[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.002 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:35:
[...]

Dat is zeker begrijpelijk. Maar dit hebben we vaker gezien. En voor elke coin die zoiets overkomt. Of het nu in 1x is of over een lagere periode. Dan levert dit uiteraard gedoe op onder de fanboys.

Voor mij lijken de XRP fanboys op de een of andere manier toch feller te reageren. Het zal ana mij liggen :P
Die VET en NLG zijn de ergste, toch een bepaald publiek wat daar instapt, denk dat het door de marketing machines komt waardoor ze er zo in meegezogen worden.

Ze zien ook niet waar crypto voor staat, ze denken echt dat hun coin de wereld gaat overnemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 24-12-2020 16:52 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:54

Bever!

3

Slux schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:48:
[...]

Die VET en NLG zijn de ergste, toch een bepaald publiek wat daar instapt, denk dat het door de marketing machines komt waardoor ze er zo in meegezogen worden.

Ze zien ook niet waar crypto voor staat, ze denken echt dat hun coin de wereld gaat overnemen.
Ik dnek dat de NLG community niet meer dan een paar honderd man is :'( :*) :'(

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
Ik volg de slowchat te kort om te weten wat een ieder hier van VET denkt, maar daar ben ik wel oprecht benieuwd naar. Moet zeggen dat ik me destijds ook heb laten meeslepen door de partnership marketing.

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:54:
[...]

Ik dnek dat de NLG community niet meer dan een paar honderd man is :'( :*) :'(
Ja en dat zijn er al teveel, vroeger kwamen ze hier vaak promoten, zijn ook nare verhalen te vinden dat ze mensen bedreigden. :F

• Slux
  • Niet online
mjoaris schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:56:
Ik volg de slowchat te kort om te weten wat een ieder hier van VET denkt, maar daar ben ik wel oprecht benieuwd naar. Moet zeggen dat ik me destijds ook heb laten meeslepen door de partnership marketing.
Gewoon een shitcoin net als de rest waar je soms leuke ritjes mee kan maken, maar voor de LT zou ik ze persoonlijk nooit kopen.

Er zijn serieus mensen die echt in hun chipmachine geloofden en overall usecases inzagen van supply chain tot een valuta coin

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 12:01
Ik heb ook een VET node gehad, en vele andere (shit)coins. Soms win je, soms verlies je.

Er word wel eens beweerd dat je niet verliest zolang je niet verkoopt. Ik ben achteraf blij dat ik op bepaalde momenten besloot afscheid te nemen van bepaalde coins. Neem je verlies, en leef door

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• mjoaris
Maar wat zijn dan jullie redenen ervoor het een shitcoin te noemen? Ikzelf heb er ook afscheid van genomen maar al die partnerships waren voor mij wel de reden om er wat in te stoppen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:11

knakworst

Get more sats!

mjoaris schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:08:
Maar wat zijn dan jullie redenen ervoor het een shitcoin te noemen? Ikzelf heb er ook afscheid van genomen maar al die partnerships waren voor mij wel de reden om er wat in te stoppen.
Als de waarde van BTC naar nul gaat is het ook een shitcoin.

• Gelukszoekr
Ik neem de term shitcoin vrij ruim volgens velen. Laat je hier niet aan storen.

Ik ging mee in de hype van VeChain omdat ik wel een fan was van stakingrewards. Hun waren hier een voorloper in. Daarnaast stond mij het idee van de supplychain ook zeker wel aan. En daarnaast de samenwerking met DNV-GL was bullish.

Wat natuurlijk ruk is, is dat ze de rewards uitkeren in een échte shitcoin VTHO. Dat is echt bagger. Staking rewards moeten in de native coin imo. Verder hebben ze mogelijk wel een usecase, veel samenwerking. Maar wat is de echte waarde van VET? Ik zag het niet meer op een gegeven moment...

• Slux
  • Niet online
Juist die partnerships, ze kwamen elke keer weer met een mooi verhaal maar in werkelijkheid bleek het toch net wat anders te zijn, en meestal was het altijd 1 richting verkeer, je hoorde bijna nooit iets van de partner zelf.

Als ze gingen poepen en hun gat moesten afvegen met wc papier of een abonnementje afsloten zagen hun dat als een nieuwe partner.

Ze kwamen niet verder dan dvgl en pwc en als je met tegen argumenten kwam was je een hater of ze namen niet eens de moeite om te lezen hoe het echt zat.

Ik denk dat je juist dat soort munten echt shitcoins kan noemen, als ze zo serieus zijn moeten ze gewoon een normaal bedrijf starten en de hele coin van cmc afhalen zodat ze serieus genomen kunnen worden, coins als valuta, store of value hebben meer kans imo.

Het idee is best grappig en zou best wel toekomst in kunnen zitten maar niet als een crypto, nu is het niks meer dan een speculatief speeltje waar je leuk aan kan verdienen ;)

Maar dat zijn mijn 2 crypto VET cents gedachte erover.

Verwijderd

Het is inderdaad gewoon kut voor de XRP hodlers. Als je zo veel hoop en misschien financiele middelen in een muntje hebt gestopt en er gebeurd zoiets als dit. Dan heb je gewoon dikke vette pech. En dat gaat altijd gepaard met leed.

Maar het is nooit te laat om op de Bitcoin trein te springen.

