[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 168 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit het onderste uit de kan willen halen :) (zeg ik toch altijd tegen mezelf)
Ofwel hou je vast voor long term ofwel verkoop je bij een goed gevoel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2021 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 23:32

Tuxie

En WeL nU!

WickedWizard schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:42:
Serieus: voor de mensen die slecht slapen van de cryptokoersen lijkt indexbeleggen me veel beter geschikt. Los van de vraag of je er dan niet met teveel geld in zit. Maar maandelijks in de markt beleggen biedt veel meer rust en staat ook vrijwel garant voor een mooi rendement over langere tijd (economische crashes uitgezonderd).

Aanvulling: https://www.fireblog.nl/b...an-nederland-2020-update/
Precies, er zijn aardig wat mensen in dit topic die beleggen verwarren met speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:07
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:41:
Trouwens, 2 dagen geleden waren flink wat mensen die hoopten op een dip naar de 35k om zo bij te kunnen kopen. Wie heeft daadwerkelijk ook bijgekocht, en wie "wacht tot de bodem"?
Zat gister 90% in fiat, vannacht zijn 10/12 buy-orders afgegaan (niet op BTC). Nu wel een beetje nerveus wat het vervolg wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
green-tea schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:42:
Waarom is die ETC arbitrage nog steeds aanwezig? Zelfs in EUR. Is de chain helemaal kapot ofzo?

https://coinmarketcap.com...ethereum-classic/markets/

ETC kopen voor 6.38 op Bitvavo en verkopen op Coinbase Pro voor 8.82 dat is 38%. Net of het is 2013-2015 is. What is wrong..
Al helemaal doorgerekend met fees? Ik heb zelf wat dingen doorgerekend toen ik een structureel andere koers zag tussen exchanges, maar als je het doorrekent met de fees en het schuiven van coins/fiat, dan bleef er niks over.

Maar als jij een mooie arb ziet, snel cashen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Serieus: voor de mensen die slecht slapen van de cryptokoersen lijkt indexbeleggen me veel beter geschikt. Los van de vraag of je er dan niet met teveel geld in zit. Maar maandelijks in de markt beleggen biedt veel meer rust en staat ook vrijwel garant voor een mooi rendement over langere tijd (economische crashes uitgezonderd).

Als je er slecht van slaapt dan zit je er met teveel geld in imo. Gewoon aankopen elke maand en dan x jaar niet naar omkijken kan ook een prima strategie zijn. Het is en blijft een schaars goed, die BTC en die wordt alleen maar schaarser. Dus tja... kwestie van tijd. En voor die tijd is aangebroken wil je zoveel mogelijk vergaard hebben. Rendeert een stuk beter dan indexbeleggen.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Trouwens, 2 dagen geleden waren flink wat mensen die hoopten op een dip naar de 35k om zo bij te kunnen kopen. Wie heeft daadwerkelijk ook bijgekocht, en wie "wacht tot de bodem"?
Enkel uitgestapt vrijdag, de rest hodl. Bijkopen doen we volgend jaar wel.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:41:
[...]

Dat trage en rustige vind ik juist een enorm pluspunt aan Bob. er zijn al genoeg crypte youtubers met een kapotte capslock toets en bij elke video emergency update, most important, huge dit en dat enz
Absoluut, een oase van rust in het woelige cryptolandschap. Moeten we meer van hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:42
Ik beken. Ik heb bijgekocht. Ik zat al sinds kerst te wachten op een drop van BTC. Ontzettend slechte timing door gisterochtend de hoop op te geven en bij 40K voor een redelijk bedrag ingekocht. Met het dipje gisteravond dacht ik nog wat goed te maken door ETH 'goedkoop' in te slaan, maar vanochtend was het wel even wennen toen ik al dat rood zag.

Achteraf is 't mooi wonen en had ik gewoon wat meer geduld moeten hebben. Gelukkig is het gewoon uitgestelde winst en onderaan de streep wat minder dan het had kunnen zijn dus ik lig er niet wakker van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Al helemaal doorgerekend met fees? Ik heb zelf wat dingen doorgerekend toen ik een structureel andere koers zag tussen exchanges, maar als je het doorrekent met de fees en het schuiven van coins/fiat, dan bleef er niks over.

