[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.001 views

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:00
Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:57:
Geen zorgen, morgen trakteer ik op m'n verjaardag met groene candles, zo niet geef ik de schuld aan de Rabobank en ripple
Gefelicitaart hè!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:57:
Geen zorgen, morgen trakteer ik op m'n verjaardag met groene candles, zo niet geef ik de schuld aan de Rabobank en ripple
van harte!
*O*

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
Seauw, ik had ff een uurtje niet gekeken. Alles in de aanbieding zo te zien!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 00:22
Danku allen! Ik denk dat btc even gedaald is om even opnieuw door die 24k te knallen :9
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:02:
[...]

Van harte Jeaust! 25 24 als ik het goed heb toch?

Jonge crypto god.
24 inderdaad! Goed gecorrigeerd :)

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 00:22
Pelox schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:03:
Van harte!! Ik wens jou een 24k 25k btc vandaag!
25k is ook wel welkom hoor ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Wat zullen we heerlijk rustig slapen vannacht :+

Gelukkig is binance zo weer in onderhoud.

Zero.

• Gelukszoekr
Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:47:
BTC is potverdikkie zo sterk he..
Écht hè. Ik ben voornemens de komende periode alleen BTC te kopen _/-\o_

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Okay, dus vandaag zal het instorten. Check!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:54

Bever!

3

Pelox schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:10:
Wat zullen we heerlijk rustig slapen vannacht :+

Gelukkig is binance zo weer in onderhoud.
het dagelijkse onderhoud tegenwoordig :'(

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Reeds geplaatste orders worden niet gecanceld toch tijdens het onderhoud?

edit: ohnee, ik zie het al...

[ Voor 18% gewijzigd door iVibes op 24-12-2020 00:20 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 15:51
Tijd om nog in een coin te investeren behalve btc ?
1 voor hodl.
Heb al wat cardano en graph.

Wat is jullie mening

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Bever!
  • Laatst online: 05:54

Bever!

3

sten123 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:19:
1 voor hodl.

Wat is jullie mening
eth

• Gelukszoekr
sten123 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:19:
1 voor hodl.

Wat is jullie mening
Er zijn zoveel coins die we je kunne shillen. Ik denk dat het belangrijk is zelf te weten wat een coin doet, waar het voor staat. Helemaal voor de hodl. Dan moet je zelf achter de coin staan.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-12 18:35
Meerde coins doen gewoon ff -35% in no-time, pff.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:53:
Uitzoomen en (als je genoeg BTC hebt) vooral wat ETH inslaan. Beetje popcorn eten daarna.
Vertel me eens waarom ik ETH moet kopen. De ETHBTC-grafiek ziet er zo dood als een pier uit.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:54
UntamedNL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:32:
[...]

Is er al datum bekend voor die zaak? Ik kon niks vinden.
Nee, sorry weet ik niet.
Ik heb deze info ook toevallig in TG groep(en) van andere coin(s) gelezen.

Je zou in de XRP/Ripple TG/discord kunnen checken. Wees gewaarschuwd, zodra je lid wordt van een crypto TG/discord server wordt je gebombardeerd met fake beheerders/admins die je zogenaamd proberen te helpen ongevraagd.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Ypuh
Waar kwamen die mega rode candles op vrijwel alle alts vandaan? Lijkt me iets van een bot fail ofzo? Kan me niet voorstellen dat zoveel verschillende coins op exact hetzelfde moment gedumpt worden.

• TomTorquay
Ik had nog een restje ETH staan op m'n Coinbase account, heb het zonet (veel te laat) maar omgezet in BTC. De alts zijn dood en begraven, zo lijkt het wel.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:42:
Waar kwamen die mega rode candles op vrijwel alle alts vandaan? Lijkt me iets van een bot fail ofzo? Kan me niet voorstellen dat zoveel verschillende coins op exact hetzelfde moment gedumpt worden.
Als de ene coin omlaag gaat dan gaat de andere coin mee. De hele crypto markt beweegt in 1 geheel omhoog en omlaag op wat uitzonderingen na. Als voorbeeld is het is zo goed als onmogelijk dat een altcoin 10% omhoog gaat wanneer BTC 10% omlaag gaat. Zie het maar als de beurs. Wanneer de hele AEX met 10% omlaag gaat zal ook vrijwel ieder aandeel omlaag gaan. Bij crypto is dit nog sterker. Het heeft niets met bots te maken maar met de hele markt. Als een hoop omlaag gaat dan gaat alles omlaag, dit is al jaren zo.

