AVA, daar kan je daadwerkelijk wat mee.elektriekert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:40:
Laatst wat winst gepakt, deze dip is een mooi moment voor mij om een altcoin aan te schaffen,
Ik heb er al een paar zoals NEO, DGB, XRP, ADA.
Iemand nog aanraders?
Wellicht XLM?
deppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:40:
Daar gaan we. 3 keer gestuiterd op 33k
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HhKwjBnTbYdmzs796HEprM1E.jpg?f=user_large)
Ik weet niet wat jullie zeuren, maar op Kraken is de koers al een hele tijd stabiel hoor
Toen was er nog fiat, nu is er geen fiat dus mag die lekker even weer de weg omhoog vinden. Greedy is mijn vijand in dit geval geweest.ybos schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:40:
[...]
Zat jij niet steeds te schreeuwen om een correctie om weer in te kopen
Komt er een correctie, is het weer niet goed
NomadTitan schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Dat Tether verhaal lijkt wel flink serieus te zijn... misschien is het niet zo'n gek idee om even uit te stappen en het voorbij te laten waaien.....
https://www.reddit.com/r/...the_crypto_market_on_jan/

Tether heeft helemaal geen $850M geprint en aan Bitfinex gegeven. Bitfinex heeft een lening afgesloten bij Tether om dat gat te coveren vanwege in beslag genomen funds dat gestald stond bij een banking partner (waar ze zelf geen schuld aan hebben). Er zijn dus geen Tethers "geprint", er zijn dollars geleend. Die lening is marktconform en zijn ze nog steeds aan het afbetalen - momenteel staat er nog $550M open. De ophef is dat Tethers niet meer 1:1 gebacked zijn met dollars. Technisch gezien is dat waar, niet elke uitstaande USDT is gebacked door een letterlijke dollar. Maar ze zijn wel 100% gebacked door alle financiele assets bij elkaar. Een lening aan iemand anders is precies wat dat is; een financiele asset. Verder is die $550M op een totale uitstaande balans van $22G natuurlijk peanuts. In 2018 was dat nog een substantieel percentage, nu is het een paar procent.
De gesprekken met de NYAG zijn "constructive" geweest, aldus de mensen van Tether, alle stukken zijn ingeleverd en ze vertrouwen erop dat de zaak positief wordt afgerond. Al die berichtgeving omtrent Tether is niets meer dan FUD.
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2021 14:50 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/se7OI3RNSd69IYMX6HWVHm0b.jpg?f=user_large)
Gewoon in Australische dollars bekijken, dan valt het allemaal reuze mee
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
AVA lijkt een doel te hebben inderdaad en kan na corona door de lucht vliegen. Maar ondanks dat weinig animo hier voor AVA op GoT.jasper7878 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:42:
[...]
AVA, daar kan je daadwerkelijk wat mee.
Als je in de accumulatiefase positie hebt genomen wordt je op Kraken mooi gedwongen om op je (weak) handen te blijven zittenCrypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:34:
[...]
Hoe het anders kan? Account bij een andere exchange aanmaken, coins daar naar toesturen en vrolijk verder leven. Beter nog is 2 of meer andere accounts zodat je kunt spreiden maar Kraken blijven gebruiken heeft geen zin.
Maar het is wel een drama inderdaad. Tijdens de vorige bullrun was Kraken één van de weinige legit exchanges die Euro overschrijving accepteerden. Daarom ben ik er terecht gekomen, als gunstige on-ramp itt die bedrijven waar je alleen crypto aan kan kopen en een dikke premium betaald. Destijds was de site ook buiten de correcties traag en soms zelfs onbereikbaar. Dat is beter geworden maar wel heel slecht dat ze als het enigszins spannend wordt de boel op slot (moeten) zetten.
Maarja, heb eigenlijk ook geen zin om op nog een exchange de hele verificatie kermis inclusief doorsturen van identiteitsbewijs etc. te doorlopen aangezien ik toch vooral BTC maximalist/holder ben en verder niet wil handelen. Buying the dip zit er op Kraken dan weer niet in. Keuzes, keuzes...
daarom,m buy when others are fearfull...AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:47:
[...]
AVA lijkt een doel te hebben inderdaad en kan na corona door de lucht vliegen. Maar ondanks dat weinig animo hier voor AVA op GoT.
GF's out at a lesbian bar, BTC crashing WHY AM I HOLDING? I'LL TELL YOU WHY. It's because I'm a bad trader and I KNOW I'M A BAD TRADER. Yeah you good traders can spot the highs and the lows pit pat piffy wing wong wang just like that and make a millino bucks sure no problem bro. Likewise the weak hands are like OH NO IT'S GOING DOWN I'M GONNA SELL he he he and then they're like OH GOD MY ASSHOLE when the SMART traders who KNOW WHAT THE FUCK THEY'RE DOING buy back in but you know what? I'm not part of that group. When the traders buy back in I'm already part of the market capital so GUESS WHO YOU'RE CHEATING day traders NOT ME~! Those taunt threads saying "OHH YOU SHOULD HAVE SOLD" YEAH NO SHIT. NO SHIT I SHOULD HAVE SOLD. I SHOULD HAVE SOLD MOMENTS BEFORE EVERY SELL AND BOUGHT MOMENTS BEFORE EVERY BUY BUT YOU KNOW WHAT NOT EVERYBODY IS AS COOL AS YOU. You only sell in a bear market if you are a good day trader or an illusioned noob. The people inbetween hold. In a zero-sum game such as this, traders can only take your money if you sell.
Leer van de opper-hodler uit 2013: https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
Leer van de opper-hodler uit 2013: https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 11-01-2021 14:51 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Precies dit heeft me nu 2x een heel aanzienlijk bedrag gekost. Al het geld in crypto is geld dat voor mij al is afgeschreven, dus speelgeld. Ik heb er echter 4 jaar over gedaan om het te laten groeien tot wat het nu is (was) en het verlies dat me dit nu in 2x gekost heeft moet ik toch gewoon langere tijd voor werken.Jean-Bob schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:48:
[...]
Als je in de accumulatiefase positie hebt genomen wordt je op Kraken mooi gedwongen om op je (weak) handen te blijven zitten![]()
Maar het is wel een drama inderdaad. Tijdens de vorige bullrun was Kraken één van de weinige legit exchanges die Euro overschrijving accepteerden. Daarom ben ik er terecht gekomen, als gunstige on-ramp itt die bedrijven waar je alleen crypto aan kan kopen en een dikke premium betaald. Destijds was de site ook buiten de correcties traag en soms zelfs onbereikbaar. Dat is beter geworden maar wel heel slecht dat ze als het enigszins spannend wordt de boel op slot (moeten) zetten.
Maarja, heb eigenlijk ook geen zin om op nog een exchange de hele verificatie kermis inclusief doorsturen van identiteitsbewijs etc. te doorlopen aangezien ik toch vooral BTC maximalist/holder ben en verder niet wil handelen. Buying the dip zit er op Kraken dan weer niet in. Keuzes, keuzes...
Schijt Kraken. Ik ben er weg.
Groetjes
Selling the top dus ook niet.Jean-Bob schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:48:
[...]
Als je in de accumulatiefase positie hebt genomen wordt je op Kraken mooi gedwongen om op je (weak) handen te blijven zitten![]()
Mjah ik zou er nog even over nadenken, er zijn gewoon betere alternatieven. Of ledger danwel trezor als je toch niet handelt.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik twijfel om mijn XLM positie om te gooien naar AVA..
Keuzestress....
Keuzestress....

