[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.180 views

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12 18:42
platium lvl gezak naar gold stjgend waarde van BTC en dalend waarde van NEXO :( :(

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:07
Heeft @Verwijderd de 29k babe al gepost of heb ik wat gemist?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:52
wdbtje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:00:
BTC lijkt (opnieuw) een gooi te willen doen naar een nieuwe ATH _/-\o_
29kazen it is!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Ik had 28 BTC eenmaals, dat was nu 660k waard geweest.

Zo zie je maar. Shitcoins kosten je geld.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
when dip?

doei

• Mooody

Mooody

elmoody

superchanbe schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:05:
platium lvl gezak naar gold stjgend waarde van BTC en dalend waarde van NEXO :( :(
Je moet ook tenminste 80-90% in BTC/ETH hebben. Vertelt iedereen je dagelijks in dit topic.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• wdbtje
Een dip? Volgend jaar misschien :+

• AMARONE
Mooooody schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:06:
Ik had 28 BTC eenmaals, dat was nu 660k waard geweest.

Zo zie je maar. Shitcoins kosten je geld.
Ik weet nog toen het net in de kinderschoenen stond dat ik er over had gelezen maar toen gewoon geen geld had. Achteraf :'(

• Mooody

Mooody

elmoody

Bitcoin gaat naar $30k en je buurman weet er niets van. Dat is bullish *O*

Het wordt wel steeds lastiger om mijn bag LINK te houden, maar het zij zo.....

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 31-12-2020 01:12 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Na een dikke blow off top op de daily gaat er 25% of meer vanaf. Wanneer ? Geen idee.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-12 23:01

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mijn Box 3 vindt dit niet leuk. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• wdbtje
Lijkt erop dat we de maan nog gaan bereiken ook *O*

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-12 13:47
Gee verkeerd probleem om te hebben ;)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:21
In 2020 braken we de 20K
In 2021 breken we de 21K

;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Na oud en nieuw, als de grote investeerders de balans gesloten hebben. ;)

• AMARONE
Spannend wanneer ik mijn winst pak om daarna bij een lagere BTC weer in te stappen..

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Stan schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:05:
[...]

Dus dat.
We hebben het eerder al gehad over bijvoorbeeld het volume en market cap van een stablecoin;
Hoe groter hoe beter wanneer je nadenkt over aanbod en vraag en dus in- en uitstapmogelijkheden.
Echter misschien ook andersom wel prettig om bij een kleiner aanbieder (coin) te zitten omdat die wellicht strakker op de 1:1 backing/pegging zit en wellicht de zaakjes beter op orde heeft met constructies (stichtingen, derdengeldrekeningen etc.). Bovendien kunnen die een (relatief) grote golf (absoluut kleiner) wellicht beter aan.

Ik zou daar dus graag meer over lezen. Ook over die juridische constructies en vestigingsklimaten en zo.
Zoals @Viep hieronder ergens al wederom een terechte link (bron nog beter) plaatst, is USDC wellicht een veel veiliger alternatief voor USDT (plus de eerder genoemde link).

En zoals @Zhou ook al zegt, hebben de meesten wel audit rapportages van allerlei externe partijen. Maar ja, ook daarin veel verschil: Frequentie, geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, toetscriteria, onafhankelijkheid.
Tether is al vaker de fout in gegaan door geld heen en weer of zelfs weg te toveren alsook te breken met allerlei vage auditbedrijfjes van advocaatjes ipv fatsoenlijke accountants. Het lijkt gewoon een geordende chaos (en claimt zelf dus niet eens 1:1 gebackt te zijn).
USDC daarentegen is 1:1 en wordt o.a. daarop maandelijks en openbaar gecheckt door Grant Thornton. Een stuk betrouwbaarder lijkt me.
Je maakt er wel een hele studie van....
Tegen de tijd dat je uitgelezen bent zijn wij al lang op de maan carports aan het bouwen voor onze lambo's...
:*)
Gekkigheid natuurlijk, maar sinds wanneer heb je een fetish voor stablecoins?
En waarom maak je je er zo druk om? Je kan er toch ook voor kiezen om ze gewoon niet te gebruiken?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
RaptorXS schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:26:
[...]

Na oud en nieuw, als de grote investeerders de balans gesloten hebben. ;)
Altijd interessant om over te mijmeren, maar het zogenaamde January effect (of enige andere kalendrische effecten) is uiteraard geen voorspeller.
Overigens zullen sommigen een hoge balans wensen, maar anderen willen wellicht nog op de valreep 'verlies' nemen om hun winst te minimaliseren.
Kortom; Verschillende boekhoudkundige motieven, voor verschillende typen bedrijven in verschillende stadia.

