Zero.
-Splash- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:13:
[...]
Wat een slecht voorbeeld. Deze gast is onthoofd gevierendeeld toch? na zijn HODL....
Nee, dit was het. @.oisyn schopt het publiek naar buiten. @Crypts doet het licht aan. @Taro maakt de tap schoon. @FijneKerst zet de stoelen op tafel. @Verwijderd probeert buiten nog een gesprek aan te gaan met willekeurige vrouwen. @WhySoSerious en @Pelox zwalken gebroederlijk over straat terwijl ze de buurt wakker maken met hun geschreeuw. 'REKT!' 'HODL DE MOEDER!' @Ali Baba 1001 steekt op de hoek van de straat nog een dikke joint op.AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:08:
Heren, was dit het? Gaan we nu echt REKT allemaal of is er hoop dat we weer de 40k gaan testen?
Het was weer een geslaagde avond.
https://www.nu.nl/economi...ucht-na-recordopmars.html
https://docs.ens.domains/volt22 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:12:
[...]
DNS instellen bij normaal domein lukt wel. Maar ik zoek eigenlijk een handleiding hoe .crypto DNS in te stellen (als dat uberhaupt kan)? Hoe stel ik bv e-mail in? Of is het ENKEL een gadget om een lange wallet string om te zetten naar een tekst benaming?
Je kan het linken naar een bepaald punt in de blockchain, maar een .eth domein kan je niet benaderen door het in je browser te plakken, tenzij je een proxy hebt ingesteld of een VPN hebt. (volgens mij werkt dat laatste nog niet)ENS’s job is to map human-readable names like ‘alice.eth’ to machine-readable identifiers such as Ethereum addresses, other cryptocurrency addresses, content hashes, and metadata.
En @A87 ?Ray_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Nee, dit was het. @.oisyn schopt het publiek naar buiten. @Crypts doet het licht aan. @Taro maakt de tap schoon. @FijneKerst zet de stoelen op tafel. @Verwijderd probeert buiten nog een gesprek aan te gaan met willekeurige vrouwen. @WhySoSerious en @Pelox zwalken gebroederlijk over straat terwijl ze de buurt wakker maken met hun geschreeuw. 'REKT!' 'HODL DE MOEDER!' @Ali Baba 1001 steekt op de hoek van de straat nog een dikke joint op.
Het was weer een geslaagde avond.
Staat te demonstreren bij het Torentje?
Kan wel zien dat de meeste de 80% drops niet hebben meegemaakt.. Haha.
Oh ja... Is weer iets anders dan een halving....
Ja, heeft meer weg van een Fork-Splash- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:18:
[...]
Oh ja... Is weer iets anders dan een halving....
Zelf volg ik de kanalen van Benjamin Cowen, Datadash en af en toe Madelon Vos. Vanochtend heeft Benjamin Cowen ook weer een interessante video gemaakt over de ETH prijsontwikkeling. Het geeft mij wat houvast over wanneer ik wil uitstappen. ( ik ben zelf iets te vaak in en uitgestapt de afgelopen wekenKorvaag schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:48:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Crypto gewoon om eens wat te proberen. Laag bedrag waarbij het niet erg is als het in 1 klap allemaal weg zou zijn (of halveert of decimeert). Uiteraard ATH ingestapt, maarja wanneer is wel het goede punt. Hou alles dus nu lekker vast.
Kort vraagje:
Ik ben mezelf uiteraard goed aan het inlezen en ik kom een heel end. Zijn er nog mensen/sites/youtube filmpjes die aan te raden zijn om te kijken ? Het valt me op dat er een enorme hoop schreeuwlelijkerds tussen zitten die als je hun teksten moet geloven al 4x milionair zijn, maar dat soort lui probeer ik wat te vermijden.
CP Pro en Bitvavo hier. Bevalt allebei tot nu toe prima (advanced Bitvavo overigens).
Weekend druk geweest met wat kopen/verkopen/omzetten. Dit uiteraard zonder enige winst, maar dat was het doel ook niet. Gewoon wat oefenen met stop loss limit orders en dat soort spul. Kost even een paar dollar aan fees, maar wel hoop van geleerd.
