Orderboeken zijn onzin. Meeste orders zijn fake.DylanV1990 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:26:
Wat denken jullie van die sell wall rond 30k? Lijkt mij zeer fors, maar ik kijk daar niet dagelijks naar..
Tot het moment dat ze dat niet zijnThe Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:29:
[...]
Orderboeken zijn onzin. Meeste orders zijn fake.
Zero.
Is dat ook zo als het om ruim 1 miljoen BTC gaat? Het door sommigen spelen met een paar BTC kan ik me voorstellen, maar 1 miljoen BTC verkooporders is wel andere koek, denk ik.The Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:29:
[...]
Orderboeken zijn onzin. Meeste orders zijn fake.
EDIT: ik bedoelde 1000 BTC en geen 1 miljoen
[ Voor 7% gewijzigd door DylanV1990 op 02-01-2021 09:48 ]
Zodra de prijs $29.990 is (if ever) nog eens kijken hoeveel er nog staatDylanV1990 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:37:
[...]
Is dat ook zo als het om ruim 1 miljoen BTC gaat? Het door sommigen spelen met een paar BTC kan ik me voorstellen, maar 1 miljoen BTC verkooporders is wel andere koek, denk ik.
Uit nieuwsgierigheid: op welke exchange kijk je?
[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 02-01-2021 08:48 ]
Ja dat kan wel, het zijn allemaal bots die telkens de orders verplaatsen, kunnen dus zomaar verdwijnen als de prijs in de buurt komt.DylanV1990 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:37:
[...]
Is dat ook zo als het om ruim 1 miljoen BTC gaat? Het door sommigen spelen met een paar BTC kan ik me voorstellen, maar 1 miljoen BTC verkooporders is wel andere koek, denk ik.
Zero.
Niet meer of minder dan normaal.DylanV1990 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:26:
Wat denken jullie van die sell wall rond 30k? Lijkt mij zeer fors, maar ik kijk daar niet dagelijks naar..
ATH
JaAMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:59:
Kopen jullie elke maand trouwens gewoon een plukje erbij? Los van de stand van BTC? (Ala beleggen?)
ATH
Das het beste voor je hart en de simpelste manier om over 5-10 jaar een leuke zakcent eraan over te houden.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
We verwachten er nu 30...
Nee, ik heb bijgekocht vanaf midden 2018 tm maart dit jaar. Nu koop ik niks bij en is het juist de bedoeling dat ik er fiat uit ga halen, hopelijk lukt dat dit keer beter dan in 2017.AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:59:
Kopen jullie elke maand trouwens gewoon een plukje erbij? Los van de stand van BTC? (Ala beleggen?)
ATH
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 02-01-2021 09:06 ]
Zero.
ja blijft een heerlijke munt. Zal altijd wel een deel van in mijn PF blijven zitten. Heb 1e sell staan bij 55 satsBever! schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:00:
Haha doge topkek
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op welke timeframe?wdbtje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:17:
[...]
Lang geleden dat we nog een Bart gezien hebben, zou het dan nu?
Gaat ETH eindelijk terug naar $80?
Op de 4H zou het dan naar +-640 gaan, wat niet zo'n gigantische dip is. Laten we dus nog maar even stijgen om de echte dip groter te kunnen makenThe Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:18:
[...]
Op welke timeframe?
Gaat ETH eindelijk terug naar $80?
Iedereen denk ik. Reddcoin. Bestaat die nog?AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:27:
Iemand bekend met RDD?
Zero.
Ik word heel bearish als Reddcoin weer aandacht krijgtAMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:27:
Iemand bekend met RDD?
Of het is nu echt de start van een alt rally?The Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:35:
[...]
Ik word heel bearish als Reddcoin weer aandacht krijgt
Zero.
Verwijderd
Jazeker. Ooit gekocht voor rond de anderhalve cent per stuk.AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:27:
Iemand bekend met RDD?
Kopen?
Sorry, had ik er beter direct bij kunnen zetten. Ik kijk eigenlijk altijd op binance. Maar ik zie nu ook dat ik 1000 BTC bedoelde en niet 1 miljoen.The Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:48:
[...]
Zodra de prijs $29.990 is (if ever) nog eens kijken hoeveel er nog staatik denk weinig.
