[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.251 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Korvaag schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:48:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Crypto gewoon om eens wat te proberen. Laag bedrag waarbij het niet erg is als het in 1 klap allemaal weg zou zijn (of halveert of decimeert). Uiteraard ATH ingestapt, maarja wanneer is wel het goede punt. Hou alles dus nu lekker vast.

Kort vraagje:
Ik ben mezelf uiteraard goed aan het inlezen en ik kom een heel end. Zijn er nog mensen/sites/youtube filmpjes die aan te raden zijn om te kijken ? Het valt me op dat er een enorme hoop schreeuwlelijkerds tussen zitten die als je hun teksten moet geloven al 4x milionair zijn, maar dat soort lui probeer ik wat te vermijden.

CP Pro en Bitvavo hier. Bevalt allebei tot nu toe prima (advanced Bitvavo overigens).

Weekend druk geweest met wat kopen/verkopen/omzetten. Dit uiteraard zonder enige winst, maar dat was het doel ook niet. Gewoon wat oefenen met stop loss limit orders en dat soort spul. Kost even een paar dollar aan fees, maar wel hoop van geleerd.
Ikzelf kijk wel wat videos van Doopie cash. Relaxte gasten en behandelen niet alleen crypto. Geef ze ook even een duimpie👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:59
geAApt83 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:56:
[...]

Ikzelf kijk wel wat videos van Doopie cash. Relaxte gasten en behandelen niet alleen crypto. Geef ze ook even een duimpie👍
Hier.. heb jij er ook 1.... :+

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:24

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

Woohooo

Smilie, James Smilie

Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:44:
1 ding weet ik zeker, wanneer de markt kalmeert en btc stabiliseert;
NEO zal echt gaan moonen. Wat houdt hij zich staande mannen.

Ongekend. He doenst give a fuck. Prachtige tech!
Hope so! Zit er al veel te lang veel te diep in tot m'n ongenoegen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 19:28
Jonges, das gewoon ene gezonde erectie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 21:03
Ik ben best tevreden voor het aantal BTC wat er nu staat, ik moet alleen niet bij de today's PNL kijken die in dollar rekent. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:56
Flikken die Aziaten het ons toch weer hé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar dat rood komen, in blijde verwachting :')
Spontaan zit ik dan met dit in mijn hoofd: YouTube: KALEO - Way Down We Go (Official Video)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
We moeten verder omlaag jongens... dit is nog geen bloed in de straten, hooguit in een smal steegje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk met Ingrid
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-01-2021
Bedankt voor jullie reacties, dat is zo mooi aan dit topic. Ik val door de mand als échte Henk, maar ben nog wel een leek. Ik ga zeker HODLen.

Ik zie de boel al weer stijgen? Nu met overmoed extra kopen, of gaat het nog verder zakken? Wie heeft de glazen bol goed helder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:00:
Laat maar dat rood komen, in blijde verwachting :')
Spontaan zit ik dan met dit in mijn hoofd: YouTube: KALEO - Way Down We Go (Official Video)
Geweldig nummer overigens (zeker als je een goede audio installatie in je auto hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 07:51

MicroWhale

The problem is choice

Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:58:
Na wat ze ons allemaal geflikt hebben zou je bijna denken dat ze compleet geen bitcoin meer hebben.... en dan trekken ze nog een extra laatje open! 7(8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 17:23
Henk met Ingrid schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:00:
Bedankt voor jullie reacties, dat is zo mooi aan dit topic. Ik val door de mand als échte Henk, maar ben nog wel een leek. Ik ga zeker HODLen.

Ik zie de boel al weer stijgen? Nu met overmoed extra kopen, of gaat het nog verder zakken? Wie heeft de glazen bol goed helder?
"geen advies waar je waarde aan kan hangen" maar ik zou nu ff wachten en kijken of hij nu stabiliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Ik luister nooit meer naar 538 (of in ieder geval het nieuws op de radio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag nog wat FUD op de mediageile sites aub. Laat iedereen maar zijn verlies pakken, kunnen wij er weer voor gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:58:
Hoi :> Net een flufje gekocht in de laatste dip dus we gaan weer omhoog verder omlaag :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jasikevicius3 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:50:
Stel dat ik via Binance BTC (of welke coin dan ook) koop en op 3 verschillende momenten doe.

