[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.178 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zet de Moving Average lijnen eens aan in je grafieken, dan hoef je niet bij iedere rode candle te denken dat het voorbij is :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NrS2ew0I1qeIiTrKg7CQc2YBFu4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FHqV2bqETXlaTyTdja2CuxiZ.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bij de belastingdienst staat de champagne al klaar. :(

[/First world problems] :P

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-12 13:50

Chaes

#HODL

PilatuS schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:31:
[...]

Omdat highcaps, midcaps en lowcaps hun eigen cyclus hebben.
Wat gay!

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:36:
[...]

We kunnen niet allemaal tegelijk naar de maan hè. Dat zou ook maar een bende geven in de ruimte... Ongelukken, opstoppingen, lange files voor de maan, etc. etc.... moet je niet willen!
Wat gay!

_O-

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Liever gay en een flinke zak vol BTC,
dan waardeloze Link en Band in m'n portemonnee...
:+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:37
Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:31:
Interessant, livestream van Benjamin Cowen met o.a. als onderwerp de money supply vs Bitcoin ATH's.

Even snel een screenshot gemaakt, dat zou weleens mooi uit kunnen pakken voor Bitcoin :)
[Afbeelding]

Live meekijken:
[YouTube: Bitcoin $29k Watch Party! LIVE SHOW!]
Die gast produceert content in een ongekend tempo, en dan ook nog waar je wat aan hebt. Vandaag zelfs even gekeken hoeveel die premium list van hem nou kost maar dat gaat me op dit moment nog wat te ver..

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:20

WhySoSerious

Be the change.

Als gay ga je voor de sterren, net als Bitcoin.

Prima dus.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

BTW, liveshow van Satoshi radio op dit moment met het jaaroverzicht.
Wel gaaf. (Nederlandse podcast)

YouTube: Satoshi Radio LIVE #134 - De Jaarafsluiting van 2020!

[ Voor 4% gewijzigd door FijneKerst op 30-12-2020 20:45 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:43:
[...]

Waar is die dislike button :+

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
Interessant, livestream van Benjamin Cowen met o.a. als onderwerp de money supply vs Bitcoin ATH's.

Even snel een screenshot gemaakt, dat zou weleens mooi uit kunnen pakken voor Bitcoin :)
[Afbeelding]

Live meekijken:
Elke keer als hij een livestream doet tijdens een pump stopt de pump. Te grappig omdat hij het steeds zelf opmerkt :o

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:31

Bever!

3

[Afbeelding]

Live meekijken:
watvoor chart is dat?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Niet die van XRP iig :')

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De chart zelf zegt misschien niet alles, hij kijkt op dat moment naar BTCUSD / M2 (Moneystock) volgens mij en legt er een en ander bij uit. Maar als ik diezelfde chart opzoek zie ik wat anders. Hij combineert meerdere zaken denk ik? Zou het even terug moeten kijken, maar eerst even verder kijken :)

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 30-12-2020 21:02 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:43:
[...]

Zijn cycles he. Over een tijdje fomo-en veel mensen weer blind in alts met hun BTC-winsten en valt daar meer te halen.
Beetje meedijnen op de cycles is het beste. Nu voornamelijk in BTC en ETH (just in case). Straks weer iets meer verdelen in alts. Zo werkt dat cryptoding toch?

Feit is dat ETH de enige alt is waar nu al veel institueel geld in zit, dit gaat de komende maanden ongetwijfeld groeien. De rest van de alts profiteert daar vast wel van (uitschieters zijn er altijd), maar een beetje risicomanagement is niet geheel onverstandig :)

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 21:04 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Dat hele gedoe met regelgeving omtrent crypto transacties en exchanges zit me echt niet lekker.

Het was juist zo'n mooi vrij wereldje, een echt wild westen.

En nu komen de grote mensen het weer verpesten met hun wijzende vingertjes en hypocriete moraal.

Zo voelt het echt voor mij.

Bah.

• Ponk123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Hoeveel tijd kostte het bij jullie voordat ID verificatie compleet was op binance? Na hoeveel tijd was je limiet opgehoogd?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:59:
[...]

Zijn cycles he. Over een tijdje fomo-en veel mensen weer blind in alts met hun BTC-winsten en valt daar meer te halen.
Beetje meedijnen op de cycles is het beste. Nu voornamelijk in BTC en ETH (just in case). Straks weer iets meer verdelen in alts. Zo werkt dat cryptoding toch?
En dan fomo ik net zo hard mee hoor!! Maar dan wel met XLM, Nano, Aion en ZIL... :+

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:07:
[...]

En dan fomo ik net zo hard mee hoor!! Maar dan wel met XLM, Nano, Aion en ZIL... :+
Ik zou pakken wat op dat moment hypes zijn, je noemt nu meuk uit het Litecoin- en EOS-tijdperk op :P
Dat is zó 2018 allemaal.

Ik moet bekennen dat ik mijn Link-bag flink vasthoud. Staking gaat wellicht online in Q1 2021.

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 21:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12 17:26
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:05:
Dat hele gedoe met regelgeving omtrent crypto transacties en exchanges zit me echt niet lekker.

Het was juist zo'n mooi vrij wereldje, een echt wild westen.

En nu komen de grote mensen het weer verpesten met hun wijzende vingertjes en hypocriete moraal.

Zo voelt het echt voor mij.

Bah.
Ik ben er niet zo van onder de indruk zolang ik maar enorme returns ende bakken geld er kan uit slepen. Maar ik ben het wel eens met de aversie tegen de hypocrieten instituties met hun intransparantie en eigen belangen. Natuurlijk is het wel zo dat de scamwicks en markt manipulaties exit scams van hetzelfde kaliber zijn dat is dan weer de keerzijde van het wild west. Ik ben blij dat de echte exit scams en hacks tegenwoordig worden vervolgd voor fraude etc.

• Stokstaart
wdbtje schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:36:
[...]

Thanks voor de tip!

