Ahhh Oost-Indische korsakov. Nou beterschap dan maar.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:12:
[...]
Ik heb de selectieve variant![]()
Zie dat XRP weer aan het moonen is eind goed al goed
Hij doet niks.. te weinig bnb geeft hij aan maar dat is niet zo..DJ-Promo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:14:
[...]
Stuur maar naar mij.
Waarom kun je die bnb niet omzetten naar smart chain? Welke melding krijg je? Je kan niet alles doen. Even op de fee letten.
Zero.
Doe je de max omzetten? Staat bij dat het fees kost en dat moet je zelf even eraf halen.Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:15:
[...]
Hij doet niks.. te weinig bnb geeft hij aan maar dat is niet zo..
Kunnen jullie op Binance trouwens wel het volledige orderboek zien voor BTC/USDT? Ik krijg een lege pagina: https://www.binance.com/en/orderbook/BTC_USDT
Sorry, ik heb XRP uitgecasht en alle BTC opgekocht nu.xantos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:19:
Kunnen jullie op Binance trouwens wel het volledige orderboek zien voor BTC/USDT? Ik krijg een lege pagina: https://www.binance.com/en/orderbook/BTC_USDT
Je hebt gelijk.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:12:
[...]
Ik heb de selectieve variant![]()
Zie dat XRP weer aan het moonen is eind goed al goed
Ik kan alles zienxantos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:19:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zag net inderdaad 0,04 BTC langkomendehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:20:
[...]
Sorry, ik heb XRP uitgecasht en alle BTC opgekocht nu.
Volgens mij moet je om BNB om te kunnen zetten naar de smart chain al wat BNB op de smart chain hebben... daar kwam ik eerder deze week ook iets te laat achter... gelukkig was het plukje BNB dat ik had genoeg om het terug te gooien naar Binance, en vervolgens vanuit daar weer naar de smart chain wallet...Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:15:
[...]
Hij doet niks.. te weinig bnb geeft hij aan maar dat is niet zo..
En toen wilde ik er Nexo voor halen, waar weer wel de andere BNB voor nodig is (zucht
En XRP gekocht, kijken of we een ritje met deze shitcoin scam kunnen maken.
Ik heb al mijn TWT in een pool gedouwd.Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:05:
Oke.. alles geprobeerd nu met die twt.. niks lukt.
Bnb verzonden naar trust wallet. Omzetten naar smart chain dacht ik.. lukt niet.. twt swappen naar bnb lukt niet.. twt omzetten naar binance chain lukt niet.. laat maar zitten die troep.
https://www.binance.com/en/my/wallet/account/mining en dan rechts op transfer drukken. Andere toepassingen ervoor zag ik niet.
Dat lukt... en wat doet dat dan? :-)Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:29:
[...]
Ik heb al mijn TWT in een pool gedouwd.
https://www.binance.com/en/my/wallet/account/mining en dan rechts op transfer drukken. Andere toepassingen ervoor zag ik niet.
I'm inknakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:29:
zo saylor en barry hebben weer ff goedkoop in kunnen slaan zo te zien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik kon mijn 100 TWT vanmorgen gewoon omzetten naar BNB in Trust wallet. Heb het maar omgezet naar ETH op Binance. Toch 12 euro gratis geld
Whut!? Plan B bij Madelon Navigeert? Dat is wel awesome
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
zag het langskomen, zeer benieuwd. Kan Madelon sowieso wel waarderen, ze moet alleen proberen weg te blijven van alu hoedjes etc.
edit. Lekkere bounce iig. 24k incoming
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2020 13:38 ]
Ik quote jou toevallig had vele posts in dit topic kunnen kiezen uiteraard maar interesse vraagje van mijn kant: wat voor ordes van grootte moet ik me nu zo'n beetje voorstellen als we proberen op dit soort treintjes te springen. Niet in keiharde euro's natuurlijk maar in % van trading PF of dat soort zaken.
Ik las ergens namelijk dat posities van 1% van je trading wallet vrij normaal zijn maar ik denk dan gelijk (zelfs als ik een trade potje van zeg 10k EUR zou maken) dat gaat dan om EUR100 die misschien 5-10-15% stijgt dat is het toch niet waard als je daar nog fee's etc afhaalt? Is die 1% meer voor reguliere beleggers met veel grotere posities in absolute getallen? Gaat dit misschen uit van traden met enige leverage?
