Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar... Het is 2021?.oisyn schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:10:
[...]
Dat wat in 2021 gaat komen lijkt me niet zo relevant voor nu
Panik!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Maar vooruit, de dag is nog maar
voor de helft voorbij dus laten we even afwachten.
Snel mijn quote aanpassen he

Dus waarom is wat jij zegt dan wél de waarheid? Ik toon iig aan dat een dergelijke retrace er gewoon bijhoort, en dus niets zegt over wat de toekomst ons kan brengenretep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Maar vooruit, de dag is nog maar
voor de helft voorbij dus laten we even afwachten.
[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2021 13:15 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
https://www.bitrue.com/trade/flr_usdtdjatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:12:
Weet iemand waar je de prijs van Flare (Spark) kan raadplegen, vind dat niet precies.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nmdjatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:12:
Weet iemand waar je de prijs van Flare (Spark) kan raadplegen, vind dat niet precies.
[ Voor 11% gewijzigd door WiseGuy! op 11-01-2021 13:16 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
0.18 dus, bedankt!
Wanneer ontvangen we die op Kraken?
Een plan is altijd goed, heb ik nog niet echt. Alleen waarom niet "Crypto onder Xpd -> niks doen" dan juist niet extra insteken? Of beschouw je dat als risico vanuit een gedachte mocht de koers alleen verder zakken? Uiteindelijk verzamel je zo meer sats zou ik denken.QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:25:
Ik heb gisteravond mijn crypto pf management plan uitgewerkt en in een groter financieel plan verwerkt.
Per maand de acties voor crypto:Afgeroomde winst gaat naar een investering met veel lager risico.
- Xpd = portfolio doel = 10% van mijn totale vermogen,
- Crypto onder Xpd -> niks doen
- Crypto boven de Xpd -> bij winst:20% winst afromen. Bij verlies: niks doen
Xpd eens per 6 maanden herzien obv totale vermogen en koers.
Hierdoor geef ik het ruimte te groeien, maar trek ik toch een soort dividend uit dat ik zeker kan stellen. Door gewoon strak je eigen regels te volgen, kan je iets meer afstand nemen van de schommelingen en scheelt enorm in de stress.
Risico hier, naast een volledige collapse van crypto, is dat het crypto "te hard" groeit. Stel het stijgt zo hard dat met deze regels het ineens 80% van mijn totale vermogen is (luxe probleem). Dan zal ik opnieuw moeten gaan kijken naar mijn totale vermogen mix.
EditL hmm excuses, mss zeg je het al halfwat. Even wat minder scherp na vannacht. Moet beter lezen
[ Voor 4% gewijzigd door Aardwolf op 11-01-2021 13:24 ]
YouTube: Reaching New Lows With the Queen of Limbo
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 11-01-2021 13:24 ]
Zero.
Als je het heel autistisch bekijkt en verticaal de hokjes telt zouden we op ~140k uitkomen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Voorlopig niet, ergens Q1 zegt google. Overigens willen ze ook een LTC airdrop doen: https://dailyhodl.com/202...contracts-to-ltc-and-xrp/djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:17:
[...]
0.18 dus, bedankt!
Wanneer ontvangen we die op Kraken?
Overigens zegt de waarde nu nog niks aangezien ze officieel nog niet begonnen zijn. Deze prijs is geisoleerde speculatie op Bitrue.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Pelox schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:21:
ochtend deel 2 scalpen... leuke winst.. nog 1x dan.. poef weg en -100 -200 euro.
In retrospect, it was inevitable
ja, ik baal wel. Ik had gisteren een zwak moment om wat te cashen. Als ik het gedaan had dan kon ik nu meer btc voor dat geld inslaan wat op de lange termijn veel meer waarde geeft.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Als je het heel autistisch bekijkt en verticaal de hokjes telt zouden we op ~140k uitkomen.