If you can't beat 'em, join 'em.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:21:
Het is inderdaad gewoon kut voor de XRP hodlers. Als je zo veel hoop en misschien financiele middelen in een muntje hebt gestopt en er gebeurd zoiets als dit. Dan heb je gewoon dikke vette pech. En dat gaat altijd gepaard met leed.

Maar het is nooit te laat om op de Bitcoin trein te springen.

If you can't beat 'em, join 'em.
XRP krijgt echt wel weer een pumpje zijn teveel holders en believers, het is alleen beter om je winst ermee te pakken dan te wachten dat het 589 gaat worden.

Voor de traders zijn dit top tijden met XRP

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:11

knakworst

Get more sats!

PSG en Juve ontkomen weer niet aan het obligate Binance pumpje. Op launchpad levert dat aardige percentages op.

• samba80
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-12 23:28
Long time lurker...ook maar eens deelnemen.

Vet gaat/ging net zoals alle andere crypto enorm mee in het hypen van "partners".
Onderaan de streep lijken ze echter wel een werkend product, een echte grote klant (Walmart China) en flink wat potentie te hebben door zich te focussen op businesses integratie; mede via andere partijen zoals dnvgl en pwc. Of ze het redden? Laten we het zien... Het kan snel gaan als het lukt om een netwerk effect te creëren via de consultancy partijen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:00
Slux schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:06:
[...]

Hier heeft ie toch wel een puntje imo

“While in the case of Bitcoin, there is no income,” he said. “There is no use. There is no utility. The only thing is a speculative, self-fulfilling kind of rise, and that rise is driven totally by manipulation.”
Bitcoin heeft net zoveel utility als waar we de goudprijs op baseren :P Oke, goud heeft een utility, maar die zogenaamde intrinsieke waarde lag veeeel lager als allerlei landen en mensen niet goud bewaarden voor de waardevastheid ervan.
Roubini noted that there’s academic research to suggest that “this pseudo stable coin Tether has been created by fiat” and is “used literally to manipulate the price of Bitcoin.”

“The price of Bitcoin is totally manipulated by a bunch of people, by a bunch of whales. It doesn’t have any fundamental value,” he said. “We’re close to the point where the hyperbolic bubble is going to go bust.”
Beide stellingen zijn waar in mijn optiek, maar Roubini gaat eraan voorbij dat zowel de whales als de makers van USDT er niet bij gebaat zijn dat BTC naar $0 gaat.

Deze partijen zijn erbij gebaat dat het S2FX model uit komt en om precies vlak daarvoor de hele zooi te verkopen tegen de hoofdprijs en zullen het dus niet toelaten dat BTC naar 0 komt. Er zijn diepe zakken om dat te voorkomen.

Ik ben er ook van overtuigd dat we, nadat we de top van S2FX bereiken, er weer een 80% drop komt en de economische bubbelwerking compleet wordt. Echter, dat betekent niet dat er niet op te verdienen valt. Een hodler wil gewoon meedoen met het scheme van de whales, maar is bereid om 1 minuut eerder op de sell button te duwen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
mjoaris schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:56:
Even zoeken welk topic in 2017 actief was, ik heb daar echt bizar lange posts over geschreven :+

TLDR: het zogenaamde economische systeem is een grap en bewust complex zodat mensen erin trappen. Het is een oplossing voor een probleem wat er niet is, en als het al een oplossing was is het niet nodig om het in een blockchain te duwen. Partnerships zijn bullshit en worden eigenlijk nooit duidelijk confirmed. De CEO past wel in de sekte van Carlos 'BITCONNEEEECT' Matos.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 24-12-2020 17:38 ]

• Slux
  • Niet online
samba80 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:29:
Long time lurker...ook maar eens deelnemen.

Vet gaat/ging net zoals alle andere crypto enorm mee in het hypen van "partners".
Onderaan de streep lijken ze echter wel een werkend product, een echte grote klant (Walmart China) en flink wat potentie te hebben door zich te focussen op businesses integratie; mede via andere partijen zoals dnvgl en pwc. Of ze het redden? Laten we het zien... Het kan snel gaan als het lukt om een netwerk effect te creëren via de consultancy partijen
Ze zijn meester in hypen van partners, met een cocacola kid als opzetje.

Een walmart waar de klanten geen stickertjes kunnen vinden op de producten en een online system dat eruit zag dat het uit 1990 kwam waar je allen een cijfertje in de url hoefde aan te passen om naar een andere zelfde product te gaan. :F

In cryptoland gaan ze het niet redden, als in de top 10 komen zoals de die hards roepen, als bedrijf misschien wel, ik zou zelf ook nooit zaken doen met een bedrijf die op cmc staat en geen duidelijk kantoor heeft/had.
En al helemaal niet uit China om bedrijf processen te ''verbeteren''

• Richh
Hehe, eindelijk weer eens wat TA-lijntjes te trekken op flipperkast Bitcoin?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zd6_SkMg4geJzO14w3yG9jWLKe0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bMQ6RbIKNYrVgijn96Wnbdgc.png?f=fotoalbum_large

Tussen nu en 22:00 weer omlaag? Of toch omhoog?

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Richh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:46:

[Afbeelding]

Als je lijntjes trekt doe ze dan wel een beetje knap :) Het idee is duidelijk maar je moet wel vanaf zelfde punten meten.