Just trying to learn!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vooral dat. Volg haar op Twitter maar wat die af en toe voor wappie shit uitkraamt. Heel jammer.anti elppa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:36:
[...]
zag het langskomen, zeer benieuwd. Kan Madelon sowieso wel waarderen, ze moet alleen proberen weg te blijven van alu hoedjes etc.
ja word steeds erger laatste half jaar. Nog ff en Lange schwanz stapt in die BMWLuuk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:37:
[...]
Vooral dat. Volg haar op Twitter maar wat die af en toe voor wappie shit uitkraamt. Heel jammer.
Menko87 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:39:
maar bitcoin wat doet u nu
Eens ja. Vind mezelf al bovengemiddeld kritisch op de economie en fiat geld, maar er zijn wel een paar figuren die al heel erg lang dood en verdoemenis voorspellen, of beweren dat alles 1 groot complot is. Dat lijkt me toch iets te sterk.anti elppa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:36:
[...]
Desalniettemin wel altijd erg interessant om eens vanaf de totaal andere kant naar de economie te kijken en zijn de gesprekken wel altijd erg interessant. Net als die BNR podcasts van Bitcoin.
Lol, living on the edgeknakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:29:
Geen idee, ik doe altijd maar wat. Nu mijn kerstbonus van werk erin gestopt. Ik hoop altijd maar gewoon dat het goed uitpakt.twit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:37:
[...]
Ik quote jou toevallig had vele posts in dit topic kunnen kiezen uiteraard maar interesse vraagje van mijn kant: wat voor ordes van grootte moet ik me nu zo'n beetje voorstellen als we proberen op dit soort treintjes te springen. Niet in keiharde euro's natuurlijk maar in % van trading PF of dat soort zaken.
Ik las ergens namelijk dat posities van 1% van je trading wallet vrij normaal zijn maar ik denk dan gelijk (zelfs als ik een trade potje van zeg 10k EUR zou maken) dat gaat dan om EUR100 die misschien 5-10-15% stijgt dat is het toch niet waard als je daar nog fee's etc afhaalt? Is die 1% meer voor reguliere beleggers met veel grotere posities in absolute getallen? Gaat dit misschen uit van traden met enige leverage?
Just trying to learn!
Ik heb normaal 80% in Bitcoin zitten (behalve nu, ik dacht even Bitcoin goedkoper in te kunnen gaan kopen maar helaas), 10% Ethereum en de overige 10% verdeel ik.
Lol, draait die cryptobabe nu nog steeds mee?anti elppa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:36:
Kan Madelon sowieso wel waarderen, ze moet alleen proberen weg te blijven van alu hoedjes etc.
Goed plan!Victor Belli schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:42:
Nu mijn kerstbonus van werk erin gestopt.
Weet iemand hoe ik een snijplank, een potje olijven en een kookboek omzet in Satoshi's?
Interessant... Madelon en PlanB link wordt gepost en Bitcoin gaat naar de maan...
Interessant........
Interessant........
Ja dat is super jammer. Zijn altijd informatieve en interessante video's, maar ik erger er bij die "Madelon Navigeert"-serie mateloos aan dat ze niet corona-proof in die auto zitten. Zelfs met Bert Slagter niet of all people.anti elppa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:36:
[...]
edit. Lekkere bounce iig. 24k incoming
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:44:
Interessant... Madelon en PlanB link wordt gepost en Bitcoin gaat naar de maan...
Interessant........
Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:44:
Interessant........
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
dr zit fkin nitro in die afterburner
Het is wel te merken dat ik hier vrijwel niet meer kom.. Wat een mooie post @VerwijderdVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:56:
[...]
Over iedere trade die je maakt betaal je een fee. Dus hoe minder stappen je gebruikt voor omzet, hoe beter (tenzij er een grote spread in het orderboek zit, maar met 50 euro zal dat wel meevallen).
Het is niet nodig om met BNB te traden om korting te krijgen op je fee's, een plukje BNB in je spotwallet zetten en de fee's worden daar automatisch in verrekend, als je de optie: 'use BNB to pay fees' aan hebt staan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je deze optie aan hebt staan, en een beetje BNB hebt om de fees te dekken, kun je ieder traidingpair pakken die je wilt en toch de korting pakken.
Die exchanges zijn in het absolute begin inderdaad even wennen maar als je een klein beetje handig bent met software zul je zien dat het erg snel went.
