If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit is dus waarom je je geld beter op een bekende exchange laat staan tegenwoordig. De kans is groter dat je later zelf een idioot blijkt dan dat zij hun beveiliging niet op orde hebben.Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Stefan Thomas, a German-born programmer living in San Francisco, has two guesses left to figure out a password that is worth, as of this week, about $220 million.
Dan kun je toch gewoon niet meer fatsoenlijk slapen.
Ik had in het begin ook redelijk wat bitcoin gemined +/- 10 maanden lang en wist niet wat ik er mee moest dus heb de boel toen gewist, zo had ik ook aandelen Apple en Google moeten kopen, en niet zo dom moeten zijn op bitmex.Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Stefan Thomas, a German-born programmer living in San Francisco, has two guesses left to figure out a password that is worth, as of this week, about $220 million.
Dan kun je toch gewoon niet meer fatsoenlijk slapen.
ik slaap er echt geen dag minder om.
Nee, dit is de uitzondering die de regel bevestigd.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Dit is dus waarom je je geld beter op een bekende exchange laat staan tegenwoordig. De kans is groter dat je later zelf een idioot blijkt dan dat zij hun beveiliging niet op orde hebben.
Diene ene zijn harde schijf vol BTC ligt nog altijd op het containerparkBTC100K2021 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Nee, dit is de uitzondering die de regel bevestigd.
Nee, ik denk dat je het helemaal juist hebt. De meesten doen aan DCA, dollar cost averaging, al zijn er toch een aanzienlijk aantal die toch ook wat day- of swingtraden.spietie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:13:
Of heb ik dat mis?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
De dt-regel?BTC100K2021 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:17:
Nee, dit is de uitzondering die de regel bevestigd.
https://zycrypto.com/is-a...t-to-dominate-the-market/Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Het is allemaal nog gebakken lucht, BTC heeft bewezen potentie als store of value, ETH, tsja. De eerste met smart contracts maar erg flexibel en lekker werkt het (nog) niet. Al sinds ik weer ben ingestapt (midden 2017) wordt er vanalles geroepen maar life changing ontwikkelingen zijn er niet. Dan kun je imho beter in DOT oid stappen als het je om het smarte gedeelte gaat.
Lark Davis zegt 10k voor ETH!!
In retrospect, it was inevitable
Komt door de miners, enz. enz.sampoo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:20:
Koers van gisteren en vandaag obv coinmarketcap. Het zal mij benieuwen of we wegblijven van die dip naar minder dan 31k.
[Afbeelding]
Ligt wel veel verder uit elkaar dan gisteren, dan zouden we vandaag dieper zakken, geloof het niet.IMWhizzle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:21:
Ik zie een mooie "W" ontstaan op de 1-uur grafiek...
mijn portfolio is nog steeds een flinke L vandaag helaasIMWhizzle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:21:
Ik ben wel ready voor een W. Letsgo
Wat bedoel je daar mee?IMWhizzle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:21:
Bedankt voor deze bijdrage.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:24:
We gaan stijgen.
Mooi man! Als ie er dan ook even een tijdsframe bij geeft is dat helemaal mooi. Buiten dat blijft het nog steeds gebakken lucht.zer0l schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:20:
[...]
https://zycrypto.com/is-a...t-to-dominate-the-market/
Lark Davis zegt 10k voor ETH!!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
The story of SXP, wel de dalingen van btc niet de stijgingen.Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:22:
[...]
mijn portfolio is nog steeds een flinke L vandaag helaas
Ik ben wel ready voor een W. Letsgo
Wss Slux bannenCrypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Mooi man! Als ie er dan ook even een tijdsframe bij geeft is dat helemaal mooi. Buiten dat blijft het nog steeds gebakken lucht.
Als je bijvoorbeeld op de dagelijkse (4 uurse nog beter) kijkt dan zie je een mooie support rond 34k. Mocht hij dus vanaf nu naar boven gaan dan ontstaat de 'W'TomTorquay schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:25:
Ja, maar ik zou het ook graag herkennen. Is het iets zoals op 4/5 januari?