• Gelukszoekr
Dit zijn inderdaad van die events die een paar keer per jaar voorkomen. De markt als geheel maakt een aggressieve beweging.

Meestal wanneer Bitcoin crashed gaan alle alts harder onderuit. Dat is vandaag wel anders. Ik denk dat we vandaag de schuld aan XRP kunnen geven :p

• Richh
Ypuh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:42:
Reverse flippening :+ Exit shitcoins. Alle monies in de moonshot van oppermachtig BTC, terug naar een dominance van 85%.

Altcoins hebben jaren gehad om zich te bewijzen, maar iedere vage partnership blijkt eigenlijk niks voor te stellen. Toch kent de Bitcoin koers een belofte; het heeft de naam, steeds meer mensen kennen het concept en dan is er nog de relatie tussen halvings en een jaar lang bullmarket. Waarom nu shitcoins holden?

Ripple als uber shitcoin in het nieuws heeft tot de realisatie geleidt. En als zoiets eenmaal door alle TA's naar beneden breekt, dan volgen inderdaad alle botjes gevolgd door alle daytraders, en dan kan er (net als bij Bitcoin trouwens) prima 40% vanaf in zeer korte tijd.

• Gelukszoekr
Zoals ik het zie staan we klaar voor de volgende leg- down

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Gelukkig heb ik gisteren m'n zwagertje weten te overtuigen zijn XRP om te zetten in BTC... Toen het nog op $0,47 stond *O*. Hij gaat nu ook vol in op Bitcoin.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 24-12-2020 01:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:52

WhySoSerious

Be the change.

Mogen we al ETH bijkopen?

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-12 16:09

Malarky

Wils voor wat ieder

Dit soort heerlijke swings in tweevoud al tijden niet meer gezien met deze percentages.

Maar laat je niet gek maken mensen. 10 tegen 1 dat de markt nu, op een ietwat langzamer tempo, alsnog stevig leegloopt.

Dus over paar uur WEER goedkoop inslaan, heerlijk.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
1 voordeel, die Ledger hack is hiermee totaal onbruikbaar geworden _O-

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

3x hebben we allemaal een ritje kunnen maken, nu is de koek op: oftewel de btc is aan de beurt.

Hopen op een echt stevige correctie zodat er met overtuiging bitcoin en alts kan worden ingeslagen

Of, heel misschien herpakt de btc zich en is dit het startpunt voor wat grotere groene candles

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 24-12-2020 05:38 ]

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Malarky schreef op donderdag 24 december 2020 @ 05:29:
3x hebben we allemaal een ritje kunnen maken, nu is de koek op: oftewel de btc is aan de beurt.

Hopen op een echt stevige correctie zodat er met overtuiging bitcoin en alts kan worden ingeslagen

Of, heel misschien herpakt de btc zich en is dit het startpunt voor wat grotere groene candles
Beetje zoals de weersvoorspelling van Piet Paulusma, het kan alle kanten op.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gefeliciteerd @Jeaust met je verjaardag!

En verder iedereen gefeliciteerd met deze mooie inkoopprijzen!

Binance ondersteunt nu ook eindelijk Bitcoin SegWit deposits: https://www.binance.com/e...cefff41a8a8fbfeaf23d0ae01.

Vannacht het merendeel van de XRP sell orders geraakt, vooralsnog dus geen slechte keuze geweest om laag in te slaan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1sShU5RViItPQnWn4i3EmhJ8kW4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fAwPcdH49A8a7dos8naZDg0D.png?f=user_large

@TomTorquay :) -> TomTorquay in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 24-12-2020 08:51 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:28

spok9

Groen...