PS. Welk deel van de gehele cryptomarkt zal in bedrijfshanden zijn, en hoeveel wordt daarmee gehandeld? Zoals eerder vandaag al werd getoond is er een liquiditeitsprobleem en erg laag aanbod. Alles zit vast (HODL) tot wellicht enkele whales traden ja.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Overmorgen als je wakker wordt (want nieuw jaar).
Dan mag je een leuke screenshot maken...

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:26
Kom op mensen, gooi ff de spaarpot van de kinderen kapot en help mee voor die $30k morgen. Het zou een leuke headline zijn voor de media

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Stan
iVibes schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:32:
[...]

Je maakt er wel een hele studie van....
Tegen de tijd dat je uitgelezen bent zijn wij al lang op de maan carports aan het bouwen voor onze lambo's...
:*)
Gekkigheid natuurlijk, maar sinds wanneer heb je een fetish voor stablecoins?
En waarom maak je je er zo druk om?
Omdat ze worden gezien of op zijn minst gebruikt als veiligheid, en ik wil op alle vlakken weten in hoeverre de een en de ander dat ook zijn.
Net als bijv DeFi, en misschien nog wel meer, zijn stables inmiddels echt wel onmisbaar, en maken ze deel uit van de gehele machine. Vooral ivm het traden, en het brengen van stabiliteit tussen volatiele onzekere coins in.
De vraag is dus niet waarom ik er zoveel van wil weten, maar waarom eigenaars van ruim 26 miljard dollar er gewoon blindelings in- en uitstappen en hele vermogens in parkeren.

Al kun je dat ook van BTC etc. zeggen maar het doel daar is winst tegen een risico, en niet stabiliteit en veiligheid zoals bij stables.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-12 23:01

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bao_mi1 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:20:
[...]

Gee verkeerd probleem om te hebben ;)
Klopt, luxeprobleem. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Stan schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:39:
[...]
De vraag is dus niet waarom ik er zoveel van wil weten, maar waarom eigenaars van ruim 26 miljard dollar er gewoon blindelings in- en uitstappen en hele vermogens in parkeren.

Al kun je dat ook van BTC etc. zeggen maar het doel daar is winst tegen een risico, en niet stabiliteit en veiligheid zoals bij stables.
Omdat het misschien in 99,9% van de gevallen wel genoeg stabiliteit biedt die ze nodig hebben op dat moment? Als het niet zou werken zouden ze het ook niet gebruiken.... en 'blindelings' is natuurlijk bullshit, ook daar zitten hele slimme jongens en grote bedrijven bij...

[ Voor 13% gewijzigd door iVibes op 31-12-2020 02:01 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:21
Rekt

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tering jantje zeg, wat een volume! Gaat lekker met de Bitcoin en ik maar hopen op een goede dip. Dat lijkt er voor nu nog ff niet in te zitten.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Stan
Afbeeldingslocatie: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index.png

@wdbtje Hoe sta jij er momenteel (technisch) in? Ben benieuwd naar je (grafische?) update!

[ Voor 77% gewijzigd door Stan op 31-12-2020 02:36 . Reden: Wdbtje ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik kan mij nog helder voor de geest halen hoe bitcoin tijdens de $3K tijden nauwelijks bewoog op een dag. Er waren dagen dat de bitcoin prijs zelfs minutenlang op hetzelfde bedrag stond. Het kan verkeren. De 1 minute chart is een waar spektakel. :o

Zit je dan met je funbag Nano. Komt geen dollarcent vooruit. Die zit nog in 2019 met z'n hoofd geloof ik.

Wat een volwassen marktje begint dit te worden hé. Er wordt niet meer massaal gepampt en dampt in shitcoins. Het "grote geld" pleurt zich alleen in de bitcoin, allemaal oude mannetjes zoals Warren Buffet die dood serieus in het leven staan. Geen enkele YOLO of random shitcoin play. De +100% pumps in 1 dag na een announcement van een announcement. No no, niks meer van dat. The good ol' days

When lambo?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
nvm. Ik weet het gewoon niet 😅🍺

[ Voor 95% gewijzigd door Chris.nl op 31-12-2020 02:49 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:46:
Het zal wel weer zoals altijd aan mijn aluhoedje liggen, maar Bitcoin was sound money. Net als een biltjet van 100 van mijn hand naar de jouwe.

Niemand die meekeek, niemand die vragen stelt. En dat is het straks gewoon niet meer.

