Ik heb jou ook een duimpje gegeven hoor!.oisyn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:09:
Guttegut hij is moderator en meteen gaat iedereen in buttkiss mode.
[Afbeelding]
Atta boy, dat levert je een positieve notitie opdeppenboks schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Ik heb jou ook een duimpje gegeven hoor!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Heb even gekeken maar het is geen bank, het is een intermediair die virtuele accounts uitgeeft. Wil nog niks zeggen maar het is toch iets meer grijs dan ik dacht. Of je ergens gedekt bent is me nog niet bekend. Aankloppen bij de bank van Litouwen lijkt me ook niet echt een optie in een geval van SHTF.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:42:
Je zet je geld in feite op een buitenlandse bank, wat geen enkel probleem hoeft te zijn. Ik heb ervoor gekozen om Nexo te vertrouwen, maar het veiligst blijft natuurlijk om je fiat en assets een beetje te spreiden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit heb ik onlangs nog voorspelt.oisyn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:09:
[Afbeelding]
Als dat jouw peiler is, stel je geen hoge eisen. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.Zhou schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:11:
[...]
Ik heb niet over een Chinese of een Europese bedrijf. We hebben alleen Binance in actie gezien. Het is nog afwachten hoe NEXO het gaat vergoeden mochten ze een keer aan de beurt komen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik vind @Taro nog steeds een eikel..oisyn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:09:
[Afbeelding]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
.oisyn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:09:
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/A77jp3IfDNQPJoimZp78WCtv.gif?f=user_large)
Langzaam aan op weg naar de nek zo lijkt.. Gaan we echt vallen?
Signature
Bedankt voor de reminder, had het gemist..oisyn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:09:
[Afbeelding]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Had iemand deze hier al gedeeld
Holy shit... Wat voor gevoelens moeten er door je heen gaan wetende dat je nog maar 2 kansen hebt op een FORTUIN!!!!! (toegang tot 7000 oude BITCOINS)
https://www.nytimes.com/2...smid=tw-nytimes&smtyp=cur
Holy shit... Wat voor gevoelens moeten er door je heen gaan wetende dat je nog maar 2 kansen hebt op een FORTUIN!!!!! (toegang tot 7000 oude BITCOINS)
Nog maar 2x en is intussen debunked...Klaas25 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:19:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Die man is al schatrijk.Klaas25 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:19:
Mr. Thomas said he also managed to hold on to enough Bitcoin — and remember the passwords — to give him more riches than he knows what to do with.
Haha dit is al de 3e keer nuKlaas25 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:19:
Over resistance gesproken, mooi gevecht rond de 34k
djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:20:
3...2....1....

Meer een KO in de eerste ronde?DePeut schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:22:
Er vloeit wel erg veel geld naar de alts vandaag. Niet zo gek dat Bitcoin niet verder stijgt.
Meeste alts dalen nu overigens ook. Waarschijnlijk toch eerst een stuk omlaag, lucht uit de alts, omzetten naar fiat, rood dagje en dan via Bitcoin de markt weer opstarten op een lager niveau.
[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 12-01-2021 21:32 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
En we zijn erdoor.DePeut schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:22:
Moooooooooooon! ohnee nog niet
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Als er straks toch een enorme groen paal komt lach ik mij kapot.. maar dat zal wel weer niet..
Zero.
Gaan we weer...

