ja toch wel een feest dag dit. Heerlijk dat die troep door het putje gaat nu
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
hhahahajajaja.... al vanaf gisteravond.
lees vooral ook op cryptotwitter de reacties van het XRP army. Er zijn mensen die flink hebben bijgekocht (op .50, .40 en .30 cent, met over de miljoen muntjes) En crypto eri op YT. Die zitten echt in hun eigen bubbel.
[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 23-12-2020 10:33 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zero.
BTC +4%Ypuh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:44:
Behoorlijk rode dag vandaag. Ik ben gister weer volledig ingestapt, maar had beter nog een dagje of twee kunnen wachten.
ETH +2%
LTC +7%
BNB +6%
Qua strategie wil ik HODL/buy and hold toepassen. Voor het beleggen doe ik hetzelfde voor het merendeel van de investeringen. Ik wil crypto/BTC gebruiken als een stukje risico spreiding.
XRP -23%
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
je had ook direct met je EURO btc kunnen kopen met BTC/EUR pair op binanceBumpy_NL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:55:
Na eerder dit jaar in de aandelenmarkt gestapt te zijn heb ik gisteren mijn eerste bitcoins gekocht met dank aan de goede TS. Ik heb dit via Binance gedaan. 55 euro via overschrijving overgemaakt, voor 50 euro BNB gekocht en ongeveer 40% van die BNB omgezet naar BTC. Geen idee of dat de juiste manier is om weinig transactie kosten te hebben, maar het is goed om het eens ervaren te hebben. Ook heb ik bij het aanmaken van het account een referal ID gebruikt. Mijn eerste indruk is dat de app niet heel duidelijk is voor starters (lite variant). Beleggen doe ik via De Giro, Trading212, en Fitvermogen, die apps en websites vind ik duidelijker, maar dat kan aan mij liggen.
Qua strategie wil ik HODL/buy and hold toepassen. Voor het beleggen doe ik hetzelfde voor het merendeel van de investeringen. Ik wil crypto/BTC gebruiken als een stukje risico spreiding.
Volgens mij hebben er een paar hun zin niet gekregen ofzo.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Korte termijn sowieso niet goed.
Ik zag wat tweets langs komen van vitalik en pompliano.
Wat een "lage" reacties.
Lijkt Trump wel
Je zoekt mede-inwoners voor onder de brug?Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:03:
Het is nu toch wel een mooi instap moment met XRP
XRPdown it is.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:03:
Het is nu toch wel een mooi instap moment met XRP
Yes,WhySoSerious schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:04:
[...]
Je zoekt mede-inwoners voor onder de brug?
It's a lonely xmas for Slux
Dat kan als in cake binnen heb? Die dan inzetten voor syrup?knakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:03:
[...]
Gauw naar pancakeswap syrup voor nog meer gratis geld.
Dacht die cake weer in te zetten voor TWT.
Je kan ook TWT inzetten voor cake. APY 300%DJ-Promo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:11:
[...]
Dat kan als in cake binnen heb? Die dan inzetten voor syrup?
Dacht die cake weer in te zetten voor TWT.
Kwestie van 20M betalen en door. En das een schijntje!!
Hoi btw😄
Tenzij de verwachting is dat GRT nog flink gaat dalen door de pump van afgelopen dagen. Dan kan het nog hard gaan.WhySoSerious schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:18:
Als het voor lange tijd is maakt het toch weinig uit?
Ik hoop dat je sig cynisch bedoeld is.Klaas25 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:14:
KIN heeft de SEC paar jaar terug al overleefd. Dus denk nou niet dat dit het einde is van XRP.
Kwestie van 20M betalen en door. En das een schijntje!!
Hoi btw😄
Nee, dat is een e-sport team. Voornamelijk actief in DOTA en Counterstrike.knakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:18:
En op binance weer een sloot fanclub muntjes in de shitcoinmolen launchpad. OG weet ik niet eens welke club dat is, Olympique?