Uit nieuwsgierigheid: op welke exchange kijk je?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Een sell wal wordt heel erg snel opgegeten door arbitrage bots als op een andere exchange de prijs hoger ligt dan de huidige prijs. 500 Bitcoin in <30 seconden is dan niets. Ze hebben dus niet zoveel gevolgen.DylanV1990 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:26:
Ja, de meeste mensen hier zijn al door die fase heen en laten dat soort coins tegenwoordig heel bewust links liggen.AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:27:
Iemand bekend met RDD?
Lage prijs != nieuwe Bitcoin.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Helder hoor, dank je!Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:44:
[...]
Een sell wal wordt heel erg snel opgegeten door arbitrage bots als op een andere exchange de prijs hoger ligt dan de huidige prijs. 500 Bitcoin in <30 seconden is dan niets. Ze hebben dus niet zoveel gevolgen.
- Taro
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/QQoNHru6NYcHyswYHqzMZ3Hz.png?f=user_large)
Ok, die van 29.350/400 zijn lucky shots, worden waarschijnlijk niet gehit. Die daarboven hopelijk wel:
:fill(white):strip_exif()/f/image/dz9uhgkek9AJ0yM6zctBNCcK.png?f=user_large)
Edit: Oeps, vergeten bij te werken: Geraakt, behalve idd de laagste 2, met een market buy alsnog voor ingekocht
[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 02-01-2021 14:57 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Eerst gifjes die impliceren dat we flink droppen, maakt het lekker spannend. Moon-geroep zonder te weten of we verder zijn gestegen dan die zogenaamde grote drop
En dat allemaal terwijl we opnieuw een ATH hebben gezet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hahaha, dat is precies wat ik ook dacht!Richh schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:01:
Het blijft leuk om in de ochtend niet direct de koersen te bekijken, maar gewoon even dit topic door te lezen.
Eerst gifjes die impliceren dat we flink droppen, maakt het lekker spannend. Moon-geroep zonder te weten of we verder zijn gestegen dan die zogenaamde grote drop
Net goede tijden slechte tijden (al kijk ik dat dan weer niet).
Ik lul ook zomaar wat
Blij zijn met een nieuwe ath? Pfff dat is zo 2020Richh schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:01:
Het blijft leuk om in de ochtend niet direct de koersen te bekijken, maar gewoon even dit topic door te lezen.
Edit: Beste wensen allemaal nog.
[ Voor 3% gewijzigd door toilet_paper op 02-01-2021 10:16 ]
Pelox schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:37:
[...]
Of het is nu echt de start van een alt rally?
[ Voor 17% gewijzigd door The Redman op 02-01-2021 10:21 ]
Dit is de bron. Het blijft uiteraard vol met aannames.Specy schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:07:
[...]
Even gegoogled, en deze getallen kloppen niet - ze klonken al veel te laag. Die 0.22 BTC bijvoorbeeld om bij de rijkste 1% te horen, dat is wat je nodig hebt als je IEDEREEN in de hele wereld meetelt, dus ook mensen die geen Bitcoins hebben en er misschien zelfs nog nooit van gehoord hebben. Als je het hebt over mensen die Bitcoins hebben dan komen schattingen die ik vond rond de 15 BTC uit om bij de 1%-ers te horen. (Wat me wel weer erg veel lijkt - zou echt 1% van de mensen die Bitcoins hebben 360.000 euro erin hebben zitten?)
Dat zijn dan wel weer getallen van een jaar geleden, ik kan me voorstellen dat het nu een stuk minder is omdat mensen die veel hadden nu wel wat verkocht zullen hebben.
YouTube: How to Retire on Bitcoin BTC
Bitcoin - A weapon of mass disruption
$SXP Token Deflation - Today 53,372 SXP 🔥👀📈 were burned from @binance card users - A total of 671,295 SXP have been burnt until today - More about it here: https://t.co/pjNI4jy5Jw pic.twitter.com/i3NjZySaUj
— Bebo (@beboya_2009) 2 januari 2021
Ruim 50k SXP per dag dus. En er komen ongeveer 40k per dag bij aan staking rewards. Gaat dus de goede kant op
[ Voor 35% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-01-2021 11:00 ]
Helaas heeft de brandstapel minder effect op de prijs, zie ook BNB. NEXO heeft een buyback en dat helpt beter om de prijs vast te houden cq te verhogen. Ik heb geen SXP & NEXO.Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:53:
Voor de SXP (bag)hodlers. De 0 fees promotie van Binance is afgelopen. Vanaf gisteren worden er weer SXP tokens geburned bij transacties van de Swipe en Binance kaarten.
