[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.001 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nog wat meer info over XRP en het SEC verhaal: https://cointelegraph.com...exchanges-begin-delisting

Als dit zo doorgaat dan ziet het er niet goed uit voor XRP.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 14:27
Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:30:
[...]

30% van alle dollars in omloop zijn over de afgelopen 10 maanden uitgegeven. Dat lijkt me redelijk ongezond
In Europa is ook n ongelofelijke zak geld tevoorschijn getoverd voor compensatieregelingen hoor. Dat hadden ze niet nog ergens op de plank liggen.

Ik lul ook zomaar wat

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
shovelhead1340 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:16:
In Europa is ook n ongelofelijke zak geld tevoorschijn getoverd voor compensatieregelingen hoor. Dat hadden ze niet nog ergens op de plank liggen.
Heeft iemand een soortgelijke grafiek voor de € ?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
Ik ben niet echt een financieel expert. Maar misschien kan iemand hier wat uit wijs worden?
https://sdw.ecb.europa.eu/reports.do?node=1000003490

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• PilatuS
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:16:
[...]

Klopt, de staatsschuld van Italië is als voorbeeld hoger dan die van de VS als je naar bruto nationaal product kijkt.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:17:
[...]

Heeft iemand een soortgelijke grafiek voor de € ?
Dit is het dichtstbij een grafiekje. De tweede op deze pagina is cumulatief. ;(
The ECB’s Asset Purchase Programme (APP) is part of a package of non-standard monetary policy measures that also includes targeted longer-term refinancing operations, and which was initiated in mid-2014 to support the monetary policy transmission mechanism and provide the amount of policy accommodation needed to ensure price stability.
Oftewel: We moeten dit doen anders stort alles in.

[ Voor 37% gewijzigd door MicroWhale op 23-12-2020 21:26 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
Misschien is dit wel een mooie
https://fred.stlouisfed.org/series/ECBASSETSW

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:53
Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:12:
Oudejaarsloten bestellen via Curve of Binance Card werkt helaas ook niet :(

Is toch wel heel veel afgeschermd, begrijpelijk, maar toch jammer.
Als je je geld wilt vergokken dan kun je beter XRP kopen :P

Verwijderd

Al dat gedrukte geld komt omdat Rutte continu zit te shapeshiften. Met zijn ogen met reptilian slits, en zijn tandjes.

_O-

Ja jongens. Het kan erger dan wat biljoentjes bijprinten.

• TomTorquay

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hooli-gan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:27:
[...]

Als je je geld wilt vergokken dan kun je beter XRP kopen :P
Dat doe ik ook, lees maar een paar uurtjes terug :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:33:
Al dat gedrukte geld komt omdat Rutte continu zit te shapeshiften. Met zijn ogen met reptilian slits, en zijn tandjes.

[YouTube: Shapeshifters 2 (nl)]

_O-

Ja jongens. Het kan erger dan wat biljoentjes bijprinten.
The shapeshifting master of darkness >:)

YouTube: Samurai Jack Intro.

ik ken het eigenlijk van dit gabber liedje: YouTube: The Outside Agency - The Shape-Shifting Master Of Darkness (Old Vers...

Verwijderd

Er zijn dus mensen die dit geloven he, bizar.

Ik bedoel: er zijn genoeg realistische zaken om je zorgen over te maken hoor _O-

Zoals de Dollar -O-

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Toen ik straks antwoordde dacht ik dat je dit al wist...
Het is inderdaad erg ja. Op een of andere manier heb ik het idee dat USA eerst gaat, omdat die al een tijdje aan het afglijden zijn naar de status van 3e wereld land. Hier in (Noord) Europa valt het allemaal nog wel mee, al moeten we wel uit gaan kijken. Als Nederland zijn we een van de rijkste landen van Europa, dus als het misgaat...

(That being said: Er valt zoals je zelf zegt nog veel te rekken, maar de maatregelen die nu genomen worden en het % geld dat er nu keihard ingepompt wordt is ongehoord.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:42:
[...]

Er zijn dus mensen die dit geloven he, bizar.

Ik bedoel: er zijn genoeg realistische zaken om je zorgen over te maken hoor _O-

Zoals de Dollar -O-
Corona is echt de perfect storm voor alle anti-vaxxers, flat-earthers, religekkies en alle andere conspiracy nutcases.