Bekijk niet echt crypto youtubers (zijn vaak gewoon shillers), is deze bekend in cryptoland?
Ik werd ooit vooral door zijn long term kijk op de prijsontwikkeling getriggered, zoals ik hier ook aan gaf in november. Verder (nog) geen bekende YT-er maar hij verdient wat mij betreft meer subs dan veel van de bekendere shillers.
Stokstaart schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:09:
[...]

Is wel echt long long term he, maar verdiep je eens in logarithmic regression channels voor Bitcoin, bijvoorbeeld deze: https://www.tradingview.c...e-future-price-of-Bitcoin

Goeie gast om te volgen is ook Benjamin Cowen op YT. Imho beter en realistischer dan alle hype rondom S2F (stock to flow) van PlanB.

Heel simpel: koop in het groene kanaal (en dus niet verkopen), verkoop in het rode kanaal (en dus niet kopen).

Edit: de link is maar een voorbeeld van dit model, er zijn ook andere maar you get the point..

[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 30-12-2020 21:13 ]

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-12 17:05
Ponk123 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:07:
Hoeveel tijd kostte het bij jullie voordat ID verificatie compleet was op binance? Na hoeveel tijd was je limiet opgehoogd?
Een dag volgens mij. Maar het zal nu wel wat langer duren.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:09:
[...]

Ik zou pakken wat op dat moment hypes zijn, je noemt nu meuk uit het Litecoin- en EOS-tijdperk op :P
Dat is zó 2018 allemaal.

Ik moet bekennen dat ik mijn Link-bag flink vasthoud. Staking gaat wellicht online in Q1 2021.
Ja maar die bags heb ik ook al sinds 2018!
:Y

edit: Is niet helemaal waar hoor, XLM vanmiddag pas een zak van gekocht
8)

[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 30-12-2020 21:14 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:31

Bever!

3

Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:56:
[...]

De chart zelf zegt misschien niet alles, hij kijkt op dat moment naar BTCUSD / M2 (Moneystock) volgens mij en legt er een en ander bij uit. Maar als ik diezelfde chart opzoek zie ik wat anders. Hij combineert meerdere zaken denk ik? Zou het even terug moeten kijken, maar eerst even verder kijken :)
Als ik hem pot in tdv krijg ik wel een vergelijkbare chart maar hij zegt me eigenlijk niet veel, btc stijgt harder dan de geldvoorraad en ongeveer zelfde patroon als vs usd.. overigens dat soort relatieve waardering kan je ook doen in bijv btc/ spx500 of btc/goud

[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 30-12-2020 21:15 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Celsius en Nexo moet je als long term investering zeker niet vergeten. Muntjes met een echte usecase, die jij en ik moeten kopen om deel uit te maken van de voordelen van de platforms. Dit i.t.t. de meeste projecten waar nog totaal geen vraag is naar hun tokens; gebakken lucht en speculatie.

Beide platforms groeien qua klantenaantal exponentieel de laatste maanden. Verdere stijging is eenvoudig te voorspellen. Ik blijf daarom ook nog met 1 been in CRO zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 21:18 ]

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:41
Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:17:
Celsius en Nexo moet je als long term investering zeker niet vergeten. Muntjes met een echte usecase, die jij en ik moeten kopen om deel uit te maken van de voordelen van de platforms. Dit i.t.t. de meeste projecten waar nog totaal geen vraag is naar hun tokens; gebakken lucht en speculatie.

Beide platforms groeien qua klantenaantal exponentieel de laatste maanden. Verdere stijging is eenvoudig te voorspellen. Ik blijf daarom ook nog met 1 been in CRO zitten.
When NEXO moon though. Blijft achter op Celsius.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:17:

Van NEXO ook een zakje trouwens... Wanneer wordt die jaarlijkse dividend eigenlijk uitgekeerd, is daar een vaste datum voor, en stelt dat wat voor?

edit: augustus zie ik...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Laat die nog maar lekker laag blijven, des te meer krijg ik er.

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qTVIATZP4NwZAwf3kS5L-yCGOKk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wcWfINJ122HqXnhuraIHxiwv.png?f=user_large

Let op: Binance US

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Vandaar die rode candles rond 21.00 uur...

• Mooody

Mooody

elmoody

mjoaris schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:18:
[...]

When NEXO moon though. Blijft achter op Celsius.
Nexo is in 2 maand tijd van $0.15 naar $0.55 gegaan. Echt waardeloos inderdaad.

De Nexo tokenomics is iets anders dan Celsius, waardoor je een ander opbouw in de koers ziet.
Celsius volgt een beetje de weg van CRO die ook maar niet kon stoppen. Opeens knapte de bubble.

Nexo kiest voor een meer geleidelijkere waardeopbouw, waardoor er voortdurend nieuwe instapmomenten zijn welke nieuwe klanten kunnen trekken. Want vergis je niet; de projecten hebben vooraf heel goed in kaart hoe hun koersverloop gaat worden.

CRO is de volgende die iets moet bedenken om zieltjes te winnen, zo houden ze elkaar scherp.

Heb op het moment vrijwel evenveel waarde in deze 3 platforms zitten, dus let the race begin :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 21:28 ]

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Een van mijn alts komt eindelijk ook weer wat beweging in. Na een lange rit naar beneden komt er nu hopelijk weer een leuke uptrend. Staan leuke dingen klaar voor 2021 en ze krijgen steeds meer bekendheid. Nu nog een grote goede Exchange.

NIMIQ

Iemand toevallig hier die hier inzit?

https://coinmarketcap.com/currencies/nimiq/

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:19:
[...]

Van NEXO ook een zakje trouwens... Wanneer wordt die jaarlijkse dividend eigenlijk uitgekeerd, is daar een vaste datum voor, en stelt dat wat voor?
Laatste dividend was in augustus, iets van 10-12% dacht ik. Mag hopen dat ze naar een "staking model" gaan, waarbij je die 10-12% jaarrente op je Nexo-token dagelijks krijgt uitbetaald (zoals Celsius dat nu doet met 5,2%). Zodoende maak je het minder aantrekkelijk om je tokens uit te cashen na een mooie run, zoals dat nu bij Nexo gebeurd.