Coindesk en Coinbureau voor de nieuwsberichten, waarbij Coinbureau ook educatieve video's heeft over diverse crypto projecten.
Zelf gebruik ik ook Bitvavo, voornamelijk voor het staken. Voor traden vind ik de fees tamelijk hoog. Volgens mij liggen die bij Binance een stuk lager.
Iemand daar een goede tip voor ? Ik kan uiteraard googlen en dan vind je honderden opties van excel tot google sheets waarvan ik nog slecht kan inschatten wat nu handig is...
UNOX: The worst operating system
Satoshi radio en De bitcoin show zijn 2 van de betere.MaStar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:19:
Iemand tips voor YouTube kanalen om ontwikkelingen van Crypto bij te houden?
De rest gaat alleen maar over de koers
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
MaStar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:19:
Dus bijkopen op ongeveer 25.000 $anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:14:
[...]
krijg je ook. In 2016/ 2017 bullrun waren er 6 correcties van 30 tot 40%. heel normaal dit. Je moet als beginner iig nooit verkopen in dit soort bewegingen....just HODL
Delta app is misschien iets wat je zou kunnen proberen.Korvaag schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:21:
Nog een andere vraag. Ik wil m'n Cryptoportfolio ook in een sheet bij gaan houden om zo een beter overzicht te hebben over de exchanges en de investering/winst en TP-momenten.
Iemand daar een goede tip voor ? Ik kan uiteraard googlen en dan vind je honderden opties van excel tot google sheets waarvan ik nog slecht kan inschatten wat nu handig is...
Inderdaad, ik baal er nogsteeds van dat ik in 2018 en 19 niet veel heb ingekocht, laat maar zakken , dan komt de herkansing vanzelf 😄Aarebe1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:17:
Wat een heisa hier jongens.
Kan wel zien dat de meeste de 80% drops niet hebben meegemaakt.. Haha.
Oh je bedoelt Bcash?deppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:22:
Zat net een beetje te denken aan de tijd hier toen een aantal mensen (1 in het bijzonder) helemaal overtuigd waren dat the flippening zou gaan gebeuren met BCH, toe werd het op een gegeven moment echt ronduit onvriendelijk 😂
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De Bitcoin Show? Is dat niet met Boris, die het continue heeft over Corona die door de overheid is ontworpen, Bill Gates met zijn microchips in de vaccinaties, Deep State and so on...?FijneKerst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:21:
[...]
Satoshi radio en De bitcoin show zijn 2 van de betere.
In retrospect, it was inevitable
Delta kan ik ook aanradenburnebie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:23:
[...]
Delta app is misschien iets wat je zou kunnen proberen.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ja, doet af aan de verder interessante podcast.zer0l schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:24:
[...]
De Bitcoin Show? Is dat niet met Boris, die het continue heeft over Corona die door de overheid is ontworpen, Bill Gates met zijn microchips in de vaccinaties, Deep State and so on...?
Mee eens, dit heeft meer diepgang.FijneKerst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:21:
[...]
Satoshi radio en De bitcoin show zijn 2 van de betere.
Madelon soms ook nog wel.
Bever! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:25:
[...]
Ja, doet af aan de verder interessante podcast.
CoinBureau (YouTube: YouTube)MaStar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:19:
VoskCoin (YouTube: YouTube)
Bever! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:25:
[...]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Staken moet ik me nog in verdiepen. Ik heb nu met name Bitvavo omdat ik ook wat in Nano wilde stoppen. Ik zal de gesuggereerde kanalen vanavond eens bekijken en subscribenblabla1986 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:20:
[...]
Zelf gebruik ik ook Bitvavo, voornamelijk voor het staken. Voor traden vind ik de fees tamelijk hoog. Volgens mij liggen die bij Binance een stuk lager.
Henk alertJT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:29:
Nou toe btc, get the fuck up or gtfo
De koers is juist een dikke middelvinger voor je aan het tekenenJT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:29:
Nou toe btc, get the fuck up or gtfo

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ga ik vanavond even naar kijkenburnebie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:23:
[...]
Is niet ondenkbaar... Had eigenlijk verwacht dat de 3 nog hoger zou gaan en de 4 later en dieper..