Ze kunnen het wel mooi zeggen:
Investigating - Some clients have reported issues connecting to the site and to the API. We are investigating the issue and will update as soon as we have more information.
Investigating - Some clients have reported issues connecting to the site and to the API. We are investigating the issue and will update as soon as we have more information.
En daarom moet je gewoon bij Kraken zitten, dan heb je gewoon geen keus, veel makkelijker.basdk23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:51:
Keuzestress....
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Kraken beschermt je nu gewoon, je moet niet verkopen, gewoon hodlen.
Haha klopt maar voor winst nemen houd ik me aan mijn plan waardoor ik niet in de grote sell op de top van deze run mee hoef hopelijk.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:51:
[...]
Selling the top dus ook niet.![]()
Mjah ik zou er nog even over nadenken, er zijn gewoon betere alternatieven. Of ledger danwel trezor als je toch niet handelt.
En er staat een hardware wallet in bestelling maar die is er helaas nog niet...
Maar waar is de relevantste info in dit verhaal, waarom is zijn vriendin in een lesbian bar?Richh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:50:
GF's out at a lesbian bar, BTC crashing WHY AM I HOLDING? I'LL TELL YOU WHY. It's because I'm a bad trader and I KNOW I'M A BAD TRADER. Yeah you good traders can spot the highs and the lows pit pat piffy wing wong wang just like that and make a millino bucks sure no problem bro. Likewise the weak hands are like OH NO IT'S GOING DOWN I'M GONNA SELL he he he and then they're like OH GOD MY ASSHOLE when the SMART traders who KNOW WHAT THE FUCK THEY'RE DOING buy back in but you know what? I'm not part of that group. When the traders buy back in I'm already part of the market capital so GUESS WHO YOU'RE CHEATING day traders NOT ME~! Those taunt threads saying "OHH YOU SHOULD HAVE SOLD" YEAH NO SHIT. NO SHIT I SHOULD HAVE SOLD. I SHOULD HAVE SOLD MOMENTS BEFORE EVERY SELL AND BOUGHT MOMENTS BEFORE EVERY BUY BUT YOU KNOW WHAT NOT EVERYBODY IS AS COOL AS YOU. You only sell in a bear market if you are a good day trader or an illusioned noob. The people inbetween hold. In a zero-sum game such as this, traders can only take your money if you sell.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Enkeltje GGZ.SpoekGTi schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:58:
[...]
Maar waar is de relevantste info in dit verhaal, waarom is zijn vriendin in een lesbian bar?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Enkeltje GGZ.Richh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:50:
Dan doe je de helft? Probleem opgelost.basdk23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:51:
Keuzestress....
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kraken is terug en staat nu een stuk hoger dan Coinbase. 27k vs 25k...
Red candle incoming?
Red candle incoming?
Hij is pas gebroken als we er definitief doorheen vallen.E.e.L schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:00:
de 33k is gebroken
Xlm kan leuk worden als er meerdere landen volgen in adoptie.elektriekert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:40:
Laatst wat winst gepakt, deze dip is een mooi moment voor mij om een altcoin aan te schaffen,
Ik heb er al een paar zoals NEO, DGB, XRP, ADA.
Iemand nog aanraders?
Wellicht XLM?
Gaat hard nu.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:01:
[...]
Hij is pas gebroken als we er definitief doorheen vallen.
Freefall?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat bedoel je?Palindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:02:
[...]
Xlm kan leuk worden als er meerdere landen volgens in adoptie.
Kan nog een W-shaped recovery worden..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
ETH doet ook al lekker mee vandaag