Als je bagholder bent dan zie je het ook zo.knakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:19:
[...]
Ik hoop dat je sig cynisch bedoeld is.
Is het anders gegaan bij KIN dan?knakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:19:
[...]
Nope, hij is hardcore adept met een mancrush op ome Brad.knakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:19:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dan toch geen bounce, hopelijk snel een nieuwe poging
/f/image/iO71ijUhhCYhQHFwGK3xXIO9.png?f=fotoalbum_large)
Voor alle XRP-hodlers: Prettige feestdagen
[ Voor 15% gewijzigd door wdbtje op 23-12-2020 12:07 ]
FOMO, je bent eigenlijk al te laatRien43 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:16:
Ik zit er aan te denken om GRT aan te schaffen om deze langere tijd vast te houden. Hoe denken jullie over het huidige instapmoment/koers?
Of er komt nog een pump en dan koop je nog minder.Rien43 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:19:
[...]
Tenzij de verwachting is dat GRT nog flink gaat dalen door de pump van afgelopen dagen. Dan kan het nog hard gaan.
Time on the market beats time to the market.
Dankjewel, komt goedwdbtje schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:33:
Op de 4H hebben we de 25MA kunnen doorbreken en zijn we inmiddels ook op gebounced. Kans op stijging zit er wel in maar aangezien de feestdagen eraan komen verwacht ik eerder nog een val naar beneden dan een gooi naar 26K.
[Afbeelding]
Wel fijn om meer in je PF te hebben op zo’n moment
Moet zeggen dat Pancakeswap tot nu toe wel lekker gaat. Paar maandjes geleden wat BNB-Cake-LP in de pool gedaan. Inleg er uit gehaald, nu een beetje gratis projectjes meepakken (UNFI staken ging veel harder dan via BNB op Binance). Moet ook wel bekennen dat ik verrast ben dat de Cake tokenprijs nog redelijk goed blijft, komt volgens mij echt een shitload aan cake bij per dagknakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:03:
[...]
Gauw naar pancakeswap syrup voor nog meer gratis geld.
Ik zit ook even met fiat in de knip te wachten op een dipje naar.... 20K-22Kwdbtje schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:33:
Op de 4H hebben we de 25MA kunnen doorbreken en zijn we inmiddels ook op gebounced. Kans op stijging zit er wel in maar aangezien de feestdagen eraan komen verwacht ik eerder nog een val naar beneden dan een gooi naar 26K.
[Afbeelding]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Mijn inkooporder aan de onderkant zwaait de maanraket uit
Gelukkig heb ik al wel wat ZIL aan boord van de raket
XRP met een kleine winst verkocht zojuist (long term holder), geen zin om het ritje naar beneden mee te pakken.
True! Paar weekjes geleden werd je uitgelachen met een BTC koers van 23.5K maar helaas went het ook zo snel! Ik hoop nog steeds dat de 27.2K van @Taro uitkomt rond kerttwit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:48:
Het begint toch wel duidelijk te worden dat doorstomen en consequent boven de 23.5/23.6 blijven hangen een aardige uitdaging is voor BTC op het moment. Uiteraard niet lang geleden was dit ongelofelijk ver uit beeld maar ik heb nu niet het gevoel dat ik op korte termijn een zelfde post kan gaan maken over 24k en we wekenlang stabiel op 26k+ aan het hoveren zijn. Wederom 0 onderbouwing hier overigens ik zit gewoon uren per dag naar een live BTC/USD graph te kijken en zie het op en neer swingen
Ik wacht sinds gisteravond met je mee. Eens kijken of je naam een voorspellend vermogen heeft.FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:47:
[...]