Samen met het langzaam opdrogen van cash geld vind ik het allemaal gewoon geen relaxte ontwikkelingen.

Het is toch weer een stukje vrijheid van uitgave wat beetje bij beetje opdroogt. Samen met de doordenderende betutteling geeft het me gewoon wat jeuk.

Over 100 jaar heb je gewoon keurig een 100% uitgave overzicht bij je naam. "Oh meneer, wij zien hier dat u 40 jaar lang iedere week een kratje bier en fles sterke drank kocht... Helaas kunnen wij uw leveroperatie dan ook niet vergoeden, aangezien u de risico's wel bizar hoog heeft laten oplopen."

Tja.
Bitcoin is net zo sound als ooit te voren, het probleem is het gebrek aan sound government. Daarom wordt dat biljet van 100 die van hand tot hand gaat ook steeds vaker geproblematiseerd. Vroeger keek niemand op als je een auto cash afrekende, nu krabt men zich al achter de oren als je een telefoon van 500 euro cash afrekent en bij meer dan 2 of 3 duizend euro moet daar al gauw melding van worden gemaakt.

Het is niet meer dan een symptoom van de oorlog tegen "cash", in de zin van elk geld waar overheden niet de absolute controle over heeft en niet op afstand kunnen herleiden tot de persoon.

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Man die ALT markt is echt om te janken nu. Alles al ruim een week diep de shit in, op een enkeling na dan.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Firecow schreef op donderdag 31 december 2020 @ 05:22:
Man die ALT markt is echt om te janken nu. Alles al ruim een week diep de shit in, op een enkeling na dan.
Hele diepe ellende hier ook. Ik ben al die tijd niet uitgestapt, en durf het nu eigenlijk ook niet echt meer omdat ik verwacht dat ALS ze gaan stijgen het hard kan gaan (en als ze min of meer stilstaan maak ik winst - maar tegen de verliezen van de laatste dagen valt echt niet op te traden).

CoinMarketCap heeft vannacht ineens in hun Dominance-graph Etherium bij de Others gezet ipv ETH los te listen - beetje raar, Others zijn daarmee van 9.2% naar ruim 20% van het totaal gegaan, en ETH is dus niet meer los te zien. Niet echt handig zo om te kunnen zien wat er gebeurt, en een beetje raar omdat andere hele kleine munten nog wel los staan (Litecoin, Polkadot, Bitcoin Cash, Cardana, Binance Coin, Chainlink). Ik hoop dat het een foutje is, die "Others"-grafiek is altijd een goeie graadmeter om te zien hoe ik het doe tov de markt.

Verwijderd

Sorry ik sliep al!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvP4QQ2mwX4NRLluHMnxtpvEZNg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f27TwL6L65ShQDfGg2bNkyjo.jpg?f=user_large

Paamp iet.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09

WhySoSerious

Be the change.

Opeens geef ik niet meer zo veel om die 30K...

• Specy
  • Laatst online: 16-12 14:05
Ah, CoinMarketCap is back to normal. Dus zal wel een tijdelijke glitch geweest zijn (die een paar uur geduurd heeft).

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

Nummertje 13 die gaat ongeluk brengen, rood dagje in aantocht?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:05:
Ah, CoinMarketCap is back to normal. Dus zal wel een tijdelijke glitch geweest zijn (die een paar uur geduurd heeft).
...óf ze lezen met je mee!

• spok9
  • Laatst online: 29-12 22:08

spok9

Groen...

superchanbe schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:05:
Awesome, dat is precies waarom de waarde van de Nexo token gaat vliegen komende maanden: iedereen moet bij blijven kopen :*)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:47
Firecow schreef op donderdag 31 december 2020 @ 05:22:
houd er rekening mee dat het nog veel dieper kan allemaal. Bloedbad kan gerust nog 3 a 4 maanden duren.
Is echt niets van te zeggen. Ik heb mijn les vorige bullruns wel geleerd. Ik ga pas weer alts shoppen als altseason ook echt begonnen is. (op mijn hodl eth, ltc en doge na dan)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ik denk dat ik een stukje winst pak vandaag, nog even goed uitzoeken.. van alle jaarwisselingen was eigenlijk alleen 2013 positief met een forse stijging in het nieuwejaar, alle andere jaren kenden een dip, sommige groot, sommige klein maar altijd een dip op 1 jan.

Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 31-12-2020 08:29 ]

Zero.

• Smultie
  • Niet online
Ik denk dat jij continue verkeerde keuzes maakt doordat je denkt de markt te voorspellen (gisteren in FIAT bv).

Maar hey, als je d'r lol in hebt, vooral doen!

