik wakker werd lag er een pakketje op me te wachten, een Tello drone met combo pack (3 accu's) om de kat mee te pesten. De eerste resultaten zijn prima, ik denk dat ze deze winter buiten slaapt. *O* _O- 8)
Nice oOo Gefeliciteerd man, en rapporteer even terug over een tijdje of het inderdaad meevalt. Dan stel je de achterin-de-dertigers hier ook weer gerust ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:58:
Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/dont-grow-up-its-a-trap-7337089.png

Blijf altijd jong van geest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Binance mooie altpumps nu trouwens op Bitcoin pairs.

Altseason?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:21:
Op Binance mooie altpumps nu trouwens op Bitcoin pairs.

Altseason?
Ook dit is een val Jaap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De welbekende sats shakeout val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:55
Gefeliciteerd @Crypts

Hopelijk BTC 40k voor jou vandaag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-10 16:04
(jarig!)
Nexo geeft erg interessante rentes, ga er ook maar eens mee aan de slag :)

Als ik toch nog even wacht met me fiat voordat bitcoin laag is, might as well get something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:57

996

@Crypts proficiat met je verjaardag!
Maak er iets moois van vandaag. Trouwens doe dat alle dagen 😉👍🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
@Crypts proficiat.
Ik ga zo een dikke joint opsteken om dit te vieren!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Lol ik zie dat we weer een nieuw shill projectje hebben waar we over 2 maanden niks meer over horen.

Gelukkig is btc netjes hersteld en zijn mijn stoplosses niet afgegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Chaes

#HODL

hsst schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:39:
[...]

Ik check het nu ook net, mijn 130% in 17 dagen. Toch leuk. Nu nog hopen dat ie geen nosedive doet, maar daar lijkt het voorlopig niet op.
Op zich zou een nosedive niet gek zijn. Krijg je meer Nexo. En hopen dat ie daarna weer moon gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:16

MicroWhale

The problem is choice

.oisyn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:52:
[...]

Sowieso onwaar. Onverschuldigde betaling, onderhandse lening, etc.

[...]

Als m'n zwager zijn scooter bij mij in de schuur zet, is ie dan van mij? Mijn ouders hebben de sleutels van mijn huis, hebben zij recht op een deel van de inboedel?

Bottom line is dat ik gewoon aannemelijk kan maken dat ik die crypto voor hun gekocht heb adhv transactie en chatlogs.

En hoe realistisch acht jij het dat de BD moeilijk doet over nog niet eens 1% van mijn totale vermogen dat ik niet op zou geven, terwijl ik wel al jarenlang eerlijk ben geweest over het deel dat wel van mij is, en ik bovendien uitgeleend geld bij mijn vermogen optel?
Beetje rare voorbeelden, maar ja. Bottom line is dat ik het ter voorkoming van verwarring/vragen nooit op mijn eigen rekening zou laten storten. Dan worden er bij een controle ook geen vragen over gesteld.

En het ligt eraan of die 1% van je vermogen 1k of 10k is. Hoe groter je vermogen, hoe meer interesse. Ik denk dat je het wel allemaal uitgelegd krijgt, maar het lijkt me een kleine moeite om t qua boekhouding te scheiden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

spok9 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:52:
Mooi man, Nexo krijgt steeds meer aandacht *O*

Kan alleen nog steeds niet die card bestellen door een error :( Geen andere early adopters hier? Lukt het anderen wel?
Geen early adopter hier want 6000+e in de rij dus moet nog even wachten helaas. :|

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03

WhySoSerious

Be the change.

De fuck is viacoin aan het doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk om een beetje te stoken op feestboek:
Bij geen enkele BTC transactie neemt de koopkracht van alle aardbewoners opgeteld toe. Wie vroeg instapte kan nu wel flinke winst cashen. Die winst komt niet uit de lucht vallen, die is gefinancierd door andere BTC deelnemers die hopen ooit zelf te cashen.
Helaas blijft het hele BTC project er een met een 0 som. Het is geen automatische wonder cash machine.
Sinds het loskoppelen van de goudstandaard in 1971 geldt hetzelfde voor ons geld. Alle fiat valuta is alleen gebacked door vertrouwen. Vertrouwen in de overheid, vertrouwen in de dollar. De belofte dat de overheid garant staat om iedere gecreëerde dollar terug te betalen. Met nieuw gecreëerde dollars.