Lekker, gisteren een paar minuten te vroeg ethbull gekocht en nog voor m’n stop-loss stond knalde het al naar beneden 8)7 |:(

Slechtste timing ooit. Duur grapje :(

En door :*)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin houdt het vooralsnog prachtig op de 1D MA7, waar ETH daar al is doorgezakt. Zou kunnen inhouden dat er geld vanuit de hele markt richting Bitcoin vloeit ondanks de sell pressure, waardoor die binnenkort een volgende positieve beweging kan maken, OF dat Bitcoin wat trager reageert en volgt. Ik blijf enigszins bullish voor Bitcoin, maar sluit niet uit dat er eerst nog flink wat vanaf gaat richting bijv. de 1D MA25 @ 20.255 USD, met zoals gewoonlijk een wick eronder, dus misschien wel 19.5k oid. Ik zit daarom nog steeds in fiat, op wat laag ingeslagen ETH en XRP na.

BTC:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-c_nsWNiSX16g0xLPXQY4sDEp4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jKTnZj64QLpMCwkIfw7ndBzb.png?f=user_large

ETH:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIf0oEBNKlb7EiX-Q_vRlhKiYns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8cTuHrEd8yHeUdFOYSCJIwG4.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Het is wat koffiedik kijken maar als Ripple de rechtszaak weet te winnen of ze sluiten toch een deal dan kan de waarde wel eens exploderen. Dit is misschien wel een mooie kans om in te stappen met een klein plukje (geld wat je kan missen) en wie weet levert het nog een leuke rit op in de toekomst. Ben geen XRP fan-boy maar zie wel kansen om je PF te vergroten met wat €€ of $$.

Ik denk overigens hetzelfde over XLM. Staat nu ook laag om ze trouw XRP blijven volgen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@jvp Exact, zo sta ik er ook in. Mits je maar rekening houdt met dat het echt naar 0 kan gaan en je dan alles kwijt bent. Gelukkig is XRP decentraal en kunnen ze het het hele gebeuren toch niet offline halen, oh wacht...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik heb wat ETH bijgekocht mensen, koers rekt in 3, 2, 1

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

WhySoSerious schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:29:
Dank je voor het delen... Dan wacht ik nog even met op de buy-knop drukken :+

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:48:
. Ik blijf enigszins bullish voor Bitcoin, maar sluit niet uit dat er eerst nog flink wat vanaf gaat richting bijv. de 1D MA25 @ 20.255 USD, met zoals gewoonlijk een wick eronder, dus misschien wel 19.5k oid. Ik zit daarom nog steeds in fiat, op wat laag ingeslagen ETH en XRP na.
Ik hou ook nog ff een paar euries achter voor de mogelijke dip ... 19.5K vind ik wel erg laag. Ik hoop dat het boven de psychologische grens van 20K blijft.
Ik heb iig een buy staan op 17.5K (euri)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WhySoSerious schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:29:
Ik help je mee hopen dat het nog wat verder stijgt. Heb het aantal dat ik op 567 heb gekocht zojuist verkocht op 583, maar ik heb nog wel wat goed te maken :) Pas op +-595 sta ik breakeven voor het restant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZjPkSfvSnGFHcJTLoC1oBmxVzM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rLYzNG1rf94Mwd38v6LYHgGZ.png?f=user_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

FijneKerst schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:32:
[...]

Ik hou ook nog ff een paar euries achter voor de mogelijke dip ... 19.5K vind ik wel erg laag. Ik hoop dat het boven de psychologische grens van 20K blijft.
Ik heb iig een buy staan op 17.5K (euri)
Ik zie 21k$ nog wel gebeuren, maar lager dan 20k zou echt een slagveld worden... Hij wordt elke keer netjes opgetrokken als hij omlaag geduwd wordt. Alsof 'men' alles beneden een bepaalde prijs een heel goede koopprijs vindt. (22-22,5k heeft hij nog niet veel gestaan de laatste tijd, wordt elke keer omhoog geduwd => koopkracht)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Aankooporder ingesteld op lage 20K regio.
Deze week eerder uitgestopt op 22150K grmbl...

Verwijderd

MrWilliams schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:36:
[...]

Ik zie 21k$ nog wel gebeuren, maar lager dan 20k zou echt een slagveld worden... Hij wordt elke keer netjes opgetrokken als hij omlaag geduwd wordt. Alsof 'men' alles beneden een bepaalde prijs een heel goede koopprijs vindt. (22-22,5k heeft hij nog niet veel gestaan de laatste tijd, wordt elke keer omhoog geduwd => koopkracht)
S2F mag niet stukgaan.

