Bijzonder dat hij toch door de 23.600 gaat.. niet verwacht.
Grote jongens zijn iets van plan..
[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 23-12-2020 00:00 ]
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 23-12-2020 00:00 ]
Zero.
Je ziet ook dat er in de eerste 5-7 jaar alleen nerds wat dollars in Bitcoin gooiden. Die konden al een flinke prijsbeweging mogelijk maken met weinig volume (logisch). Tegenwoordig kopen partijen 5.000 of 10.000 BTC om zodoende 1-2% BTC in hun fondsen te hebben. Dat gaat nog wel even door, dus ik maak me niet druk om de lange termijn.TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:56:
[...]
1) We hebben 24k bereikt, nog geen 30k
2) Van $100 naar $20.000 is makkelijker dan van $3.000 naar $600.000, ook al is beiden x200
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja, ook typisch dat veel van de XRP fanboys nu weer stil zijn op het forumVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:50:
Huh? XRP aan het sterven?
Asjemenou...
Sluiten we 2020 toch nog met een lichtpuntje af.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
en hebt maar 1 salaris (meestalMooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:05:
[...]
Beste is uiteraard om te spreiden; vastgoed, edelmetalen, nasdaq en bitcoin. Maarja, je leeft maar 1x
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik zit ook steeds te twijfelen om de vakantiepot leeg te gooien op een exchange, maar ik blijf er maar netjes van af voordat t mis gaat.Taro schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:22:
Ik heb de spaarpot van de kinderen zojuist omgezet van Bitcoin naar Euro en teruggeboekt naar de rekening incl. een mooie winst. Kan het iedereen aanraden. Nou stond die winst al eerder op de betreffende exchange voordat ik hun geld overmaakte en was een factor 5x hoger (en dus heb ik het verschil tov de inleg ermee gecompenseerd), maar dat hoeft niemand te weten, ok?
Fair callMooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:05:
Beste is uiteraard om te spreiden; vastgoed, edelmetalen, nasdaq en bitcoin.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat is de reden dat BTC stilletjes omhoog gaat.FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:06:
[...]
Ja, ook typisch dat veel van de XRP fanboys nu weer stil zijn op het forum
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja ik ga zo naar bed...Pelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:58:
[ Voor 14% gewijzigd door iVibes op 23-12-2020 00:12 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:09:
FijneKerst bevat de R. Wat is je excuus in deze?
Verwijderd
Ik denk dat ze vast pump poen soep aan het maken zijn als voorafje voor het kerstdiner.Pelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:58:
Stelen van je kids. En als je geen kids hebt, is dat reden om kids te maken
Als je het dan hebt over tips om rijk te worden... Ik hou het wel bij oefenenMooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:12:
[...]
Stelen van je kids. En als je geen kids hebt, is dat reden om kids te maken
Jij moet een nageboorte van Bredero zijn. Zo poetisch als je over onzin kan lullen, kan niemand in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:11:
[...]
Ik denk dat ze vast pump poen soep aan het maken zijn als voorafje voor het kerstdiner.
Met als hoofdgerecht een tot de nok toe gevulde Bitcoin, langzaam gegaard en geserveerd op een stevige fundering van Tether. De kersttafel gedecoreerd met weelderige groene kaarsen.
En smaakt het dan toch nog niet zoals gewenst? Dan staat er een breed scala aan altkruiden op tafel, zodat je een fluffje als smaakversterker kunt toevoegen aan je bordfolio.
En als toetje een bloedrode XRP pudding met zeer zoete nasmaak.
Het feestmaal kan beginnen.
Als je er een camera op zet gaat het pas geld opleveren. Je moet dan wel enigzins redelijk geschapen zijn.anboni schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:14:
[...]
Als je het dan hebt over tips om rijk te worden... Ik hou het wel bij oefenen
Als ze bij onze grote vrienden van PH crypto als betaalmiddel accepteren voor premium, zullen ze ook wel de mogelijkheid bieden om in Bitcoin uitbetaald te worden voor je aubergine actieMooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:20:
[...]
Als je er een camera op zet gaat het pas geld opleveren. Je moet dan wel enigzins redelijk geschapen zijn.
Ik heb een zalfje gehaald bij de huisarts... werkt best goed...Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:18:
Ik moet die TWT-shit kwijt, Is er iemand die het graag wil hebben? Het jeukt als een gek.
