Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Inderdaad! Het is door de grote vraag alleen zo moeilijk om er aan te komen. Bij DOGE/BTC staat nu een wachtrij van wel 15BTC om die munt te kunnen bemachtigen. Ongelofeloos!anti elppa schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:28:
[...]
je mist alleen doge nogDie 4 heb ik nu 4 jaar en gaat heerlijk. Geen rare sprongen van +1000% en daarna -5000%
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat we nu safe zitten, maar deze claim vind ik wankel. Of kijk jij anders?[b]anti elppa in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14" Check de grote dips vorige bull runs. Die duurde niet 3 a 4 dagen.
Op 8 nov '17 was er bijvoorbeeld een dip van ~30% van 4 rode dagen. Herstel duurde net zolang, daarna ruim een week sideways voordat de bullrun weer verder ging.
je pikt er nu 1 die wat korter was. Kijk naar half maart, half juni, half aug 2017. Die duurde allemaal een paar weken.Galen2850 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:31:
[...]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat we nu safe zitten, maar deze claim vind ik wankel. Of kijk jij anders?
Op 8 nov '17 was er bijvoorbeeld een dip van ~30% van 4 rode dagen. Herstel duurde net zolang, daarna ruim een week sideways voordat de bullrun weer verder ging.
Met het tempo van herstel afgelopen 12h zou je overmorgen alweer op ath zitten. Dat is zelfs sneller dan jou voorbeeld
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 12-01-2021 10:36 ]
Je noemt met NEO, ADA en DOT projecten die hetzelfde willen doen als ETH. (al is Polkadot meer een verlengstuk van ETH en daarom ook interessant)Darkus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:22:
Goeiemorgen stelletje pessimisten! Terug naar 30k, 40%up 60% down, bearish patronen, nonsens! Gewoon weer mooi herstel en verder.
Wat PF betreft, zeker ETH/LTC/BTC zijn vrij "stabiele" coins. Maar bepaalde crypto's ernaast kunnen wel flink boomen. Zeker als die veel belovend zijn (even wat research doen, maar de veelgenoemde NEO/ADA/Polka zijn al leuke voor ernaast). Met €50 inlog per coin is het verlies niet groot maar kan de winst natuurlijk snel oplopen als die de weg omhoog vinden.
Zelf zit ik ook nog balls-deep in ICX, die magertjes meedoet so-far maar verwacht ik nog wel veel van komende jaren.
Als je niet teveel wilt verdelen (en dat wil je niet) en ga je "relatief safe", dan kies je voor BTC, ETH en max 1 of 2 "coins" die iets unieks toe te voegen hebben....en het liefst daarmee al een eind op weg zijn.
Bijv;
- Chainlink (brug tussen offchain en onchain)
- Een Defi project, zoals Aave, SNX of UNI (of een defi-index zoals DPI - pak je de hele markt in 1 coin)
- REN (dark pool protocol om BTC op ETH te gebruiken -> imo zeer bullish op langere termijn)
- "Bank 2.0 project" (liefst gecentraliseerd als diversificatie), zoals Crypto.com, Nexo of Celsius
- Ethereum-scaling, zoals xDAI, Matic, OMG e.d. (vooral de komende 2 jaar erg belangrijk)
- NTF platforms, zoals Enjin, Decentraland e.d.
- DAO platforms, zoals Aragon
- Etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 12:31 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit +1 en veel recenter nog 25/26/27 december. Van 19.5k ruim 3k lager, om de weg weer langzaam hoog te vinden. They look pretty similar.Galen2850 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:31:
[...]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat we nu safe zitten, maar deze claim vind ik wankel. Of kijk jij anders?
Link en Aragon interesseren mij wel.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:36:
[...]
Je noemt met NEO, ADA en DOT projecten die hetzelfde willen doen als ETH. (al is Polkadot meer een verlengstuk van ETH en daarom ook interessant)
Als je niet teveel wilt verdelen (en dat wil je niet) en ga je "relatief safe", dan kies je voor BTC, ETH en max 1 of 2 "coins" die iets unieks toe te voegen hebben....en het liefst daarmee al een eind op weg zijn.