Als die ontkracht wordt gaat het weer jaren duren voordat ze iets nieuws vinden om Bitcoin naar een hoger niveau te tillen.

• Pelox
Even een kerstdip naar de 21k en dan de laatste week van het jaar nog even naar de 25k :7

Zero.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Het zijn wel weer klassieke bitcoin tijden. Altijd als de btc zich in nieuw gebied begaf (nieuwe aths) gingen de alts eraan.

Volgens mij is dat nooit anders geweest. Inclusief meestal ETH.

Ik loop steeds even mee met XRP en link maar heb er nog geen vertrouwen in. Denk dat we echt dubbele bodem testen. Dus minimum van vannacht nog een keer

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:05

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:45:
[...]

S2F mag niet stukgaan.

Als die ontkracht wordt gaat het weer jaren duren voordat ze iets nieuws vinden om Bitcoin naar een hoger niveau te tillen.
Wat is de onderkant van de S2F range nu dan?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:45:
[...]

S2F mag niet stukgaan.

Zolang we in 'het kanaal' zitten is er niks aan de hand... en er is veel voor nodig om daar uit te geraken:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ep55qMXVoAEW3O6?format=png&name=large

Ik denk eerder dat we er ergens eind volgend jaar boven uit schieten (100k+) dan dat we onder de lijn komen (<14k).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

Heb wel echt op een slecht punt ETH ingekocht... mijn XRP short vanaf 0.39 maakt dat nu maar net goed.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Werd geduldig, mijn beste hmr.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:10
Pelox schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:45:
Even een kerstdip naar de 21k en dan de laatste week van het jaar nog even naar de 25k :7
Doe maar een nieuwjaarsdip, dan hoeven we in over 2021 weer minder belasting te betalen :7

• hmr

hmr

Je hebt gelijk. Slechte eigenschap. Kon het in 2017/2018 tot nu ook, maar ben nu weer op mijn hoede :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• BTC100K2021

BTC100K2021

Nieuwe dag, nieuwe inkopen door Grayscale: 8700 BTC ingekocht gisteren.

Lijkt mij een belangrijke oorzaak dat BTC i.t.t. alts niet zakt.

https://www.bybt.com/Grayscale

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2020 09:58 ]

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:27:
@jvp Exact, zo sta ik er ook in. Mits je maar rekening houdt met dat het echt naar 0 kan gaan en je dan alles kwijt bent. Gelukkig is XRP decentraal en kunnen ze het het hele gebeuren toch niet offline halen, oh wacht...
Misschien een domme maar wel oprechte vraag en even los van de XRP-discussie: de SEC doet toch een uitspraak voor Amerika/Amerikaanse bedrijven? Stel Ripple verplaatst naar buitenland (bij verlies rechtszaak) en andere dan Amerikaanse exchanges blijven XRP aanbieden... Dan hoeft de prijs toch helemaal niet naar 0 te gaan bij een negatieve uitspraak van de SEC omtrent ripple?

Of ze betalen een boete en door..?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Wil er uit principe al niks mee te maken hebben. Met hun Trumpiaans geneuzel: alles is de schuld van China.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12 14:37
DylanV1990 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:03:
[...]
Misschien een domme maar wel oprechte vraag en even los van de XRP-discussie: de SEC doet toch een uitspraak voor Amerika/Amerikaanse bedrijven? Stel Ripple verplaatst naar buitenland (bij verlies rechtszaak) en andere dan Amerikaanse exchanges blijven XRP aanbieden... Dan hoeft de prijs toch helemaal niet naar 0 te gaan bij een negatieve uitspraak van de SEC omtrent ripple?

Maar in dit scenario, wat blijft er dan nog over van hun "use" case?

• Ypuh
PF -25% gegaan deze week (vooral gister, heb nogal wat SXP).

• DylanV1990
DaCoTa schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:05:
[...]

Dat Amerika zichzelf in de voet schiet als andere landen (en banken) wel gebruik maken van xrp en heel Amerika niet? Als die andere landen/banken meerwaarde zien in tech Ripple danwel xrp? Geen idee hoor..

Verwijderd

TuutjDrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:50:
[...]