Ruim 50k SXP per dag. Klinkt als een beste brandstapel.
[Twitter]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik denk dat de burn die BNB elk kwartaal doet voor de afgelopen jaren er mede verantwoordelijk voor is dat het een stabiele top alt is gewordenZhou schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:00:
[...]
Helaas heeft de brandstapel minder effect op de prijs, zie ook BNB. NEXO heeft een buyback en dat helpt beter om de prijs vast te houden cq te verhogen. Ik heb geen SXP & NEXO.
Weeeeeeee naar beneeeeeee
- Taro
- Niet online
- Taro
- Niet online
Zie je de betaling wel staan? Of helemaal niet? Is normaal gesproken direct zichtbaar en wordt dan binnen 1-2 dagen definitief afgeboekt incl. BNB refunds.jvp schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:29:
Gister voor het eerst gebruik gemaakt van mijn Binance kaart. Het werkt zo soepel dat er nog niks is afgeschreven... goedkoper boodschappen doen kan toch niet? Iemand enig idee hoe lang de verwerkingstijd is?
Ik gebruik hem zodat ik direct met mijn crypto winst kan betalen en ik er niks van merk op mijn betaalrekening.mjoaris schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:33:
Gebruiken jullie die kaart voornamelijk vanwege 8% cashback? Ik heb mijzelf er niet echt in verdiept los van wat oppervlakkige informatie van Binance zelf, maar ben wel benieuwd naar jullie redenen voor die kaart.
Zero.
Zonder kaart hoor je niet bij de cryptohipsters.mjoaris schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:33:
Gebruiken jullie die kaart voornamelijk vanwege 8% cashback? Ik heb mijzelf er niet echt in verdiept los van wat oppervlakkige informatie van Binance zelf, maar ben wel benieuwd naar jullie redenen voor die kaart.
De info op de site is inderdaad erg oppervlakkig. Hij lijkt volledig gratis in gebruik, maar dat er eenmalig 15 dollar voor de kaart moet worden betaald. Klopt dat?mjoaris schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:33:
ja mij teveel gedoe allemaal. koop toch alles online kom nooit meer ergens in een winkel. Maargoed als dit crypto verder op gang helpt in de wereld, prima. More free moneyzz for meSlux schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:34:
[...]
Zonder kaart hoor je niet bij de cryptohipsters.
Je kan ook met de cc online spul kopen.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:38:
[...]
ja mij teveel gedoe allemaal. koop toch alles online kom nooit meer ergens in een winkel. Maargoed als dit crypto verder op gang helpt in de wereld, prima. More free moneyzz for me
- Taro
- Niet online
De Binance Card is gratis, gebruik is ook gratis. Voordeel voor Binance zit hem in andere zaken.Isaya schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:35:
[...]
De info op de site is inderdaad erg oppervlakkig. Hij lijkt volledig gratis in gebruik, maar dat er eenmalig 15 dollar voor de kaart moet worden betaald. Klopt dat?
credit card heb ik ook al 4 jaar niet meer aangeraakt. Heel soms nog paypal voor china shitkeepitfrosty schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:42:
[...]
Je kan ook met de cc online spul kopen.
Ik zie helemaal niks staan en kan ook niks terug vinden... is een online betaling geweest. Maar ook die zou toch direct zichtbaar moeten worden?Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:31:
[...]
Zie je de betaling wel staan? Of helemaal niet? Is normaal gesproken direct zichtbaar en wordt dan binnen 1-2 dagen definitief afgeboekt incl. BNB refunds.
Zelf zou ik de winst alleen niet aan de boodschappen uitgeven maar weer verder bijkopen.
Reden bij LTC is de resistance op daily chart, zitten er al enige tijd tegenaan te beuken en wil toch wat winst opnemen indien we er niet door zouden geraken
/f/image/6PuEFrUo3Dvkh0HnZK2ll0rN.png?f=fotoalbum_large)
Reden bij BTC is dat ik mezelf had voorgenomen rond 30k toch maar wat te verkopen indien dit de top was
Ik heb nu mijn binance card gekoppeld aan paypal en daarbij ook allerlei abonnementen etc. Wel makkelijk zo.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:44:
[...]
credit card heb ik ook al 4 jaar niet meer aangeraakt. Heel soms nog paypal voor china shit
Zero.
ja schreef het hierboven ook al, en heb nu ook 30% van mijn btc naar binance verplaatst.wdbtje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:46:
50% van LTC en 25% van BTC overgezet naar Kraken.