[ Voor 9% gewijzigd door Smultie op 31-12-2020 08:33 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

En de EUR/USD verhouding 1,23.

USD Shitcoin :r

• Pelox
Smultie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:33:
[...]

Ik denk dat jij continue verkeerde keuzes maakt doordat je denkt de markt te voorspellen (gisteren in FIAT bv).
Ik denk dat ik al 3 dagen de juiste voorspelling had alleen gisterenochtend niet, maar gelukkig zat ik er nog gewoon met 99% in en dus een safe bet gemaakt.

Btc maakt ieder jaar rondom 1 jan een dip, eth juist een stijging. Is gewoon een kwestie van naar het verleden kijken.

Voor de andere hier. Denken jullie dat dit nu weer het geval zal zijn?

Zero.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Pelox schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:28:
Ik denk dat ik een stukje winst pak vandaag, nog even goed uitzoeken.. van alle jaarwisselingen was eigenlijk alleen 2013 positief met een forse stijging in het nieuwejaar, alle andere jaren kenden een dip, sommige groot, sommige klein maar altijd een dip op 1 jan.

Wat denken jullie?
Hodl hodl hodl...als we het dieptepunt in maart hebben kunnen doorstaan, dan kan een nieuwjaarsdip er ook wel bij.
Maar iedereen zijn eigen strategie natuurlijk, ik blijf overal voorlopig nog van af op allicht wat kleine verschuivingen na.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Pelox
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:36:
[...]

Hodl hodl hodl...als we het dieptepunt in maart hebben kunnen doorstaan, dan kan een nieuwjaarsdip er ook wel bij.
Maar iedereen zijn eigen strategie natuurlijk, ik blijf overal voorlopig nog van af op allicht wat kleine verschuivingen na.
Ik zal ook nooit alles verkopen, misschien even een stukje winst alleen afromen. Daar denk ik aan.

Zero.

• Smultie
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:35:
[...]

Ik denk dat ik al 3 dagen de juiste voorspelling had alleen gisterenochtend niet, maar gelukkig zat ik er nog gewoon met 99% in en dus een safe bet gemaakt.

Btc maakt ieder jaar rondom 1 jan een dip, eth juist een stijging. Is gewoon een kwestie van naar het verleden kijken.

Voor de andere hier. Denken jullie dat dit nu weer het geval zal zijn?
Ow.... dus elke keer als je vol bombarie zegt dat je naar FIAT bent overgestapt, heb je het eigenlijk over 1% van je PF? Helder

• Pelox
Smultie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:39:
[...]

Ow.... dus elke keer als je vol bombarie zegt dat je naar FIAT bent overgestapt, heb je het eigenlijk over 1% van je PF? Helder
Bombarie?

Precies 10% van mijn pf is mijn handelspot, volgens mij al eerder aangegeven hier. En daarvan is een deel btc. Als ik in fiat ga met mijn btc dan is dat met 1/25 deel van mijn gehele portfolio. In procenten is dat 4%.

Ps. Vanwaar de irritatie? Heb ik je iets misdaan of maak je zelf de verkeerde keuzes en probeer je deze op mij af te schuiven of zo?

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 31-12-2020 08:46 ]

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Goeiemorgen! Alvast een heel goed uiteinde en een fijn 2021 toegewenst voor iedereen!!!

Het zou zomaar kunnen dat we vrij snel (lees: H1-2021) de 100k aan gaan tikken met BTC volgend jaar.
Ongelofelijk hoe hij blijft stijgen. Ik denk dat dit echt te maken heeft met de kopers die netjes op hun handjes kunnen blijven zitten. Ze weten door diverse analyses dat dit een potentiële goudmijn is. Zeker als er een shift komt van goud naar BTC. Lekker houden is dus het devies. *O*

400k BTC here we come! 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Smultie
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:43:
[...]

Ps. Vanwaar de irritatie? Heb ik je iets misdaan of maak je zelf de verkeerde keuzes en probeer je deze op mij af te schuiven of zo?
Je hebt gelijk, m'n reactie is wat overdreven. Excuus

• Pelox
Smultie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:49:
[...]

Je hebt gelijk, m'n reactie is wat overdreven. Excuus
Geen probleem, shitcoins erover.

Zero.

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 23:42

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik wil mijn Nexo van Huobi afhalen en richting mijn trustwallet sturen.

Tot mijn verbazing zie ik dat ik 12 nexo als fee moet betalen. Het gaat om 177 tokens totaal die ik wil verplaatsen. Ik zou er dus maar 165 ontvangen.