Bijv;
- Een Defi project, zoals Aave, SNX of UNI (of een defi-index zoals DPI - pak je de hele markt in 1 coins)
- REN (dark pool protocol om BTC op ETH te gebruiken -> zeer bullish)
- "Bank 2.0 project" (liefst gecentraliseerd als diversificatie), zoals Crypto.com, Nexo of Celsius
- Ethereum-scaling, zoals xDAI, Matic, OMG e.d. (vooral de komende 2 jaar erg belangrijk)
- Etc.
Nadeel is alleen dat Link zo hoog staat, net als ETH.
Als we toch moonen koop ik wel minder terug
Lijkt mij opzicht wel een interesant project, wallet werkt goed, site ziet er gelikt uit, en development lijkt zeer actief te zijn.
Enige nadeel lijkt mij dat er een 20% dev tax is (dus 20% van alle geminede coins gaan rechtstreeks naar de devs).
Dit lijkt mij persoonlijk toch echt wel een HEEL groot nadeel, maar heb toch de gok genomen en er wat geld ingestopt om te hodlen.
zie:
Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Beam is een "dead coin", net als Tron en vele andere in de CMC-lijst.
Zijn nog verhandelbaar, maar qua ontwikkeling staat het al een tijdje stil en/of er zit praktisch geen potentie meer in.
https://deadcoins.com/entry/5933/?gvid=1308
Waarom zou je je geld niet gewoon naar minder schimmige zaken gooien?
[ Voor 30% gewijzigd door Crotchy op 12-01-2021 10:57 ]
Crotchy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:46:
Zojuist BEAM ontdekt, zeer lage market cap (26m momenteel), privacy coin met mimblewimble (en een hoop buzzwords zoals defi, swaps etc).
Lijkt mij opzicht wel een interesant project, wallet werkt goed, site ziet er gelikt uit, en development lijkt zeer actief te zijn.
Enige nadeel lijkt mij dat er een 20% dev tax is (dus 20% van alle geminede coins gaan rechtstreeks naar de devs).
Dit lijkt mij persoonlijk toch echt wel een HEEL groot nadeel, maar heb toch de gok genomen en er wat geld ingestopt om te hodlen.
Beam is een "dead coin", net als Tron en vele andere in de CMC-lijst.Crotchy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:46:
Zojuist BEAM ontdekt, zeer lage market cap (26m momenteel), privacy coin met mimblewimble (en een hoop buzzwords zoals defi, swaps etc).
Zijn nog verhandelbaar, maar qua ontwikkeling staat het al een tijdje stil en/of er zit praktisch geen potentie meer in.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 10:50 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
kan je met biem ook een transactie doen naar een adres? Heb me eerder eens verdiept in grin en daar moest je iemand een bestandje mailen of op usb zetten voor een transactie... beetje onnozel systeemCrotchy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:46:
Nadeel van die kleine coins is toch vaak het volume. Je zegt dat je er in zit om te hodlen maar mocht je toch eens willen verkopen als het de verkeerde kant op gaan dan kan het lage volume wel eens tegen je werken.Crotchy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:46:
Long-term zeker mee eens, overigens ben ik niet genoeg op de hoogte van wat een NEO, DOT zijn/doen i.r.t. ETH, maar lees daarover puur oppervlakkig waarvan ik het signaal krijg dat ze "veelbelovend zijn". Dus je lijst is prettigMooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:36:
[...]
Je noemt met NEO, ADA en DOT projecten die hetzelfde willen doen als ETH. (al is Polkadot meer een verlengstuk van ETH en daarom ook interessant)
Bijv;
- Een Defi project, zoals Aave, SNX of UNI (of een defi-index zoals DPI - pak je de hele markt in 1 coins)
- REN (dark pool protocol om BTC op ETH te gebruiken -> zeer bullish)
- Etc.
Maar ik persoonlijk vind het ook waard om kleinere investeringen te spreiden en juist daarom wil ik dat wél, er zijn zoveel veelbelovende projecten; ook die overlappen met andere.
Weet wel dat een paar honderd € hier en daar je niet rijk gaat maken. Kun je je beter richten op die 1 of 2 coins die jij ziet overleven en daar vol voor gaan.Darkus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:50:
Maar ik persoonlijk vind het ook waard om kleinere investeringen te spreiden en juist daarom wil ik dat wél, er zijn zoveel veelbelovende projecten; ook die overlappen met andere.
Er is nog werkelijk niets gemaakt op NEO, terwijl ze toch al wat jaartjes bestaan. Zelfde geldt voor Cardano.