Hoe hoger we gaan hoe meer mensen bereid moeten zijn een pak flinke flappen neer te leggen voor een paar satoshi totdat de rek eruit is en er geen nieuwe instappers meer zijn.TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:56:
[...]
2) Van $100 naar $20.000 is makkelijker dan van $3.000 naar $600.000, ook al is beiden x200
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Huh? Ik zoek even m'n leesbril op....TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:27:
[...]
Hoe hoger we gaan hoe meer mensen bereid moeten zijn een pak flinke flappen neer te leggen voor een paar satoshi totdat de rek eruit is en er geen nieuwe instappers meer zijn.
Dit is waarom ik op 22k alles eruit gegooid heb het gaat te hard op dit moment.
En een institutionele belegger heeft geen enkele band met bitcoin deze ziet het puur als een asset om mee te speculeren dus op het moment dat ze een 1000 bitcoin in de verkoop knallen zullen ze wel opgekocht moeten worden.
Dus leuk deze run maar vraag me af waar het eindigt btc 1 mil zie ik nooit gebeuren tegen de tijd dat 1 btc 50k is gaat het kapot gereguleerd worden.
Op dit moment overal legitemeren etc welk land je zit, straks voor de regeltjes verkopen de insiders en blijf je als bagholder achter.
De truc is natuurlijk om net op tijd in te stappen en uit te stappen, maar goed ik kan niet zo goed tegen dit soort koersen als ik snachts 3x mijn telefoon check voor de koers is het exit for me
Kan allemaal, maar kan allemaal ook niet.TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:27:
[...]
Hoe hoger we gaan hoe meer mensen bereid moeten zijn een pak flinke flappen neer te leggen voor een paar satoshi totdat de rek eruit is en er geen nieuwe instappers meer zijn.
Dit is waarom ik op 22k alles eruit gegooid heb het gaat te hard op dit moment.
En een institutionele belegger heeft geen enkele band met bitcoin deze ziet het puur als een asset om mee te speculeren dus op het moment dat ze een 1000 bitcoin in de verkoop knallen zullen ze wel opgekocht moeten worden.
Dus leuk deze run maar vraag me af waar het eindigt btc 1 mil zie ik nooit gebeuren tegen de tijd dat 1 btc 50k is gaat het kapot gereguleerd worden.
Op dit moment overal legitemeren etc welk land je zit, straks voor de regeltjes verkopen de insiders en blijf je als bagholder achter.
De truc is natuurlijk om net op tijd in te stappen en uit te stappen, maar goed ik kan niet zo goed tegen dit soort koersen als ik snachts 3x mijn telefoon check voor de koers is het exit for me
Er hoeft geen hele BTC verhandeld te worden om zo'n prijs te noteren en bovendien zie je nu al honderden bitcoins per uur verhandeld worden.TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:56:
[...]
Foei! Behaalde resultaten uit het verleden........Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:51:
[...]
Als iets van $100 naar $30.000 is gegaan, kan het ook van $30.000 naar $500.000 gaan. #nostress
Als investeerders in Apple, Amazon en Facebook ook zo hebben gedacht, waren ze nu niet meer aan boord geweest en hadden ze 10-30x gains moeten missen gedurende de laatste 10 jaar.Qunix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:31:
[...]
Foei! Behaalde resultaten uit het verleden........
Verschil is wel dat de omzetten van deze techgiganten x1000 zijn gegaan in 10 jaar.Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:33:
[...]
Als investeerders in Apple, Amazon en Facebook ook zo hebben gedacht, waren ze nu niet meer aan boord geweest en hadden ze 10-30x gains moeten missen gedurende de laatste 10 jaar.
Dan heb je er waarschijnlijk te veel en te belangrijk geld in zittenTRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:27:
maar goed ik kan niet zo goed tegen dit soort koersen als ik snachts 3x mijn telefoon check voor de koers is het exit for me
Nee, dat klopt, maar dat is ook niet het probleem. Er moet hoe dan ook een steeds groter publiek aangesproken worden om de koersen te laten doorstijgen. Van een publiek van nerds uitbreiden naar een publiek van risicominnende investeerders is al niet gemakkelijk. Om vervolgens de volgende stap te zetten naar jan en alleman die investeert in BTC is nog een heel andere zaak.Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:30:
Er hoeft geen hele BTC verhandeld te worden om zo'n prijs te noteren en bovendien zie je nu al honderden bitcoins per uur verhandeld worden.