Wat is de onderkant van de S2F range nu dan?
Geen idee.

• DylanV1990
DylanV1990 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:07:
[...]

Dat Amerika zichzelf in de voet schiet als andere landen (en banken) wel gebruik maken van xrp en heel Amerika niet? Als die andere landen/banken meerwaarde zien in tech Ripple danwel xrp? Geen idee hoor..
Edit: bedoel hier meer mee: de geschetste usecase beperkt zich niet tot Amerika toch?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Ypuh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:06:
Vanaf 1/1 is hopelijk de SXP inflatie voorbij, laat die binance kaarten maar komen. Daarna kan SXP zkmaar weer hard stijgen.

• Richh
Volgens mij kan BTC nog naar ~12k zonder S2F te ontkrachten.

Verwijderd

Richh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:14:
[...]

Volgens mij kan BTC nog naar ~12k zonder S2F te ontkrachten.
Hodl.

• Pelox
Bartske schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:56:
[...]

Doe maar een nieuwjaarsdip, dan hoeven we in over 2021 weer minder belasting te betalen :7
Was het maar zo'n feest dat ik belasting moest betalen :')

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DaCoTa schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:05:
[...]

Die was er voor XRP al niet, voor Ripple als bedrijf wel (mogelijk in andere landen, of vanuit een ander land), dus waarschijnlijk blijft er net zoveel over als ik het goed begrijp (wat uiteraard niet het geval hoeft te zijn).

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 24-12-2020 10:20 ]

• Pelox
H&S kan nog steeds denk ik.. aantal spannende dagen voor de boeg.

Zero.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
Emoties een beetje geleerd opzij te zetten en buy order net boven de 21K gezet. Als ik er nu naar kijk lijkt mij dat wel erg laag, maar we zullen het met een dag of 2 te weten komen.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Net een eerste SEPA overschrijving richting Binance gedaan, komt dat vandaag nog binnen? Ik was te gierig om €1,30 af te tikken voor IDeal. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
Op een werkdag meestal binnen een paar uur. Er is ook iets als Sepa direct, maar zo direct als het in de theorie zou moeten zijn heb ik in de praktijk nog niet gezien (via ING).

• hmr

hmr

[...]

Dan moeten ze nog steeds die boete betalen. Daarnaast kleeft er dan een luchtje aan de onderneming en men is natuurlijk bang voor een major dump om die boete uberhaupt te kunnen betalen. Het is het totaalplaatje. Maar ja, ze zouden zich in het buitenland kunnen vestigen en aan andere exchanges kunnen listen. Maar bij grotere exchanges, die ook in de US willen blijven opereren wordt het lastig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pelox
Gisteren en vannacht een paar leuke trades gedaan.. over 2 dagen +333 euro. Vanmorgen weer uitgestapt (ada en eth) en inmiddels is de winst weer verdampt door de stijging. Altijd fijn..

Ada lijkt weer wat te zakken... ga maar lekker door het putje aub..

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 24-12-2020 11:06 ]

Zero.

• Gelukszoekr
Ypuh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:06:
Ouch, ik voel je pijn. Wat @knakworst al aangaf, vanaf 1 jan zal er weer SXP geburned worden. En hoe lager de prijs, hoe meer er geburned word in absolute getallen

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gelukszoekr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:08:
[...]

Ouch, ik voel je pijn. Wat @knakworst al aangaf, vanaf 1 jan zal er weer SXP geburned worden. En hoe lager de prijs, hoe meer er geburned word in absolute getallen
Staat die SXP vast of kun je deze verkopen (en dan eventueel in een lagere cat. cashback terecht komen)? In 4 maanden met 95% zakken vanaf de top is niet prettig, helpt 8% cashback ook niet echt.

Deze constructie met die betaalkaarten voelt een beetje als de nodes/masternodes hype uit 2017, in essentie hetzelfde: zorg dat hodlers hun munten vastzetten door een worst voor de houden. Vervolgens kun je als team met je premined coins lekker cashen omdat er nauwelijks andere verkopers zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2020 11:15 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:59
Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:27:
XRP ledger kan prima zonder Ripple Inc. Functioneren.
Zolang er nodes blijven draaien (Ripple Inc. Heeft de minderheid) blijft het netwerk ook bestaan.

