Verwijderd
'Kijk jongen, hier is je zakgeld. Maar papa is de SEC, en jouw zakgeld is een security. Omdat je dit geld uit de lucht hebt getoverd als inkomsten en gebruikt als funding voor snoepjes, spant papa een rechtzaak aan en legt beslag op al je centjes.'Jeaust schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:41:
[...]
Werken voor je geld! Jij ligt anders ook niks te doen, beetje Indonesisch schransen en skutjesilend Bitcoin gains te maken.
Alhoewel je het zelf ook wel weer verneukt door een flinke pan alt rekteroni je portfolio in te schuiven.
'Maar pap... Maar ik...'
'NIKS mee te maken. Dit leven is HARD! Nu is papa de belastingdienst die beslag legt op goederen die jij hebt aangeschaft met onrechtmatig verkregen funds. Dus ik zet je Nintendo Switch en stunt step op Marktplaats. En ga jij maar even op de trap zitten om eens goed na te denken over wat je fout hebt gedaan.'
Zo doe je dat. Breken die zieltjes.
Bitcoin only son. Bitcoin only.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
We moeten nog even wachten @Slux.
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 24-12-2020 23:19 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Het lijkt nu wel langzaam weer een beetje te recoveren. Maar wat er gebeurd is? Geen idee.. Alts lijken een beetje verschillend te reageren per periode. Soms stijgen en dalen ze een tijdlang mee met BTC. Soms bewegen ze tegengesteld. En soms staan ze helemaal stil - bijv. eerder dit jaar toen Trump de vluchten vanuit Europa stopte dropte BTC naar de helft maar de alts - tov BTC - deden eigenlijk helemaal niks.Stokstaart schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:39:
Ik vind het wel bijzonder dat de FUD van de afgelopen dagen zoveel effect heeft gehad op de markten. Ook zo vlak voor kerst, beetje flashback naar 2017 waar ik peentjes zwetend aan de kerstdis zat. Iemand een meer geloofwaardige verklaring voor de alt-dump?
Hahaha wat een programma.Jeaust schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:59:
Ome Slux is op TV! RTL4, man onder de brug.
De grootste kakker die daklozen gaat helpen.
Dan zie ik nu zo’n meisje die het een beetje zwaar heeft gehad. Wil graag weer naar school enz. Krijg je een huis en alles erop en eraan in de schoot geworpen en is het enige wat je daarna bereikt: stoppen met school, een beetje neuken en nu een kind.
Terwijl je nog nauwelijks een basis hebt. Die woont trouwens ook nog in Alkmaar, m’n stadje.
Tering.
En maar is uitzoeken hoe die limiet orders werken op bitvavo, zeg maar het echte traden. Ben nog een groentje
[ Voor 23% gewijzigd door MatsuMatsu85 op 24-12-2020 23:32 ]
Ik kwam hier om te constateren dat nog niemand moon riep, maar gelukkig had ik het fout
MOON!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit gezegd hebbende gaat ie nu waarschijnlijk nog 6x harder moonen
[ Voor 24% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 24-12-2020 23:41 ]
doei
Denk dat @Slux en @Taro het op dit moment wel fijn vindenSJAAKSJAAK schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:40:
XRP er snel weer uitgedaan na vannacht gekocht te hebben. Voelt toch niet fijn om die in je zak te hebben.
Buy high sell low broeder.SJAAKSJAAK schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:40:
XRP er snel weer uitgedaan na vannacht gekocht te hebben. Voelt toch niet fijn om die in je zak te hebben.
- Taro
- Niet online
Zo gaat het snel:
[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 24-12-2020 23:47 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
heb het voor de verandering wel andersom gedaan deze keer.
doei
ja heb m er net op zo'n beetje het hoogste punt eruit gedaan. Wellicht te vroeg maar winst is winst en het is wel echt een schijtmunt.Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:45:
Ja, zie hem ook zo wel weer op >40 cent staan. Het cryptowereldje blijft je altijd verbazenMaar ik blijf wel voorzichtig, ik wil vannacht geen -20% ofzo op XRP meepakken.
Zo gaat het snel:
[Afbeelding]
doei
doei
SJAAKSJAAK schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:56:
Toch gaan alle alts mee nu, ook wel weer grappig om te zien.
Het volume op de alts is hartstikke dood. De <altcoin>/fiat pairs doen helemaal niks meer, <altcoin>/btc staat ook zo goed als stil en dus gaan de alts mee met Bitcoin.SJAAKSJAAK schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:56:
Toch gaan alle alts mee nu, ook wel weer grappig om te zien.
En weer verkocht... De tijd vliegtChris.nl schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:20:
'k Doe mee met de XRP polonaise, hopelijk over een paar dagen leuk uitstappen.