Gefeliciteerd met het succesvol aankopen van je eerste Bitcoin en mocht je vragen hebben drop ze gerust
Voor allen die mij nog kennen en voor de nieuwe gezichten, hele fijne dagen gewenst en geniet van familie, vrienden en je mede Tweakers!
Hey @D-Ed, lang geleden oude bekende! Fijne feestdagen voor jou en je familie!
Als er iemand geen invloed heeft op wat dan ook dan is zij het.Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:44:
Interessant........
Zero.
Thx Tom! EensgelijksTomTorquay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:48:
Hey @D-Ed, lang geleden oude bekende! Fijne feestdagen voor jou en je familie!
Ja jongen, ik ben lekker aan het rentenieren van mijn IOTA gains...
Grayscale heeft gisteren weer 12.000 BTC opgekocht, bijna 600.000 BTC nu in haar portfolio.
https://www.bybt.com/Grayscale
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-12-2020 14:03 ]
Zit wel meer leven in de kat dan vóór zijn dood, which makes it a supercatPelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:01:
Dead cat stuiptrekking?
Een dooie kat botst in principe niet hoger dan waarvan ze gevallen isPelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:01:
Dead cat stuiptrekking?
Vraag me toch wel af waar we zouden staan als Grayscale niet op deze scale btc had gekocht. Onmogelijk te benaderen denk ik, maar ik gok niet ver boven de 10k.
[ Voor 5% gewijzigd door T-mo-T op 23-12-2020 14:06 ]
Zonder de run omhoog zou er minder interesse zijn in de producten van Grayscale en zouden ze ook niet zoveel BTC hebben gekocht. Ze kopen geen BTC voor de koerswinst, puur om de posities van klanten af te dekken.T-mo-T schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:05:
Vraag me toch wel af waar we zouden staan als Grayscale niet op deze scale btc had gekocht. Onmogelijk te benaderen denk ik, maar ik gok niet ver boven de 10k.
Dat dus, run omhoog heeft met name te maken met corona imho. Gezond verstand zegt me althans dat het geen slecht idee is om fiat voor iets anders om te wisselen op het moment dat de geldpersen aan gaan. Daarvan weet je dat je centjes minder waard worden. Waarom BTC? Het is makkelijk te hanteren, veiliger en veel sneller over- danwel om te zetten. Daarnaast denk ik dat er bij de meeste klanten ook wel de hoop op een stijging in zit en hoe kun je dat nou beter sturen dan er aan mee te doen? Iets met schaapjes enzo.TuutjDrie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:08:
[...]
Zonder de run omhoog zou er minder interesse zijn in de producten van Grayscale en zouden ze ook niet zoveel BTC hebben gekocht. Ze kopen geen BTC voor de koerswinst, puur om de posities van klanten af te dekken.
In het kort? All in!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als we vanmiddag nog een nieuwe ath neerzetten breekt m'n klomp
Daarom dacht ik ook aan een stuiptrekking, die gaan doorgaan net boven het vorige punt.TomTorquay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:05:
[...]
Een dooie kat botst in principe niet hoger dan waarvan ze gevallen is
Zero.
MOOOONNNN BITCOIN HODL.
Ik ben ook zeer benieuwd naar Plan B, ga zeker kijken naar Madelon navigeert.
Ik ben ook zeer benieuwd naar Plan B, ga zeker kijken naar Madelon navigeert.
zo de kneiters, die sell wall absorbeert in nanosecs!
die gaat er wel aan zou je denkengreen-tea schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:21:
Nog 230$ voor nieuwe ATH!
Nein, enorm veel resistance rond dit level. Dus niet zomaar, hoop het wel =]
[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 23-12-2020 14:23 ]
Leuk alles in bitcoin stoppen omdat je centjes minder waard worden, je kan ook zoveel met bitcoin in de praktijk.Crypts schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:16:
[...]
Dat dus, run omhoog heeft met name te maken met corona imho. Gezond verstand zegt me althans dat het geen slecht idee is om fiat voor iets anders om te wisselen op het moment dat de geldpersen aan gaan. Daarvan weet je dat je centjes minder waard worden. Waarom BTC? Het is makkelijk te hanteren, veiliger en veel sneller over- danwel om te zetten. Daarnaast denk ik dat er bij de meeste klanten ook wel de hoop op een stijging in zit en hoe kun je dat nou beter sturen dan er aan mee te doen? Iets met schaapjes enzo.![]()
In het kort? All in!