Wat er met bijna de helft aan XRP in Escrows gaat gebeuren weet ik niet, wellicht dat die geburnd worden als meer dan 80% van de nodes daarmee instemt.

De reden dat Ripple Inc. Dit keer niet tot een schikking wil komen is volgens mij omdat ze er klaar mee zijn om regelmatig weer een rechtszaak tegen zich aangespannen krijgen.
Als ze nu winnen zal het hierna een stuk makkelijker worden.

De zaak tegen de SEC kan nog wel eens een uitdaging worden.
Kan ook nog weleens een jaar of langer gaan duren ben ik bang.

Ze hadden beter meteen het hoofdkantoor kunnen verhuizen, de US loopt ook niet echt voorop qua techniek.

Jammer van de potentiële gains op korte termijn, en misschien ook lange termijn.
8)7

• Gelukszoekr
TuutjDrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:12:
[...]

Staat die SXP vast of kun je deze verkopen (en dan eventueel in een lagere cat. cashback terecht komen)? In 4 maanden met 95% zakken vanaf de top is niet prettig, helpt 8% cashback ook niet echt.

Deze constructie met die betaalkaarten voelt een beetje als de nodes/masternodes hype uit 2017, in essentie hetzelfde: zorg dat hodlers hun munten vastzetten door een worst voor de houden. Vervolgens kun je als team met je premined coins lekker cashen omdat er nauwelijks andere verkopers zijn.
De voorwaarden van de betaalkaarten is dat je voor een periode van 6- maanden SXP moet vastzetten voor bepaalde voordelen.

Nadat Swipe door Binance werd overgenomen ontstond een beste run (bubbel). Het vermoeden bestaat dat Binance hier wel de prijs heeft gedrukt. Ook zijn de voorwaarden aangepast om e.e.a. in verhouding te houden t.o.v. de token prijs. Hier zijn ongetwijfeld veel bagholders ontstaan.

Het team kan niet zomaar tokens dumpen. Ik ben heel benieuwd wat de burnrate zal worden volgend jaar. Hoe lager de prijs, hoe sneller het deflationair zal worden.

Persoonlijk had ik natuurlijk liever gezien dat de prijs omhoog was gegaan, maar veel maakt het voor mij nog niet uit. De prijs die ik voor de 8% heb betaald was weinig. Qua koerswaarde sta ik vandaag voor het eerst in de min. Ik zal na schatting na iets meer dan 2 jaar mijn inleg terugverdiend hebben. En na deze periode zal, mits de Binance kaarten gebruikt worden SXP zoals eerder aangegeven deflationair geworden zijn.

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12 11:31
[...]

Zo werkt het niet, als je een financieel product aan Amerikaanse staatsburgers verkoopt dan moet je aan hun (SEC) voorwaarden voldoen. Dus het verplaatsen van hun kantoor gaat niks oplossen.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gelukszoekr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:29:
[...]

De voorwaarden van de betaalkaarten is dat je voor een periode van 6- maanden SXP moet vastzetten voor bepaalde voordelen.

Nadat Swipe door Binance werd overgenomen ontstond een beste run (bubbel). Het vermoeden bestaat dat Binance hier wel de prijs heeft gedrukt. Ook zijn de voorwaarden aangepast om e.e.a. in verhouding te houden t.o.v. de token prijs. Hier zijn ongetwijfeld veel bagholders ontstaan.

Het team kan niet zomaar tokens dumpen. Ik ben heel benieuwd wat de burnrate zal worden volgend jaar. Hoe lager de prijs, hoe sneller het deflationair zal worden.

Persoonlijk had ik natuurlijk liever gezien dat de prijs omhoog was gegaan, maar veel maakt het voor mij nog niet uit. De prijs die ik voor de 8% heb betaald was weinig. Qua koerswaarde sta ik vandaag voor het eerst in de min. Ik zal na schatting na iets meer dan 2 jaar mijn inleg terugverdiend hebben. En na deze periode zal, mits de Binance kaarten gebruikt worden SXP zoals eerder aangegeven deflationair geworden zijn.
Goed om te horen dat je nog niet tegen een groot verlies aan kijkt, anders werd het een blikje Smac in plaats van kalkoen met Kerst :+

• Richh
[Twitter: https://twitter.com/matt_odell/status/1341935253921935361]
Tjongejonge, dan ga je toch geen oudejaarsloten meer kopen!?