Centrale banken die geld creëren. 20% van de totale dollar omloop is de afgelopen 10 maanden gecreëerd. Laat dat even op je inwerken. 20%. 1/5e van de totale omloop in minder dan 1 jaar. Waanzin.

Goud en zilver worden gemanipuleerd en laag gehouden door de Amerikaanse overheid doordat de markt overspoeld wordt. Toch staat het op record hoogtes. Er broeit iets. Vermogende mensen zijn niet gek.

Want wat gebeurd er als dat vertrouwen weg valt. Wat gebeurd er als de bevolking besluit massaal hun dollars in te wisselen voor goederen? Iedere fiat valuta op deze planeet is gebacked door de dollar.

Ons monetaire systeem is een zooitje.

Als je de kans hebt om een klein deel van je vermogen veilig te stellen in een asset die niet gerelateerd is aan schulden: doe het.

Kies je goud of zilver, zorg dat je het fysiek in je handen krijgt.

Kies je Bitcoin, zorg dat je het op een hardware wallet hebt staan die fysiek in jouw bezit is.

Want de dag dat de fiat bubbel knapt gaat komen. Misschien niet dit jaar, misschien niet de komende 10 jaar. Maar de kans is groot dat het sneller komt dan je verwacht.

Ik maak me geen illusie dat Bitcoin ons gaat redden van deze ondergang. Het wordt afzien.

Maar bij de wederopbouw gok ik dat decentrale digitale valuta een belangrijke rol gaan spelen.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het pumpen stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

MrWilliams schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:25:
[...]

Geen early adopter hier want 6000+e in de rij dus moet nog even wachten helaas. :|
Volgens mij sta je dan nog redelijk vooraan 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
PHPResource schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:00:
Lol ik zie dat we weer een nieuw shill projectje hebben waar we over 2 maanden niks meer over horen.

Gelukkig is btc netjes hersteld en zijn mijn stoplosses niet afgegaan :+
Welk shill projectje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
He mannen, ik zit het crypto deel een beetje door te scrollen, omdat het mijn interesse heeft. Ooit wat in aandelen en opties gedaan en veel gewed (niet gegokt, maar gewed). Nu dat laatste door limieten en tijd niet meer ging werd het stil. Echter lijkt crypto een leuk alternatief om mee aan de gang te gaan. Nu heb ik dus wat lopen zoeken, maar kon zo gauw geen topic vinden met een how to start, dus van 0 naar het handelen, welke stappen moet ik daarvoor zetten. Heeft iemand een tip of een topic waar ik dat kan lezen. Ik ben een complete n00b wat dit betreft dus slecht bekend met afkortingen. Bedankt alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
BMJ1971 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:06:
He mannen, ik zit het crypto deel een beetje door te scrollen, omdat het mijn interesse heeft. Ooit wat in aandelen en opties gedaan en veel gewed (niet gegokt, maar gewed). Nu dat laatste door limieten en tijd niet meer ging werd het stil. Echter lijkt crypto een leuk alternatief om mee aan de gang te gaan. Nu heb ik dus wat lopen zoeken, maar kon zo gauw geen topic vinden met een how to start, dus van 0 naar het handelen, welke stappen moet ik daarvoor zetten. Heeft iemand een tip of een topic waar ik dat kan lezen. Ik ben een complete n00b wat dit betreft dus slecht bekend met afkortingen. Bedankt alvast.
Openingspost misschien lezen? Staat best veel info in. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
@BMJ1971 Zie de openingspost van dit topic op bladzijde 1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Openingspost staat alles in wat je nodig hebt, als je aan de hand daarvan nog vragen hebt drop ze dan gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
spok9 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:13:
[...]