Heel interessant hoe "bank 2.0" zich ontwikkeld. Vergis je niet, dit kan exponentieel gaan groeien de komende jaren; banken waar de klant zelf stake holder is _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 21:36 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin 3x long lopen vanaf 28,777.08, ik sluit hem op 29.940 of als de stop loss wordt geraakt :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:33:
[...]

Laatste dividend was in augustus, iets van 10-12% dacht ik. Mag hopen dat ze naar een "staking model" gaan, waarbij je die 10-12% jaarrente op je Nexo-token dagelijks krijgt uitbetaald (zoals Celsius dat nu doet met 5,2%). Zodoende maak je het minder aantrekkelijk om je tokens uit te cashen na een mooie run, zoals dat nu bij Nexo gebeurd.

Heel interessant hoe "bank 2.0" zich ontwikkeld. Vergis je niet, dit kan exponentieel gaan groeien de komende jaren; banken waar de klant zelf stake holder is _/-\o_
Thnx, inderdaad, als NEXO sky-high gaat dan ga ik echt wel cashen ipv wachten tot augustus... maar ze zitten me niet in de weg, dus ik hodl voorlopig nog ff. Alhoewel een beetje opwaarts bewegen toch wel goed zou zijn voor de spirit...

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43

almightyarjen

When does the hurting stop?

Even een n00b vraag: als jullie traden lees ik dat jullie als fiat USDT gebruiken, mede vanwege het hoge tradingvolume. Deze site vergelijkt USDT met USDC waar USDC als winnaar op de meeste vlakken eruit komt. Waarom gebruiken jullie dan toch USDT, is dat puur vanwege het volume? Wat is het nadeel van een laag volume? Ik lees hier wel eens iets van "dan kom je niet van je coins af", staat dit ergens duidelijk beschreven hoe dit werkt?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@almightyarjen Als je bijv. 1000 USD aan Bitcoin verkoopt via een market sell via USDT, dan kan het zijn dat de koers 3 USD daalt door je sell order en je bijv. 998.5 USD overhoudt. Via USDC zou dat bijv. 10 USD lager kunnen zijn, omdat er minder orders in dat orderbook staan en dus hou je maar 995 USD over. Daardoor krijg je dus minder USD terug voor je Bitcoin. Bij het kopen geldt dat andersom.

Daarom is volume/liquiditeit belangrijk voor een coin en USDT heeft op veel exchanges veel meer liquiditeit dan USDC.

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:40
Moon XLM moon, ohnee het is altijd BTC -O- Nou geduld maar hebben dan :)

• almightyarjen

almightyarjen

Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:49:
@almightyarjen Als je bijv. 1000 USD aan Bitcoin verkoopt via een market sell via USDT, dan kan het zijn dat de koers 3 USD daalt door je sell order en je bijv. 998.5 USD overhoudt. Via USDC zou dat bijv. 10 USD lager kunnen zijn, omdat er minder orders in dat orderbook staan en dus hou je maar 995 USD over. Daardoor krijg je dus minder USD terug voor je Bitcoin. Bij het kopen geldt dat andersom.

Daarom is volume/liquiditeit belangrijk voor een coin en USDT heeft op veel exchanges veel meer liquiditeit dan USDC.
Ah, duidelijk. Dus één sell order kan dus al van invloed zijn op de prijs die je krijgt; ik had dit niet verwacht gezien het grote volume, goed om te weten. Thanks!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:01
@Verwijderd Staat ie al klaar? *O*

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
29K babe!!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12 21:29
USDC29K op Coinbase and it's gone *O*

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:42:
[...]

Thnx, inderdaad, als NEXO sky-high gaat dan ga ik echt wel cashen ipv wachten tot augustus... maar ze zitten me niet in de weg, dus ik hodl voorlopig nog ff. Alhoewel een beetje opwaarts bewegen toch wel goed zou zijn voor de spirit...
Beide platforms hebben veel BTC van users in beheer, maar ze werken beide op een andere manier.

Nexo betaalt de rewards in Nexo uit eigen supply, de uitgegeven supply wordt dus dagelijks iets groter. Dit heeft dus geen invloed op de prijs. Een prijsstijging moet komen doordat er veel mensen veel Nexo tokens gaan komen op exchanges.

Celsius betaalt ook dagelijks Celsius rewards, maar koopt hiervoor Celsius van de markt. Als Bitcoin dus gaat vliegen, moeten ze dus veel tokens opkopen, want resulteert in een sterk stijgende prijs op dit moment.

Prijs van Nexo is meer organisch dan die van Celsius imo, meer vraag naar token resulteert in prijsacties.
Prijs van Celsius hangt veel af van de waarde van de assets die ze in beheer hebben.
Je kan beter op beide gokken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 22:11 ]

• IMWhizzle
  • Laatst online: 25-12 06:53
Maakt iemand gebruik van de BLOX app?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:52:
[...]

Ah, duidelijk. Dus één sell order kan dus al van invloed zijn op de prijs die je krijgt; ik had dit niet verwacht gezien het grote volume, goed om te weten. Thanks!
Bij Bitcoin valt het nog wel mee, maar met alts is het nog erger. Zeker als je met een stop loss aan de gang gaat kan een dun orderboek je met andere stables dan USDT veel kosten. Stel je wil 10k verkopen van een bepaalde alt en het orderboek heeft een spread van 5% op 10k dan kost je het dus een hoop. Is in USDT de spread maar 1% dan kost het je veel minder.

Hetzelfde verhaal met altcoins traden die ook in USDT een laag volume hebben. Je kan dan vrijwel geen stop loss plaatsen zonder een flink risico te lopen. Een stop loss is een market sell wanneer ie afgaat en met een dun orderboek kan je dat flink wat kosten. Zeker met coins die onder een miljoen volume per 24 uur zitten kan je die gewoon eigenlijk niet traden zonder flink risico.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
IMWhizzle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:00:
Yup met het gratis tientje wat nu ruim €16 in waarde is. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• IMWhizzle
Crypts schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:02:
[...]

