$ alias cd='rm -rf'
Hopelijk snel boven de 36.6 anders is het een rising wedge (1h).. en gaan we er alsnog aan.Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:53:
Hm waar gaat dit ineens heen?
Zero.
Ik hoop dat dit aan Madelon gericht is en niet aan mij. Ik ben een zelfbenoemde Henk die louter een bron post en een stukje quote van een Bitcoin analist. Dat schijnt wel vaker te gebeuren in dit topic
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Boven de 35.5k zou toch al prima zijn? Hogere high?Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:54:
[...]
Hopelijk snel boven de 36.6 anders is het een risico wedge (1h).. en gaan we er alsnog aan.
Yup, ik vermoed ook dat we naar een wedge soliciterenPelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:54:
Hopelijk snel boven de 36.6 anders is het een risico wedge (1h).. en gaan we er alsnog aan.

(op de 5m chart mooi te zien)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Boven de 36.6 is het risico op een rising wedge weg.. niet dat dat iets zegt trouwens. Het gaan om sentiment, is er weer vertrouwen dan kijkt niemand meer naar ta. Is er onzekerheid, dan gaat ta een rol spelen.Nopheros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:56:
[...]
Boven de 35.5k zou toch al prima zijn? Hogere high?
Zero.

Keep calm people. zoomuit, niks aan de hand

Als dat zo is verkoop ik de helft van mijn btc en stap ik morgen weer in voor een aanbiesingsprijsjeQA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:57:
Een wedge in een bearish markt is toch een breakout omlaag meestal? Dus gedurende de nacht wordt de lang verwachte rechterschouder voltooid?
[Afbeelding]
Is naar niemand gericht en al zeker niet naar jou. Ga vooral door met info posten. Ik vind het gewoon een bedenkelijke verklaring voor de crash. Trouwens, Madelon een bitcoinanalist. Laat ons zeggen dat we daarover van mening verschillenJedi_Pimp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:55:
Ik hoop dat dit aan Madelon gericht is en niet aan mij. Ik ben een zelfbenoemde Henk die louter een bron post en een stukje quote van een Bitcoin analist. Dat schijnt wel vaker te gebeuren in dit topic
Edit: typo
Dan valt er nog wat te lachen als ik morgenochtend REKT ben.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:33:
Ik voel echt een totale rekt aankomen binnenkort.
2020 begon zo mooi.
Make up your mind...
Krijgt die ADHDuitser gewoon gelijkQA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:57:
Een wedge in een bearish markt is toch een breakout omlaag meestal? Dus gedurende de nacht wordt de lang verwachte rechterschouder voltooid?]
Ik trek die gast echt zo slecht.. maar toch blijf je kijken.
Hetzelfde, zeer vermoeiend om te luisteren, maar wel interessant. Geen idee of het complete onzin is wat hij stelt, maar ja...Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:05:
[...]
Ik trek die gast echt zo slecht.. maar toch blijf je kijken.
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 12-01-2021 23:14 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Stalen vuisten betekent gewoon dat je "lekker boeiuh" zegt.AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:10:
[...]
Sorry, Niet iedereen heeft stalen hodl vuisten
[ Voor 57% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 23:13 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Vraagje. Ik zie dat de bitcoin nu op 35.000 dollar staat. Hoe kan ik dat kopen, want ik heb alleen euro's gespaard voor mijn pensioen.
Nu zag ik dat een paar maanden geleden een bitcoin 15.000 dollar was. Dan kan ik toch veel beter die bitcoin kopen?
Grt Henk
Jawel hoor bijna ieder jaar een nieuwe wolfenstein game. Vorig jaar nog 2.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:08:
[...]
Vooral FT en DOTT zijn me bijgebleven. Kan me niet herinneren dat ik al deze spellen heb "uitgespeeld", maar het waren allemaal maand-projecten.
Kan me ook nog heel goed Wolfenstein 3D herinneren. Wat een revolutie was dat. Zo'n spel zou nu nooit uitgebracht mogen worden.
Ontopic:
Lijkt nu toch te gaan dippen.. ik zet vannacht wat buy orders..
[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 12-01-2021 23:41 ]
Zero.
Bijna perfecte weerstand te zien in de 5 min candles op basis van de eerder getekende wedge.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:57:
Een wedge in een bearish markt is toch een breakout omlaag meestal? Dus gedurende de nacht wordt de lang verwachte rechterschouder voltooid?
