Nog wat meer info over XRP en het SEC verhaal: https://cointelegraph.com...exchanges-begin-delisting
Als dit zo doorgaat dan ziet het er niet goed uit voor XRP.
Als dit zo doorgaat dan ziet het er niet goed uit voor XRP.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In Europa is ook n ongelofelijke zak geld tevoorschijn getoverd voor compensatieregelingen hoor. Dat hadden ze niet nog ergens op de plank liggen.Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:30:
[...]
30% van alle dollars in omloop zijn over de afgelopen 10 maanden uitgegeven. Dat lijkt me redelijk ongezond
Ik lul ook zomaar wat
Heeft iemand een soortgelijke grafiek voor de € ?shovelhead1340 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:16:
In Europa is ook n ongelofelijke zak geld tevoorschijn getoverd voor compensatieregelingen hoor. Dat hadden ze niet nog ergens op de plank liggen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt, de staatsschuld van Italië is als voorbeeld hoger dan die van de VS als je naar bruto nationaal product kijkt.shovelhead1340 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:16:
[...]
In Europa is ook n ongelofelijke zak geld tevoorschijn getoverd voor compensatieregelingen hoor. Dat hadden ze niet nog ergens op de plank liggen.
Dit is het dichtstbij een grafiekje. De tweede op deze pagina is cumulatief.TomTorquay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:17:
[...]
Heeft iemand een soortgelijke grafiek voor de € ?
Oftewel: We moeten dit doen anders stort alles in.The ECB’s Asset Purchase Programme (APP) is part of a package of non-standard monetary policy measures that also includes targeted longer-term refinancing operations, and which was initiated in mid-2014 to support the monetary policy transmission mechanism and provide the amount of policy accommodation needed to ensure price stability.
[ Voor 37% gewijzigd door MicroWhale op 23-12-2020 21:26 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als je je geld wilt vergokken dan kun je beter XRP kopenTaro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:12:
Oudejaarsloten bestellen via Curve of Binance Card werkt helaas ook niet
Is toch wel heel veel afgeschermd, begrijpelijk, maar toch jammer.
Verwijderd
OnluisterendGelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:26:
Misschien is dit wel een mooie
https://fred.stlouisfed.org/series/ECBASSETSW
Dat doe ik ook, lees maar een paar uurtjes terugHooli-gan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:27:
[...]
Als je je geld wilt vergokken dan kun je beter XRP kopen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
The shapeshifting master of darknessVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:33:
Al dat gedrukte geld komt omdat Rutte continu zit te shapeshiften. Met zijn ogen met reptilian slits, en zijn tandjes.
[YouTube: Shapeshifters 2 (nl)]
![]()
Ja jongens. Het kan erger dan wat biljoentjes bijprinten.
Verwijderd
Er zijn dus mensen die dit geloven he, bizar.Edwin__ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:39:
[...]
The shapeshifting master of darkness![]()
YouTube: Samurai Jack Intro.
ik ken het eigenlijk van dit gabber liedje: YouTube: The Outside Agency - The Shape-Shifting Master Of Darkness (Old Vers...
Toen ik straks antwoordde dacht ik dat je dit al wist...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Corona is echt de perfect storm voor alle anti-vaxxers, flat-earthers, religekkies en alle andere conspiracy nutcases.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:42:
[...]
Er zijn dus mensen die dit geloven he, bizar.
Ik bedoel: er zijn genoeg realistische zaken om je zorgen over te maken hoor![]()
Zoals de Dollar
Als je tijd hebt, bekijk deze eens, waar ze uitleggen waarom fiat eigenlijk een ponzi-scheme is. En bedenk je dan dat deze docu is gemaakt voor de Corona ellende en het enorme geld printen van het afgelopen jaar
Maar, ik denk dat veel virusgekkies / Q anon, enz. Ook wel te porren zijn voor Bitcoin denk je niet?Edwin__ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:44:
[...]
Corona is echt de perfect storm voor alle anti-vaxxers, flat-earthers, religekkies en alle andere conspiracy nutcases.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Ja aanrader, je hebt hem hier eerder gepost en toen heb ik hem bekeken.Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:45:
[...]
Als je tijd hebt, bekijk deze eens, waar ze uitleggen waarom fiat eigenlijk een ponzi-scheme is. En bedenk je dan dat deze docu is gemaakt voor de Corona ellende en het enorme geld printen van het afgelopen jaar
[YouTube: Gold & Dollar: How Money Became Worthless | Currencies Explained | Documentary | Fiat Currency]
But Bitcoin. Niet eens omdat Bitcoin de shit is, maar omdat er ergens iets zal gaan gebeuren met de huidige fiat waarde
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 23-12-2020 21:50 ]
Ja, van die Plot11 dude. Die heeft de afgelopen maand een blik interessante docu's gepost. Nice voor deze lockdownVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:46:
[...]