• Gelukszoekr
Als je tijd hebt, bekijk deze eens, waar ze uitleggen waarom fiat eigenlijk een ponzi-scheme is. En bedenk je dan dat deze docu is gemaakt voor de Corona ellende en het enorme geld printen van het afgelopen jaar

But Bitcoin. Niet eens omdat Bitcoin de shit is, maar omdat er ergens iets zal gaan gebeuren met de huidige fiat waarde

• Gelukszoekr
Edwin__ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:44:
[...]

Corona is echt de perfect storm voor alle anti-vaxxers, flat-earthers, religekkies en alle andere conspiracy nutcases.
Maar, ik denk dat veel virusgekkies / Q anon, enz. Ook wel te porren zijn voor Bitcoin denk je niet? 8)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
LiveCoin slaat op hol, BTC voor 46k. Uiteraard wallet is down.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:45:
[...]

Als je tijd hebt, bekijk deze eens, waar ze uitleggen waarom fiat eigenlijk een ponzi-scheme is. En bedenk je dan dat deze docu is gemaakt voor de Corona ellende en het enorme geld printen van het afgelopen jaar
[YouTube: Gold & Dollar: How Money Became Worthless | Currencies Explained | Documentary | Fiat Currency]

But Bitcoin. Niet eens omdat Bitcoin de shit is, maar omdat er ergens iets zal gaan gebeuren met de huidige fiat waarde
Ja aanrader, je hebt hem hier eerder gepost en toen heb ik hem bekeken.

Echt een mooie docu.

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het voor de XRP holders trouwens wel erg lullig dit. Heb je de hele bearmarket overleeft en gaat XRP van 25 cent naar 78 cent. Denk je, mooi nieuwe bullmarket, even wat pullback en dan door naar 1 dollar en verder. Komt deze shit voorbij zetten en wordt de hele run omhoog compleet ongedaan gemaakt en is het maar de vraag hoe de komende weken en maanden gaan. Pfff....

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:35
Snap niet zo goed wat er aan de hand is. Waarom lopen die altcoins allemaal zo hard leeg momenteel? Ik trade met /UDST pairs en eigenlijk deden alle alts het wel oké tot gister? BTC zelf lijkt er niet onder te lijden.

Edit: Geen XRP overigens

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 23-12-2020 21:50 ]

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:46:
[...]

Ja aanrader, je hebt hem hier eerder gepost en toen heb ik hem bekeken.

Echt een mooie docu.
Ja, van die Plot11 dude. Die heeft de afgelopen maand een blik interessante docu's gepost. Nice voor deze lockdown :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De XRP buy orders worden mooi gevuld :) Heb ze tot 0,15 USD staan, naar 0 zal die toch niet gaan? Het XRP army gaat dat vast wel voorkomen. En anders heb ik in ieder geval voldaan aan de uitspraak "Buy when there's blood in the streets".

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Zhou schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:46:
Arbitragee

Dat deze waardeloze exchange nog bestaat.

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 23-12-2020 21:53 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Zhou schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:46:
En niet eventjes ook... hij blijft gewoon zo hoog staan. Met genoeg bid/ask. :F
PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:48:
Ik vind het voor de XRP holders trouwens wel erg lullig dit. Heb je de hele bearmarket overleeft en gaat XRP van 25 cent naar 78 cent. Denk je, mooi nieuwe bullmarket, even wat pullback en dan door naar 1 dollar en verder. Komt deze shit voorbij zetten en wordt de hele run omhoog compleet ongedaan gemaakt en is het maar de vraag hoe de komende weken en maanden gaan. Pfff....
Is inderdaad lullig voor iedereen die zich in 2017 in heeft gekocht. Ik had verwacht dat er voor hen volgend jaar toch nog een verkoopmoment zou komen door de opleving, maar helaas. Die hebben echt 3 jaar zitten wachten en krijgen dan weer een sprankje hoop om (een groot deel van) hun geld terug te krijgen... en dan BAM! weg. En niet zomaar een beetje weg... hij is net onder de 0.3$ gezakt en gaat keihard naar 0.27$ als dat zo doorgaat staat ie morgen onder de 0.2$ :o

