- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Normaal kijk ik elke avond met men dochtertje naar de moon maar die moon heeft tegenwoordig voor mij een hele andere betekenis π
- Taro
- Niet online
/f/image/EXaDmDmsi3OJElaJ4Cj18ixD.png?f=fotoalbum_large)
Ik had deze nog openstaan, MA-lijntjes zijn nu inderdaad bij elkaar gekomen, maar eerder dan geschetst. Hopen dat het bij de groene pijl blijft
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 25-12-2020 12:38 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nou, de Kerstmoon windt er geen doekjes om!iVibes schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:12:
Lieve Kerstmoon,
Het cadeau dat wij wensen bedraagt slechts 26K.
Mocht dat niet lukken, dan in ieder geval een nieuwe ATH.
Dank U wel!
[Afbeelding]
Fijne dagen cryptobroeders!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Niet online
Had helaas short orders vergeten weg te halen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
- Taro
- Niet online
(ze doen hun best om onze bags kwijt te kunnen van 2017/2018)
En ook die ouwe schrikt van al het groen!!
Dat is ook weer zo. Ik denk dat ik na al die jaren hodlen wel gewend ben om mijn pf soms in weken te zien decimeren (dat doet me weinig) maar nog niet dezelfde weerstand heb opgebouwd voor zelf iets te vroeg verkopenTaro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:55:
@twit Toch een mooie trade geweest? Winst is winst
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
MOOOOOOOONNNNNN
βοΈ 4500wp zuid | πMT Venus 5kW | π Tesla Model 3 SR+ 2020 | βοΈ Daikin 3MXM 4kW
De prijs van BTC gemanipuleerd tot $450.000.
https://bitcoinmagazine.n...k-livecoin-bitcoin-beurs/
Ontbijt? Ook met kerst moet je normaal doen he.Richh schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:58:
Even mijn kerstontbijt onderbreken.
MOOOOOOOONNNNNN
Zet net mijn delta van usd naar euro.. zo dat valt even tegen zeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 25-12-2020 13:13 ]
Zero.
βοΈ 4500wp zuid | πMT Venus 5kW | π Tesla Model 3 SR+ 2020 | βοΈ Daikin 3MXM 4kW
Ja dat van die MAβs had ik al een beetje overgenomen. En dat laatste is ook herkenbaar. zit nu ook zonder moeite met 5k rond te smijten. Zolang het meer wordt moet dat geen probleem zijn maar de ease waarmee dat gaat is wel schrikbarend. Het is een beetje hetzelfde als pinnen. Er glijden geen munten en brieven meer door je handen, een paar cijfertjes vliegen langs en boeiuuh.Taro schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:23:
[...]
"Autistisch abstract patroon herkenning" is de uitdrukking waar ik al jaren naar op zoek ben. Dat gebruik ik dus ook.
Maar voor handelen op basis van MA's voor max 3-4 muntjes hoef je niet zoveel tijd vrij te maken hoor. Ik combineer beide. Vooral het herkennen van patronen kan veel opleveren. Zie ook de 2 grafieken van GRT die ik de afgelopen week heb gepost. Gewoon handelen op de 3 minute MA's kan al een groot verschil maken, dat kan je real time zien en kost dus geen extra tijd.
Het uitschakelen van je emoties is erg lastig, maar toen ik net begon deed ik krampachtig over het aanschaffen van iets van 100 Euro. Nu druk ik zonder enige twijfel op de knop voor >10k per keer. Het went allemaal als je het wat vaker doet en afgehard bent.
mja verder MOoN. ik ben aan boord met wat btc maar ook rekt aan t gaan op GRT
doei
- Taro
- Niet online
Ik ga overigens nu ook wandelen, geen idee wat daar de gevolgen van zullen zijn...
[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 25-12-2020 13:24 ]
Chris.nl schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:09:
'k Doe normaal niet aan versieringen want troep en 'k vier kerst toch buiten de deur. Maar met deze moonshot toch snel een boom met blauwe ballen opgetuigd![]()
[Afbeelding]
MooooooooN
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik zal voor je duimen en hopelijk mag je het roepen! Mij hoor je niet klagenAli Baba 1001 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:26:
Kom op 25k. Ik had jou voorspeld voor 25/12. Ik wil gewoon een keer in mn leven kunnen zeggen: I told you so.
MooooooooN
Hier nog éénSJAAKSJAAK schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:20:
[...]
