Dat nieuws is eigenlijk alweer oud nieuws, want kwam zo'n 5 uur geleden naar buiten. Toch verwacht ik als xrp nog een dikke val maakt en daarna verder zakt of stijgt als een raket!PHPResource schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:08:
Bittrex verwijdert ripple en toch blijft de koers stabiel??
Was er nieuws? -15% sinds vannacht is toch pittig...Vis schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:09:
Zil maakt een dikke crash?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Bittrex heeft amper nog volume. Staat op CMC niet eens in de top100 markets voor XRP.PHPResource schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:08:
Ik heb zitten kijken tot die drop komt.PHPResource schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:08:
Maar op Poloniex,bittrex en Binance zie ik niet de drop die ik verwachtte.
Bittrex om 17.16 uur 30-12-2020:
Zou die laatste candle dan de eerste zijn naar de drop?
Stiekem was ik long Holder van XRP hoor. Had ze sinds dat ze 15ct waren.
Genoeg centjes mee gepakt (en verloren). Vond het laatst wel een mooi moment om uit te stappen.
Gelukkig net voor de daling maar toch wel zuur dat ze niet bij de maan zijn gekomen.
[ Voor 50% gewijzigd door ApC_IcE op 30-12-2020 17:18 ]
Geen idee.. hoop wel dat ie weer up gaat naar zo rond de 0.070 🙄TomTorquay schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:13:
[...]
Was er nieuws? -15% sinds vannacht is toch pittig...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooi instapmoment voor mij nu.Vis schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:20:
[...]
Geen idee.. hoop wel dat ie weer up gaat naar zo rond de 0.070 🙄
Ik zit ook nog met mijn neo, maar wacht even af tot neo3 komt in januari.AMARONE schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:09:
Ik heb nog wat vet en neo, toch maar dumpen en inruilen voor xlm die op 11 staat nu?
Zero.
Bitvavo heeft de lol er meer ingebracht qua laagdrempeligheid tov binance.
Het blijft natuurlijk crypto maar het zijn alleen de armyboys die het nog omhoog houden, de big boys raken het niet meer aan.Martine schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:10:
[...]
Dat nieuws is eigenlijk alweer oud nieuws, want kwam zo'n 5 uur geleden naar buiten. Toch verwacht ik als xrp nog een dikke val maakt en daarna verder zakt of stijgt als een raket!
Zil is laatste dagen steeds support levels aan het testen, wat ook niet zo raar is gezien de recente stijging. Rekening houden met een daling tot 6,5 cent. Daarnaast verwacht ik dat ie ook snel weer de 10 cent gaat testen.Vis schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:09:
Zil maakt een dikke crash?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zo dan, als dit klopt dan ga ik als de wiederweerga m'n plukje btc daar weghalen. Ik was in de veronderstelling dat het een vrij redelijke exchange was met goede ontwikkelingen en prima volume.croc schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:15:
[...]
Bittrex heeft amper nog volume. Staat op CMC niet eens in de top100 markets voor XRP.
Welkom in 2018PHPResource schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:33:
[...]
Zo dan, als dit klopt dan ga ik als de wiederweerga m'n plukje btc daar weghalen. Ik was in de veronderstelling dat het een vrij redelijke exchange was met goede ontwikkelingen en prima volume.
Waarom is iedereen het daar afgetrapt?croc schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:15:
Bittrex heeft amper nog volume. Staat op CMC niet eens in de top100 markets voor XRP.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Vooral door Binance denk ik.TomTorquay schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:36:
[...]
Waarom is iedereen het daar afgetrapt?
Ja, ongeveer 1% volume van Binance, toppie.Slux schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:37:
[...]
Het valt wel mee toch ?
https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/
Hoe bedoel je dit?AMARONE schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:32:
...
Bitvavo heeft de lol er meer ingebracht qua laagdrempeligheid tov binance.
In retrospect, it was inevitable
Ik heb een jaar niet naar mijn BTC gekeken. Laatst opende ik binance weer en het stond mij als laagdrempeligheid gebruiker gewoon niet aan. Bij bitvavo kan ik snel schakelen dmv kopen/verkopen en via ideal geld overmaken of direct terugstorten op mijn rekening. Ik ben er heel tevreden over.
Vandaag ingestapt in XLM en ZIL. Voor de rest nog wat Vet, NEO op de balans.
[ Voor 8% gewijzigd door AMARONE op 30-12-2020 17:52 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Bij Binance kan je ook met iDeal storten en snel Euro's overmaken naar je rekening.AMARONE schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:51:
[...]
Bij bitvavo kan ik snel schakelen dmv kopen/verkopen en via ideal geld overmaken of direct terugstorten op mijn rekening. Ik ben er heel tevreden over.