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 24-12-2020 17:50 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Richh
green-tea schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:50:
[...]

Als je lijntjes trekt doe ze dan wel een beetje knap :) Het idee is duidelijk maar je moet wel vanaf zelfde punten meten.
Sinds we door de 20k heen gaan lukt het mij amper meer om nuttige lijntjes te trekken op BTC :N

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Richh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:46:

[Afbeelding]

het sneeuwt in je TA.
't ken dooien, 't ken vriezen?

doei

• Richh
Saai hoor, die crypto's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8_EV6XrqeTLFZ0ukRamA-FEF9E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/95XDN4XEfCpxgL5Uvixqim9s.png?f=user_large

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Als noob gaat het snel allemaal en ik durf het haast niet te vragen. Ik heb toen BTC op 5800 stond 0,00000000000002btc gekocht :') nu is er een trend van een stijgende lijn tot einde jaar waarna die vaak een terugval kent. Wat verwachten jullie dat de bitcoin gaat doen?

Ik zat eraan te denken om die kleine winst te pakken nu om dan daarna in januari weer op de trein te springen.

Verwijderd

Shitcoin is hier zowat een synoniem voor altcoin :+

Zou me daar niet teveel van aantrekken.

Als een coin 200% doet is het een pareltje, gaat er daarna 5% af is het een shitcoin ;)

Een shitcoin kan ook een pareltje zijn, een pareltje een shitcoin.

Kortom: ik snap het zelf ook niet.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hey allemaal!!! Tijdje geleden alweer :)
Ik wil allereerst iedereen fijne dagen wensen ondanks deze (lockdown) tijden *O*

uhm, waar moet ik beginnen...Ben er een tijdje uit geweest. Iedergeval CONGRATS MET HET NIEUWE BITCOIN ALL TIME HIGH!!!!!!!! INSANE! B)

Ik had m'n Bitcoin helaas al verkocht een paar maandjes terug op en rond de €10k omdat 'k al een tevreden man was. Na zolang bearmarket en o.a. de maart crash van dit jaar wou ik 't geld eens gaan realiseren.

Dus de echte moongains die daarna nog kwamen niet meegepakt. Ik ben ook een oen geweest om daarna met 'n deel van 't geld weer in te stappen in shitcoins i.p.v. Bitcoin gewoon. Ik kocht een paar maandjes geleden dus Sushi op $1.35 en SXP op $1.70 ongv. 50/50.

Im proud to say Sushi staat nu 80% hoger!
Im also proud to say........ SXP is sindsdien -60% gegaan :+ :+ :+

Ik sta wel winst al met al(als ik nu verkoop$$$) maarja in sats is het natuurlijk zwaar dramatisch.

Oh ik heb ook al sinds mensenheugenis een zak Nano. Heb dus net ff op Kraken gekeken en die is letterlijk helemaal niks opgeschoten toen ik maanden geleden voor 't laatst keek. YOU LOVE TO SEE IT _O-

Deze cryptopauze heb ik uiteindelijk wel ervaren als fijn..maar heb jullie wel gemist!! VANAF NU WEER BACK HIER....

oh heb trouwens ook de zorgbonus ontvangen paar dagen terug!!! Als d'r dan weer eens een flinke dip komt en dan denk ik echt aan een BTC met 4-5K eraf hé, dan sta ik zeker weer gretig langs de lijn om in te kopen.. Voor nu hodl ik die shitcoins gewoon de moeder. HUP HUP

Deze bullrun is vooralsnog echt een Bitcoin-bullrun of zie ik dat verkeerd? De alts.......niet echt lekker bezig.

BITCOIN GAAT DENK NAAR 100K IN 2 JAAR MAXIMAAL BOYSSSS MAAR WACHT NOG FF

• Richh
@Tominatie

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/EbRPam1A4jEWkUokL8/giphy.gif

HODL HODL HODL!!!!!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:34:
Ik wil allereerst iedereen fijne dagen wensen ondanks deze (lockdown) tijden *O*

uhm, waar moet ik beginnen...Ben er een tijdje uit geweest. Iedergeval CONGRATS MET HET NIEUWE BITCOIN ALL TIME HIGH!!!!!!!! INSANE! B)

Ik had m'n Bitcoin helaas al verkocht een paar maandjes terug op en rond de €10k omdat 'k al een tevreden man was. Na zolang bearmarket en o.a. de maart crash van dit jaar wou ik 't geld eens gaan realiseren.

Dus de echte moongains die daarna nog kwamen niet meegepakt. Ik ben ook een oen geweest om daarna met 'n deel van 't geld weer in te stappen in shitcoins i.p.v. Bitcoin gewoon. Ik kocht een paar maandjes geleden dus Sushi op $1.35 en SXP op $1.70 ongv. 50/50.

Ik sta wel winst al met al(als ik nu verkoop$$$) maarja in sats is het natuurlijk zwaar dramatisch.

Oh ik heb ook al sinds mensenheugenis een zak Nano. Heb dus net ff op Kraken gekeken en die is letterlijk helemaal niks opgeschoten toen ik maanden geleden voor 't laatst keek. YOU LOVE TO SEE IT _O-

Deze cryptopauze heb ik uiteindelijk wel ervaren als fijn..maar heb jullie wel gemist!! VANAF NU WEER BACK HIER....

oh heb trouwens ook de zorgbonus ontvangen paar dagen terug!!! Als d'r dan weer eens een flinke dip komt en dan denk ik echt aan een BTC met 4-5K eraf hé, dan sta ik zeker weer gretig langs de lijn om in te kopen.. Voor nu hodl ik die shitcoins gewoon de moeder. HUP HUP

Deze bullrun is vooralsnog echt een Bitcoin-bullrun of zie ik dat verkeerd? De alts.......niet echt lekker bezig.