Maar als jij een mooie arb ziet, snel cashen :)
38% fees. Fee is nog geen 1% totaal dus blijft er toch voldoende over. Als bitvavo een beetje opschiet kan ik het een gooi geven.

Edit de reden gevonden : 91.000 confirmations nodig voordat je deposit wordt toegevoegd. 91.000 / 0.23 = minuten = 7000 UUR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbeJucxbjViIdcD6sTCO0hawUNQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xJomjxi37ftpUEiV0OMGJchx.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door green-tea op 11-01-2021 11:55 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Luca schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:30:
Gisteravond voor het slapen gaan redelijk getwijfeld of ik even zou uitstappen of niet, achteraf toch moeten doen.

Herhaling voor mezelf: soms is het goed om naar je onderbuikgevoel luisteren.
Ik had dat gevoel ook. Aan de andere kant had ik dat gevoel eerder op de avond ook, toen even eruit gegaan en tenauwernood de fees kunnen betalen van het hele kleine beetje winst dat ik had om snel te kunnen handelen :P Je zult zien dat je volgende keer met hetzelfde gevoel wel REKT gaat.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
green-tea schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:47:
[...]

38% fees. Fee is nog geen 1% totaal dus blijft er toch voldoende over. Als bitvavo een beetje opschiet kan ik het een gooi geven.
Volumes ook in orde? Check ook de bied/laat prijzen, deze moet je tegen elkaar afzetten, niet de last price.

edit: ik zit nu ook te kijken. Tradevolumes zijn traag, maar er lijkt voldoende volume te zijn. Vaag, dit snap ik ook niet....

edit2: ik lees je edit. ok ;)

[ Voor 18% gewijzigd door QA123 op 11-01-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 21:44

Bever!

3

green-tea schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:42:
Waarom is die ETC arbitrage nog steeds aanwezig? Zelfs in EUR. Is de chain helemaal kapot ofzo?

https://coinmarketcap.com...ethereum-classic/markets/

ETC kopen voor 6.38 op Bitvavo en verkopen op Coinbase Pro voor 8.82 dat is 38%. Net of het is 2013-2015 is. What is wrong..
Probeer maar eens ETC over te maken naar CB, met die hoeveelheid confirmations (vanwege de recente 50% aanvallen) die er tegenwoordig nodig zijn voor ETC is de prijs waarschijnlijk al met een paar procent gestegen of gedaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
green-tea schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Edit de reden gevonden : 91.000 confirmations nodig voordat je deposit wordt toegevoegd. 91.000 / 0.23 / 60 = minuten. Ongeveer 110 UUR

[Afbeelding]
Heb het ooit eens geprobeerd maar ETC zelf was zo traag als dikke stront... Tegen de tijd dat het eindelijk een keertje aan kwam was zo goed als alle winst verdampt en was ik uren schermstaren verder. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Heeft Binance er uitgelegen rond 8u deze morgen? Ik mis een stukje grafiek op BTC/USDT...
Luca schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:30:
Herhaling voor mezelf: soms is het goed om naar je onderbuikgevoel luisteren.
Soms heb je gelijk, soms zit het tegen.
Onderbuikgevoel is deels emotie, da's (in deze) volgens mij geen goede indicator om op te handelen.

Ik twijfel me rot om nu terug in te stappen terwijl mijn onderbuikgevoel me zegt dat we nog een ritje richting de MA25 (~29k) mogen verwachten... Wie uiteindelijk gelijk heeft weten we wsl pas nadat ik nog meer verlies gepakt heb :+

[ Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 11-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:40

MicroWhale

The problem is choice

DW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Absoluut, een oase van rust in het woelige cryptolandschap. Moeten we meer van hebben.
CoinBureau en DataDash zijn toch ook super rustig?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-04-2022
Tuxie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:31:
Ik snap helemaal niks van dat paniek gedrag. Fluctuaties horen erbij. Als je een plan hebt met een waardering dan houdt je je daaraan vast. Dan maakt het niks uit wat Mr. Crypto market doet. En volatiliteit is ideaal voor day trading. Conclusie: maak een plan en stick to it!
dit is geen fluctuatie meer maar gewoon het einde van deze bullrun. Btc is gewoon even dik
6000 dollar gezakt dus geen kleine correctie meer maar gewoon einde oefening, en trekt btc gewoon
de rest mee omlaag as usual. Het valt me dan ook nog mee dat xrp nog op 29 cent staat
en niet op 20 cent, maar hij zakt nog steeds ten tijde van dit schrijven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
[...]