Waar kan ik dan via Binance terug zien op welke momenten (dus welke waarde de coin toen had) ik ben ingestapt met welk bedrag en wat dat nu waard is?
En stel dat ik dan deel BTC weer verkoop, hoe zie ik dan van welke van die 3 waardes hij ze inlevert?
Stel dat je je BTC verkoopt, het netjes op je spaarrekening zet en er nooit meer naar omkijkt. Zou je dat lukken?

Lijkt me een veilig idee voor iemand compleet clueless is over hoe je assets verhandelt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 03:27
Zou hij nu op dit niveau blijven hangen?
Ik hoor sommige mensen dat hij verder dipt (richting de 20k) om vervolgens naar de 50k te gaan.

Stel hij gaat naar de 50k (op dat tempo waar hij naar de 40k gaat). Dan krijg je toch weer een herhaling zoals nu net?

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:40
Vind het wel goed dat Nu.nl wel meer consequent bericht over BTC. Ze berichten ook bij stijgingen waarbij sommige mainstream media enkel wat katern berichten plaatsen of interviews posten dat crypto de nieuwe zwarte tulp is etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Kraken is de ideale exchange voor mensen met weak hands, verkopen is simpelweg onmogelijk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik zal het dan maar toegeven: Ik was het.

Sorry voor de dip van vannacht jongens.
Ik wilde zo graag babe 35k en 38k nog eens voorbij zien komen dat ik het niet kon laten.

Bij deze alvast babe 35k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IqlWwlQOz2Oo_3wzrvl9HlFpM8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large

Ik zweer dat ik alles netjes zal terugkopen, dus later vandaag volgt Babe 38k. De rest sla ik over. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Dalende prijzen kan slechte nachtrust veroorzaken, echter 2 grote verschillen:
- Slechte nachtrust omdat je veel zorgen maakt omdat je veel geld aan het verliezen bent -> Je zit te diep in crypto
- Slechte nachtrust omdat je continue nadenkt wanneer weer flink te in te stappen -> You're doing it right

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:08:
- Slechte nachtrust omdat je veel zorgen maakt omdat je veel geld aan het verliezen bent -> Je zit te diep in crypto
- Slechte nachtrust omdat je continue nadenkt wanneer weer flink te in te stappen -> You're doing it right
Meh..

Geen nachtrust verliezen omdat het maar geld is .. koning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
deppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:05:
Nou greyscale en institutionele beleggers, kom er maar in, de werkweek is weer begonnen!
Ik had ze ff gebeld daarstraks. Moet ik nog een andere boodschap doorgeven?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik voorspel deze week gewoon weer 40k+
Bookmark deze post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Verdorie net een uur te laat wakker geworden..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
dogtagz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:05:
Zou hij nu op dit niveau blijven hangen?
Ik hoor sommige mensen dat hij verder dipt (richting de 20k) om vervolgens naar de 50k te gaan.

Stel hij gaat naar de 50k (op dat tempo waar hij naar de 40k gaat). Dan krijg je toch weer een herhaling zoals nu net?
krijg je ook. In 2016/ 2017 bullrun waren er 6 correcties van 30 tot 40%. heel normaal dit. Je moet als beginner iig nooit verkopen in dit soort bewegingen....just HODL

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Waarom verliest men toch hun nachtrust hier... dan zit je er echt te diep in hoor.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:36
Ricardovv schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:14:
Verdorie net een uur te laat wakker geworden..
Haha, op de een of andere wonderbaarlijke manier werd ik om 7 uur wakker. Ff koers gecheckt, bijgekocht, verder geslapen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Richh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:16:
[...]

Haha, op de een of andere wonderbaarlijke manier werd ik om 7 uur wakker. Ff koers gecheckt, bijgekocht, verder geslapen :P
Jij hebt dan ook massa's geld he , 'rich'h ;) :o

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Wanneer stappen jullie terug in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Richh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:16:
[...]