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:51:
De XRP buy orders worden mooi gevuld :) Heb ze tot 0,15 USD staan, naar 0 zal die toch niet gaan? Het XRP army gaat dat vast wel voorkomen. En anders heb ik in ieder geval voldaan aan de uitspraak "Buy when there's blood in the streets".
XRP zit nu in de weekly support zone. De komende dagen zullen hier toch wel do or die zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
In het weekend en de vakanties gaat Henk zich weer met crypto bemoeien. Tijdens Kerst komt dit jaar cryptocurrency natuurlijk wat minder ter sprake, maar als Bitcoin boven de 20k blijft zullen Henk en Ingrid, die niets weten over wat er gaande is bij XRP wel gewoon goedkope XRP inslaan. En anders schrijf ik het af :)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:55:
maar als Bitcoin boven de 20k blijft zullen Henk en Ingrid, die niets weten over wat er gaande is bij XRP wel gewoon goedkope XRP inslaan.
Ik denk van niet eigenlijk. Henk en Ingrid zullen ergens vragen wat ze moeten kopen. Ik geloof er niet echt in dat die mensen zomaar wat kopen zonder ergens iets van info te vragen zoals in dit topic of op vergelijkbare forums. Als je ook maar ergens wat info krijgt voor je koopt dan zal XRP er denk ik niet bij zitten,

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ach, in een wereld waarin ETC een 51% attack ondergaat en de koers nauwelijks beweegt en een jaar later >150% hoger staat, of zelfs voetbal fan tokens > 15 USD worden verhandeld vermoed ik echt wel dat XRP er gewoon weer bovenop krabbelt.

We gaan het wel zien :)

Ik heb straks gewoon XRP's in bezit die ik voor 15 cent heb gekocht, dat ik ze na de run van 2017 heb gekocht vertel ik er gewoon niet bij.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 22:03 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:48:
Maar... serieus hoor... deze bom zat er al maanden aan te komen.
Was gewoon een kwestie van tijd.
Dit was nou juist 1 van de weinige zekerheden die er zijn in cryptoland.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Gelukszoekr
Waar blijft die dead cat bounce van XRP? Ik denk echt dat de hele altmarkt last heeft van XPR.

Een soort Ripple effect. Of zoals het op Reddit er aan toe gaat:

It will be stellar,
I don't think it's nano your business.
it will be k eos all around,
Like a vetrain derailment,
I hope you’re all enjin-ing this.
Seems that problems are DOGEing this crypto.

• twit
  • Laatst online: 21-12 16:49
Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:02:
Ach, in een wereld waarin ETC een 51% attack ondergaat en de koers nauwelijks beweegt en een jaar later >150% hoger staat, of zelfs voetbal fan tokens > 15 USD worden verhandeld vermoed ik echt wel dat XRP er gewoon weer bovenop krabbelt.

Ik heb straks gewoon XRP's in bezit die ik voor 15 cent heb gekocht, dat ik ze na de run van 2017 heb gekocht vertel ik er gewoon niet bij.
Ik doe met je mee. Paar k xrp gehaald voor de fun of it. Verkooporder staat ook alweer eens zien of ik dit binance traden leuk ga vinden. Jij hebt iig een beetje commissie van je referral;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• PilatuS
  • Niet online

Mee eens hoor :) Op een dag als deze met 40% er af is kopen altijd nog de betere optie dan verkopen als je naar de geschiedenis kijkt. Misschien moet je alleen weer 3 jaar wachten :P
FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:04:
[...]

Maar... serieus hoor... deze bom zat er al maanden aan te komen.
Was gewoon een kwestie van tijd.
Dit was nou juist 1 van de weinige zekerheden die er zijn in cryptoland.
Dat ie zou retracen misschien wel ja, daar had ik gisteren nog een stukje over geschreven. Alleen zo hard dumpen had niemand verwacht denk ik. Dit nieuws slaat in als een bom.

• Gelukszoekr

Als het je het stelt, dan kan het inderdaad een meesterlijke trade zijn. Toch blijf ik er met een boog omheen lopen. Behalve dan de 20 XRP op de ledger die ik niet eens mag dumpen

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Stellar wordt wel steeds aantrekkelijker na het XRP-debacle.
Daarbij de samenwerking met PayPal, IBM e.d.

Toch maar eens kijken of er een leuke entry mogelijk is.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:05:
[...]