Yup met het gratis tientje wat nu ruim €16 in waarde is. :P
Ik kom niet meer in de "kluis". Hij laadt forever. Is er een storing bekend?

• Crypts
IMWhizzle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:03:
[...]

Ik kom niet meer in de "kluis". Hij laadt forever. Is er een storing bekend?
Bij mij heet het vault. :+ Nee heel flauw, geen storing bekend en werkt hier prima op Iphone dus wat gebruik jij?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• IMWhizzle
Crypts schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:04:
[...]

Bij mij heet het vault. :+ Nee heel flauw, geen storing bekend en werkt hier prima op Iphone dus wat gebruik jij?
iPhone. Er staat ineens dat ik mij moet verifiëren. Dat heb ik vorige week al gedaan. Vreemd en klote.

• Crypts
IMWhizzle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:06:
[...]

iPhone. Er staat ineens dat ik mij moet verifiëren. Dat heb ik vorige week al gedaan. Vreemd en klote.
Dunno, wilde je terug naar je rekening boeken oid? Hier nog geen verzoek om verificatie gehad maar dat zal vast komen als ik uit wil cashen. Enige wat ik tot nog toe heb gedaan was app installeren, tientje claimen en LTC aankopen. :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

IMWhizzle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:06:
[...]

Hier blijft de kluis ook draaien.... zal wel even een hikje zijn.... Naast de gratis 10 euries doe ik verder ook niets met Blox trouwens.... not your keys not your coins...

• IMWhizzle
Crypts schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:07:
[...]

Dunno, wilde je terug naar je rekening boeken oid? Hier nog geen verzoek om verificatie gehad maar dat zal vast komen als ik uit wil cashen. Enige wat ik tot nog toe heb gedaan was app installeren, tientje claimen en LTC aankopen. :)
Vanaf een bepaald bedrag moet je alles verifiëren. Dat heb ik twee weken geleden gedaan. App werkte prima, maar kan nu nergens meer bij. Laten we hopen dat het een storing is. Hun klantenservice is ook ruk. Bijna 30 minuten in de wacht. Misschien moet ik toch maar gaan geloven aan een hardware wallet. Wilde daar zo lang mogelijk van wegblijven.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

IMWhizzle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:09:
[...]

Vanaf een bepaald bedrag moet je alles verifiëren. Dat heb ik twee weken geleden gedaan. App werkte prima, maar kan nu nergens meer bij. Laten we hopen dat het een storing is. Hun klantenservice is ook ruk. Bijna 30 minuten in de wacht. Misschien moet ik toch maar gaan geloven aan een hardware wallet. Wilde daar zo lang mogelijk van wegblijven.
Waarom niet gewoon naar een echte exchange?
En als je dan een beetje eenvoud wilt zoals Blox, kan je beter voor Bitvavo gaan...

[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 30-12-2020 22:12 ]

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
almightyarjen schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:45:
Even een n00b vraag: als jullie traden lees ik dat jullie als fiat USDT gebruiken, mede vanwege het hoge tradingvolume. Deze site vergelijkt USDT met USDC waar USDC als winnaar op de meeste vlakken eruit komt. Waarom gebruiken jullie dan toch USDT, is dat puur vanwege het volume? Wat is het nadeel van een laag volume? Ik lees hier wel eens iets van "dan kom je niet van je coins af", staat dit ergens duidelijk beschreven hoe dit werkt?
Je hebt wellicht mijn vraag van gisteren gezien waar ik idd ook al die comparison (en andere redelijk goeie informatie) vond?
Ook ik zou nu ik me redelijk heb ingelezen eerder in USDC stappen ja, en wantrou USDT enigszins ook al is het volume en dus de kosten en het gemak van in-/uitstap waarschijnlijk groter.

Wat ik echter nog steeds mis zijn manieren om te blijven kunnen doen waarvoor Bitcoin o.a. bedoeld was: Anoniem (pseudoniem) en zonder gedoe (ID, contactgegevens en allerlei contracten en toestanden) kunnen betalen/ontvangen en in-/uitstappen c.q. wisselen/traden!
Gisteren werd ik nog voor gek versleten ;) maar vanavond rond een uur of zes leken sommigen (net als ik) het toch ook irritant en eigenlijk niet ok te vinden.
Anoniem en ongereguleerd kan helaas volgens mij alleen met een anonieme paper/soft/hard wallet waar je onderling mee handelt: Vrienden, kennissen, Paxful, LocalCryptos, Local.Bitcoin.com (BCH) of Bitcoin ATM's of decentralized exchanges zoals Bisq.

Ik weet niet goed of we daar blij of verdrietig van moeten worden. Al die regulatie en grip door banken en overheden. We zijn nog 1 stap verwijderd van een bankrekening met BTC met een pinpas. Zonde. Want niemand hoeft te weten welke politieke partij je steunt, of hoeveel je hebt, of wie je kent (PSD2) of JOUW fondsen te beheren en bezitten (inc keys) zonder 1:1 backing! Enzovoorts enzovoorts.
Satoshi zou zich in zn graf omdraaien denk ik, maar wellicht was zonder de regulatie en formalisatie er nooit een dergelijke groei en 'stabiliteit' ontstaan (mede door de grote conventionele instappers). Misschien brengt het rust en (vals?) vertrouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Stan op 30-12-2020 22:18 . Reden: Zonderedenen toegevoegd ]

• IMWhizzle
iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:10:
[...]

Waarom niet gewoon naar een echte exchange?
En als je dan een beetje eenvoud wilt zoals Blox, kan je beter voor Bitvavo gaan...
Ga ik zeker naar kijken. Thanks voor de tip. Ik zag op Twitter dat er een performance issue is met de app. Veel gedupeerden. Slechte zaak en een vreselijke timing.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Mocht je wat vinden, hoor ik het wel.