Als hodler/investeerder moet je niet tegen de markt in handelen, gewoon je geld logisch investeren. Mocht de markt zich ontwikkelen, dan ontwikkel je jouw investering mee.
Just my 2 sats
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 10:54 ]
Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Ik had me wat beter in moeten lezen... Leergeld...
REP double bottom......18.74
[ Voor 12% gewijzigd door BMJ1971 op 12-01-2021 10:55 ]
http://letmegooglethat.co...t+slim+om+nu+ETH+te+kopendjatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:22:
Maar is het slim om nu ETH te kopen, zitten op een zo goed als ATH.
OMG is kapot, ben daaruit gestapt als die aan 7 stond, is dan enkel maar gecrasht.BMJ1971 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:54:
OMG zit ik al in, maar als ik daar naar kijk is het een double top, die zou dus gaan zakken.........3.16
Zou kunnen zit al even te wachten, maar denk dat ik mijn verlies moet nemen.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:55:
[...]
OMG is kapot, ben daaruit gestapt als die aan 7 stond, is dan enkel maar gecrasht.
Je hebt een punt maar voor mij is dit het klassieke wedden op twee paarden. De echt veelbelovende projecten krijgen van mij uiteraard meer inleg dan dat. Maar als €500 bij een van die overige 10x mijn inleg is dan maakt mij dat gelukkig. Ik hoef geen Lambo; maar een fijn gelukkig leven.Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Weet wel dat €500,- hier en daar je niet rijk gaat maken. Kun je je beter richten op die 1 of 2 coins die jij ziet overleven en daar vol voor gaan. Mocht de markt zich keren, dan keer je jouw investering ook.
Als hodler/investeerder moet je niet tegen de markt in handelen, gewoon je geld logisch investeren. Just my 2 sats
Bitcoin staat ook vrij hoog, waarom zou dat kunnen zijn?djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:41:
[...]
Link en Aragon interesseren mij wel.
Nadeel is alleen dat Link zo hoog staat, net als ETH.
Het kaf wordt langzaam van het koren gescheiden in dit nieuwe wereldje. Projecten die enigzins een functie hebben, worden "iets waard". De rest komt op een gegeven moment in de lijst met dead coins.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 11:01 ]
Ik kijk mss teveel maar 2018, die tijd komt wss niet terug?Mooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:00:
[...]
Bitcoin staat ook vrij hoog, waarom zou dat kunnen zijn?
Het kaf wordt langzaam van het koren gescheiden in dit nieuwe wereldje. Projecten die enigzins een functie hebben, worden "iets waard". De rest komt op een gegeven moment in de lijst met dead coins.
Namate de jaren verstrijken en mensen dus minder snel dezelfde fout zullen maken, zal een eventuele komende alt run zich meer focussen op zaken die er toe doen.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:01:
[...]
Ik kijk mss teveel maar 2018, die tijd komt wss niet terug?
Neemt niet weg dat er grof geld te verdienen zal zijn met de meest obscure shitcoins. Als er maar fomo ontstaat.... Maar mij zie je daar geen geld meer naar gooien, dat heb ik in 2017/2018 geprobeerd

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 11:04 ]
Okee, dat is een manier van investeren. Ik verwacht alleen niet zo snel 10x bij een top-20 coin als NEO.Darkus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:00:
[...]
Je hebt een punt maar voor mij is dit het klassieke wedden op twee paarden. De echt veelbelovende projecten krijgen van mij uiteraard meer inleg dan dat. Maar als €500 bij een van die overige 10x mijn inleg is dan maakt mij dat gelukkig. Ik hoef geen Lambo; maar een fijn gelukkig leven.
Als je toch meer risico wil nemen, kun je imo beter gaan shoppen bij nog kleinere coins die iets soortgelijks willen bereiken, zoals Solana, Elrond of Ocean. Die komen nu in hun "shit coin hype cycle".
we gaan weer. buckle updjatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:08:
Heel de markt begint rood te zien
Kak zeg, en ik maar denken datd DYOR inhield dat je heel veel moest lezen en begrijpen om precies te weten hoe muntjes in elkaar zitten, wie erachter zit, hoe de ontwikkeling gaat, wat de plannen zijn, etc...
Zonde van mijn tijd. Heb ik dus al die tijd helemaal verkeerd gedaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Paar procenten maar, valt best mee!
Zouden eventueel terug kunnen naar 31.200, lager verwacht ik niet vandaag.