Nice oOo Gefeliciteerd man, en rapporteer even terug over een tijdje of het inderdaad meevalt. Dan stel je de achterin-de-dertigers hier ook weer gerust ;)
Het valt echt mee. Geloof het van een vijf-en-vijftiger. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Naast de OP:
Ga na voor welke termijn je crypto wilt kopen, hoeveel kennis je van crypto op wilt doen en of je er veel of weinig tijd mee kwijt wilt zijn.
Gaat t je alleen om geld verdienen en interesseert de rest je niet, kijk dan vooral naar BTC/ETH of producten waarmee je kan staken/rentenieren. Wil je high risk-high reward, dan is t aan te raden om een deep dive te doen en goed te onderzoeken hoe het wereldje in elkaar zit zodat je kan inschatten waar t geld te verdienen is.
Begin daarnaast klein om te zien hoe risico te vermijden en om te ontdekken hoe eea werkt. Lees vooral eerst over fees (per transactie), soorten wallets, account beveiliging en andere voorwaarden voor het kopen/verkopen/verplaatsen van crypto. Het is wat dat betreft echt een ander wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
UNFI heeft er ook weer zin in vandaag, had ze er net uit gedaan :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Heet je toevallig Henk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
MrWilliams schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:25:
[...]

Naast de OP:
Ga na voor welke termijn je crypto wilt kopen, hoeveel kennis je van crypto op wilt doen en of je er veel of weinig tijd mee kwijt wilt zijn.
Gaat t je alleen om geld verdienen en interesseert de rest je niet, kijk dan vooral naar BTC/ETH of producten waarmee je kan staken/rentenieren. Wil je high risk-high reward, dan is t aan te raden om een deep dive te doen en goed te onderzoeken hoe het wereldje in elkaar zit zodat je kan inschatten waar t geld te verdienen is.
Begin daarnaast klein om te zien hoe risico te vermijden en om te ontdekken hoe eea werkt. Lees vooral eerst over fees (per transactie), soorten wallets, account beveiliging en andere voorwaarden voor het kopen/verkopen/verplaatsen van crypto. Het is wat dat betreft echt een ander wereldje.
Een ieder alvast bedankt.
En @MrWilliams dan voor deze extra bijdrage, ik zie dat ik wel een hoop moet leren. Maar dat was met wedden niet anders. Wel gewerkt met Skrill als on line wallet, dus enigszins bekend.
Ik wil er niet elke minuut mee bezig zijn, maar wel af en toe checken of er wat leuks gebeurd of iets bijzonders voorbij komt.
Met fees ben ik ook bekend, maar zie in het openingstopic best nog wel wat open eindjes voor mij.
Ja en in the end, gaat het natuurlijk om wat bij te verdienen, maar ben niet te beroerd om naar tips te zoeken en wat tijd te steken in informatie halen. Dat was met wedden ook niet anders.
Dus klein beginnen en langzaam uitbreiden is het idee.
De reden dat ik het nier vraag is omdat ik de verhalen van leeg getrokken bitcoin rekeningen ook heb gehoord op mijn werk, dus dat is wel iets waar ik wel voor wil waken.

In het begin dus, waar kan ik het beste een wallet open om in Euro's te storten en dan van daaruit te kopen? Uiteraard vice versa, want uiteindelijk moet het weer terug op mijn rekening komen.
Als ik goed lees op Binance, correct me if I am wrong.

Nog een lange weg te gaan, zal het de eerste post wat vaker doornemen, bedankt voor zover alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
Inside joke?

Nee geen Henk, kom wel al heel lang op Tweakers, maar nooit geregistreerd, dat recentelijk wel gedaan.
Is er een reden dat je dat vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
BMJ1971 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:41:

In het begin dus, waar kan ik het beste een wallet open om in Euro's te storten en dan van daaruit te kopen? Uiteraard vice versa, want uiteindelijk moet het weer terug op mijn rekening komen.