Ik zit ook even met fiat in de knip te wachten op een dipje naar.... 20K-22K
Verwijderd
Over iedere trade die je maakt betaal je een fee. Dus hoe minder stappen je gebruikt voor omzet, hoe beter (tenzij er een grote spread in het orderboek zit, maar met 50 euro zal dat wel meevallen).Bumpy_NL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:55:
Na eerder dit jaar in de aandelenmarkt gestapt te zijn heb ik gisteren mijn eerste bitcoins gekocht met dank aan de goede TS. Ik heb dit via Binance gedaan. 55 euro via overschrijving overgemaakt, voor 50 euro BNB gekocht en ongeveer 40% van die BNB omgezet naar BTC. Geen idee of dat de juiste manier is om weinig transactie kosten te hebben, maar het is goed om het eens ervaren te hebben. Ook heb ik bij het aanmaken van het account een referal ID gebruikt. Mijn eerste indruk is dat de app niet heel duidelijk is voor starters (lite variant). Beleggen doe ik via De Giro, Trading212, en Fitvermogen, die apps en websites vind ik duidelijker, maar dat kan aan mij liggen.
Het is niet nodig om met BNB te traden om korting te krijgen op je fee's, een plukje BNB in je spotwallet zetten en de fee's worden daar automatisch in verrekend, als je de optie: 'use BNB to pay fees' aan hebt staan.
:strip_exif()/f/image/xE38RoGyHP0mphhVzkc3UnXO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oTHQNkdUYWNliwrzG7WsZE4Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je deze optie aan hebt staan, en een beetje BNB hebt om de fees te dekken, kun je ieder traidingpair pakken die je wilt en toch de korting pakken.
Die exchanges zijn in het absolute begin inderdaad even wennen maar als je een klein beetje handig bent met software zul je zien dat het erg snel went.
Gefeliciteerd met het succesvol aankopen van je eerste Bitcoin en mocht je vragen hebben drop ze gerust
Ik heb TWT in de pool gezet, geen idee wat dit doet. Hoe maak ik daar precies pannekoeken van?Egeau schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:47:
[...]
Moet zeggen dat Pancakeswap tot nu toe wel lekker gaat. Paar maandjes geleden wat BNB-Cake-LP in de pool gedaan. Inleg er uit gehaald, nu een beetje gratis projectjes meepakken (UNFI staken ging veel harder dan via BNB op Binance). Moet ook wel bekennen dat ik verrast ben dat de Cake tokenprijs nog redelijk goed blijft, komt volgens mij echt een shitload aan cake bij per dag
No offense, hoor, maar zullen we niet meedoen in dat kinderachtige tribalisme?
Lachen om andermans verlies... meh
Maand geleden waren we nog blij met $16k.twit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:48:
Het begint toch wel duidelijk te worden dat doorstomen en consequent boven de 23.5/23.6 blijven hangen een aardige uitdaging is voor BTC op het moment. Uiteraard niet lang geleden was dit ongelofelijk ver uit beeld maar ik heb nu niet het gevoel dat ik op korte termijn een zelfde post kan gaan maken over 24k en we wekenlang stabiel op 26k+ aan het hoveren zijn. Wederom 0 onderbouwing hier overigens ik zit gewoon uren per dag naar een live BTC/USD graph te kijken en zie het op en neer swingen
Zo'n beetje het hele kapitalistische gedachtengoed wordt samengevat door jouw post.
Persoonlijk zou ik het wel mooi vinden als XRP verdwijnt uit de top 100, maar zie het helaas niet zo snel gebeuren.knakworst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:53:
XRP genadeklap komt eraan.
Dat er nu wat slecht nieuws naar buiten komen is volgende week weer vergeten, crypto is gewoon speculeren of het nou wel of geen usecase heeft, en aangezien er een mega xrparmy bagholders achter zit, zal er straks gewoon weer een pump komen.
Die XRP boys zijn genoeg gewaarschuwd, je vraagt er wel om om een coin te holden waarbij nog niet eens de helft van alle coins zijn uitgegeven.Smultie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:59:
[...]
Het is pas verlies wanneer je verkooptSmultie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:59:
[...]