Dat is ook de enige juiste manier om ernaar te kijkenMrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Heel verleidelijk, maar dit betekend dat ik een deel van mijn andere investering/reserve overhevel naar crypto, dus je verhoogt het risico van je gehele portfolio. Ik heb nu een bepaald risico niveau met mijzelf afgesproken, daar probeer ik mij aan te houden, maar in de toekomst kan dit veranderen. Dus ik probeer nu minimaal 6 maanden huidige mix aan te houden. 1x in de zoveel tijd even goed rationeel nadenken lijkt mij beter dan mee te gaan in de dagelijkse/uurlijkse emotionele rollercoaster en dan beslissingen nemen.marcel87 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:17:
[...]
Een plan is altijd goed, heb ik nog niet echt. Alleen waarom niet "Crypto onder Xpd -> niks doen" dan juist niet extra insteken? Of beschouw je dat als risico vanuit een gedachte mocht de koers alleen verder zakken? Uiteindelijk verzamel je zo meer sats zou ik denken.
En je weet niet of het verder zakt. Deze "lastige" beslissingen moeilijk rationeel te maken, dus brengt stress mee. Stress verlaging, niet teveel lastige beslissingen maken, dat is ook een belangrijk streven.
Ik heb een klein deel van mijn crypto portfolio als vrij staan, daar kan ik vrij mee daytraden als ik het wil. Dus dat is om poging de markt te verslaan. Winst/verlies hieruit heeft geen siginificante impact op mijn pf, maar brengt wel entertainment.
Dan zal XRP wel nog eens een bull doen.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:26:
[...]
Voorlopig niet, ergens Q1 zegt google. Overigens willen ze ook een LTC airdrop doen: https://dailyhodl.com/202...contracts-to-ltc-and-xrp/
Overigens zegt de waarde nu nog niks aangezien ze officieel nog niet begonnen zijn. Deze prijs is geisoleerde speculatie op Bitrue.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Wat is flink?Klaas25 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:31:
Op Bistamp staat flinke sell wall op 37K Bitcoin.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Imho zegt een MA99 niet zo gek veel in een bull run maar alles kan natuurlijk, blijft crypto maar erg waarschijnlijk is het niet op korte termijn, we hebben nog wel wat support levels te gaan.JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:30:
MA99 staat op 18991 euro, is dat de volgende support dan als deze eraan gaat?Ik zit te twijfelen of ik erop zal gokken dat hij nog iets doorzakt en dan is de volgende vraag voor welke bedragen ik inkoop.
Heel Europa heeft straks meer dan 1 jaar zitten sparen. Als we dat met z'n allen in een vrij korte tijd uitgeven straks, kan het niet anders dan dat we flinke inflatie krijgen.
Die zou de ECB dan gaan bestrijden met hogere rentes, alleen gaan ze dat in Zuid-Europa echt niet leuk vinden. Die staatsschulden rijzen de pan uit. Als we niet opletten, zitten we zo weer in een eurocrisis. Ik zou als belegger dan mijn euro's verkopen voor iets anders.
Als we al die spaartegoeden niet in 1x uitgeven, krijgen we nog flinke economische tegenslag. Dan gaan er echt nog wel veel bedrijven omvallen. Als de ECB de geldpers dan nog meer bij laat draaien, worden je euro's weer minder waard.
Doen ze dat niet, dan zijn we met z'n allen gewoon rekt. Dan krijgen we een best wel harde crash.
Maar misschien is dit allemaal te kort door de bocht
Alleen zou dat voor m'n gevoel een beetje te mooi zijn om waar te zijn.
Ik heb ook de 1D 25MA in mijn grafiek staan. Geen idee waarom (is dat een bekende steunlijn?) maar ik zie dat hij daar eind november en half december wel op is afgeketst.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:35:
[...]
Imho zegt een MA99 niet zo gek veel in een bull run maar alles kan natuurlijk, blijft crypto maar erg waarschijnlijk is het niet op korte termijn, we hebben nog wel wat support levels te gaan.