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Wel mooi dat het bijna op de dag gelijk is met 2018. Volgens mij was het toen 12 januari dat het bloed door de straten vloeide.
Dit soort statistieken doen mij geen plezierYpuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:04:
Wel mooi dat het bijna op de dag gelijk is met 2018. Volgens mij was het toen 12 januari dat het bloed door de straten vloeide.

Ik wil nog meer bloed!Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:04:
You ain't seen nothing yetDucksy88 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:38:
Begin dit jaar ingestapt en kennis gemaakt met leuke stijgende lijn. Ook kennis gemaakt met dalingen en nu portofolio minderwaard dan de oorspronkelijke fiat inkoop. HODL klinkt zo makkelijk. Is best moeilijk

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Heb mijn plukjes voor de helft verkocht, dus zal zo wel gaan stijgen
Of te wel einde bullmarket.. nog 1x een opleving. alles verkopen en 4 jaar wachtenYpuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:04:
Zero.
Vreemd wel, Binance staat ook flink hoger nog. Naar wie willen we luisteren? Neemt Binance het voortouw of CB?Imgnrydrmr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:01:
Kraken is terug en staat nu een stuk hoger dan Coinbase. 27k vs 25k...
Red candle incoming?
:fill(white):strip_exif()/f/image/jpAxDSP9uahJT2JHINFVbg64.png?f=user_large)
Rond 31500 mooie lijn... dat kan wel eens support worden.
Zat ik er toch een dagje naast.WiseGuy! schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:33:
[...]
Daar wacht veel mensen al veel dagen op. Ik vermoed over 3 dagen op 12 januari.

Nou, we kunnen niet zeggen dat er niks te beleven valt met bitcoin
1000USD eraf in paar minuten, deden we net nog paar uren over.
Ik weet nog dat ik een jaar geleden ging kijken om een accommodatie te boeken met travala, toen hadden ze nog geen eigen crypto.jasper7878 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:42:
[...]
AVA, daar kan je daadwerkelijk wat mee.
Was echt 10% duurder dan wanneer ik in fiat zou boeken...
neu valt wel mee, sub 26k begin ik pas een slachting te vinden. heb iig buys in 22, 26 en 29 regionen staan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Welke pump?Pelox schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:07:
Bij een nieuwe pump, verkoop ik alles. Zal niet de enige zijn.
Heb je er ook naar gehandeld
Was mooi in maart.
Keiharde crash, maar een flink aantal aandelen vlogen al vrij vlot weer omhoog.
Mn pa zat steeds te verkondigen dat hij jan en alleman had getipt om te kopen want de correctie zou snel zijn!
Ma was t zat: Hoeveel heb jij gekocht dan
Pa: euh, niks

case closed, hebben hem er niet meer over gehoord
Oekraïne heeft aangekondigd stellar (xlm) te gaan gebruiken.
NEO gaat echt lekker.
In sats gainende, maar wel in dollars naar de gallemiezen. Is ook moeilijk als BTC maar blijft dalen. $30K zal er straks wel aangaan.
In sats gainende, maar wel in dollars naar de gallemiezen. Is ook moeilijk als BTC maar blijft dalen. $30K zal er straks wel aangaan.
We zijn nog niet op de bodemSefa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:09:
15k is een slachting, dit is echt niks..

Stelletje drama queens hier. Als je uitzoomt zie je dat het een compleet normale correctie is. Ja, het zijn veel %, ja je had op de top uit kunnen stappen als je had geweten waar die top lag.... maar dat wist je niet. Je wist ook al dagen dat er een correctie aan zat te komen, dus niet janken als die dan ook komt. Geen als dan, gewoon hodl en door. Als je het niet aankunt, verkopen omdraaien, weglopen en nooit meer terugkomen.

(zo dat is er uit... lucht wel op hoor)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nope, zat all-in op ATH.ybos schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:08:
[...]
Heb je er ook naar gehandeld
Was mooi in maart.
Keiharde crash, maar een flink aantal aandelen vlogen al vrij vlot weer omhoog.
Mn pa zat steeds te verkondigen dat hij jan en alleman had getipt om te kopen want de correctie zou snel zijn!
Ma was t zat: Hoeveel heb jij gekocht dan
Pa: euh, niks
case closed, hebben hem er niet meer over gehoord

Niets verkocht helaas. Staat wat extra fiat klaar om dan maar bij te kopen. Alleen op welk punt. Geen idee.
De dip is een mooi moment.Animal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:10:
Niets verkocht helaas. Staat wat extra fiat klaar om dan maar bij te kopen. Alleen op welk punt. Geen idee.
Op naar een wickje onder de 30k?
Helemaal mee eens. Je moet dit sowieso alleen maar doen met 'fuckyou' money. Ik eet er iig geen luukse maaltijden minder om.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:09:
![]()
Stelletje drama queens hier. Als je uitzoomt zie je dat het een compleet normale correctie is. Ja, het zijn veel %, ja je had op de top uit kunnen stappen als je had geweten waar die top lag.... maar dat wist je niet. Je wist ook al dagen dat er een correctie aan zat te komen, dus niet janken als die dan ook komt. Geen als dan, gewoon hodl en door. Als je het niet aankunt, verkopen omdraaien, weglopen en nooit meer terugkomen.![]()
![]()
(zo dat is er uit... lucht wel op hoor)
Wat een paniek kippen hier.
Als day trader was je al uitgestapt en doet het je niks en als hodler moet je niet gaan piekeren over de bewegingen in 1 week tijd.
Die mensen die vorig jaar op 10k alles verkochten op de weg van 20k naar 3,5k waren ook in paniek maar ze hadden beter kunnen wachten.
Als day trader was je al uitgestapt en doet het je niks en als hodler moet je niet gaan piekeren over de bewegingen in 1 week tijd.
Die mensen die vorig jaar op 10k alles verkochten op de weg van 20k naar 3,5k waren ook in paniek maar ze hadden beter kunnen wachten.
Zijn precies whales aan het uitstappen, tikten de 30K al aan.
dan heb je niet goed gekeken. AVA bestaat al sinds 2017, alleen in het begin heette het CGE, ze hebben nu 3miljoen accomodaties waar je kan boeken, via de site of hun app. betalen kan je trouwens ook gewoon met creditcard, krijg je na afloop wat AVA in cashback in je wallet. in bijna alle gevallen zijn ze goedkoper trouwens, moet je wel eerst een account aanmaken, want dan zie je de juiste prijs. en ze hebben een laagste prijs garantie.elektriekert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:07:
[...]
Ik weet nog dat ik een jaar geleden ging kijken om een accommodatie te boeken met travala, toen hadden ze nog geen eigen crypto.
Was echt 10% duurder dan wanneer ik in fiat zou boeken...
Nee, die hadden gewoon moeten verkopen om bij de 3,5k weer in te kopen maar dan voor hetzelfde geld meer BTC. Dan heb je o pde rit omhoog meer winst.Palindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:11:
Wat een paniek kippen hier.
Here we go
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Op 30K gaat het hard naar beneden gaan, dan hebben de 20K instappers hun 50% gepakt.Animal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:12:
[...]
Ja. Maar waar. 31.400 al. Waar zit de support
Hier verwacht ik toch echt support, valt mooie lijn te trekken.
Nee... Ze gaan samenwerken om eea op te zetten, dat is iets heel anders.Palindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:08:
[...]
Oekraïne heeft aangekondigd stellar (xlm) te gaan gebruiken.
Dat dat gemodelleerd gaat worden naar XLM twijfel ik niet aan maar heet is echt wat anders.
Zodadelijk maar extra fiat naar Binance sturen