Maar.. ik doe het ervoor want 5
Daarna.. exit en wacht op de nieuwe pandemie / beurs crash / whatever
Ja, absolute aanrader. Heeft helaas geen iOS Widget.burnebie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:23:
[...]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:31:
[...]
De koers is juist een dikke middelvinger voor je aan het tekenen![]()

mvgr henk (die nu even familiesieraden gaat halen uit de kluis voor onderpand zodat ik meer geld in btc kan steken!!!!11)
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Waarin het nooit, maar dan ook nooit, over de prijs gaat. Want dat vindt Boris totaal niet interessant.Bever! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:25:
[...]
10 jaar geleden had ik Boris nog hoog staan, maar mijn hemel, wat een clown is dat geworden. Als Aaron en Jan samen een podcast zouden opnemen zouden ze zeker de strijd aan kunnen gaan met Satoshi Radio.
Zoek ff op Bob loukas op youtube. Had gisteren ook weer een mooie video. Is meer voor lange termijn en niet voor daytraden. Geeft mij heel veel rust iigMaStar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:19:
trouwens dikke sell walls op gdax en stamp rond de 37k. Kunnen natuurlijk gepulled worden maar iets zegt me dat we echt nog een leg down krijgen
[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 11-01-2021 10:43 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ken Boris eigenlijk nog niet zo lang.DW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:35:
[...]
Waarin het nooit, maar dan ook nooit, over de prijs gaat. Want dat vindt Boris totaal niet interessant.
10 jaar geleden had ik Boris nog hoog staan, maar mijn hemel, wat een clown is dat geworden. Als Aaron en Jan samen een podcast zouden opnemen zouden ze zeker de strijd aan kunnen gaan met Satoshi Radio.
Heb de laatste paar shows gekeken.
Moet zeggen dat ik vind dat hij juist voor veel context zorgt..
Rest van de dag zal ik hier rondrijden met de Coby koffie kar, vandaag ook warme doekjes zodat de zweethoofdjes proper afgenomen kunnen worden
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
No sweat hierPartypsych schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:46:
Cheeky buy order voor ETH rond de €700 gezet, verder laat ik de boel even voor het is vandaag.
Rest van de dag zal ik hier rondrijden met de Coby koffie kar, vandaag ook warme doekjes zodat de zweethoofdjes proper afgenomen kunnen worden
Ecodan warmtepomp
Helemaal mee eens. Mogelijk komt deze afsplitsing nog.DW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:35:
[...]
Waarin het nooit, maar dan ook nooit, over de prijs gaat. Want dat vindt Boris totaal niet interessant.
En gelukkig noemt Boris nooit de prijs inderdaad, want daar doet hij niet aan...

Context als in...?Aarebe1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Ik ken Boris eigenlijk nog niet zo lang.
Ik haak echt af als hij richting pedofilie door de elite hier in Nederlands gaat, of de misbruik kelders onder pizzeria's, maar misschien ben ik zo kortzichtig.
[ Voor 23% gewijzigd door zer0l op 11-01-2021 10:54 ]
Same here! Was er bijna... gewoon HODLYpuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:47:
[...]
Zeker geen paniek -ik ben een 2017 survivor-, maar wil de échte dip dus graag voor zijn om de papieren winst te verzilveren.
Ik had mezelf een duidelijk doel gesteld bij welke PF waarde ik mijn inleg er weer uit zou halen, en die was héél dichtbij, maar wordt nu weer even uitgesteld.
paranoide rants/one liners die hij van anderen na-aaptzer0l schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:51:
[...]
Context als in...?
Ik haak echt af als hij richting pedofilie door de elite hier in Nederlands gaat, of de misbruik kelders onder pizzeria's, maar misschien ben ik zo kortzichtig.
Sarcasme.zer0l schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:24:
[...]
De Bitcoin Show? Is dat niet met Boris, die het continue heeft over Corona die door de overheid is ontworpen, Bill Gates met zijn microchips in de vaccinaties, Deep State and so on...?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Vanochtend wat gekocht. Verstuurd van binance naar coinbase. Staat echter al even op coinbase met de status 'pending'. Is het gewoon druk op het netwerk of zal er iets anders aan de hand zijn?Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:22:
Leuk verschil in de ETC-prijs tussen CB Pro en Binance..