/f/image/En2fPP5o24I3ncSvYQMc44rU.png?f=fotoalbum_large)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Bedenk dan wel dat je de enorm riskante aanname doet dat die grafiek voor 2021 waarheid gaat worden.AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:27:
[...]
ja, ik baal wel. Ik had gisteren een zwak moment om wat te cashen. Als ik het gedaan had dan kon ik nu meer btc voor dat geld inslaan wat op de lange termijn veel meer waarde geeft.
Heel verstandig dus om te cashen als je een van je targets tegenkomt. Lekker van genieten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hij heeft niet gecasht he.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:44:
[...]
Bedenk dan wel dat je de enorm riskante aanname doet dat die grafiek voor 2021 waarheid gaat worden.
Heel verstandig dus om te cashen als je een van je targets tegenkomt. Lekker van genieten.
Dat Tether verhaal lijkt wel flink serieus te zijn... misschien is het niet zo'n gek idee om even uit te stappen en het voorbij te laten waaien.....penjon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:01:
Ik wacht even einde van de week af, ivm tether rechtszaak.
https://www.reddit.com/r/...the_crypto_market_on_jan/
[ Voor 14% gewijzigd door NomadTitan op 11-01-2021 13:48 ]
Op een spaarrekening zou ik voorlopig nog maar even niet vanuit gaan maar op 2 jarig deposito is nu al mogelijk, zie mijn eerdere post.Victor Belli schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:38:
Maar misschien is dit allemaal te kort door de bocht. Misschien valt de inflatie wel mee, zit 'ie keurig rond de 2 procent en kan de ECB de geldpers rustig terugdraaien. Wie weet krijgen we ooit weer 0,5% rente op de spaarrekening!
Alleen zou dat voor m'n gevoel een beetje te mooi zijn om waar te zijn.
Ik kan een flufje winst pakken nog met de aanname dat we niet ineens weer gaan vliegen, want dan moet ik weer duurder instappen.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:44:
[...]
Bedenk dan wel dat je de enorm riskante aanname doet dat die grafiek voor 2021 waarheid gaat worden.
Iets anders, weet iemand hoe je bij Bluetrade je account kan herstellen? Mijn wachtwoord is gelukt maar het 2FA verhaal krijg ik niet meer terug momenteel
Anderzijds als je het niet direct nodig hebt maar wilt wel PF groei, dan is dat weer minder logisch om regelmatig wat af te romen. Wat dat beter een plan hebben zoals meen ik @Specy eerder in dit topic liet zien.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:44:
[...]
Mja 100K, ik weet niet, eerst nog maar eens 60 en 80K zien... en voorlopig eerst weer wat minder hard stijgen. 40K evenaren, goede support maken. Een solide basis moet er komen ipv die fomo candles. Een huis bouwen op 10 saté prikkers is ook zo onstabiel als de neten... Een groot risico dat alles in elkaar dondert, dan pas de bodem verdicht (consolideren is letterlijk een bekend begrip uit de grondmechanica), waarna er weer opbouw kan plaatsvinden.
Wie hier zouden de intimiderende kerels zijn die voor het pand zitten? Mij kun je in ieder geval aan de bullpipe verwachten.
Hoe bedoel je? 2FA doe je toch met authy oid?AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:48:
[...]
Ik kan een flufje winst pakken nog met de aanname dat we niet ineens weer gaan vliegen, want dan moet ik weer duurder instappen.
Iets anders, weet iemand hoe je bij Bluetrade je account kan herstellen? Mijn wachtwoord is gelukt maar het 2FA verhaal krijg ik niet meer terug momenteel
Ben overigens benieuwd wat je daar wil verhandelen, heb zelf ook een account vanwege ooit DAPS maar verder zou ik niet weten wat ik er nog moet zoeken.
Ja maar ik weet niet zo goed hoe ik die volgende support levels kan achterhalenCrypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:35:
[...]
Imho zegt een MA99 niet zo gek veel in een bull run maar alles kan natuurlijk, blijft crypto maar erg waarschijnlijk is het niet op korte termijn, we hebben nog wel wat support levels te gaan.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
https://www.facebook.com/dekietNL/posts/2814523432005998
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 11-01-2021 14:00 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
OOOOOOOH, dat was de naam die ik al tijden zocht. Ik heb ooit dik geld verloren op DAPS meen ik mij te herinneren nadat er een airdrop/update kwam was het ineens niets meer waard. Ik was even benieuwd of die troep nog daar stond en wat de waarde was.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:58:
[...]
Hoe bedoel je? 2FA doe je toch met authy oid?
Ben overigens benieuwd wat je daar wil verhandelen, heb zelf ook een account vanwege ooit DAPS maar verder zou ik niet weten wat ik er nog moet zoeken.

Maar ik heb dus een nieuwe telefoon en dat 2FA terugzetten lukt hier niet (of de code heb ik toen nooit goed opgeschreven)
[ Voor 9% gewijzigd door AMARONE op 11-01-2021 14:01 ]
In je account in ieder geval 2FA uitzetten en dan opnieuw aanzetten. En daarna de code wel goed opschrijven.AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:00:
[...]
OOOOOOOH, dat was de naam die ik al tijden zocht. Ik heb ooit dik geld verloren op DAPS meen ik mij te herinneren nadat er een airdrop/update kwam was het ineens niets meer waard. Ik was even benieuwd of die troep nog daar stond en wat de waarde was.![]()
Maar ik heb dus een nieuwe telefoon en dat 2FA terugzetten lukt hier niet (of de code heb ik toen nooit goed opgeschreven)
Dit dus, ik heb mijn 2FA recovery's in een kluisje liggen in een ander huisWiseGuy! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:02:
[...]
In je account in ieder geval 2FA uitzetten en dan opnieuw aanzetten. En daarna de code wel goed opschrijven.
Maar dat gaat meestal niet zonder 2FA in te voeren, zou anders wel erg makkelijk zijn voor hackers natuurlijkWiseGuy! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:02:
[...]
In je account in ieder geval 2FA uitzetten en dan opnieuw aanzetten. En daarna de code wel goed opschrijven.
edit: tenzij hij de oude telefoon nog heeft natuurlijk maar goed.
[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 11-01-2021 14:05 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hmm is dat wel zo? Ik las toevallig dit: https://www.nu.nl/economi...vember-flink-bekoeld.htmlVictor Belli schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:38:
Heel Europa heeft straks meer dan 1 jaar zitten sparen. Als we dat met z'n allen in een vrij korte tijd uitgeven straks, kan het niet anders dan dat we flinke inflatie krijgen.
Rond de 33K zou een prima waarde zijn hoor, is precies rond de support regio. Er is niet zoveel aan de hand, vanuit hier gewoon zorgen dat het stabiel wordt.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:02:
onder de 34K, nu nadenken wnn we terug inkopen.
Kijk eens op de chart en je gaat prijzen zijn waar de kaarsen op zijn afgeketst. Dat zijn support/resistance levels.JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:59:
[...]
Ja maar ik weet niet zo goed hoe ik die volgende support levels kan achterhalen
Een random voorbeeldje van Google:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b5DzjTj6b0HSkxI14DvpLuGV.jpg?f=user_large)
Het moet verder naar beneden om mij te laten kopen.Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:06:
[...]
Rond de 33K zou een prima waarde zijn hoor, is precies rond de support regio. Er is niet zoveel aan de hand, vanuit hier gewoon zorgen dat het stabiel wordt.
Dat kan, maar daar zou ik dan nog maar eens over nadenken. Ik zie het niet heel veel lager gaan dan dit. De support wordt nu getest en dat gaat best prima.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:07:
[...]
Het moet verder naar beneden om mij te laten kopen.