2,5 uur -2,5% ofzo? This is crypto
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bij mij inmiddels ook bijgeschreven, uiteindelijk ongeveer 1 dag geduurd. Iets langzamer dan ik gewend was, waarschinlijk door de technische probleempjes.Matthias87 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:10:
[...]
Ik heb afgelopen vrijdagochtend gestort, was er pas gisterenmiddag rond 14:00.
Gelukkig wel net op tijd voor de launch. Alles in XLM en NANO gepropt. Die hebben het goed gedaan vannacht
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Er wordt 1K op een paar minuten afgeknabbeld, weet niet hoor.
Reken eens uit hoeveel procent dat isdjatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:16:
[...]
Jaja dat weet ik, maar hij zegt dat het niet veel is. Een paar procent op een paar minuten. Als die trend zich doorzet.Jeaust schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:18:
[...]
Reken eens uit hoeveel procent dat isHij zit in ieder geval aardig in de buurt
Om 8 uur werd er 1K in een paar minuten bij op geknabbelddjatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:16:
[...]
Uiteindelijk moet je het procentueel bekijken, en in dat opzicht zou ik zeggen dat het niet zoveel voorstelt. Crypto doet wel gekkere dingen.
Desalniettemin: we zitten natuurlijk wel in onrustig vaarwater. Koers kan prima nog een keer de 31k opzoeken en als daar geen support is kan er zeker nog wat af. Aan de andere kant, zolang we boven de 33k blijven, is het moon soon als je het mij vraagt.
2 januari deden we in 1 uur -7 procent. Bleek niks aan de hand.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:19:
[...]
Jaja dat weet ik, maar hij zegt dat het niet veel is. Een paar procent op een paar minuten. Als die trend zich doorzet.
Als je deze schommelingen al spannend vind kun je beter in obligaties gaan ofzo
Grappig dat XRP ook op staatMooooody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Lekker betrouwbaar
gok bij scam, wat het ook gewoon is. Goede site duselektriekert schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Grappig dat XRP ook op staat![]()
Lekker betrouwbaar
Ja, hierin hadden wij een duidelijk meningsverschil , dat weet ik noganti elppa schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:22:
[...]
gok bij scam, wat het ook gewoon is. Goede site dus
Hopelijk snel, gisteren uit wat winst van ETH van een week geleden in XLM gestoken.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:24:
ADA en XLM blijven wel mooi overeind, wanneer gaan die eens losbreken?
XLM kwam wel met wat nieuws af dacht ik? Wat is het verhaal van ADA?elektriekert schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:27:
[...]
Hopelijk snel, gisteren uit wat winst van ETH van een week geleden in XLM gestoken.
Als officiële financiële instanties die mening hebben, lijkt me dat niet meer dan terecht.elektriekert schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Grappig dat XRP ook op staat![]()
Lekker betrouwbaar
Had ik er maar iets mee gedaan.. nu de h&s nog.. en dan down she goes.. 2018 style.Pelox schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 21:04:
De h&s op bitcoin (4h) is er niet gekomen. Wel is het volume met 50% gedaald, dan kan je zeggen "ja het is weekend dus normaal.." maar vorige week zaterdag en zondag was het volume 2x zo hoog en 2 weken geleden ook 50% hoger. Daar zit dus wel een ding.. Zegt niks natuurlijk want ook met een laag volume kunnen we lekker doorstijgen.
Ik heb wel het idee dat we vanavond of morgen wat actie moeten gaan zien anders verwacht ik echt een, in het slechtste geval, retrace naar de 34.500 en max 30.800 usd.. Daar zit de eerste echt weerstand naar mijn idee.
Conclusie.. hup omhoog met die handel en snel!
Wat denken jullie van de korte termijn, bitcoin wise?
Zero.
ADA mag van mij ook wel idd, nog even maandje geduld denk ik. Ach ja. Ik zit nog steeds met een tweetal shitcoins in m'n maag die ik in 2017 veel te hoog heb ingekocht. XVG en de infamous NLG. Op beide sta ik ongeveer - 3000%, vraag is dus niet óf maar wanneer ik verlies neem.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:24:
we only make way for the man who boldly pushes past us
https://roadmap.cardano.org/en/djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:28:
[...]
XLM kwam wel met wat nieuws af dacht ik? Wat is het verhaal van ADA?