Apple ging vandaag ook lekker omhoog hoorMooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:33:
[...]
Als investeerders in Apple, Amazon en Facebook ook zo hebben gedacht, waren ze nu niet meer aan boord geweest en hadden ze 10-30x gains moeten missen gedurende de laatste 10 jaar.
Nee hoor geld dat ik nooit gedacht te verdienen ermee en hiermee heb ik wat zekerheden kunnen nemen.Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:36:
[...]
Dan heb je er waarschijnlijk te veel en te belangrijk geld in zitten
Anyhow, als het je leven zo bepaalt is het altijd goed om uit te stappen
Ik heb bitcoin nog steeds niets concreets weten bijdragen. Dat ligt voor de bedrijven die je aanhaalt wel even anders.Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:33:
Covid en QE zorgt nu misschien voor een perfect storm waardoor dat opeens wel mogelijk wordt. Toko's als Greyscale zijn de eerste stap, ik betwijfel of je er echt veel nodig hebt om de koers sprongen te laten maken.TomTorquay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:37:
[...]
Nee, dat klopt, maar dat is ook niet het probleem. Er moet hoe dan ook een steeds groter publiek aangesproken worden om de koersen te laten doorstijgen. Van een publiek van nerds uitbreiden naar een publiek van risicominnende investeerders is al niet gemakkelijk.
Jan en alleman zijn elke keer weer de laatste trede. Als zij toetreden duurt het maar enkele weken tot maanden tot de hele bubbel barst, ten koste van de 'armen', ten bate van de 'rijken'; zoals altijd verdienen dezelde eraan.Om vervolgens de volgende stap te zetten naar jan en alleman die investeert in BTC is nog een heel andere zaak.
Well done!TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:38:
[...]
Nee hoor geld dat ik nooit gedacht te verdienen ermee en hiermee heb ik wat zekerheden kunnen nemen.
Als ik niet verkocht had bleef ik risico nemen.
Instap 2014 uitstap 2020 wens jullie allen hetzelfde rendement
Zitten we daar al niet met alle reclame @ social media , nieuws etc.Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:44:
[...]
Covid en QE zorgt nu misschien voor een perfect storm waardoor dat opeens wel mogelijk wordt. Toko's als Greyscale zijn de eerste stap, ik betwijfel of je er echt veel nodig hebt om de koers sprongen te laten maken.
[...]
Jan en alleman zijn elke keer weer de laatste trede. Als zij toetreden duurt het maar enkele weken tot maanden tot de hele bubbel barst, ten koste van de 'armen', ten bate van de 'rijken'; zoals altijd verdienen dezelde eraan.
Ik denk dat voor iedere bullrun van iedere asset geldt: als je kapper erover begint, moet je uitstappen.
Je kan op iedere site papertrading doen. Gewoon even noteren waar je instapt en dan waar je uitstapt.ruay001 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:40:
Ik heb nog niet 123 een fatsoenlijke site gevonden maar weet iemand waar je een "dummy" crypto trading account kan openen? Wil graag het swingtraden oefenen zonder mijn HODL potje aan te raken.
Bitcoin is van < $1 naar $24.000 gegaan in 10 jaar tijd, dat is 24.000x als ik het goed heb.TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:36:
[...]
Verschil is wel dat de omzetten van deze techgiganten x1000 zijn gegaan in 10 jaar.
Je mist een 0Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:55:
[...]
Bitcoin is van < $1 naar $24.000 gegaan in 10 jaar tijd, dat is 2400x als ik het goed heb.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 23-12-2020 00:56 ]
Nee hoor
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 23-12-2020 00:57 ]
Mwah, een nieuwsberichtje bij het bereiken van een nieuwe ATH (NOS wou er zo min mogelijk woorden aan vuil maken) en het AD had een paar dagen later een extra artikel over.TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:50:
[...]
Zitten we daar al niet met alle reclame @ social media , nieuws etc.
Ik zie het hyped als een gek dat is wat mij zenuwachtig maakte.
Heel verstandigAch mijn zoon van nu 13,5 kan straks knap studeren rijbewijs halen en autootje kopen.