Had je https://primexbt.com ook al gevonden?

• Stan
Qunix schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:23:
[...]

Mocht je wat vinden, hoor ik het wel.

Had je https://primexbt.com ook al gevonden?
Wat vinden?
En wat moet ik op dat Prime? Ziet er uit als een van de zovelen handelssitejes? Of mis ik wat?

• almightyarjen

almightyarjen

Stan schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:12:
[...]

Je hebt wellicht mijn vraag van gisteren gezien waar ik idd ook al die comparison (en andere redelijk goeie informatie) vond?
Klopt, ik had die site nog open staan, maar kon het zo snel niet terugvinden in dit topic :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Ook ik zou nu ik me redelijk heb ingelezen eerder in USDC stappen ja, en wantrou USDT enigszins ook al is het volume en dus de kosten en het gemak van in-/uitstap waarschijnlijk groter.

Wat ik echter nog steeds mis zijn manieren om te blijven kunnen doen waarvoor Bitcoin o.a. bedoeld was: Anoniem (pseudoniem) en zonder gedoe (ID, contactgegevens en allerlei contracten en toestanden) kunnen betalen/ontvangen en in-/uitstappen c.q. wisselen/traden!
Gisteren werd ik nog voor gek versleten ;) maar vanavond rond een uur of zes leken sommigen (net als ik) het toch ook irritant en eigenlijk niet ok te vinden.
Anoniem en ongereguleerd kan helaas volgens mij alleen met een anonieme paper/soft/hard wallet waar je onderling mee handelt: Vrienden, kennissen, Paxful, LocalCryptos, Local.Bitcoin.com (BCH) of Bitcoin ATM's of decentralized exchanges zoals Bisq.

Ik weet niet goed of we daar blij of verdrietig van moeten worden. Al die regulatie en grip door banken en overheden. We zijn nog 1 stap verwijderd van een bankrekening met BTC met een pinpas. Zonde. Want niemand hoeft te weten welke politieke partij je steunt, of hoeveel je hebt, of wie je kent (PSD2) of JOUW fondsen te beheren en bezitten (inc keys) zonder 1:1 backing! Enzovoorts enzovoorts.
Satoshi zou zich in zn graf omdraaien denk ik, maar wellicht was zonder de regulatie en formalisatie er nooit een dergelijke groei en 'stabiliteit' ontstaan (mede door de grote conventionele instappers). Misschien brengt het rust en (vals?) vertrouwen.
Je hebt hier natuurlijk wel met heel veel traders te maken. Die zitten over het algemeen niet voor lange tijd in een Stablecoin maar gebruiken deze om even het geweld van de zijlijn te bekijken om vervolgens weer in 'echte' crypto te stappen. Dan is USDT gewoon de beste keuze...

Voor lange tijd in een Stablecoin zitten heeft daarnaast niet zoveel zin, dan kan je net zo goed (of misschien wel beter) naar Euro of dollar gaan, waarbij je minder risico's loopt...

En het hele KYC en "liever anoniem blijven" verhaal is hier natuurlijk al duizenden keren besproken maar we moeten ook verder. Kijken hoe we in een iets meer gereguleerde markt ook nog steeds kunnen moonen en profiteren van onze profits....
Maar blijven zoeken naar achterdeurtjes heeft ook z'n risico's, omdat dat meestal niet de grote spelers in de markt zijn... met alle risico's vandien...

En dat het misschien niet meer zo makkelijk/mooi is als vroeger, daar zijn we het allemaal wel over eens...

• Crypts
[...]

Heb niet zo gek veel zin om te gaan C/P'en maar wat jij wil is inmiddels onmogelijk en ja dat vinden veel meer mensen jammer. Ik heb je wat handvatten gegeven waarop je alsnog kunt handelen maar dat vergt wel wat inzet en organisatie. De wereld is veranderd en we hebben het zelf laten gebeuren. Gebeurt nog steeds overigens aangezien heel veel mensen bereid zijn hun complete privacy in te leveren mbt de bestrijding van covid. Als jij weet wat we daar aan kunnen doen hoor ik het graag. Het plebs lijkt iig te popelen om meer maatregelen, vrijheidsinperking en nagenoeg geen privacy meer.

• Qunix
Stan schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:26:
[...]

Wat vinden?
En wat moet ik op dat Prime? Ziet er uit als een van de zovelen handelssitejes? Of mis ik wat?
Je meldt nog steeds opzoek te zijn naar het antwoord hoe je het beste anoniem kan beleggen in crypto.
Dus mocht je een antwoord vinden, dan horen we het wel.

En PrimeXBT beweert niet aan KYC te doen, met mitsen en maren.
Edit: (ik zie wel de KYC pagina aangepast is "Last updated 2 months ago") ;(

Verwijderd

Het zal wel weer zoals altijd aan mijn aluhoedje liggen, maar Bitcoin was sound money. Net als een biltjet van 100 van mijn hand naar de jouwe.

Niemand die meekeek, niemand die vragen stelt. En dat is het straks gewoon niet meer.

Samen met het langzaam opdrogen van cash geld vind ik het allemaal gewoon geen relaxte ontwikkelingen.

Het is toch weer een stukje vrijheid van uitgave wat beetje bij beetje opdroogt. Samen met de doordenderende betutteling geeft het me gewoon wat jeuk.

Over 100 jaar heb je gewoon keurig een 100% uitgave overzicht bij je naam. "Oh meneer, wij zien hier dat u 40 jaar lang iedere week een kratje bier en fles sterke drank kocht... Helaas kunnen wij uw leveroperatie dan ook niet vergoeden, aangezien u de risico's wel bizar hoog heeft laten oplopen."

Tja.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-12 13:47
Zijn er eigenlijk mensen die na alle hektiek vorige week nog in GRT (the graph) zitten? En if so, wat zijn jullie plannen?

• gijsvogel
  • Laatst online: 08-12 02:05
IMWhizzle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:00:
Yep, hier ook met dat gratis tientje.
Krijg hier een onderhoud-venstertje.
Android 10

• Stan
iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:34:
[...]