- edit -
Te vroeg, maar winst is winst.
[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 25-12-2020 00:28 ]
te vroeg verkocht heSJAAKSJAAK schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:40:
Ik hoor echt al jaren berichten over de SEC versus XRP maar is eigk nooit iets van terecht gekomen.
Winst is winst
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee geen idee, het gaat in ieder geval zoals je zegt al een tijdje.Tominatie schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:25:
Hij gaat wel lekker idd. Weet iemand trouwens hoe groot de kans gaat zijn dat de SEC die zaak gaat winnen?
Ik hoor echt al jaren berichten over de SEC versus XRP maar is eigk nooit iets van terecht gekomen.
Benieuwd of het delisting van XRP op coinbase plaats gaat vinden als het klopt.
Is ook. Maar toch ben nou een tijd bezig en de hele tijd pak ik winstjes van 20 tot 60 euro. Is leuk maar zou graag wat meer klappers maken. Ik besef dat daarvoor meer TA en research nodig is waar ik toch wat te lui voor ben. Het blijft nu handelen op gevoel en autistisch abstract patroon herkenning. Denk dat ik op den duur gewoon lange termijn ga hodlen, is beter voor m'n hart en transpiratie.
doei
Gewoon minimaal 80% van je pot hodlen en met de rest een beetje spelen... dat gaf mijn ook een hoop rust...SJAAKSJAAK schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:34:
[...]
Is ook. Maar toch ben nou een tijd bezig en de hele tijd pak ik winstjes van 20 tot 60 euro. Is leuk maar zou graag wat meer klappers maken. Ik besef dat daarvoor meer TA en research nodig is waar ik toch wat te lui voor ben. Het blijft nu handelen op gevoel en autistisch abstract patroon herkenning. Denk dat ik op den duur gewoon lange termijn ga hodlen, is beter voor m'n hart en transpiratie.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Groter klappers komen door hodl, echter denk ik ook altijd, een tientje is een tientje.SJAAKSJAAK schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:34:
[...]
Als ik 's morgens wat coins koop en 's middags in de pauze 70 dollar winst kan pakken verkoop ik de zooi, als dat geregeld voor komt gaat het prima.
Wanneer de koers zakt, dan verkoop ik niks. Op lange termijn win je op die manier altijd.
Onkruid vergaat niet, zeggen ze wel eens...
In de voorgaande jaren heb ik regelmatig XRP gekocht en zat op gemiddeld $0,48 per stuk. Heel lang met rode cijfers gestaan, gestegen en geen winst gepakt. Niks gedaan en gehoopt op betere tijden.
Uiteindelijk alles op $0,41 verkocht, jawel met verlies.
Nu een lekkere stijging en zojuist toch nog 13% winst eruit gepakt. Winst gepakt en de overige munten laten staan, had ook alles kunnen verkopen OF alleen de winst kunnen laten zitten. Keuzes, keuzes
In mijn ogen om risico minimaliseren en uiteindelijk wat centjes over houden.
Alle kleine beetjes helpen, vaak wordt gedacht in euro's of dollars, in mijn ogen moet je in procenten denken en nu in dollartekens.
[ Voor 0% gewijzigd door Martine op 25-12-2020 01:05 . Reden: wat een vreemde zinsopbouw, ik heb teveel bier gehad. ik ga slapen ]
Bitcoin op weg naar de volatiliteit van Kerstmis, aangezien 100K BTC-opties vervallen
Op eerste kerstdag vervalt ongeveer $2,3 miljard aan Bitcoin-futures, wat de weg vrijmaakt voor een volatiele week op de cryptocurrency-markt.
Hmmm, zou BTC wat euforie losweken rond de kerstdagen?
Zou leuk zijn, de "Waarom kan ik geen BTC kopen bij Litebit?" "Na 2 uur F5'n was er weer een portie beschikbaar" praat uit 2017 mag van mij wel weer terug komen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
ja werd uitgesteld vorige keer dus had t niet meer gezien.TomTorquay schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 03:17:
Dat werd toch netjes vooraf gemeld?
doei
Dacht neem een avondje rust .. Slecht plan.Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:55:
Ik was nog niet klaar met XRP accumuleren en hij vertrekt al...
We moeten nog even wachten @Slux.
Ik heb er nu helaas maar een paar kunnen kopen, de rest van de koop orders zijn niet gehaald, echt jammer dat ik deze gemist heb.
Ik denk zelf van niet of ze nou wel of geen rechtzaak winnen het boeit niet met crypto traden, het gaat alleen om de speculatie, juiste marketing en community en in dit geval staat er een heel leger achter.PHPResource schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 07:11:
Waarom de eufotir over xrp? Is gewoon een dead cat lijkt me?