Ja dat van die MAβs had ik al een beetje overgenomen. En dat laatste is ook herkenbaar. zit nu ook zonder moeite met 5k rond te smijten. Zolang het meer wordt moet dat geen probleem zijn maar de ease waarmee dat gaat is wel schrikbarend. Het is een beetje hetzelfde als pinnen. Er glijden geen munten en brieven meer door je handen, een paar cijfertjes vliegen langs en boeiuuh.
mja verder MOoN. ik ben aan boord met wat btc maar ook rekt aan t gaan op GRT
gedeelde pijn doet toch minder zeer
hopen dat er nog iets van een alt season komt hierna.
doei
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik maak voor het eerst gebruik van de Binance Launchpool.
Nu stake ik Dot voor Reef, en de stake duurt 30 dagen maar 29 dec gaat de trading open.
Kun je eerder claimen en de start trading meedoen of ben je verplicht te wachten tot de Farming end time?
Meestal gaat zulke acties alleen ff t eerste moment van trading een shot geven vandaar de vraag.
Je kan op elk moment in- en uit stappen. Volgens mij word de reward elk uur berekendM-v-G schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:41:
Even vraagje....
Ik maak voor het eerst gebruik van de Binance Launchpool.
Nu stake ik Dot voor Reef, en de stake duurt 30 dagen maar 29 dec gaat de trading open.
Kun je eerder claimen en de start trading meedoen of ben je verplicht te wachten tot de Farming end time?
Meestal gaat zulke acties alleen ff t eerste moment van trading een shot geven vandaar de vraag.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt en dit gaat ook best snel, ok fijn tnxGelukszoekr schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:42:
[...]
Je kan op elk moment in- en uit stappen. Volgens mij word de reward elk uur berekend
Gelukkig is het maar iets meer dan een flufje maar blijft vervelend. Hodl die maar gewoon tot het 0 of 100 is βΊοΈ
Wel al gestegen door de listing op Binance, maar Coinbase en Kraken zouden deze weldra ook toevoegen dus misschien iets om in het oog te houden?
Als je ooit getrade hebt met 1inch zeker ook eens kijken of je niet kan genieten van de airdrop.
[ Voor 20% gewijzigd door gladz0r op 25-12-2020 14:21 ]
Veel te veel shitcoins om bij te houden. Deze lijkt op UNI. Hun airdrop is wel lekker. Helaas geen trade gedaan, gasprijzen zijn wel hoog.gladz0r schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:12:
Iemand zicht of 1inch een mooie is om te volgen?
Wel al gestegen door de listing op Binance, maar Coinbase en Kraken zouden deze weldra ook toevoegen dus misschien iets om in het oog te houden?
https://www.publish0x.com...op-similar-to-uni-xvwwyml
All wallets that have interacted with 1inch until December, 24, midnight (UTC), will receive 1INCH tokens as long as they meet one of the following conditions: at least one trade before September, 15, OR at least 4 trades in total OR trades for a total of at least $20.
i.e, If you traded at least 20$ or at least 4 trades till yesterday. Then you will receive more than 600 1inch Tokens worth more than 1100$.
As of writing this post, 1 1INCH = USD 2.70
That is 600*2.70 = $1620
GoodWe 3360Wp Zuid 35Β° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
TA gaat over kansen, niet over zekerheden. Dat heeft niks met goedpraten te maken. Als je had geluisterd naar Taro (en mij, vannacht), dan had je je mooi kunnen voorbereiden op het sprintje van de voorbije uren. Maar als jij liever een pedante betweter wilt zijn, mij ook goed.Wietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:36:
Oja, tuurlijk altijd maar dat goedpraten. Je kan zo de regering in.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Is dat waar? Ik kan het verder nergens zien. Dan zou het misschien nog wel een mooi moment zijn om wat XRP mee te nemen.
Spreekwoordelijk. Jij denkt dat ze op kerstavond een deal gemaakt hebben...?Matthias87 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:34:
"Altcoins hit back after XRP lawsuit sell-off"
Is dat waar? Ik kan het verder nergens zien. Dan zou het misschien nog wel een mooi moment zijn om wat XRP mee te nemen.
Gewoon een ordinaire dead cat bounce.Matthias87 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:34:
"Altcoins hit back after XRP lawsuit sell-off"
$20 dollar traden om $1620 te verdienen ? 100x short zo gauw die coins gedropt worden. Die gaan massaal gedumpt worden zou je zeggen.Zhou schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:22:
[...]