Mochten we hyperinflatie oid krijgen, (ik denk zelf van niet) dan is die 20k bitcoin net zoveel waard als een pakje melk
Mochten we ooit hyperinflatie krijgen (ik denk het zelf ook niet) dan is je Bitcoin 10 pakjes melk waard terwijl je fiat geld 1 pakje melk waard is.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:23:
[...]
Leuk alles in bitcoin stoppen omdat je centjes minder waard worden, je kan ook zoveel met bitcoin in de praktijk.![]()
Mochten we hyperinflatie oid krijgen, (ik denk zelf van niet) dan is die 20k bitcoin net zoveel waard als een pakje melk
Onder de streep ga je financieel volledig REKT maar je hebt net een dagje minder dorst
Moet zo nog een boodschapje doen en kan wel een flesje nieuwe azijn voor je meenemen?Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:23:
[...]
Leuk alles in bitcoin stoppen omdat je centjes minder waard worden, je kan ook zoveel met bitcoin in de praktijk.![]()
Ik zie de logica wel om een deel van je portfolio in BTC aan te houden zeker als je het voor lange tijd niet nodig hebt. Hyperinflatie zal er alleen maar voor zorgen dat de vraag toeneemt en de prijs dus ook maar ook in die mate zoals Richh aangeeft.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
We zouden eigenlijk een asset moeten hebben dan volledig lost staat van fiat maar waar je ook wat mee kan betalen, eigenlijk zoiets als bitcoin maar dan in een vorm wat wel werktRichh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:24:
[...]
Mochten we ooit hyperinflatie krijgen (ik denk het zelf ook niet) dan is je Bitcoin 10 pakjes melk waard terwijl je fiat geld 1 pakje melk waard is.
Onder de streep ga je financieel volledig REKT maar je hebt net een dagje minder dorst
FIAT REKT dan maakt het ook niks meer uit of je 1 of 100k bitcoins hebt imo.
Dat ze XRP nog niet gedumpt hebben?TuutjDrie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:03:
Grayscale heeft gisteren weer 12.000 BTC opgekocht, bijna 600.000 BTC nu in haar portfolio.
Vast geen realtime update
Rapapa...
Digitale schelpjes en kraaltjes? I'm in!Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:28:
[...]
We zouden eigenlijk een asset moeten hebben dan volledig lost staat van fiat maar waar je ook wat mee kan betalen, eigenlijk zoiets als bitcoin maar dan in een vorm wat wel werkt![]()
FIAT REKT dan maakt het ook niks meer uit of je 1 of 100k bitcoins hebt imo.
Fiat rekt dan zie je dat mensen overstappen naar crypto, kijk maar naar Venezuela en nog wat andere bananenlandjes. Hier een leuk stukje daar over: https://www.coindesk.com/bitcoin-adoption-venezuela-research
Ja graag sinds die mondkap plicht ben ik nergens meer geweest en zit ik eenzaam onder mijn brugje (ok brug van de staat) ik heb geen bezit, alleen een hond.Crypts schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:28:
[...]
Moet zo nog een boodschapje doen en kan wel een flesje nieuwe azijn voor je meenemen?![]()
Ik zie de logica wel om een deel van je portfolio in BTC aan te houden zeker als je het voor lange tijd niet nodig hebt. Hyperinflatie zal er alleen maar voor zorgen dat de vraag toeneemt en de prijs dus ook maar ook in die mate zoals Richh aangeeft.
Ja ik snap jullie gedachte, maar ik zie bitcoin zo niet, dan toch liever goud voor mij, bitcoin is niet zeker net als je niet kan zeggen dat er een cap op de 21mil bitcoins zit want technisch gezien kunnen het er wel meer worden, en ja eens goud heeft ook zijn nadelen misschien wel meer.
Verwijderd
Vanuit het perspectief: 2 dingen die je niet verwacht;
1. Bitcoin pump.
2. Benadering door een advocaten kantoor inzake het runnen van een troll pepergroep op FaceBook.
Totaal geen tijd voor met een volatiele Bitcoin. Man man man.
Mijn alts gaan regelrecht rekteroni trouwens. Sats verdampen hier sneller dan een druppel water in de Sahara woestijn.