Welkom terug ouwe crypto holder, zag je naam nog regelmatig voorbij komen ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25

Yes, de ultra bull is terug!!! Welkom terug Tommie! Nu gaan we zeker naar de maan, linksom of rechtsom :X

Zero.

• mjoaris
Richh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:35:
[...]

Even zoeken welk topic in 2017 actief was, ik heb daar echt bizar lange posts over geschreven :+

TLDR: het zogenaamde economische systeem is een grap en bewust complex zodat mensen erin trappen. Het is een oplossing voor een probleem wat er niet is, en als het al een oplossing was is het niet nodig om het in een blockchain te duwen. Partnerships zijn bullshit en worden eigenlijk nooit duidelijk confirmed. De CEO past wel in de sekte van Carlos 'BITCONNEEEECT' Matos.
Wat heb ik daar nog om gelachen, WASU WASU WASsSsSsSUUUUPpPPP!!!!!!! YouTube: BITCONNECT EDM REMIX (FULL SONG)

[ Voor 5% gewijzigd door mjoaris op 24-12-2020 18:51 ]

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Zijn er eigenlijk nog plekken waar je bitcoin kunt kopen met iDEAL zonder je hoeven te verifiëren? De enige die ik weet is cryptovoucher.io maar die ondersteunt helaas geen bech32-adressen.

• Richh

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21

WhySoSerious

Be the change.

Gvd over een paar uur komt de 3,5K van @Taro erbij!

Zonne dikke groene candle jonguh!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/1fa4e8f05b01742a17806569554e7b83/tenor.gif

DE BULLRUN KAN BEGINNEN!!!

Welcome back crypto broeder. Heb je stoel in de raket bezet gehouden, en alvast een koude voor je besteld.

Let's moon.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:26

Ik heb inmiddels vernomen dat jij een soort van God bent hier!

All bow! ;)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

elektriekert schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:40:
[...]

All bow! ;)
Ik buig net zo diep als XRP de laatste dagen ;)

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNnQ_XgjYMxZn517azuxAJWkYzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTWmEs5JJK1KfHwCDqQ9MkCw.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
mjoaris schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:50:
[...]

Wat heb ik daar nog om gelachen, WASU WASU WASsSsSsSUUUUPpPPP!!!!!!! YouTube: BITCONNECT EDM REMIX (FULL SONG)

Hier ging ik om stuk :D

• elektriekert
WhySoSerious schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:42:
[...]

Ik buig net zo diep als XRP de laatste dagen ;)
Haha, wie weet moet je nog dieper! :9

Het is dat ik nu mezelf hele andere verplichtingen op leg, anders was ik onder de 0,25$ weer gaan kopen 8)7

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Toch wel blij dat ik vanmorgen wat ADA heb bijgekocht op €0,11.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 00:22
Tommieee!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 11:11

Haha welcome back buddy! Ook een zorgmedewerker zo te lezen? Crypto is een prima besteding van onze bonus :+

• Richh

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021

Welkom terug, we kennen elkaar niet maar heb je visie en humor altijd mogen waarderen voorgaande jaren!
(volg t topic een aantal jaartjes) _/-\o_

Verwijderd

[...]

All bow! ;)
Hij is een minotaurus. Half mens, half bull.

Afbeeldingslocatie: https://grieksemythes.files.wordpress.com/2011/01/minotaurus.jpg

Zoiets. Maar dan wat hipper, en met mondkapje natuurlijk.

Met @Tominatie zijn onuitputtelijke bullishness zullen we snel op 50k zitten.

Hodl.

• Tominatie
  • Niet online
[...]

All bow! ;)
OH DAMN!

Ik had dus eigenlijk niet moeten terugkomen... Tominatie, the god of bulls, de mythe....

Hoewel ik 't godenverhaal graag in stand zou willen houden, ik ben eigenlijk maar gewoon een simpele 21 jarige student. Ik zit sinds m'n 17de in de crypto en heb hier de pieken en dalen van 't cryptomarktje meegemaakt. 'K moet zeggen: m'n puberteit had minder extreme pieken en dalen dan dit verdomde marktje,godskolere.

Er is hier al die jaren best wel een vaste kern van posters geweest, vooral in die tering lange berenmarkt bleven de echte strijders over. De echte broeders! We survived 8) ff afkloppen nu!

Jouw naam komt me iig niet bekend voor dus aangenaam ouwe! Zit je al lang in crypto of ben jij de nieuwe Henk van Ingrid die toch met de nodige FOMO zichzelf in dit wereldje heeft gegooid? :+

Moon, lambo.

Fuck yea

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:11:
[...]

OH DAMN!

Ik had dus eigenlijk niet moeten terugkomen... Tominatie, the god of bulls, de mythe....

Hoewel ik 't godenverhaal graag in stand zou willen houden, ik ben eigenlijk maar gewoon een simpele 21 jarige student. Ik zit sinds m'n 17de in de crypto en heb hier de pieken en dalen van 't cryptomarktje meegemaakt. 'K moet zeggen: m'n puberteit had minder extreme pieken en dalen dan dit verdomde marktje,godskolere.