Heeft in 2 maanden niet zo laag gestaan en bounced altijd wel terug richting de $1
[ Voor 52% gewijzigd door Ypuh op 23-12-2020 12:09 ]
Ja en nee, XRP adepten zijn nogal overtuigd van hun gelijk en dragen dat op niet altijd even sympathieke manier uit. Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel wat moet gniffelen om deze race naar beneden.Smultie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:59:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Swipe slate wordt zo vanzelf weer betaalbaar.Ypuh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:08:
SXP is een mooi moment om te kopen nu (!)
Heeft in 2 maanden niet zo laag gestaan en bounced altijd wel terug richting de $1.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En daarom moeten grote bedrijven dus geen BTC op hun balans zettentwit schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:13:
Daar ging bijna 1k USD aan waarde binnen 1 15-minuten candle idd!
Als ik het goed zie is dat in de historie pas 3 keer gebeurt, zou niet al te snel van altijd willen spreken. Ook wel een beste drop moet ik zeggen.Ypuh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:08:
SXP is een mooi moment om te kopen nu (!)
Heeft in 2 maanden niet zo laag gestaan en bounced altijd wel terug richting de $1.
Zero.
Mwua, als grote bedrijven rond april begonnen zijn met kopen en ze drukken zo nu en dan eens flink op de sellknop, dan lijkt me dat best lucratief.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:15:
[...]
En daarom moeten grote bedrijven dus geen BTC op hun balans zetten
XRP = trash
Misschien 3x, maar in het afgelopen jaar heeft hij ook vrij steady meer dan 50% van de tijd boven de $1 gezeten met een steady volume.Crypts schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:16:
[...]
Als ik het goed zie is dat in de historie pas 3 keer gebeurt, zou niet al te snel van altijd willen spreken. Ook wel een beste drop moet ik zeggen.
Anyhow; buy high, sell low
Ja voor jou en mij maar niet voor grote bedrijven, risico is gewoon te groot en aandeelhouders gaan dat nooit toelaten.Mr_Ripple schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:18:
[...]
Mwua, als grote bedrijven rond april begonnen zijn met kopen en ze drukken zo nu en dan eens flink op de sellknop, dan lijkt me dat best lucratief.
En als ze in 2017 waren ingestapt waws het een drama geweest voor hun balans.
Pas als dat eruit is dan heb je kans dat ze instappen en kan je het echt als het nieuwe goud gaan zien waar je ''veilig'' zit .
Maar zo denk ik erover
Zo lijkt het
[ Voor 16% gewijzigd door Victor Belli op 23-12-2020 12:24 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En driemaal is scheepsrecht?Victor Belli schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:23:
MicroStrategy heeft nu een buy order staan rond 22800?
Zo lijkt het
Bedankt, XRPdown ook maar eruit gegooid.Jeaust schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:24:
Bodem gehit boys, ik heb een deel verkocht
Vooralsnog blijft hij mooi bouncen op de 22.800..
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 23-12-2020 12:35 ]
Zero.
Blij dat ik XRP lang geleden al verkocht heb. Wat ik dan niet zo goed begrijp (wel gezien de geschiedenis) is dat XLM ook zo hard aan het zakken is. Deze staat toch wel aardig los van de claim.
Da's nog wel een heul eind weg. Misschien nog een beetje te vroeg om te roepen, maar volgens mij blijven we een beetje op de 23K hangen.Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:28:
Zoals ik gisteren aangaf staan de meeste orders rond de 22.200 en 22.000 dat is de eerste grote support laag. Daarna 21.800.
Die XRP holders zullen zich gelukkig prijzen. Ze hebben nog nooit zo'n mooie, rode kerst gehad. Inclusief hun eigen hoofd
Ben je nieuw in crypto of heb je eerder echte dips gezien? -10% in 1 min, -50% op 1 dag? Gewoon een oprechte vraag geen aanval.Ray_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:37:
[...]
Da's nog wel een heul eind weg. Misschien nog een beetje te vroeg om te roepen, maar volgens mij blijven we een beetje op de 23K hangen.