Klopt dit? Het lijkt mij erg veel

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik zie dat DOT ook op Kraken staat sinds oktober, nu a 6,5 euro per stuk.

Wat denken jullie, fluffje van kopen?

Verwijderd

WhySoSerious schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:53:

Misschien wel een goed idee. En dan over een half jaartje voor 7 euro per stuk verkopen als Bitcoin op 60k staat.

• Pelox

Ik heb ze op kraken staan tegen 12% rente. Is nu flink gestegen, dus misschien wachten op een dip? Als die er komt natuurlijk..

Zero.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ja, wellicht wat verstandiger beste @Pelox .

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh!

Heb ik nou gewoon door de 29K heen geslapen?
;(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

FijneKerst schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:58:
Mogguh!

;(
Moet je voortaan ook maar een fluffje slaap nemen ipv een hele nacht O+

Verwijderd

FijneKerst schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:58:
Mogguh!

;(
Maakt toch niks uit? Die 29k is maar een onbelangrijk en tijdelijk tussenstapje.

Net als de 30k en 40k.

We gaan straks met interstellar stappen van 5k en 10k.

Buckle up.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Leuke, FijneKerst wakker en weer gaan weer Rekt.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:00:
[...]

Maakt toch niks uit? Die 29k is maar een onbelangrijk en tijdelijk tussenstapje.

Net als de 30k en 40k.

We gaan straks met interstellar stappen van 5k en 10k.

Buckle up.
Gisteren gehoord dat we 2021 afsluiten met 488K ... dus.. ja :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
FijneKerst schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:04:
[...]

Gisteren gehoord dat we 2021 afsluiten met 488K ... dus.. ja :D
Yup en het Nederlands Elftal wordt wereldkampioen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:23
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:06:
[...]

Yup en het Nederlands Elftal wordt wereldkampioen.
In dat geval acht ik de kans groter dat die Bitcoin voorspelling uitkomt :P

• wdbtje
Stan schreef op donderdag 31 december 2020 @ 02:29:
[Afbeelding]

@wdbtje Hoe sta jij er momenteel (technisch) in? Ben benieuwd naar je (grafische?) update!
Op de 1H staan we er nog steeds bullish voor, de 25MA werd geraakt en goed opgekocht, volgende stap zou dan zijn om de resistance bij +-29150 te breken en boven te blijven om een nieuwe ATH te maken.

Wat ik eerder zie gebeuren is een korte pullback richting +-28600, de 25MA nog eens te testen en vanaf daar een weg kiezen, support is er nog bij +-28350, indien we daardoor zakken kan het snel richting 27800 (met wick richting 99MA)

Zoals door verschillende mensen op dit forum al aangegeven is er een grotere kans dat we een dipje krijgen rond nieuwjaar en daar houd ik dan ook rekening mee. Ik zit volledig in fiat met trade balans en kijk het wel even aan tot na het chinees nieuwjaar :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rlb6BIbX6Pt2ubeVt1weSrtfJa4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L3lt696TYIMUv6ygZndZJdOj.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Moet er wel een drop komen natuurlijk. Je kan eventueel ook in stapjes instappen.

Zero.

Verwijderd

Waarde van 1 Bitcoin door de jaren heen:

2009 - 1 BTC
2010 - 1 BTC
2011 - 1 BTC
2012 - 1 BTC
2013 - 1 BTC
2014 - 1 BTC
2015 - 1 BTC
2016 - 1 BTC
2017 - 1 BTC
2018 - 1 BTC
2019 - 1 BTC
2020 - 1 BTC

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/p/3DLAmCsuTe3bV13dhrdWmiiTzq9WMPZDTkYuSGyZVu3GHrFHdDWgWBUs14o6SPC3ZcX5txMPEHtucFNc41FQ5UDnux9uhvHbTNfJaXuNFwURzLenzxaifZpNiXpGRdAXn6EnfGM1WNX846hjsX4kVDV4bKsMcXp?format=match&mode=fit&width=1280

Hodl.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:25

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:25:
Waarde van 1 Bitcoin door de jaren heen:

2009 - 1 BTC
2010 - 1 BTC
2011 - 1 BTC
2012 - 1 BTC
2013 - 1 BTC
2014 - 1 BTC
2015 - 1 BTC
2016 - 1 BTC
2017 - 1 BTC
2018 - 1 BTC
2019 - 1 BTC
2020 - 1 BTC

[Afbeelding]

Hodl.
Fiat-wappie :+

Verwijderd

Ik zie mezelf meer als shitcoin entrepreneur, maar wat jij wilt :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vannacht de meeste BTC en ETH buy orders geraakt, behalve een order op 27.850, die was blijkbaar wat pessimistisch.

PNL van gisteren is hierdoor enorm negatief omdat ze na het raken nog verder zijn gedaald, maar gelukkig vandaag hierdoor wel positief omdat alles nu hoger staat.

Ik blijf wel proberen om steeds als ik winst heb direct een deel te verkopen ipv pas te verkopen als ik een dip verwacht, want er komt natuurlijk een moment dat de run ten einde is.

Benjamin Cowen schatte in zijn video van gisteren in dat 32.7k een mogelijke top zou zijn of ergens tussen de 42k en 50k op basis van andere modellen als de run erg lijkt op die van 2017.

Geraakte orders van vannacht (Tijden zijn de insteltijden):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cp4JUK1FyAT_kPGWKVD7EvQM9Ts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oII1216nQroVtFA1uTHcPklx.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41
Ik zoek nog een redelijke altcoin die een beetje in de vooruitzichten zit. Momenteel mijn PF verdeelt tussen ETH en BTC dus vandaar zoek wat spielerij

Vorig jaar best wel wat leuke dingen kunnen doen met DGB, maar daar zit sinds augustus weinig rek in (schommelt allemaal rond hetzelfde) zelfde geld voor de NLG in 2018 nog leuk winst uit gehaald maar dat was het.

Iemand een tip, en nee niet XRP :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:36:
Ik zoek nog een redelijke altcoin die een beetje in de vooruitzichten zit. Momenteel mijn PF verdeelt tussen ETH en BTC dus vandaar zoek wat spielerij

Vorig jaar best wel wat leuke dingen kunnen doen met DGB, maar daar zit sinds augustus weinig rek in (schommelt allemaal rond hetzelfde) zelfde geld voor de NLG in 2018 nog leuk winst uit gehaald maar dat was het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7vaMcm12PZtfNt9VYIFIe5aeEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HTPIVUHFuKvRA1Ieyf7OuzQU.jpg?f=fotoalbum_large

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:28

Want BTC is zo stabiel dat er niks met je pf gebeurd natuurlijk :o

Je kan ook gewoon naar een online casino gaan als je wil gokken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 31-12-2020 09:45 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

wdbtje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:18:
[...]

Op de 1H staan we er nog steeds bullish voor, de 25MA werd geraakt en goed opgekocht, volgende stap zou dan zijn om de resistance bij +-29150 te breken en boven te blijven om een nieuwe ATH te maken.

Wat ik eerder zie gebeuren is een korte pullback richting +-28600, de 25MA nog eens te testen en vanaf daar een weg kiezen, support is er nog bij +-28350, indien we daardoor zakken kan het snel richting 27800 (met wick richting 99MA)

Zoals door verschillende mensen op dit forum al aangegeven is er een grotere kans dat we een dipje krijgen rond nieuwjaar en daar houd ik dan ook rekening mee. Ik zit volledig in fiat met trade balans en kijk het wel even aan tot na het chinees nieuwjaar :)
[Afbeelding]
Een "dip" vind ik pas als we teruggaan naar 25K.
En dat gebeurd niet meer.
We gaan eerst over de 30.. en dan corrigeren we weer naar 27-28, dan weer richting de 35, corrigeren naar 32 .. etc..
Tot eind 2021 denk ik dat we gewoon door knallen.
Ik HODL gewoon door iig

• green-tea
  • Laatst online: 06-11 19:55
FijneKerst schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:48:
[...]

We gaan eerst over de 30.. en dan corrigeren we weer naar 27-28, dan weer richting de 35, corrigeren naar 32 .. etc..
Ik HODL gewoon door iig
Lekker DCA'en en de 6% intrest vangen. Met kleingeld een beetje traden :+

Voor diegene die via USDT handelen, ik neem aan dat het jullie gaat om het totaal in BTC en niet in EUR want dan verlies je door het houden van USD(T) flink in deze tijden. Verwacht niet dat de dollar nog een opmars maakt.

[ Voor 18% gewijzigd door green-tea op 31-12-2020 09:53 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Verwijderd

FijneKerst schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:48:
[...]

Ik HODL gewoon door iig
Zeg het maar niet te snel. Kan zomaar. De trend is voorlopig up, maar een 25ktje is zeker niet onmogelijk.

Van dit punt naar 25k is maar een 13% drop.

Dat kan zelfs binnen een uur als er paniek uitbreekt om welke reden dan ook.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41
Bartske schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:45:
[...]