De fee bij Bitvavo is vele malen hoger dan bij Binance, dus bij iedere trade gooi je winst weg. Wel iets om in de gaten te houden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja, maar dan blijft de laagdrempeligheid staan. Voor mij oogt binance te omslachtig(ben dan ook een amateur in de crypto wereld). Misschien als ik er wat meer tijd in zou steken dan had ik bij Binance gebleven maar voor nu is het laagdrempeligheid een positieve kant van Bitvavo voor mij.Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:05:
[...]
Bij Binance kan je ook met iDeal storten en snel Euro's overmaken naar je rekening.
De fee bij Bitvavo is vele malen hoger dan bij Binance, dus bij iedere trade gooi je winst weg. Wel iets om in de gaten te houden.
https://cointelegraph.com...y-on-exchanges-data-shows
[ Voor 29% gewijzigd door Mex op 30-12-2020 18:14 ]
Bij binance kan ik zonder legitimatie maar tot 240euro per dag inleggen,maar nu 2 dagen verder mag ik nog steeds niet extra bijleggen? ik dacht dat dit per dag 240euro was, maar helaas zegt hij dat mijn limiet is bereikt.
Hebben jullie je ID geverifieerd bij binance? Ik ben daar toch wat bang voor, maar begreep dat dit moet als je bitcoin wil verkopen naar euros en wil opnemen..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
- Taro
- Niet online
Gebruik bijv. wel de KopieID App van de overheid om bijv. BSN af te dekken op de foto's.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Eigenlijk zou dit de manier zijn.... maar ik heb bij verschillende exchanges wel gemerkt dat de ID dan wordt afgekeurd.Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:21:
Gebruik bijv. wel de KopieID App van de overheid om bijv. BSN af te dekken op de foto's.
- Taro
- Niet online
Same here, het is ook dubbel: De overheid verwacht overal KYC's en wil dat je je legitimeert, ontwikkelt zelf een Kopie ID app en aan de andere kant accepteren exchanges je niet zonder zichtbaar BSN. Kromme situatie...ruud2all schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:28:
[...]
Eigenlijk zou dit de manier zijn.... maar ik heb bij verschillende exchanges wel gemerkt dat de ID dan wordt afgekeurd.
Hier loop in bij coinbase ook tegenaan. Géén watermark, terwijl je dat juist wilt om ID fraude tegen te gaan, lekker dan...Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:30:
[...]
Same here, het is ook dubbel: De overheid verwacht overal KYC's en wil dat je je legitimeert, ontwikkelt zelf een Kopie ID app en aan de andere kant accepteren exchanges je niet zonder zichtbaar BSN. Kromme situatie...
Zero.
Kan jij de katten hier voeren wanneer wij op de maan verblijven, beste Pelox?Pelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:39:
Zit al heel de dag aan de kant.. vanmorgen in fiat gegaan, hopende op een dip.. maar ik twijfel of die er komt.
Uiteraard. Ik neem mijn eigen voer meeWhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:42:
[...]
Kan jij de katten hier voeren wanneer wij op de maan verblijven, beste Pelox?
Zero.
Goed, koekjes vind je in de derde la links.
Daarnaast ligt een briefje met 24 woorden, daar moet je van af blijven hoor.
Derde la links. Oke. Stuur je even je adresWhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:46:
[...]
Zero.
Ej die heb ik ook, wat staat er bij jouw op?WhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:46:
[...]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Stuur ze me even in een PB dan check ik of je geen spelfouten hebt gemaakt bij het opschrijven. Is mijn service speciaal voor jou als trouw forumlid, kost je niets.WhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:46:
[...]
Het begint met:PlanR schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:47:
[...]
Ej die heb ik ook, wat staat er bij jouw op?
"Wie dit leest is gek"
Dank je. Het is me nu ook gelukt. Wel een hoop gedoe voor nog been halve BNB.Pelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:32:
[...]
Ik heb het naar de trust wallet gestuurd, samen met wat bnb. Daarna de bnb voor een deel omgezet in een andere bnb. Weet even niet welke, met een zwart logo in de wallet. Daarmee de twt omgezet in diezelfde bnb soort en daarna alles weer omgezet in normaal bnb en terug naar binance gestuurd.
Ah jullie zijn zo aardig allemaal! Echte cryptobroeders!996 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:49:
[...]
Stuur ze me even in een PB dan check ik of je geen spelfouten hebt gemaakt bij het opschrijven. Is mijn service speciaal voor jou als trouw forumlid, kost je niets.
Never gonna give you upPlanR schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:47:
[...]
Ej die heb ik ook, wat staat er bij jouw op?