Je hebt hier natuurlijk met heel veel traders te maken. Die zitten over het algemeen niet voor lange tijd in een Stablecoin maar gebruiken deze om even het geweld van de zijlijn te bekijken om vervolgens weer in 'echte' crypto te stappen. Dan is USDT gewoon de beste keuze...

Voor lange tijd in een Stablecoin zitten heeft daarnaast niet zoveel zin, dan kan je net zo goed (of misschien wel beter) naar Euro of dollar gaan, waarbij je minder risico's loopt...

En het hele KYC en "liever anoniem blijven" verhaal is hier natuurlijk al duizenden keren besproken maar we moeten ook verder. Kijken hoe we in een iets meer gereguleerde markt ook nog steeds kunnen moonen en profiteren van onze profits....
Maar blijven zoeken naar achterdeurtjes heeft ook z'n risico's, omdat dat meestal niet de grote spelers in de markt zijn... met alle risico's vandien...
Wordt al meermaals aangenomen dat ik het perse zou hebben over langdurig in stablecoins zitten, maar dat is niet perse het geval. Ook als je er 10 min in zit kan er een totale peopregen losbarsten waardoor je niet meer kunt wisselen of de waarde alsnog niet zo stable blijft. Een van mijn vragen is daarom dus hoe stabiel en hoe zeker van een fatsoenlijke uitstap je bent, door bijv een gegarandeerde en external audited 1:1 en fysieke inlevering (redemption/redeem).
Zie bijv deze stukken inzake stabiliteit en volatiliteit, al vind ik dat nog het minst belangrijk en spannend: 1 en 2.

Wat betreft de KYC heb je gelijk.
En bovendien zou de utopische anonieme of pseudonieme wereld van crypto natuurlijk leiden tot zeer ingewikkelde vraagstukken waaronder belastingen (hoeveel en door wie en voor wat) waaronder zelfs btw en daarmee dus ook jaarcijfers van bedrijven en ga zo maar door.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12 21:29
Ik voel dat we de 29.1k overslaan en direct naar 29.8k gaan. Zodra we eenmaal de 29k passeren.

[ Voor 22% gewijzigd door The Redman op 30-12-2020 22:52 ]

• almightyarjen

almightyarjen

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:46:
Het zal wel weer zoals altijd aan mijn aluhoedje liggen, maar Bitcoin was sound money. Net als een biltjet van 100 van mijn hand naar de jouwe.

Niemand die meekeek, niemand die vragen stelt. En dat is het straks gewoon niet meer.

Samen met het langzaam opdrogen van cash geld vind ik het allemaal gewoon geen relaxte ontwikkelingen.

Het is toch weer een stukje vrijheid van uitgave wat beetje bij beetje opdroogt. Samen met de doordenderende betutteling geeft het me gewoon wat jeuk.

Over 100 jaar heb je gewoon keurig een 100% uitgave overzicht bij je naam. "Oh meneer, wij zien hier dat u 40 jaar lang iedere week een kratje bier en fles sterke drank kocht... Helaas kunnen wij uw leveroperatie dan ook niet vergoeden, aangezien u de risico's wel bizar hoog heeft laten oplopen."

Tja.
Ik snap je en ik ben het (aardig) met je eens, maar ik denk omdat we nu de mogelijkheden hebben om alles te reguleren/registreren dat dit ook met Bitcoin en andere crypto's gaat gebeuren: de trend van de regeringen is om van cash af te komen i.v.m. het illegale circuit e.d., als daar crypto's voor in de plaats komen is het -in de ogen van de beleidsmakers- weinig veranderd om die illegale circuits aan te pakken. Dat het grootste illegale circuit het bijdrukken van $ en € is, wordt natuurlijk niet door de beleidsmakers onderkend :P

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stan schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:49:
[...]
Ook als je er 10 min in zit kan er een totale peopregen losbarsten waardoor je niet meer kunt wisselen of de waarde alsnog niet zo stable blijft.
Heb je hier voorbeelden van?
Volgens mij gaat hier wel een hoop aan vooraf en zal dit niet zomaar 'uit het niets gebeuren' met grote stablecoins als USDT....

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Crypts schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:38:
[...]

Gebeurt nog steeds overigens aangezien heel veel mensen bereid zijn hun complete privacy in te leveren mbt de bestrijding van covid. Als jij weet wat we daar aan kunnen doen hoor ik het graag. Het plebs lijkt iig te popelen om meer maatregelen, vrijheidsinperking en nagenoeg geen privacy meer.
Gaat vrees ik nog erger worden met de CBDC's straks.

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:55:
[...]

Heb je hier voorbeelden van?
Volgens mij gaat hier wel een hoop aan vooraf en zal dit niet zomaar 'uit het niets gebeuren' met grote stablecoins als USDT....
Het kan prima ineens gebeuren. Ik weet nog dat er nieuws was over de rechtzaak met USDT/Tether. BTC/USDT ging met 20% omhoog en USDT ging met 20% omlaag. Na een tijdje ging USDT weer netjes naar de dollar, maar het ging toen heel hard omlaag en later zijn er nog swings geweest. Ik had toen mazzel dat ik er naar keek en BTC kochtt en later weer verkocht voor een winst, maar stel USDT was blijven zakken naar zeg 50% van de dollar en je ging toen niet naar crypto had je toch echt een probleem.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:58:
[...]

Het kan prima ineens gebeuren. Ik weet nog dat er nieuws was over de rechtzaak met USDT/Tether. BTC/USDT ging met 20% omhoog en USDT ging met 20% omlaag. Na een tijdje ging USDT weer netjes naar de dollar, maar het ging toen heel hard omlaag en later zijn er nog swings geweest. Ik had toen mazzel dat ik er naar keek en BTC kochtt en later weer verkocht voor een winst, maar stel USDT was blijven zakken naar zeg 50% van de dollar je ging toen niet naar crypto had je toch echt een probleem.
Oke, het kan dus wel.....
Wat een spannend wereldje is dit toch!
8)

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:00:
[...]