Nog een lange weg te gaan, zal het de eerste post wat vaker doornemen, bedankt voor zover alvast.
Volgens mij staat dat ook in de OP maar Binance kan, Kraken, Bitstamp, Coinbase en als het Nederlands moet zijn Bitvavo. Er echt tientallen partijen die je als euro ramp kan gebruiken, het is maar net wat je zelf prettig vindt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
>:) >:) he he, vrouwen dit jaar he dus kan ook ingrid zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
BMJ1971 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:42:
Inside joke?

Nee geen Henk, kom wel al heel lang op Tweakers, maar nooit geregistreerd, dat recentelijk wel gedaan.
Ze zeggen hier vaak dat 'Henk en Ingrid' nog moeten beginnen met BTC adaptie (waarmee dan de doorsnee man of vrouw in de straat bedoeld wordt). Wat zou moeten betekenen dat bitcoin nog veel opwaarts potentieel heeft. Anderzijds is het ook een waarschuwing: als iedereen opeens over BTC begint te praten, dan komt het einde van de huidige bubbelfase weer in zicht (zoals eind 2017).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
BMJ1971 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:41:
[...]

Een ieder alvast bedankt.
En @MrWilliams dan voor deze extra bijdrage, ik zie dat ik wel een hoop moet leren. Maar dat was met wedden niet anders. Wel gewerkt met Skrill als on line wallet, dus enigszins bekend.
Ik wil er niet elke minuut mee bezig zijn, maar wel af en toe checken of er wat leuks gebeurd of iets bijzonders voorbij komt.
Met fees ben ik ook bekend, maar zie in het openingstopic best nog wel wat open eindjes voor mij.
Ja en in the end, gaat het natuurlijk om wat bij te verdienen, maar ben niet te beroerd om naar tips te zoeken en wat tijd te steken in informatie halen. Dat was met wedden ook niet anders.
Dus klein beginnen en langzaam uitbreiden is het idee.
De reden dat ik het nier vraag is omdat ik de verhalen van leeg getrokken bitcoin rekeningen ook heb gehoord op mijn werk, dus dat is wel iets waar ik wel voor wil waken.

Ik zou zo zeggen, open een account op Binance, stort wat geld wat je kan missen (kan gewoon met ideal) en begin met spelen.

Spelenderwijs leer je het meest, en valkuilen daar moet je gewoon even in vallen voordat je leert.

Ben nu zelf een paar jaar bezig en trap nog regelmatig in wat mechanismen/verhaaltjes. Maar goed, that's crypto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
Crypts schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:44:
[...]

Volgens mij staat dat ook in de OP maar Binance kan, Kraken, Bitstamp, Coinbase en als het Nederlands moet zijn Bitvavo. Er echt tientallen partijen die je als euro ramp kan gebruiken, het is maar net wat je zelf prettig vindt. :)
Ja gelezen, dat geef ik ook aan, maar het prettig voelen bij de een kun je pas zeggen als je er zit. Daarom leek het mij zoals in de begin post Binance te zijn, voor mijn eerste kruimels leek mij dat de beste optie vandaar de opmerking. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
TomTorquay schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:45:
[...]
Ze zeggen hier vaak dat 'Henk en Ingrid' nog moeten beginnen met BTC adaptie (waarmee dan de doorsnee man of vrouw in de straat bedoeld wordt). Wat zou moeten betekenen dat bitcoin nog veel opwaarts potentieel heeft. Anderzijds is het ook een waarschuwing: als iedereen opeens over BTC begint te praten, dan komt het einde van de huidige bubbelfase weer in zicht (zoals eind 2017).
Ja precies, wat ik al aangaf inside joke. Duidelijk verhaal en logisch ook, want daar heb je er weer zo eentje.
Mijn eerste bitcoin ervaring komt van lang geleden toen ik nog gekochte wedstrijden kon kopen (wat overigens niet zo maar even haalbaar is), daar moest ik toen ook een bitcoin rekening voor openen. Het zat echter toen nog in het illegale circuit, dus die rekening kan ik niet meer vinden. Daar stond ook geen groot bedrag op, dus prima zo.
Voor nu gewoon opnieuw een goede basis leggen en dan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
BMJ1971 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:46:
[...]