Het is belangrijk dat we weer terugbouncen naar de 36k. Anders krijgen we wellicht een retest naar sub 34k.
Geen advies en geen trader.
SXP heeft niet een hele slechte week achter de rug. Het blijft natuurlijk een shitcoin, maar sta nog wel steeds in de plusknakworst schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:35:
[...]
The story of SXP, wel de dalingen van btc niet de stijgingen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heb deze serieus 3 jaar geleden in een airdrop gekregen, 18 stuks. Toch leuk 267$ waard. Gratish.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:41:
SNX hier wel lekker aant pompen, staat op 14.16 ineens.
Allez, er is ene dat zegt dat die 2500USD gaat waar zijn in 2021.Luca schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:43:
[...]
Heb deze serieus 3 jaar geleden in een airdrop gekregen, 18 stuks. Toch leuk 267$ waard. Gratish.
Zeg je hier nou dat Slux gebakken lucht is?
Elke shitcoin heeft zijn eigen malle pietje en soms zelfs een heel leger.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:45:
[...]
Allez, er is ene dat zegt dat die 2500USD gaat waar zijn in 2021.
Volgens mij is Taro vandaag nog op les. Heb hem nog niet gezien in ieder geval.Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Ben ook benieuwd wat Taro zometeen met dit soort bijdragen gaat doen nu hij een banhammer heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 12-01-2021 16:49 ]
HODL!!!Justevo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:46:
Deze wel of niet bounce is belangrijker dan we misschien denken. Als we hier doorheen zakken is het riemen vast.
..
Misschien moet ik echt maar dat Tshirt kopen...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zou wat zijn, bijna $50k zou ik dan cadeau gekregen hebben.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:45:
[...]
Allez, er is ene dat zegt dat die 2500USD gaat waar zijn in 2021.
Ik trakteer zodra de kroegen weer open kunnen!
Bij Binance? Wat is het percentage?Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:52:
Wel gofferdo! Net wat boodschappen met Binance card bij Lidl gehaald en medicijnen bij apotheek, beide transacties processing fees.Lidl gelijk aan cashback en die andere een stukje lager maar hier wordt ome Crypts niet vrolijk van. Ik snap er ook niks van, tot op eergisteren echt nergens fees op betaald.
Zei de andere lager maar beiden komen op net geen 1% maar dat zal afronding zijn. Dan is het dus zinloos om die kaart te gebruiken tenzij je passief BNB wil sparen. Ik was er nog wel zo blij mee.
Edit: het zijn third party fees dus het gaat niet naar Binance. Snap alleen niet wat er op 11 januari verandert is. Per de eerste okee maar dit snap ik niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Crypts op 12-01-2021 17:01 ]
Zou eigenlijk niet mogen. Ze vermelden op hun website letterlijk dat er 'zero fees' zijn, behalve mogelijke "3rd party fees". Maar processing fees zijn niet 3rd party fees, en anders hebben ze dat smerig gespeeld.Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:52:
Wel gofferdo! Net wat boodschappen met Binance card bij Lidl gehaald en medicijnen bij apotheek, beide transacties processing fees.Lidl gelijk aan cashback en die andere een stukje lager maar hier wordt ome Crypts niet vrolijk van. Ik snap er ook niks van, tot op eergisteren echt nergens fees op betaald.
Had het al aangepast omdat het niet erg duidelijk was, het gaat volgens het Binance overzicht om third party processing fees maar dat valt niet na te gaan. Gekke is dat ik tot en met de 10de zelfs in de meest ranzige afgelegen en afgekloven periptero (24 uurs winkeltje) kon betalen zonder fee en nu zelfs bij een Lidl niet meer.Luca schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:01:
[...]
Zou eigenlijk niet mogen. Ze vermelden op hun website letterlijk dat er 'zero fees' zijn, behalve mogelijke "3rd party fees". Maar processing fees zijn niet 3rd party fees, en anders hebben ze dat smerig gespeeld.