dit is geen fluctuatie meer maar gewoon het einde van deze bullrun. Btc is gewoon even dik
6000 dollar gezakt dus geen kleine correctie meer maar gewoon einde oefening, en trekt btc gewoon
de rest mee omlaag as usual. Het valt me dan ook nog mee dat xrp nog op 29 cent staat
Wat een aanstellerij en stemmingsmakerij zeg :') zeker net nieuw in dit topic hier?

[ Voor 4% gewijzigd door sjorremans op 11-01-2021 11:58 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

Je vergeet dan voor het gemak wel even die 28k stijging te vermelden die we de afgelopen weken gehad hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
[...]

Hoe hoger Bitcoin staat, des te groter worden de absolute aantallen. 6000 dollar lijkt veel, maar procentueel is het echt niet zo opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
[...]

datadash kijk ik ook met vlagen, ben 6 maanden terug beetje afgehaakt daar omdat hij teveel met DEFI shit in de weer was en te weinig met BTC

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

First-coiner alert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Kunnen we de 35k vasthouden of zakken we weer verder naar de sub 32k??

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
sjorremans schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
[...]

Wat een aanstellerij en stemmingsmakerij zeg :') zeker net nieuw in dit topic hier?
Ik zit al sinds 2018 op het xrp chat forum, dus ben ik zeker geen noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Pelox schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:03:
Kunnen we de 35k vasthouden of zakken we weer verder naar de sub 32k??
Doe het niet maat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:01:
[...]

datadash kijk ik ook met vlagen, ben 6 maanden terug beetje afgehaakt daar omdat hij teveel met DEFI shit in de weer was en te weinig met BTC
Tsja, 100x gains of 10x gains. Altijd moeilijk om te beslissen. ;)

Snap wel wat je bedoelt. Hij zit nou eenmaal met zijn eigen product in DeFi dus begrijp het wel.

Voor BTC heb ik mijn eigen ADHDuitser (MMCrypto) Die gast is compleet open (laat zijn trades (1 mil+) gewoon zien en legt ahv TA heel goed uit hoe alles werkt. Je moet alleen wel tegen zijn accent en zijn snelheid kunnen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
We zitten eronder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Jawel.. daar gaan we weer.. :N

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Je vergeet dan voor het gemak wel even die 28k stijging te vermelden die we de afgelopen weken gehad hebben.
Weet je nog in 2018 toen de eerste ATH plaatsvond en btc van niks naar de 20.000 dollar steeg?
En daarna harder afzakte dan een ouwe onderbroek? En het gewoon 3 jaar geduurd heeft voordat
btc dat record verbrak?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
Relax, we zitten nog steeds op koers voor een mooie Asymptoot voor komende maand. Oneindig geld :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYTX3MJsxsdQxArhILW4XUxbtkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NbbfuhprU6onhVNta3JMi0kY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

We zitten op de 1h MA7... Houdt ie het of houdt ie het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Misprinter schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Hoe hoger Bitcoin staat, des te groter worden de absolute aantallen. 6000 dollar lijkt veel, maar procentueel is het echt niet zo opmerkelijk.
6k van 41k is nou niet bepaald een paar procentjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:06:
[...]

Weet je nog in 2018 toen de eerste ATH plaatsvond en btc van niks naar de 20.000 dollar steeg?
En daarna harder afzakte dan een ouwe onderbroek? En het gewoon 3 jaar geduurd heeft voordat
btc dat record verbrak?
Klopt, maar we gaan nu van 42k naar 36k, dus helemaal vergelijkbaar vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:04:
[...]

Snap wel wat je bedoelt. Hij zit nou eenmaal met zijn eigen product in DeFi dus begrijp het wel.