Ja aanrader, je hebt hem hier eerder gepost en toen heb ik hem bekeken.
Echt een mooie docu.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ArbitrageeZhou schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:46:
LiveCoin slaat op hol, BTC voor 46k. Uiteraard wallet is down.
[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 23-12-2020 21:53 ]
En niet eventjes ook... hij blijft gewoon zo hoog staan. Met genoeg bid/ask.Zhou schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:46:
LiveCoin slaat op hol, BTC voor 46k. Uiteraard wallet is down.
Is inderdaad lullig voor iedereen die zich in 2017 in heeft gekocht. Ik had verwacht dat er voor hen volgend jaar toch nog een verkoopmoment zou komen door de opleving, maar helaas. Die hebben echt 3 jaar zitten wachten en krijgen dan weer een sprankje hoop om (een groot deel van) hun geld terug te krijgen... en dan BAM! weg. En niet zomaar een beetje weg... hij is net onder de 0.3$ gezakt en gaat keihard naar 0.27$ als dat zo doorgaat staat ie morgen onder de 0.2$PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:48:
Ik vind het voor de XRP holders trouwens wel erg lullig dit. Heb je de hele bearmarket overleeft en gaat XRP van 25 cent naar 78 cent. Denk je, mooi nieuwe bullmarket, even wat pullback en dan door naar 1 dollar en verder. Komt deze shit voorbij zetten en wordt de hele run omhoog compleet ongedaan gemaakt en is het maar de vraag hoe de komende weken en maanden gaan. Pfff....
XRP zit nu in de weekly support zone. De komende dagen zullen hier toch wel do or die zijn.Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:51:
De XRP buy orders worden mooi gevuldHeb ze tot 0,15 USD staan, naar 0 zal die toch niet gaan? Het XRP army gaat dat vast wel voorkomen. En anders heb ik in ieder geval voldaan aan de uitspraak "Buy when there's blood in the streets".
Ik denk van niet eigenlijk. Henk en Ingrid zullen ergens vragen wat ze moeten kopen. Ik geloof er niet echt in dat die mensen zomaar wat kopen zonder ergens iets van info te vragen zoals in dit topic of op vergelijkbare forums. Als je ook maar ergens wat info krijgt voor je koopt dan zal XRP er denk ik niet bij zitten,Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:55:
maar als Bitcoin boven de 20k blijft zullen Henk en Ingrid, die niets weten over wat er gaande is bij XRP wel gewoon goedkope XRP inslaan.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 22:03 ]
Maar... serieus hoor... deze bom zat er al maanden aan te komen.PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:48:
Ik vind het voor de XRP holders trouwens wel erg lullig dit. Heb je de hele bearmarket overleeft en gaat XRP van 25 cent naar 78 cent. Denk je, mooi nieuwe bullmarket, even wat pullback en dan door naar 1 dollar en verder. Komt deze shit voorbij zetten en wordt de hele run omhoog compleet ongedaan gemaakt en is het maar de vraag hoe de komende weken en maanden gaan. Pfff....
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik doe met je mee. Paar k xrp gehaald voor de fun of it. Verkooporder staat ook alweer eens zien of ik dit binance traden leuk ga vinden. Jij hebt iig een beetje commissie van je referral;)Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:02:
Ach, in een wereld waarin ETC een 51% attack ondergaat en de koers nauwelijks beweegt en een jaar later >150% hoger staat, of zelfs voetbal fan tokens > 15 USD worden verhandeld vermoed ik echt wel dat XRP er gewoon weer bovenop krabbelt.
We gaan het wel zien
Ik heb straks gewoon XRP's in bezit die ik voor 15 cent heb gekocht, dat ik ze na de run van 2017 heb gekocht vertel ik er gewoon niet bij.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Mee eens hoorTaro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:02:
Ach, in een wereld waarin ETC een 51% attack ondergaat en de koers nauwelijks beweegt en een jaar later >150% hoger staat, of zelfs voetbal fan tokens > 15 USD worden verhandeld vermoed ik echt wel dat XRP er gewoon weer bovenop krabbelt.
We gaan het wel zien
Dat ie zou retracen misschien wel ja, daar had ik gisteren nog een stukje over geschreven. Alleen zo hard dumpen had niemand verwacht denk ik. Dit nieuws slaat in als een bom.FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:04:
[...]
Maar... serieus hoor... deze bom zat er al maanden aan te komen.
Was gewoon een kwestie van tijd.
