[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.998 views

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Binance terug online om 19:00. Je hebt nog 10 minuten om orders aan te passen.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
Azer schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:50:
Binance terug online om 19:00. Je hebt nog 10 minuten om orders aan te passen.
19:00 uur vandaag of morgen?
O-)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Wel makkelijk om ze een database op te bouwen en door te verkopen hè!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:52:
[...]

Ja, kan je een extra bool in je database toevoegen, "is_active" :+

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

spok9

Groen...

Qunix schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:57:
[...]

Precies dat.

Erg opmerkelijk dat wanneer de "database" rond gaat op het internet ineens ook actie uit Ledger zelf komt, terwijl dit al sinds juli speelt...

Ik vertrouw dat bedrijf niet meer. :X
Ze hebben destijds ook iedereen geïnformeerd, nu doen ze dat weer. Dezelfde mensen horen dus nu weer hetzelfde ;)

[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 21-12-2020 19:00 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
Binance is up

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:52:
[...]

Hoe zie je dat voor je?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
spok9 schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:59:
[...]

Ze hebben destijds ook iedereen geïnformeerd, nu doen ze dat weer. Dezelfde mensen horen dus nu weer hetzelfde ;)
Blijkbaar niet want er staat July website database breach -- update ik heb toen ook geen melding gehad.

Dus er was toen al veel meer gehackt dan ze toen wisten beetje slordig imo.

• spok9

spok9

Groen...

Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:04:
[...]

Blijkbaar niet want er staat July website database breach -- update ik heb toen ook geen melding gehad.

Dus er was toen al veel meer gehackt dan ze toen wisten beetje slordig imo.
Hmm ja? Ik kreeg toen ook een mail. En later of er al dan niet adresgegevens van mij waren gestolen (was niet zo, realiseerde ik me net).

Ik heb het idee dat het over hetzelfde gaat en er nu geen nieuwe info is, maar ik ben mobiel dus ik kan er niet helemaal in duiken :)

Je hebt gelijk @Slux, er was meer gestolen dan ze destijds zelf konden zien |:(

[ Voor 7% gewijzigd door spok9 op 21-12-2020 19:11 ]

Verwijderd

Binance is hier weer online via de app.

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:09:
Binance is hier weer online via de app.
Kan jij al funds heen en weer schuiven ? Ik krijg elke keer de melding 'System maintenance ongoing' ?

Verwijderd

volt22 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:11:
[...]

Kan jij al funds heen en weer schuiven ? Ik krijg elke keer de melding 'System maintenance ongoing' ?
Nog niet geprobeerd.

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
volt22 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:11:
[...]

jow.. werkt prima hier!

• volt22
  • Laatst online: 14-03-2024
Kopen werkt hier niet. Withdraw werkt niet. Heen en weer schuiven tussen SPOT en MARGIN werkt ook niet in FireFox 8)7

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:04:
Zo, ik heb nu alle emailadressen uit de Ledger email-lijst gePBKDF2'd met HMAC-SHA-256 en 5000 iteraties.

Nu ga ik hetzelfde doen voor de buyers-lijst, waarbij ik de extra informatie verleutel met AES-256 met een key die gebaseerd is op een PBKDF2 met een andere salt. Dat ga ik vervolgens beschikbaar maken via een website.

Jij kunt dus queryen of jouw emailadres erin staat en met welke informatie je in de buyer's lijst staat. Hashing van je email-adres en decryption gebeurt lokaal in je browser, zodat ik die gegevens niet leesbaar op de server heb staan.
Grote kans dat Ledger contact opneemt met jou, maar dan om je een baan aan te bieden als database beveiliger :+

• xantos
  • Niet online
volt22 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:14:
[...]

Kopen werkt hier niet. Withdraw werkt niet. Heen en weer schuiven tussen SPOT en MARGIN werkt ook niet in FireFox 8)7
The withdraw optie is inderdaad nog niet beschikbaar. :?
Withdrawals will be resumed shortly after trading starts.

[ Voor 11% gewijzigd door xantos op 21-12-2020 19:18 ]

Verwijderd

volt22 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:14:
[...]

Heb zojuist een oco order gezet, dat ging prima.

Withdraw of funds verschuiven niet getest.

Verwijderd

xantos schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:16:
[...]

The withdraw optie is inderdaad nog niet beschikbaar. :?

[...]
Ik vermoed om een redelijk massale panic withdraw te voorkomen.

Zodat mensen denken: 'ah, kijk, het werkt alweer' en gewoon doorgaan met business als usual.

• xantos
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:19:
[...]

Heb zojuist een oco order gezet, dat ging prima.

Withdraw of funds verschuiven niet getest.
Hier ook. Zojuist een iDeal deposit gedaan en order geplaatst. Ging prima!
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:22:
[...]

Ik vermoed om een redelijk massale panic withdraw te voorkomen.

Zodat mensen denken: 'ah, kijk, het werkt alweer' en gewoon doorgaan met business als usual.
Zou best eens kunnen..

Verwijderd

Loon vandaag gestort, ik verwachte al een extraatje maar heb behoorlijk wat meer gekregen dan verwacht. Het plan was om vandaag wat bij te kopen (BTC) maar gezien de koersontwikkelingen wacht ik deze week nog even af.

Met de kerstdagen op komst gok ik erop dat een stel grote jongens wellicht nog wat tradevermogen dumpt en wegzet in USDT of fiat.

Eens kijken of we er nog wat meer uit een aankoop kunnen halen.