Edit: staken is 6% per jaar
[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 12-01-2021 11:34 ]
Dat ADA zo hoog blijft staan is me echt een raadsel, het netwerk wordt helemaal niet gebruikt (gaan minuten voorbij zonder transactie op hun chain). Al geld dat natuurlijk voor de meeste chains behalve Ethereum.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:24:
Maar LINK staat er ook op.anti elppa schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:22:
[...]
gok bij scam, wat het ook gewoon is. Goede site dus

Dit is gewoon een etalage van mensen die de boot hebben gemist, niks meer, niks minder.
Wellicht krijg je nu wel gelijk trouwensdjatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:19:
[...]
Jaja dat weet ik, maar hij zegt dat het niet veel is. Een paar procent op een paar minuten. Als die trend zich doorzet.

dit is iets heel anders als 2018. Dit zijn tussentijdse correcties om het gezond te houden, en geen start bear markt. Top was ook geen eind blowoff top die we normaal zien.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:30:
Een reset zou niet slecht zijn eigenlijk, ik zie ons veel sneller herstellen dan in 2018.
Ik ga op mijn handen zitten voordat ik straks opeens een panic sell doe. Hodl on😅
Als we up gaan kan het ook nog een inverse H&S worden...ardana123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:39:
en nu zal de schouder van de h&s gevormd worden en dan weer down
Maar ik begin hier ook wel een beetje voor te vrezen, ja.Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:40:
Begint er slecht uit te zien. Heb het idee dat we ons zowaar opmaken voor de volgende waterval.
Ik ga op mijn handen zitten voordat ik straks opeens een panic sell doe. Hodl on😅

Kan dat karretje weer naar beneden? Hij is boven geweestTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:40:
Begint er slecht uit te zien. Heb het idee dat we ons zowaar opmaken voor de volgende waterval.

Het karretje gaat lekker sideways. Daar hoop ik op. 🙏🏻jvp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:42:
[...]
Kan dat karretje weer naar beneden? Hij is boven geweest
Ik hoop het met je meeTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:46:
[...]
Het karretje gaat lekker sideways. Daar hoop ik op. 🙏🏻
/f/image/2r53CRbJiHCJWbzS8FlBM4bK.png?f=fotoalbum_large)
Hier dealen we mee. We zijn nu halverwege de rechterschouder. Als deze vormt en onder de 31k komt hebben we een grote kans om ver naar beneden te zakken.
Zoals @Tominatie zegt zou het meer bullish zijn als we nu minimaal sideways die schouder uit gaan.
Ik wil nog wel een stapje omlaag, kan ik opnieuw goedkoop inkopenTominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:46:
[...]
Het karretje gaat lekker sideways. Daar hoop ik op. 🙏🏻

Hoe laat ging dat gisteren los? Dan gaat het ineens snel inderdaad. Ik wil even die achtbaanrit pakken namelijk.mrb85 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:51:
Nog wat panic sells in Amerika straks en het schoudertje zal snel gevormd zijn ...
HODL is de religie, maar die laat ik dan even los om onderaan de schouder weer erop te springen
[ Voor 20% gewijzigd door AMARONE op 12-01-2021 11:55 ]
De reden dat er gisteren verkocht werd is omdat miners niet meer tegen kortingen wilden verkopen en winst wilden/moesten nemen om hun operatie draaiend te houden. Er werd daarnaast opgekocht door grote holders.AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Hoe laat ging dat gisteren los? Dan gaat het ineens snel inderdaad. Ik wil even die achtbaanrit pakken namelijk.
Er zijn een paar mining operaties in het oosten van de USA, maar ik verwacht niet dat dat nog veel verkoopgeweld oplevert nu.
Mijn portfolio:
- Bitcoin: momenteel geparkeerd in USDT wachtend op nieuwe dip. Ik heb een buy staan op $27.800
- NANO
- TRAC
- AERGO
- LINK
- XHV
- DASH
NANO heb ik momenteel hoge verwachtingen van.
Gisteren op 0.21 € ADA en GRT kunnen kopen en EOS op €1.97
Vertrouwen dat deze op de middellange termijn nog leuke dingen gaan doen. Portfolio:
XBT
EOS
GRT
ADA
NEO
Maar de schouder vorm kan alsnog gaan gebeuren natuurlijk.MrWilliams schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:56:
[...]