Dat ie zou retracen misschien wel ja, daar had ik gisteren nog een stukje over geschreven. Alleen zo hard dumpen had niemand verwacht denk ik. Dit nieuws slaat in als een bom.
Nee, dat XRP als security gezien zou worden en dat het dan over was voor XRP.
Die rechtzaak/onderzoek van de SEC loopt al meer dan een jaar en het zat er dik in dat het verkeerd uit zou vallen voor Ripple, waardoor ze dus deze rechtzaak zouden verliezen en de boel, qua XRP, wel konden opdoeken.
Dat is nu gebeurd....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• twit
Ik heb die volgens mij járen terug eens in een airdrop ofzo gehad volgens mij? Kan dat? Kan er nergens iets over vinden in mijn transactie logs of Excel maar heb er 712 ofzo (ook geen rond getal).

Edit: dit ging over xlm/stellar

[ Voor 8% gewijzigd door twit op 23-12-2020 22:09 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Gelukszoekr
Zeus, die grijpen alles aan om LINK aan te vallen...

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:08:
[...]

Nee, dat XRP als security gezien zou worden en dat het dan over was voor XRP.
Die rechtzaak/onderzoek van de SEC loopt al meer dan een jaar en het zat er dik in dat het verkeerd uit zou vallen voor Ripple, waardoor ze dus deze rechtzaak zouden verliezen en de boel, qua XRP, wel konden opdoeken.
Dat is nu gebeurd....
Voor zover ik weet worden ze aangeklaagd, maar heeft ripple nog niets verloren? Duidelijkheid zal wel een hele poos gaan duren..

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Klinkt als een stel huilies die dingen zien die er niet zijn en dan maar gaan... huilen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:05:
[...]

Mee eens hoor :) Op een dag als deze met 40% er af is kopen altijd nog de betere optie dan verkopen als je naar de geschiedenis kijkt. Misschien moet je alleen weer 3 jaar wachten :P
Ik denk dat ik ze wel voor een paar jaar weg zou kunnen zetten ja. Laten we wel wezen: Een paar duizend stuks a 15 cent kopen kan ook weinig mee verkeerd gaan.

Zit nu ook mooi op de 1D MA99. Zakt er vast nog wel verder doorheen, maar de 1M MA7 toont een zelfde plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxMHVG54LycmD3N9b28RegBBYiI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yZhRXobb9LaEaIs1UgM7Gc3j.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCOpzpP_8fYZMsDSd3kfRxoZ26I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BbkKMCfiXUbW6dE3neWoICPu.png?f=user_large

Zo'n lijntje biedt natuurlijk weinig support bij echt slecht nieuws als dit, maar daarom heb ik er t/m 12 cent lager ook nog buy orders voor staan. Bots blijven er vast wel mee traden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 22:13 ]

• twit
Is het voor dit soort gokjes logischer/makkelijker om xrp/usdt te volgen of juist xrp/btc zodat je niet wordt afgeleid door btc stijgingen/dalingen?

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:35
twit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:14:
Is het voor dit soort gokjes logischer/makkelijker om xrp/usdt te volgen of juist xrp/btc zodat je niet wordt afgeleid door btc stijgingen/dalingen?
Voor mijn eigen gemoedsrust trade ik alleen nog maar in /UDST paren. Met /ETH of /BTC werd me te ingewikkeld :+.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ypuh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:15:
[...]

Voor mijn eigen gemoedsrust trade ik alleen nog maar in /UDST paren. Met /ETH of /BTC werd me te ingewikkeld :+.
Is best te doen maar je moet wel opletten idd.
Ligt aan je doel. Wil je meer coins. Of juist uptraden in usdt?

Ik was long term holder van xrp. Kocht in op 13ct geloof ik. In 2018 een gelukssprong en 2019 breakdown haha. Nu weer een gelukssprong en door de flare drop alles naar een exchange. Gelukkig stond het er en kon ik redelijk snel verkopen op 39/40ct. Nu xrpbear tokens. Die gaan giga. Hoe meer de ripple crasht hoe meer die stijgt.

[ Voor 32% gewijzigd door ApC_IcE op 23-12-2020 22:21 ]

• PilatuS
  • Niet online
twit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:14:
Ik zou bij hoog volume coins altijd naar USDT kijken. XRP/USDT heeft ook 4 miljard XRP volume terwijl het in BTC maar 1.5 miljard stuks is.