Ja gelezen, dat geef ik ook aan, maar het prettig voelen bij de een kun je pas zeggen als je er zit. Daarom leek het mij zoals in de begin post Binance te zijn, voor mijn eerste kruimels leek mij dat de beste optie vandaar de opmerking. (y)
Wat je prettig vindt werken is heel persoonlijk, ik vind Binance niet denderend fijn maar de fees zijn wel een stuk redelijker dan Coinbase bijv. De Binance card met cashback is ook leuk. Probeer er gewoon een paar uit, KYC moet je overal doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bitstamp is de place to be als je net start met crypto imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BMJ1971 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:42:
[...]

Inside joke?

Dan is het goed, dan kunnen we rustig doorgaan met coins kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:04
Iemand al eens meegekeken op The Graph(GRT) @ Binance?
Volatiel want nieuw, maar gaat gestaag door...

[ Voor 48% gewijzigd door Ebbie73 op 19-12-2020 13:18 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik ga voor het volgende scenario: Voor maandagochtend breekt Bitcoin uit naar boven en binnen een aantal dagen wordt de 27k aangetikt. Ik stel wat Binance OCO-sellorders in met een sell rond de 26.5-26.9k en een aantal stop losses in de 21-22k range.

Voor de puristen: Lijntjes getrokken op ander timeframe, dus niet helemaal goed op dit timeframe, ik weet het, maar het gaat om die 27k :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbhVKkHuexEKGC83nAvdXiaImGc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zCCQnrC8717SwmU7RNFHisN7.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Best bizar hoe hard zoiets kan gaan ja @Ebbie73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:35:
Ik ga voor het volgende scenario: Voor maandagochtend breekt Bitcoin uit naar boven en binnen een aantal dagen wordt de 27k aangetikt. Ik stel wat Binance OCO-sellorders in met een sell rond de 26.5-26.9k en een aantal stop losses in de 21-22k range.

Voor de puristen: Lijntjes getrokken op ander timeframe, dus niet helemaal goed op dit timeframe, ik weet het, maar het gaat om die 27k :)

[Afbeelding]
Zo lang de dip terug maar bij 21K stopt.

Willen niet dat BTC de club van 27 joined....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
The earth shakes. White smoke covers the platform. that loud rumble. Lets go! Barthezz - on the move
YouTube: Barthezz - On The Move (Official Music Video)

[ Voor 22% gewijzigd door BeatrixKiddo op 19-12-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:32
Vanmorgen gekocht en nu lekker omhoog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NB8-CiLwcl1KOKOD-puVDD_M69A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TZ36wcF92774pvWbmGXflLXq.jpg?f=fotoalbum_large

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
In 2018 was het een projectje, maar dat is het nu niet meer imo. Maar het heeft zeker tractie nu hier idd (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie73
Same here, mijn hoeveelheid is nu bijna 2 BTC waard... Geen idee waar dit heen gaat.
Men noemt het de Google van de blockchain. Iets met veel potentie blijkbaar. En deze markt is nog klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griepolini
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-05-2021
Ebbie73 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:16:
Iemand al eens meegekeken op The Graph(GRT) @ Binance?
Volatiel want nieuw, maar gaat gestaag door...
Yep, gekocht de avond dat de crypto uitkwam (eergisteren) op 0,105....nu al op 0,52.....lekker hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie73
Griepolini schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:00:
[...]

Yep, gekocht de avond dat de crypto uitkwam op 0,105....nu al op 0,52.....lekker hoor....
Deze viel me bij het traden enorm op, dus vandaar vanmorgen met meer ingestapt.
Wat weet jij hier verder van dan? Of beter gezegd, waarom ben je hier vanaf het eerste moment ingestapt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
Ebbie73 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:58:
Men noemt het de Google van de blockchain. Iets met veel potentie blijkbaar. En deze markt is nog klein...
Een random Reddit shiller. Niet dat ik het niet interessant vind hoor, maar laat ons het bij de feiten houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griepolini
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-05-2021
Ebbie73 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:05:
[...]