CB: $ 12.25
Binance: $ 8.5
Heb jij er gebruik van gemaakt?
Edit: volgens mij duurt etc versturen lang gezien de 91k confirmations.
[ Voor 8% gewijzigd door ThijsM op 11-01-2021 11:37 ]
Satoshi radio heb ik een paar keer geprobeerd maar vind dat toch iets te veel fluff en de toon staat me ook niet echt aan.
Oh ja, nog bedankt daarvoorSpoekGTi schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:47:
Sinds de stijging heb ik veel meer mails dat ik bitcoins kan krijgen over en dergelijk. Zo juist dus maar 3,5 BtC overgemaakt naar een betrouwbaar adres volgens het NOS mailtje
[ Voor 3% gewijzigd door Steefmeister op 11-01-2021 11:01 ]
0.23 cent, da's een goede deal!Steefmeister schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:00:
ADA verkocht op 0.23 cent. Hoop dat het wat verder dipt om wat meer nog terug te kunnen kopen
Een Porsche eerst kopen voor 50 BTC en nu verkopen voor 1 BTC?
https://www.destentor.nl/...or-0-95-bitcoin~a68ebddd/
Onzinbericht dat meelift op de BTC hype.HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
Verstandig?![]()
Waardevermindering van fiat, onrust in de politiek, etc.zer0l schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:51:
[...]
Context als in...?
Vind het wel een verademing dat het niet constant over de prijs gaat.
Benjamin Cowen is een goede tip. Vorige run Louis Thomas ook gevolgd, maar volgens mij heeft hij gewoon geluk gehad met z'n aankopen voor de bullrun en is hij gezegend door het Youtube algoritme. Bob Loukas op youtube en Marc van der Chijs op twitter zijn ook interessantJean-Bob schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:57:
Qua content kijk ik naast de video’s van Benjamin Cowen ook veel van Louis Thomas (heb ik de vorige run ook gevolgd). Hoewel hij de laatste tijd wel iets te veel aan de hopium lijkt te zitten met z’n voorspellingen over de prijs dit jaar.
Satoshi radio heb ik een paar keer geprobeerd maar vind dat toch iets te veel fluff en de toon staat me ook niet echt aan.
Maar je hebt gelijk wat Satoshi Radio betreft, ze komen elke aflevering zeer traag op gang, en het voelt soms meer als cafépraat. Ik luister hoofdzakelijk voor de toelichtingen van Bert Slagter, die complexe zaken enorm goed kan uitleggen.
Hier ook alles eruit gegooid op 24ct, heb ze gekocht op 8, 11 en 13 ct, als we onder de 20 komen, koop ik weer wat bij.Steefmeister schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:00:
ADA verkocht op 0.23 euro. Hoop dat het wat verder dipt om wat meer nog terug te kunnen kopen
edit: krijg tijdens het typen wel mn staking binnen, dus heb weer wat ADA's en bitcoin op de balans staan.
[ Voor 14% gewijzigd door dr86 op 11-01-2021 11:05 ]
Ik had 50 btc apart gehouden. Is met deze ath goed voor 2 mil usd. Me dunkt dat je dan genoeg hebt aan 1 btc om nu een porsche te kopen. En de rest kun je inzetten voor een bijbehorend landhuis, oprijlaan en garage voor nog meer porsches.HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
Verstandig?![]()

Ik weet niet goed wat je met context bedoeld, maar m.i. heeft Boris de neiging om enorm complexe zaken volledig plat te slaan en ongenuanceerd te brengen. Daarnaast begint hij elke aflevering steeds weer over z'n stokpaardjes. Als je 'm lang genoeg volgt, kom je er achter dat hij eigenlijk steeds dezelfde riedeltjes aan het herhalen is en niet in staat is nieuwe inzichten te krijgen of te delen. Hij komt uit een cultuur waar je hard moet roepen/vechten om gehoord te worden en het veranderen van je mening als iets slechts wordt gezien. Gevaarlijk figuur.Aarebe1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Ik ken Boris eigenlijk nog niet zo lang.