Oke, het kan dus wel.....
Wat een spannend wereldje is dit toch!
8)
Door die USDT crash van toen is waarom we nu 20 stables hebben. Voor die crash waren er maar een paar en sindsdien zijn er telkens nieuwe bijgekomen.

• Crypts
Stan schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:49:
[...]

Wordt al meermaals aangenomen dat ik het perse zou hebben over langdurig in stablecoins zitten, maar dat is niet perse het geval. Ook als je er 10 min in zit kan er een totale peopregen losbarsten waardoor je niet meer kunt wisselen of de waarde alsnog niet zo stable blijft. Een van mijn vragen is daarom dus hoe stabiel en hoe zeker van een fatsoenlijke uitstap je bent, door bijv een gegarandeerde en external audited 1:1 en fysieke inlevering (redemption/redeem).
Zie bijv deze stukken inzake stabiliteit en volatiliteit, al vind ik dat nog het minst belangrijk en spannend: 1 en 2.

Wat betreft de KYC heb je gelijk.
En bovendien zou de utopische anonieme of pseudonieme wereld van crypto natuurlijk leiden tot zeer ingewikkelde vraagstukken waaronder belastingen (hoeveel en door wie en voor wat) waaronder zelfs btw en daarmee dus ook jaarcijfers van bedrijven en ga zo maar door.
Stables zijn net zo anoniem als fiat dus dat is het antwoord op je vraag. Wat jij wil kan niet (meer) tenzij je dingen buiten de EU gaat regelen al zal je ook daar tegen KYC geklungel aanlopen. Wellicht is het handiger voor wat jij wil om crypto om te ruilen voor goederen die mensen willen hebben en bereid zijn om contant voor te betalen. Ietsjes meer risico maar anonimiteit 'gegarandeerd' als je jezelf maar niet te populair maakt. :)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
[...]

Het kan prima ineens gebeuren. Ik weet nog dat er nieuws was over de rechtzaak met USDT/Tether. BTC/USDT ging met 20% omhoog en USDT ging met 20% omlaag. Na een tijdje ging USDT weer netjes naar de dollar, maar het ging toen heel hard omlaag en later zijn er nog swings geweest. Ik had toen mazzel dat ik er naar keek en BTC kochtt en later weer verkocht voor een winst, maar stel USDT was blijven zakken naar zeg 50% van de dollar en je ging toen niet naar crypto had je toch echt een probleem.
Tether heeft een dagelijks rapport over de waarde van hun reserves. Mogelijk was de "Excess of Assets over Liabilities" niet in lijn.

https://wallet.tether.to/transparency

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:05:
[...]
Door die USDT crash van toen is waarom we nu 20 stables hebben. Voor die crash waren er maar een paar en sindsdien zijn er telkens nieuwe bijgekomen.
Ik blijf leren hier.... fijn hoor... voor de oorlog was alles anders..
Maar dit was eenmalig? en hebben ze hier van geleerd?

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:11:
[...]

Ik blijf leren hier.... fijn hoor... voor de oorlog was alles anders..
Maar dit was eenmalig? en hebben ze hier van geleerd?
Zhou schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:10:
[...]

Tether heeft een dagelijks rapport over de waarde van hun reserves. Mogelijk was de "Excess of Assets over Liabilities" niet in lijn.

https://wallet.tether.to/transparency
Dat hele gezeik met Tether was omdat er maar 70% aan dollars aanwezig waren tegenover 100% in Tether. Iedere Tether was dus eigenlijk maar voor 70% gedekt en dus geen echte dollar waard. Dit was omdat Bitfinex een lening had bij Tether en Bitfinex was Tether. Hier door kregen ze een rechtzaak aan hun broek en dat kwam dus uit. Niet alleen de rechtzaak, maar de rechtzaak omdat Tether niet gedekt was. Toen ging BTC/USDT dus als een idioot omhoog omdat USDT omlaag ging. Het waren interessante dagen :P

Uiteindelijk is die rechtzaak gestopt en heeft Bitfinex de lening terug betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 30-12-2020 23:14 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Bao_mi1 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:47:
Zijn er eigenlijk mensen die na alle hektiek vorige week nog in GRT (the graph) zitten? En if so, wat zijn jullie plannen?
Zit er nog in. Plannen zijn om dit deeltje te houden en bij flinke dips bij te kopen

GRT kan een hype-cointje worden als de markt er klaar voor is. Dus als je het risico kunt lopen, bijkopen en er het beste van hopen.

GRT staat bij mij op hetzelfde level als UNI, BAND en STAKE (xDAI). Klein percentage van de PF, maar deze 3 kunnen het wel erg leuk gaan doen. Drie totaal verschillende usecases ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 23:15 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Had dit een paar jaar geleden ook al gepost, maar heb voor m'n eigen overzicht een html pagina gemaakt/geüpdatet met tickers van m'n portfolio en wat linkjes die ik regelmatig klik. De koorts slaat toch weer toe, zeg maar, dus voor mij een overzichtelijke bookmark.

Link, pagina refreshed elke 60 sec. Niet bruikbaar voor anderen, maar wellicht inspiratie voor de knutselaars onder ons.

#proost

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik zit er voor een kort ritje in... Totdat ie weer tegen de MA99 aan ramt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUGwR2m8DXfeJjqtx1DfaLvsAiE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MTBv1PnjoxpnT3ZfKumgEHKR.png?f=fotoalbum_large

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Nope, alles omgezet naar BTC

• Mooody

Mooody

elmoody

Snowden is zelf nog niet zeker van BTC, laat staat ETH.

YouTube: Snowden on Bitcoin

Tip #1: Als je gaat hodlen in de cryptowereld, wees dan zeker dat het geen shitcoin is. Blijft weinig over.

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
After Ripple is SEC set to target Tether?
https://coinstats.app/new...-SEC-set-to-target-Tether

via @coinstats_

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Rode candle incoming van een paar honderd USD?