Kijken naar coins in BTC geeft altijd een vertekend beeld. De tijd dat alles in BTC ging is ook wel voorbij voor de grote coins en is USDT leidend geworden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@twit Behalve als ik vermoed dat een bullrun nog enige tijd doorgaat en ik niet in fiat zit (Ik zit nu op wat YFI en XRP na volledig in fiat) trade ik met BTC en ETH pairs.

Dus ik trade nu alleen met USDT pairs. Ik vind een USD prijs ook makkelijker te onthouden dan al die sats.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:04:
Waar blijft die dead cat bounce van XRP? Ik denk echt dat de hele altmarkt last heeft van XPR.
[..]
Kijk op de 15m chart... hoe vaak kan een kat stuiteren voordat ie morsdood op de grond ligt? Ik tel inmiddels 6 stuitertjes... maar hij blijft maar vallen. :F

• twit
Thanks voor de snelle reacties. Gekocht van een miniscuul plukje btc maar mn verkooporder tegen usdt gezet. Is idd sowieso al iets makkelijker te volgen/onthouden wat de levels zijn ja ook vergeleken met posts in dit topic over aankoop prijzen etc:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De snoepwinkel is weer open, ETH richting de 580 vannacht om daarna weer te stijgen? Mooi wickje eronder, het verhaal is inmiddels wel bekend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9dbnajWqPO8SZwQAnsCMGf3hFA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ahG8U9DY99xEmdc4TzAPLXi9.png?f=user_large

[ Voor 59% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 22:28 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:56
Ik heb gelezen dat EOS in het verleden een vergelijkbare zaak heeft 'afgekocht' voor 44 miljoen maar dat Ripple heeft gekozen om de zaak voor de rechter uit te vechten.
Ze hebben een risico genomen, maar als ze winnen dan zijn ze binnen lijkt mij.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-12 16:09

Malarky

Wils voor wat ieder

Link knalt ook door alle support heen. 11,50 was belangrijk, maar waar nu support.

Link/btc is sowieso al dramatisch laag.

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:28:
Ik heb gelezen dat EOS in het verleden een vergelijkbare zaak heeft 'afgekocht' voor 44 miljoen maar dat Ripple heeft gekozen om de zaak voor de rechter uit te vechten.
En ze hebben blijkbaar ook schijt aan de mensen die XRP hebben. Als er een bericht was gekomen dat Ripple had geschikt en dat er dus geen problemen meer waren had de koers van XRP niet gedaan wat het nu wel doet.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:56
PilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:29:
[...]
En ze hebben blijkbaar ook schijt aan de mensen die XRP hebben. Als er een bericht was gekomen dat Ripple had geschikt en dat er dus geen problemen meer waren had de koers van XRP niet gedaan wat het nu wel doet.
Misschien verwachten ze hiermee meer (xrp) winst of ze kunnen hierdoor xrp opdoeken zonder exitscam beschuldigingen, maar dat is wel erg extreem denken.

Edit: het blijft speculeren, time will tell.

[ Voor 4% gewijzigd door Gondor op 23-12-2020 22:35 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

De uitverkoop lijkt te zijn begonnen....
Maar weer eens een zakje REN ingeslagen, in het verleden veel mooie ritjes mee mogen maken.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• TomTorquay
Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:51:
"Buy when there's blood in the streets".
Never catch a falling knife is anders ook een goeie ;)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dan te bedenken dat het helemaal niet gek is als de bitcoin zelf hier nog is een correctie overheen doet in deze markt.

21k voor btc staat toch niemand van te kijken, waar zijn de alts dan heen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zet vannacht ETH buy orders voor 579-581 en Bitcoin vlak boven de 20k en 21k. Maar niet voor de hele pf.

Morgenochtend zal Bitcoin wel op >25k staan en ETH op 618-620, maar liever winst missen, dan verlies lijden.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:13
Taro schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:45:
Ik zet vannacht ETH buy orders voor 579-581 en Bitcoin vlak boven de 20k en 21k. Maar niet voor de hele pf.

Morgenochtend zal Bitcoin wel op >25k staan en ETH op 618-620, maar liever winst missen, dan verlies lijden.
Die kan ook wel op een tegeltje.