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Misschien gaat GrayScale je helpen aan die enorme groene paal!?Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:28:
Als er straks toch een enorme groen paal komt lach ik mij kapot.. maar dat zal wel weer niet..
https://zycrypto.com/gray...-trusts-to-new-investors/
Je kan weer geld naar ze smijten
In retrospect, it was inevitable
Duidelijk vorige peak niet gehaald, als de dip ook nog onder de dip van vanmiddag uitkomt....... wordt spannend tot de 32,5k -33k
[ Voor 14% gewijzigd door QA123 op 12-01-2021 21:35 ]
Weinig sellers op dit punt, veel buyers tussen de 33 en 34k.. Denk dat de buyers moeten opschalen. Op de 1h ziet het er niet slecht uit trouwens.. mits we boven de 32.500 blijven.
Zero.
Waarom zouden buyers nu al opschalen?Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:37:
Weinig sellers op dit punt, veel buyers tussen de 33 en 34k.. Denk dat de buyers moeten opschalen. Op de 1h ziet het er niet slecht uit trouwens.. mits we boven de 32.500 blijven.
Dit is toch inkopen met korting?
Of mis ik iets
Omdat er niet veel verkopers over zijn wellicht? Als er geen aanbod is kan je ook niks kopen.Aarebe1 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Waarom zouden buyers nu al opschalen?
Of mis ik iets
Zero.
Snap zijn uitleg ook niet. Er lijkt helemaal niet gekocht te worden tussen de 33-34.Aarebe1 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Waarom zouden buyers nu al opschalen?
Of mis ik iets
Ze zijn er toch echt want we zakken verder.Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:37:
Zojuist voor de 2e keer een enkele sell van 10 Mio.
Get to da choppah guys! Abandon the ship.
Derde higher low tot nu toe op de 1h.
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 12-01-2021 21:42 ]
Zero.
Als het daar al gedekt is. Maar toch, ik vraag het me af: er wonen 2,5 miljoen mensen of zo in dat land, dus als je met z'n 100-en voor hun centrale bank gaat kamperen haal je snel het nieuws, i.t.t. bijvoorbeeld hier. Bovendien zijn de zo trots op hun 'regulatory sandbox' die al dit soort bedrijven daarheen haalt. Prima plek om aan te kloppen dus.Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Heb even gekeken maar het is geen bank, het is een intermediair die virtuele accounts uitgeeft. Wil nog niks zeggen maar het is toch iets meer grijs dan ik dacht. Of je ergens gedekt bent is me nog niet bekend. Aankloppen bij de bank van Litouwen lijkt me ook niet echt een optie in een geval van SHTF.
Maar verder lijkt Nexo me relatief betrouwbaar, maar goede kans dat je je geld kwijt bent als ze kopje onder gaan - wat me overigens ook onwaarschijnlijk lijkt.
— Bethesda (@bethesda) 12 januari 2021
Totaal iets anders, maar dit nieuws kunnen alle 30 35-plussers onder ons waarderen
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 21:42 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik zie iets andersPelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:40:
Derde higher low tot nu toe op de 1h.
Hij lijkt nu enigszins te stabiliseren, maar nog genoeg weerstand
getver zak nou eens door die resistance zeg!DutchCrownNL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:45:
Hij lijkt nu enigszins te stabiliseren, maar nog genoeg weerstand
Potverdikkie zeg, wat is dit spannend!
Heerlijk die crypto! Hier gebeurt tenminste wat in deze saaie corona tijden. Morgen biefstuk of rijst, wat een spanning!
Heerlijk die crypto! Hier gebeurt tenminste wat in deze saaie corona tijden. Morgen biefstuk of rijst, wat een spanning!
:fill(white):strip_exif()/f/image/wJRYL3GtPw6UYuA81sovYwlF.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi, want dat gebeurde in 2017/2018 ookdeppenboks schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:47:
Ik zie een hele mooie W in de maak op de 15min chart ☺️
Had ik al gezegd dat uitstappen voor watjes is? HODL!
Maar ik wil instappen dus hij moet nog ff dalenRichh schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:49:
Had ik al gezegd dat uitstappen voor watjes is? HODL!

Heb jij een short lopen?gijsvogel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:48:
[...]
Mooi, want dat gebeurde in 2017/2018 ook
Nee hoor, ik ben alleen zondagavond uitgestapt en wacht nu op de dip naar 6 cent

Of bedoelde je dat?
Jammer he?gijsvogel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:51:
[...]
Nee hoor, ik ben alleen zondagavond uitgestapt
Zeker,
Wat ruik ik hier trouwens? is dat bloed??
Doe als ik: stap in op ATH. Laat maar stijgen die hap.DutchCrownNL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:49:
[...]
Maar ik wil instappen dus hij moet nog ff dalen
/f/image/MY7Q5mhfkrb7nB2PxOCdRUMR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door WiseGuy! op 12-01-2021 21:54 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Je bent niet de enige
Dat kan ik zeker waarderen. Maar ik was evengoed te jong om eender welk van die films in de bioscoop gezien te hebben, daarvoor moet je toch dik 40-plus zijn, dunkt me.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:41:
[Twitter]
Totaal iets anders, maar dit nieuws kunnen alle 30 35-plussers onder ons waarderen
The Redman schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:59:
Hebben jullie al de dip gekocht?
Zero.
Ik doel meer op de game "Fate of Atlantis" uit 1992, wat mij mijn hele leven blijkbaar is bijgebleven.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:58:
[...]
Dat kan ik zeker waarderen. Maar ik was evengoed te jong om eender welk van die films in de bioscoop gezien te hebben, daarvoor moet je toch dik 40-plus zijn, dunkt me.