Reden bij LTC is de resistance op daily chart, zitten er al enige tijd tegenaan te beuken en wil toch wat winst opnemen indien we er niet door zouden geraken[Afbeelding]
Reden bij BTC is dat ik mezelf had voorgenomen rond 30k toch maar wat te verkopen indien dit de top was
Ik heb inmiddels al 100x tegen mezelf gezegd wat te verkopen bij bedrag x maar ben blij dat ik dat nog steeds niet heb gedaan. Ik hou het voorlopig vast maar heb welwdbtje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:46:
50% van LTC en 25% van BTC overgezet naar Kraken.
Reden bij LTC is de resistance op daily chart, zitten er al enige tijd tegenaan te beuken en wil toch wat winst opnemen indien we er niet door zouden geraken[Afbeelding]
Last van zwakte handjes...
abonnementen waarvan? Ik heb 0 abonnementen. Nergens voor nodigPelox schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:49:
[...]
Ik heb nu mijn binance card gekoppeld aan paypal en daarbij ook allerlei abonnementen etc. Wel makkelijk zo.
- Taro
- Niet online
Zat er nog een andere card tussen? Bijv. Curve? Of direct met de Binance Card betaald?jvp schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:45:
[...]
Ik zie helemaal niks staan en kan ook niks terug vinden... is een online betaling geweest. Maar ook die zou toch direct zichtbaar moeten worden?
Zou inderdaad direct zichtbaar moeten worden, maar geef het anders even een paar uur.
Ik zet de ontvangen BNB direct over naar de spot wallet, hoef ik minder BNB in te kopengijsvogel schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:46:
Zelf zou ik de winst alleen niet aan de boodschappen uitgeven maar weer verder bijkopen.
Binance verdient natuurlijk aan de fee's en hoopt daarbij dat als je dan toch geld op de exchange hebt staan dat je er ook crypto mee gaat kopen.gijsvogel schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:46:
Voor niets gaat alleen de zon op natuurlijk.
Heb je toevallig kinderen?anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:49:
[...]
abonnementen waarvan? Ik heb 0 abonnementen. Nergens voor nodig
[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 02-01-2021 11:56 ]
Dat zei ik tegen mezelf in 2017 ook, heb toen winst van x20 laten verdampen. Nu maar zekere voor het onzekere nemenjvp schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:49:
[...]
Ik heb inmiddels al 100x tegen mezelf gezegd wat te verkopen bij bedrag x maar ben blij dat ik dat nog steeds niet heb gedaan. Ik hou het voorlopig vast maar heb wel
Last van zwakte handjes...
Spotify, Netflix dat soort zaken. Loopt allemaal via PayPal en dus via binance.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:49:
[...]
abonnementen waarvan? Ik heb 0 abonnementen. Nergens voor nodig
Zero.
Het is een debit card toch? Krijg je dan een aparte wallet voor deze kaart waar je crypto en of euro’s op kunt zetten?Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:43:
[...]
De Binance Card is gratis, gebruik is ook gratis. Voordeel voor Binance zit hem in andere zaken.
Weet je het zeker? De 21W staat op 15.4k.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:08:
als we onder de 29300 (onderkant rising wedge) zakken gooi ik denk ik 30% van mijn btc PF naar fiat. Heb het gevoel dat dit het was en dat we terug gaan naar de 21 weekly. Mocht er toch nog een leg up komen dan zou 33 a 34 best nog wel kunnen voor we down gaan.
De 21D vind ik logischer, die staat op 24.5k.
Reden hiervoor is dat ik de vraag totaal niet zie afnemen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
heb ik allemaal niet. Ik download alles met torrents, als er ooit 1 dienst komt waar ik alles kan kijken ben ik bereid er voor te betalen, eerder niet. Spotify is gratis in mijn auto en thuis luister ik of youtube (met adblocker) of iets van mijn 200k MP3's. Telefoon, inet enz is allemaal betaald door mijn baas.Pelox schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Spotify, Netflix dat soort zaken. Loopt allemaal via PayPal en dus via binance.
- Taro
- Niet online
Ja, die kan je op https://www.binance.com/en/cards/dashboard vinden als je je hebt aangemeld.xantos schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:55:
[...]
Het is een debit card toch? Krijg je dan een aparte wallet voor deze kaart waar je crypto en of euro’s op kunt zetten?