• TomTorquay
Gelukszoekr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:45:
Als je tijd hebt, bekijk deze eens, waar ze uitleggen waarom fiat eigenlijk een ponzi-scheme is.
Dat fiat een ponzi-scheme is moet je me zelfs niet uitleggen, daar ben ik het sowieso mee eens. Maar dat het zo hard de spuigaten uitliep, daar schrok ik van. Enfin, bedankt voor de docu, ik zal het binnenkort eens bekijken. Waarschijnlijk kan ik nog een en ander opsteken ;)

Ik heb er evenwel ernstige bedenkingen bij of het allemaal wel goed gaat moest BTC aan de macht komen, zeker in z'n huidige vorm. Maar op de middellange termijn is het misschien inderdaad geen verkeerde hedge-optie.

• twit

Hier staan juist een paar sell orders op eth en btc (net wat lager dan jouw ‘het zal toch niet’ targets). Ik wil mn totale pf size wat afbouwen zodat ik niet 14u per dag koers grafiekjes zit te staren ipv gewoon een film op netflix te kijken ofzo :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@twit Dan zit je er inderdaad met teveel in, of je moet een duidelijk doel hebben en daarop vertrouwen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Die Grayscalers weten ook wel hoe ze het moeten brengen. Maken verlies op een dag, maar kopen fors extra in en zeggen niets over het verlies maar alleen iets over de toegenomen hoeveelheid BTC in beheer. Prima hoor, maar dan moet je dat naar mijn idee net iets anders verwoorden :)

[Twitter: https://twitter.com/BarrySilbert/status/1341863935692206086]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ep9BkKVXYAMoPte?format=png&name=4096x4096

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
Mooi op tijd uit GRT gestapt vandaag. In @Taro we trust :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat lekker hard omlaag nu. Is vaak wel zo dat als je gaat tukken en denkt dat 's nachts de pleuris zal uitbreken, dat je 's ochtends met groene candles (Ja ja, kop hem maar in) wakker wordt.

• PilatuS
  • Niet online
XRP/DOWN doet even 200%. Hier en daar wat scalps gepakt, maar veel te vroeg gesloten. Naja, winst is winst he :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ik zeg het al 3 dagen.. 22.200

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lol, laat die buy orders voor ETH van vannacht maar zitten, dit gaat harder dan verwacht.

Edit: Pfoe, ik schrok van de daling van YFI, maar ik heb amount & total verwisseld, stond op een lager aantal dan 10, maar nog op USD. De order is dus gelukkig niet doorgegaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 23-12-2020 23:26 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alle troep van Nexo afgehaald, dat is ook niets voor mij. Ik had er fors meer Nexo staan dan nodig was om 6% rendement te krijgen. Daalt Nexo enorm in waarde, krijg ik daardoor een lager % en moet ik dus eigenlijk weer Nexo bijkopen. Doen ze slim, maar wat ik bij moet kopen is een veelvoud van de rente die ik krijg. Nexo inmiddels weer omgezet naar ETH en BTC inmiddels omgezet naar fiat.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ja holy, ik was net te laat om m'n ETH buy orders weg te nemen... Deze drop had ik niet verwacht O.O

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03

Verlies? Hooguit uitgestelde winst :+

Hodl!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

Godverdomme, die ETH vind ik mooi kut. Net redelijk wat ingeslagen... nou ja, HODL dan maar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Richh
Beetje miljoenen heel en weer slingeren alsof het niks is.

Flipperkastcoin.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Poeh LINK wordt ineens echr gedecimeerd, nu groot ingeslagen op linkup

En we hebben een mega marketorder op linlup oops

[ Voor 27% gewijzigd door Malarky op 23-12-2020 23:28 ]

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Man, wat een knallend einde van het jaar. Ledger hack, Ripple rechtzaak, BTC ATH.

En die hack is ongelofelijk kut, maar ik hoop dat dit wel de digitale hygiëne van bedrijven en gebruikers verbetert op de lange termijn. Ik heb in ieder geval wel m'n lesje geleerd...

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
ADA gaat lekker de dieperik in. Kvraag mij toch af waarom die coin altijd zo hard in elkaar klapt bij het minste slechte nieuws

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@ardana123 Dat geldt nu toch niet alleen voor ADA, maar voor alle coins?

• Richh
Misschien dat BTC nu een beetje meegaat met de ETH en XRP pairs? :P

Kwestie van tijd tot een fiat pair dat weer goed maakt.
BTC dominance moon.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 23-12-2020 23:29 ]

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

Gondor schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:28:
Is er al datum bekend voor die zaak? Ik kon niks vinden.

Verwijderd

Moh dikke rektheid holy crap.

Hødl zoals ze in zweden zeggen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:33:
Moh dikke rektheid holy crap.

Hødl zoals ze in zweden zeggen.
Au! De alts gaan nu wel echt helemaal door het putje. Dit doet pijn....

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeT2q98RP-aOjUCo3lTD-KVxWQs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EFWOWgUQ4KoDlfgimVK0RzlS.gif?f=user_large

Zero.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Positief denken... Er is een mooie wick, zakken zijn weer gevuld dus morgen gaan we weer omhoog!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Zo blijk link voor 8,50 dollar groot ingeslagen te hebben. Had niet vereacht die prijs ooit nog te zien. En dan op linkup.

Had met mijzelf al afgesproken, op het moment dat je in je hoofd voelt crypto is helemaal over en dat had ik echt bij sommige charts, is het buy button

• Specy
Oef. Sinds 12 september zijn de alts (exclusief ETH en XRP) tov Bitcoin met 55% gedaald. Op 12 september hadden de alts nog 19% en BTC 58.6%. Nu 10% en 69.5%. Vandaar dus deze au! Betekent wel dat er veel ruimte voor stijging is, als de alts nog ooit terug gaan komen.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Specy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:36:
[...]

Au! De alts gaan nu wel echt helemaal door het putje. Dit doet pijn....
Bitcoin halving voltooid zou ik maar zeggen. Sjonge jonge, screwed up again 8)7 . Had ik maar in juli...

Voelt wel weer vertrouwd zo, even bukken, no vaseline.

Ook wel goed voor de belastingaangifte over 2021 straks, dat dan weer wel.

[ Voor 9% gewijzigd door raq op 23-12-2020 23:45 ]

De tijd leert of het tij keert

• Specy
raq schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:44:
[...]

Bitcoin halving voltooid zou ik maar zeggen. Sjonge jonge, screwed up again 8)7 . Had ik maar in juli...

Voelt wel weer vertrouwd zo, even bukken, no vaseline
Hmja. In euro's heb ik uiteindelijk nog wel winst gemaakt maar het had zoveel meer kunnen zijn... Dit is ook wel de grootste daling van de alts in zo'n korte periode van de afgelopen 3 jaar geweest. Bij eerdere (tragere) dalingen kon ik er nog wel redelijk tegenop-traden, maar dit keer echt niet.

• Pelox
BTC is potverdikkie zo sterk he..

Zero.

• Richh
Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:47:
BTC is potverdikkie zo sterk he..
BTC 23k is heel sterk lijkt het wel :P paar whales hebben daar dikke buy orders staan?

• Pelox
Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:50:
[...]

BTC 23k is heel sterk lijkt het wel :P paar whales hebben daar dikke buy orders staan?
Alle alts lopen gewoon leeg in BTC, vandaar de drop onder alts en de redelijk stabiele btc.

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Alt dipje komt omdat mensen in stable coin gaan, popcorn-etend wat Bitcoin gaat doen richting het eind van de channel.

Uitzoomen en (als je genoeg BTC hebt) vooral wat ETH inslaan. Beetje popcorn eten daarna.

Maar vooral uitzoomen en relaxt investeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 23-12-2020 23:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
fakking hell ben ff een half dagje weg, allerlei buy orders afgegaan. helemaal rekt.

doei

• Pelox
SJAAKSJAAK schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:54:
fakking hell ben ff een half dagje weg, allerlei buy orders afgegaan. helemaal rekt.
Dubbel de Sjaak dus..

Zero.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04xaIwSntbeqYH-FJk08tO2JAL8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OGY9eBZb4cwcwY2pmU1rkEVB.jpg?f=user_large

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:22
Geen zorgen, morgen trakteer ik op m'n verjaardag met groene candles, zo niet geef ik de schuld aan de Rabobank en ripple

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
zoals altijd.

doei

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:13
Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:57:
Geen zorgen, morgen trakteer ik op m'n verjaardag met groene candles, zo niet geef ik de schuld aan de Rabobank en ripple
Gefeliciteerd!

Dat u de groene candles maar niet uitblaast :)

Verwijderd

Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:57:
Van harte Jeaust! 25 24 als ik het goed heb toch?

Jonge crypto god.

• Pelox
Van harte!! Ik wens jou een 24k 25k btc vandaag!

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 24-12-2020 00:04 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 28 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!