Hoi, ik moet natuurlijk voortborduren op deze fantastische analyse gebaseerd op puur geluk pure kunde en kennis. Voor $50 per maand kun je bij mij in de leer.Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Als ik een gokje mag wagen gaat het zoiets worden:
[Afbeelding]
Afgestudeerd shitcoin trader & analist. Wie de fuck wil dat nou niet?
Een diploma behaald bij master trader Tominatie is veel waard, je kan bij elk instituut aan de bak. Jaarsalarissen liegen er niet om. 500.000 DOGE excl. evt. bonussen.
update:

Gasten. Ik druk jullie direct met de neus op de feiten zoals onze vriend Mark Rutte vanavond gedaan heeft.
We zijn gisteren tering hard gedaald. Dan wil je verdomme vandaag een BOUNCE ZIEN. Je wil koopkracht zien van verse fiat. Dikke vette moneys van IQ-loze nu.nl reaguurders die toch maar inFOMO'en na het zoveelste bericht over Bitcoin.
DAT ZIEN WE NIET VERDOMME. WAAR ZIJN DE HENKIES? HALLO???
We gaan dus gewoon keihard naar benee. Ik verwacht nog 'n bounceleveltje rond die 30-31,5K van moegestreden bulls. Daarna gewoon keihard door die 30K.
Dikke paniek. ATH buyers weer in complete malaise. Nieuwsberichten over het einde van de bubbel.
JE KENT HET RIEDELTJE WEL.
btw. Koop NEO. In tijden van crisis en ellende is dat een store of value.
Ik heb niet alles gelezen, maar moest wel lachenTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:04:
[...]
Hoi, ik moet natuurlijk voortborduren op deze fantastische analyse gebaseerd op puur geluk pure kunde en kennis. Voor $50 per maand kun je bij mij in de leer.
Een diploma behaald bij master trader Tominatie is veel waard, je kan bij elk instituut aan de bak. Jaarsalarissen liegen er niet om. 500.000 DOGE excl. evt. bonussen.
update:
[Afbeelding]
Gasten. Ik druk jullie direct met de neus op de feiten zoals onze vriend Mark Rutte vanavond gedaan heeft.
We zijn gisteren tering hard gedaald. Dan wil je verdomme vandaag een BOUNCE ZIEN. Je wil koopkracht zien van verse fiat. Dikke vette moneys van IQ-loze nu.nl reaguurders die toch maar inFOMO'en na het zoveelste bericht over Bitcoin.
We gaan dus gewoon keihard naar benee. Ik verwacht nog 'n bounceleveltje rond die 30-31,5K van moegestreden bulls. Daarna gewoon keihard door die 30K.
Dikke paniek. ATH buyers weer in complete malaise. Nieuwsberichten over het einde van de bubbel.
Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:03:
[...]
Ik doel meer op de game "Fate of Atlantis" uit 1992, wat mij mijn hele leven blijkbaar is bijgebleven.
[Afbeelding]
Jeugdsentiment! Samen met Sam 'n Max hit the road, Prince of Persia, Monkey Island en vele anderen
Oh vet! Ik moest hier gelijk aan denken toen je die teaser postte. Man, wat een uren heb ik hier aan verloren in mijn jeugd.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:03:
[...]
Ik doel meer op de game "Fate of Atlantis" uit 1992, wat mij mijn hele leven blijkbaar is bijgebleven.
[Afbeelding]
...
Dat klinkt alsof ik heel oud ben.
Kut.
Jazeker! Ik ben benieuwdMooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:41:
[Twitter]
Ik lul ook zomaar wat
Fokking copy paste van mijn masterchart!! Die overigens nog steeds valide is, zie update:Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:04:
[...]
Hoi, ik moet natuurlijk voortborduren op deze fantastische analyse gebaseerd op puur geluk pure kunde en kennis. Voor $50 per maand kun je bij mij in de leer.
update:
[Afbeelding]
/f/image/5CLHmaIkn01BPOAnkO6Z8mYs.png?f=fotoalbum_large)
OMG....wanneer spreken we af???Stokstaart schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:06:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeugdsentiment! Samen met Sam 'n Max hit the road, Prince of Persia, Monkey Island en vele anderen
Ik gooi er nog eentje in.... Goblins