Watch and learn motherf*ckers, we've got a bad-ass overhere!

Nee hoor, heel verstandig! Ik heb er voorlopig wel ff genoeg in gepompt. Zijn ook met een verbouwing bezig, en da's ook niet goedkoop. Prioriteiten he. :o _/-\o_

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:36
spietie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:17:
[...]

Jij hebt dan ook massa's geld he , 'rich'h ;) :o
Dan zat ik toch niet in dit topic _O-

:P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:55
Bch gisteren verkocht 477, vannacht mijn optimistische order 370 afgegaan en daarnet nog aan 397 bijgekocht. Let's rip again.

Ook een kleine positie vertcoin geopend.

[ Voor 14% gewijzigd door Th1x4nG op 11-01-2021 09:23 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
jvp schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:02:
Ik luister nooit meer naar 538 (of in ieder geval het nieuws op de radio)
Radio :')

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:08:
Beide zijn niet goed, je hebt niks aan een pak geld als je je door slaapgebrek als een zombie door het leven wandelt.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:14:
[...]

krijg je ook. In 2016/ 2017 bullrun waren er 6 correcties van 30 tot 40%. heel normaal dit. Je moet als beginner iig nooit verkopen in dit soort bewegingen....just HODL
Ik heb afgesproken met mijzelf om niet met verlies te verkopen. Wat ik heb geinvesteerd is "weg".

Maar nu dit wetende, die correcties, dan is t toch een soort van "logisch" om te verkopen waar die stabiliseert(en gepiekt heeft) en buy orders laag in te stappen, en dan gewoon te wachten?

Het probleem is natuurlijk dat die dip misschien niet komt, en je wel uitgestapt bent (en vervolgens hoger moet instappen). Of dat de exchanges eruit liggen. Of dat je slaapt als die piekt en weer daalt.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41
Een uur geleden.. maar ik had ook maar een klein stukje verkocht. Dus een beetje aan het scalpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 11-01-2021 09:25 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
hmr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:15:
Waarom verliest men toch hun nachtrust hier... dan zit je er echt te diep in hoor.
Sommige mensen zitten er echt te diep in inderdaad. Ik ken mensen die er echt oprecht stress van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:21
Ik ben nog steeds optimistisch, dat dieptepunt eerder vandaag is nu weer weggewerkt. Koers nabij de $35k USD.

Het lijkt er veel op dat een paar grote whales een soort dump hebben gedaan om alle nieuwe instappers te wrecken en hun stop losses te triggeren.

Op mijn persoonlijke PF is mijn profit nu gezakt naar een schamele 2% maar ik sta nog steeds niet in de min dus niks verloren :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 07:37
Lekker die diepe penetratie. Netjes alle kooporders aangetikt en weer verkocht. Nieuwe reeks zit er alweer in. Kom maar op met die volgende rode piemel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
Wel bizar hoe BTC gegroeid is in de afgelopen maand en op de nieuwssites iedereen weer roept dat het een piramidespel is na een kleine correctie. Echt.. :')

Of dit soort pareltjes:
Hoog tijd dat de consument eens goed wordt voorgelicht over de gevaren van investeren in Bitcoin. bovendien steun je met Bitcoin het criminele circuit. De meesten beseffen dat niet.

[ Voor 42% gewijzigd door -Splash- op 11-01-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Kutkraken, ik alles verkocht met een buy order iets lager. Die wás afgegaan, als kraken had blijven bestaan. Nu weer 50% terug. Verlies maar genomen :(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
Makkelijk schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:27:
[...]

Kutkraken, ik alles verkocht met een buy order iets lager. Die wás afgegaan, als kraken had blijven bestaan. Nu weer 50% terug. Verlies maar genomen :(
Ik lees niets anders dan problemen met Kraken en toch stappen jullie niet over :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
De vorige kleine dip na 42k was elke exchange eruit. Welke exchange werkt wel goed dan?

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 20:12
anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:14:
[...]

Dit dus heren. Meerdere dergelijke correcties 4 jaar geleden. Sit tight :) Voor gemoedsrust volg Madelon Vos loll

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZII2dEcpUklraoOsDF3uemom7Ds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WnP3pMy52h0JXdgf8KqZvutq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
r0bb schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:28:
[...]