Deze viel me bij het traden enorm op, dus vandaar vanmorgen met meer ingestapt.
Wat weet jij hier verder van dan? Of beter gezegd, waarom ben je hier vanaf het eerste moment ingestapt?
Inhoudelijk van de munt niets maar de ervaring leert dat nieuwe munten die bij binance worden gelanceerd direct aardig stijgen. Heb nu een stoplimiit order op binance aangemaakt zodat ik er toch mooi een paar weeksalarissen aan overhoudt mocht ie tot daar naar toe zakken. Mocht ie nog hoger gaan alleen maar mooi.....dat is natuurlijk totaal niet te voorspellen in deze gekke cryptowereld.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ah, dat verklaart de BNB stijging:

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ebbie73 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:58:
[...]

Same here, mijn hoeveelheid is nu bijna 2 BTC waard... Geen idee waar dit heen gaat.
Dus jij hebt nu 2 btc in een shitcoin zitten waarvan niemand weet wat het is? Nice.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/616ZlNdKYJXOjg0jRY_A_5NPxGM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/21MnCmktnnKyzFY4jTgFRWOJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:09
Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:18:
[...]

Dus jij hebt nu 2 btc in een shitcoin zitten waarvan niemand weet wat het is? Nice.
WSB approves this!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Niemand weet dit van mij maar ik heb inmiddels zo'n 14 btc in Doge zitten, dank nog voor het advies @Verwijderd! Geen idee waar dit heen zal gaan!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

@BMJ1971 als je wilt beginnen met traden dan zou ik op binance beginnen. Grote exchange met veel volume. Volume is belangrijk om goede prijs te krijgen en om snel te kunnen (ver)kopen. Exchanges met lage volumes zou ik links laten liggen tenzij het echt niet anders kan.

Verdwijnende coins heb je allen maar als je je beveiliging niet goed op orde hebt (gebruik 2fa), vage mails opent en doorklikt, je private Keys weggeeft, overmaakt naar incompatibel adres of naar adres dat niet van jou is. Verder niks.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:31:
Niemand weet dit van mij maar ik heb inmiddels zo'n 14 btc in Doge zitten, dank nog voor het advies @Verwijderd! Geen idee waar dit heen zal gaan!
En dan te bedenken dat je er nog 50 in moet ladderen...

Een leuke manier om speels en financieel verantwoord met Doge te beginnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:35:
[...]

En dan te bedenken dat je er nog 50 in moet ladderen...

Een leuke manier om speels en financieel verantwoord met Doge te beginnen.
Alles op zijn tijd! En inderdaad het moet wel verantwoord en leuk blijven.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Wat kunnen sommigen van jullie toch keer op keer weer hilarische opmerkingen plaatsen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
spok9 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:39:
Wat kunnen sommigen van jullie toch keer op keer weer hilarische opmerkingen plaatsen _O-
Volgens mij zijn bovenstaande heren bloedserieus in hun analyse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zijn we een keer serieus, is het ook weer niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Slux schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:40:
[...]

Zijn we een keer serieus is het ook weer niet goed.
Die lijn is ook zooooo dun... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spok9 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:42:
[...]

Die lijn is ook zooooo dun... :*)
Hier niet meer inmiddels. Voel bijna niks meer van die hopium.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Hilarisch? Jong vertrouw die gasten hier voor geen millimeter.
Taro is een grote blauwe vinvis, Crypts zit niet voor niks op Cyprus van zijn pensioen te genieten op zn 41e en Slux heeft een abo op de brug omdat hij daar in crypto dealt. En Jaapio, Jaapio is een amateur-hondenfokker, vandaar zijn liefde voor DOGE.
En zo is er voor ieder hier wel wat te zeggen.
Kijkt uit voor Ali Baba, hij speurt je schatkamer op en rooft het helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MrWilliams schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:08:
Ik denk dat je het wel allemaal uitgelegd krijgt, maar het lijkt me een kleine moeite om t qua boekhouding te scheiden.
Maar aan het begin van deze discussie was al vastgesteld dar het naar aparte wallets ging.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zou de lancering nu wel samenvallen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Ik weet het nog als de dag van gisteren.. met @Verwijderd dagje Texel... dat dat heb ik geweten.. Hopium spuit nog uit mijn oren.

