- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Yes!!! Nog maar een x3.3 en ik ga verkopen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
- Taro
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ja als die wedge naar boven breekt (prikte er net al door) zit je zo over de 31 en verder. Houd iig 30% pf online voor een sell als de top in isgreen-tea schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:25:
Dit gaat nog even door als ik zo het orderbook zie op bitmex. 31k incomming
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lijkt mij sterk dat Apple zo snel instapt. De market cap van Bitcoin is nog te laag voor Apple.PWSteal schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:56:
[...]
Meer grote partijen gaan bitcoin ondersteunen in hun producten. Na Paypal is Apple de volgende verwacht ik.
Vooralsnog denk ik dat we de binnen 3 maanden al wel de 50k gaan zien. Eind van het jaar minimaal 100k.
Apple heeft bijna 18 miljard in cash (https://finance.yahoo.com/quote/AAPL/balance-sheet?p=AAPL zie total assets > current assets > cash) en Bitcoin totale market cap is nu 560 miljard. Dus dan zou Apple 3,5% in Bitcoin moeten hebben wat zij en vele andere bedrijven nog te veel vinden. Het gaat hen niet om goedkoop inkopen en daarna voor meer verkopen. Ze zoeken een asset waar de waarde stabiel is en dus niet waar grote bedrijven de koers kunnen beinvloeden.
Ik denk dat bedoeld wordt dat Apple bitcoin opneemt in Apple Pay, niet dat Apple ineens zijn cashreserves zelf in bitcoin gaat steken.Qunix schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:30:
[...]
Lijkt mij sterk dat Apple zo snel instapt. De market cap van Bitcoin is nog te laag voor Apple.
Apple heeft bijna 18 miljard in cash (https://finance.yahoo.com/quote/AAPL/balance-sheet?p=AAPL zie total assets > current assets > cash) en Bitcoin totale market cap is nu 560 miljard. Dus dan zou Apple 3,5% in Bitcoin moeten hebben wat zij en vele andere bedrijven nog te veel vinden. Het gaat hen niet om goedkoop inkopen en daarna voor meer verkopen. Ze zoeken een asset waar de waarde stabiel is en dus niet waar grote bedrijven de koers kunnen beinvloeden.
Ben benieuwd waar dit ophoudt voor die rupsjes nooitgenoeg. Van mij mag het tot de 400k duren.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
#eurobagholder
#btcminimalist
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 02-01-2021 13:38 ]
Zero.
The CO2 that gets freed during the oil drilling is normally a liability for oil companies as they have to burn it into the atmosphere, which results in fines. However, there are ways to utilize it instead of wasting it, and electricity generation is one of them.
Vekus placed a shipping container housing 150 units of Bitmain’s Antminer S7 ASICs on the site, Gazpromneft announced via the Russian crypto news outlet Forklog, and in one month the machines mined 1.8 BTC using 49,500 cubic meters of gas.
https://www.nasdaq.com/ar...-on-gas-energy-2020-12-30
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
Eigenlijk veel meer Apple heeft 190 mld dollar aan kas reserve en securities zoals obligaties.Qunix schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:30:
[...]
Lijkt mij sterk dat Apple zo snel instapt. De market cap van Bitcoin is nog te laag voor Apple.
Er zijn dagen dat ik het voor minder doe
Begin maar alvast met de 31k versie. Je krijgt het nog drukker als het zo door gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:43:
Holy crap, even een klusje, dikke moon!
[Afbeelding]
Wooohooooo!!!!![]()
Mooi man!Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:43:
[Afbeelding]
Wooohooooo!!!!![]()
En nu snel aan de 31K werken
Het voelt nog als de dag van gisteren dat we de 20k doorbroken hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:43:
[Afbeelding]
Wooohooooo!!!!![]()
Hier een pluk BTC verkocht op 24799 voor euries die de verbouwing ingaan :-)
Hier valt niet tegenop te TA-en. Compleet doorgedraaid.
[ Voor 34% gewijzigd door green-tea op 02-01-2021 13:46 ]
Dat was vorige week. Die is alweer terug naar Bethlehem.
Moon, lambo
Verkeerde valutatekentoilet_paper schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:47:
Bybit €30998,50, nog net niet
Euro?toilet_paper schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:47:
Zero.
Als die 30k EUR was had ik 'm verkocht...toilet_paper schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:47:
Begin 2022 komt iegreen-tea schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:51:
Waar blijft die dikke red candle nou
Ik zie een driedubbele head and shoulders die een handstand doet.MrWilliams schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:46:
Gooi al je TA maar het raam uit voor dit jaar.
Hier valt niet tegenop te TA-en. Compleet doorgedraaid.
Valt mee.