Er is hier al die jaren best wel een vaste kern van posters geweest, vooral in die tering lange berenmarkt bleven de echte strijders over. De echte broeders! We survived 8) ff afkloppen nu!

Jouw naam komt me iig niet bekend voor dus aangenaam ouwe! Zit je al lang in crypto of ben jij de nieuwe Henk van Ingrid die toch met de nodige FOMO zichzelf in dit wereldje heeft gegooid? :+

Moon, lambo.

Fuck yea
Ik zal je even bijpraten.

Bitcoin moon, alts rekt or sideways but rekt most. New sat lows, The Graph pump.

Binance kaarten, rendement. Uniswap airdrop.

SEC Ripple steekpartij. XRP rekt. Grayscale big BTC whale. Every 1k BTC babe.

Moon soon.

• Richh
Hetzelfde in video's:

Altcoins:

Bitcoin:

Trading:

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Gisteren heb ik al gezegd over LiveCoin over de zeer hoge BTC koers. Hier staat dat ze gehackt zijn.

https://www.coindesk.com/livecoin-crypto-exchange-hack

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• mjoaris
De 3m tijdsduur kan zeker niet ingesteld worden op de Binance app?

• M-v-G
Zhou schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:22:
Gisteren heb ik al gezegd over LiveCoin over de zeer hoge BTC koers. Hier staat dat ze gehackt zijn.

Inderdaad giga volume in 24h
https://www.coingecko.com/en/exchanges/livecoin

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
mjoaris schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:26:
De 3m tijdsduur kan zeker niet ingesteld worden op de Binance app?
Op de site (desktop) geen probleem iig.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Tominatie ... Mooi te lezen dat je van de snackbar naar een ander essentieel beroep bent gegaan die wél in aanmerking kwam voor de zorgbonus. Je hebt er irl blijkbaar ook een neus voor d:)b

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:59:
[...]

Haha welcome back buddy! Ook een zorgmedewerker zo te lezen? Crypto is een prima besteding van onze bonus :+
Thanks!=)

Ik had toevallig in de zomervakantie 5 weken fulltime gewerkt in de zorg. Ik liep vorig jaar stage bij een instelling voor mensen met een beperking,dat beviel van beide kanten dus kon d'r in de zomer weer aan de slag. Het was trouwens echt een wereld die ik nog niet kende. Mensen kunnen geboren worden met zulke bijzondere syndromen.

Tuurlijk kende ik de wereld van gehandicapten wel, maar daar had ik gewoon een simpeler beeld van. Best wel een ervaring in the end! Het was trouwens wel elke dag 100% zorg bieden want het was een "ernstige"? doelgroep. Laag niveau. Allemaal rolstoelafhankelijk en communiceren ging met geluidjes,gezichtsuitdrukkingen want praten zit er niet in. Het was wel mooi werk met veel voldoening maar zou zoiets niet voor hele lange tijd kunnen doen. In the end creëer je wel echt een band met je "client" als je elke dag voor 'm zorgt en activiteiten onderneemt.

Wel echt een vrouwenwereld. Weinig mannen/jongens die zoiets willen doen. Verschonen bijv. :+
Ook wel eens leuk als er dan een man op de afdeling staat (voor de cliënten). Hele andere ervaring dan al die vrouwen.

Had trouwens helemaal niet verwacht dat ik een zorgbonus zou krijgen maar kreeg van 'n collega waar ik dus meewerkte die zomer opeens te horen dat ik ook was opgegeven. Paar dagen geleden pats €1000 erbij op de rekening. Niet verkeerd d:)b

@Chris.nl Het baantje bij de snackbar heb ik trouwens nog steeds! Werk er nog steeds 2 dagen in de week, blijf ik ook gewoon leuk vinden. Zit er nu onderhand 3/4 jaar :+

[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 24-12-2020 20:39 ]

• green-tea
  • Laatst online: 06-11 19:55
Zhou schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:22:

Wait what... je kan toch gewoon de stekkers eruit trekken? 8)7 wat een faal hazen zeg niet normaal.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• elektriekert
Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:11:
[...]

OH DAMN!

Moon, lambo.

Fuck yea
It zit sinds 2017 in de crypto, net voor de grote bullrun, maar had nooit wat verkocht, want ik had geen plan.
Heb grote gains gezien en grote dalen.
Inmiddels gaat het lekker.

Ben wel pro XRP en de mogelijkheden daarvan, ik noem mezelf geen XRPfanboy maar andere wellicht wel :X .
Die hele zaak die aangespannen wordt kan nog weleens spannend worden.

Ik kwam al langer op tweakers maar had nooit een account.

• elektriekert
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:10:
[...]

[Afbeelding]

Hodl.
Hij draagt toch geen hipsterbril zonder sterkte?! :o

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
green-tea schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:39:
[...]

Wait what... je kan toch gewoon de stekkers eruit trekken? 8)7 wat een faal hazen zeg niet normaal.
Ook een manier om voor zichzelf te verrijken, kan een exit plan zijn.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:10:
[...]