1. Bitcoin pump.
2. Benadering door een advocaten kantoor inzake het runnen van een troll pepergroep op FaceBook.
Totaal geen tijd voor met een volatiele Bitcoin. Man man man.
Mijn alts gaan regelrecht rekteroni trouwens. Sats verdampen hier sneller dan een druppel water in de Sahara woestijn.
Op moonmath ook afgeketst met een mooi hupje naar boven. 28k / 30k usd
voordat er weer een iets riantere dump komt in jan?
ZEG HET ME JOMANDA... en ik zal traden.
Leeft ze nog?
@Slux wacht maar tot die Chinezen hun probe leegtrekken en goud vinden
jaja, ik weet dat het dan nog niet makkelijk te delven is en terug te transporteren maar daar zullen knappe koppen wel iets op verzinnen.
ZEG HET ME JOMANDA... en ik zal traden.
Leeft ze nog?
@Slux wacht maar tot die Chinezen hun probe leegtrekken en goud vinden
[ Voor 35% gewijzigd door sh4d0wman op 23-12-2020 14:39 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja dat is ook een idee al is Shell ons wel voor geweest daarmee dacht ikCrypts schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:34:
[...]
Digitale schelpjes en kraaltjes? I'm in!![]()
Fiat rekt dan zie je dat mensen overstappen naar crypto, kijk maar naar Venezuela en nog wat andere bananenlandjes. Hier een leuk stukje daar over: https://www.coindesk.com/bitcoin-adoption-venezuela-research
Probleem met crypto is de volatiliteit imo, het klinkt leuk overstappen naar crypto maar in de praktijk is het toch wel een dingetje, je betaald in bolivars wat in principe ''stabiel' is, stel je haalt het uit je Dash wallet want Dash is daar hot, en dash gaat van de 88 Euro naar de 79 euro in een paar uurtjes dan ga je toch wel snel rekt als je boodschappen moet doen in je bolivartjes, tenzij alles in Dashes wordt afgerekend.
Er vinden daar idd crypto naar crypto betalingen plaats aangezien het eigen geld sneller daalt dan het gros van de crypto. Deze is ook wel leuk, tasjes en andere voorwerpen gemaakt van waardeloze bolivar, als mensen met je briefjes gaan knutselen dan weet je zeker dat je muntje mislukt is:Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:40:
[...]
Ja dat is ook een idee al is Shell ons wel voor geweest daarmee dacht ik![]()
Probleem met crypto is de volatiliteit imo, het klinkt leuk overstappen naar crypto maar in de praktijk is het toch wel een dingetje, je betaald in bolivars wat in principe ''stabiel' is, stel je haalt het uit je Dash wallet want Dash is daar hot, en dash gaat van de 88 Euro naar de 79 euro in een paar uurtjes dan ga je toch wel snel rekt als je boodschappen moet doen in je bolivartjes, tenzij alles in Dashes wordt afgerekend.
[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 23-12-2020 14:47 ]
Bitcoin go home, you're drunk.
Maar dan zit je met het volgende, wat moet de winkelier dat rekenen voor een pak melk in bijvoorbeeld Dash ? ik denk dat ze toch nog terug rekenen naar hun bolivartjes, ze moeten tenslotte ook Dash kopen van hun bolivartjes,Crypts schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:45:
[...]
Er vinden daar idd crypto naar crypto betalingen plaats aangezien het eigen geld sneller daalt dan het gros van de crypto. Deze is ook wel leuk, tasjes en andere voorwerpengemaakt van waardeloze bolivar, als mensen met je briefjes gaan knutselen dan weet je zeker dat je muntje mislukt is:![]()
[Afbeelding]
De winkelier moet ook een pak melk inkopen die uit de fabriek komt die het weer bij de boer haalt, en die boer die weer voer moet geven aan die koe, het blijft een lastig ding imo. (en Dash gaat niet zo hard als hun egen valuta gaat, die gaat zelfs in uurtjes +/- 10/20% up en down)
De hele chain moet aangepast worden.
Ja erg he hoe kan het zover komen, zag laats ook al foto's voorbij komen van vuilniswagens vol met geld voor de stort, wat een wereld of land in dit geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 23-12-2020 14:56 ]
Ripple feest is nu wel voorbij, zit geen beweging meer in.