Voor BTC heb ik mijn eigen ADHDuitser (MMCrypto) Die gast is compleet open (laat zijn trades (1 mil+) gewoon zien en legt ahv TA heel goed uit hoe alles werkt. Je moet alleen wel tegen zijn accent en zijn snelheid kunnen.
ja chris volg ik ook al 1,5 jaar nu. Snap niet dat hij het vol kan houden hahaha. Hij mist soms wel essentiele dingen maar hij doet het niet slecht. Ook de moon kijk ik wel, maar die is nu een beetje mmcrypto na aan het doen. En teveel terug naar video's om te laten zien dat hij gelijk heeft. Of dat gezwets over de CME gap......krijg daar echt een slappe tak van. Aan dat soort dingen merk je dat die Carl eigenlijk maar kort met crypto bezig is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

Woohooo

Smilie, James Smilie

MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:04:
[...]

ADHDuitser is inderdaad wel vermoeiend om naar te luisteren, op 0,75 is het te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:08:
[...]

Klopt, maar we gaan nu van 42k naar 36k, dus helemaal vergelijkbaar vind ik het niet.
We zijn dan ook nog maar 1/2 dag verder sinds het in elkaar aan het storten is, dus wacht even
af zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Woohooo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:10:
[...]

ADHDuitser is inderdaad wel vermoeiend om naar te luisteren, op 0,75 is het te doen :D
Goeie Tip!!!!!!! :D :D :D d:)b d:)b d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:11:
[...]

We zijn dan ook nog maar 1/2 dag verder sinds het in elkaar aan het storten is, dus wacht even
af zou ik zeggen.
Veel zal afhangen van de USA straks.

Ondertussen een interessant cointje om aan te kopen? ADA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:55
djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Vet, Ada,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
[...]

Ik ken wel een interessant cointje om te verkopen. BTC. ;w

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:58
Als we hier nu doorheen zakken gaan we rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
[...]

Elon zal BTC wel pumpen met zijn tweet 8) 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:08:
[...]

6k van 41k is nou niet bepaald een paar procentjes
Het is een afname van 14%, in een wereld waarin bitcoin doodleuk verdubbeld tov de oude ath en afnames heeft gekend van 80% of meer vind ik 14% na een 200% stijging in 3 maanden tijd niet vreemd. Zoom uit en je ziet dat we qua prijsniveau staan op wat.. 5 dagen geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:16:
Als je dat nog niet was dan.. :+

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:33

almightyarjen

When does the hurting stop?

Het valt me op dat die reclame op YT met die millennial "investeer je geld niet in Bitcoin" ook weer terug is. Ze grijpen hun kans om Henkjes & Ingridjes te winnen in deze "bear market" :')

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
[...]

Ik zit al 3 jaar bovenop een stapel xrp die ik destijds voor 80 dollarcent heb gekocht voor een bedrag
met 4 nullen voor de komma, dus zit ik te wachten totdat die dan eens naar de maan gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AMARONE
Pelox schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:15:
[...]

Ik ken wel een interessant cointje om te verkopen. BTC. ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6O9VuRNRwriyZH5KEShCUrwWuoQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VmLa1K2cCVRFKIoyUahX2Sl0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:43
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:17:
[...]

Ik zit al 3 jaar bovenop een stapel xrp die ik destijds voor 80 dollarcent heb gekocht voor een bedrag
met 4 nullen voor de komma, dus zit ik te wachten totdat die dan eens naar de maan gaat.
Dan worden komende maanden wel spannend voor je met die rechtzaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Joosie200 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:16:
[...]

Het is een afname van 14%, in een wereld waarin bitcoin doodleuk verdubbeld tov de oude ath en afnames heeft gekend van 80% of meer vind ik 14% na een 200% stijging in 3 maanden tijd niet vreemd. Zoom uit en je ziet dat we qua prijsniveau staan op wat.. 5 dagen geleden?
Nou ja, we kunnen alleen maar toekijken en afwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:16:
Ik wil HODLEN maar als we erdoorheen zakken. Dan kan ik voor mijn verlies pakken nu straks ineens weer meer munten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Ik wil HODLEN maar als we erdoorheen zakken. Dan kan ik voor mijn verlies pakken nu straks ineens weer meer munten kopen.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 20:12
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:17:
[...]