Als je dat artikel goed leest, zie je dat we sinds januari 2020 meer sparen dan uitgeven. Alleen is de toename afgenomen in november.sOid schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Hmm is dat wel zo? Ik las toevallig dit: https://www.nu.nl/economi...vember-flink-bekoeld.html
Zie ook:
https://www.rtlnieuws.nl/...-corona-crisis-investeren
Support wordt getest maar er is geen overtuigende bounce. De vorige hourly candle was zoeentje met lange wicks aan beide kanten, dus mijns inziens kan het nog steeds beide kanten op.Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:10:
[...]
Dat kan, maar daar zou ik dan nog maar eens over nadenken. Ik zie het niet heel veel lager gaan dan dit. De support wordt nu getest en dat gaat best prima.
[Afbeelding]
Als de euro meer waard wordt ten opzichte van de bitcoin zit ik goed want ik heb euro's.
En als bitcoin meer waard wordt ten opzichte de euro zit ik ook goed want ik heb bitcoins.
Denk je ook niet dat er buy orders zijn rond dat bedrag? Want dat bedrag is een beetje wat verwacht wordt als correctie.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:15:
Ik vermoed dat er veel sell orders op 30K staan, dan knallen we recht naar de 20K.
$ alias cd='rm -rf'
Niks meer, is gedelist, je saldo is pleitte en de termijn om te claimen is ook al voorbij. Daarvoor hoef je het dus niet te doen.AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:00:
[...]
OOOOOOOH, dat was de naam die ik al tijden zocht. Ik heb ooit dik geld verloren op DAPS meen ik mij te herinneren nadat er een airdrop/update kwam was het ineens niets meer waard. Ik was even benieuwd of die troep nog daar stond en wat de waarde was.![]()
Het lijkt alsof iedereen naar de 20K wil .dogtagz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:17:
[...]
Denk je ook niet dat er buy orders zijn rond dat bedrag? Want dat bedrag is een beetje wat verwacht wordt als correctie.
Wellicht is eventjes terug naar de 31k geen slecht idee

Eind dit jaar, vandaag gaan we gewoon op de groene dildo recht omhoog weer straks.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:15:
Ik vermoed dat er veel sell orders op 30K staan, dan knallen we recht naar de 20K.
Ik zet even een thee met hopium
:fill(white):strip_exif()/f/image/lGQo9Pf8AHG2jsF81tIh02sz.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wJRYL3GtPw6UYuA81sovYwlF.png?f=user_large)
Bron ?lauwtjee1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:18:
Die 9k prijs komt nooit meer terug.
We zijn er bijna!djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:22:
Als we onder de 32K gaan, is het paniek volgens mij.
Nog 1K te gaan
$ alias cd='rm -rf'
Dus:
Limit order op 30
Stop: 34
Limit:33.99
Of wordt deze dan meteen getriggerd
Op Binance staan er op het moment van schrijven buy orders voor:dogtagz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:17:
Denk je ook niet dat er buy orders zijn rond dat bedrag? Want dat bedrag is een beetje wat verwacht wordt als correctie.
- 388 BTC op 33k
- 239 BTC op 32k
- 758 BTC op 31k
- 430 BTC op 30k

En onder invloed van hopium ofc.
Februari / maart vorig jaar kwam 9k gewoon weer in beeld. Afhankelijk van hoe het nu gaat sluit ik dat dit jaar niet uit.
De MA25 ligt vandaag op de $29275.
In november en december corrigeerden we ook en hebben we die lijn aangehouden. Daarna begon de gekte.
Kijk hoe lang die daarna niet meer op het niveau voor de piek kwam 3-4k, met die volumes, inflatie en toenemende populariteit zit je gebakken als je met 9k instapte in de raket
:fill(white):strip_exif()/f/image/LQPwfNBQcikmg3su7tjMNHX8.png?f=user_large)
Verwijderd
Verkocht aan 160euro.