Veel te veel shitcoins om bij te houden. Deze lijkt op UNI. Hun airdrop is wel lekker. Helaas geen trade gedaan, gasprijzen zijn wel hoog.
https://www.publish0x.com...op-similar-to-uni-xvwwyml
All wallets that have interacted with 1inch until December, 24, midnight (UTC), will receive 1INCH tokens as long as they meet one of the following conditions: at least one trade before September, 15, OR at least 4 trades in total OR trades for a total of at least $20.
i.e, If you traded at least 20$ or at least 4 trades till yesterday. Then you will receive more than 600 1inch Tokens worth more than 1100$.
As of writing this post, 1 1INCH = USD 2.70
That is 600*2.70 = $1620
Hahaha. Er is hier genoeg geld, no worries. Als we nu 't nu toch op deze toon gaan voeren "als je had geluisterd naar mij". Heb of had jij al een vakantiehuis in de verhuur hypotheekvrij op je 25e?TomTorquay schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:27:
[...]
TA gaat over kansen, niet over zekerheden. Dat heeft niks met goedpraten te maken. Als je had geluisterd naar Taro (en mij, vannacht), dan had je je mooi kunnen voorbereiden op het sprintje van de voorbije uren. Maar als jij liever een pedante betweter wilt zijn, mij ook goed.
[ Voor 21% gewijzigd door Wietsee. op 25-12-2020 14:57 ]
Wietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:52:
[...]
Hahaha. Er is hier genoeg geld, no worries. Als we nu 't nu toch op deze toon gaan voeren. Heb jij al een vakantiehuis in de verhuur hypotheekvrij?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/thQe2rSynYcVMUXKSbFPy8s2.gif?f=user_large)
/f/image/HNczFZt8Z2yo4WOKT1MPGIUO.png?f=fotoalbum_large)
Mensen die zulke reacties plaatsen kan ik echt niet serieus nemen.
[ Voor 55% gewijzigd door Slux op 25-12-2020 14:59 ]
Ik ook niet bij mensen die zichzelf zo goed vinden en reageren 'als je had geluisterd naar mij'Slux schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:56:
[...]
Mensen die zulke reacties plaatsen kan ik echt niet serieus nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 25-12-2020 15:03 ]
Om vervolgens precies hetzelfde te doen door te zeggen hoe goed jij bent dat je een vakantiehuisje hebt.Wietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:01:
[...]
Ik ook niet bij mensen die zichzelf zo goed vinden en reageren 'als je had geluisterd naar mij'.
Tuurlijk net zo fout, maar mooi om even te peilen naar hoe scheef de moraal hier is of juist niet aan de hand van de plusjes.PilatuS schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:03:
[...]
Om vervolgens precies hetzelfde te doen door te zeggen hoe goed jij bent dat je een vakantiehuisje hebt.
[ Voor 17% gewijzigd door Wietsee. op 25-12-2020 15:07 ]
ahh jochie tochWietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:52:
[...]
Hahaha. Er is hier genoeg geld, no worries. Als we nu 't nu toch op deze toon gaan voeren "als je had geluisterd naar mij". Heb of had jij al een vakantiehuis in de verhuur hypotheekvrij op je 25e?
Gozer, je hebt het schijnbaar geΓ«rfdWietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:52:
[...]
Hahaha. Er is hier genoeg geld, no worries. Als we nu 't nu toch op deze toon gaan voeren "als je had geluisterd naar mij". Heb of had jij al een vakantiehuis in de verhuur hypotheekvrij op je 25e?
Nu terug naar je huisje en de rust in. Hopelijk heb je geen internet daar
Als je de volgende keer reclame gaat maken voor je vakantiehuisje in je ondertitel, wil je dan "#ad" even toevoegen aan je bericht?Wietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:52:
[...]
Heb 't verwijderd, dat is natuurlijk niet de bedoeling.Victor Belli schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:07:
[...]
Als je de volgende keer reclame gaat maken voor je vakantiehuisje in je ondertitel, wil je dan "#ad" even toevoegen aan je bericht?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mHV6VCviTIMeynV23tg8yFQn.jpg?f=user_large)
Ok ok, zag je laatste berichtje niet....
[ Voor 8% gewijzigd door M-v-G op 25-12-2020 15:11 ]
Volgens mij heb je lekkage?M-v-G schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:10:
Maar wel hypotheekvrij ..
[Afbeelding]
Ok ok, zag je laatste berichtje niet....
Zat in de huurprijs, huur het van.....
(sorry zit al lekker met een borrel....binnenpretje)
Ik kan er wel om lachen, ik zeg altijd bezit zal je tot last zijn en is dus ook niet zaligmakend.M-v-G schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:14:
[...]