We hebben al weken geen dip meer gezien. Paar procent is niks. Ik hoop dat dit het is trouwens daar niet van.
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 23-12-2020 12:45 ]
Zero.
Inmiddels al er vanaf?Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:18:
Ik moet die TWT-shit kwijt, Is er iemand die het graag wil hebben? Het jeukt als een gek.
Ik heb nog steeds geen idee...
Ik kom er ook niet vanaf.. staat wel op de trust wallet maar kan daar niks omdat binance bnb erc20 withdrawal closed is. Geen idee wat nu..Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:46:
[...]
Inmiddels al er vanaf?
Ik heb nog steeds geen idee...
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 23-12-2020 12:50 ]
Zero.
Betrapt. Ik heb in de afgelopen jaren enkel btc gekocht. Het is pas sinds de dip in maart dat ik actief naar de koers en uberhaupt andere coins zit te kijken.Pelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:43:
[...]
Ben je nieuw in crypto of heb je eerder echte dips gezien? -10% in 1 min, -50% op 1 dag? Gewoon een oprechte vraag geen aanval.
We hebben al weken geen dip meer gezien. Paar procent is niks. Ik hoop dat dit het is trouwens daar niet van.
Enneh, no hard feelings hoor, zo snel ben ik niet op het geslachtsdeel getrapt.
Dan heb je zo'n gigantische hekel aan iets en dan ga je dat de hele dag volgen.MrWilliams schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:42:
Ik weet niet wat jullie al de hele dag aan het doen zijn, maar ik heb nog steeds de XRP grafiek op staan hier.
Die XRP holders zullen zich gelukkig prijzen. Ze hebben nog nooit zo'n mooie, rode kerst gehad. Inclusief hun eigen hoofd
Moeilijk niet te volgen met al die XRP fanboys hierdehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:48:
[...]
Dan heb je zo'n gigantische hekel aan iets en dan ga je dat de hele dag volgen.
De enige die berichten posten zijn de mensen die blij zijn dat het gecrasht is volgens mij?Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:51:
[...]
Moeilijk niet te volgen met al die XRP fanboys hier
Of heb ik iets gemist?
Ja je hebt wat gemist, lees de vorige 13 slowchat topics maar terug.dehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:52:
[...]
De enige die berichten posten zijn de mensen die blij zijn dat het gecrasht is volgens mij?
Of heb ik iets gemist?
Please note that Binance Futures & Options trading will continue unaffected during the upgrade period.
Alweer ? vannacht lag het er toch ook al uit wegens onderhoudt ? gaat lekker daar, mijn windows ME machine heeft zelfs nog een betere up time.Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:54:
Binance will perform a scheduled system upgrade starting at 2020/12/24 2:00 AM (UTC). The upgrade will take approximately 1 hour.
Please note that Binance Futures & Options trading will continue unaffected during the upgrade period.
En dat zit je na 13 topics nog steeds dwars? Bruh.Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:53:
[...]
Ja je hebt wat gemist, lees de vorige 13 slowchat topics maar terug.
Nee hoor, ik heb last van korsakovdehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:56:
[...]
En dat zit je na 13 topics nog steeds dwars? Bruh.
Als het goed is krijg je nu Cake door het staken van je TWT in de pool. Die Cakes kan je vervolgens harvesten en weer in andere projecten staken. Keuze zat: ik heb een deel in de cake voor cake pool zitten en een deel in de BNB voor Cake.xantos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:57:
[...]
Ik heb TWT in de pool gezet, geen idee wat dit doet. Hoe maak ik daar precies pannekoeken van?
Met de Cake die ik voor de BNB krijg zet ik weer in de Cake voor Cake pool en met de earnings, of een bepaald percentage hiervan stake ik weer projecten die ik interessant vind of die op die manier een hogere APY geven dan via de Binance Lauchpad.
haha, het gaat me meer om de psychologie achter het hele gebeuren. Vind het heel interessant om te zien hoe de de groep XRP-ers reageert en welke argumenten ze hebben. Zo'n hekel heb ik niet aan die munt zelf hoor. En sterker nog, er zijn ook een paar argumenten en mogelijkheden voor een goede uitkomst van die rechtszaak (dus dat Ripple wint)... als dat gebeurt dan zou hij inderdaad nog wel eens naar 500$ kunnen gaan.dehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:48:
[...]