Rekt en geen bewering meer in XRP
Waar kijken jullie allemaal want die grafiekjes van mij zien er toch wel heel anders uit
Waar kijken jullie allemaal want die grafiekjes van mij zien er toch wel heel anders uit
Zat nog in fiat en ben erin gefomo-ed.. door al die bulls hierSlux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:58:
Rekt en geen bewering meer in XRP![]()
Zero.
Dat lossen ze heel simpel op, ze rekenen in dollars. Niemand wil bolivars dus pak je een andere stabiele munt.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:54:
[...]
Maar dan zit je met het volgende, wat moet de winkelier dat rekenen voor een pak melk in bijvoorbeeld Dash ? ik denk dat ze toch nog terug rekenen naar hun bolivartjes, ze moeten tenslotte ook Dash kopen van hun bolivartjes,
De winkelier moet ook een pak melk inkopen die uit de fabriek komt die het weer bij de boer haalt, en die boer die weer voer moet geven aan die koe, het blijft een lastig ding imo. (en Dash gaat niet zo hard als hun egen valuta gaat, die gaat zelfs in uurtjes +/- 10/20% up en down)
Ja erg he hoe kan het zover komen, zag laats ook al foto's voorbij komen van vuilniswagens vol met geld voor de stort, wat een wereld of land in dit geval.
En neem LTC maar mee, zelfde verhaal.Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:53:
Bitcoin go home, you're drunk.
Nou vooruit toch maar weer XRPdown gekocht dan.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:58:
Rekt en geen bewering meer in XRP![]()
Ahja die Dollar, ik zal daar maar niet over beginnenCrypts schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:04:
[...]
Dat lossen ze heel simpel op, ze rekenen in dollars. Niemand wil bolivars dus pak je een andere stabiele munt.
Kom ff een flesje azijn brengen bij me, ik heb nog een paar blikskes Damburger koud liggen in de ringvaart
De Dollar ja... de XRP van de fiat wereld. Iedereen gelooft er nog in.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:10:
[...]
Ahja die Dollar, ik zal daar maar niet over beginnen![]()
Kom ff een flesje azijn brengen bij me, ik heb nog een paar blikskes Damburger koud liggen in de ringvaart
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ohhh nooo,
Na jaren voor het eerst een fout gemaakt door coin naar het verkeerde adres te sturen....
Ik heb een pluk USDT naar mijn Nexo adres gestuurd op het BEP2 netwerk.
Dike sukkel natuurlijk. Maar heeft iemand enig idee of dit een totall loss is of dat deze weer ergens tevoorschijn gaan komen?
Na jaren voor het eerst een fout gemaakt door coin naar het verkeerde adres te sturen....
Dike sukkel natuurlijk. Maar heeft iemand enig idee of dit een totall loss is of dat deze weer ergens tevoorschijn gaan komen?
Fburnebie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:16:
Ohhh nooo,
Verwijderd
Kijk deze even Slux:Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:54:
[...]
Maar dan zit je met het volgende, wat moet de winkelier dat rekenen voor een pak melk in bijvoorbeeld Dash ? ik denk dat ze toch nog terug rekenen naar hun bolivartjes, ze moeten tenslotte ook Dash kopen van hun bolivartjes,
[YouTube: Bitcoin: Beyond The Bubble | Bitcoin Documentary | Cryptocurrencies | Crypto News | Blockchain]
Er zijn miljarden mensen op deze wereld die geen toegang hebben tot bankzaken. Ze hebben geen bezittingen en moeten het doen met fysiek fiat, hand tot hand, om goederen omzet te kunnen bewerkstelligen.
Voor zulke mensen kan crypto een uitkomst zijn, volatiel of niet.
Maar voor zulke kleine uitgaven, zit je met Bitcoin nog met de netwerkkosten. Bitcoin kan momenteel 4 tot 7 TPS aan.
Een second layer solution zoals lightening kan theoretisch gezien een miljoen transacties in 1 transactie bundelen. Deze techniek zal in de toekomst hopelijk verder doorontwikkeld worden tot gebruiksvriendelijk realisme.
Blockchain is een technologie die alleen waarde heeft bij absolute decentraalheid en geen instantie of personen die het besturen.
Ieder project of digitale valuta die claimt decentraal te zijn, maar wel supply controle uitoefent is vanuit de basis gezien niet decentraal.
Dit is de waarde van Bitcoin.
Ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is om dit te recoveren, maar de customer support schijnt erg goed te zijn, zeker als je de bot vraagt om een mens haha. Dus ik zou dat even proberen! Verder hoop ik in de tussentijd voor je dat het een klein bedrag was... Succes!burnebie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:16:
Ohhh nooo,
Kuch kuch; Nano? Geen fee's is echt een big plus. Hoe klein de fee ook is, het is gewoon super fijn dat 100% van het bedrag dat je overmaakt bij de ander aankomt en geen van beide partijen iets kost. En dan heb ik het nog niet over de instant confirmations..Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:23:
[...]
Kijk deze even Slux:
[YouTube: Bitcoin: Beyond The Bubble | Bitcoin Documentary | Cryptocurrencies | Crypto News | Blockchain]
Maar voor zulke kleine uitgaven, zit je met Bitcoin nog met de netwerkkosten. Bitcoin kan momenteel 4 tot 7 TPS aan.
Een second layer solution zoals lightening kan theoretisch gezien een miljoen transacties in 1 transactie bundelen. Deze techniek zal in de toekomst hopelijk verder doorontwikkeld worden tot gebruiksvriendelijk realisme.
Naja ik stop al: ben diep van binnen nog steeds een Nano fan
Dat kun je best aan die bot vragen inderdaad haha! Hoop ook voor je dat het een klein bedrag was, ik maak altijd eerst een klein bedrag over, zodra die binnen is, mag de rest over de dam!mjoaris schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:27:
[...]
Ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is om dit te recoveren, maar de customer support schijnt erg goed te zijn, zeker als je de bot vraagt om een mens haha. Dus ik zou dat even proberen! Verder hoop ik in de tussentijd voor je dat het een klein bedrag was... Succes!
Helaas, daar wordt in de USA alweer een stokje voor gestoken: https://blog.kraken.com/p...financial-system-forever/Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:23:
[...]
Er zijn miljarden mensen op deze wereld die geen toegang hebben tot bankzaken. Ze hebben geen bezittingen en moeten het doen met fysiek fiat, hand tot hand, om goederen omzet te kunnen bewerkstelligen.
Das amper 1% van hun PF, beetje zoals dust, daar hou je je toch niet mee bezigLosGieros schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:29:
[...]
Dat ze XRP nog niet gedumpt hebben?
Vast geen realtime update
@Verwijderd Dat youtube kanaal Plox11, heeft de afgelopen periode een heel aantal interessante docu's geupload.
Helaas 2 recente (nog) niet :((
Helaas 2 recente (nog) niet :((
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Ray_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:29:
[...]
Helaas, daar wordt in de USA alweer een stokje voor gestoken: https://blog.kraken.com/p...financial-system-forever/
Hier ook een stiekeme nano fan. Hold zelf sinds kort niks meer overigens. De techniek is alleen maar beter geworden voor zover ik weet maar prijs technisch gezien blijft het maar een beetje meh.Egeau schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:29:
[...]
Kuch kuch; Nano? Geen fee's is echt een big plus. Hoe klein de fee ook is, het is gewoon super fijn dat 100% van het bedrag dat je overmaakt bij de ander aankomt en geen van beide partijen iets kost. En dan heb ik het nog niet over de instant confirmations..
Naja ik stop al: ben diep van binnen nog steeds een Nano fan
Precies de angsten die ik laatst al uitsprak, als ze grote bedrijven in stukken kunnen knippen is dit appeltje eitje.Ray_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:29:
[...]
Helaas, daar wordt in de USA alweer een stokje voor gestoken: https://blog.kraken.com/p...financial-system-forever/
Zolang regeringen nog de macht hebben de vrije markt te beheersen zal dit altijd een probleem blijven.
Sociaal kapitalisme het slechtste systeem ooit
Ja klinkt leuk maar dan moeten ze wel toegang hebben tot internet en crypto kunnen kopen, die paar ATM's die er in de wereld staan gaan daar niet bij helpen.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:23:
[...]
Kijk deze even Slux:
Blockchain is een technologie die alleen waarde heeft bij absolute decentraalheid en geen instantie of personen die het besturen.
Ieder project of digitale valuta die claimt decentraal te zijn, maar wel supply controle uitoefent is vanuit de basis gezien niet decentraal.
Dit is de waarde van Bitcoin.
Denk dat schelpen een betere oplossing zijn voor die mensen.