* Dat mag iets minder op de man *. Hiernaast je keuze voor XRP, brrr..

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2021 12:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Nou. Mijn sat waarde blijft ongeveer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Steefmeister schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:18:
[...]

Dan worden komende maanden wel spannend voor je met die rechtzaak ;)
die gaat Ripple gewoon winnen, wat de sec beweerd dat het een belegging is
en ripple zegt dat het een valuta is. Ripple had ook hun bedrijf kunnen oppakken
en naar het buitenland kunnen verhuizen en dan een dikke middelvinger opsteken naar de SEC
en Amerika, en hadden ze het ook in een achterkamertje op een akkoortje kunnen gooien, maar
ze kozen voor de hard way, dus dan zijn ze wel héél erg overtuigd van hun gelijk, en als ze dan
eindelijk gewonnen hebben, dan moet jij eens kijken hoe snel xrp richting de maan gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hij is een mooie support aan het bouwen op 34.5 nu d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:58
AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:19:
[...]

BTC moet vandaag rond de 35k blijven zitten om de support en het vertrouwen te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Het is zo irritant om hot te hebben. Het verspringt hard elke keer. Alleen daarom zou ik hem al weg willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:43
retep41 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:22:
[...]

die gaat Ripple gewoon winnen, wat de sec beweerd dat het een belegging is
en ripple zegt dat het een valuta is. Ripple had ook hun bedrijf kunnen oppakken
en naar het buitenland kunnen verhuizen en dan een dikke middelvinger opsteken naar de SEC
en Amerika, en hadden ze het ook in een achterkamertje op een akkoortje kunnen gooien, maar
ze kozen voor de hard way, dus dan zijn ze wel héél erg overtuigd van hun gelijk, en als ze dan
eindelijk gewonnen hebben, dan moet jij eens kijken hoe snel xrp richting de maan gaat.
Ik denk ook dat ze hem winnen. Wellicht voor de zaak dat de koers nog gaat zakken. Mooi moment om wat bij te kopen en je gemiddelde aankoopprijs omlaag te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
[...]

CoinBureau ken ik niet, zal het checken! En DataDash is ook prima, alleen is hij vaak een beetje alt-heavy, terwijl ik niet veel met alts heb (op ETH en DOGE na, ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
[...]

Ah, de tweede parel die ik (naast) XRP al HODL sinds 2018 ATH 8)7 Mag echt hopen dat Goguen beetje substantieel sentiment oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Steefmeister schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:26:
[...]

Ik denk ook dat ze hem winnen. Wellicht voor de zaak dat de koers nog gaat zakken. Mooi moment om wat bij te kopen en je gemiddelde aankoopprijs omlaag te drukken?
Dat was mijn gedachte ook... maar vind XRP wat dat betreft wel een risicovolle investering nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Steefmeister schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:26:
[...]

Ik wacht nu even af, maar er zijn altijd momenten waarop xrp stijgt naar bv 50 cent en dan weer terugzakt
en dat zijn dan die momenten waar je moet kopen/verkopen, en je alsnog winst maakt of gewoon
meer coins krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Rustig hodlen!
Laat jullie niet gek maken.
Hoeveel mensen al op 20k uitstapten is bizar hoog!

Trots op m'n strong hands. (Al had ik graag 20k ('18) verkocht en op 5k teruggekocht ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Als die winnen, knalt Ripple meteen naar de 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:35:
Als die winnen, knalt Ripple meteen naar de 1.
Ik hopium op wat meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
WiseGuy! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:36:
[...]

Ik hopium op wat meer dan dat.
Wanneer is er uitspraak?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ladonna schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:26:
Het is zo irritant om hot te hebben. Het verspringt hard elke keer. Alleen daarom zou ik hem al weg willen doen.
Die gaat van hot naar her hmm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
In hoeverre is deze dashboardweergave bij Trading View relevant? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? In de gaten houden (en natuurlijk nog zelf research doen) of volledig negeren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NS6dAukICnWuU8s7sEJ1pYuoTX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TnziNwLqmtqOZekl4IimyWV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:27:
[...]