Zat in de huurprijs, huur het van.....![]()
![]()
![]()
(sorry zit al lekker met een borrel....binnenpretje)![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 25-12-2020 15:17 ]
Wat zijn de verwachtingen over de koers. Nog penibele niveaus / weerstanden?
Nog ff verder moonen dan maar!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Iedereen die hier meeleest weet dat ik geen 'had je naar mij geluisterd'-type ben, ik heb hier al meermaals mijn soms foute inschattingen toegegeven. Ik kwam daarnet enkel even op mijn en Taro's voorspelling terug om aan te geven dat TA in de feiten mss toch zo gek nog niet is. Maar de feiten, die interesseren je klaarblijkelijk weinig, je komt hier eerst een beetje de boel op stelten zetten met onwetende kritiek om vervolgens louter op de man te spelen en te komen opscheppen over je afbetaald vakantiehuis. Ik ben zelf niet vies van een tackle waarbij wel wat van de man geraakt wordt, maar doe dan op z'n minst de moeite om dat ook aan te vullen met feitelijke argumenten.Wietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:01:
Ik ook niet bij mensen die zichzelf zo goed vinden en reageren 'als je had geluisterd naar mij'.
En oh ja, als je per se een antwoord op je vraag wil: ik bezit een hypotheekvrij rijhuis waarin ik met m'n vriendin woon en daarnaast een nagenoeg afbetaald rijhuis in de verhuur. Niet met speculeren verdiend overigens, daar heb ik immers het karakter niet voor (te risicoschuw), gewoon met spaarzaam leven en verstandig met geld omgaan.
- Taro
- Niet online
Hier en daar wat lijntjes die vanuit het verleden naar boven toe doorgetrokken kunnen worden richting bijv. 27k, maar verder denk ik voornamelijk psychologische barrières zoals 50k, 100k and beyond. Maarja er hoeft niet per se een niveau te zijn waar Bitcoin niet doorheen komt. Er kan ook gewoon een organische top (even wat jeuk creërenWhySoSerious schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:16:
Wat zijn de verwachtingen over de koers. Nog penibele niveaus / weerstanden?
Lief dat je aan me denkt. Ik ook van jou enzo.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
doei
ZekerSJAAKSJAAK schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:26:
Ik heb 3 hypotheek vrije bouwketen, telt dat ook?
Enfin, ik wou er niet zo'n discussie van maken, maar kon het evenmin laten om de reactie van Wietse onbeantwoord te laten. Wat mij betreft is dit onderwerp nu afgesloten. Vrede op Aarde voor alle mensen van goede wil
Het is kerst jongens! Wanneer komen die red candlesTomTorquay schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:31:
[...]
Zeker
Enfin, ik wou er niet zo'n discussie van maken, maar kon het evenmin laten om de reactie van Wietse onbeantwoord te laten. Wat mij betreft is dit onderwerp nu afgesloten. Vrede op Aarde voor alle mensen van goede wil
Verwijderd
Wie ben jij dan ineens uit de middle of nowhere? De crypto Grinch?Wietsee. schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:52:
[...]
A
R
T
ο£Ώ MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium ο£Ώ
Op verzoek.green-tea schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:39:
[...]
Het is kerst jongens! Wanneer komen die red candles
Dan is USA weer wakker. Hik
[ Voor 15% gewijzigd door M-v-G op 25-12-2020 15:53 ]
Een 6.5 weken Swipe Slate Card samenvatting. Opzich nooit verstandig om in absolute getallen te praten. In dit geval denk ik dat het voor de beeldvorming wel meehelpt.
De InitiΓ«le investering was β¬19.914
Aan rente ontvangen β¬725.63 (gemiddeld β¬111 per week).
Aan cashback ontvangen β¬432,57 (gemiddeld β¬66.5 per week)
Er vanuit gaan de dat de rente naar beneden gaat naar β¬100 per week, en de cashback naar β¬40. Dan zal ik na 134 weken (2.5 jaar) de investering terugverdiend hebben. Dit is een vrij conservatieve schatting volgens mij
Ik heb aan overige inkomsten nog het volgende ontvangen:
Referal bonus β¬1238,48
Swipe Swag contest β¬79
Swipe Swag Box (een doos met troep ten waarde van β¬400) ik reken hier β¬100 voor.
Totaal - β¬1417.
Als ik deze variabele inkomsten aftrek van de initiΓ«le investering en uitga van de eerder genoemde verwachte rente en cashback dan zal het nog 124 weken duren. Maargoed, het blijft wat gissen, ik ben net anderhalve maand onderweg...