Dit dus heren. Meerdere dergelijke correcties 4 jaar geleden. Sit tight :)

[Afbeelding]
Ah, dus we hebben een mooie weg te gaan :)

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

HODL !!! :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
//offtopic (??) Heeft iemand hier al een .cyrpto of .eth domeinnaam? Wil er eentjes in mijn wallet zetten, maar hoe stel je bv DNS in tbv email? Zover ik weet is het nu enkel nog via een speciale browser plugin te benaderen dus is de vraag of het uberhaupt interessant is?

[ Voor 3% gewijzigd door volt22 op 11-01-2021 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dogtagz
Het is gewoon een maandagochtend korting op de BTC. Lets go d:)b

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:12
Ik ben weer all-in.

Dus waarschijnlijk gaan we eerst nog richting 25k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

bruutone schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:26:
Lekker die diepe penetratie. Netjes alle kooporders aangetikt en weer verkocht. Nieuwe reeks zit er alweer in. Kom maar op met die volgende rode piemel!
Waar heb jij je kooporders op gezet? Ik wil nu wat fiat klaar gaan zetten en probeer de volgende punten te triggeren. MA7 is 33,9 op dit moment, MA25 is 35 dus als die nu in elkaar zakt dan gaan we denk ik ietsje naar beneden maar dan is de 33,9 ook snel bereikt, wat is support daarna? Als we omhoog gaan dan maar even wachten met instappen denk ik? :P

Edit: MA99 ligt op 38k nu, wellicht toch interessant om in te stappen nu 35k stand houdt?

Jaja, ik weet dat ik vanochtend fiat klaar had moeten staan :+

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 11-01-2021 09:35 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

iLLuSion_xGen schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:28:
[...]

Ik lees niets anders dan problemen met Kraken en toch stappen jullie niet over :F
Kraken is niet de enige exchange die er wel eens uitvliegt op een ongunstig moment, en het is wel een exchange waar ik met een gerust hart geld neerzet.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
(jarig!)
r0bb schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:28:
[...]

Dit dus heren. Meerdere dergelijke correcties 4 jaar geleden. Sit tight :) Voor gemoedsrust volg Madelon Vos loll

[Afbeelding]
Ok, maar hoeveel dips en stijgingen nog voor de boeg dan :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Victor Belli schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:31:
Ik ben weer all-in.

Ik ben ook weer all-in na gister nog voor 90% in fiat te zitten. Sta nog wel -7% op mijn aankopen van vannacht, dus ben zéér benieuwd hoe deze week uitpakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hoezo terug in?
Ik stap nooit uit.
Alleen bijkopen.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 20:12
apekoek schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:34:
[...]
Ok, maar hoeveel dips en stijgingen nog voor de boeg dan :’)
Tot wat? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

-Splash- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:27:
Wel bizar hoe BTC gegroeid is in de afgelopen maand en op de nieuwssites iedereen weer roept dat het een piramidespel is na een kleine correctie. Echt.. :')

Of dit soort pareltjes:

[...]
Jwz, je gebruikt ook internet, daarmee faciliteer je criminelen. En als je TOR gebruikt dan faciliteer je terroristen :')

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Victor Belli schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:31:
Ik ben weer all-in.

ja idd. Niet verstandig om hier te kopen. Dit was namelijk een bounce op de 99ma 4h en een lang lopende uptrend, daar stonden veel buy orders, vandaar de bounce. Hij vlakt nu wat af om vervolgens weer keurig netjes verder naar benenden te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:39:
[...]

ja idd. Niet verstandig om hier te kopen. Dit was namelijk een bounce op de 99ma 4h en een lang lopende uptrend, daar stonden veel buy orders, vandaar de bounce. Hij vlakt nu wat af om vervolgens weer keurig netjes verder naar benenden te gaan.
Head en shoulders deel 2

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Dank, deze info zocht ik :P Heb mezelf voorgenomen om dan bij de volgende dip m'n 2 aandelen Volkswagen in te ruilen voor BTC :+ Wat maakt dat je niet uitstapt met deze kennis? Het gebruik "never try to catch a falling knife"?