Was zijn spaarpotje heb ik altijd gezegd niet wetende dat over de 20k zou gaan en ik heb altijd gezegd als ik x bedrag eruit kan trekken ben ik klaar.
Waarom hopen miljonair te worden als je met 2 dagen werk per week goed kan leven door alle vaste kosten te minimaliseren met de winst uit je investeringen![]()
En die porsche of ferrari "lambo" huur ik wel een dag
En je punt is ?Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:55:
[...]
Bitcoin is van < $1 naar $24.000 gegaan in 10 jaar tijd, dat is 2400x als ik het goed heb.
24.000 x 1 is ook wel erg lastig inderdaadMooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:56:
[...]
Nee hoor
Wiskunde op dit tijdstip was nooit mijn beste vak.
Zo kun je blijven doorgaan.TomTorquay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:38:
[...]
Ik heb bitcoin nog steeds niets concreets weten bijdragen. Dat ligt voor de bedrijven die je aanhaalt wel even anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-12-2020 01:05 ]
Misschien ligt het dan aan mijn zoek gedrag en het feit dat ik een puber heb waarbij de jeugd helemaal btc geil is.Richh schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:57:
[...]
Mwah, een nieuwsberichtje bij het bereiken van een nieuwe ATH (NOS wou er zo min mogelijk woorden aan vuil maken) en het AD had een paar dagen later een extra artikel over.
Op dit moment is het weer 100% stil.
Wat bedrijven die reclame maken? Dat begon in 2017 ook al in juni op Slam. Ik zie nog altijd fors, fors meer reclame voor alles wat aandelen heeft, tov crypto.
[...]
Heel verstandigklinkt alleen maar goed!
Omdat simpelweg nog niet iedereen dat doel heeft bereikt.TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:58:
[...]
En je punt is ?
Het is heel simpel als je je investering kan omzetten naar passief inkomen ben je een ei om te hopen op dat lot in de loterij maar goed ieder zijn eigen inzichten.
Ik heb mijn uitgaande kosten kunnen minimaliseren door in andere zaken te investeren en hiermee voor mezelf een situatie gecreëerd waarmee ik als God in Frankrijk kan leven.
Waarom zou je dan verder gokken als je je doel bereikt hebt?
Sorry, maar mag ik een teiltje?TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:03:
[...]
Misschien ligt het dan aan mijn zoek gedrag en het feit dat ik een puber heb waarbij de jeugd helemaal btc geil is.
De mensen om me heen die btc hadden zijn nu toch redelijk aan het afbouwen en het in andere zaken aan het stoppen.
Maat van me heeft kunst aangekocht spuuglelijk maar zijn mening is dat het een waardevaste investering is.
Maar misschien komt dat ook wel voort uit de vorige bull run en hij ondertussen een knap huis heeft gekocht een Mercedes cabrio heeft en een eigen zaak is gestart allemaal door crypto
Nee, dat is net de crux van het hele verhaal: bitcoin is enkel gebakken lucht.Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:03:
Zo kun je blijven doorgaan.
Wat heeft een iPhone precies bijgedragen aan de evolutie van de homo sapiens?
Volgens mij is dankzij de smartphone de homo sapiens net "iets" minder sociaal geworden dan pakweg 100 jaar geleden. Meer geld, minder geluk. Reken dat maar uit in Bitcoins.
Maar er is ook geen garantie dat je dat bereikt, als jij bent ingestapt bij 10k en 1 bitcoin hebt gekocht moet je al wachten tot 100k om er iets fatsoenlijks mee te doen.Mooooody schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:04:
[...]
Omdat simpelweg nog niet iedereen dat doel heeft bereikt.
Nee, ik moet er van pissen....
Hoezo goed gedaan?iVibes schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:16:
[...]
Nee, ik moet er van pissen....
Kijk eens hoe geweldig ik het gedaan heb en m'n vrienden ook! ... bah...
Nope. 24.295 is de ATH (op Binance) en nu tikken we net 24.050 aan.
Kut ik zit weer verkeerd te kijkenPilatuS schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:08:
[...]
Nope. 24.295 is de ATH (op Binance) en nu tikken we net 24.050 aan.