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna
Kom op dan!
Prima dit, alleen oppassen wanneer er grote wallets geopend gaan worden!Mex schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:11:
'Bitcoin liquidity crisis' — BTC is becoming harder to buy on exchanges, data shows
https://cointelegraph.com...y-on-exchanges-data-shows
Zero.
Volgens mij is het altijd pootje baaien terwijl er een nieuwjaar-tsunami aankomt.Pelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:55:
Is het bij btc een oudjaarsduik of een nieuwjaarsduik? Ik weet het niet meer..
Dank voor de tips, was vooral benieuwd of jullie jezelf allemaal hadden gelegitimeerd en in hoeverre dit veilig is op binance. Kan je daar iets over zeggen?Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:21:
@Ponk123 Als je met serieuze bedragen wil spelen krijg je nagenoeg overal met KYC te maken. Dus ja, er zit waarschijnlijk niets anders op. En ik ben er ook altijd terughoudend mee, maar je kunt vaak niet anders.
Ik vind het ook vreemd dat ik niet meer geld erop kan storten vandaag, laatste deposit was 2 dagen geleden, ik zou verwachten dat je elke dag tot 240 kan storten dus na 24 uur weer een mogelijkheid
- Taro
- Niet online
Er zijn ooit legitimatie foto's voor Binance uitgelekt, maar dat kwam door een derde partij die de zaken niet op orde had.Ponk123 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:03:
[...]
Dank voor de tips, was vooral benieuwd of jullie jezelf allemaal hadden gelegitimeerd en in hoeverre dit veilig is op binance. Kan je daar iets over zeggen?
Ik vind het ook vreemd dat ik niet meer geld erop kan storten vandaag, laatste deposit was 2 dagen geleden, ik zou verwachten dat je elke dag tot 240 kan storten dus na 24 uur weer een mogelijkheid
In hoeverre het veilig is: Ik denk dat 98% van de mensen die hier op Binance zitten zich hebben gelegitimeerd, inclusief ikzelf, maar dat zegt niet dat het veilig is.
Het is heel simpel: Wil je meer storten, dan moet je je legitimeren, mooier kunnen we het niet maken, het zijn de regels.
Dank voor je snelle reactie! Als zoveel van jullie je ook hebben gelegitimeerd begrijp ik het. Lukte het jou trouwens om je BSN te verbergen of accepteerde binance dat niet?Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:06:
[...]
Er zijn ooit legitimatie foto's voor Binance uitgelekt, maar dat kwam door een derde partij die de zaken niet op orde had.
In hoeverre het veilig is: Ik denk dat 98% van de mensen die hier op Binance zitten zich hebben gelegitimeerd, inclusief ikzelf, maar dat zegt niet dat het veilig is.
Het is heel simpel: Wil je meer storten, dan moet je je legitimeren, mooier kunnen we het niet maken, het zijn de regels.
Als ik me niet vergis is legitimeren ook nodig als je geld op wil nemen wanneer je bitcoin hebt verkocht.
- Taro
- Niet online
The @USTreasury is proposing crypto regs that will force exchanges to collect, store and share with the gov. personal information associated with crypto transactions. If you believe this to be an intrusion on your privacy, join us in sharing your concerns https://t.co/DFeEPvnouy
— Coinbase 🛡️ (@coinbase) 30 december 2020
The bottom line is that exchanges will need to collect the name and address for anyone that you send crypto or receive crypto from for any transaction worth over $3,000. We disagree with this for many reasons. https://t.co/jfLsT0FoH0
— Coinbase 🛡️ (@coinbase) 30 december 2020
- Taro
- Niet online
Het is het zelfde als je denkt die crypto dipt niet lager dus ik ga maar kopen en jawel 15% eraf na 10 minuten na aanschaf whoei
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
De dag die je wist dat zou komen
Zelfs als het zo wordt doorgezet valt het best mee. Tot 3k vrij, en legitimeren moet toch al op erg veel plekken, sowieso al voor Europeanen. Die laten zich daar ook niet door weerhouden.
Zoals ik het nu lees stelt het niet enorm veel voor.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zal wel leiden tot een grotere populariteit van DEX's. Tenzij ze Metamask en andere hotwallets eenzelfde verplichting opleggen.Richh schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:27:
[...]
De dag die je wist dat zou komen
Zelfs als het zo wordt doorgezet valt het best mee. Tot 3k vrij, en legitimeren moet toch al op erg veel plekken, sowieso al voor Europeanen. Die laten zich daar ook niet door weerhouden.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit is voor nederlandse bedrijven al een standaard. Maximum control!