[ Voor 8% gewijzigd door JT op 11-01-2021 09:43 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ik vraag me af wie er baat bij heeft dat de bullmarkt nu al afloopt. Dit gaat echt geen maanden meer duren, maar voor de grote sommen geld die kortgeleden ingelegd zijn (dan heb ik het niet over Henk en Ingrid), is het nu al wat vroeg om al aan de boom te gaan schudden lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Dank, deze info zocht ik :P Heb mezelf voorgenomen om dan bij de volgende dip m'n 2 aandelen Volkswagen in te ruilen voor BTC :+Wat maakt dat je niet uitstapt met deze kennis? Het gebruik "never try to catch a falling knife"?
Ja heb hier ook nog wat longs lopen op goud die maar op 15% staan sinds april 2020. Ik gooi die er ook uit gok ik als we sub 26k gaan en koop daar dan BTC voor terug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Mooi al die spanning hier :)
Ik zie nog +95% op de monthly staan, mag ook best terug naar +50% voor een gezondere uptrend.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:42:
Ik vraag me af wie er baat bij heeft dat de bullmarkt nu al afloopt. Dit gaat echt geen maanden meer duren, maar voor de grote sommen geld die kortgeleden ingelegd zijn (dan heb ik het niet over Henk en Ingrid), is het nu al wat vroeg om al aan de boom te gaan schudden lijkt mij?
bull markt is pas af als we onder de 20k komen. Geen paniek mensen. Dit is 100% gezond. Die stijging afgelopen week was dat iig niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58
Ik heb het idee dat iedereen bij de 25k wil gaan kopen :P zal wel een korte dip worden op dat niveau dan. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-10 06:57

Fixer

FP ProMod
Gisteren toevallig voor een relatief klein bedrag aan ETH gekocht (eindelijk maar eens begonnen met cryptocurrency) maar stuur ze toch maar weer retour onder het mom van 'voldoet niet aan verwachtingen' 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:44:
[...]

Die stijging afgelopen week was dat iig niet
Tether tether tether.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ypuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:42:
Bullrun afgelopen?
Hahaha... not sure if troll or just funny.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:44:
[...]

bull markt is pas af als we onder de 20k komen. Geen paniek mensen. Dit is 100% gezond. Die stijging afgelopen week was dat iig niet
Zeker geen paniek -ik ben een 2017 survivor-, maar wil de échte dip dus graag voor zijn om de papieren winst te verzilveren.

Ik had mezelf een duidelijk doel gesteld bij welke PF waarde ik mijn inleg er weer uit zou halen, en die was héél dichtbij, maar wordt nu weer even uitgesteld :+ .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41
Zojuist mijn binance euro withdrawal ontvangen op de rekening, ging toch het weekend overheen. Wel lekker op zo'n dag en nee ik ga het er niet weer ingooien.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:44
Toch onhandig dat alle goud kantoortjes dicht zijn. Anders had ik wellicht mijn gouden deurknoppen kunnen laten omsmelten om toch maar wat inkopen te doen op binance :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 07:37
JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:31:
[...]

Waar heb jij je kooporders op gezet? Ik wil nu wat fiat klaar gaan zetten en probeer de volgende punten te triggeren. MA7 is 33,9 op dit moment, MA25 is 35 dus als die nu in elkaar zakt dan gaan we denk ik ietsje naar beneden maar dan is de 33,9 ook snel bereikt, wat is support daarna? Als we omhoog gaan dan maar even wachten met instappen denk ik? :P

Jaja, ik weet dat ik vanochtend fiat klaar had moeten staan :+
Ik heb maling aan analyse (geen zin in en tijd voor) en zet gewoon om de duizend euro 5x een koopmoment nadat ik het verkocht heb als BTC hoog staat en mijn portfolio in de plus staat. BTC doet toch lekker waar hij zin in heeft. Enige zekerheid is dat er altijd een correctie komt na een hoogtepunt en vice versa, dus mijn tactiek heb ik daarop aangepast en hanteer altijd het principe: nooit verkopen met verlies, hoelang het ook duurt... en altijd terug in Fiat. Engelengeduld is key O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-10 14:26
iLLuSion_xGen schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:28:
[...]

