Hey allemaal!!! Tijdje geleden alweer

Ik wil allereerst iedereen fijne dagen wensen ondanks deze (lockdown) tijden
uhm, waar moet ik beginnen...Ben er een tijdje uit geweest. Iedergeval CONGRATS MET HET NIEUWE BITCOIN ALL TIME HIGH!!!!!!!! INSANE!
Ik had m'n Bitcoin helaas al verkocht een paar maandjes terug op en rond de €10k omdat 'k al een tevreden man was. Na zolang bearmarket en o.a. de maart crash van dit jaar wou ik 't geld eens gaan realiseren.
Dus de echte moongains die daarna nog kwamen niet meegepakt. Ik ben ook een oen geweest om daarna met 'n deel van 't geld weer in te stappen in shitcoins i.p.v. Bitcoin gewoon. Ik kocht een paar maandjes geleden dus Sushi op $1.35 en SXP op $1.70 ongv. 50/50.
Im proud to say Sushi staat nu 80% hoger!
Im also proud to say........ SXP is sindsdien -60% gegaan
Ik sta wel winst al met al(als ik nu verkoop$$$) maarja in sats is het natuurlijk zwaar dramatisch.
Oh ik heb ook al sinds mensenheugenis een zak Nano. Heb dus net ff op Kraken gekeken en die is letterlijk helemaal niks opgeschoten toen ik maanden geleden voor 't laatst keek. YOU LOVE TO SEE IT
Deze cryptopauze heb ik uiteindelijk wel ervaren als fijn..maar heb jullie wel gemist!! VANAF NU WEER BACK HIER....
oh heb trouwens ook de zorgbonus ontvangen paar dagen terug!!! Als d'r dan weer eens een flinke dip komt en dan denk ik echt aan een BTC met 4-5K eraf hé, dan sta ik zeker weer gretig langs de lijn om in te kopen.. Voor nu hodl ik die shitcoins gewoon de moeder. HUP HUP
Deze bullrun is vooralsnog echt een Bitcoin-bullrun of zie ik dat verkeerd? De alts.......niet echt lekker bezig.
BITCOIN GAAT DENK NAAR 100K IN 2 JAAR MAXIMAAL BOYSSSS MAAR WACHT NOG FF