CoinBureau ken ik niet, zal het checken! En DataDash is ook prima, alleen is hij vaak een beetje alt-heavy, terwijl ik niet veel met alts heb (op ETH en DOGE na, ofc).
Klopt ja. DataDash heeft een DeFi product, dus logisch dat hij die space bekijkt.

Voor BTC (en crypto in het algemeen) heavy analyses kun je misschien ook bij RealVision of Rauol Pal terecht.

Over gasten die alts bespreken:

Wie kent de naam

Ian Balina

nog?

:D

[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 11-01-2021 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 18:08
MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:22:
Hij is een mooie support aan het bouwen op 34.5 nu d:)b
Ben nog niet echt overtuigd daarvan. Het lijkt haast op een vorming van een bearflag cq dead cat bounce (of iets anders dergelijks) wat gisteren om 21u ook was en daarna potentieel een verdere daling. Met de funds die ik had op de exchanges ben ik voorlopig nog niet ingestapt iig. De hodl pot is nog steeds hodl uiteraard.

Voorbeeld nav wat ik denk te zien:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/M9Ly2FT/20210111-BTC-potentieel-dead-cat.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Aardwolf op 11-01-2021 12:46 . Reden: edit plaatje en tekst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Is dit nieuw? Net betaald met Binance card en ik krijg er voor het eerst processing fees bij? Zelfde winkel als altijd. :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rX4VDPOwfqYNMa8gwOeb3OZNgXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7by3O2E6vlvKqHzHDCgs215K.jpg?f=user_large

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:18
Ben ik even blij dat ik in zen ben gestapt ,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

marcel87 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Ben nog niet echt overtuigd daarvan. Het lijkt haast op een vorming van een bearflag cq dead cat bounce wat gisteren om 21u ook was en daarna potentieel een verdere daling. Met de funds die ik had op de exchanges ben ik voorlopig nog niet ingestapt iig. De hodl pot is nog steeds hodl uiteraard.
Ik ook niet, maar hoe langer hij hier blijft, hoe beter hij volgende keer bounced hier.

Het gezondste bull-scenario zou zijn om nu een W te vormen door nog eens de 32 hoog op te zoeken en daarna weer omhoog te gaan.

Als we door 32k zakken, dan kan het nog wel eens linke soep worden. (zou naar 24-25k gaan dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Dat is nog vèr weg. Verder dan een settlement zou ik zeggen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Die vent shillt alleen zijn eigen holds en verwijst dan naar zijn voorspellingsplatform. Heel sneu.

Die andere vent op dat kanaal....Bill nogwat. Komt uit het Wall Street wereldje en praat zinnig over TA en crypto in het algemeen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Slonzo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:56:
Heeft Binance er uitgelegen rond 8u deze morgen? Ik mis een stukje grafiek op BTC/USDT...

[...]

Soms heb je gelijk, soms zit het tegen.
Onderbuikgevoel is deels emotie, da's (in deze) volgens mij geen goede indicator om op te handelen.

Ik twijfel me rot om nu terug in te stappen terwijl mijn onderbuikgevoel me zegt dat we nog een ritje richting de MA25 (~29k) mogen verwachten... Wie uiteindelijk gelijk heeft weten we wsl pas nadat ik nog meer verlies gepakt heb :+
Ja achteraf is het ook echt een gok nemen. Mijn onderbuikgevoel kan zeggen dat ik er ff uit moet, om later in kunnen stappen, maar tegelijkertijd zijn wij ook allemaal maar guppies in de grote vijver. Wat wij doen, heeft geen invloed op de markt; die gaat lekker door. Kan dus ook zijn dat je er flink naast zit en de boel omhoog vliegt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
sOid schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:39:
In hoeverre is deze dashboardweergave bij Trading View relevant? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Vrijwel waardeloos

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
Mijn voorspelling: onder 33k voor 15:00

[ Voor 10% gewijzigd door QA123 op 11-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 07:25
Is er een platform, bijvoorbeeld Binance, die wekelijks automatisch een x bedrag kan inzetten op een coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 07:25
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:48:
Ik koop pas weer op $20.000....