[Afbeelding]

Hodl.
Hahaha, o nou, hallo @Tominatie dan... _/-\o_

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
Oke, ik ben blijkbaar de noob hier, welkom terug ofzo? haha

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
WB junior ;)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hopelijk zeggen we achteraf niet dat je vertrok vóór de bullrun en terugkwam ná de bullrun @Tominatie, maar welkom terug :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
We zijn zo'n beetje aan het einde van de driehoek volgens mij.. up or out.. what will it be!

Zero.

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:38:
[...]

Thanks!=)

Ik had toevallig in de zomervakantie 5 weken fulltime gewerkt in de zorg. Ik liep vorig jaar stage bij een instelling voor mensen met een beperking,dat beviel van beide kanten dus kon d'r in de zomer weer aan de slag. Het was trouwens echt een wereld die ik nog niet kende. Mensen kunnen geboren worden met zulke bijzondere syndromen.

Tuurlijk kende ik de wereld van gehandicapten wel, maar daar had ik gewoon een simpeler beeld van. Best wel een ervaring in the end! Het was trouwens wel elke dag 100% zorg bieden want het was een "ernstige"? doelgroep. Laag niveau. Allemaal rolstoelafhankelijk en communiceren ging met geluidjes,gezichtsuitdrukkingen want praten zit er niet in. Het was wel mooi werk met veel voldoening maar zou zoiets niet voor hele lange tijd kunnen doen. In the end creëer je wel echt een band met je "client" als je elke dag voor 'm zorgt en activiteiten onderneemt.

Wel echt een vrouwenwereld. Weinig mannen/jongens die zoiets willen doen. Verschonen bijv. :+
Ook wel eens leuk als er dan een man op de afdeling staat (voor de cliënten). Hele andere ervaring dan al die vrouwen.

Had trouwens helemaal niet verwacht dat ik een zorgbonus zou krijgen maar kreeg van 'n collega waar ik dus meewerkte die zomer opeens te horen dat ik ook was opgegeven. Paar dagen geleden pats €1000 erbij op de rekening. Niet verkeerd d:)b

@Chris.nl Het baantje bij de snackbar heb ik trouwens nog steeds! Werk er nog steeds 2 dagen in de week, blijf ik ook gewoon leuk vinden. Zit er nu onderhand 3/4 jaar :+
Dat klinkt mooi Tommie.

En zeker handig dat je hier die jaren met ons hebt doorgebracht, en zo al een flinke voorsprong in kennis over bijzondere mensen had die je meteen kon toepassen in de praktijk!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:58:
Hopelijk zeggen we achteraf niet dat je vertrok vóór de bullrun en terugkwam ná de bullrun @Tominatie, maar welkom terug :)
Dat weet ik wel zeker. Als dit de bullrun al was.... we gaan nog veel hoger joh! oOo
Hopelijk ook nog wat lijpe shitcoin moons.. Gewoon echt een paar die x10,x20 doen ofzo.
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:01:
[...]

Dat klinkt mooi Tommie.

En zeker handig dat je hier die jaren met ons hebt doorgebracht, en zo al een flinke voorsprong in kennis over bijzondere mensen had die je meteen kon toepassen in de praktijk!
Idd. Vooral A87 heeft mij de nodige inzichten gegeven. :+ 7(8)7

Is hij hier nog?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Heee @Tominatie terug? Welcome back! _/-\o_

Nu weet ik het zeker, die 13e maand gaat vanavond nog in BTC!
mooon!
oOo

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:07:
[...]

Dat weet ik wel zeker. Als dit de bullrun al was.... we gaan nog veel hoger joh! oOo
Hopelijk ook nog wat lijpe shitcoin moons.. Gewoon echt een paar die x10,x20 doen ofzo.

[...]

Idd. Vooral A87 heeft mij de nodige inzichten gegeven. :+ 7(8)7

Is hij hier nog?
A87 is na zijn zoveelste mislukte high leverage trade uiteindelijk broke gestopt met behoorlijk wat K's in de min.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo nog even wat Rippeltjes scoren op 19 of 20 cent?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
Volgens mij zijn btc en eth begonnen aan hun reversal.. lower highs en lower lows. Zit al heel de dag als een havik naar de koers te kijken trouwens.

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 24-12-2020 21:13 ]

Zero.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:12:
Zo nog even wat Rippeltjes scoren op 19 of 20 cent?
Ik doe mee en heb een paar koop ordertjes klaar staan rond de 19.5

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:14:
[...]

Ik doe mee en heb een paar koop ordertjes klaar staan rond de 19.5
Oh, dan haal ik die op 19 wel weg, dat heeft dus geen zin :) Die staat dan nu op 20.5.

Wij zijn overigens niet de enigen die een kans zien...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OyK_jrfnV0uBxC3tDptubenHimU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/miCz33wreACeEUMyfpULpuR4.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 24-12-2020 21:23 ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:10:
[...]

A87 is na zijn zoveelste mislukte high leverage trade uiteindelijk broke gestopt met behoorlijk wat K's in de min.
Oh wat een narigheid. Hopelijk gaat het goed met 'm. De schrale troost is dan wel, Ark is ook geen ene tering meer waard.

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:18:
[...]

Oh wat een narigheid. Hopelijk gaat het goed met 'm. De schrale troost is dan wel, Ark is ook geen ene tering meer waard.
Die had hij ook nog als hodl...

Ik hoop verder ook dat het goed met hem gaat. Een bonte verschijning, maar daarom niet minder waard als een ander.