[ Voor 11% gewijzigd door DW23 op 11-01-2021 11:10 ]
Oke bedankt, wellicht dat ik 'm over een paar shows zat benDW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Ik weet niet goed wat je met context bedoeld, maar m.i. heeft Boris de neiging om enorm complexe zaken volledig plat te slaan en ongenuanceerd te brengen. Daarnaast begint hij elke aflevering steeds weer over z'n stokpaardjes. Als je 'm lang genoeg volgt, kom je er achter dat hij eigenlijk steeds dezelfde riedeltjes aan het herhalen is en niet in staat is nieuwe inzichten te delen.
kak op 6 dollar na mijn dip buy order niet getriggereddjatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:06:
We gaan terug naar 40K
Sinds die Slagter zich is gaan bezig houden met dat Covid red team trek ik hem echt slecht. Kan ook niet meer luisteren naar deze man.DW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:03:
[...]
Benjamin Cowen is een goede tip. Vorige run Louis Thomas ook gevolgd, maar volgens mij heeft hij gewoon geluk gehad met z'n aankopen voor de bullrun en is hij gezegend door het Youtube algoritme. Bob Loukas op youtube en Marc van der Chijs op twitter zijn ook interessant
Maar je hebt gelijk wat Satoshi Radio betreft, ze komen elke aflevering zeer traag op gang, en het voelt soms meer als cafépraat. Ik luister hoofdzakelijk voor de toelichtingen van Bert Slagter, die complexe zaken enorm goed kan uitleggen.
én 9 centJJ16v schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:11:
[...]
kak op 6 dollar na mijn dip buy order niet getriggered
Op de redactie:HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
Verstandig?![]()
"Zeg Henk, zoek eens een Bitcoin verhaal à la de Bitcoin Pizza. Iets waar iemand veel Btc heeft uitgegeven die nu veel meer waard zouden zijn."
vermoeiende journalistiek
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
neh was eigenlijk 5.65.. te lui om de centen eraf te strippen
Juist die andere 2 houden de show nog een beetje down to earthDW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Ik weet niet goed wat je met context bedoeld, maar m.i. heeft Boris de neiging om enorm complexe zaken volledig plat te slaan en ongenuanceerd te brengen. Daarnaast begint hij elke aflevering steeds weer over z'n stokpaardjes. Als je 'm lang genoeg volgt, kom je er achter dat hij eigenlijk steeds dezelfde riedeltjes aan het herhalen is en niet in staat is nieuwe inzichten te krijgen of te delen. Hij komt uit een cultuur waar je hard moet roepen/vechten om gehoord te worden en het veranderen van je mening als iets slechts wordt gezien. Gevaarlijk figuur.
Of zie ik dat verkeerd? Taro waar ben je 🤓
Nee?Ladonna schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:00:
Als ik 25% winst heb en ik verkoop 75%. Dan heb ik toch alleen mn inleg eruit?
Als je je inleg eruit wil na 25% stijging moet je 80% van de positie verkopen. 100 -> 125, 80% van 125 is 100.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
:fill(white):strip_exif()/f/image/u8Nm46RJ7edAEVxCXh5eIQ9l.png?f=user_large)
Geen enkele andere asset (behalve TSLA wellicht) doet 10% groei in een week. Laat al die weak hands er maar uit stappen, laat de media maar vol onbegrip over Bitcoin berichten, helemaal prima.
We kunnen nog veel verder dippen zonder dat belangrijke indicators (1d ma7, s2fx) worden geraakt, en zolang dat niet gebeurd zijn dit soort enorm matige correcties na een keiharde bullrun alleen maar enorm bullish.
(tot zover mijn hopium, zeker geen beleggingsadvies)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja Louis Thomas gaat qua kennis en inzichten niet heel diep. Kijk zijn video's ook vooral ter ontspanning. Gewoon een Britse gast die rustig zijn kijk op de zaak geeft op basis van (een versimpeling van) de modellen van anderen. Qua vormgeving wel wat meer clickbaity geworden allemaal. Dat staat me ook tegen van bijv. de Coin Bureau, terwijl zijn video's best nuttig zijn voor check-ups van random shitcoins. Kanaal van Bob Loukas ziet er goed uit, ga daar vanmiddag eens wat van checken.DW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:03:
[...]