Goede reden. Een maat van me met wie ik samen geld heb ingelegd in 2013, is ook in de nasleep van 2017 uitgestapt (op $14k oid), die trok dat ook erg slecht en was blij dat ie nu gewoon zekerheid had en dat geld kon ie heel nuttig besteden (hij was een huis aan het bouwen). Ik ben blijven hodlen. Vroeg laatst nog of ie echt alles had verkocht of nog een klein beetje had gehouden. Nee, alles was weg. Het interesseerde hem ook niets dat ie nu nog hoger stond en hij wenste me veel succesTRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:27:
maar goed ik kan niet zo goed tegen dit soort koersen als ik snachts 3x mijn telefoon check voor de koers is het exit for me
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2020 02:29 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja genoeg is genoeg was mijn gedachte de angst om kwijt te raken wat ik nu kon hebben was te groot..oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:28:
[...]
Goede reden. Een maat van me met wie ik samen geld heb ingelegd in 2013, is ook in de nasleep van 2017 uitgestapt (op $14k oid), die trok dat ook erg slecht en was blij dat ie nu gewoon zekerheid had en dat geld kon ie heel nuttig besteden (hij was een huis aan het bouwen). Ik ben blijven hodlen. Vroeg laatst nog of ie echt alles had verkocht of nog een klein beetje had gehouden. Nee, alles was weg. Het interesseerde hem ook niets dat ie nu nog hoger stond en hij wenste me veel succes.
Ik moet zeggen dat dit me nog maar weinig doet na 2 volle bear markets. Ik slikte wel even afgelopen maart, rationeel dacht ik dat het wel goed kwam, maar ik kan niet ontkennen dat de gedachten dat dit de mokerslag zou zijn ook door mijn hoofd rondspookten.
Maar ik ben behoorlijk bullish voor het komende jaar. Mijn plan is zeker om met een deel de gehele hypotheek af te lossen als het zo ver komt, maar dat evalueer ik pas in H2. Voorlopig lijkt alles perfect samen te komen voor een heerlijke stijging. Ik heb op $16,500 nog bijgekocht. Pff, $24k, dat zijn rookie numbers
/f/image/CPEfCEyEdNrxFWadaYlmeDby.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2020 02:37 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Och al doende leert men, heb nog een investering edelmetalen uit 2012 staan gekocht op zo een 40% hoger dan de huidige marktprijs maar ik hodl lekker verder.oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:36:
Ik heb een crypto-appgroepje met wat vrienden. Er is 1 actieve trader met een behoorlijke portfolio, de rest lurkt wat en heeft wat wisselgeld in crypto zitten. Maar er is er een bij, dat is de perfecte anti-signal. Echt, ik trade niet, maar dat moet ik echt gaan doen, hij legt gouden eieren.
[Afbeelding]
Ach, als ik de top mis of het wordt niets, dan zit ik de volgende marketcycle wel weer uit. #Care ¯\_(ツ)_/¯. Maar misschien dat ik dan wel genoegen neem met $25k oid.TRAXION schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:35:
Nee hoor als je de kans hebt een substantieel af te lossen op een hypotheek of zelfs zoveel geluk hebt om onroerendgoed te kopen zou ik mooi voor de veilige route kiezen.
Zie straks allemaal van die loterij verhalen van mensen die dik incasseren en na 3 a 4 jaar compleet in de afgrond zitten.
Och ik ga er ook wel vanuit dat er nog wat cycles inzitten, misschien stap ik ook wel weer stiekem in als we nog een dip krijgen..oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:45:
[...]
Ach, als ik de top mis of het wordt niets, dan zit ik de volgende marketcycle wel weer uit. #Care ¯\_(ツ)_/¯. Maar misschien dat ik dan wel genoegen neem met $25k oid.
Ik weet het niet hoor. Heb je het ripple nieuws gelezen? Ik zou er voorlopig even mee uitkijken tot het weer wat gezakt is tot "normale" waarden.cryptore schreef op woensdag 23 december 2020 @ 06:11:
Zo Ripple krijgt even flink op z,n donder , mooi koop momentje
Y'24
RIPplecryptore schreef op woensdag 23 december 2020 @ 06:11:
Zo Ripple krijgt even flink op z,n donder , mooi koop momentje
Heb het zeker gelezen , hou het ook wel in de gaten , ben ook helemaal geen xrp fan , maar als er iets te verdienen valt ...RvV schreef op woensdag 23 december 2020 @ 06:22:
[...]