[Afbeelding]
/f/image/EPF9qdW7al9pKA9ZPZUt7BEU.png?f=fotoalbum_large)
Ik afgelopen nacht al. Vandaag niets gekocht. Net iets te duur om mee te blijven zitten, net iets te weinig beweging om een gokje te maken. Wat zal ik lekker slapen voor de veranderingLadonna schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
Wie is in fiat gegaan?
Hoi Henk,geAApt83 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
Hoi allemaal!
Vraagje. Ik zie dat de bitcoin nu op 35.000 dollar staat. Hoe kan ik dat kopen, want ik heb alleen euro's gespaard voor mijn pensioen.
Nu zag ik dat een paar maanden geleden een bitcoin 15.000 dollar was. Dan kan ik toch veel beter die bitcoin kopen?
Grt Henk
Ik zou jouw Euro's besteden om op de zwarte markt een tijdmachine te kopen en zodoende in 2010 een fijn aantal Bitcoin te kopen.
Gr,
Ingrid
Is dat de eerste Taro modbreak ?Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:08:
[mbr]** Weer ontopic graag **[/mbr]
Feli Mooooody
HoiIngrid,Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:15:
[...]
Hoi Henk,
Ik zou jouw Euro's besteden om op de zwarte markt een tijdmachine te kopen en zodoende in 2010 een fijn aantal Bitcoin te kopen.
Gr,
Ingrid
Wat heb jij nette itnerpunctie voor een ingrid, hoe.doe.je.dat
$ alias cd='rm -rf'
Buy Ripple.... Mooi logo en mooie techniek.geAApt83 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
Hoi allemaal!
Grt Henk
KOOP DAN1!!
Klopt maar die waren van slechte kwaliteit en al heel snel opgehamsterd samen met wc papiergeAApt83 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
Hoi allemaal!
Grt Henk
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:18:
[...]
Klopt maar die waren van slechte kwaliteit en al heel snel opgehamsterd samen met wc papier

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 00:08 ]
geAApt83 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
Hoi allemaal!
Grt Henk

Wat jij hier laat zien is geen wedge, maar een triangle. Die triangle geeft aan dat er compressie plaatsvindt, waaraan je kunt afleiden dat er prijsactie aan zit te komen - als gevolg van compressie.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:57:
[Afbeelding]
De trend waarin deze triangle zich bevindt, geeft aan wat de meest voordehandliggende uitbraakrichting zal zijn. (The trend is your friend.)
Wedges zijn patronen waarbij zowel de bovenste als de onderste lijn naar boven (rising wedge) of naar onderen (falling wedge) zijn gericht, ook compressie aanduidende.
Als beide lijnen naar onder zijn gericht is het voordehandliggender dat de koers naar boven uitbreekt, en als beide lijnen naar boven zijn gericht, is de kans groter dat de uitbraak naar onder is. Wat statistisch gezien vrij logisch is.
thankstoilet_paper schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:28:
[...]
Wat jij hier laat zien is geen wedge, maar een triangle. Die triangle geeft aan dat er compressie plaatsvindt, waaraan je kunt afleiden dat er prijsactie aan zit te komen - als gevolg van compressie.
De trend waarin deze triangle zich bevindt, geeft aan wat de meest voordehandliggende uitbraakrichting zal zijn. (The trend is your friend.)
Wedges zijn patronen waarbij zowel de bovenste als de onderste lijn naar boven (rising wedge) of naar onderen (falling wedge) zijn gericht, ook compressie aanduidende.
Als beide lijnen naar onder zijn gericht is het voordehandliggender dat de koers naar boven uitbreekt, en als beide lijnen naar boven zijn gericht, is de kans groter dat de uitbraak naar onder is. Wat statistisch gezien vrij logisch is.
Modbreak in 3...2....1....Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:12:
[...]