17,2 zit ie. Ik kijk naar het verleden en in vorige bull run ging ie 6x terug naar de 21w. En dat viel telkens samen met een RSI van boven de 90. Die is nu 92. Ik sell iig op het moment als breakout uit de risingwedge naar onderen confirmed is. Is alsnog maar 30% van mijn PF. Rest blijft hodlMrWilliams schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:55:
[...]
Weet je het zeker? De 21W staat op 15.4k.
De 21D vind ik logischer, die staat op 24.5k.
Reden hiervoor is dat ik de vraag totaal niet zie afnemen.
[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 02-01-2021 12:01 ]
De bullrun op enkel BTC is al een tijdje bezig, mensen als Madelon Vos geloven in een 100k value. Alts hebben het moeilijk onder deze run.
Cyclisch kon deze bullrun deels worden voorspeld, en het einde volgens de voorspelling zal ergens oktober 2021 liggen. Indien BTC zou sterk blijft en dit jaar daadwerkelijk naar 100k doorstijgt zullen de alts een moeilijk jaar beleven?
En wat na de run? 4 jaren van wederom rust? BTC die weer wat zakt richting 30k? Alts die grotendeels doodbloeden? Of juist allen opveren zoals in 2017?
Thanks duidelijk.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:57:
[...]
17,2 zit ie. Ik kijk naar het verleden en in vorige bull run ging ie 6x terug naar de 21w. En dat viel telkens samen met een RSI van boven de 90. Die is nu 92. Ik sell iig op het moment als breakout uit de risingwedge naar onderen confirmed is. Is alsnog maar 30% van mijn PF. Rest blijft hodl
[Afbeelding]
Wat wel opvallend is aan deze run is dat hij iets eerder is gekomen als in de grote cycle voorspeld werd. Of hij gedurende de downtrend weer herpakt of dat hij voor blijft lopen valt nog te bezien...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nice die dagen, had ik nog niet gezien. is nu iig een stuk om goed in de gaten te houdenMrWilliams schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:12:
[...]
Thanks duidelijk.Ik zie dat je de EMA gebruikt. Dat helpt ook. De MA staat een stukje lager. Als je naar het verleden kijkt is het misschien ook handig om het aantal dagen van de vorige klim te timen. Dat waren er volgens mij (uit het hoofd) 91. We zitten nu op dag 87.Wat dat betreft begint het inderdaad op te lijken dat 'de top' voor nu bereikt is.
Wat wel opvallend is aan deze run is dat hij iets eerder is gekomen als in de grote cycle voorspeld werd. Of hij gedurende de downtrend weer herpakt of dat hij voor blijft lopen valt nog te bezien...
Verwijderd
Ik bekijk het momenteel zo:r0bb schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:06:
Wat verwachten jullie van crypto in 2021?
De bullrun op enkel BTC is al een tijdje bezig, mensen als Madelon Vos geloven in een 100k value. Alts hebben het moeilijk onder deze run.
Cyclisch kon deze bullrun deels worden voorspeld, en het einde volgens de voorspelling zal ergens oktober 2021 liggen. Indien BTC zou sterk blijft en dit jaar daadwerkelijk naar 100k doorstijgt zullen de alts een moeilijk jaar beleven?
En wat na de run? 4 jaren van wederom rust? BTC die weer wat zakt richting 30k? Alts die grotendeels doodbloeden? Of juist allen opveren zoals in 2017?
Lockdown, pandemie, vaccins, economische crisis, fijnstof, Co2, microplastics, fossiele brandstoffen, klimaatverandering, fiat printers, centrale banken, negatieve rente, shitcoins, regulaties, cash verbanning...
Bitcoin.
Geen idee wat ik hiermee probeer te zeggen, maar doe er absoluut je voordeel mee.
heerlijk. Mijn dag kan al niet meer stuk. Had ze op 17 sats gekocht paar weken terug.Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Much sats, very lambo.
Such moon.
Zie DaveTheWave... die heeft meer van dit soort dingen. Hij heeft het meestal goed.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:14:
[...]
nice die dagen, had ik nog niet gezien. is nu iig een stuk om goed in de gaten te houden
Verwijderd
Hier ook 17 sats. Sell op 47, maar... Ik wil ze liever helemaal nooit meer kwijt.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:18:
[...]
heerlijk. Mijn dag kan al niet meer stuk. Had ze op 17 sats gekocht paar weken terug.
Want lievelingsmuntje.
