Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Ik denk liever twee keer na voor ik een vallend mes vang
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Winst pakken om zodadelijk laag bij te kunnen pakken. Das logischdjatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Vanwaar mijn geniaal idee kwam gisteren om op 41K te verkopen, Joost mag het weten
Doe ff normaal.. het is wel geld waar je het over hebt.. Ik heb mijn inleg al uitgehaald tijdje terug dus in principe doet het geen prijs zou je zeggen.
Nou.. ik vindt dit puur k#t.. je ziet je pf letterlijk verdampen en ja eet er geen boterham, minder om maar moet ik dit leuk vinden of net doen pof het niets is dat je 10-15k virtueel ziet verdampen??. Nee.. puur waardeloos.. correcties gezond pfff nou 25% is niets gezond aan.
Zo.. ook deze is er weer even uit
Niks daarvan gewoon omhoog en normaal doen met zijn allen..djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:18:
Binnen het uur <30K
Zero.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik weet niet, doet ergens toch pijn om m'n makkelijk verdiende zo te zien verdampen. Wel nog 90% van m'n pf in de plus schat ik zo, maar toch.Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:16:
Jullie hebben het over paniek hier maar ik zie het niet?
Nog geen mensen die met verhalen komen op ATH alle spaarcenten erin te hebben gegooid en nu met tranen in de ogen zitten te kijken.
Ik vind het heerlijk, dit rooie geweld. Ook al verlies je wat geld. Wat is er veel actie!
Ik hoop dat je nu ook al wat teruggekocht hebt. Is 10k verschil!!!! Anders gezegd kun je nu dik 30% winst halen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Denk dat er om die reden geen nieuwe echte pump meer komt. Deze dump was net iets te grof.Pelox schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:07:
Bij een nieuwe pump, verkoop ik alles. Zal niet de enige zijn.
Denk niet dat die volgende pas over een paar jaar is, trouwens. De marketcap is nu 4x zo hoog als in jan 2018.bones schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:15:
Ik sta op dik 2k verlies sinds vorige week, maar alsnog overall heb ik veel meer winst gepakt. Dus ik HODL dit keer ipv panic sellen... dan maar paar jaar wachten tot de volgende bull run, beter dit dan al het geld op de spaarrekening met 0,5 % rente.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Speltip 14: Zolang je niet gecasht heb, heb je niets verdiend.Glenn Hoddle schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:20:
[...]
Ik weet niet, doet ergens toch pijn om m'n makkelijk verdiende zo te zien verdampen. Wel nog 90% van m'n pf in de plus schat ik zo, maar toch.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je met lange termijn visie hier in zit, is er nog niets aan de hand. De koers staat hoger dan een week geleden.JoebarRC schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:19:
Zie heel veel reacties in de trend, dit is nog niets, niet zeuren en zo..
Doe ff normaal.. het is wel geld waar je het over hebt.. Ik heb mijn inleg al uitgehaald tijdje terug dus in principe doet het geen prijs zou je zeggen.
Nou.. ik vindt dit puur k#t.. je ziet je pf letterlijk verdampen en ja eet er geen boterham, minder om maar moet ik dit leuk vinden of net doen pof het niets is dat je 10-15k virtueel ziet verdampen??. Nee.. puur waardeloos.. correcties gezond pfff nou 25% is niets gezond aan.
Als je met korte termijn visie hier in zit, ben je te laat uitgestapt...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Alle winst van precies 1 week is weg!

American Express vraagbaak
Speltip 15: Zolang je niet verkoopt, heb je ook geen verlies.Jumpman schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:21:
[...]
Speltip 14: Zolang je niet gecasht heb, heb je niets verdiend.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Eigenlijk alleen Fuckyou money,WiseGuy! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:11:
[...]
Helemaal mee eens. Je moet dit sowieso alleen maar doen met 'fuckyou' money. Ik eet er iig geen luukse maaltijden minder om.
Als mijn hele inleg naar 0 zou gaan ben ik droog in de aars gepoeierd, dat kan ik je wel vertellen

Of >35kdjatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:18:
Binnen het uur <30K
Of ergens daartussen?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Rustaahg geldwolvies.
Nou en? Ja, het is jammer van je centjes, maar als het je broodgeld was heb je andere issues waar je aan moet werken.elektriekert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:24:
[...]
Eigenlijk alleen Fuckyou money,
Als mijn hele inleg naar 0 zou gaan ben ik droog in de aars gepoeierd, dat kan ik je wel vertellen
Welkom in het cryptolegioenStinger_Ventura schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:24:
Wat een gigantische crash zeg, als nieuw Bakke Crypto Belegger...
Alle winst van precies 1 week is weg!
En dan te bedenken dat deze crash (voorlopig?) nog meevalt: --22%
Hier dus ook dat probleemTomTorquay schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:16:
Eindelijk! Bloed in de straten! Nu nog bepalen waar we terug instappen
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
In retrospect, it was inevitable
Zowaar verlies op mijn 34k flufje, t moet toch niet gekker worden! Hodl to the future!
Nee dan is iedereen de dip weer vergeten en schreeuwen we weer MOOON en WHEN 100KLadonna schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:28:
Als ie weer op 40k komt , denk ik dat iedereen gaat cashen
Ondanks dat ik er niet met overdreven veel geld in zit, hebben de afgelopen 24u me toch een mooie carbon racefiets aan papieren winst gekost. Ik ben voorstander van wat actie, maar zo grof hoeft nou ook weer nietTominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:16:
Ik vind het heerlijk, dit rooie geweld. Ook al verlies je wat geld. Wat is er veel actie!
https://u.today/88-btc-ad...ofit-now-analytics-report
Bitcoin Tests Support
https://www.trustnodes.com/2021/01/11/bitcoin-tests-support
Ik zeg na de correctie gaan we weer op de raket !!
Hate to burst your bubble, maar in crypto is het vooralsnog niet anders dan dit. Bij aandelenkoersen is het al een ramp als er 5% af gaat en staan ze te juichen bij +5%. Bij crypto is dat nou eenmaal anders omdat er nog zo weinig geld in zit. 1T is nu eenmaal niks op een geldmarkt van vele triljoenen.JoebarRC schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:19:
Zie heel veel reacties in de trend, dit is nog niets, niet zeuren en zo..
Ik snap je reactie en natuurlijk is het balen. Die frustratie is evenredig afhankelijk van hoeveel % van je pf crypto is. Als 100% van je pf in crypto zit ben je 100% gefrustreerd (en terecht). Als 10% van je pf in crypto zit ben je 10% gefrustreerd.
Hoe meer frustratie, hoe meer redenen je hebt om aan je pf- en risicomanagement te gaan sleutelen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Neen. En als het wel zo is, dan hebben ze het goed gecamoufleerd.Ricardovv schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:28:
Is dit niet gewoon gestuurd?
[ Voor 27% gewijzigd door _Gast_ op 11-01-2021 15:30 ]
Wat?_Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
Store of value of pyramidespel? Lijkt beetje van beide
_Dude_..._Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
Gast... serieus 🥲_Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
En vergeet de lambo niet.BTC100K2021 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Nee dan is iedereen de dip weer vergeten en schreeuwen we weer MOOON en WHEN 100K
Allemaal Dora visjes hier.
Precies dat hoor, ik kan het zeker missen, nooit van de bank de vraag gehoord waarom ik mijn spaarrekening leeg trok.WiseGuy! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Nou en? Ja, het is jammer van je centjes, maar als het je broodgeld was heb je andere issues waar je aan moet werken.
Ben nog aan het twijfelen wat ik met mijn oudejaarsuitkering ga doen
Pyramidespel._Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
Deze keer blijf ik kalm en zitten.
Long term vision, folks!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
_Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s452J72QdqPxDdyuirjd7Tvr.jpg?f=user_large)
Down down down.Jedi_Pimp schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:32:
Is het voorbij of gaat het nog door? Ervaringsdeskundigen die hier wat over kunnen zeggen?
Gelukkig weer zo'n Stravist minder op de weg.Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Ondanks dat ik er niet met overdreven veel geld in zit, hebben de afgelopen 24u me toch een mooie carbon racefiets aan papieren winst gekost. Ik ben voorstander van wat actie, maar zo grof hoeft nou ook weer niet
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
In 2017 waren drops van 40% erg normaal.Jedi_Pimp schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:32:
Is het voorbij of gaat het nog door? Ervaringsdeskundigen die hier wat over kunnen zeggen?
Niet op 1 dag, tho.
Gaan we door met vallen? Kan heel goed.
Is het voorbij? Kan ook heel goed.
Kop of munt
Verwijderd
Natuurlijk.Joosie200 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:25:
[...]
Hedde gij nog een mooie ginger die de beren tegenhoudt met hold though shall not sell?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8bWQJZxt2IdIcaar4pGgw9rJ.jpg?f=user_large)
Maar ik wil de nadruk niet leggen op verkopen is slecht
Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.
Of 2013 na de 1e piek: 85% correctie..Richh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:35:
[...]
In 2017 waren drops van 40% erg normaal.
Niet op 1 dag, tho.
Gaan we door met vallen? Kan heel goed.
Is het voorbij? Kan ook heel goed.
Kop of munt
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat is natuurlijk de vraag van 10 miljoen. Te vroeg om daar nu op te antwoorden.Jedi_Pimp schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:32:
Toch wel eentje van Singer hèmich78 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:31:
Vorige keer duur leergeld betaald door alles te verkopen na het bloedbad van 2018. 1.000 euro aan BTC laten staan en eind vorig jaar weer ingestapt. Mijn vorige verlies is hiermee niet goed gemaakt, dan moet ie eerst naar 50k. Als ik 1 ding heb geleerd, zolang je niet verkoopt, heb je ook geen verlies.. T is altijd geld geweest wat ik niet nodig had voor andere dingen. Dus wat ik toen verkocht, heeft van 2018 tot eind 2020 op een spaarrekening in EUR gestaan. Was in 2018 dus domme beslissing om te verkopen. Ik ga het dus ook gewoon vasthouden. Of het nu in BTC of EUR zit. Ik doe niks met het geld. Mocht het voldoende stijgen, dan kan ik een classic 911 kopen. Alles er tussen is niet interessant.
Deze keer blijf ik kalm en zitten.
Als we een daily close onder de 20k maken ga ook ik overwegen all-out te gaan
Uhuh, iedereen zit erin voor de tech.Luca schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:31:
Als je gelooft in crypto en de coins waar je je geld hebt zitten, zou je je niet al te druk hoeven maken.
Long term vision, folks!
Ik heb er nog 3, haha. Volgende keer ff zwaaien héJumpman schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:34:
[...]
Gelukkig weer zo'n Stravist minder op de weg.
Ik geloof helemaal nergens is. Doe puur mee voor het geld.Luca schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:31:
Als je gelooft in crypto en de coins waar je je geld hebt zitten, zou je je niet al te druk hoeven maken.
Long term vision, folks!
Zero.
Hoe roestiger het dak, hoe vochtiger de kelderVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:35:
[...]
Natuurlijk.
[Afbeelding]
Maar ik wil de nadruk niet leggen op verkopen is slecht![]()
Ik heb gehoord dat de ondergrond onder de brug nogal hard is.
Gr.
Het is om te beginnen een complete contradictie om te "hodlen" met "geld dat je niks kan schelen". Als het je niks kan schelen, maakt het ook niet uit dat je wat verlies pakt. Maar tenzij je al geld teveel hebt en hier niet zou zitten, is er niemand die geld heeft "dat hem niks kan schelen". Het is perfect oké en normaal om bekommerd te zijn om je inleg, hoe groot of klein ook.
Er is ook niks mis mee om hodler te zijn en toch te verkopen voor/tijdens (liefst voor
Gesteld dat je ergens voor de bull BTC gekocht hebt aan 10k:
10 BTC hodlen van 10k naar 30k, terug naar 20k en door naar 50k, allemaal fijn hoor. Da's 400k winst op het 'einde' van de rit. Daar kan je wel wat mee.
Maar 0.1 BTC hodlen van 10k naar ... en door naar 50k, da's 1 keer 4k winst. Dat schiet niet op.
Een beetje verlies pakken door je BTC te verkopen en later terug te kopen aan -xx%, en zodus meer sats in het zakje te hebben, dat brengt op lange termijn een pak meer op dan lekker 0.1BTC hodlen.
Soms pak je verlies. Soms pak je winst. Da's het spel. Zolang je uiteindelijk in de + staat, hoe veel/weinig ook, boeit het verder weinig.
Disclaimer: ik ben een 2k17/2k18 survivor maar verder ook een dikke n00b.
Dit is geen financieel advies
CME is al vanaf middernacht oid open.
Een Singer...