Jawel hoor:
1981 Castle Wolfenstein
1984 Beyond Castle Wolfenstein
1992 Wolfenstein 3D
Spear of Destiny
2001 Return to Castle Wolfenstein
2003 Wolfenstein: Enemy territory
2008 Wolfenstein RPG
2009 Wolfenstein
2014 Wolfenstein: The New Order
2015 Wolfenstein: The Old Blood
2017 Wolfenstein II: The New Colossus
2019 Wolfenstein: Youngblood
Wolfenstein: Cyberpilot
Volgens dit bericht is er een 0,9% third party fee. (Welke tijdelijke 0% was) Ik neem aan dat het de fee voor Swipe is. (Het kan zijn dat ik het mis heb maar als ik met de SXP in mn binance card wallet betaal zie ik geen fee)Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:52:
Wel gofferdo! Net wat boodschappen met Binance card bij Lidl gehaald en medicijnen bij apotheek, beide transacties processing fees.Lidl gelijk aan cashback en die andere een stukje lager maar hier wordt ome Crypts niet vrolijk van. Ik snap er ook niks van, tot op eergisteren echt nergens fees op betaald.
https://www.binance.com/e...bd4d54625b1023de1a1ada13a

[ Voor 15% gewijzigd door TomTorquay op 12-01-2021 23:44 ]
Ik zit klaar om naar beneden te gaan.The Redman schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:43:
Genoeg moon voor vandaag.
Simpel gezegd; Als er meer vraag dan aanbod is, gaat de prijs omhoog, Wat een gedoe.TomTorquay schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:40:
@toilet_paper Heeft gelijk, het is een triangle (pennant). Maar dat maakt voor het verhaal niet veel uit. Beiden zijn continuation patterns. Voor zover daar kan op voortgegaan worden.
[Afbeelding]
Vrijwel iedereen.Ladonna schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
Wie is in fiat gegaan?
Zondag al.
Alleen @Verwijderd en ik waren koppig en bleven hodlen, want a) dood of de gladiolen en b) hodl is geen tactiek, it's a way of life.
Met als gevolg dat Jaapio de hele dag dit topic heeft genegeerd en ik uit ellende maar wat slechte memes ben gaan tekenen.
Meanwhile zit natuurlijk iedereen te wachten op een lager inkoopmoment, of is gepromoveerd tot mod. Of beide.
Ooit is de hodler degene die het laatste lacht. Hoop ik dan maar. No way dat ik iemand mijn BTC verkoop, tenzij Lambo.
Hodl! Moon soon.
En wat laat een chart zien ? Vraag en aanbod op een visuele manier zichtbaar gemaakt.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:44:
[...]
Simpel gezegd; Als er meer vraag dan aanbod is, gaat de prijs omhoog, Wat een gedoe.

Blijft een grappig en fascinerend wereldje dit.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Fijn dat jij dat daaruit kan afleiden. Ik niet, dus ik vind het wel handig om ruwweg een idee te hebben van wat mogelijk isMooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:44:
Simpel gezegd; Als er meer vraag dan aanbod is, gaat de prijs omhoog, Wat een gedoe.
Kan je wat containers schepen inslaan die efficiënt lege containers kan vervoeren? Ik heb flink last van een tekort aan containers in China. Moet nu belachelijke transport kosten betalen.Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:48:
Toch grappig, mijn vriendin is op dit moment vrachtschepen aan het in- en verkopen. Ik schuif alleen een beetje crypto heen en weer en toch verdien ik meer.![]()
Blijft een grappig en fascinerend wereldje dit.
aan mods: dit is ontopic aangezien dit een direct gevolg is van de hausse aan China->Europa containertransport dat stil lag door Corona. Alle containers zijn richting Europa gegaan. Nu stokt transport weer met mogelijk negatieve impact op handel = slechtere economie = meer BRRRR geldprinters = bitcoin Long voor lange termijn.
Ik weet het niet, de volumes zijn best laag....AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:50:
Gaan we er nu echt doorheen zakken?
Deze vragen kan niemand beantwoorden.AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:50:
Dus zou je ze ook alsjeblieft niet meer willen stellen?
Ja. Henk en Ingrid en Richh en Jaapio en ik gaan rekt en worden weer jarenlang bagholderAMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:50:
Ik beloof niets, het is tenslotte een sc. Je moet het meer lezen als, ik ben benieuwd of die nu door de ondergrens gaat zakken. (ik zal het volgende keer duidelijker neerzetten)Victor Belli schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:52:
[...]
Deze vragen kan niemand beantwoorden.
Dus zou je ze ook alsjeblieft niet meer willen stellen?
Ben bang dat ik niet kan helpen, dit zijn 'onze' kleine olietankers, 30~38 ton zoals deze: https://www.balticshipping.com/vessel/imo/9448310 Dit is een random voorbeeld.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:51:
[...]
Kan je wat containers schepen inslaan die efficiënt lege containers kan vervoeren? Ik heb flink last van een tekort aan containers in China. Moet nu belachelijke transport kosten betalen.
aan mods: dit is ontopic aangezien dit een direct gevolg is van de hausse aan China->Europa containertransport dat stil lag door Corona. Alle containers zijn richting Europa gegaan. Nu stokt transport weer met mogelijk negatieve impact op handel = slechtere economie = meer BRRRR geldprinters = bitcoin Long voor lange termijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik weet niet hoe het middenstuk gaat, maar het eindigt met 'oren, ogen, puntje van je neus' geloof ik, dat ligt iig hoger dan deze schouder.gijsvogel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:58:
Hoe ging dat liedje ook al weer na Head & Shoulders?
Ik zie geen verschil met de bearish triangle die BTC tekent, behalve dan dat de bovenste raaklijn horizontaal ligt. Een ascending triangle is alleen bullish als de voorgeschiedenis dat ook is. Dergelijke patronen bieden overigens geen garantie. Ik las ergens eens een studie van iemand die op elk van die patronen een slaagkans had geplakt (na jaren patronen nagaan met hoe de markt daarna reageerde), maar ik ben vergeten waar ik het kan vinden. Alleszins, de slaagkans was nooit meer dan 70% als ik het me goed herinner.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:55:
Hmmm.... als je naar ETH kijkt, dan zou dit een ascending triangle zijn, wat eerder aangeeft op een breuk naar boven. ETH en BTC lopen toch redelijk gelijk? Dan zou gaat eentje iets "raars" doen [Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 13-01-2021 00:02 ]
Kan je niet paar containers op het dek gooien? Olie transporteren is momenteel ook compleet zinloos met huidige prijzen en volle opslagtanks overal.Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:58:
[...]
Ben bang dat ik niet kan helpen, dit zijn 'onze' kleine olietankers, 30~38 ton zoals deze: https://www.balticshipping.com/vessel/imo/9448310 Dit is een random voorbeeld.
Klinkt beetje als poker. Een goede pokerspelers wint lang niet altijd, maar wint net fractie meer handen en weet ook net iets meer uit winnende handen te persen en iets minder te verliezen als hij verliest.TomTorquay schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:01:
[...]
Ik zie geen verschil met de bearish triangle die BTC tekent, behalve dan dat de bovenste raaklijn horizontaal ligt. Dergelijke patronen bieden overigens geen garantie. Ik las ergens eens een studie van iemand die op elk van die patronen een slaagkans had geplakt (na jaren patronen nagaan met hoe de markt daarna reageerde), maar ik ben vergeten waar ik het kan vinden. Alleszins, de slaagkans was nooit meer dan 70% als ik het me goed herinner.
Misschien moet je TA dan ook zo zien, een onderbouwde gok waar je regelmatig wint en verliest, maar net een +EV hebt.
Klopt helemaal, maar dat willen velen niet inzien.QA123 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:03:
Misschien moet je TA dan ook zo zien, een onderbouwde gok waar je regelmatig wint en verliest, maar net een +EV hebt.
Ik wil trouwens nog eens herhalen wat ik na je quote nog in m'n bericht heb aangepast:
Een ascending triangle is alleen bullish als de voorgeschiedenis dat ook is.
Die waren ook VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS!!
TA prima, maar soms is het teveel gelul in de ruimte. Al dat shotterm gedoe is aan mij niet besteed.PilatuS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:46:
[...]
En wat laat een chart zien ? Vraag en aanbod op een visuele manier zichtbaar gemaakt.
Toen BTC in maart op 3k stond kon TA mij niet vertellen dat het 9 maand later op 30k zou staan.
Kijkend naar de economische situatie en BTC halving in ogenschouw, zou dat geen ondenkbaar scenario zijn geweest.
TA prima voor traders, maar het zegt uiteraard geen shit over sentiment, adoptie en regulatie. Allemaal key factors om BTC verder te drijven.
Beter om net iets verder te kijken en je onderzoek te doen, waarbij je daarna wellicht een hodler gaat worden en zodoende meer gains haalt dan een trader.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 13-01-2021 09:27 ]
Voor mij is dit wel een klein aha momentje, en eigenlijk ook logisch.TomTorquay schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:06:
[...]
Klopt helemaal, maar dat willen velen niet inzien.
Ik wil trouwens nog eens herhalen wat ik na je quote nog in m'n bericht heb aangepast:
Een ascending triangle is alleen bullish als de voorgeschiedenis dat ook is.
Je kan meer vergelijkingen trekken. Zolang er voldoende "dom" geld in de markt zit, kan je +EV werken. Net zoals met poker, als er alleen top spelers aan tafel zitten, dan groeit het geluksfactor en wint in feite niemand. Als er een donkey aan tafel zit die lang niet zo optimaal speelt, stijgt de EV van de rest.
Misschien ook met self fulfilling prophecy van TA. Alle "experts" doen mee met de verwachte beweging, en hierdoor komt die beweging ook. Dan krijg je minder kundige followers die iets later dan de "experts" meebewegen in de golf, en hierdoor steeds net te laat zijn.
Ik krijg gratis bier van werk, ben alleen te lui om het op te halengijsvogel schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:07:
Nou... ik trek nog een bokbiertje open hier.
Die waren ook VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS!!![]()
Neen, dat kon het inderdaad niet. Maar het kon wel met 95% zekerheid zeggen dat we de bodem bereikt hadden en serieus gingen stijgen.Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:11:
Toen BTC in maart op 3k stond kon TA mij niet vertellen dat het 9 maand later op 30k zou staan.
Kijkend naar de economische situatie en de halving kon evenzeer niemand afleiden dat we op 30k gingen staan. Niemand.Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:11:Kijkend naar de economische situatie en BTC halving in ogenschouw, zou dat geen ondenkbaar scenario zijn geweest.
Goede TA houdt rekening met sentiment. En adoptie en regulatie, laat me niet lachen zeg. Is er dan zoveel verbeterd in de adoptie en regulatie sinds maart 2020 dat je x10 moet doen met de prijs?Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:11:TA prima voor traders, maar het zegt uiteraard geen shit over sentiment, adoptie en regulatie. Allemaal key factors om BTC verder te drijven.
BTC is gebakken lucht. En de shitcoins al helemaal. Meer onderzoek heb ik niet nodig.Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:11:Beter om net iets verder te kijken en je onderzoek te doen, waarbij je daarna wellicht een hodler gaat worden en zodoende meer gains haalt dan een trader.
[ Voor 185% gewijzigd door TomTorquay op 13-01-2021 00:21 ]
Hey hoi, je plaatje staat verkeerd om
Daarom de eerdere vergelijking met een sportwedstrijd. Iedereen juicht ook voor een bepaalde kant, en probeert de positieve puntjes te vinden van zijn "team"/richting.TomTorquay schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:08:
Ze maken het wel spannend op de basis van de driehoek. Al 10 minuten bulls en bears in evenwicht.
Je hebt gelijk, maar op de korte termijn zegt het wel wat. Er zijn genoeg traders die constant geld verdienen, ook als we 2 jaar lang in een bearmarket zitten. Dat is het mooie van traden, ook op rode dagen, weken of zelfs jaren geld kunnen verdienen. Dat dit niet jouw manier is, helemaal prima.Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:11:
[...]
TA prima, maar soms is teveel gelul in de ruimte. Al dat shotterm gedoe is aan mij niet besteed.
Kijkend naar de economische situatie en BTC halving in ogenschouw, zou dat geen ondenkbaar scenario zijn geweest.
TA prima voor traders, maar het zegt uiteraard geen shit over sentiment, adoptie en regulatie. Allemaal key factors om BTC verder te drijven.
Beter om net iets verder te kijken en je onderzoek te doen, waar naar je wellicht een hodler gaat worden en zodoende meer gains haalt dan een trader.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/veg6DDXS4AMiZF9X2UwzRT34.jpg?f=user_large)
Dat is het. Traders vs hodlers. Wie gaat er winnenPilatuS schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:15:
[...]
Je hebt gelijk, maar op de korte termijn zegt het wel wat. Er zijn genoeg traders die constant geld verdienen, ook als we 2 jaar lang in een bearmarket zitten. Dat is het mooie van traden, ook op rode dagen, weken of zelfs jaren geld kunnen verdienen. Dat dit niet jouw manier is, helemaal prima.
Beide winnen, alle beide weten wat ze doen.
Als hodler win je sowieso tijd, dat is super belangrijk als je een gezin en een bedrijf hebt. Ik kan alleen hodler zijn, dus ik doe mijn best om dat zo goed mogelijk te doen. Focus op zaken die er over 2 jaar nog toe doen. Denk dat ik wel goed zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 13-01-2021 00:20 ]
Hij blijft nog een beetje mid-air zweven.gijsvogel schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:18:
Dat was dus de dooie poes.
Dit valt toch een stuk minder hard dan ik had gedacht. Geloof niet dat ik buy orders ga plaatsen vannacht, dus morgenochtend zal 't wel weer 40K zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PzbLCzIT1gYQkW81sGlVMrDB.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Palindrome op 13-01-2021 00:22 ]
Tot je van 10k door een hele goede trader te zijn 10 miljoen maakt en op je 30ste met pensioen gaat. Niet waarschijnlijk, maar wel mogelijk. Dan win je pas tijd.
Hij plakt aan de glijbaan denk ikRay_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:21:
[...]
Hij blijft nog een beetje mid-air zweven.
Dit valt toch een stuk minder hard dan ik had gedacht. Geloof niet dat ik buy orders ga plaatsen vannacht, dus morgenochtend zal 't wel weer 40K zijn.
We gaan vannacht wel weer een paar verdiepingen naar beneden, maar dan zijn we er nog niet.
Dan blijf ik even 10 min liggen en kom ik er wel op de 36k uit.QA123 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:29:
Ok, tijd om af sluiten, ik zie jullie morgenochtend weer op de 26,5k.
Mijn gok: hij gaat niet onder de 32k. Misschien een wick en dan als de brandweer richting de 38k. En anders.. tot over 3/4 jaar.
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 13-01-2021 00:37 ]
Zero.
Niet overdrijven.... 28K.QA123 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:29:
Ok, tijd om af sluiten, ik zie jullie morgenochtend weer op de 26,5k.
Ja logisch, die zit met wat vriendjes achter de regie van dit geneuzel.
Lekker minen in Thailand ( want goedkope stroom ) en dan net voor je je coins uitstort een mooie voorspelling doen.
"Today for the bitcoinprice with Davincie J15, we are gonna show up to ze specific dollar how deep/high bitcoin wil go from here.
XRP = trash
[ Voor 29% gewijzigd door Palindrome op 13-01-2021 00:57 ]
De Swipe card rekent zo te zien geen fee's, maar daar moet je weer even opletten hoe je een top-up doet. De enige kosten neutrale methodes nu zijn om SXP of BUSD over te zetten vanuit Binance naar je Swipe Wallet. Ook is het staken voor de 2/4/8% cashback iets voordeliger, dus dat lijkt me dan toch de beste optie?Lucaz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:40:
[...]
Volgens dit bericht is er een 0,9% third party fee. (Welke tijdelijke 0% was) Ik neem aan dat het de fee voor Swipe is. (Het kan zijn dat ik het mis heb maar als ik met de SXP in mn binance card wallet betaal zie ik geen fee)
https://www.binance.com/e...bd4d54625b1023de1a1ada13a
Je kijkt nu wel op een zeer laag timeframe (1hr). Ik weet niet hoe jij handelt, maar ik maak persoonlijk geen trades op basis van dergelijke patronen op de 1hr of lager. Mijn eigen ervaring is dat deze patronen op lower timeframes minder interessant zijn om op te traden (hoewel ze zich doorgaans wel degelijk hetzelfde gedragen). Van een 'uitbraak' kun je dan haast niet spreken.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:55:
Hmmm.... als je naar ETH kijkt, dan zou dit een ascending triangle zijn, wat eerder aangeeft op een breuk naar boven. ETH en BTC lopen toch redelijk gelijk? Dan zou gaat eentje iets "raars" doen [Afbeelding]
Je zou 'm nu bijvoorbeeld ook als rising wedge kunnen tekenen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dKln0J7SP3INFmRrBLZ0w4F8.jpg?f=user_large)
Als ik short term trades plaats kijk ik niet naar patronen, maar meer naar MA's en levels.
In dit specifieke geval zou ik wachten tot de koers van ETH naar ~750 gaat en dan instappen. Beetje frontrunnen, dus 775-ish bijvoorbeeld.
Maar dat is denk ik ook een voorkeur en een bepaald gevoel wat je na een tijdje ontwikkelt.
Mooie collectie plaatjes op je hard disk staan jij
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!