Ja en nee, overheden stellen steeds meer beperkingen in en dat vind ik persoonlijk toch wel een glijdende schaal. Eerder werd nog het excuus terrorisme gebruikt, tegenwoordig is er niet eens meer (echt) een excuus en dat baart me ook wel zorgen.Richh schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:27:
Er zijn teveel mensen met een 'het valt wel mee' en 'ik heb toch niks te verbergen' mentaliteit. Vergeet niet dat vrijheden verkrijgen vele malen moeilijker is dan ze kwijtraken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
PlanR schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:44:
Ready for take off!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Niet online
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 30-12-2020 20:03 ]
Zero.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Innige deelnemingPelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:03:
Lekker in fiat.. heel fijn.
Dan gaan we nog even een paar K door als je het niet erg vindt!PlanR schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:08:
Net een deel verkocht... Ben benieuwd!
[ Voor 27% gewijzigd door Pelox op 30-12-2020 20:13 ]
Zero.
Mooi plaatje heb je. Richard D. James albumVis schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:05:
Damn en nu doorzetten naar de 50k ineens, why nut? 🙌🏽 Wat een wereld coin.. helaas pas te laat in gestapt om echte grote stappen te kunnen maken, maar who knows hé 😉 MOON!
Maar begint wel saai te worden zo, elke dag een ATH.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Er zijn vast true believers die zich willen losmaken van instituties en overheid en 100% anoniem alleen nog op crypto valuta door het leven willen gaan. Alles kopen en betalen met crypto en anders niet. De banken maken alles kapot, overheden drukken geld bij, men heeft geen privacy, BTC/crypto is het nieuwe betrouwbare systeem. Tuurlijk, mooie gedachte en groot goed.
Maar realistisch zit imo het grootste van de investeerders er puur in voor de knaken. Kunnen we niet wachten om de crypto weer om te zetten naar fiat op de bankrekening om dingen te kopen, extra te genieten van het (dan) onafhankelijke leven en eventuele belastingen voor lief te nemen.
Kortom: ik verzet me persoonlijk niet tegen regulering, hoop alleen dat het me geen winst kost.
#roastme
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Met chringy NL accent inbetrepen!
[ Voor 19% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-12-2020 20:18 ]
Veel. Heel veel.SpoekGTi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:16:
Vraag me trouwens af van hoeveel bitcoins er eigenlijk op verloren hdds staat waar niemand meer wat van weet
En dan nog alles van Satoshi himself.
Schaarste is getting real. Moon soon.
[rekt posts incoming]
Maat van me heeft er in elk geval eentje waarvan hij z'n wachtwoord niet meer weet. Weet niet precies de waarde maar hij sprak toen over €2000. Dat was ergens voor de ATH in 2017.SpoekGTi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:16:
Vraag me trouwens af van hoeveel bitcoins er eigenlijk op verloren hdds staat waar niemand meer wat van weet
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
ze schatten 4 mln incl de 1 mln van satoshi.SpoekGTi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:16:
Toen iemand in het begin al zei dan ben je ze kwijt typte satoshi zie het als een gift aan anderen
Gelukkig trekt ETH mijn portfolio wel omhoog.. maar het kan beter.
is jullie gegund!! Heb nog een deeltje staan.iVibes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:10:
[...]
Dan gaan we nog even een paar K door als je het niet erg vindt!
- Taro
- Niet online
Even snel een screenshot gemaakt, dat zou weleens mooi uit kunnen pakken voor Bitcoin
/f/image/m3Q1a99rcOlKF0gJ3sjojSpN.png?f=fotoalbum_large)
Live meekijken:
Omdat highcaps, midcaps en lowcaps hun eigen cyclus hebben.Chaes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:29:
Waarom blijven DeFi coins als LINK en BAND zo achter?
We kunnen niet allemaal tegelijk naar de maan hè. Dat zou ook maar een bende geven in de ruimte... Ongelukken, opstoppingen, lange files voor de maan, etc. etc.... moet je niet willen!Chaes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:29:
Waarom blijven DeFi coins als LINK en BAND zo achter?
Thanks voor de tip!Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:31:
Interessant, livestream van Benjamin Cowen met o.a. als onderwerp de money supply vs Bitcoin ATH's.
Even snel een screenshot gemaakt, dat zou weleens mooi uit kunnen pakken voor Bitcoin
[Afbeelding]
Live meekijken:
[YouTube: Bitcoin $29k Watch Party! LIVE SHOW!]
Bekijk niet echt crypto youtubers (zijn vaak gewoon shillers), is deze bekend in cryptoland?
Dit zou wel eens een bullish re-test kunnen zijn.gijsvogel schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:36:
It was fun while it lasted....
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/AKNOsdX7xsWa5EEMiUZwqpit.png?f=fotoalbum_large)