Weg wezen daar...SpelFaut schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:27:
Kraken wederom in maintenance, hoe kan het ook anders
Groetjes
Goede dag voor Binance en de andere beurzen inderdaad!Slonzo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:26:
[...]
Op Binance staan er op het moment van schrijven buy orders voor:Aan de volumes die momenteel verzet worden, zijn die zo weg...
- 388 BTC op 33k
- 239 BTC op 32k
- 758 BTC op 31k
- 430 BTC op 30k
:fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/46NYLJYTVZBrXrPKbnpLvJRj.png?f=user_large)
om 14:32 door de 33kQA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:48:
Mijn voorspelling: onder 33k voor 15:00

Dat ben ik.-Splash- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:32:
Af en toe zie ik buys van 200 BTC langskomen.... nice...
Ach ja, datzelfde zeggen we over pakweg 3 jaar... [opavertelt] Weet je nog toen we BTC kochten voor 40k? Bwahahaha... jaa, dat waren nog eens tijden jongen[/opavertelt]lauwtjee1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:30:
[...]
Kijk hoe lang die daarna niet meer op het niveau voor de piek kwam 3-4k, met die volumes, inflatie en toenemende populariteit zit je gebakken als je met 9k instapte in de raket
Tussen de $10.000 en $15.000, als ik zou moeten gokken rond de $12K.oldgrumpy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:30:
Weet iemand wat de gemiddelde aankoopprijs is van de bitcoins gekocht door Grayscale?
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-01-2021 14:34 ]
Hoe het anders kan? Account bij een andere exchange aanmaken, coins daar naar toesturen en vrolijk verder leven. Beter nog is 2 of meer andere accounts zodat je kunt spreiden maar Kraken blijven gebruiken heeft geen zin.SpelFaut schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:27:
Kraken wederom in maintenance, hoe kan het ook anders
Misschien eens een deeltje overzetten naar Binance...

Benieuwd wat er komende week gaat gebeuren.
Heb nog een tweede deel cash om in te stappen. Wilde dat op 25k EUR doen, twijfel nu weer

hoeveel zullen er wel niet balen dat ze zo inhalig waren en geen winst gepakt hebben (mij inclusief
"had ik maar"
ik had het geld online laten staan en had meer muntjes terug gekocht, nu maar gewoon vasthouden en uitzitten

Zat jij niet steeds te schreeuwen om een correctie om weer in te kopenAMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:39:
DIT IS TOCH WEL DE BODEM BTC? Dit hadden we vorige week niet afgesproken..
Komt er een correctie, is het weer niet goed
En troost 2: als de daling nog wat doorgaat krijgt iedereen misschien wel de allerlaatste kans ooit om nog eens een volledige Bitcoin te bezitten 😂😜
Ik heb er al een paar zoals NEO, DGB, XRP, ADA.
Iemand nog aanraders?
Wellicht XLM?
Laten we het hopen.. want anders kan het echt afgelopen zijn. Nu is er nog een beetje vertrouwen, als dat wegvalt.. ultieme rektheid.AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:39:
DIT IS TOCH WEL DE BODEM BTC? Dit hadden we vorige week niet afgesproken..
Zero.
Ja dat is het. We gaan nu omhoog! Omlaag kan natuurlijk ookdeppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:40:
Daar gaan we. 3 keer gestuiterd op 33k

Dot?elektriekert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:40:
Laatst wat winst gepakt, deze dip is een mooi moment voor mij om een altcoin aan te schaffen,
Ik heb er al een paar zoals NEO, DGB, XRP, ADA.
Iemand nog aanraders?
Wellicht XLM?
Zero.
Anders, anders kunnen we wie weet volgende week wel eens uitkomen op de support lijn die vanaf de 10k is ingezet.. die loopt rond de 23k nu.
Ik ga ff inlezen want ik heb eerlijk waar geen idee
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!