[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 11-01-2021 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

MaStar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:50:
Is er een platform, bijvoorbeeld Binance, die wekelijks automatisch een x bedrag kan inzetten op een coin?
Zoek eens op recurring buy.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mwha, ik denk er aan om weer wat BTC in te slaan bij 28K. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:48:
Dip nu, om 16 uur weer 38k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:40
MaStar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:50:
Met coinbase kan het wel volgens mij, of het ergens anders ook kan weet ik niet.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pD8ApwAlmhQ9f94Z4IzbpS1nYzo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lvdyl8vrgkGUMA67zXNEI5fq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2021 13:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Die vent shillt alleen zijn eigen holds en verwijst dan naar zijn voorspellingsplatform. Heel sneu.

Die andere vent op dat kanaal....Bill nogwat. Komt uit het Wall Street wereldje en praat zinnig over TA en crypto in het algemeen.
Haha, je had hem in 2017 eens moeten zien. Is er wel miljonair mee geworden.... veelal over de rug van zijn eigen volgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 09-10 21:44

Bever!

3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
BTCEUR op coinbase is helemaal gedipt naar 22.3k... Waarom had ik geen orders klaarstaan op dat punt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
haha goed bezig Oisyn, ik blijf het ook maar roepen maar mensen willen het blijkbaar niet snappen of zien ofzo. Ze snappen vooral ook niet dat dit essentieel is om nog veel hogere targets te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:31
ardana123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:58:
BTCEUR op coinbase is helemaal gedipt naar 22.3k... Waarom had ik geen orders klaarstaan op dat punt
Maak een plan en bepaal nu wel je instapmomenten. En doe het.

(Ik herken het trouwens. Heb ook tijden langs de zijlijn gestaan, en dan achteraf is het allemaal duidelijk. Daar heb je nu alleen niets aan. :) )

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:24
MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Over gasten die alts bespreken:

Wie kent de naam

Ian Balina

nog?

:D
jep, die gast die lekker liep te pronken met zijn Blockfolio screenshots op Twitter, om vervolgens huilie huilie te doen dat ie was gehacked en alles kwijt is.. (vlak voordat ie zijn belastingaangifte moest doen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:05
Ik wacht even einde van de week af, ivm tether rechtszaak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:52
Liever dat we die gifbeker vandaag leeg tanken ipv dat het nog weken moet duren. Dump it!

Ga ik me even klaar zetten om er meer monies in te pumpen.

Afbeeldingslocatie: https://i1.sndcdn.com/artworks-000141168309-ak4l6j-t500x500.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Precies, zonder grafiekje mijn onderbouwing...ruw weg:
30 % eraf van 40K. en zo kom ik aan 28K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:37
Tijd om te slapen aan deze kant van de wereld, ik blijf gewoon rustig met mijn PF HODLen en zie morgen wel hoe het is als ik wakker word. BTC gaat echt nog wel een keer de 40k voorbij, of het dit jaar is over 3 jaar maakt niet zo veel uit. Met lagere koersen is het namelijk makkelijker grote winsten te pakken en daarmee het verlies van de (te) hoog ingekochte BTC weer uit te vlakken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:51
anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:58:
[...]

haha goed bezig Oisyn, ik blijf het ook maar roepen maar mensen willen het blijkbaar niet snappen of zien ofzo. Ze snappen vooral ook niet dat dit essentieel is om nog veel hogere targets te halen.
Reset the euforia :9

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

paul-s83 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:01:
[...]

jep, die gast die lekker liep te pronken met zijn Blockfolio screenshots op Twitter, om vervolgens huilie huilie te doen dat ie was gehacked en alles kwijt is.. (vlak voordat ie zijn belastingaangifte moest doen 8) )
.... haha, ja... en dan een maand later vanuit Thailand gewoon verder gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Heb zo'n indexen overwogen. Laat de voorbije 10 jaar mooie resultaten zien. Alleen is bvb de Nasdaq nu dermate opgepompt dat ik niet kan geloven dat dit feestje blijft doorgaan. Dan heb ik liever zelf de controle in handen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
En nu de grafiek van het einde van die bullrun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:58:
[...]

Tsja, veel jonkies momenteel die veel te emotioneel erbij betrokken zijn.
Ondertussen betaal ik gewoon nog winst uit omdat we week op week nog in de plus staan.
Pagina: 1 ... 168 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!