Dan moet ik er met nog meer geld in.. Heb mijn geld nu wat beter gespreid. Door schade en schande. Vorig jaar ook bijna all-in op Galapagos.. dat deed ook beetje pijn. Maar zoals gezegd.. t is maar spaargeld.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/spvT4REdG5HEk9X7Dd5vdM5S.jpg?f=user_large)
Geen grapjes hè, m'n vriendin heeft het al moeilijk genoeg met die ~10 stotenVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:35:
[...]
Natuurlijk.
[Afbeelding]
Maar ik wil de nadruk niet leggen op verkopen is slecht![]()
Als ik zo even over de laatste 3 maanden kijk is ie volgens de Elliot wave theorie aan de 4de wave bezig.
Daarna nog een dikke omhoog om vervolgens een ABC(DE) correctie te doen.
Ik kan niet traden dus waarschijnlijk is de helft van mijn logica gelul

Dat valt in Nederland enorm mee. Daar is de ondergrond onder de brug vooral enorm nat. Ook een soort zwembad daarmee.Victor Belli schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:40:
Wie heeft er nog een matras.
Ik heb gehoord dat de ondergrond onder de brug nogal hard is.
Gr.
Mja goed. Hodl
Zat zij ook niet in swallow my squirt 13?
@Verwijderd je hebt geduchte concurrentieRichh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:41:
Credits voor @Verwijderd, maarehh, het leuke is, we kunnen nog een keer babes kijken.
[Afbeelding]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Zelf maak ik niet vaak gebruik van het mainnet, maar volgens mij is zondagmiddag doorgaans een mooi moment om het goedkoopst BTC of ETH te verplaatsen.Glenn Hoddle schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:36:
Even een noob-vraag tussendoor - het bloeden lijkt toch even gestelpt - is er enige peil te trekken op wanneer de fees voor het verzenden van BTC en ETH (of andere ERC-20 coins) het laagst zijn? Het is nu even van de gekke, maar ik bedoel iets van een moment in de week of zoiets?
REKT!Slonzo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:40:
Ik weet dat het voor de lol is bij de meesten, maar ik word wel een beetje moe van altijd dat ongenuanceerde "HODL" en "TeVeEL fEElS, DoE DIt aLLeEN mEt GelD dAT jE nIKs kAn ScHEleN" nageroep hoor jongens, het is allemaal veel grijzer dan dat. Er zitten hier ook veel mensen die niet weten dat het een 'grapje' is.
Het is om te beginnen een complete contradictie om te "hodlen" met "geld dat je niks kan schelen". Als het je niks kan schelen, maakt het ook niet uit dat je wat verlies pakt. Maar tenzij je al geld teveel hebt en hier niet zou zitten, is er niemand die geld heeft "dat hem niks kan schelen". Het is perfect oké en normaal om bekommerd te zijn om je inleg, hoe groot of klein ook.
Er is ook niks mis mee om hodler te zijn en toch te verkopen voor/tijdens (liefst voor) een crash/dip/correctie/whatever. Tenzij je al een veelvoud aan BTC hebt en van de hefboomwerking kan genieten, moet je met kleinere hoeveelheden BTC toch wat actiever zijn wil je je satspool kunnen aanvullen.
Gesteld dat je ergens voor de bull BTC gekocht hebt aan 10k:
10 BTC hodlen van 10k naar 30k, terug naar 20k en door naar 50k, allemaal fijn hoor. Da's 400k winst op het 'einde' van de rit. Daar kan je wel wat mee.
Maar 0.1 BTC hodlen van 10k naar ... en door naar 50k, da's 1 keer 4k winst. Dat schiet niet op.
Een beetje verlies pakken door je BTC te verkopen en later terug te kopen aan -xx%, en zodus meer sats in het zakje te hebben, dat brengt op lange termijn een pak meer op dan lekker 0.1BTC hodlen.
Soms pak je verlies. Soms pak je winst. Da's het spel. Zolang je uiteindelijk in de + staat, hoe veel/weinig ook, boeit het verder weinig.
Disclaimer: ik ben een 2k17/2k18 survivor maar verder ook een dikke n00b.
Dit is geen financieel advies
Haha, ook een survivor hier, was ooit rekt, nu niet meer.
Kom maar door, 2021!
Wie niet, gezien het pyramide is heb ik het geleend van Henk en Ingrid 🥸_Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:43:
Wie heeft ingekocht op 40k met geleend geld?
Wel ingekocht op ATH, maar (uiteraard) NIET met geleend geld. DOH!_Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:43:
Wie heeft ingekocht op 40k met geleend geld?

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!