Zit er nog wat anders tussen? Curve oid?Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:00:
Edit: het zijn third party fees dus het gaat niet naar Binance. Snap alleen niet wat er op 11 januari verandert is. Per de eerste okee maar dit snap ik niet.
Yup, morgen maar eens zonder proberen. Zat er net aan te denken.
Edit: card toevoegen in Apple pay lukt niet helaas. Is er nog iets anders dan pay en Curve waar ik het mee kan proberen?
[ Voor 21% gewijzigd door Crypts op 12-01-2021 17:09 ]
Tsja, Apple en Amazon hebben hun huidige situatie ook niet na 10 jaar bereikt. 😀Crypts schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Het is allemaal nog gebakken lucht, BTC heeft bewezen potentie als store of value, ETH, tsja. De eerste met smart contracts maar erg flexibel en lekker werkt het (nog) niet. Al sinds ik weer ben ingestapt (midden 2017) wordt er vanalles geroepen maar life changing ontwikkelingen zijn er niet. Dan kun je imho beter in DOT oid stappen als het je om het smarte gedeelte gaat.
5e van links daar op de achtergrond.Ypuh schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:48:
[...]
Volgens mij is Taro vandaag nog op les. Heb hem nog niet gezien in ieder geval.
[Afbeelding]
Als je even snel wilt kijken hoe het ermee voorstaat (bv in Coinbase) kijk ik naar percentages.
Echter, het klopt niet of begrijp ik het niet....
Op dit moment (17:00) staan er dikke groene cijfers, mooi dan zou je denken.
In werkelijkheid is er helemaal geen 10% hogere waarde.
Hoe worden deze percentages berekend?
Ik dacht over de 24 uur als je naar deze periode kijkt.
Bij een weekoverzicht is dit uiteraard anders.
Nu kun je denken dat het aan Coinbase ligt maar kijk ik bij Coinmarketcap dan zie ik een soortgelijke situatie.
Gisteren om dit uur zaten we ergens rond de 31.000.HoppyF schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:14:
Vraagje.
Als je even snel wilt kijken hoe het ermee voorstaat (bv in Coinbase) kijk ik naar percentages.
Nu kun je denken dat het aan Coinbase ligt maar kijk ik bij Coinmarketcap dan zie ik een soortgelijke situatie.
[Afbeelding]
Dan wacht ik wel af in USDT.
Prijs nuHoppyF schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:14:
Vraagje.
[Afbeelding]
---------- - 1 = percentage
prijs 24 uur geleden
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jammer dat ik de long heb gemist, hij kwam toch.
Moon ?
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Als deze het niet haalt, dan is het een H&S, met grote drop incoming. Als deze de vorige peak passeert, dan heb je kans op een outbreak omhoogMalarky schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:20:
Op 34750 kan je ene hele mooie lijn over de pieken trekken, daar weer short gegaan. Ben benieuwd.
Jammer dat ik de long heb gemist, hij kwam toch.
Ideal via coinbase, dan naar pro overboeken. Instant.Bushalte schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:20:
Ik wil extra fiat op mijn Coinbase Pro storten, wat is dan het snelste: SEPA of ideal?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:25:
Ik zie op ETH een welbekend patroon
[Afbeelding]
Moon,lambo.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Dat 't een gedrogt is.
XRP = trash
als het omlaag gaat, giga drop incoming
als het boven de vorige top uitkomt, grote kans omhoog.
Een fatsoenlijke vakantie kan ik hiervoor nog niet boeken, maar een gratis tank benzine moet met dit bedrag wel lukken. Wat kan crypto toch fijn zijn!
Winst = winst!
[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 12-01-2021 17:30 ]
Terwijl het in the end gewoon is: dumpt die chinees 5000 bitcoin op ons of koopt hij er nog 5000 bij?
Exact mijn punt, wat duidelijker omschrevenTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:30:
TA is pure waas. Het zegt niet zoveel. Je kan lijntjes trekken op zo verschrikkelijk veel manieren. Je kan op elk timeframe ook weer een ander patroon zoeken/vinden.
Terwijl het in the end gewoon is: dumpt die chinees 5000 bitcoin op ons of koopt hij er nog 5000 bij?