Dit was nou juist 1 van de weinige zekerheden die er zijn in cryptoland.
Als het je het stelt, dan kan het inderdaad een meesterlijke trade zijn. Toch blijf ik er met een boog omheen lopen. Behalve dan de 20 XRP op de ledger die ik niet eens mag dumpenTaro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:02:
We gaan het wel zien
Ik heb straks gewoon XRP's in bezit die ik voor 15 cent heb gekocht, dat ik ze na de run van 2017 heb gekocht vertel ik er gewoon niet bij.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee, dat XRP als security gezien zou worden en dat het dan over was voor XRP.PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:05:
[...]
Dat ie zou retracen misschien wel ja, daar had ik gisteren nog een stukje over geschreven. Alleen zo hard dumpen had niemand verwacht denk ik. Dit nieuws slaat in als een bom.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
[ Voor 8% gewijzigd door twit op 23-12-2020 22:09 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zeus, die grijpen alles aan om LINK aan te vallen...
Voor zover ik weet worden ze aangeklaagd, maar heeft ripple nog niets verloren? Duidelijkheid zal wel een hele poos gaan duren..FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:08:
[...]
Nee, dat XRP als security gezien zou worden en dat het dan over was voor XRP.
Die rechtzaak/onderzoek van de SEC loopt al meer dan een jaar en het zat er dik in dat het verkeerd uit zou vallen voor Ripple, waardoor ze dus deze rechtzaak zouden verliezen en de boel, qua XRP, wel konden opdoeken.
Dat is nu gebeurd....
Klinkt als een stel huilies die dingen zien die er niet zijn en dan maar gaan... huilen.
Ik denk dat ik ze wel voor een paar jaar weg zou kunnen zetten ja. Laten we wel wezen: Een paar duizend stuks a 15 cent kopen kan ook weinig mee verkeerd gaan.PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:05:
[...]
Mee eens hoorOp een dag als deze met 40% er af is kopen altijd nog de betere optie dan verkopen als je naar de geschiedenis kijkt. Misschien moet je alleen weer 3 jaar wachten
/f/image/yZhRXobb9LaEaIs1UgM7Gc3j.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/BbkKMCfiXUbW6dE3neWoICPu.png?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 22:13 ]
Voor mijn eigen gemoedsrust trade ik alleen nog maar in /UDST paren. Met /ETH of /BTC werd me te ingewikkeldtwit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:14:
Is het voor dit soort gokjes logischer/makkelijker om xrp/usdt te volgen of juist xrp/btc zodat je niet wordt afgeleid door btc stijgingen/dalingen?
Is best te doen maar je moet wel opletten idd.Ypuh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:15:
[...]
Voor mijn eigen gemoedsrust trade ik alleen nog maar in /UDST paren. Met /ETH of /BTC werd me te ingewikkeld.
[ Voor 32% gewijzigd door ApC_IcE op 23-12-2020 22:21 ]
Ik zou bij hoog volume coins altijd naar USDT kijken. XRP/USDT heeft ook 4 miljard XRP volume terwijl het in BTC maar 1.5 miljard stuks is.twit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:14:
Is het voor dit soort gokjes logischer/makkelijker om xrp/usdt te volgen of juist xrp/btc zodat je niet wordt afgeleid door btc stijgingen/dalingen?
Kijk op de 15m chart... hoe vaak kan een kat stuiteren voordat ie morsdood op de grond ligt? Ik tel inmiddels 6 stuitertjes... maar hij blijft maar vallen.Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:04:
Waar blijft die dead cat bounce van XRP? Ik denk echt dat de hele altmarkt last heeft van XPR.
[..]
[ Voor 59% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 22:28 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
En ze hebben blijkbaar ook schijt aan de mensen die XRP hebben. Als er een bericht was gekomen dat Ripple had geschikt en dat er dus geen problemen meer waren had de koers van XRP niet gedaan wat het nu wel doet.Gondor schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:28:
Ik heb gelezen dat EOS in het verleden een vergelijkbare zaak heeft 'afgekocht' voor 44 miljoen maar dat Ripple heeft gekozen om de zaak voor de rechter uit te vechten.
Ze hebben een risico genomen, maar als ze winnen dan zijn ze binnen lijkt mij.
Misschien verwachten ze hiermee meer (xrp) winst of ze kunnen hierdoor xrp opdoeken zonder exitscam beschuldigingen, maar dat is wel erg extreem denken.PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:29:
[...]
En ze hebben blijkbaar ook schijt aan de mensen die XRP hebben. Als er een bericht was gekomen dat Ripple had geschikt en dat er dus geen problemen meer waren had de koers van XRP niet gedaan wat het nu wel doet.