Goed om te zien dat de leerling leert van de mentor. Top bezig.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:09:
[...]
Fokking copy paste van mijn masterchart!! Die overigens nog steeds valide is, zie update:
[Afbeelding]
Haha we maken gewoon een old school gamehoek tijdens de after-blow-off-top-tweakers-moon-party!Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:10:
[...]
OMG....wanneer spreken we af???
Ik gooi er nog eentje in.... Goblins
[Afbeelding]
Zucht... Nu is dit het specifieke point 'n click RPG game topic geworden...
Binnenkort komt dit uit, ook zoiets:
YouTube: Backbone [Switch/PS4/XOne/PC] Reveal Trailer
Binnenkort komt dit uit, ook zoiets:
YouTube: Backbone [Switch/PS4/XOne/PC] Reveal Trailer
Dan moet je Machinarium ook gespeeld hebben. Een van de beste adventure games van de afgelopen 10 jaar imo.Stokstaart schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:11:
[...]
Haha we maken gewoon een old school gamehoek tijdens de after-blow-off-top-tweakers-moon-party!
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 22:13 ]
jaja straks weer moon enzo.
Topspel. Memories...Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:03:
[...]
[Afbeelding]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Pussy, heel veel pussy in dit topic.
En weak hands.
Iedereen heeft opeens Paint gevonden op zijn computer en denkt als Amanda even te kunnen voorspellen wat te doen. Maar daar trekt Bitcoin zich geen fuck van aan. BTC wil mensen enthousiast maken, het sentiment verhogen, Fomosexuals aantrekken zodat er nieuw kapitaal de crypowereld in vloeit. Dus als iedereen nou gewoon stopt met Debbie Downer te spelen en terugdenkt aan de stijgingen van weleer, dan komt het helemaal goed.
Oftewel, morgen zijn we dus rekt.
Sorry..
@Mooooody Another world, Loom, Full Throttle & DOTT
kan je in windows ook binuance melding laten doen van prijsniveaus met geluid of popup ofzo ?
Ik weet dat op je telefoon er wel meldingen kunnen worden ingesteld.
Ik weet dat op je telefoon er wel meldingen kunnen worden ingesteld.
WhySoSerious schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:15:
[...]
En weak hands.
Iedereen heeft opeens Paint gevonden op zijn computer en denkt als Amanda even te kunnen voorspellen wat te doen. Maar daar trekt Bitcoin zich geen fuck van aan. BTC wil mensen enthousiast maken, het sentiment verhogen, Fomosexuals aantrekken zodat er nieuw kapitaal de crypowereld in vloeit. Dus als iedereen nou gewoon stopt met Debbie Downer te spelen en terugdenkt aan de stijgingen van weleer, dan komt het helemaal goed.

Eensch. Gewoon omhoog met die handel. Nu nog verkopen en je bent straks te laat als de groene ultra kaars komt.WhySoSerious schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:15:
[...]
En weak hands.
- Days of the tentacleStokstaart schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:20:
[...]
Sorry..
@Mooooody Another world, Loom, Full Throttle & DOTT
- Dune 1 & 2
- Land of lore
Zero.
Was jij niet laatst al uitgestapt, of verwar ik je nu met iemand anders?Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:21:
[...]
Eensch. Gewoon omhoog met die handel. Nu nog verkopen en je bent straks te laat als de groene ultra kaars komt.
Nee, pussy riekt toch echt anders....WhySoSerious schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:15:
[...]
En weak hands.
Ik hou het toch bij bloed, en rektheid net zoals afgelopen zondag.
Heurrlijk!
Je zou toch denken dat het niet lang meer duurt voordat we onder de 34K duiken, dat ge-ping-pong is ook niks
YouTube: 🚨 Bitcoin koers hard onderuit & economische crisis op komst | #87 Ma...
Nieuwe video van Madelon! Conclusie: fundamentals zijn goed, geen paniek. En blijkbaar heeft een time-out van coinbase bijgedragen aan de liquidatie van opties en daaropvolgende paniek op de spot markt van gisteren. De TA begint overigens op 38:00, maar daar is niet zoveel van te maken.
Nieuwe video van Madelon! Conclusie: fundamentals zijn goed, geen paniek. En blijkbaar heeft een time-out van coinbase bijgedragen aan de liquidatie van opties en daaropvolgende paniek op de spot markt van gisteren. De TA begint overigens op 38:00, maar daar is niet zoveel van te maken.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nou alsjeblieftDutchCrownNL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:30:
Je zou toch denken dat het niet lang meer duurt voordat we onder de 34K duiken, dat ge-ping-pong is ook niks
prima, maar eerst nog even een duik aubJedi_Pimp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:30:
YouTube: 🚨 Bitcoin koers hard onderuit & economische crisis op komst | #87 Ma...
Ja klopt, afgelopen vrijdag met mijn inleg, maar ik wil wel graag met de rest naar de maan.Bao_mi1 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:24:
[...]
Was jij niet laatst al uitgestapt, of verwar ik je nu met iemand anders?
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 12-01-2021 22:36 ]
Zero.
De fear and greed meter loopt mooi naar fear in dit topic.
Wat was dat gezegde ook alweer?
Eindigde, bedoel jeAMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:33:
Ik voel echt een totale rekt aankomen binnenkort.
2020 begon zo mooi.
met Binance gaat prima.Supreme_One schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:52:
Welke exchange of online wallet kan ik het beste gebruiken om Avax te kopen?
Dit is dus gewoon allemaal weak hand uitschudden voordat we gaan knallen met biden
Meer BTC voor onsRichh schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:34:
De fear and greed meter loopt mooi naar fear in dit topic.
2020 is ook allang afgelopen.AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:33:
Ik voel echt een totale rekt aankomen binnenkort.
2020 begon zo mooi.
Zij rijdt normaal toch taxi?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:30:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BDV0xHkTDkFE1JOGZoNVHd6Y.jpg?f=user_large)
Grafiekje heeft net een Bart Simpson gemaakt.
* Slow whoop sounding * Allemaal naar de schuilkelders mensen!
Mooi?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Afgezien van het coronagezeik ging het best redelijk, qua koersen.
Toch?
Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:21:
[...]
Eensch. Gewoon omhoog met die handel. Nu nog verkopen en je bent straks te laat als de groene ultra kaars komt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PHIjAiDyo58zw3vMDlkRBCGo.jpg?f=user_large)
Geduld is een schone zaak jongens. 't Lijkt me heel sterk dat BTC die 20k niet nog es 'n keer gaat aanstampen. Wat de oorzaak daarvan ook moge zijn.
Als dat zo was dan hadden we nu toch alweer moeten vechten voor een ATH?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:30:
Ok dit gaat nog wel eindeloos sideways vermoed ik. Hopelijk besluit het chineesje straks of we omhoog of omlaag gaan. Voordat 'k weg ga laat ik toch nog even dit mooie nummertje achter.
Groetjes&tot morgen. NEO $30. Im still believing. 3.0 is op het testnet trouwens. Kan niet lang meer duren totdat het 3.0 network fully live gaat.
Fucking goede tech.
Groetjes&tot morgen. NEO $30. Im still believing. 3.0 is op het testnet trouwens. Kan niet lang meer duren totdat het 3.0 network fully live gaat.
Fucking goede tech.
Sorry, maar: blablablaJedi_Pimp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:30:
En blijkbaar heeft een time-out van coinbase bijgedragen aan de liquidatie van opties en daaropvolgende paniek op de spot markt van gisteren.

42k natuurlijk.Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:53:
Hm waar gaat dit ineens heen?
moeten we ook dus waarom geven jullie zo makkelijk op ? !AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:49:
[...]
Als dat zo was dan hadden we nu toch alweer moeten vechten voor een ATH?
42k!Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:53:
Hm waar gaat dit ineens heen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!