Gek dat er zoveel lijnen zijn te trekken dan en het volume op TA supports altijd extreem groot is. Want, veel pro-traders doen er wel wat mee.Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:30:
TA is pure waas. Het zegt niet zoveel. Je kan lijntjes trekken op zo verschrikkelijk veel manieren. Je kan op elk timeframe ook weer een ander patroon zoeken/vinden.
Het is heel simpel:
- je koopt en verkoopt bitcoins op random momenten als je net je pc hebt aangeslingert. Compleet random, op goed geluk
- Je kijkt en leest in over support lijnen. Zul je er regelmatig, nee heel regelmatig naast zitten: ongetwijfeld. Maar het is al net een stukje minder random.
Die piek net op 37750/37800 waar ik net groot short ging is namelijk helemaal niet random gekozen. Dat is de piek van alle voorgaande toppen (kan je rechte lijn overheen trekken). En waarom is dat nu weer een piek: omdat veel grote traders daar ook short gaan of juist hun longs verkopen. Zo simpel is het.
Gaat die nu zeker weten, nooit nimmer meer hoger: natuurlijk niet. Maar ik kan nu al (door het klein beetje terugvallen van de piek) al honderden dollars winst nemen. Of gedeeltelijk winst nemen en gedeeltelijk door laten lopen.
Een ander voordeel: als de door jouw bedachte lijn toch geen belangrijke of houdbare lijn blijkt te zijn kan je weer snel met (minimaal) verlies uitstappen, je stapte namelijk in voor een reden op die plek met een positie. Als je theorie niet klopt kan je er ook weer snel vanaf.
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 12-01-2021 17:37 ]
djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:46:
Mijn order is ingegaan
Bedankt voor je bericht.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:46:
Mijn order is ingegaan
[ Voor 36% gewijzigd door Pelox op 12-01-2021 17:59 ]
Zero.
Dus gaan we long.
[ Voor 16% gewijzigd door Malarky op 12-01-2021 17:56 ]
Wel of niet?Pelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:53:
Werkt echt goed die ta.. whales bepalen verder niks.
Da's meer dan genoeg om met het juiste risicomanagement heel veel geld te verdienen.Palindrome schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:57:
Ik heb het 50% van de tijd goed
Als ik een gokje mag wagen gaat het zoiets worden:Malarky schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:53:
Shorts lijken het niet te houden.. wegwezen maar weer.
Dus gaan we long.
Laatste pijltje valt terug naar +/- 34k en vanaf stijgen we door de 42k. Klinkt veel beterTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Als ik een gokje mag wagen gaat het zoiets worden:
[Afbeelding]
Ik hoop met je mee.Nopheros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:06:
[...]
Laatste pijltje valt terug naar +/- 34k en vanaf stijgen we door de 42k. Klinkt veel beter
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
DealChris.nl schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:41:
[...]
Ik stel voor dat je op één nog te bepalen trol de pik hebt en je voor de rest narcistisch gedraagt, zoals een goed modje betaamd.
Gisteravond wat NEO bijgekocht en klein plukje ETH en BTC gekocht en eerder vandaag verkocht. Zit nu dus nog in fiat.JT schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:57:
Zit jij nu nog in fiat of toch snel op de trein gesprongen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik noem het de kop of munt methodePilatuS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:59:
[...]
Da's meer dan genoeg om met het juiste risicomanagement heel veel geld te verdienen.
Niet om het wel of geen nut van TA discussie te starten maar er zijn net zoveel zo niet meer pro traders er niks mee doen.Malarky schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Gek dat er zoveel lijnen zijn te trekken dan en het volume op TA supports altijd extreem groot is. Want, veel pro-traders doen er wel wat mee.
Het is heel simpel:
- je koopt en verkoopt bitcoins op random momenten als je net je pc hebt aangeslingert. Compleet random, op goed geluk
- Je kijkt en leest in over support lijnen. Zul je er regelmatig, nee heel regelmatig naast zitten: ongetwijfeld. Maar het is al net een stukje minder random.