Tomi! Sinds wanneer ben je weer van de partij? Welcome back m8Tominatie schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:25:
Hij gaat wel lekker idd. Weet iemand trouwens hoe groot de kans gaat zijn dat de SEC die zaak gaat winnen?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zero.
Thanks! Hij is inderdaad onderweg naar de maanSJAAKSJAAK schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:40:
Alleen op basis van dat de chairman van de SEC vervangen word? Wat een optimisme.
Die Jay Clayton wilde ff z'n pensioen zeker stellen.Richh schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:48:
XRP op +30%, really?
Onkruid vergaat niet, zeggen ze wel eens...
Zorgen dat XRP dumpt zodat hij goedkoop kan inslaan
Nog mensen de 1inch airdrop? Heb er een paar deed mee met een pool eth/usdt.
- Taro
- Niet online
Ik heb het voor nu gestaked voor cake. Daarna hou ik het even aan en gooi het wel een keer de deur uit wanneer de prijs wat hoger is.jvp schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:09:
Even een vraag. Ik heb de TWT omgezet naar de wallet zoals Binance aangaf. Nu zie ik dat je deze TWT ook kan staken voor CAKE. Hebben jullie ze gebruikt hiervoor of omgezet naar BNB en terug gestuurd? Ik zie voor de rest maar weinig toegevoegde waarde... of vergis ik mij hierin?
- Taro
- Niet online
"Autistisch abstract patroon herkenning" is de uitdrukking waar ik al jaren naar op zoek ben. Dat gebruik ik dus ook.SJAAKSJAAK schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:34:
[...]
Maar voor handelen op basis van MA's voor max 3-4 muntjes hoef je niet zoveel tijd vrij te maken hoor. Ik combineer beide. Vooral het herkennen van patronen kan veel opleveren. Zie ook de 2 grafieken van GRT die ik de afgelopen week heb gepost. Gewoon handelen op de 3 minute MA's kan al een groot verschil maken, dat kan je real time zien en kost dus geen extra tijd.
Het uitschakelen van je emoties is erg lastig, maar toen ik net begon deed ik krampachtig over het aanschaffen van iets van 100 Euro. Nu druk ik zonder enige twijfel op de knop voor >10k per keer. Het went allemaal als je het wat vaker doet en afgehard bent.
Zeker weten dat jij je computer/laptop bedraad aan het internet hebt hangenTaro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:23:
[...]
"Autistisch abstract patroon herkenning" is de uitdrukking waar ik al jaren naar op zoek ben. Dat gebruik ik dus ook.
Maar voor handelen op basis van MA's voor max 3-4 muntjes hoef je niet zoveel tijd vrij te maken hoor. Ik combineer beide. Vooral het herkennen van patronen kan veel opleveren. Zie ook de 2 grafieken van GRT die ik de afgelopen week heb gepost. Gewoon handelen op de 3 minute MA's kan al een groot verschil maken, dat kan je real time zien en kost dus geen extra tijd.
Het uitschakelen van je emoties is erg lastig, maar toen ik net begon deed ik krampachtig over het aanschaffen van iets van 100 Euro. Nu druk ik zonder enige twijfel op de knop voor >10k per keer. Het went allemaal als je het wat vaker doet en afgehard bent.
Goed, dan nu de vraag: hoe doe je dat via die app als je het in eerste instantie genegeerd hebt??? Kan nergens een optie vindenkeepitfrosty schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:20:
[...]
Ik heb het voor nu gestaked voor cake. Daarna hou ik het even aan en gooi het wel een keer de deur uit wanneer de prijs wat hoger is.
Ik schijn getrade te hebben op binance.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Fijne feestdagen en veel gains toegewenstVerwijderd schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:45:
Vrolijk kerstfeest crypto broeders.
Maak er een paar mooie dagen van
Heb je nog leuke dingetjes onder de dennenboom mogen vinden?Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:45:
Vrolijk kerstfeest crypto broeders.
Maak er een paar mooie dagen van
[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 25-12-2020 10:56 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4T4xm4FI8fZkfSHehxKc6EOM.jpg?f=user_large)
ps.gejat van twitter
Zero.
Verwijderd
Nee we doen met kerst geen cadeautjes hier. Daar is Sinterklaas al voor geweestJeaust schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:51:
[...]
Heb je nog leuke dingetjes onder de dennenboom mogen vinden?
Vanmiddag even een Harry Potter marathon met de kleine. Bank 3 meter naar voren en de gordijnen dicht.
Lekker eten en luieren
En dan maar hopen dat Bitcoin op 25k staat na de kerstdagen
Heb er zin an, leuker als die toespraak van onze Willem
hahaha dat laatste stuk is zo herkenbaar. Soms kijk ik ook gewoon maar niet naar de posities waar ik mee kloot in euro's.......als het dan een rekt gaat en denk dan in euro's is het toch wel echt fuckedTaro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:23:
[...]