Ti.. Hij zit nu in een driehoek kan zeker nog verder naar boven gaanStokstaart schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:01:
Iemand toevallig wat TA gedaan op THETA? Ik ben net met een klein plukje uitgestapt en ben een buy order aan het bepalen, golden pocket lijkt te liggen rond $ 1.15.
thanks, ken ik niet. Ga ik eens ff checkenMrWilliams schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:19:
[...]
Zie DaveTheWave... die heeft meer van dit soort dingen. Hij heeft het meestal goed.
nee heb er ook wat (geloof 1m, sinds 2014) op mijn trezor, die doe ik nooit meer weg, al stopt het netwerk te bestaan, ik neem ze mee me graf in. Rest staat op binance en handel ik mee, sell nu staan op 55Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:19:
[...]
Hier ook 17 sats. Sell op 47, maar... Ik wil ze liever helemaal nooit meer kwijt.
Want lievelingsmuntje.
De grote jongens/bedrijven staan aan de kantlijn mee te kijken. Ben benieuwd of zij ook in gaan stappen, dan kan de 50k / 100k wel bereikt worden.r0bb schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:06:
MarsRover
je komt 2 jaar te laat met deze opmerking.MrMoon schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:24:
[...]
De grote jongens/bedrijven staan aan de kantlijn mee te kijken. Ben benieuwd of zij ook in gaan stappen, dan kan de 50k / 100k wel bereikt worden.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hier Dash, zec en XMR de deur uit gedaan. Aardig pijnlijk, want XMR was 7% van m'n pf...DJ-Promo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:14:
Heb wat DASH, of ik zet ze nu allemaal op de Ledger en zie wel of ik doe ze snel de deur uit, of bij een opleving?
Hier 4% DASH in mijn PF. Heb ook nog wat XVG haha.WhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:27:
[...]
Hier Dash, zec en XMR de deur uit gedaan. Aardig pijnlijk, want XMR was 7% van m'n pf...
Ga DASH naar Binance sturen en kijk ik wel op hoeveel ik ze verkoop.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BCH gaat BTC flippenenr0bb schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:06:
Meer grote partijen gaan bitcoin ondersteunen in hun producten. Na Paypal is Apple de volgende verwacht ik. Voor de gemiddelde Henk en Ingrid is het nu nog te ingewikkeld, maar zodra je bijvoorbeeld op je iPhone een ingebouwde wallet hebt om coins te kopen en op slaan veranderd de zaak. Als dat gebeurt kunnen we wel een flinke sprong omhoog qua prijs verwachten.r0bb schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:06:
Daarnaast opkomst van bitcoin etf's, meer fonsen etc etc. Allemaal extra geld wat bitcoin in gaat stromen.
Vooralsnog denk ik dat we de binnen 3 maanden al wel de 50k gaan zien. Eind van het jaar minimaal 100k.
Groot respect voor de daytraders. Mijn hart zou bezwijken.
Fixed itsh4d0wman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:39:
XMR is de Bitcoin onder de privacy coins dus ik hou ze gewoon en ik vind het ook noodzakelijk dat er een privacy coin blijft bestaan voor mensen die drugs online willen kopen. Er was 1 darknet market een dag eerder compleet op XMR overgegaan (dus geen Bitcoin support meer). Die zijn ook iets minder blij denk ik
Maar moeten mensen zelf weten hoor, liever dat men online koopt dan op straat. Ben sowieso al voor legalisatie van de meeste middelen.
Unbelievable!WhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:15:
Ik denk dat ie er nu aan komt, de 30K
Dit klinkt goed! Ook maar eens uitzoekenTaro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:50:
[...]
Heb je toevallig kinderen?Hier gaan o.a. de abonnementen van YouTube Premium, Roblox, Netflix, wat Google diensten, etc. eraf. Daarnaast betalen we er bij de Jumbo mee, op Amazon, Bol.com, Booking.com, etc.
Waar blijft ze Jaapio?WhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:15:
Ik denk dat ie er nu aan komt, de 30K
Ik lul ook zomaar wat
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UYkAYJ4YSo2ng4wQ3JyqGhSF.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/LsmKWYcx0RWNujJgWKCPKZhO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K0ijQdBU9c5rpWl3Fi3lNIdq.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6wduMSAdmb8EwPY8cOfuLqpY.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/v6Uq7JjLiQLutKqln6RxHsaf.jpg?f=fotoalbum_large)