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Haal die h maar weg 8)7

The Grap is een betere benaming. Tegen beter weten in heb ik nog iets meer an een flufje

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:44:
Rode candle incoming van een paar honderd USD?
Niet FUD'en hè!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:35

gws24

Thinking is hard!

Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:34:
[...]

Tip #1: Als je gaat hodlen in de cryptowereld, wees dan zeker dat het geen shitcoin is. Blijft weinig over.
vorig jaar al een keer gepost maar blijft een leuk gifje in deze tweet :+

[ Voor 15% gewijzigd door gws24 op 31-12-2020 00:03 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

deppenboks schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:52:
[...]

Haal die h maar weg 8)7

The Grap is een betere benaming. Tegen beter weten in heb ik nog iets meer an een flufje
Of een kwestie van op het verkeerde moment instappen....

Verwijderd

Mijn gratis 10tje in The Graph is nu 7.50 waard.

* Jaapio bekijkt het zakje nog eens trots met een glimlach, en legt het terug in de kast naast zijn HTMLcoin en Electroneum

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Iemand zet in op 5.000 USD per ETH in november 2021.

https://www.coindesk.com/market-wrap-bitcoin-nears-29k?amp=1

:D

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 00:03:

* Jaapio bekijkt het zakje nog eens trots met een glimlach, en legt het terug in de kast naast zijn HTMLcoin en Electroneum
Als jij nou eens een museum opent over shitcoins Jaap, wellicht verdien je op die manier nog iets met Crypto.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Huh, wat? Bestaat dat nog?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EqhJk9tWMAE03-b?format=jpg&name=medium
@Tominatie Is er weer en VanEck ook. Nu benieuwd naar de progressie van Bakkt :)

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 31-12-2020 00:13 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 00:03:

Mijn gratis tientje nu 13,43 in Dogecoin... :)
Maar volgens mij doet @Slux het momenteel nog het beste met LTC....

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:57:
[...]

Of een kwestie van op het verkeerde moment instappen....
Ik stap nooit verkeerd in, alleen verkeerd uit 😜

• Mooody

Mooody

elmoody

Spinvis vat het leven eigenlijk geniaal samen in dit nummer:

"Volg het spoor dat er ligt, zoek niet wat er nooit meer is"
Mijn vertaling in crypto: Focus je op BTC en (als het moet) in ETH, maar gooi het absoluut niet in shitcoins

"Erf de ogen van je kind. Kijk er door." (In 9 woorden vat hij het zin van leven samen)
Mijn vertaling in crypto: Blijf niet hangen in het heden, maar omarm de toekomst.

Daarbij is dit een van de beste Nederlandstalige nummers ooit. Eens?

[ Voor 110% gewijzigd door Mooody op 31-12-2020 01:01 ]

• wdbtje
  • Laatst online: 11:01
BTC lijkt (opnieuw) een gooi te willen doen naar een nieuwe ATH _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door wdbtje op 31-12-2020 01:01 ]

• IMWhizzle
wdbtje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:00:
Gelukt!

• Mooody

Mooody

elmoody

wdbtje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 01:00:
29k *O*

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Mooooody schreef op donderdag 31 december 2020 @ 00:33:
Spinvis vat het leven eigenlijk geniaal samen in dit nummer:
[YouTube: Kom Terug door Spinvis.mov]
"Volg het spoor dat er ligt, zoek niet wat er nooit meer is"
Mijn vertaling in crypto: Focus je op BTC en (als het moet) in ETH, maar gooi het absoluut niet in shitcoins

"Erf de ogen van je kind. Kijk er door." (In 9 woorden vat hij het zin van leven samen)
Mijn vertaling in crypto: Blijf niet hangen in het heden, maar omarm de toekomst.

Daarbij is dit een van de beste Nederlandstalige nummers ooit. Eens?
ik zou eens moeten opzoeken of ik nog bij die shit coin kan waar het zo'n tranendal was. Die ging moon maar na een omzetting of iets liep de luchtbel leeg en kreeg je er duizenden waardeloze voor terug. Als beginner meteen ene paar honderd euro verliezen doet heel erg pijn.

Dat slaat wel op jouw post :')

• Stan
[...]

Dus dat.
We hebben het eerder al gehad over bijvoorbeeld het volume en market cap van een stablecoin;
Hoe groter hoe beter wanneer je nadenkt over aanbod en vraag en dus in- en uitstapmogelijkheden.
Echter misschien ook andersom wel prettig om bij een kleiner aanbieder (coin) te zitten omdat die wellicht strakker op de 1:1 backing/pegging zit en wellicht de zaakjes beter op orde heeft met constructies (stichtingen, derdengeldrekeningen etc.). Bovendien kunnen die een (relatief) grote golf (absoluut kleiner) wellicht beter aan.

Ik zou daar dus graag meer over lezen. Ook over die juridische constructies en vestigingsklimaten en zo.
Zoals @Viep hieronder ergens al wederom een terechte link (bron nog beter) plaatst, is USDC wellicht een veel veiliger alternatief voor USDT (plus de eerder genoemde link).

En zoals @Zhou ook al zegt, hebben de meesten wel audit rapportages van allerlei externe partijen. Maar ja, ook daarin veel verschil: Frequentie, geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, toetscriteria, onafhankelijkheid.
Tether is al vaker de fout in gegaan door geld heen en weer of zelfs weg te toveren alsook te breken met allerlei vage auditbedrijfjes van advocaatjes ipv fatsoenlijke accountants. Het lijkt gewoon een geordende chaos (en claimt zelf dus niet eens 1:1 gebackt te zijn).
USDC daarentegen is 1:1 en wordt o.a. daarop maandelijks en openbaar gecheckt door Grant Thornton. Een stuk betrouwbaarder lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Stan op 31-12-2020 01:14 . Reden: Brontoevoeging ]

• Qunix
Zo, 29k en nu lekker slapen :D
Pagina: 1 ... 59 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!