• Pelox
Richh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:42:
[Twitter]
Dus 82% kans van niet? Ik loop even om een staatslot.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 24-12-2020 11:48 ]

Zero.

• Richh
Pelox schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:48:
[...]

Dus 82% kans van niet? Ik loop even om een staatslot.
-O-

• Slux
  • Niet online
elektriekert schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:26:
[...]

Wat er met bijna de helft aan XRP in Escrows gaat gebeuren weet ik niet, wellicht dat die geburnd worden als meer dan 80% van de nodes daarmee instemt.
Wat denk je zelf, die worden gewoon op de markt gedumpt.

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-12 21:10
Hoeveel % kans dat BTC 9 januari hoger staat dan nu?

• Slux
  • Niet online
T-mo-T schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:56:
Ask eightball

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
50%. Wel, of niet. :+

• Richh
"will bitcoin be over 23k on january 9 2021"
-> My sources say no

"will bitcoin be over 29k on january 9 2021"
-> It is decidedly so

:')

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 24-12-2020 12:05 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_PF1PGrmPTnH9XKOvWizOQR7w_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1b9HRKU21XTPOVzdXflrGdww.jpg?f=fotoalbum_large

Staatsloten in de pocket.

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:40

996

Ik vertrouw die eightball voor geen cent
Of satoshi😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyGVwcEVn_yGVlx6FOZM3QKyy74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8dy61ySM0b1TJEJZX30b9n15.jpg?f=fotoalbum_large

• Crypts
996 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:15:
Of satoshi😉

[Afbeelding]
Dat klopt toch? Niet uiteten, geen leuke dingen doen, geen kerstmarkten en niet met teveel mensen bij elkaar. Spot on zou ik zeggen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Richh
996 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:15:
Of satoshi😉

[Afbeelding]
Dit klopt toch ook? Kerst van 2020 is praktisch gecancelled :+

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Hij zegt ook 'As I see it'. Misschien is de bal betrapt terwijl hij een lockdown feestje aan het organiseren was. Dan is Kerst inderdaad voorbij... ;)

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B27FeOmgA_ukmnIAgG2JxI9IAdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9RY3IHgTxUilb1k0zOZByRW.jpg?f=fotoalbum_large

Ik blijf bij Bitcoin :9B

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 16:49
Vraagje nav de Ledger hack. Ook hier toch maar even een apart e-mailadres aan gaan maken voor crypto zaken. Misschien zelfs het model inrichten van een alias per website zodat je ook precies weet waar je informatie gelekt is/wordt. Vroeger had ik dit opgelost met mijn eigen domein maar dat heb ik ook niet echt meer onder beheer. Wat is de voorkeurs oplossing voor de mensen hier? Ik las een paar pagina's terug iets over Yahoo die one-off mailadressen ondersteund, is dat wat?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:17:
[...]

Dat klopt toch? Niet uiteten, geen leuke dingen doen, geen kerstmarkten en niet met teveel mensen bij elkaar. Spot on zou ik zeggen. :+
Wij hebben voor de 2e kerstdag al een mega bestelling gedaan bij het beste Indonesische restaurant van Friesland. Dat haal ik die dag even op.

Helaas niet met de hele familie dit keer, dat vind ik echt jammer, maar we maken er wel wat van.

Vreten op aarde. Halleluja.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

twit schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:28:
Vraagje nav de Ledger hack. Ook hier toch maar even een apart e-mailadres aan gaan maken voor crypto zaken. Misschien zelfs het model inrichten van een alias per website zodat je ook precies weet waar je informatie gelekt is/wordt. Vroeger had ik dit opgelost met mijn eigen domein maar dat heb ik ook niet echt meer onder beheer. Wat is de voorkeurs oplossing voor de mensen hier? Ik las een paar pagina's terug iets over Yahoo die one-off mailadressen ondersteund, is dat wat?
Erg off-topic, maar: je kan een dienst als (bvb.) https://anonaddy.com/ gebruiken.
Je krijgt een @jouwaliashier.anonaddy.com mailadres waarbij alles naar een (of meerdere) mailadres(sen) van jouw keuze geforward wordt. Je kan dan gewoon catchall aliassen invullen op websites, bvb. ledger@jouwaliashier.anonaddy.com of tweakers@jouwaliashier.anonaddy.com of ... Gratis en betalende versie.