Ik weet het niet hoor. Heb je het ripple nieuws gelezen? Ik zou er voorlopig even mee uitkijken tot het weer wat gezakt is tot "normale" waarden.
Wij hebben @Pelox daarvoor.oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:36:
Ik heb een crypto-appgroepje met wat vrienden. Er is 1 actieve trader met een behoorlijke portfolio, de rest lurkt wat en heeft wat wisselgeld in crypto zitten. Maar er is er een bij, dat is de perfecte anti-signal. Echt, ik trade niet, maar dat moet ik echt gaan doen, hij legt gouden eieren.
[Afbeelding]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
same here. Na 2017 al een mooi deel af kunnen lossen. Nu zit ik er meer in op de manier alles of niets. Ben nog redelijk jong. Crashed de boel morgen, prima. Over paar jaar weer nieuwe kans. Nu sellen voelt als een beslissing waar ik erg veel spijt van krijgen. En gaat de coin naar 0 (of crash zoals in maart) dan doet met dat niet heel veel merk ik. (ook al sinds 2013 in BTC, dus dan raak je wel gewend aan een achtbaan).oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:45:
[...]
Ach, als ik de top mis of het wordt niets, dan zit ik de volgende marketcycle wel weer uit. #Care ¯\_(ツ)_/¯. Maar misschien dat ik dan wel genoegen neem met $25k oid.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pas je op met aflossen. Je kan maar een x bedrag boetevrij aflossen per jaar, hangt van je voorwaarden af. Check dat altijd eerst ff na..oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:28:
[...]
Goede reden. Een maat van me met wie ik samen geld heb ingelegd in 2013, is ook in de nasleep van 2017 uitgestapt (op $14k oid), die trok dat ook erg slecht en was blij dat ie nu gewoon zekerheid had en dat geld kon ie heel nuttig besteden (hij was een huis aan het bouwen). Ik ben blijven hodlen. Vroeg laatst nog of ie echt alles had verkocht of nog een klein beetje had gehouden. Nee, alles was weg. Het interesseerde hem ook niets dat ie nu nog hoger stond en hij wenste me veel succes.
Ik moet zeggen dat dit me nog maar weinig doet na 2 volle bear markets. Ik slikte wel even afgelopen maart, rationeel dacht ik dat het wel goed kwam, maar ik kan niet ontkennen dat de gedachten dat dit de mokerslag zou zijn ook door mijn hoofd rondspookten.
Maar ik ben behoorlijk bullish voor het komende jaar. Mijn plan is zeker om met een deel de gehele hypotheek af te lossen als het zo ver komt, maar dat evalueer ik pas in H2. Voorlopig lijkt alles perfect samen te komen voor een heerlijke stijging. Ik heb op $16,500 nog bijgekocht. Pff, $24k, dat zijn rookie numbers
GRT is weer lekker aan het dalenDylanV1990 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:43:
Ook hier xrp verkocht en terug in btc, eth en er staat nog wat klaar voor grt :-)
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dat is bijna overal minimaal 10% van het oorspronkelijke bedrag. 95% van de mensen spaart dit niet eens per jaar.jzoin2 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:46:
[...]
Pas je op met aflossen. Je kan maar een x bedrag boetevrij aflossen per jaar, hangt van je voorwaarden af. Check dat altijd eerst ff na.
Eens, Nexo heeft een Exchange in de pipeline en dat is ook wel echt nodig om in ieder geval die tokens makkelijker te krijgen. Dat is tevens de reden dat ik behoorlijk bullish ben, de echte adoptie moet nog komenTaro schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:40:
[...]
Bijv. via Uniswap icm MetaMask wallet.
Ik heb ETH van Binance naar MetaMask gestuurd, omgezet via Uniswap naar Nexo en dat naar Nexo.io gestuurd.
Ja, daarom, die massa adoptie door het grote publiek zonder uitgebreide technische kennis duurt nog wel even...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dit moest natuurlijk een keer misgaan!FijneKerst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:06:
[...]
Ja, ook typisch dat veel van de XRP fanboys nu weer stil zijn op het forum
[ Voor 17% gewijzigd door Willem Egel op 29-12-2020 10:57 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Jep, kopen als het bloed door de straten loopt toch?;-)
Hij zakt gewoon door naar twee duppies, nog teveel eigenlijk.MrWilliams schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:54:
Nou, die <1500 sats die ik gisteren voorspelde voor xrp gaan we dadelijk niet halen.