Dan heb je zo'n gigantische hekel aan iets en dan ga je dat de hele dag volgen.
Ik moet wel bekennen dat ik een keer 'aangevallen' ben door de XRP army... dat blijft je altijd bij kan ik je vertellen. Dat zijn net die zwarte piet en coronagekkies van hier in NL. Die stoppen niet totdat je kapot bent.
Je kent de NLG boys nog niet dan, die waren nog ergerMrWilliams schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:00:
[...]
Ik moet wel bekennen dat ik een keer 'aangevallen' ben door de XRP army... dat blijft je altijd bij kan ik je vertellen. Dat zijn net die zwarte piet en coronagekkies van hier in NL. Die stoppen niet totdat je kapot bent.
En niet te vergeten de VET boys
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 23-12-2020 13:03 ]
Oehh de horror. Ik hoop het niet mee te maken. Op Twitter zitten zeker een paar vervelios, maar hier valt het wel mee toch?MrWilliams schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:00:
[...]
Bnb verzonden naar trust wallet. Omzetten naar smart chain dacht ik.. lukt niet.. twt swappen naar bnb lukt niet.. twt omzetten naar binance chain lukt niet.. laat maar zitten die troep.
Zero.
Er zitten er hier ook een paar hoor, ik weet ze niet allemaal meer maar 1tje had iets met groen in zijn avatar kan ik mij herinneren, deed mij een beetje denken aan de oude hardcore tijddehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:05:
[...]
Oehh de horror. Ik hoop het niet mee te maken. Op Twitter zitten zeker een paar vervelios, maar hier valt het wel mee toch?
Je had toch korsakov?Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:06:
[...]
Er zitten er hier ook een paar hoor, ik weet ze niet allemaal meer maar 1tje had iets met groen in zijn avatar kan ik mij herinneren, deed mij een beetje denken aan de oude hardcore tijd
Ik ben vrij nieuw in dit topic, heb nog geen XRP-fanboys meegemaakt. Wel vervelende anti-XRP-ers...Slux schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:06:
[...]
Er zitten er hier ook een paar hoor, ik weet ze niet allemaal meer maar 1tje had iets met groen in zijn avatar kan ik mij herinneren, deed mij een beetje denken aan de oude hardcore tijd
Ik heb de selectieve variant
Zie dat XRP weer aan het moonen is eind goed al goed
Mea maxima culpa als mijn opmerkingen in het verkeerde keelgat zijn geschoten. Ik zal het niet meer doen. Denk ik.Smultie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:11:
[...]
Ik ben vrij nieuw in dit topic, heb nog geen XRP-fanboys meegemaakt. Wel vervelende anti-XRP-ers...
Eens in de zoveel tijd komt er ook een narcist even zijn woordje kwijt doen over zijn flinke kennis en bijdrage aan cryptocurrencies, die zijn dan de volgende dag ook verdwenendehardstyler schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:05:
[...]
Oehh de horror. Ik hoop het niet mee te maken. Op Twitter zitten zeker een paar vervelios, maar hier valt het wel mee toch?
Verder is de sfeer hier altijd wel goed
Stuur maar naar mijPelox schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:05:
Oke.. alles geprobeerd nu met die twt.. niks lukt.
Bnb verzonden naar trust wallet. Omzetten naar smart chain dacht ik.. lukt niet.. twt swappen naar bnb lukt niet.. twt omzetten naar binance chain lukt niet.. laat maar zitten die troep.
Waarom kun je die bnb niet omzetten naar smart chain? Welke melding krijg je? Je kan niet alles doen. Even op de fee letten.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!