Want BTC is zo stabiel dat er niks met je pf gebeurd natuurlijk :o

Je kan ook gewoon naar een online casino gaan als je wil gokken ;)
Je doet een aanname dat ik met volledige FIAT in mijn PF :P en dat is niet zo he, maar goed.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• green-tea
  • Laatst online: 06-11 19:55
Ik zie een aardige gelijkenis in de BTC en de EUR/USD chart :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIHMJgmFXTcRxb7PJ6a7W8rZRMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dd2MuL8mhQrq02i5yUIomzGv.jpg?f=fotoalbum_large

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Gaat BTC dan aan het einde van het jaar zorgen voor ons vuurwerk?? Ik zit wel te wachten op wat flinke knallen en prachtig siervuurwerk :)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022

Kopen nadat hij al ruim 50% gestegen is, in een week tijd, lijkt mij best risicovol. Het kan altijd verder, maar dat weet je pas achteraf.
Ik zit er sinds hij op 4,35 euro stond in. Nu op tijd mijn winst pakken en niet te gretig worden :X

Verwijderd

jvp schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:58:
Gaat BTC dan aan het einde van het jaar zorgen voor ons vuurwerk?? Ik zit wel te wachten op wat flinke knallen en prachtig siervuurwerk :)
Hopelijk mooie groene romeinse kaarsen, en geen rode lawinepijlen.

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:33
Goedemorgen blije mensen, lurker hier,

Ik vraag me af of de koers van BTC de afgelopen dagen mede hoog is opgelopen door window-dressing (zoals bij aandelen/fondsen)? Ook nu er zogenaamd grote jongens (institutionelen) mee gaan spelen.

Als dat zo is kan de eerste week van het nieuwe jaar wel te maken krijgen met verkoopdruk.

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Ik denk erover om mijn BTC toch maar een paar dagen naar fiat om te zetten....

O-) O-) O-)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:07
cursquidHome schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:59:
[...]

Kopen nadat hij al ruim 50% gestegen is, in een week tijd, lijkt mij best risicovol. Het kan altijd verder, maar dat weet je pas achteraf.
Ik zit er sinds hij op 4,35 euro stond in. Nu op tijd mijn winst pakken en niet te gretig worden :X
Heb ik rond 22k al gedaan *O* zag gisteren op whale alert al dat er wat whales beginnen te schuiven met 1000tallen veel succes boys en girls iemand gaat goed cashen :+

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
TRAXION schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:23:
[...]

Heb ik rond 22k al gedaan *O* zag gisteren op whale alert al dat er wat whales beginnen te schuiven met 1000tallen veel succes boys en girls iemand gaat goed cashen :+
Dat schuiven met duizend of meer BTC's per keer gebeurd al een paar weken.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
Taro schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:32:
Vannacht de meeste BTC en ETH buy orders geraakt, behalve een order op 27.850, die was blijkbaar wat pessimistisch.

PNL van gisteren is hierdoor enorm negatief omdat ze na het raken nog verder zijn gedaald, maar gelukkig vandaag hierdoor wel positief omdat alles nu hoger staat.

Ik blijf wel proberen om steeds als ik winst heb direct een deel te verkopen ipv pas te verkopen als ik een dip verwacht, want er komt natuurlijk een moment dat de run ten einde is.

Benjamin Cowen schatte in zijn video van gisteren in dat 32.7k een mogelijke top zou zijn of ergens tussen de 42k en 50k op basis van andere modellen als de run erg lijkt op die van 2017.

Geraakte orders van vannacht (Tijden zijn de insteltijden):
[Afbeelding]
Ik ben wel eens benieuwd wat voor rendementen jij haalt ten opzichte van een hodl-strategie Taar. Ik heb ETH gekocht en hodl ik met een laagste koop van € 112, dus een bijna 6x vanaf de lows. Jij hebt vaak knappe trades en stapt vaak op het juiste moment in en uit.

Als je het niet wil delen snap ik dat ook maar ik ben benieuwd hoeveel potentiële winst ik laat liggen (of dat het misschien niet zoveel scheelt). Daarnaast is het lastig te vergelijken omdat jij natuurlijk met dezelde sats in verschillende trades stapt waardoor het rendement versplinterd wordt.

Edit: Naast Benjamin Cowen kijk ik ook naar Jacob Canfield, hij verwacht een mogelijke top op de Fibonacci van 31k, daarna retrace naar 20k. Just my 2 sats.

[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 31-12-2020 10:30 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Hoe werkt die coinmarketcap earn eigenlijk? Heb de quiz gedaan van GRT, maar ze geven niet aan of de antwoorden juist of fout zijn. En dan gewoon bedankt. Tja...