En straks komen we in de bearmarket en krijg mag je hopen dat je geen negatieve rente krijgtGelukszoekr schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:53:
Om het ge-troll even een andere draai te geven...
Een 6.5 weken Swipe Slate Card samenvatting. Opzich nooit verstandig om in absolute getallen te praten. In dit geval denk ik dat het voor de beeldvorming wel meehelpt.
De InitiΓ«le investering was β¬19.914
Aan rente ontvangen β¬725.63 (gemiddeld β¬111 per week).
Aan cashback ontvangen β¬432,57 (gemiddeld β¬66.5 per week)
Er vanuit gaan de dat de rente naar beneden gaat naar β¬100 per week, en de cashback naar β¬40. Dan zal ik na 134 weken (2.5 jaar) de investering terugverdiend hebben. Dit is een vrij conservatieve schatting volgens mij
Ik heb aan overige inkomsten nog het volgende ontvangen:
Referal bonus β¬1238,48
Swipe Swag contest β¬79
Swipe Swag Box (een doos met troep ten waarde van β¬400) ik reken hier β¬100 voor.
Totaal - β¬1417.
Als ik deze variabele inkomsten aftrek van de initiΓ«le investering en uitga van de eerder genoemde verwachte rente en cashback dan zal het nog 124 weken duren. Maargoed, het blijft wat gissen, ik ben net anderhalve maand onderweg...
WTF is dit!?
Tja, als de SXP koers FUBAR gaat dan zal het langer duren. Maar dan nog neem ik jullie met plezier mee mijn afgrond in. No guts no glorySlux schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:00:
[...]
En straks komen we in de bearmarket en krijg mag je hopen dat je geen negatieve rente krijgt
Voor nu is het gewoon genieten. Elke vrijdag zo'n β¬100 leefgeld krijgen. 8% terug op alle uitgaven. En dit stackt wat ook prettig is. Zo houd ik voorlopig elke maand wat over op om in de echte koning te knallen
- Taro
- Niet online
Het siert je iig om updates te blijven posten. Ik blijf alleen wel een ponzi gevoel houden bij SXP, niet om jou maar in het algemeen. Het is denk ik geen houdbaar model, mocht dat wel zo zijn ben je natuurlijk een opperdikke eindbaas met stalen ballen. Ik gun het je iig wel.Gelukszoekr schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:11:
[...]
Tja, als de SXP koers FUBAR gaat dan zal het langer duren. Maar dan nog neem ik jullie met plezier mee mijn afgrond in. No guts no glory
Voor nu is het gewoon genieten. Elke vrijdag zo'n β¬100 leefgeld krijgen. 8% terug op alle uitgaven. En dit stackt wat ook prettig is. Zo houd ik voorlopig elke maand wat over op om in de echte koning te knallen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Doe maar 1500 dan zijn we op het niveau van btc.
Zero.
[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 25-12-2020 16:27 ]
Plak er nog een nul achter en ik cash uitPelox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:25:
[...]
Doe maar 1500 dan zijn we op het niveau van btc.
Betekent toch dat je meer interest krijgt? Van mij mag die nog wel even wat meer omlaagPelox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:40:
Nexo tokens -7% in 1 uur.. fijn
Zit nu wel een lvl lager door de dalingChaes schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:43:
[...]
Betekent toch dat je meer interest krijgt? Van mij mag die nog wel even wat meer omlaag
Zero.
Wat is er morgen?Qunix schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:05:
Net PlanB bij Madelon gezien. Erg interessant (wel langdradig) en ben benieuwd naar morgen.
Zero.
Is die planb is net als die crypto ed ?Qunix schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:05:
Net PlanB bij Madelon gezien. Erg interessant (wel langdradig) en ben benieuwd naar morgen.
Het is die kerel die kwam met het S2F model
- Taro
- Niet online
Nee, alleen via Coinbase Pro op https://pro.coinbase.com.DimiDee schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:39:
Kan je op Coinbase een prijs aangeven waarbij je wil aankopen/verkopen of is dat onmogelijk?
Je login werkt daar overigens ook en je kunt gratis funds overzetten via de deposit en withdraw opties, dus je kunt daar ook gewoon limit orders plaatsen.
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 25-12-2020 17:41 ]
- Taro
- Niet online
doei
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiΓ«ren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/nCdskacaSJ0FVtzQ1zkQzTUr.jpg?f=fotoalbum_large)