Uit de oude doos:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm7oGUcthmATo_eNrtqYipKVvww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large

En koud dat het was! Man man man..

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 19-12-2020 14:52 ]

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:46:
[...]

Hilarisch? Jong vertrouw die gasten hier voor geen millimeter.
Taro is een grote blauwe vinvis, Crypts zit niet voor niks op Cyprus van zijn pensioen te genieten op zn 41e en Slux heeft een abo op de brug omdat hij daar in crypto dealt. En Jaapio, Jaapio is een amateur-hondenfokker, vandaar zijn liefde voor DOGE.
En zo is er voor ieder hier wel wat te zeggen.
Kijkt uit voor Ali Baba, hij speurt je schatkamer op en rooft het helemaal leeg.
Zo was ik laatst nog op een online conferentie met een aantal belangrijke hoge heren uit het wereldje.

Helaas ben ik niet zo'n held met Engels (Fries). Dus bij mijn introductie op microsoft teams stelde ik me als volgt voor:

'Jes hallo, eh... My name is dus Jaapio out of de Netherlands and I also fok the dogs...'

Hierna logde veel mensen uit en kreeg ik een ban op het kanaal.

Weg winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:51:
'Jes hallo, eh... My name is dus Jaapio out of de Netherlands and I also fok the dogs...'
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Zo was ik laatst nog op een online conferentie met een aantal belangrijke hoge heren uit het wereldje.

Helaas ben ik niet zo'n held met Engels (Fries). Dus bij mijn introductie op microsoft teams stelde ik me als volgt voor:

Weg winst.
Jij moet het ook alleen bij dit topic houden, het maakt niet uit waar je komt je krijgt toch wel een ban, gelukkig kan onze opper baas je op tweakers redden, maar daar buiten is een probleem.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:58:
[...]

Jij moet het ook alleen bij dit topic houden, het maakt niet uit waar je komt je krijgt toch wel een ban, gelukkig kan onze opper baas je op tweakers redden, maar daar buiten is een probleem.
1 gast keek nog verbaasd en vroeg:

'I beg you pardon?'

Dus ik zeg:

'Nee not paarden, dogs...'

Maar dat kwam al niet meer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 08:25
Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:50:
Ik weet het nog als de dag van gisteren.. met @Verwijderd dagje Texel... dat dat heb ik geweten.. Hopium spuit nog uit mijn oren.

Uit de oude doos:

[Afbeelding]

En koud dat het was! Man man man..
Een lijntje snuiven met BTC c.q. cypto gaat dan wel moeilijk worden in de toekomst... of je moet het blaadje met seedwoorden gebruiken 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
[...]

Weg winst.
Dat probleem heb ik vaak op online conferenties in het Nederlands.
'Joa iech bin does der Aalie uut Limburreg..' en tuut tuut tuut de meesten verlaten de call. Zal vast door mn naam komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
metallicattim schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:00:
[...]

Een lijntje snuiven met BTC c.q. cypto gaat dan wel moeilijk worden in de toekomst... of je moet het blaadje met seedwoorden gebruiken 7(8)7
Gewoon met pvc buizen, gaat prima.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:02:
[...]

Zeker! Op de foto is een TL buis, dat gaat niet he. 8)7

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
en lift off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 08:25
Pelox schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:02:
[...]

Dat is toch niet dezelfde gedachte als met een briefje van €100 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
2 mooie lift offs tegelijkertijd, hopelijk is die van SpaceX de enige die succesvol terug naar de beginpositie is teruggekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

ATH incoming bro's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ah wat een weak hands ook weer :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
Victor Belli schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:22:
[...]

Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd :)
Nee maar Rome werd daarna wel... och laat maar XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik gok op een fake-out

Pagina: 1 ... 6 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!