Kraken is voor holders O-)

Overigens had ik nog een flufje fiat staan daar die ik rond 34k in btc heb omgezet eerder deze maand. Als dat de bodem nu is dan had ik een vooruitziende blik. Niet dat t boeit voor een holder natuurlijk _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door roviaro op 11-01-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

bruutone schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:48:
[...]

Ik heb maling aan analyse (geen zin in en tijd voor) en zet gewoon om de duizend euro 5x een koopmoment nadat ik het verkocht heb als BTC hoog staat en mijn portfolio in de plus staat. BTC doet toch lekker waar hij zin in heeft. Enige zekerheid is dat er altijd een correctie komt na een hoogtepunt en vice versa, dus mijn tactiek heb ik daarop aangepast en hanteer altijd het principe: nooit verkopen met verlies, hoelang het ook duurt... en altijd terug in Fiat. Engelengeduld is key O-)
En hoe bepaal je het verkoopmoment? Als je die verkeerd inschat zit je misschien wel 2 maanden te wachten op een koopmoment en dat kan net het retour naar bearish zijn?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BurnerT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:48:
Toch onhandig dat alle goud kantoortjes dicht zijn. Anders had ik wellicht mijn gouden deurknoppen kunnen laten omsmelten om toch maar wat inkopen te doen op binance :p
Zijn ze dicht? Kak! -O- Ik had mijn gouden toiletpot al achterin de bentley geslingerd. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Zijn ze dicht? Kak! -O- Ik had mijn gouden toiletpot al achterin de bentley geslingerd. 8)
Heb je wel je remsporen eruit gehaald 8)7

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:54:
[...]

En hoe bepaal je het verkoopmoment? Als je die verkeerd inschat zit je misschien wel 2 maanden te wachten op een koopmoment en dat kan net het retour naar bearish zijn?
Lijntjes gaan daar niet mee helpen.
Op de 100x dat iemand hier lijntjes post, klopt er ooit 1 van.
Puur toeval.

Je kan wel gewoon SL enzo instellen uiteraard. op MA waardes... dan heb je iets van een houvast voor het geval DAT het omhoog of omlaag gaat.
Maar thats about it.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 17:17
ik heb vlak voor het weekend mn BTC verkocht, heb mn verbouwing binnen die ik volledig met mn winst kan betalen.
heb ruim 70k gepakt.
Maar het geld brand me in de zak!! om toch weer in te stappen, ga ik niet doen nu hoor.
Maar het voelt apart, voor het eerst sinds 5 jaar geen btc meer :)
toch geeft het wel een lekker gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

FijneKerst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Lijntjes gaan daar niet mee helpen.
Op de 100x dat iemand hier lijntjes post, klopt er ooit 1 van.
Puur toeval.

Je kan wel gewoon SL enzo instellen uiteraard. op MA waardes... dan heb je iets van een houvast voor het geval DAT het omhoog of omlaag gaat.
Maar thats about it.
Ja ok, dat snap ik maar waar dan wél op? Want je had zonder TA op 25k al kunnen kiezen om eruit te stappen en buy orders zetten op 19k ofzo, dan had je de hele run gemist en zelfs nu nog veel gemist hebben.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
beebie121 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:58:
ik heb vlak voor het weekend mn BTC verkocht, heb mn verbouwing binnen die ik volledig met mn winst kan betalen.
heb ruim 70k gepakt.
Maar het geld brand me in de zak!! om toch weer in te stappen, ga ik niet doen nu hoor.
Het enige wat je hierbij kan zeggen is gefeliciteerd! ;) Dit heb ik op de ATH in 2018 gedaan, geen moment spijt van.

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 11-01-2021 10:00 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-10 12:57
Zie de laatste tjid genoeg reclame voor goudbrief, kun je het per post opsturen, verzekerd en wel ;)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:57:
[...]