Er zijn een paar xrp gasten die dik inslaan op deze lage prijs. Hij moet ook wel want hieronder is er niks meer om op te bouncen.
Ik hoop dat ze er nog iets mee kunnen verdienen.
Zeker! Nu het moment nogDylanV1990 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:59:
[...]
Jep, kopen als het bloed door de straten loopt toch?;-)
I know. Dan nog is er nog niet zoveel te TA-en in deze regio.TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:33:
[...]
TA is meer dan wat driehoekjes tekenen op een grafiek. FIbonacci, RSI, Open Intrest en nog zo veel meer.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Staat her en der wat informatie op de subreddit van NEXO: https://www.reddit.com/r/Nexospok9 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:52:
[...]
Eens, Nexo heeft een Exchange in de pipeline en dat is ook wel echt nodig om in ieder geval die tokens makkelijker te krijgen. Dat is tevens de reden dat ik behoorlijk bullish ben, de echte adoptie moet nog komen![]()
@mjoaris, linkje?
Ook maar wat Nexo gehaald.mjoaris schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:16:
[...]
Staat her en der wat informatie op de subreddit van NEXO: https://www.reddit.com/r/Nexo
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
I knowjzoin2 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:46:
[...]
Pas je op met aflossen. Je kan maar een x bedrag boetevrij aflossen per jaar, hangt van je voorwaarden af. Check dat altijd eerst ff na.
Alles kan nog hoor. We zijn 12 uur verder.Ray_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:57:
je zou BTC over het randje duwen @Pelox, dat is misgegaan.
Zero.
Eergisteren de bank nog gebeld om wat te middelen. Weer 0.3 lager. Eerder dit jaar afgelost waardoor we onder de renteopslag zitten ook -0.4% op alle delen. Altijd goed om met he hypotheek bezig te zijn..oisyn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:57:
[...]
I knowmaar dat is alleen als de huidige rente láger is dan degene die je hebt. De "boete" is het verschil in betaalde rente over de resterende rentevaste periode. Momenteel is de rente wel ietsjes lager, maar je moet ook kijken naar de VRH die je vervolgens betaalt als je het niet aflost. Hoe dan ook, komt goed
Zero.
Komend jaar ga ik er minder tijd aan besteden. Ik merk dat ik de Bitcoin stijgingen (dit jaar 200+%) amper versla met handelen. Dus dan is de afweging: leuke dingen doen of me er dagelijks mee bezig houden snel gemaakt.
Gauw naar pancakeswap syrup voor nog meer gratis geld.DJ-Promo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:16:
Leuk dat je die TWT niet kon versturen nu staat ie een stukje lager.
Heb ze maar naar de trustwallet gestuurd met wat BNB.
Als je de TWT niet kan swappen of in een pool zetten zorg dat de BNB voor de fee op de smart chain staat. Kun je gewoon converteren.
Heb ik net gedaan en stake nu TWT voor Cake (moet niet gekker worden).
Is toch gratis geld en niet zoveel als toen met UNI die had ik gelijk verkocht (was niet het slimst maar ging om veel geld).
Na de gekte van 2017 hetzelfde gedaan. Het is leuk om te handelen en te speculeren op nieuwe muntjes, maar het kost tijd en geld. Buy-hodl is in deze jonge markt altijd een goede strategie (als je gelooft in de toekomst van BTC in de commodity markt). Kost geen tijd en levert toch genoeg op. Als je maar lang genoeg wacht heb je hoogstwaarschijnlijk ook een life-changing moment.Eindhovenfinest schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:24:
[...]
Komend jaar ga ik er minder tijd aan besteden. Ik merk dat ik de Bitcoin stijgingen (dit jaar 200+%) amper versla met handelen. Dus dan is de afweging: leuke dingen doen of me er dagelijks mee bezig houden snel gemaakt.![]()
Goed en fijn om te lezen dat het voor sommige mensen 'life changing' dingen mogelijk maakt zoals het afbetalen van je huisIn deze tijden is dat een zegen als ik zie dat mensen in m'n vriendenkring thuis op de bank zitten door de coronamaatregelen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq