[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.176 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
DrDeath schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:29:
Even een ander vraagje. Ik overweeg een hardware wallet aan te schaffen voor long term hodling. Ik twijfel echter tussen de volgende opties:

1. 1x Trezor Model T, daar alles op bewaren en zorgen dat ik de seed veilig bewaar.
2. 2x Trezor Model T, alles op 1 hardware wallet bewaren en de tweede Trezor bewaren als clone/back-up.
3. 3x Trezor Model T, BTC en altcoins gespreid bewaren en de derde Trezor bewaren als back-up.
4. Coldcard voor BTC en Trezor Model T voor altcoins.

Heeft iemand hiermee ervaring/suggesties? Heeft het meerwaarde om coins te spreiden over meerdere wallets, of is het verstandiger te investeren in het veilig opbergen van de seed?

Alvast thanks voor de input! :)
heb er 2 ivm spreiding en man met de boormachine. backup is leuk maar heb je niets aan als je huis in de brand staat, daarom heb ik ook nog een cryptosteel. Zie dat maar als onverwoestbare backup

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Qunix schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:27:
[...]

Klopt.

Ik deed dit ook met de intentie om daarna de wallet te seponeren.
Ik heb het naar de trust wallet gestuurd, samen met wat bnb. Daarna de bnb voor een deel omgezet in een andere bnb. Weet even niet welke, met een zwart logo in de wallet. Daarmee de twt omgezet in diezelfde bnb soort en daarna alles weer omgezet in normaal bnb en terug naar binance gestuurd.

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:02:
[...]

$EEM (tipje voor de komende 10 jaar..)
Dat is een "Aandelen opkomende markten" ETF? Want die heb ik bij Meesman ook in de pf.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Immutable schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:18:
[...]

Ik ga nooit lang een DeFi coin vasthouden, of er veel geld in stoppen. Leuk om korstondig te handelen. Maar ze kunnen ook wel gehackt worden e.d. via een bug in het contract. En dan lig je lekker te slapen... en bam al je geld weg. :9
BTC is toch echt de long term kluis, waar je leuk je geld lang in kan stoppen. DeFi? is nog jong, en nogal risky.
True. Ik zou er zeker niet al mijn geld in stoppen. Daarnaast is het handelen in een DeFi-munt iets anders dan er bijv. ETH stallen op een DeFi-platform. Zeker als het een kleine nieuwe munt is stop ik niks in zo'n contract. Kort handelen in zo'n munt daarentegen kan heel lucratief zijn. Zeker als er veel hype en community omheen zit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Even een ander vraagje. Ik overweeg een hardware wallet aan te schaffen voor long term hodling. Ik twijfel echter tussen de volgende opties:

1. 1x Trezor Model T, daar alles op bewaren en zorgen dat ik de seed veilig bewaar.
2. 2x Trezor Model T, alles op 1 hardware wallet bewaren en de tweede Trezor bewaren als clone/back-up.
3. 3x Trezor Model T, BTC en altcoins gespreid bewaren en de derde Trezor bewaren als back-up.

Heeft iemand hiermee ervaring/suggesties? Heeft het meerwaarde om coins te spreiden over meerdere wallets, of is het verstandiger te investeren in het veilig opbergen van de seed?

Mijn mening is anders. Ik heb de PF verdeeld over enkele exchanges en platforms als Nexo, Celsius en Crypto.com.

Stukje gemak (traden wanneer noodzakelijk), je assets rente laten trekken en zolang je spreid is het niet onveiliger dan je hele PF op een Ledger of Trezor gooien. Met een HW wallet vertrouw je namelijk ook gewoon een bedrijf dat erop gericht is om winst te maken. Deze bedrijven kunnen ook flinke steken laten vallen, zoals laatst de Ledger hack.

Je crypto kan actief voor je werken terwijl je hodl. Dat wordt alleen maar interessanter en veiliger de komende tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 30-12-2020 12:41 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Pelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:32:
[...]

Ik heb het naar de trust wallet gestuurd, samen met wat bnb. Daarna de bnb voor een deel omgezet in een andere bnb. Weet even niet welke, met een zwart logo in de wallet. Daarmee de twt omgezet in diezelfde bnb soort en daarna alles weer omgezet in normaal bnb en terug naar binance gestuurd.
Gele logo BNB is BEP2 en zwarte logo BNB is BEP20 (Smart Chain).

Ik ga het proberen.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:05
wootler schreef op woensdag 30 december 2020 @ 09:48:
[...]
Iemand een idee over de impact van de belastings-gedreven verkopen op de koersen in de komende dagen? Hoop op een kleine dip.
Zal vrij minimaal zijn. De meeste landen belasten werkelijk gerealiseerde winsten en niet het saldo op 1 januari. Nederland is natuurlijk veel te klein om daar een wezenlijke impact op te hebben.

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12 17:01
Viep schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:10:
[...]

Ja, ik. Maar ik wil helemaal geen trust wallet. Maar zonder kom ik er niet vanaf volgens mij.
Zelfde hier, maar we zullen wel moeten ben ik bang

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:35:
[...]

Dat is een "Aandelen opkomende markten" ETF? Want die heb ik bij Meesman ook in de pf.
Is dat IEEM dan?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Pelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:35:
We hebben weer een btc berichtje op nu.nl:

https://www.nu.nl/economi...na-300-procent-hoger.html

De reacties... vreselijk tenenkrommend.. wat een niveau.
Altijd leuk om het sentiment door te lezen.

Over het algemeen zijn de reacties vrij zuur. Geen vertrouwen niks. Er staan zelfs een paar reacties over de bizarre geldcreatie van de EUR en USD in 2020. Niemand heeft wantrouwen.

Aan de ene kant wil ik ze allemaal hard uitlachen wanneer er écht een soort "Great reset" zal plaatsvinden. Aan de andere kant, als het zover komt. Dan gaan een hoop mensen serieus arm worden. En dat gun je mensen ook niet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Nu een dag verder staat 2fa nog steeds aan. Ook geen reacite op mijn email. Kan dus nog steeds niet bij mijn wallet.

God morks in wysterious ways.

• ArtPhil-Flower
Volgens twee users op een oude reddit thread kan het meerdere dagen/weken duren. Nu maar even Vincent van der Voort kijken.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Bever! schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:02:
[...]

$EEM (tipje voor de komende 10 jaar..)
Welke is dit?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:29
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:47:
Nu een dag verder staat 2fa nog steeds aan. Ook geen reacite op mijn email. Kan dus nog steeds niet bij mijn wallet.
Kun je ook even toelichten waar dit over gaat?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Anders google je even? :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43

Als je van plan bent om te hodlen, zou je in feite ook gewoon 1 hardware wallet kunnen houden, maar verschillende seeds gebruiken voor je coins. Seed 1 graveer je in een metalen plaat, zet er 1% van je geld op, dan reset je je wallet en check je of de gegraveerde seed goed is. Dan zet je zet je er 50% van je moneys op en stop de plaat weg.

Vervolgens heb je seed 2, daar doe je het zelfde riedeltje mee (metalen plaat, resetten, checken, 50% erop, etc.), maar als je dan iets wilt verkopen heb je altijd je altijd iets bij de hand. Als het nodig is, kan je altijd je altijd seed 1 'openen' met de trezor.

[ Voor 3% gewijzigd door DW23 op 30-12-2020 13:11 ]

• ArtPhil-Flower
The Redman schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:02:
[...]

Kun je ook even toelichten waar dit over gaat?
Heb ok blockchain per ongeluk 2fa ingeschakeld terwijl ik mijn oude mobiele abonnement heb opgezegd. Nu stuurt ie de code naar mijn oude nummer.

• The Redman
BTC ziet bearish uit -O-

• Pelox
Qunix schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:42:
[...]

Gele logo BNB is BEP2 en zwarte logo BNB is BEP20 (Smart Chain).

Ik ga het proberen.
Wist het niet meer zo uit mijn hoofd. Je kan twt dus swappen naar die bnb bep20.

Hoop gedoe maar uiteindelijk hield ik er 0.45 bnb aan over.

Zero.

• The Redman
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:11:
[...]

Heb ok blockchain per ongeluk 2fa ingeschakeld terwijl ik mijn oude mobiele abonnement heb opgezegd. Nu stuurt ie de code naar mijn oude nummer.
Oef, dat is vervelend. Zeker in deze volatiele tijd. Ik hoop dat ze snel je 2fa kunnen verwijderen.

Misschien in de toekomst overstappen op een wallet in eigen beheer? Zonder derde partij

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik krijg AEEM en IEEM

Dus zeg het maar. Ik denk dat het IEEM is, maar AEEM zou ook kunnen.

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Kleine correcties zijn altijd welkom in een bullmarket.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Op < dan 1H grafiek of zo? Op de 4H moet hij onder de 22.3k knallen wil het een beetje bearish worden.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
MrWilliams schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:16:
[...]

Op < dan 1H grafiek of zo? Op de 4H moet hij onder de 22.3k knallen wil het een beetje bearish worden.
idd weinig bearish te zien. Ja misschien op de 3 of 5min chart 8)7

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• DrDeath
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-12 16:47
-

[ Voor 99% gewijzigd door DrDeath op 01-01-2021 21:38 ]

• AMARONE
MrWilliams schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:13:
[...]

Ik krijg AEEM en IEEM

Dus zeg het maar. Ik denk dat het IEEM is, maar AEEM zou ook kunnen.
Ja, dat had ik ook. Ik duik er niet meteen op maar als iemand zoiets roept wil ik wel even kijken waarom hij dna denkt dat het een topper is voor volgend jaar.

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Heb je een tipje voor de aankomende 10 jaar!

Geef je onderbouwing en deel je gelezen kennis of waar het te vinden is.
Tnx zo helpen we elkaar.. _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door M-v-G op 30-12-2020 13:33 ]

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Kleine disclaimer: ik heb ook nog een redelijk percentage van m'n pf verspreid over meerdere exchanges, gewoon puur voor gebruiksgemak.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@M-v-G Probeer dan wel de originele poster te quoten en niet iemand anders :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:40:
[...]

Mijn mening is anders. Ik heb de PF verdeeld over enkele exchanges en platforms als Nexo, Celsius en Crypto.com.

Stukje gemak (traden wanneer noodzakelijk), je assets rente laten trekken en zolang je spreid is het niet onveiliger dan je hele PF op een Ledger of Trezor gooien. Met een HW wallet vertrouw je namelijk ook gewoon een bedrijf dat erop gericht is om winst te maken. Deze bedrijven kunnen ook flinke steken laten vallen, zoals laatst de Ledger hack.

Je crypto kan actief voor je werken terwijl je hodl. Dat wordt alleen maar interessanter en veiliger de komende tijd.
Wat hij zegt.

Ik had het merendeel van mijn BTC en ETH op een Ledger, maar vond het eigenlijk na dag 2 al niet handig meer.
Je kan er moeilijk van traden (moet je WEER een extra dienst aangaan) en als je ff wat heen en weer wil gooien moet je alles weer uit de kast halen en aansluiten...
Daarnaast kwamen de verhalen van gelekte persoonlijke gegevens en phishing e.d.....

Dus ben toen weer teruggegaan naar alles op goede exchanges te zetten.
Daar is vaak toch alles beter geregeld dan bij mij thuis.
EN verzekerd.
Dus al worden ze gehackt en komen ze onverhoopt bij jouw coldwallet ... dan nog ben je verzekerd tot x miljoen.

Het vergt even vertrouwen, zeker als je PF groeit, maar als je even logisch nadenkt is de kans heeeel klein dat er iets gebeurd op normale exhanges (Binance, Bitvavo, Kraken, Nexo e.d.)
EN zoals Moooody ook al zei, je trekt lekker rente :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• .oisyn
  • Laatst online: 23:11

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DW23 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:17:
[...]

Eigenlijk zouden we allemaal even een paar tientjes (of duizendjes, waarschijnlijk) moeten inleggen en een groot billboard huren met de tekst:

[...]
Maarliefst 2,19mBTC. Of 2190 bits!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Taro schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:29:
@M-v-G Probeer dan wel de originele poster te quoten en niet iemand anders :)
Zo dan ff verkeerde.. 8)7 .je hebt helemaal gelijk...(aangepast, nu algemeen)

• Gelukszoekr
DW23 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:17:
[...]

Eigenlijk zouden we allemaal even een paar tientjes (of duizendjes, waarschijnlijk) moeten inleggen en een groot billboard huren met de tekst:

[...]
Ik probeerde het vorige week nog in m'n eigen bubbel. "Not a single fuck was given"

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5Bf3hp8/Btc.png

• Qunix
Gelukt!

TWT was €10,56 waard, door veel te swappen en zo, uiteindelijk 0.3648 BNB ontvangen in Binance.

• Pelox
Qunix schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:39:
Gelukt!

TWT was €10,56 waard, door veel te swappen en zo, uiteindelijk 0.3648 BNB ontvangen in Binance.
d:)b

Zero.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:25

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:19

WhySoSerious

Be the change.

Als ik ver genoeg inzoom op de 1M zie ik zelfs een nieuwe ATH!

Verwijderd

Smorgens zet Bitcoin een nieuwe ATH neer, smiddags is het bearish.

Machtig.

• DrDeath
-

[ Voor 100% gewijzigd door DrDeath op 01-01-2021 21:37 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:52:

Machtig.
Wat zit er tussen Bullish en Bearish dan?.. Salmonish?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Verwijderd

FijneKerst schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:53:
[...]

Een berenkalf.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12 16:10
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:52:

Machtig.
Hah ja heerlijk om te lezen! En dan te bedenken dat we 15 dagen geleden nog onder de 20K zaten. Nu zouden we 25K opeens bearish vinden... Zoom vooral even uit wie twijfels heeft of we in een bullrun zitten :9

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
[...]

Goatish?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
[...]

Autopraat in de slowchat :+

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Sidewaish

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Alt-season. Duh!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12 02:05
[...]

Een harige stier denk ik.
Die af en toe zijn kop op en neer doet om te grazen.

Ik ga voor buffelish!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

DrDeath schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:53:
[...]

Daarentegen is een bekende exchange natuurlijk veel interessanter voor criminelen dan een kleine offline wallet verstopt ergens bij Henk en Ingrid in huis. Het is even de vraag wat je verzekering waard is als de tent failliet gaat (denk Mt. Gox).

Ik snap dat je je assets of een deel daarvan op de exchange houdt als je erin handelt. Ik heb echter crypto gekocht en een paar jaar niet aangeraakt. Gebruiksgemak is voor mij dus niet echt een dingetje. Het gaat mij om veiligheid. Zou je advies dan nog steeds zijn de crypto of een deel daarvan op exchanges te bewaren? :)
Als je er echt niks mee doet... ja.. dan op een coldwallet en in de kluis en ook de komende tijd niet naar koersen kijken want dan krijg je weer kriebels.

Maar zodra je 1-2-3x per maand iets wilt heen en weer schuiven, dan wordt het alweer vervelend.

En ja, als bedrijven failliet gaan, dan heb je misschien ook een probleem. Echter hebben veel exchanges tegenwoordig ook een escrow regeling. Dus dan ben je nog niks kwijt.
JA ik zou het snel weghalen daar, maar kwijt ben je het niet.

AL met al denk ik dat je tegenwoordig best safe zit bij een goede exchange.
Het moet echt heel raar lopen als je alles kwijt wilt zijn.
Dan zat je er zelf niet goed bovenop denk ik.

• Pelox
[...]

ManBearPiggish

Zero.

• Dinsterzz92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-12 15:51
jullie kunnen toch niet superserial zijn..

• .oisyn
  • Laatst online: 23:11

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Een Mexicano.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DrDeath
-

[ Voor 99% gewijzigd door DrDeath op 01-01-2021 21:37 ]

• Richh
https://www.marc.cn/2020/12/bitcoin-the-herd-is-here.html

Paar citaatjes:
At the beginning of the year investing in Bitcoin may have cost a professional investor his or her job, right now not investing in Bitcoin may get you fired.

Then in October all of a sudden the announcements started. Just a few examples of financial news headlines since then:
– Billionaire Hedge Fund Investor Druckenmiller Says He Owns Bitcoin
– JP Morgan saying that investors are selling gold for BTC
– PayPal Enables Users to Buy, Hold and Sell Cryptocurrency
– Citibank Analyst Says Bitcoin Could Pass $300K by December 2021
– BlackRock’s Chief Investment Officer Says Bitcoin Could Replace Gold
– Guggenheim Fund Reserves Right to Put Up to 10% in Bitcoin Trust
– MassMutual announces a $100 Million Purchase
– Ruffer investing $740M in BTC – and selling Gold for that
– Jim Cramer buying BTC and talking about it on TV
– Fidelity CEO saying that there is a pipeline of institutional investors looking to get into Bitcoin custody
An avalanche of positive news for Bitcoin is coming from some of the top financial institutions in the world.

In 2017 I predicted that Bitcoin would hit $150,000 in 2021 and I still stand by that prediction. It could be a few months later of course, but it could also happen by next summer already.

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-12 18:58
Beginnersvraag : Als je crypto wil sturen van een exchange naar een cold wallet moet je dan altijd daar kosten voor betalen?

• anboni
Starks223 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:21:
Beginnersvraag : Als je crypto wil sturen van een exchange naar een cold wallet moet je dan altijd daar kosten voor betalen?
Ja, je betaalt altijd een network fee.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12 16:10
Starks223 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:21:
Yes, iedere exchange vraagt daar een bepaalde fee voor. De hoeveelheid hangt af van welk soort crypto en welke exchange

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

en door de 28K!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Bearish is misschien te sterk uitgedrukt, maar ik wacht ook nog steeds op die stevige correctie. De uitbraak van vannacht was mooi, maar ik meen toch een verlies van stootkracht op te merken bij de bulls. Potentiële double top ook. En op de hogere timeframes blijft alles onverminderd extreem oververhit, dat moet vroeger dan laat toch vonken geven? Al kan je daar in een bull market verrassend lang op moeten wachten. Just my 2 cents guys ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

TomTorquay schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:33:
[...]

Bearish is misschien te sterk uitgedrukt, maar ik wacht ook nog steeds op die stevige correctie. De uitbraak van vannacht was mooi, maar ik meen toch een verlies van stootkracht op te merken bij de bulls. Potentiële double top ook. En op de hogere timeframes blijft alles onverminderd extreem oververhit, dat moet vroeger dan laat toch vonken geven? Al kan je daar in een bull market verrassend lang op moeten wachten. Just my 2 cents guys ;)
Hmmpf, ik denk dat een push richting ergens tussen 29K en 30K er nog wel in zit hoor.

Wat daarna gebeurt vertel ik je over een jaar, ok?

• Qunix
Het is gewoon de 28k testen. Prima verder.

Gewoon geduld want de reis naar de maan duurt eventjes... Én weet wel, de reis is soms leuker dan op de plaats van bestemming.

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-12 18:58
anboni schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:22:
[...]

Ja, je betaalt altijd een network fee.
thanks, jij ook Egeau!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12 17:43
Qunix schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:39:
Gelukt!

Hier ook, flufje NEXO bijgeschreven op mn NEXO wallet

• mengenli
Volgend jaar (31 dec 2021) is Bitcoin waarschijnlijk boven 100K.

• Gelukszoekr
mengenli schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:47:
Volgend jaar (31 dec 2021) is Bitcoin waarschijnlijk boven 100K.
In EUR of DOGE?

• AMARONE
Vraag van een beginner. Ik heb sinds Nov 2019, toen xxx euro, nu xxx euro aan waarde BTC in een wallet zitten. Wat raden jullie aan, dit geld uit de wallet richting Bitvavo om zo snel bij de bestemming maan dit te verkopen om daarna weer op aarde te inkopen? Of toch in de wallet laten?

• mengenli
100K dollars

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nog even een tipje voor de nieuwere leden.
Ga hier aub NIET met bedragen lopen smijten, van hoeveel Bitcoins of Doge ofzo je hebt.
Dat is niet handig. Het blijft een open forum waar altijd de mogelijkheid is dat er iemand tussenzit die opeens met een boormachine aan je voordeur staat.
En da wil je nie!!!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

FijneKerst schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:51:
Nog even een tipje voor de nieuwere leden.
Ga hier aub NIET met bedragen lopen smijten, van hoeveel Bitcoins of Doge ofzo je hebt.
Dat is niet handig. Het blijft een open forum waar altijd de mogelijkheid is dat er iemand tussenzit die opeens met een boormachine aan je voordeur staat.
En da wil je nie!!!
Tenzij je diegene hebt ingehuurd op werkspot.nl ;(

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

WhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:52:
[...]

Tenzij je diegene hebt ingeduurd op werkspot.nl ;(
Waarom daar?... Kan je toch net zo goed @Verwijderd vragen hier?.. Die wil best wat komen boren :*)

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:48
Beter flufje gebruiken, dan blijft het gissen >:)

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 09:53
Jaap kan niet, is te druk met memes maken. Je onderschat duidelijk hoeveel tijd daar in kan zitten

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

FijneKerst schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:54:
[...]

Waarom daar?... Kan je toch net zo goed @Verwijderd vragen hier?.. Die wil best wat komen boren :*)
Afstand Friesland - Limburg als eens opzocht? :+

• anboni
Partypsych schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:55:
Jaap kan niet, is te druk met memes maken. Je onderschat duidelijk hoeveel tijd daar in kan zitten
Ja, zeker als de koers straks echt parabolisch gaat en er 10k op 'n dag bijkomt.. We willen natuurlijk nog steeds voor iedere 1000 een bitcoin babe zien :P

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

anboni schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:56:
[...]

Ja, zeker als de koers straks echt parabolisch gaat en er 10k op 'n dag bijkomt.. We willen natuurlijk nog steeds voor iedere 1000 een bitcoin babe zien :P
Ik zou zelfs met 10x leverage willen inzetten op zijn babes, oftewel elke 100 USD.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

WhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:55:
[...]

Waarom zou ik?... ver van mijn bed. Had net zo goed China kunnen zijn O-)

• Richh

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-12 19:29
Crypts schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:31:
[...]

Omzet is iets anders dan inkomsten maar ik snap je enthousiasme. Ben alleen bang dat dit los staat van wat het muntje zelf doet. :)
Met een winst van meer dan 200k in deze maand doen ze het zeker niet slecht. Noem maar eens projecten die überhaupt winst draaien.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:49:
Vraag van een beginner. Ik heb sinds Nov 2019, toen xxx euro, nu xxx euro aan waarde BTC in een wallet zitten. Wat raden jullie aan, dit geld uit de wallet richting Bitvavo om zo snel bij de bestemming maan dit te verkopen om daarna weer op aarde te inkopen? Of toch in de wallet laten?
'k Denk dat je niet echt antwoord op je vraag krijgt omdat advies geven aan een beginner op dit vlak gelijk kan staan aan je vingers branden.

Adviseer ik je te holden, dan kan je me later quoten dat je met de kennis die onderhand in de koe z'n kont zit veel beter had kunnen traden.

Adviseer ik je te traden, dan kan je me later verwijten dat je verlies hebt gemaakt.

Misschien kan je xxx deel laten staan en met xxx deel een poging wagen te vermeerderen? Iig gefeliciteerd met je 150% winst tot nu toe, er ging al iets goed d:)b

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Privatise the gains, socialize the losses!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Voel de neiging om een deel BTC te verkopen, hopen dat hij vanavond weer iets of wat zakt :P
Om weer terug te kopen!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PlanR schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:41:
Voel de neiging om een deel BTC te verkopen, hopen dat hij vanavond weer iets of wat zakt :P
Om weer terug te kopen!
Hoop is de moeder ... nee ... ermm.. Hoop kent geen... nee.. dat was het ook niet..
Kut...
ff Googlen..brb...