[ Voor 4% gewijzigd door Gondor op 23-12-2020 22:35 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Never catch a falling knife is anders ook een goeieTaro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:51:
"Buy when there's blood in the streets".
Die kan ook wel op een tegeltje.Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:45:
Ik zet vannacht ETH buy orders voor 579-581 en Bitcoin vlak boven de 20k en 21k. Maar niet voor de hele pf.
Morgenochtend zal Bitcoin wel op >25k staan en ETH op 618-620, maar liever winst missen, dan verlies lijden.
Dat fiat een ponzi-scheme is moet je me zelfs niet uitleggen, daar ben ik het sowieso mee eens. Maar dat het zo hard de spuigaten uitliep, daar schrok ik van. Enfin, bedankt voor de docu, ik zal het binnenkort eens bekijken. Waarschijnlijk kan ik nog een en ander opstekenGelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:45:
Als je tijd hebt, bekijk deze eens, waar ze uitleggen waarom fiat eigenlijk een ponzi-scheme is.
Hier staan juist een paar sell orders op eth en btc (net wat lager dan jouw ‘het zal toch niet’ targets). Ik wil mn totale pf size wat afbouwen zodat ik niet 14u per dag koers grafiekjes zit te staren ipv gewoon een film op netflix te kijken ofzoTaro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:45:
Ik zet vannacht ETH buy orders voor 579-581 en Bitcoin vlak boven de 20k en 21k. Maar niet voor de hele pf.
Morgenochtend zal Bitcoin wel op >25k staan en ETH op 618-620, maar liever winst missen, dan verlies lijden.
12/23/20 UPDATE: Net Assets Under Management, Holdings per Share, and Market Price per Share for our Investment Products.
— Grayscale (@Grayscale) 23 december 2020
Total AUM: $16.4 billion$BTC $BCH $ETH $ETC $ZEN $LTC $XLM $XRP $ZEC pic.twitter.com/3JggKq3X7W
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 23:26 ]
Verlies? Hooguit uitgestelde winstTaro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:45:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 27% gewijzigd door Malarky op 23-12-2020 23:28 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 23-12-2020 23:29 ]
Is er al datum bekend voor die zaak? Ik kon niks vinden.Gondor schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:28:
Ik heb gelezen dat EOS in het verleden een vergelijkbare zaak heeft 'afgekocht' voor 44 miljoen maar dat Ripple heeft gekozen om de zaak voor de rechter uit te vechten.
Ze hebben een risico genomen, maar als ze winnen dan zijn ze binnen lijkt mij.
Au! De alts gaan nu wel echt helemaal door het putje. Dit doet pijn....Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:33:
Moh dikke rektheid holy crap.
Hødl zoals ze in zweden zeggen.
Bitcoin halving voltooid zou ik maar zeggen. Sjonge jonge, screwed up againSpecy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:36:
[...]
Au! De alts gaan nu wel echt helemaal door het putje. Dit doet pijn....
[ Voor 9% gewijzigd door raq op 23-12-2020 23:45 ]
De tijd leert of het tij keert
Hmja. In euro's heb ik uiteindelijk nog wel winst gemaakt maar het had zoveel meer kunnen zijn... Dit is ook wel de grootste daling van de alts in zo'n korte periode van de afgelopen 3 jaar geweest. Bij eerdere (tragere) dalingen kon ik er nog wel redelijk tegenop-traden, maar dit keer echt niet.raq schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:44:
[...]
Bitcoin halving voltooid zou ik maar zeggen. Sjonge jonge, screwed up again. Had ik maar in juli...
Voelt wel weer vertrouwd zo, even bukken, no vaseline
BTC 23k is heel sterk lijkt het welPelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:47:
BTC is potverdikkie zo sterk he..
Alle alts lopen gewoon leeg in BTC, vandaar de drop onder alts en de redelijk stabiele btc.Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:50:
[...]
BTC 23k is heel sterk lijkt het welpaar whales hebben daar dikke buy orders staan?
Zero.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 23-12-2020 23:54 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
doei
Dubbel de Sjaak dus..SJAAKSJAAK schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:54:
fakking hell ben ff een half dagje weg, allerlei buy orders afgegaan. helemaal rekt.
Zero.
Gefeliciteerd!Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:57:
Geen zorgen, morgen trakteer ik op m'n verjaardag met groene candles, zo niet geef ik de schuld aan de Rabobank en ripple
Verwijderd
Van harte Jeaust! 25 24 als ik het goed heb toch?Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:57:
Geen zorgen, morgen trakteer ik op m'n verjaardag met groene candles, zo niet geef ik de schuld aan de Rabobank en ripple
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 24-12-2020 00:04 ]
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq