PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een halfstijve lijkt mij echt vervelend als het de hele dag duurt.Ypuh schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:28:
Beetje een saaie dag zo. Veel hoger dan halfstijf komen we niet en een enerverende daling zit er ook niet echt in.
Ik heb te doen met bitcoin. @Verwijderd stuur d'r eens gauw een babe naar toe. Verlos 'm uit zijn lijden.
Of stuur Ellie Lust erheen, dan gaan we direct keihard naar beneden.
Je kunt geen buy order maken als je geen geld in je fiat hebtsten123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:36:
Is het mogelijk om all sell orders en buy orders te plaatsen bij bitvavo zonder dat je al verkocht hebt ?
Ik wil een Lambo van je kopen, maar moet mijn sell order op BTC @ 100k nog hitten. Geef je me die auto vast mee?sten123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:36:
Is het mogelijk om all sell orders en buy orders te plaatsen bij bitvavo zonder dat je al verkocht hebt ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als ik er ook af en toe in mag rijden is dat primaMrWilliams schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:38:
[...]
Ik wil een Lambo van je kopen, maar moet mijn sell order op BTC @ 100k nog hitten. Geef je me die auto vast mee?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:36:

Godnondeju he.Bjorn180179 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:40:
Man man, NEO doe eens wat. Misschien voor vannacht maar hoge sell order erin zetten en dan zien we morgenvroeg wel weer.
Dan hold je zo'n shitcoin en beweegt het alsnog een paar centjes heen en weer.
Wij willen fucking harde gains of keihard rekt. Dit slappe geneuk wordt je toch verdrietig van.
Tering saai.
Wauw top! Kom ik hem morgen ophalen.... btw als die sell-order niet hit cancel ik m'n aankoop ook weer hè, dat snap je wel... maar ik rijd er zolang wel in.sten123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:39:
[...]
Als ik er ook af en toe in mag rijden is dat prima
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
@Dhr. Satoshi had gisteren al een kofferbakpoppie gepost die prachtig aansloot bij de huidige koersontwikkeling.Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:36:
[...]
Een halfstijve lijkt mij echt vervelend als het de hele dag duurt.
Ik heb te doen met bitcoin. @Verwijderd stuur d'r eens gauw een babe naar toe. Verlos 'm uit zijn lijden.
Maar die is verwijderd door de gaymods. Niets persoonlijks trouwens @Taro
Please don't ban me...
Gerapporteerd. Schending van de forumregels.
Zie:
Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Tis gewoon kut met peren.TomTorquay schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:43:
Beslissingsmoment momenteel voor Bitcoin. Markt weet niet welke richting ze uit wil...
Gaan we nu te hard naar 40k casht iedereen weer want die drop staat nog vers in het geheugen.
Maar echt verkopen wil men ook niet want we zitten nog in de BuLlRuN? Wat als...
Dus gewoon dikke kut met peren range.
Of dikke moon, of dikke rekt. Een beetje ertussen vind ik altijd maar kotswekkend.
Misschien een idee om dit linkje op te nemen in dat rode blok/ let op, onderaan? @TaroSlux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:15:
[...]
Ik wil niet lullig doen maar heb je deze post toevallig gelezen ?
Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Zakte ook harder dan iedereen de afgelopen dagChaes schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:57:
NANO stijgt boven alles en iedereen uit. Zegt genoeg denk ik, dikke HODL!
Nou lekkere verdeling..... sentiment is dus aan de iets negatieve kant.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:31:
Doen Polls het nog? Stemmen nog tot 19:00, daarna telt het niet meer
Poll: BTC at 21:00
• +36k
• 35k-36k
• 34k-35k
• 33k-34k
• 32k-33k
• -32k
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Geen foto's van mijn privé feestje delen a.u.b.
Het glas is halfvol hè.Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Zakte ook harder dan iedereen de afgelopen dag
En "vroeger" betekende dat dan juist een stijging, altijd contra het sentiment hierQA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:59:
[...]
Nou lekkere verdeling..... sentiment is dus aan de iets negatieve kant.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Begint er aardig op te lijkenNopheros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:06:
[...]
Laatste pijltje valt terug naar +/- 34k en vanaf stijgen we door de 42k. Klinkt veel beter

Bikini staat je goed.PWSteal schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:00:
[...]
Geen foto's van mijn privé feestje delen a.u.b.
Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Kijk eens 24 uur terug
Langer thuiszitten = meer helikoptergeld = iemand moet dat betalen ofwel great reset = help je spaargeld, koop bitcoin.Qunix schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:10:
Rutte spreekt en we gaan naar de maan!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat is je punt ? Ik zie de afgelopen 3 dagen 3 dikke rode candles. Gister/eergister stond ie ook in de top 5 losers van binance.
Dat het onjuist is wat je zegt, hij stond gister nog op 2.25 oid en heeft vandaag bijna de 4 aangeraakt.Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:28:
[...]
Wat is je punt ? Ik zie de afgelopen 3 dagen 3 dikke rode candles. Gister/eergister stond ie ook in de top 5 losers van binance.
Dus nog niet juichen als de 37.5k wordt aangetikt, dat is een punt waarop het op de 4H erop (>37.5k) of eronder (Nogmaals MA99 testen) wordt. Die 37.5k kan bijv. overmorgen weer iets lager liggen, omdat de MA (Moving Average) een lagging indicator is, het is het gemiddelde van de afgelopen xx dagen en de koers ligt eronder dus daalt deze ook langzaam verder.
/f/image/oo2pK6VD3XpqYCspEQ0PjGr4.png?f=fotoalbum_large)
Op de 1D is de MA25 nog niet aangetikt. Dat is of heel bullish omdat de koers al opveerde voordat dit niveau werd aangetikt, of het gaat alsnog gebeuren. De kans op een test van de MA25 met een wickje eronder is dus nog zeker aanwezig. Dat zou betekenen dat als dit vandaag of morgen gebeurt, dat de 30k er net aan zal gaan. Dat matched ook met het doorbreken van de MA99 op de 4H.
Edit: Het kan natuurlijk ook zijn dat de 1D MA25 het niet redt, de MA99 ligt pas op 19.3k, dat is nog een enorm eind naar beneden, een mogelijkheid om in het achterhoofd te houden...
/f/image/VUyTvNfV8eGLMY8ULTKUhy38.png?f=fotoalbum_large)
De 1D MA7 en 4H MA25 liggen redelijk op hetzelfde niveau, rond de 37.5/37.7k.
Mijn voorspelling: Omdat de MA99's inmiddels een stuk hoger liggen dan enkele dagen geleden acht ik de kans op 28k kleiner (maar niet onmogelijk!) geworden. De kans op 29k-31k acht ik nog wel zeer aanwezig, maar des te langer dat duurt, des te hoger dat niveau komt te liggen. Mijn gevoel zegt dus: Eerst ~37.5k aantikken is prima mogelijk, daarna nogmaals omlaag en daarna gaan we wel zien wie er wint
Ik blijf overigens zelf in fiat zitten totdat er meer duidelijk is. Ik gok zelf niet op die 37.5k en laat mijn buy orders vooralsnog tussen 27-28k staan.
Let op: Als de 1D MA99 eraan gaat, dan is 20k pas de next stop... Dat matched natuurlijk mooi met de oude 2017 ATH en zal dus mogelijk nog een keer als support moeten worden getest.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 12-01-2021 20:28 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is gewoon een feit. Je zegt het zelf al hij stond gister op 2.25 terwijl hij van de 3.9 afkomt die dag ervoor en 2 dagen daarvoor 5.2..Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:36:
[...]
Dat het onjuist is wat je zegt, hij stond gister nog op 2.25 oid en heeft vandaag bijna de 4 aangeraakt.
Daarom stond hij gister in top 5 losers lijst op binance.
[ Voor 7% gewijzigd door Palindrome op 12-01-2021 19:47 ]
Volgens mij snap je het niet helemaal.Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:43:
[...]
Is gewoon en feit. Je zegt het zelf al hij stond gister op 2.25 terwijl hij van de 3.9 afkomt die dag en 2 dagen daarvoor 5.2..
Daarom stond hij gister in top 5 losers lijst op binance.
Het is onjuist om te zeggen dat ie het slecht doet want in nog geen 24 uur is die bijna verdubbeld, hij staat nu nog ruim 37% in de plus, een bitcoin nog geen 5%
Bedankt voor het delen, dit is zeer waardevolle toevoeging voor dit topic als je mij vraagt. Niet als ik hier rechtstreeks op ga handelen, maar zal het zeker meenemen in mijn overweging wanneer ik weer zal instappen of juist niet.
Bedankt!
Ik hou met een half oog toch ook nog steeds de weekly MA's in de gaten. De eerste daarvan ligt inmiddels ergens rond 25.5k. Kans dat we die aantikken is niet erg groot, maar moest de hel losbreken houdt ik de W MA7 wel in de gaten.
Mijn supports:
33k (4H MA99)
30k (D MA25)
27k (4H MA200)
25.5k (W MA7)
Mijn resistances:
37.5k (4H MA25 / D MA7)
Volgens mij snap jij het juist niet helemaal. Ik heb alleen gezegd dat hij in de dagen ervoor ook harder is gezakt dan de rest.Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:49:
[...]
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Het is onjuist om te zeggen dat ie het slecht doet want in nog geen 24 uur is die bijna verdubbeld, hij staat nu nog ruim 37% in de plus, een bitcoin nog geen 5%
Ik zeg toch niets over de stijging van nu ofwel ?
Hij zit nu dus weer terug op het niveau waar die zaterdag is afgesloten, ja leuk als je vandaag bent ingestapt maar dat zegt toch niks over de gehele prestatie van afgelopen dagen ?
Wat BTC betreft, het lijkt een double bottom in wording, nog even doorzakken en als hij dan omhoog gaat zal hij blijven gaan. Even in de gaten houden.
Maar welk voordeel heeft het betalen met Nano tov fiat precies? Ik zie het voordeel echt niet.Pkunk schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:12:
[...]
Inderdaad, nu moet je er geen koffie van kopen behalve voor de leuk. Uiteindelijk is natuurlijk het idee dat als het globaal gebruikt wordt het niet meer in een dag 2 keer zoveel waard wordt. Een beetje zoals goud stel ik me er bij voor. Ik verwacht ook niet dat het ooit fiat zal vervangen maar er mooi naast zal bestaan. Als de dollar tankt lekker met nano betalen en anders gewoon lekker met euro's of dollars.
De reden dat stablecoins me geen goed idee lijken als tussenvorm is omdat ze helemaal niets bieden ten opzichte van reguliere dollars. Waarom met dai betalen als het ook met dollars kan? Of moeite doen een dai kassa op te zetten en te implementeren als je als een normale kassa hebt? Wat betekend decentralisatie als het toch gekoppeld is aan een fiat munt? Een cryptovaluta moet juist een andere waarde hebben en zich anders gedragen om succes te hebben. Ik zie het eerder gebeuren dat crypto de niches vult waar nodig en ondertussen in landen zoals venezuela steeds meer tractie krijgt als alternatief voor de lokale munteenheid. Maar we gaan het zien. Interessante tijden..
Dat je met je Nexo card je koffie nu kan al betalen met je crypto assets als een onderpand, dát is een direct voordeel. Je gebruikt zodoende je crypto-liquiditeit om in dollars af te rekenen. Net zoals een normale credit card, maar dan zonder de hoge rentes en toetsingen. Je kan uitgeven wat je waard bent, meer niet.
Voordeel van direct betalen met een crypto asset is mij onduidelijk en gaat zeer waarschijnlijk ook niet op grote schaal gebeuren in de komende jaren.
Volgende stapje tot adoptie zal icm een stable coin zijn, omdat je daarmee snel een brug kan slaan tussen de oude en de nieuwe financiele wereld. Ik zou mijn geld dus veel eerder in de IPO van Coinbase steken of zelfs in Maker, dan in Nano.
Ik zeg niet dat er geen geld mee te verdienen valt he
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 19:58 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Euri's of dollarsBever! schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:55:
Ik zeg sub 30k deze week
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:54:
[...]
Volgens mij snap jij het juist niet helemaal. Ik heb alleen gezegd dat hij in de dagen ervoor ook harder is gezakt dan de rest.
Ik zeg toch niet over de stijging van nu ofwel ?
Hij zit nu dus weer terug op het niveau waar die zaterdag is afgesloten, ja leuk als je vandaag bent ingestapt maar dat zegt toch niks over de gehele prestatie van afgelopen dagen ?
Ik was gister op 2.35 ingestapt en heb vandaag op 3.87 verkocht.Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Zelfs bitcoin staat nog niet terug op het niveau van zaterdag
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 12-01-2021 19:59 ]
We hopen het van harte. Dan kun je je NEO dumpen en zijn we er ff klaar meeTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:58:
Ik zeg NEO op $30 deze week
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kan ik dat? Ja, dat kan ik.

Schots en scheef en hij staat ook totaal niet waterpas

Kortom hij is gewoon oerlelijk, die H&S, dus bij deze is hij niet geldig.

Doe er je voordeel mee

*edit*
En meer smileys!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 12-01-2021 20:02 ]
Ik heb het helemaal nergens over vandaag gehad maar de 3 dagen ervoor.Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:59:
[...]
Lees je post eens terug dan je zegt dat ie het vandaag heel slecht doet terwijl die ruim in de plus staat.
[...]
Ik was gister op 2.35 ingestapt en heb vandaag op 3.87 verkocht.
Zelfs bitcoin staat nog niet terug op het niveau van zaterdag
gister is hij naar 2.35 gezakt ja daarom zeg ik dus ook dat hij de afgelopen dagen diep is gezakt en hij is vandaag dus weer is gestegen naar het niveau van de close van zaterdag.....
Je kan de grafieken gewoon zien toch ?
En hij stond toch echt in het loser lijstje op binance.
[ Voor 24% gewijzigd door Palindrome op 12-01-2021 20:11 ]
Kon maar net die ene zijnPilatuS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:02:
[...]
9 van de 10 mensen praten hier over dollars.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Klasse post dit, dat rode kleurtje doet toch wat met jeTaro schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:37:
Op de 4H houdt de MA99 mooi stand voor Bitcoin, maar de MA25 kan als resistance gaan fungeren bij een verdere stijging. Nu 2 bounces op de MA99 geweest, de 3e of 4e keer begeeft de support het doorgaans. Ik vermoed dat de MA25 eerst nog een keer wordt aangetikt rond 37.5k. Dan is de vraag of de bulls er nog voldoende voor gaan om direct door dat niveau te komen, of dat de MA99 eerst opnieuw wordt getest.
Dus nog niet juichen als de 37.5k wordt aangetikt, dat is een punt waarop het op de 4H erop (>37.5k) of eronder (Nogmaals MA99 testen) wordt. Die 37.5k kan bijv. overmorgen weer iets lager liggen, omdat de MA (Moving Average) een lagging indicator is, het is het gemiddelde van de afgelopen xx dagen en de koers ligt eronder dus daalt deze ook langzaam verder.
[Afbeelding]
Op de 1D is de MA25 nog niet aangetikt. Dat is of heel bullish omdat de koers al opveerde voordat dit niveau werd aangetikt, of het gaat alsnog gebeuren. De kans op een test van de MA25 met een wickje eronder is dus nog zeker aanwezig. Dat zou betekenen dat als dit vandaag of morgen gebeurt, dat de 30k er net aan zal gaan. Dat matched ook met het doorbreken van de MA99 op de 4H.
[Afbeelding]
De 1D MA7 en 4H MA25 liggen redelijk op hetzelfde niveau, rond de 37.5/37.7k.
Mijn voorspelling: Omdat de MA99's inmiddels een stuk hoger liggen dan enkele dagen geleden acht ik de kans op 28k kleiner (maar niet onmogelijk!) geworden. De kans op 29k-31k acht ik nog wel zeer aanwezig, maar des te langer dat duurt, des te hoger dat niveau komt te liggen. Mijn gevoel zegt dus: Eerst ~37.5k aantikken is prima mogelijk, daarna nogmaals omlaag en daarna gaan we wel zien wie er wint
Ik blijf overigens zelf in fiat zitten totdat er meer duidelijk is. Ik gok zelf niet op die 37.5k.
Let op: Als de 1D MA99 eraan gaat, dan is 20k pas de next stop... Dat matched natuurlijk mooi met de oude 2017 ATH en zal dus mogelijk nog een keer als support moeten worden getest.
We gaan het afwachten, maar een virtuele kop koffie / biertje / water hou je sowieso tegoed van me.
Ik volg je niet helemaal. Mijn bevindingen:Taro schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:37:
Op de 4H houdt de MA99 mooi stand voor Bitcoin, maar de MA25 kan als resistance gaan fungeren bij een verdere stijging. Nu 2 bounces op de MA99 geweest, de 3e of 4e keer begeeft de support het doorgaans. Ik vermoed dat de MA25 eerst nog een keer wordt aangetikt rond 37.5k. Dan is de vraag of de bulls er nog voldoende voor gaan om direct door dat niveau te komen, of dat de MA99 eerst opnieuw wordt getest.
[...]
- De 1D 99MA is hij nog niet doorheen geweest, want die ligt nu pas op 19.8k.
- De 4H 99MA heeft hij inmiddels 3x doorbroken, waarvan de laatste keer het begin van de right shoulder is.
Bedoel je de EMA of de gewone MA?
Yesss happy met het project ik heb ook equity.. aandelenNomadTitan schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:11:
Hou Travala laatste dagen ook wel in de gaten vindt het wel een erg intressant project. Zeker het kunnen 'locken' van je tokens voor klantvoordeel is een duidelijke usecase. Maandelijkse reports zien er wel legit uit, mog meer tweakers die betrokken zijn bij Travala?
Ik ben vooral heel nieuwsgierig wat die gaat doen als de markt voor vakanties weer stijgt.NomadTitan schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:11:
Hou Travala laatste dagen ook wel in de gaten vindt het wel een erg intressant project. Zeker het kunnen 'locken' van je tokens voor klantvoordeel is een duidelijke usecase. Maandelijkse reports zien er wel legit uit, mog meer tweakers die betrokken zijn bij Travala?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
trouwens bedankt @Taro voor je mooie TA, maar ik stel de vraag om in de toekomst zelf m'n analyse's te kunnen maken.mathiasc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:14:
heeft er iemand een goed (lees: duidelijk) YT filmpje of guide waar men uitlegt hoe je een goede TA kan maken.
wat zijn de verschillen tussen de verschilldende moving average's,
wat is macd, bollinger, ...
ik heb nu sell orders gezet @29950 en buy op @24800. Euro's wel te verstaan.
Thanks voor je antwoord! Zijn er nog meerdere usecases bekend voor de tokens van AVA?EnderQ schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:14:
[...]
Yesss happy met het project ik heb ook equity.. aandelen
Inderdaad maar het lijkt zo niet op een shitcoin oid. Er is in ieder geval wel meer over na gedacht dan het gros van de 'coins' die ik voorbij zie komen. Serieus goed werkende website ook laat voor mij zeker zien dat ze serieus zijn.Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:15:
[...]
Ik ben vooral heel nieuwsgierig wat die gaat doen als de markt voor vakanties weer stijgt.
Ik zie wel een usecase, wanner je veel hotels boelt, een soort 'aandeel' kan kopen (deel/platformeconomie) waardoor je wat meer voordeel krijgt. Het zal niet formaat booking.com worden maar denk al met een heel wat kleiner marktaandeel dat er zeker ruimte is voor zoiets.
Los van de klantenvoordelen e.d. zijn er nog meer dingen die ze goed doen?
- Klopt, het is voornamelijk een toevoeging omdat <30k nog prima mogelijk is en dan is bijv. 27-28k niet per se de support, die ligt nog een heel stuk lager op de 1D. Daarom noem ik hem wel even, want uiteindelijk kan dit ook het einde van de run zijn en dan is 20k (of lager) ook prima mogelijk.MrWilliams schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:14:
[...]
Ik volg je niet helemaal. Mijn bevindingen:
- De 1D 99MA is hij nog niet doorheen geweest, want die ligt nu pas op 19.8k.
- De 4H 99MA heeft hij inmiddels 3x doorbroken, waarvan de laatste keer het begin van de right shoulder is.
Bedoel je de EMA of de gewone MA?
- Ik kijk niet zozeer naar wicks of candles die een MA doorbreken, maar meer naar golfbewegingen. Daar zie ik 2x de onderkant van een golf de MA raken, wat candles betreft zijn het er inderdaad meer.
Ik bedoel MA.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Kan je wel een zelfstudie van maken denk ipv een youtube filmpje.mathiasc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:23:
ik ga even m'n vraag van deze morgen herhalen:
[...]
trouwens bedankt @Taro voor je mooie TA, maar ik stel de vraag om in de toekomst zelf m'n analyse's te kunnen maken.
Maar ik raad alvast het kanaal van Cryptocred aan:
YouTube: YouTube
Ik hoop 't ook dan kan ik ze ook verpatsen. Zeker vannacht weer naar de maan als ik lig te maffen.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:00:
[...]
We hopen het van harte. Dan kun je je NEO dumpen en zijn we er ff klaar mee
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
De 'crash' in 2018 vormde eerst een W dus het zegt denk ik allemaal niet zoveel denk ik maar.MrWilliams schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:02:
Kortom hij is gewoon oerlelijk, die H&S, dus bij deze is hij niet geldig.
Het gevoel dat ie weer stevig in elkaar duikt vandaag of morgen is een gevoel wat vast en zeker bij meer mensen speelt en dat lijkt me een belangrijkere factor dan wat voor vormpje de grafiek maakt.
Zet je toch een sell order op $30?Bjorn180179 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Ik hoop 't ook dan kan ik ze ook verpatsen. Zeker vannacht weer naar de maan als ik lig te maffen.
Je doet even google openen en tikt in: technical analysismathiasc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:23:
ik ga even m'n vraag van deze morgen herhalen:
[...]
trouwens bedankt @Taro voor je mooie TA, maar ik stel de vraag om in de toekomst zelf m'n analyse's te kunnen maken.
Dan je krijg je vervolgens: https://www.investopedia....-strategies-beginners.asp die welliswaar niet over crypto gaat maar wel de basics covered. Echt heel moeilijk is het niet. Filmpje kun je vergeten, je zult er echt even in moeten duiken en ja dat kost tijd en je zult ook moeten zoeken, uitproberen en moeite moeten doen om een strategie te vinden die bij jou past.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
een (voor mij) substantieel bedrag is +50k. Nu is mijn vraag, men schermt wel met security (ik heb ook 2FA en moeilijk paswoord, enz ...) en verzekeringen maar is dat echt zo "veilig"?
ok de het is nergens veilig, ook je huisbank kan gehacked worden, maar ik bedoel als het even veilig is als mijn huisbank is dat voor mij voldoende.
bijkomend is, mocht het echt tot een hack komen of je "echt" gedekt bent en niet door de kleine lettertjes genekt wordt op dat ogenblik?
Ik denk niet dat iemand hier een duidelijk antwoord kan geven op je vraag. Een klein bedrag durf ik wel aan bij nexo, maar als je echt flinke bedragen wil parkeren dan zou ik echt even goed onderzoek doen. Zijn ze telefonisch bereikbaar? Voorwaarden zelf heel goed doornemen etc.mathiasc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:35:
ik speel met het idee om om een substantieel bedrag in euro bij nexo te parkeren voor de intrest.
een (voor mij) substantieel bedrag is +50k. Nu is mijn vraag, men schermt wel met security (ik heb ook 2FA en moeilijk paswoord, enz ...) en verzekeringen maar is dat echt zo "veilig"?
ok de het is nergens veilig, ook je huisbank kan gehacked worden, maar ik bedoel als het even veilig is als mijn huisbank is dat voor mij voldoende.
bijkomend is, mocht het echt tot een hack komen of je "echt" gedekt bent en niet door de kleine lettertjes genekt wordt op dat ogenblik?
Zero.
Nexo is een nazaad van Credissimo en wordt gebacked door BitGo. Ik heb er ook een leuk centje in zitten, dus ik moest ook wel enige zekerheid en een goed gevoel hebben.mathiasc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:35:
ik speel met het idee om om een substantieel bedrag in euro bij nexo te parkeren voor de intrest.
Net zoals je zegt; niets is zeker en de toekomst moet uitwijzen wat er kan gebeuren. Je zet je geld in feite op een buitenlandse bank, wat geen enkel probleem hoeft te zijn. Ik heb ervoor gekozen om Nexo te vertrouwen, maar het veiligst blijft natuurlijk om je fiat en assets een beetje te spreiden.
Naast Nexo is er o.a. ook Crypto.com (tevens centralised) die fijne rentes aanbiedt. Als je je geld spreidt, spreid je je risico, maar pak je ook de voordelen van beide platforms.
Persoonlijk heb ik een beter gevoel wanneer ik mijn "crypto centjes" verdeel over enkele gecentraliserde platforms en exchanges, dan dat ik alles laat verpieteren op een Ledger. Die tijd is imo wel een beetje geweest nu er steeds meer vermogende partijen de cryptowereldje binnenwandelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 20:50 ]
https://origintrailexplained.info
https://origintrail.io
Je wordt alvast niet gedekt door het spaargarantiefonds. Dus als Nexo over de kop gaat kan je fluiten achter je centen.mathiasc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:35:
Nu is mijn vraag, men schermt wel met security (ik heb ook 2FA en moeilijk paswoord, enz ...) en verzekeringen maar is dat echt zo "veilig"?
Dat is een feit en daarom ook; medium risk, medium rewards.TomTorquay schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:49:
[...]
Je wordt alvast niet gedekt door het spaargarantiefonds. Dus als Nexo over de kop gaat kan je fluiten achter je centen.
Een bank geeft je low risk, no rewards.
Dat is een afweging die je moet maken.
dit volg ik volledigMooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:52:
[...]
Dat is een feit en daarom ook; medium risk, medium rewards.
Eerder no risk, no reward.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:52:
Vind jij het echt maar medium risk ?Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:52:
[...]
ik zie het eerder als high eigenlijk alles met crypto zie ik als high risk
https://www.ladbible.com/...a50zzmMSWNNrCE4xoQQH7NlbY

No risk? DSB Bank rings a bell?
Daarbij is alles boven de 100k niet gebacked, dus dat ben je sowieso kwijt als een bank omvalt.
Dat is diezelfde bank die jou laat betalen om jouw geld daar te mogen stallen.
En omvallen gaan banken. Dat is min of meer een zekerheidje. Teveel banken, te slechte toekomstperspectieven de komende jaren.
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 20:59 ]
Edit: door anderen getekend welteverstaan.
[ Voor 25% gewijzigd door Klaas25 op 12-01-2021 20:58 ]
Ik denk dat je een zelfde afweging moet maken als je in crypto stapt, wat zou je gebeuren als je het kwijt bent? Kan je dan door met je leven zonder dat het invloed heeft of kom je dan echt in de problemen.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:52:
[...]
Zoals eerder geopperd kijk goed naar de voorwaarden en lees je goed in, persoonlijk zou ik met zulke bedragen een telefoonnummer willen waar ik naar toe kan bellen ipv alles via mail, maar dat ben ik.
Succes
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat hebben we geleerd uit deze poll?QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:31:
Doen Polls het nog? Stemmen nog tot 19:00, daarna telt het niet meer
Poll: BTC at 21:00
• +36k
• 35k-36k
• 34k-35k
• 33k-34k
• 32k-33k
• -32k
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Stel, we hadden een grote groep orang-oetans uit Borneo random keuzes laten maken uit deze 5 opties, dan is de verwachting dat ongeveer 20% het goed zou gokken.
Wij, met onze collectieve wijsheid, presteren exact hetzelfde als een grote groep orang-oetans uit Borneo. Applausje voor jezelf
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j12jRPy8fOaBDnRTfg4wwJuN.jpg?f=user_large)
k... zijn 6 opties, nu klopt er niks meer van.... gewoon niks zeggen, merken ze vast niet
[ Voor 11% gewijzigd door QA123 op 12-01-2021 21:08 ]
Zonder echte regulering en daardoor met gebruik making van onderbuik gevoel is dat meer een persoonlijke ervaring.Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:56:
[...]
Vind jij het echt maar medium risk ?
Crypto.com schaar ik meer onder high risk en Nexo meer onder medium risk. Waarom? Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar dat is mijn gevoel. Misschien zijn het de hogere interest rates van Crypto.com die meer too-good-to-be-true schreeuwen dan de rentes van Nexo. Misschien heb ik nog niet genoeg onderzoek gedaan op crypto.com om tot een medium risk conclusie te komen.
En ja, het blijft natuurlijk allemaal high risk vanwege geen regulering en geen bankgarantie.
Nexo en Crypto.com moeten zich nog bewijzen of ze medium risk zijn. Van Binance weten we SAFU en een aantal incidenten die vergoed werden, dus medium risk.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:52:
[...]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Bedrijven als Nexo en Cypto.com zijn gewone fianciele bedrijven die een cypto-muntje hebben geslagen.Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:56:
[...]
Vind jij het echt maar medium risk ?
Het woord "crypto" is eigenlijk niet van toepassing, want ze staan gewoon onder toezicht en zijn 100% gecentraliseerd.
Wat uiteraard ook weer voordelen brengt;
- Multinationals zijn eerder geneigd tot samenwerking (Crypto.com werkt o.a. samen met Booking.com, Netflix en Amazon)
- Regulatie is een stuk eenvoudiger, dus adoptie zal vele malen sneller gaan.
Nooit van gehoord. Dat nieuws is blijkbaar niet tot in België geraakt.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:57:
No risk? DSB Bank rings a bell?
Je moet ook niet zo dwaas zijn om meer dan 100k op één rekening te laten staan. Die garantie op 100k is 100% verzekerd. Als landen dat niet meer garanderen stort heel het financiële systeem in bij de volgende bankencrisis.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:57:
Daarbij is alles boven de 100k niet gebacked, dus dat ben je sowieso kwijt als een bank omvalt.
Nexo heeft garantie van BitGo, waarmee alles opgeslagen wordt, dus safe?Zhou schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:02:
[...]
Nexo en Crypto.com moeten zich nog bewijzen of ze medium risk zijn. Van Binance weten we SAFU en een aantal incidenten die vergoed werden, dus medium risk.
Daarnaast, $5 miljard AUM zegt misschien ook wel wat over vertrouwen en prestatie.
(NB ja ook fiat EUR worden omgezet naar een token EURx dus vallen er ook onder)
Binance is een Chinees bedrijf in handen van een aandachtsgeile maloot, gebacked door miljarden aan assets.Zhou schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:02:
[...]
Nexo en Crypto.com moeten zich nog bewijzen of ze medium risk zijn. Van Binance weten we SAFU en een aantal incidenten die vergoed werden, dus medium risk.
Ik chargeer het een beetje. Maar waarom zou je Binance als Chinese crypto exchange meer vertrouwen dan een Europese bank?
Ik denk dat de whales alvast uitstappen
100 Miljoen stelt niet zoveel voor in de cryptowereld. Zeker als je vergelijkt met de $5 miljard AUM. We zullen zien hoe ze vergoeden als ze een keer "funds" kwijt zijn.MrWilliams schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:05:
[...]
Nexo heeft garantie van BitGo, waarmee alles opgeslagen wordt, dus safe?
Daarnaast, $5 miljard AUM zegt misschien ook wel wat over vertrouwen en prestatie.
(NB ja ook fiat EUR worden omgezet naar een token EURx dus vallen er ook onder)
BitGo garandeert 100 Miljoen per private keyZhou schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:08:
[...]
100 Miljoen stelt niet zoveel voor in de cryptowereld. Zeker als je vergelijkt met de $5 miljard AUM. We zullen zien hoe ze vergoeden als ze een keer "funds" kwijt zijn.
Nu heb ik geen 100 miljoen aan assets op Nexo, maar ik neem voor het gemak even aan dat ze niet alle 5 Miljard op 1 private key hebben gezet.
Ik heb niet over een Chinese of een Europese bedrijf. We hebben alleen Binance in actie gezien. Het is nog afwachten hoe NEXO het gaat vergoeden mochten ze een keer aan de beurt komen.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:05:
[...]
Binance is een Chinees bedrijf in handen van een aandachtsgeile maloot, gebacked door miljarden aan assets.
Ik chargeer het een beetje. Maar waarom zou je Binance als Chinese crypto exchange meer vertrouwen dan een Europese bank?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!