Die piek net op 37750/37800 waar ik net groot short ging is namelijk helemaal niet random gekozen. Dat is de piek van alle voorgaande toppen (kan je rechte lijn overheen trekken). En waarom is dat nu weer een piek: omdat veel grote traders daar ook short gaan of juist hun longs verkopen. Zo simpel is het.
Gaat die nu zeker weten, nooit nimmer meer hoger: natuurlijk niet. Maar ik kan nu al (door het klein beetje terugvallen van de piek) al honderden dollars winst nemen. Of gedeeltelijk winst nemen en gedeeltelijk door laten lopen.
Een ander voordeel: als de door jouw bedachte lijn toch geen belangrijke of houdbare lijn blijkt te zijn kan je weer snel met (minimaal) verlies uitstappen, je stapte namelijk in voor een reden op die plek met een positie. Als je theorie niet klopt kan je er ook weer snel vanaf.
Nu in deze markt is TA net zo handig als traden op de MC precies wat @Tominatie zegt als er een chinees is die 5k bitcoins dumpt heb je niks aan je TA of MC of wat dan ook.
Op de regulieren beurzen heb je meer aan imo die zijn niet zo volatiel en zijn daardoor wat beter te voorspellen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik wil niet lullig doen maar heb je deze post toevallig gelezen ?djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:46:
Mijn order is ingegaan
Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Zou iemand af en toe eens een voorspelling kunnen doen van de BTC koers a.h.v. bijvoorbeeld een TA of een glazen bol?
SpoekGTi schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:13:
Weet je wat ik merk dat het harder zakt dan dat het stijgt
We roepen die daling gewoon over onszelf af.
Die komen echt vaak genoeg voorbij, serieus en wat minder serieus maar door de nutteloze oneliners niet meer te volgen.zer0l schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:16:
Wat ik nog mis in dit topic:
Zou iemand af en toe eens een voorspelling kunnen doen van de BTC koers a.h.v. bijvoorbeeld een TA of een glazen bol?
Je moet een gokje wagen.. iedereen moet dat in crypto. Dat is het hele spel..Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Als ik een gokje mag wagen gaat het zoiets worden:
[Afbeelding]
Zero.
Oneliners zijn niet nutteloos.Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:17:
[...]
Die komen echt vaak genoeg voorbij, serieus en wat minder serieus maar door de nutteloze oneliners niet meer te volgen.
pfff, toen viel het helemaal stil hier en prompt daarna viel alles met 30%. Aan de andere kant, ik zit nu short, dus laat maar vallen. Ik stop ff met posten komende 2 uur totdat we op de 28k zitten.Slux schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:15:
[...]
Ik wil niet lullig doen maar heb je deze post toevallig gelezen ?
Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Ervaring leert mij dat als de Europeanen het zo stabiel houden, de Aziaten de boel wel weer leegtrekken s'nachts. Voor hun is deze koers natuurlijk gewoon winst nadat ze gister bij het wakker worden alles in de sale hebben opgekocht.
Dat er voorlopig nog geen H&S is.
.... maarrrrrrrrrrrrrrr dat hij er alsnog zou kunnen komen!
Als die Amerikanen toch en masse beginnen te verkopen bijvoorbeeld. Trigger daar een paar stoplosses en een paar liquidations en we zijn zo een eind naar beneden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nou dat is duidelijk.QA123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:31:
Doen Polls het nog? Stemmen nog tot 19:00, daarna telt het niet meer
Poll: BTC at 21:00
• +36k
• 35k-36k
• 34k-35k
• 33k-34k
• 32k-33k
• -32k
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zero.
Geen volume, geen beweging in te krijgen en hij gaat naar sub 32k? Hoe dan?
*edit* en wat is dat trouwens voor een ouderwetse poll?
[ Voor 19% gewijzigd door MicroWhale op 12-01-2021 18:35 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/JbkAeaKe00RpsxM1CfYECGjI.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/GYGxljQIQcYIKPjIYrCicBA6.jpg?f=fotoalbum_large)