We hebben hem heel vaak gewaarschuwd, maar hij jaagde de MEGA PUMP!!!1! na.

Die kwam nadat hij rekt was. Opzich best wel kut. Had hem graag een dikke buit zien binnenslepen.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:26:
[...]

Die had hij ook nog als hodl...

Ik hoop verder ook dat het goed met hem gaat. Een bonte verschijning, maar daarom niet minder waard als een ander.

We hebben hem heel vaak gewaarschuwd, maar hij jaagde de MEGA PUMP!!!1! na.

Die kwam nadat hij rekt was. Opzich best wel kut. Had hem graag een dikke buit zien binnenslepen.
Ah dat wist ik niet...dubbelrekt :-(

Hoe gaat het met jouw shitcoin buffet?
Ging net weer 'ns naar coinmarketcap en ziet er toch best treurig uit op bitcoin en eth na. Moest nog ff denken aan Govert (GVT) maar die is net zo dood als Nano...

Toch wel echt een bitcoin bullrun tot dusver,komt wellicht door 't grote geld die niet met shitcoins gaan lopen kloten. Wel saai eigenlijk. 2017 was toch echt een stuk leuker maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijk :)

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:32:
[...]

Ah dat wist ik niet...dubbelrekt :-(

Hoe gaat het met jouw shitcoin buffet?
Ging net weer 'ns naar coinmarketcap en ziet er toch best treurig uit op bitcoin en eth na. Moest nog ff denken aan Govert (GVT) maar die is net zo dood als Nano...

Toch wel echt een bitcoin bullrun tot dusver,komt wellicht door 't grote geld die niet met shitcoins gaan lopen kloten. Wel saai eigenlijk. 2017 was toch echt een stuk leuker maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijk :)
Ik heb op een gegeven moment bijna alles omgezet naar Bitcoin rond de 13k, omdat er geen schot in zat. Enkele weken daarna gingen we compleet los met Bitcoin. Ik zou kunnen zeggen dat dit een doordachte call was, maar het was gewoon dom geluk.

Inmiddels alweer wat sats verloren linksom en rechtsom, maar sta een kleine x2 op mijn initiële inleg inmiddels.

En dat is opzich al een wonder als ik kijk naar hoe ongelooflijk veel sats ik heb lopen verdampen in shitcoins.

Laatst een ruwe schatting gemaakt, als ik al mijn aankopen in Bitcoin had gezet vanaf het begin had ik nu x4 gestaan. :+

Maargoed. Wat niet is kan nog komen >:) de dood of de gladiolen toch.

• mjoaris
LINK gaat goed sinds vanmorgen. Zal het nog een tijdje doorgaan? Ik denk het wel. Hij stijgt of hij daalt namelijk. Maan.

Doe ik dit goed of noemt men LINK ook al een shitcoin?

[ Voor 19% gewijzigd door mjoaris op 24-12-2020 21:46 ]

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:42:
[...]

Ik heb op een gegeven moment bijna alles omgezet naar Bitcoin rond de 13k, omdat er geen schot in zat. Enkele weken daarna gingen we compleet los met Bitcoin. Ik zou kunnen zeggen dat dit een doordachte call was, maar het was gewoon dom geluk.

Inmiddels alweer wat sats verloren linksom en rechtsom, maar sta een kleine x2 op mijn initiële inleg inmiddels.

En dat is opzich al een wonder als ik kijk naar hoe ongelooflijk veel sats ik heb lopen verdampen in shitcoins.

Laatst een ruwe schatting gemaakt, als ik al mijn aankopen in Bitcoin had gezet vanaf het begin had ik nu x4 gestaan. :+

Maargoed. Wat niet is kan nog komen >:) de dood of de gladiolen toch.
Ik denk dat ik al met ongeveer een zelfde resultaat heb geboekt. Zijn we vanaf nu dan Bitcoin maximalisten?

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kijk, zo mag ik het horen :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:09
mjoaris schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:45:
LINK gaat goed sinds vanmorgen. Zal het nog een tijdje doorgaan? Ik denk het wel. Hij stijgt of hij daalt namelijk. Maan.

Doe ik dit goed of noemt men LINK ook al een shitcoin?
"If it's not Bitcoin it's a shitcoin"

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:46:
[...]

Ik denk dat ik al met ongeveer een zelfde resultaat heb geboekt. Zijn we vanaf nu dan Bitcoin maximalisten?
Bitcoin maximalisten zou kunnen. Ik denk dat we onzelf echter wel in de categorie van 'f*cking Bitcoin legends' mogen plaatsen :+

Van alle coins geloof ik in Bitcoin, maar die vervloekte alts, ik kan er niet afblijven.

Ze zeggen wel eens: een ezel...

Nou, maak daar maar x100 en counting van.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:50:
[...]

Bitcoin maximalisten zou kunnen. Ik denk dat we onzelf echter wel in de categorie van 'f*cking Bitcoin legends' mogen plaatsen :+

Van alle coins geloof ik in Bitcoin, maar die vervloekte alts, ik kan er niet afblijven.

Ze zeggen wel eens: een ezel...

Nou, maak daar maar x100 en counting van.
Uhh ja. Herkenbaar inderdaad. Voor nu is het BTC all the way. Maar als straks die alts weer een pump maken...

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:52:
[...]