Heb je wel je remsporen eruit gehaald 8)7
Die smelten ze maar mee om. Zie je er niks meer van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:59:
[...]

Ja ok, dat snap ik maar waar dan wél op? Want je had zonder TA op 25k al kunnen kiezen om eruit te stappen en buy orders zetten op 19k ofzo, dan had je de hele run gemist en zelfs nu nog veel gemist hebben.
Vetrouwen, het nieuws, trends.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• -Splash-
heb ruim 70k gepakt.
Lekker man! Gefeliciteerd!
Met dit soort uitspraken zou ik iig zelf de verbouwing doen en niemand met een boormachine binnen laten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Fixer schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:44:
Gisteren toevallig voor een relatief klein bedrag aan ETH gekocht (eindelijk maar eens begonnen met cryptocurrency) maar stuur ze toch maar weer retour onder het mom van 'voldoet niet aan verwachtingen' 8) ;)
Ik heb juist weer wat geld in de ETH raket gestopt. Lanceer datum is alleen onbekend oOo

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
-Splash- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:00:
[...]

Lekker man! Gefeliciteerd!
Met dit soort uitspraken zou ik iig zelf de verbouwing doen en niemand met een boormachine binnen laten. ;)
In ieder geval niet je sleutels bij de bouwvakkers achterlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

FijneKerst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:00:
[...]

Vetrouwen, het nieuws, trends.
Trends is toch TA? :P Maar gevoel dus @bruutone ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:28
Heren, was dit het? Gaan we nu echt REKT allemaal of is er hoop dat we weer de 40k gaan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:08:
Heren, was dit het? Gaan we nu echt REKT allemaal of is er hoop dat we weer de 40k gaan testen?
geduld, volgende peper komt eraan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:52
heb ruim 70k gepakt.
Ah jij hebt deze crash dus in gang gezet, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
volt22 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:30:
//offtopic (??) Heeft iemand hier al een .cyrpto of .eth domeinnaam? Wil er eentjes in mijn wallet zetten, maar hoe stel je bv DNS in tbv email? Zover ik weet is het nu enkel nog via een speciale browser plugin te benaderen dus is de vraag of het uberhaupt interessant is?
Wat precies is je vraag? Heb je niet voldoende kennis van DNS rules?

Deze domeinextensies zijn beschikbaar voor de blockchain, en gebruiken IPFS om dingen te hosten. Je kan niets benaderen via het "gewone" internet.

Ik zie tot nu toe nog geen toegevoegde waarde in zo'n service, behalve een leesbare wallet naam wat men kan invullen op het ETH netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

AMARONE schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:08:
Als ik het zo zie gaan we een stukje verder de beerput in :Y) (niet gebaseerd op TA, niet gebruiken als basis voor handelen :P ). Denk dat de analyse van @anti elppa correct is :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:08:
[...]

geduld, volgende peper komt eraan :P
Het zou supergezond zijn als we nog eens de 32.5k opzoeken. (W)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 16:32
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/84573390.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Qunix schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Wat precies is je vraag? Heb je niet voldoende kennis van DNS rules?

Deze domeinextensies zijn beschikbaar voor de blockchain, en gebruiken IPFS om dingen te hosten. Je kan niets benaderen via het "gewone" internet.

Ik zie tot nu toe nog geen toegevoegde waarde in zo'n service, behalve een leesbare wallet naam wat men kan invullen op het ETH netwerk.
DNS instellen bij normaal domein lukt wel. Maar ik zoek eigenlijk een handleiding hoe .crypto DNS in te stellen (als dat uberhaupt kan)? Hoe stel ik bv e-mail in? Of is het ENKEL een gadget om een lange wallet string om te zetten naar een tekst benaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JT schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Als ik het zo zie gaan we een stukje verder de beerput in :Y) (niet gebaseerd op TA, niet gebruiken als basis voor handelen :P ). Denk dat de analyse van @anti elppa correct is :D
oOo oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:24

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Erb__xgXMAUdUXn?format=png&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
Wat een slecht voorbeeld. Deze gast is onthoofd na zijn HODL....
Pagina: 1 ... 166 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!