Benjamin Cowen is een goede tip. Vorige run Louis Thomas ook gevolgd, maar volgens mij heeft hij gewoon geluk gehad met z'n aankopen voor de bullrun en is hij gezegend door het Youtube algoritme. Bob Loukas op youtube en Marc van der Chijs op twitter zijn ook interessant
Denk dat die z'n kinderen aan het uitleggen is dat ze hun studie toch echt zelf moeten gaan betalenmrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:15:
Of zie ik dat verkeerd? Taro waar ben je 🤓
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk eigenlijk eerder dat hij weer 95% PF is uitgestapt op het 39k piekje. Buy orders heeft geplaatst op 31.2 31.5 31.7 en nu aan het overwegen is hoe lang hij nog zijn full-time baan aan houdt naast zijn trade carriereRichh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:20:
[...]
Denk dat die z'n kinderen aan het uitleggen is dat ze hun studie toch echt zelf moeten gaan betalen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Spijker op z'n kop, ik vond Louis in 2017 echt geweldig, introverte gast met schitterend accent die een beetje aan het spuien is. Zag een paar weken geleden voor het eerst sinds jaren een thumbnail van één van z'n videos en het zag er nogal cringey uit.Jean-Bob schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:19:
[...]
Ja Louis Thomas gaat qua kennis en inzichten niet heel diep. Kijk zijn video's ook vooral ter ontspanning. Gewoon een Britse gast die rustig zijn kijk op de zaak geeft op basis van (een versimpeling van) de modellen van anderen. Qua vormgeving wel wat meer clickbaity geworden allemaal. Dat staat me ook tegen van bijv. de Coin Bureau, terwijl zijn video's best nuttig zijn voor check-ups van random shitcoins. Kanaal van Bob Loukas ziet er goed uit, ga daar vanmiddag eens wat van checken.
Bob Loukas is traag, maar kan je prima op de achtergrond aan zetten. Eigenlijk is zijn boodschap altijd hetzelfde: neem gewoon een positie aan en zit de rit uit (hodl). Hij heeft wel veel ervaring in de financiële wereld, dus de ideeën die hij deelt zijn wel enorm leerzaam.
Per maand de acties voor crypto:
- Xpd = portfolio doel = 10% van mijn totale vermogen,
- Crypto onder Xpd -> niks doen
- Crypto boven de Xpd -> bij winst:20% winst afromen. Bij verlies: niks doen
Xpd eens per 6 maanden herzien obv totale vermogen en koers.
Hierdoor geef ik het ruimte te groeien, maar trek ik toch een soort dividend uit dat ik zeker kan stellen. Door gewoon strak je eigen regels te volgen, kan je iets meer afstand nemen van de schommelingen en scheelt enorm in de stress.
Risico hier, naast een volledige collapse van crypto, is dat het crypto "te hard" groeit. Stel het stijgt zo hard dat met deze regels het ineens 80% van mijn totale vermogen is (luxe probleem). Dan zal ik opnieuw moeten gaan kijken naar mijn totale vermogen mix.
Short of long, that's the question. Nog een keer -20% is qua rollercoaster gevoel wel leuk, maar qua PF waarde iets minder.
When in doubt, zoom out.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:25:
We gaan terug naar beneden, ik hou mij hart vast als USA wakker wordt.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Zullen die niet juist willen bijkopen?djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:25:
We gaan terug naar beneden, ik hou mij hart vast als USA wakker wordt.
Zou ik wel zeggen ja. Tenzij daar ook een berg first-timers bij zitten die gaan panicsellen.WickedWizard schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:28:
[...]
Zullen die niet juist willen bijkopen?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Herhaling voor mezelf: soms is het goed om naar je onderbuikgevoel luisteren.
Geen idee hoe lang je al met crypto bezig bent, maar wat mij betreft een nog belangrijkere tip: Luister nooit naar je onderbuikgevoel!Luca schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:30:
Gisteravond voor het slapen gaan redelijk getwijfeld of ik even zou uitstappen of niet, achteraf toch moeten doen.
Herhaling voor mezelf: soms is het goed om naar je onderbuikgevoel luisteren.