Kort beginner vraagje; is het mogelijk om op Binance short te gaan zonder margin? van mij hoeft dat x3 of x10 niet perse namelijk..
Precies, 2018 all over again.Luuk schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:14:
Geen gelul, alles naar nul.
Zero.
AVA of AVAX?jasper7878 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:12:
[...]
dan heb je niet goed gekeken. AVA bestaat al sinds 2017, alleen in het begin heette het CGE, ze hebben nu 3miljoen accomodaties waar je kan boeken, via de site of hun app. betalen kan je trouwens ook gewoon met creditcard, krijg je na afloop wat AVA in cashback in je wallet. in bijna alle gevallen zijn ze goedkoper trouwens, moet je wel eerst een account aanmaken, want dan zie je de juiste prijs. en ze hebben een laagste prijs garantie.
Dat extra fiat heb ik al een paar keer gedaan.
Maar eens jouw het op.
Ik doe het nog 1 keer, maar alleen op een bizarre crash.
Maar eens jouw het op.
Ik doe het nog 1 keer, maar alleen op een bizarre crash.
$32k was een belangrijke support.
Nu ligt de volgende grote op $25k toch?
Ik sta op dik 2k verlies sinds vorige week, maar alsnog overall heb ik veel meer winst gepakt. Dus ik HODL dit keer ipv panic sellen... dan maar paar jaar wachten tot de volgende bull run, beter dit dan al het geld op de spaarrekening met 0,5 % rente.
19k denk ik..gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:15:
$32k was een belangrijke support.
Zero.
Eindelijk! Bloed in de straten! Nu nog bepalen waar we terug instappen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Je hoeft niet je bestaand stack te verkopen om laag in te kopen. Kwestie van extra fiat erin gooien.AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:12:
[...]
Nee, die hadden gewoon moeten verkopen om bij de 3,5k weer in te kopen maar dan voor hetzelfde geld meer BTC. Dan heb je o pde rit omhoog meer winst.
Lol er gingen een paar buy orders af op 31K
Jullie hebben het over paniek hier maar ik zie het niet?
Nog geen mensen die met verhalen komen op ATH alle spaarcenten erin te hebben gegooid en nu met tranen in de ogen zitten te kijken.
Ik vind het heerlijk, dit rooie geweld. Ook al verlies je wat geld. Wat is er veel actie!
Nog geen mensen die met verhalen komen op ATH alle spaarcenten erin te hebben gegooid en nu met tranen in de ogen zitten te kijken.
Ik vind het heerlijk, dit rooie geweld. Ook al verlies je wat geld. Wat is er veel actie!
Nu denk ik...TomTorquay schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:16:
Eindelijk! Bloed in de straten! Nu nog bepalen waar we terug instappen
Vanwaar mijn geniaal idee kwam gisteren om op 41K te verkopen, Joost mag het wetenPalindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:16:
[...]
Je hoeft niet je bestaand stack te verkopen om laag in te kopen. Kwestie van extra fiat erin gooien.
Sorry man weet 't ook niet...djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Vanwaar mijn geniaal idee kwam gisteren om op 41K te verkopen, Joost mag het weten
Schijnbaar niet - volgens 'data' althans. https://cointelegraph.com...c-throughout-40k-bull-rundjatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:12:
Zijn precies whales aan het uitstappen, tikten de 30K al aan.
Dat weet ik. Ik zeg ook nergens dat ze hun economie op xlm gaan laten draaien.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Nee... Ze gaan samenwerken om eea op te zetten, dat is iets heel anders.![]()
Dat dat gemodelleerd gaat worden naar XLM twijfel ik niet aan maar heet is echt wat anders.
Vergeet niet om weer terug te kopen.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Vanwaar mijn geniaal idee kwam gisteren om op 41K te verkopen, Joost mag het weten
Probeer niet in één keer alles terug te kopen ,maar doe het in batches zodat je zeker weet dat je de lift omhoog meepakt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het zal al serieus moeten dalen hoor.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:18:
[...]
Vergeet niet om weer terug te kopen.![]()
Probeer niet in één keer alles terug te kopen ,maar doe het in batches zodat je zeker weet dat je de lift omhoog meepakt.
Omdat jij geniaal bent natuurlijk!djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!