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Never mind, meer antwoorden in de FAQ, beetje vaag wel allemaal :

https://coinmarketcap.com/earn/faq

• Pelox
Ter info, ik heb zojuist 25% van mijn dot verkocht. 75% laat ik lekker staan.

verder sell orders gelaagd ingesteld voor mijn handelspot.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 31-12-2020 10:44 ]

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:28:
[...]

Ik ben wel eens benieuwd wat voor rendementen jij haalt ten opzichte van een hodl-strategie Taar. Ik heb ETH gekocht en hodl ik met een laagste koop van € 112, dus een bijna 6x vanaf de lows. Jij hebt vaak knappe trades en stapt vaak op het juiste moment in en uit.

Als je het niet wil delen snap ik dat ook maar ik ben benieuwd hoeveel potentiële winst ik laat liggen (of dat het misschien niet zoveel scheelt). Daarnaast is het lastig te vergelijken omdat jij natuurlijk met dezelde sats in verschillende trades stapt waardoor het rendement versplinterd wordt.
Percentages delen heb ik geen problemen mee, maar ik heb die helaas niet. Die van Binance worden volgens mij heel erg beïnvloed door het verplaatsen van funds tussen verschillende wallets (Spot <-> Margin <-> Earn) en bij- & afschrijvingen. Zo zie ik enorme drops in Cumulative PNL(%) vs Bitcoin als ik bijv. wat uit de spot wallet haal en naar een andere wallet verplaats of withdraw. En als het dan weer terugkomt weet het systeem niet of dat nieuw geld is, of het eerder verplaatste bedrag minus verlies of plus winst.

Voorbeeld van het moven van funds:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xS5t0gUPnKqgrOGmjPjr6rvXscY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d3OU6RBCfLgtA10x2MUvT7vE.png?f=user_large

Daarnaast is de PNL zoals ik vanochtend al zei geen goede weergave. Want ik had gisteren winst, toen verkocht, vannacht laag ingekocht en er staat nu een enorme rode candle voor gisteren, terwijl die van vandaag in het groen staat en nagenoeg alle bedragen hoger zijn dan de inkoopprijzen vannacht.

Verder heb ik de afgelopen maanden 2x grotere bedragen van bijv. Binance afgehaald om een deel van de hypotheek af te betalen, het is dus ook lastig te zeggen hoeveel er heen is gegaan, hoeveel er nu staat en daar een % over te berekenen.

Met andere woorden: Ik durf het niet te zeggen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Mooody

Mooody

elmoody

LINK, DOT, UNI zijn muntjes met een goed verhaal.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:53:
[...]

Zeg het maar niet te snel. Kan zomaar. De trend is voorlopig up, maar een 25ktje is zeker niet onmogelijk.

Van dit punt naar 25k is maar een 13% drop.

Dat kan zelfs binnen een uur als er paniek uitbreekt om welke reden dan ook.
Mooi inkoop moment :D

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:43:
[...]

Maar leefden ze ook nog lang en gelukkig?

• Mooody

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:44:
[...]

Maar leefden ze ook nog lang en gelukkig?
Geen garanties, maar dat hadden de early adopters van Google of Amazon ook niet.
#gewaagdeuitspraak

Je hebt een plan en je houdt je er aan. Soms pakt het goed uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 31-12-2020 10:48 ]

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
Mooooody schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:43:
[...]

een goed verhaal hebben alle muntjes, een werkend product met adoptie is dan weer een ander verhaal

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
jasper7878 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:51:
[...]

een goed verhaal hebben alle muntjes, een werkend product met adoptie is dan weer een ander verhaal
Maakt weinig uit zolang er maar af en toe wat hype is. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Mooody

Mooody

elmoody

jasper7878 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:51:
[...]

Daarom noem die 3 en bijv. geen Cardano, VeChain, NEO e.d. :)

Verwijderd

Mooooody schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:47:
[...]

Geen garanties, maar dat hadden de early adopters van Google of Amazon ook niet.
#gewaagdeuitspraak

Je hebt een plan en je houdt je er aan. Soms pakt het goed uit.
Maar meestal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUluJOwfUhFHUaAaS4CVLwrc7ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QN8XIo8fN9puVh2NfkMQcu15.jpg?f=fotoalbum_large

• Mooody

Mooody

elmoody

Alleen BTC en ETH is saai. Ik houd wel van verrassingen als ik 's ochtends Blockfolio open :+

• Mooody

Mooody

elmoody

m00nboys het gaat beginnen....
Bitcoin net in het ANP-radionieuws *O*

Pagina: 1 ... 60 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!