Weet niet, winst pakken op 35K en crashen naar 25K en dan massaal inkopen, los naar de 50K en dan weer naar beneden. Zo is het toch altijd gegaan?WiseGuy! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Zou ik wel zeggen ja. Tenzij daar ook een berg first-timers bij zitten die gaan panicsellen.
Je kunt niet altijd van patronen uitgaan, zeker niet in crypto.djatwork007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:33:
[...]
Weet niet, winst pakken op 35K en crashen naar 25K en dan massaal inkopen, los naar de 50K en dan weer naar beneden. Zo is het toch altijd gegaan?
Mijn plan was niets mis mee, alles gaat omhoog tot een €x bedrag en dan trek ik de helft er weer uit. Het schort hem aan de uitvoering van Mr. Crypto market.Tuxie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:31:
Ik snap helemaal niks van dat paniek gedrag. Fluctuaties horen erbij. Als je een plan hebt met een waardering dan houdt je je daaraan vast. Dan maakt het niks uit wat Mr. Crypto market doet. En volatiliteit is ideaal voor day trading. Conclusie: maak een plan en stick to it!
Vanaf halverwege 2017, dus heb de -80% crash meegemaakt. Ik heb zoals sommigen hier niet last van paniek o.i.d. hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik twijfelde alleen omdat ik een (redelijk logische) dip als leuk moment had gezien om een deel van mn portfolio te gebruiken om lager in te stappen.Bao_mi1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:31:
[...]
Geen idee hoe lang je al met crypto bezig bent, maar wat mij betreft een nog belangrijkere tip: Luister nooit naar je onderbuik!
Maar hé, niks aan het handje, sta nog steeds +300% met m'n initiële inleg.
Graag informeren wij u over onze speciale Nieuwjaarscampagne.
Gedurende de maanden januari en februari (18 januari 2021 t/m 14 februari 2021) hebben wij een aantrekkelijke actie voor onze klanten! Indien u een éénjaarsdeposito opent, ontvangt u 0,40% rente op uw deposito in plaats van 0,35%. Voor een deposito van twee jaar geldt een tijdelijk tarief van 0,50%.
Een whopping 0,05% of 0,15% extra en een betere nachtrust.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat is nog geen minuut in cryptoland.Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:36:
Voor de weak hands hier een aanbieding van ATbank die ik zojuist kreeg:![]()
Gedurende de maanden januari en februari (18 januari 2021 t/m 14 februari 2021) hebben wij een aantrekkelijke actie voor onze klanten! Indien u een éénjaarsdeposito opent, ontvangt u 0,40% rente op uw deposito in plaats van 0,35%. Voor een deposito van twee jaar geldt een tijdelijk tarief van 0,50%.
Al je crypto/staking/interest cashen en op die spaarrekening pleuren!Crypts schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:36:
Voor de weak hands hier een aanbieding van ATbank die ik zojuist kreeg:![]()
Dit wil je niet missen

FOMO!!!!!
Dat trage en rustige vind ik juist een enorm pluspunt aan Bob. er zijn al genoeg crypte youtubers met een kapotte capslock toets en bij elke video emergency update, most important, huge dit en dat enzDW23 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:24:
[...]
Spijker op z'n kop, ik vond Louis in 2017 echt geweldig, introverte gast met schitterend accent die een beetje aan het spuien is. Zag een paar weken geleden voor het eerst sinds jaren een thumbnail van één van z'n videos en het zag er nogal cringey uit.
Bob Loukas is traag, maar kan je prima op de achtergrond aan zetten. Eigenlijk is zijn boodschap altijd hetzelfde: neem gewoon een positie aan en zit de rit uit (hodl). Hij heeft wel veel ervaring in de financiële wereld, dus de ideeën die hij deelt zijn wel enorm leerzaam.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://coinmarketcap.com...ethereum-classic/markets/
ETC kopen voor 6.38 op Bitvavo en verkopen op Coinbase Pro voor 8.82 dat is 38%. Net of het is 2013-2015 is. What is wrong..
[ Voor 16% gewijzigd door green-tea op 11-01-2021 11:43 ]
Aanvulling: https://www.fireblog.nl/b...an-nederland-2020-update/
[ Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 11-01-2021 11:42 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!