De reden dat er gisteren verkocht werd is omdat miners niet meer tegen kortingen wilden verkopen en winst wilden/moesten nemen om hun operatie draaiend te houden. Er werd daarnaast opgekocht door grote holders.
Er zijn een paar mining operaties in het oosten van de USA, maar ik verwacht niet dat dat nog veel verkoopgeweld oplevert nu.
Waarom NANO en waarom krijgt die ineens een pump?mdoos schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:56:
Ook hier maar eens wat actiever mee gaan babbelen.
Mijn portfolio:
- Bitcoin: momenteel geparkeerd in USDT wachtend op nieuwe dip. Ik heb een buy staan op $27.800
- NANO
- TRAC
- AERGO
- LINK
- XHV
- DASH
NANO heb ik momenteel hoge verwachtingen van.
Yep. En het kan ook niet gebeuren. Morgen zullen we daar duidelijkheid over hebben (de linkershouder was 1d22u. Dus we hebben nog ~23u voor de vorming van die schouder.)AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:02:
[...]
Maar de schouder vorm kan alsnog gaan gebeuren natuurlijk.
vasthouden aan religieuze gedachten, dat is nog nooit slecht afgelopen.AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Hoe laat ging dat gisteren los? Dan gaat het ineens snel inderdaad. Ik wil even die achtbaanrit pakken namelijk.
HODL is de religie, maar die laat ik dan even los om onderaan de schouder weer erop te springen
Maar ik weiger om weer hoog terug te kopen whaha.
Bij 22k koop ik weer BTC, of ik ga een sneeuwscooter kopen van de gains kan me niet schelen.

Wat mij betreft crashen we nog even.
Ik dacht dat de "oude" media nogal slecht schreven over crypto's. Het is of to the moon of, bij een lichte daling, dondert de hele crypto wereld in elkaar.
Maar hier is het niet anders de afgelopen maand
HODL is wellicht iets te cliche, maar ik heb het idee dat sommige mensen hier niet gebouwd zijn voor de spanning
Ik denk niet dat het dat is, iedereen die hier zit wil wel HODL maar ook eigenlijk in-en uitstappen om meer coins te hebben. Moest je echt HODL, zat je hier niet elke dag.PWM schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:20:
Ik lurk hier al een tijd mee.
Ik dacht dat de "oude" media nogal slecht schreven over crypto's. Het is of to the moon of, bij een lichte daling, dondert de hele crypto wereld in elkaar.
Maar hier is het niet anders de afgelopen maandNou kan het zijn dat iedereen hier met ettelijke tonnen aan het daytraden is geslagen, dan snap ik wel wat paniek. Maar allemachtig mensen, als een -3%/+3% hier al mensen helemaal aan het hyperventileren krijgt....
HODL is wellicht iets te cliche, maar ik heb het idee dat sommige mensen hier niet gebouwd zijn voor de spanning
En door hier te komen krijg ik soms weak hands door het lezen van berichten van anderen. Beter bij hodl is om je helemaal af te sluiten van al het crypto nieuws.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Ik denk niet dat het dat is, iedereen die hier zit wil wel HODL maar ook eigenlijk in-en uitstappen om meer coins te hebben. Moest je echt HODL, zat je hier niet elke dag.
Ik heb in 2017 BTC en ETH gekocht. Vorige december pas weer de wallet geopendAMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:24:
[...]
En door hier te komen krijg ik soms weak hands door het lezen van berichten van anderen. Beter bij hodl is om je helemaal af te sluiten van al het crypto nieuws.
Dat bedoel ik dus, als je echt op termijn speelt, kijk je om de paar maand eens naar de koers.AMARONE schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:24:
[...]
En door hier te komen krijg ik soms weak hands door het lezen van berichten van anderen. Beter bij hodl is om je helemaal af te sluiten van al het crypto nieuws.
Same here. Vind het erg interessant dus lees graag mee. Maar laat me niet zo snel beïnvloeden door (paniek)reacties etc.keinless schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:29:
Nja ik doe holden maar vind het super interessant wat er allemaal gebeurd, daarom kijk ik elke dag
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Pas maar op met wat je vraagt.. voor je het weet komt er een leger shillers uit de bosjes om je te vertellen hoe snel en gratis nano is. Kon me zelf deze keer niet inhoudendjatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:02:
[...]
Waarom NANO en waarom krijgt die ineens een pump?

Maar de echte kracht van nano zit em in de ORV.
Hallo met Tim
- Geen transactie fee's en daarom interessant als echt betaalmiddel om je bakkie koffie mee af te rekenen.djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:02:
[...]
Waarom NANO en waarom krijgt die ineens een pump?
- Oneindig schaalbaar
Op dit moment veel instappers die de markt vergroten.
https://www.nzherald.co.n...VAF55TDADM3L3PEJQTCB5K5Y/
Het is allemaal een scam etc etc
[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 12-01-2021 12:41 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dank van een echte HODLer. Ik heb dit jaar al 0 trades gedaan en dat ga ik zo houden. (mits Btc 384k of Eth 20k, maar dat terzijde)djatwork007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Ik denk niet dat het dat is, iedereen die hier zit wil wel HODL maar ook eigenlijk in-en uitstappen om meer coins te hebben. Moest je echt HODL, zat je hier niet elke dag.
Vergeet niet: Er zijn naast het financiële nog andere redenen om je te verdiepen in crypto, zoals de tech (wat is er allemaal mogelijk?) en de macro-situatie (hoe gaat dit landen in de nieuwe economie?).
https://www.theguardian.c...sk-productis-cryptoassets
Sommige hier zitten er wel met wat meer in dan een paar tientjes zeg maar.. vandaar dat het soms redelijk wat stress kan opleveren. Voor mij de reden om een aardig deel te cashen. Iets minder stress nu, maar rustig een beetje chillen met -30% is er niet bij hier.PWM schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:20:
Ik lurk hier al een tijd mee.
Maar hier is het niet anders de afgelopen maandNou kan het zijn dat iedereen hier met ettelijke tonnen aan het daytraden is geslagen, dan snap ik wel wat paniek. Maar allemachtig mensen, als een -3%/+3% hier al mensen helemaal aan het hyperventileren krijgt....
Zero.
Nano heeft imo weinig functie of ik snap er de ballen van...kan ook natuurlijk.mdoos schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:40:
[...]
- Geen transactie fee's en daarom interessant als echt betaalmiddel om je bakkie koffie mee af te rekenen.
- Oneindig schaalbaar
Op dit moment veel instappers die de markt vergroten.
- Moet een consument eerst Nano inslaan om te kunnen betalen?
- Ontvangt een merchant Nano wanneer iemand hem met Nano betaald?
Als één van deze vragen met "ja" beantwoord wordt, gaat het op korte termijn geen adoptie krijgen.
De eerste stap naar "semi decentralised" dagelijkse betalingen is via een stable coin en ik denk dat dat USDC (i.c.m. PayPal) gaat worden. Maar dit kan ook nog een tijdje duren.
Andere oplossing om met crypte te betalen is betaling via gecentraliceerde platforms zoals Nexo of Crypto.com
De "shitcoin oplossingen" met dedicated token zie ik niet zo snel gebeuren, ook ivm de zeer kleine liquidititeit van (in dit geval) Nano. Je moet er als winkelier in deze al onzekere tijden in durven stappen....

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 12-01-2021 12:56 ]
Volgens mij moet je niet beleggen met geld waar je enorm zenuwachtig van wordPelox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:48:
[...]
Sommige hier zitten er wel met wat meer in dan een paar tientjes zeg maar.. vandaar dat het soms redelijk wat stress kan opleveren. Voor mij de reden om een aardig deel te cashen. Iets minder stress nu, maar rustig een beetje chillen met -30% is er niet bij hier.
Je moet het IMHO(!) doen als hobby of echt serieus. Als je serieus geld in hobby stopt, gaat het meestal niet goed
Tenzij?MrWilliams schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:42:
[...]
Dank van een echte HODLer. Ik heb dit jaar al 0 trades gedaan en dat ga ik zo houden. (mits Btc 384k of Eth 20k, maar dat terzijde)
Vergeet niet: Er zijn naast het financiële nog andere redenen om je te verdiepen in crypto, zoals de tech (wat is er allemaal mogelijk?) en de macro-situatie (hoe gaat dit landen in de nieuwe economie?).
Zo te lezen zijn het voornamelijk waarschuwingen tegen shady crypto tussenpersonen, niet zozeer over BTC zelf. Gezien de grote hype en greed, is het relatief makkelijk een H&I te scammen met BTC als lokaas.keinless schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:44:
Kwam deze ook net tegen:
https://www.theguardian.c...sk-productis-cryptoassets
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!