....

"Hoop is de vader van de gedachte"

Zo...

Kan je ook 2x niks mee, maar ik verveel me... SUE ME! 8)

• anboni
FijneKerst schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:53:
[...]

Hoop is de moeder ... nee ... ermm.. Hoop kent geen... nee.. dat was het ook niet..
Hoop is uitgestelde teleurstelling.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
FijneKerst schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:53:
[...]

Kut...
ff Googlen..brb...

....

"Hoop is de vader van de gedachte"

Zo...

Kan je ook 2x niks mee, maar ik verveel me... SUE ME! 8)
Hoop is de weg naar wanhoop.
Van hopium naar wappium.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Bittrex schrapt XRP volgende maand (5 jan).

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ok, zal ik de boel weer even jinxen?

BTC staat alweer een goed half uur stabiel boven de 28K .... 30K voor 1 Januari!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vehy0CcqTBxFB3l5Le-_sOn5Tyw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KxtC86mGoQpSzRYljhWi6FiC.png?f=user_large

• Richh
Kleine maan.

• AMARONE
PlanR schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:41:
Om weer terug te kopen!
Hier ook. Maar ik sla mezelf voor mijn kop als die daling niet komt dan.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
AMARONE schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:12:
[...]

Hier ook. Maar ik sla mezelf voor mijn kop als die daling niet komt dan.
Dat is ook mijn angst (van wie niet :P)
Hij klimt nu lekker.. heb ze nog.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-12 15:09

Edho

Heeft Canon A570IS

Dat deed ik dus met een plukje, mmmhh, beter niet kunnen doen....
Ben iig al verstandig geworden om niet all out en in te gaan, dus geen ramp..

Edho

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WhySoSerious schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:55:
[...]

Voor een paar k rijdt hij dat afstandje vast wel even.
AMARONE schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:49:
Hangt er van af wat je uiteindelijke doel is. Heb je het geld nu niet nodig en geloof je erin dat Bitcoin over 1-2-5 jaar nóg meer waard is, dan vooral laten staan. Als je het gevoel hebt dat Bitcoin nu hoog staat, over 6 maanden lager staat en je graag de hoeveelheid Bitcoin wil verhogen, dan moet je weer anders handelen. Met andere woorden: Dit moet je helemaal zelf besluiten.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Edho schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:22:
Ben iig al verstandig geworden om niet all out en in te gaan, dus geen ramp..
Gemiste winst is nooit een ramp. Genomen verlies daarentegen...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• AMARONE
Chris.nl schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:29:
[...]

'k Denk dat je niet echt antwoord op je vraag krijgt omdat advies geven aan een beginner op dit vlak gelijk kan staan aan je vingers branden.

Adviseer ik je te holden, dan kan je me later quoten dat je met de kennis die onderhand in de koe z'n kont zit veel beter had kunnen traden.

Adviseer ik je te traden, dan kan je me later verwijten dat je verlies hebt gemaakt.

Misschien kan je xxx deel laten staan en met xxx deel een poging wagen te vermeerderen? Iig gefeliciteerd met je 150% winst tot nu toe, er ging al iets goed d:)b
Op bluetrade toen een flink verlies gemaakt met een coin die van de een op de andere dag omgezet werd en zijn waarde totaal verloor. Dus daarna eigenlijk mijn interesse verloren maar had lekker BTC moeten bijkopen met die 5800 als waarde. Helaas. Ik doe 50/50 nu idd. Kijken of we moon gaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
O-)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EqaK-IbXYAAhn86?format=jpg&name=large

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

_o_

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORk1qXLPEgLzp72AceroeQzVfvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D6IqJxOFmTwBnGv9pZhsvZnv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2020 16:56 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/22t72m.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/c9/c3/6c/c9c36ca76a90a5bbd4cf3c5543ee4ced.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.cryptocoinsnieuws.nl/wp-content/uploads/2018/03/ripple-meme.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DT3z87AV4AArHwr?format=jpg&name=900x900

[ Voor 73% gewijzigd door WhySoSerious op 30-12-2020 17:01 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!