En je zegt het zelf ook al dan hebben we niet nog niet over de fee's gehad en de TPS, lighting ja klinkt leuk maar ik zie weinig vooruitgang.
Tot die tijd is het niks meer dan een nutteloos ding, leuk voor de speculant, trader en wij tweakers.
Verwijderd
Het is fucked up inderdaad. Dat wij het geluk hebben er in te zitten maakt het nog niet rechtvaardig.TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:37:
[...]
Precies de angsten die ik laatst al uitsprak, als ze grote bedrijven in stukken kunnen knippen is dit appeltje eitje.
Zolang regeringen nog de macht hebben de vrije markt te beheersen zal dit altijd een probleem blijven.
Sociaal kapitalisme het slechtste systeem ooit
* Jaapio pakt een teiltje en kokhalst bij de gedachte hoe deze wereld in elkaar steekt
Daar verbaas ik me ook wel over. Ja de koers was in 2017 extreem hoog op 2 'obscure' exchanges dus dat zegt niet zo veel maar de belofte en werking van de coins is alleen maar beter geworden terwijl de prijs maar lijkt te zaken in sats.mjoaris schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:36:
[...]
Hier ook een stiekeme nano fan. Hold zelf sinds kort niks meer overigens. De techniek is alleen maar beter geworden voor zover ik weet maar prijs technisch gezien blijft het maar een beetje meh.
Moet wel zeggen dat ik in de WeNano app steeds meer spots zie in 'ontwikkelingslanden' dus misschien dat er toch wel gebruik van gemaakt wordt. Zeker in Ghana en Venuzuela/Brazil zie ik wel een toename.
Naja misschien gaat het ooit nog wat worden, hou stiekem nog wel iets in de pocket..
Tjah aan de andere kant zitten er behoorlijk wat mensen in deze sociaal kapitalistische bubbel wat mij nog meer doet schrikken.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:40:
[...]
Het is fucked up inderdaad. Dat wij het geluk hebben er in te zitten maakt het nog niet rechtvaardig.
* Jaapio pakt een teiltje en kokhalst bij de gedachte hoe deze wereld in elkaar steekt
Zoals ik gisteren al sprak over aandelen en hoe alles gered wordt met belasting gelden.
Als je een puur kapitalistisch systeem zou hebben zouden bedrijven vele malen minder risico nemen en een strategie voeren om te overleven nu is het allemaal gebaseerd op maximale groei en winst en als er tegenslag is zijn we to big to fail.
Ben benieuwd wat voor anti crypto regels we nog gaan krijgen.
Overheden dulden geen concurrentie dat is duidelijk.
Die ENJ/BTC op de 1d is gewoon een dikke middelvinger.
December 2020, dikke BTC pump, net als dec2017.
Januari 2021, dikke alt-manie, net als in jan2018? Kan 'm goed gebruiken, al m'n arme satjes zijn inmiddels weggespoeld.
Losing money in a bullmarket is easy.
December 2020, dikke BTC pump, net als dec2017.
Januari 2021, dikke alt-manie, net als in jan2018? Kan 'm goed gebruiken, al m'n arme satjes zijn inmiddels weggespoeld.
Losing money in a bullmarket is easy.
De tijd leert of het tij keert
Zelf denk ik dat het mis loopt op de adoptie. Met nano zouden winkels veel kosten kunnen besparen, maar dan moeten er toch ook wel mensen zijn die in nano betalen. Wat voor doelgroep is dat nou om aan te spreken voor de gemiddelde winkel? Dus niemand gaat er op over denk ik, dat gaat in ieder geval nog lang duren.Egeau schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:44:
[...]
Daar verbaas ik me ook wel over. Ja de koers was in 2017 extreem hoog op 2 'obscure' exchanges dus dat zegt niet zo veel maar de belofte en werking van de coins is alleen maar beter geworden terwijl de prijs maar lijkt te zaken in sats.
Moet wel zeggen dat ik in de WeNano app steeds meer spots zie in 'ontwikkelingslanden' dus misschien dat er toch wel gebruik van gemaakt wordt. Zeker in Ghana en Venuzuela/Brazil zie ik wel een toename.
Naja misschien gaat het ooit nog wat worden, hou stiekem nog wel iets in de pocket..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/EDLZDZHc47PC5XpgdK10IWRJ.jpg?f=fotoalbum_large)