Het enige in dit marktje wat écht lijp gaat is BTC, sommige proberen nog enigszins bij te blijven.
jammer jammer..... je kunt tegen 1,6% lenen bij de bank voor die verbouwing, dan hadden je BTC nog meer rendement kunnen makentoilet_paper schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:45:
[...]
Hier een pluk BTC verkocht op 24799 voor euries die de verbouwing ingaan :-)
Alleen nu even het niveau omhoog zien te krijgen.Chaes schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:52:
https://www.nu.nl/cryptov...ens-van-30000-dollar.html
Nu.nl is er snel bij deze keer....
Cryptomunten winnen aan populariteit doordat grote bedrijven als PayPal steeds meer interesse tonen. Dat voedt de hoop dat de cryptovaluta's voor het grote publiek interessanter worden.
Daarnaast is er door steunmaatregelen vanuit overheden en centrale banken zo veel geld voorhanden, dat er ook meer geld in risicovollere investeringen wordt gestoken. Ook is er een groep mensen die verwacht dat de bitcoin - net als goud - een goede investering is, omdat er maar een beperkte hoeveelheid bitcoins beschikbaar is. Er zijn 21 miljoen bitcoins in omloop, waardoor de cryptomunt niet gevoelig is voor zaken als inflatie.
Winst pakken = altijd winnen.ruud2all schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:54:
[...]
jammer jammer..... je kunt tegen 1,6% lenen bij de bank voor die verbouwing, dan hadden je BTC nog meer rendement kunnen maken
MOOOOOOOONNNNNN!!!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
WhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:52:
[...]
Ik zie een driedubbele head and shoulders die een handstand doet.
hahah, ja dat .... ik zie allemaal lijntjes waar de koers dan absurd ver boven hangt... en hij wil niet terug.
Vermoed ook dat het lastig wordt om hem terug te krijgen naar 20k niveau vanwege Corporate HODL.
Je hebt besloten om je winst te pakken, daar kan je blij/trots op zijn. Dat je niet precies op die piek hebt verkocht is prima: dat lukt je toch nooit precies. Je hebt je winst gepakt, top gedaanruud2all schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:54:
[...]
jammer jammer..... je kunt tegen 1,6% lenen bij de bank voor die verbouwing, dan hadden je BTC nog meer rendement kunnen maken
Ach, wacht maar tot je de reacties leest.sampoo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Alleen nu even het niveau omhoog zien te krijgen.
[...]
Eerste zuurpruimen zijn al gearriveerd.
Alleen die laatste zin klopt obviously niet. Wat is er mis met de rest van het artikel?sampoo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Alleen nu even het niveau omhoog zien te krijgen.
[...]
Buy high, sell low!AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:00:
Winst pakken?
Dan hoeven we niet meer te switchen naar al die exchanges
- Taro
- Niet online
Vroeger kon je hier een externe afbeelding als avatar gebruiken, toen was dat mogelijk. Maarja, met al die externe inhoud wordt de veiligheid en snelheid er ook niet beter op,Victor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:04:
Kunnen we in dit topic geen ticker inbouwen?
Dan hoeven we niet meer te switchen naar al die exchanges
Een Chrome plugin kan wel een mooie optie zijn
Toch lekker! Een vriend appte me net ook al +200% nu! "moet ik m'n inleg cashen?"
Ze zeggen altijd, je kan maar beter geen mensen overhalen om iets te kopen want als het daalt..."
Voor deze keer gaat dat niet op
Grappig dat ik dan degene ben die achteraf niet heb geprofiteerd van de BTC run (€10K-€25K).
#rekt
Moon,lambo
Wss kan het ook met custom-css (als je wat vrijheid hebt met je js) maar jij bent dan de enige die het ziet.Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:08:
[...]
Vroeger kon je hier een externe afbeelding als avatar gebruiken, toen was dat mogelijk. Maarja, met al die externe inhoud wordt de veiligheid en snelheid er ook niet beter op,
Een Chrome plugin kan wel een mooie optie zijn
Idem hier, mijn moeder geholpen met de aankoop van wat bitcoin eind 2017. Daar heeft ze nooit iets mee gedaan. Zelf heb ik 2018 veel fouten gemaakt door te impulsief te verkopen (panicsell) of verkeerd aan te kopen.Tominatie schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:09:
Ik had een tijd geleden voor m'n broertje (na eindelijk m'n moeder te hebben overgehaald) €1000 aan bitcoin gekocht. Hij opende net zijn Delta appje en staat nu +190% op de aankoop.
Toch lekker! Een vriend appte me net ook al +200% nu! "moet ik m'n inleg cashen?"![]()
Ze zeggen altijd, je kan maar beter geen mensen overhalen om iets te kopen want als het daalt..."