Uhh ja. Herkenbaar inderdaad. Voor nu is het BTC all the way. Maar als straks die alts weer een pump maken...
... dan ben ik degene die de groene candles in springt en weer 5 tot 10% sats verliest.

Gelukkig hebben we daar fiat voor.

Om trade verliezen aan te vullen :+

• Pelox
We kruipen nog steeds omhoog...

Zero.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31
Ja, dat was niet helemaal wat ik in gedachten had. Kunnen we nog even naar beneden? Zo'n 1.5K, ofzo? Heel eventjes maar.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ray_ schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:57:
Ja, dat was niet helemaal wat ik in gedachten had. Kunnen we nog even naar beneden? Zo'n 1.5K, ofzo? Heel eventjes maar.
Nop!

Dikke groene candle nu omdat je er om vroeg!

• M-v-G
Gaat weer richting 24k

Edit:
Of toch niet....of toch wel....of toch niet....ja euhhh 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door M-v-G op 24-12-2020 22:05 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31
Potvolblommen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
23.300 soon?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Let trouwens niet teveel op mij, ik ben heel goed in pret bederven. De kinderen hadden een Staatsloterij kalender gekregen met kans op 200.000, ze leken na een paar dagen vakjes krassen af te stevenen op 200.000 Euro en dachten echt dat we dat gingen krijgen. Toen heb ik ze uitgelegd dat dat wel vaker aan het begin zo lijkt, maar altijd tegenvalt. En als de kans op winnen 1 op 2 is, dat je dat meestal zelf niet bent en als je dan toch iets wint het zeker geen 200.000 zal zijn. Dus ik kreeg hier thuis de wind al van voren, maarja, uiteindelijk hebben ze inderdaad niets gewonnen :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Wel jammer dat je deze lijdensweg meerdere dagen hebt laten duren.

Je had ze ook wat XRP kunnen laten kopen, dan hadden ze dit een stuk sneller geleerd.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:07:
Let trouwens niet teveel op mij, ik ben heel goed in pret bederven. De kinderen hadden een Staatsloterij kalender gekregen met kans op 200.000, ze leken na een paar dagen vakjes krassen af te stevenen op 200.000 Euro en dachten echt dat we dat gingen krijgen. Toen heb ik ze uitgelegd dat dat wel vaker aan het begin zo lijkt, maar altijd tegenvalt. En als de kans op winnen 1 op 2 is, dat je dat meestal zelf niet bent en als je dan toch iets wint het zeker geen 200.000 zal zijn. Dus ik kreeg hier thuis de wind al van voren, maarja, uiteindelijk hebben ze inderdaad niets gewonnen :)
Niet eens 5 euries of een nieuw lot? Mijn vrouw blijft maar naar de Jumbo heen-en-weer lopen om al die dikke gains te verzilveren voor weer een nieuw lot...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Richh
Prima opvoeding toch _/-\o_

Let wel op met die dingen, je komt er namelijk nooit vanaf :9 Ik heb er in november 4 gekregen/gekocht geloof ik.
Dan weer 5 euro, dan weer 0, dan weer 10, dan weer een gratis kraslot. En zolang het geen hoofdprijs is, moet er natuurlijk een nieuwe komen en begint het riedeltje opnieuw.

Ik heb in december een stuk of 15 van die dingen open zitten krassen en moet nog steeds naar de supermarkt om weer 2 nieuwe van 5 euro op te halen :*) probleem is dat ze opraken, en ze alleen fiat cash uitbetalen -O-

• Jeaust
Goed toch? De kids alvast voorbereiden op de teleurstellende volwassen wereld

Verwijderd

Jeaust schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:16:
[...]

Goed toch? De kids alvast voorbereiden op de teleurstellende volwassen wereld
Alweer een gratis lot? Jij kunt ook niets! Rotjong! :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@iVibes Niets...

@Richh We zijn er al vanaf :)

@Jeaust Ja, zo zie ik het ook. Ik probeer ze al jaren klaar te stomen voor de echte wereld, maar misschien was daar op hun 3e al mee beginnen wel iets te vroeg. Ach, ze zijn er niet slechter van geworden in de jaren daarna.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Toch al (theoretisch) 35 euro verdiend met die trade op ETH vanochtend.

:7

Zal morgen wel weer 100 euro verlies zijn ofzo.

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

WhySoSerious schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:29:
Toch al (theoretisch) 35 euro verdiend met die trade op ETH vanochtend.

:7

Zal morgen wel weer 100 euro verlies zijn ofzo.
Blij dat ik mee ging, dat gaat best lekker zo. Zat nog nog ff te kijken om wat bij te kopen maar we gaan nu iets te hard omhoog met alles. Maar ff proberen geduldig te zijn

• Jeaust
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:18:
[...]

Alweer een gratis lot? Jij kunt ook niets! Rotjong! :+
Werken voor je geld! Jij ligt anders ook niks te doen, beetje Indonesisch schransen en skutjesilend Bitcoin gains te maken.

Alhoewel je het zelf ook wel weer verneukt door een flinke pan alt rekteroni je portfolio in te schuiven.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeaust op 24-12-2020 22:43 ]

• M-v-G
Voor het XRP verhaal......

Whales moved 365.7 million XRP
https://ambcrypto.com/why...-moved-365-7-million-xrp/
Pagina: 1 ... 31 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!