Nadeel is natuurlijk dat je een 3de partij hebt die jouw (plain-text) mail gewoon kan meelezen (moest die dat willen), en die je dus genoeg moet vertrouwen... Maar dat is op zich niet anders voor elke smtp relay.

[ Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 24-12-2020 12:37 ]

• Ypuh
Heb die TWT shit ook ontvangen en een wallet aangemaakt. Wat een werk om dat om te zetten joh. Het is dat het in de baas z'n tijd is.

[ Voor 17% gewijzigd door Ypuh op 24-12-2020 12:36 ]

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:31:
[...]

Wij hebben voor de 2e kerstdag al een mega bestelling gedaan bij het beste Indonesische restaurant van Friesland. Dat haal ik die dag even op.

Helaas niet met de hele familie dit keer, dat vind ik echt jammer, maar we maken er wel wat van.

Vreten op aarde. Halleluja.
Hier met zijn tweeen maar vriendin moet werken met kerst, zij vieren het 7 januari. Vanavond even naar de mac, morgen eend en verder weet ik het niet. Het leeft hier niet echt, mensen hebben wel een boom en hysterische verlichting maar verder merk je er weinig van. Het is sowieso anders aangezien het 20 graden en zonnig is. :+

• anboni
  • Laatst online: 23:18
twit schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:28:
Ik heb protonmail met eigen domains en catch-all. Ik gebruiik dus inderdaad site@achternaam.ext. Alles gericht aan ledger@achternaam.ext gaat dus nu linea recta de bittenbak in (gelukkig is in mijn geval alleen m'n email adres gelekt, ookal had ik m'n ledger direct bij hun besteld)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:42:
[Twitter]
Die 30 euro kan er best wel van af, want die gaan op de lange termijn het verschil niet maken. Bij een 5x van BTC zit je met 150 euro, yay! -O-

Al is het maar om kort even te kunnen dromen wat je zou doen met 30 miljoen... want je hebt immers een minuscule kans dat jij het winnende lot hebt. :D

• Crypts
MrWilliams schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:44:
[...]

Die 30 euro kan er best wel van af, want die gaan op de lange termijn het verschil niet maken. Bij een 5x van BTC zit je met 150 euro, yay! -O-

Al is het maar om kort even te kunnen dromen wat je zou doen met 30 miljoen... want je hebt immers een minuscule kans dat jij het winnende lot hebt. :D
Ben benieuwd wat dat vuurwerkverbod met de verkoop van loten doet, je moet toch ergens nog hoop uit putten? :P

Verwijderd

MrWilliams schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:44:
[...]

Ik heb er 2 en 4 halve. Zal wel weer 7.50 worden op een half lot _O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:50:
[...]

Ik heb er 2 en 4 halve. Zal wel weer 7.50 worden op een half lot _O-
Ik doe altijd een straatje halve loten. Liever 2x zoveel kans op 15 Miljoen dan 1x op 30 Miljoen en omdat je alle eindcijfers hebt krijg je ook gegarandeerd weer een gedeelte van de inleg terug.

15 Miljoen is ook voldoende toch? ;)

• anboni
  • Laatst online: 23:18
Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:07:
[...]
Anders kun je altijd nog voor 'n miljoen aan BTC kopen en over een paar jaar heb je die 30 alsnog :P

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:07:
[...]

Ik doe altijd een straatje halve loten. Liever 2x zoveel kans op 15 Miljoen dan 1x op 30 Miljoen en omdat je alle eindcijfers hebt krijg je ook gegarandeerd weer een gedeelte van de inleg terug.

Ja met 15 miljoen red ik het wel tot de zomervakantie.

Tenzij ik het in altcoins stop:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b7/77/60/b7776009c68eeac18729480ac34f51a6.gif

• TomTorquay
Pelox schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:45:
Laat dat maar achterwege, mijn stop loss staat op 21.8k >:)

Pagina: 1 ... 29 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!