Voor deze keer gaat dat niet op![]()
Grappig dat ik dan degene ben die achteraf niet heb geprofiteerd van de BTC run (€10K-€25K).![]()
#rekt
Moon,lambo
Intussen staat mijn moeder dik op 200%+. Ik sta net boven mijn inleg.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Dat er veel meer geld in omloop is, is niet de reden dat geld in zogeheten risicovollere investeringen wordt gestoken. Het grootste risico dat ervaren wordt is juist om in fiat te blijven zitten, door het inflatiegevaar dat van al het "bijdrukken" van dollars uitgaat. Bitcoin, aandelen en goud worden gezien als veilige havens om je daar tegen te wapenen.Victor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:57:
[...]
Alleen die laatste zin klopt obviously niet. Wat is er mis met de rest van het artikel?
De hoop dat bitcoin aan populariteit wint bij het grote publiek heeft niets te maken met de koersstijgingen, dat heeft bitcoin niet eens nodig om nog flink uit te gaan pakken.
Pohhhhh, das wel heel shitNutellaah schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:11:
[...]
Idem hier, mijn moeder geholpen met de aankoop van wat bitcoin eind 2017. Daar heeft ze nooit iets mee gedaan. Zelf heb ik 2018 veel fouten gemaakt door te impulsief te verkopen (panicsell) of verkeerd aan te kopen.
Intussen staat mijn moeder dik op 200%+. Ik sta net boven mijn inleg.
Ik ken ook iemand die Tesla had verkocht op €700(voor de stock split) en daarna ETH heeft gekocht. Klonk als een goed plan al met al.
ETH is zeker weten moon gegaan daarna maar Tesla deed er nog een paar schepjes bovenop
Je kan het niet altijd goed hebben,achteraf maak je vaak genoeg verkeerde keuzes...uiteindelijk moet je d'r gewoon niet veel van aantrekken en weer door. Tis maar money
BTC ook hoor.Pelox schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:15:
Eth monthly high!! Woohoo!!
Je kunt ook gewoon een pagina met binance BTCUSDT openen. De ticker verschijnt dan in de tab title.Qunix schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:20:
Een mod kan toch html in een post plaatsen? En is het ook mogelijk om een post "sticky" te maken? Of kan html geplaatst worden in de melding boven de quickreply?
Dit gaat nog niet parabolisch genoeg.
$40K over 7 dagen.
buy buy buy
Die pagina neemt wel onnodig veel resources in.MrWilliams schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:29:
[...]
Je kunt ook gewoon een pagina met binance BTCUSDT openen. De ticker verschijnt dan in de tab title.
Hoeveel DOGE kan ik ermee verdienen als ik dit ff maak? (een meescrollend dingetje met live waardes van crypto)
Ik zal je zeggen wanneer ik long ga, dan weet je dat die eraan zit te komen!Woohooo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:32:
Jemig wanneer komt die dikke rode candle nou eens? Voor m'n slaaptekort is het niet goed om nu weer in te stappen maar goed dat dacht ik op 18k ook 😐
Kun je dan meteen een tijdmachine bouwen voor mij?The Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:31:
[...]
Die pagina neemt wel onnodig veel resources in.
Hoeveel DOGE kan ik ermee verdienen als ik dit ff maak? (een meescrollend dingetje met live waardes van crypto)
Dan koop ik tegen de koers van ergens vorig jaar even wat Bitcoin in...
WOW!! Gaat ziek hard op aggr.trade!
[ Voor 73% gewijzigd door dehardstyler op 02-01-2021 14:38 ]
Imho gaan die nieuwe ATH's ook veel te voorzichtig voor flinke correcties. Natuurlijk kan het altijd (ik houd nog altijd rekening met een gigantische drop naar 20k niveau) maar ik blijf nog ff lekker zitten.Tominatie schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:31:
We deden er een kleine 2 weken over om de 20-30K zone te passeren.
Dit gaat nog niet parabolisch genoeg.
$40K over 7 dagen.
buy buy buy
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is een shitcoin die naar 0 kanAMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:36:
Zo'n zil verliest veel vandaag, wat is daar gebeurd? Of is het straks gewoon weer richting maan en is het slim om even extra erin te steken?
maar ook kan moonen
Is in 1 jaar tijd wel zo'n +1500% gegaan dus betwijfel of ik zou kopen iedergeval.
Moon,lambo
En gedaan?AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:00:
Winst pakken?
6 cent
zag em ook, ging stuk net hahahahaWhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:40:
Ik las net op nu.nl dat BTC ook terug kan naar 6 cent.
6 cent
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/O24Noo45nwVC8EonBwlIgF3B.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ZNWqClLIC1WuH7YsnuxF0bZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/yTLbCMFBZNgR4y9ODqnexOrt.jpg?f=fotoalbum_large)