"Autistisch abstract patroon herkenning" is de uitdrukking waar ik al jaren naar op zoek ben. Dat gebruik ik dus ook.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ennehh, ik wens jullie allemaal een hele groene kerst
[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 25-12-2020 11:08 ]
Zero.
- Taro
- Niet online
Klopt helemaal. Ik heb zelfs op de plek waar ik met de laptop op de bank zit een CAT6 ethernet kabel liggenelektriekert schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:35:
[...]
Zeker weten dat jij je computer/laptop bedraad aan het internet hebt hangen
- Taro
- Niet online
Fijne dagen allemaal!
Dat 2021 het jaar moge worden van de maan!
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 25-12-2020 11:15 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wel consequent higher highs en higher lows (op de 5m, 15m en 1h) vanaf 4:00 vannacht.Taro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:14:
Pas boven de 24.3k is de weg naar boven vrij, dus hopelijk lukt het deze keer wel:
[Afbeelding]
[ Voor 40% gewijzigd door MicroWhale op 25-12-2020 11:18 ]
Of in (een) fiat!jvp schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:20:
Mooie dagen allemaal en in 2021 iedereen in een Lambo!!
Zero.
Even naar de pancake finance website gaan een dan bij de pools kan je de twt staken.jvp schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:35:
[...]
Goed, dan nu de vraag: hoe doe je dat via die app als je het in eerste instantie genegeerd hebt??? Kan nergens een optie vinden
Doe maar een Porsche Taycan. En als tweede auto een Polestar 1.jvp schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:20:
Mooie dagen allemaal en in 2021 iedereen in een Lambo!!
Zeg dan gewoon nietsTaro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:11:
Met andere woorden: Grote kans dat er nu wel een uitbraak mogelijk is en dan verwacht ik +-27k. Maar blijf voorzichtig, want uiteraard blijft 20k ook prima mogelijk.
- Taro
- Niet online
Ik voeg dat laatste heel bewust toe omdat er ook mensen zijn die je 1 op 1 klakkeloos volgen en daarna boos worden als het anders uitpakt... Been there, done that. Dus iets verder kijken dan je neus lang is mag wel...
Oja, tuurlijk altijd maar dat goedpraten. Je kan zo de regering in.Taro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:34:
[...]
Ik voeg dat laatste heel bewust toe omdat er ook mensen zijn die je 1 op 1 klakkeloos volgen en daarna boos worden als het anders uitpakt... Been there, done that. Dus iets verder kijken dan je neus lang is mag wel...
[ Voor 6% gewijzigd door Wietsee. op 25-12-2020 11:36 ]
- Taro
- Niet online
Jij ook een fijne Kerst toegewenstWietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:36:
[...]
Oja, tuurlijk altijd maar dat goedpraten. Je kan zo de regering in.
Volgens mij snap je mijn vraag niet helemaal. Ik was niet op zoek naar een waarde-oordeel over alts, maar naar een meer geloofwaardige verklaring voor de dump dan de XRP-fud.anti elppa schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:47:
[...]
Nee, want Alts. Snap niet goed dat je met jou ervaring van 2017 hier verbaasd over bent. Je moet met alts geluk hebben (zeker buiten de top 10), je moet extreem goed kunnen daytraden, of (bij de grote 10) een lange adem hebben. Als je dat niet hebt, blijf dan gewoon weg van de alts of ga lekker naar het casino en gooi alles op rood.
Ik heb zeker in 2013/14 mijn lesje geleerd. In 2017 echt alleen nog maar wat met LTC, ETH en 1 of 2 pumpjes met XRP en Bcash (laatste 2 schaam ik me voor) gedaan. Verder alleen BTC hodlen en af en toe op bitmex/ bybit kloten. Is zo veel rustiger, hou zou veel meer tijd over, en ja, ook het rendement is vele malen beter.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
- Taro
- Niet online
Jammer van die rode kinderwagen, verder een mooie foto
Meer groen dan rood, dus ik durfde het wel aan.Taro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:02:
[...]
Jammer van die rode kinderwagen, verder een mooie foto
Goede uitdaging dit trouwens, modderpaden en weilanden
Fijne feestdagen iedereen !
Dat zijn de Henk&Ingrids.Taro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:34:
[...]
Zie je ook elke keer op Tradingview: “This is nog trading advice” ....
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/y3pJTuCVEm8zubRNHlAcWjGy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qULv9zDBjerYWE7evCUgekS1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DmzLMyXu9yclYRLHMjJ5PMr0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uddRM7VM9nKxcqZPADrd0Hdz.jpg?f=fotoalbum_large)