• zork
  • Laatst online: 19-12 21:04
Mooi man! In welke taal hedde gij da geschreve? Das nie brabants of wa?

[ Voor 4% gewijzigd door zork op 21-12-2020 19:36 ]

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:34
zork schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:36:
[...]

Mooi man! In welke taal hedde gij da geschreve? Das nie brabants of wa?
XRP ultimate progamming language de luxe 2.0 >:) :*)

• zork
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:32:
Loon vandaag gestort, ik verwachte al een extraatje maar heb behoorlijk wat meer gekregen dan verwacht. Het plan was om vandaag wat bij te kopen (BTC) maar gezien de koersontwikkelingen wacht ik deze week nog even af.

Met de kerstdagen op komst gok ik erop dat een stel grote jongens wellicht nog wat tradevermogen dumpt en wegzet in USDT of fiat.

Eens kijken of we er nog wat meer uit een aankoop kunnen halen.
Ja ik zit nu ook even te twijfelen; ga ik lekker een boekje lezen en zie ik morgen wel weer hoe het er voor staat, of zal ik puin gaan ruimen :9 en een plukje van het een en ander gaan kopen? Ik wil nog wel wat Fiat de deur uit doen namelijk.

• zork
Petje72 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:37:
[...]

XRP ultimate progamming language de luxe 2.0 >:) :*)
En nog een mooi logo ook!

• Petje72
is je nu rond ATH gaat kopen ben je niet goed wijs, even plat uitgedrukt. Gewoon weer wachten op een crash en lekker kopen in stappen rond de 8K , 5K of zelfs 3K8. 8K tikt ie wel weer aan, de 5K en 3K8 wat te optimistisch but you never know.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Petje72 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:43:
is je nu rond ATH gaat kopen ben je niet goed wijs, even plat uitgedrukt. Gewoon weer wachten op een crash en lekker kopen in stappen rond de 8K , 5K of zelfs 3K8. 8K tikt ie wel weer aan, de 5K en 3K8 wat te optimistisch but you never know.
En toen stond ie volgende week op 35K....

• xantos
  • Niet online
:? dream on..

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
Even wat ZIL ingeslagen.. geen idee wat het precies is maar goede verhalen over gelezen.

Denk eraan om LINK te kopen, wat denken jullie van die coin?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Intelcore schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:47:
Even wat ZIL ingeslagen.. geen idee wat het precies is maar goede verhalen over gelezen.

Denk eraan om LINK te kopen, wat denken jullie van die coin?
Gewoon direct inslaan, geen idee wat het precies is maar ik heb er goede verhalen over gelezen...

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:48:
[...]

Gewoon inslaan, geen idee wat het precies is maar ik heb er goede verhalen over gelezen...
Bedankt voor de tip, ik heb een order ingelegd.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:22
Of het is nu juni 2017 en over een half jaar tikt bitcoin met 200k z'n definitieve ATH voor de komende 3 a 4 jaar aan, en vervolgens komt 'ie nooit meer onder de 40k...

Maar goed, jij baalt gewoon dat je de boot hebt gemist :(:)

• zork
Ik koop voor de lange termijn en ben niet in BTC aan het handelen, dus ben niet zo bang voor de ATH. Ik heb wel een reserve die ik inzet als de boel dusdanig gecrasht is en daarmee m'n gemiddelde te verlagen. Volgens mij doen velen het op deze manier; elke week/maand een plukje kopen.

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:49:
[...]

Dividend over de NEXO-tokens. rente over je assets (fiat/crypto).
Ah handig. Ik heb enkel Nexo in m'n portfolio daar. Moet dus eigenlijk nog wat ander spul overzetten om daarvan te profiteren :)

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:21
Komt mijn dummie ledger nu toch van pas.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Intelcore schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:50:
[...]

Bedankt voor de tip, ik heb een order ingelegd.
Ik ook

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:24
Moon!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik denk dat het nu nog wel meevalt om in te stappen. We hebben net het vorige ATH gebroken. Maar hoe hoger we komen, hoe gevaarlijker het wordt inderdaad. Dat ie ooit wel weer onder de 10k duikt, daar twijfel ik zelfs niet aan.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:12:
Dat ie ooit wel weer onder de 10k duikt, daar twijfel ik zelfs niet aan.
Is ie ook ooit weer onder de 500 gedoken na eind 2016?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 11:27
Ik ben ook weer ingestapt. Op zo goed als ATH. Mogelijk dat er een pullback komt. $10k zie ik niet meer gebeuren. Maar wil vooral de boot niet missen als dit het begin is van de run.

Over een jaar staat BTC boven de $100k

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• TomTorquay
.oisyn schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:13:
Is ie ook ooit weer onder de 500 gedoken na eind 2016?
Resultaten uit het verleden...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:28:
[...]
Maar jij zegt niet gewoon dat het mogelijk is, je zegt er niet aan te twijfelen. Op basis waarvan, dan?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of we 10k weer zullen zien zal denk ik volledig afhangen van wat de nieuwe top is. Indien 200k dan zie ik 10k niet meer gebeuren (even los van een black swan event) Is de top 30k of 40k dan is 10k prima mogelijk.

Iedere break van de vorige ATH geeft mooie runs een stuk verder omhoog, maar hoeveel dit is wordt met iedere run kleiner. Het is de vraag hoe ver we deze keer kunnen komen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ooit zal BTC 0,0 waarde hebben.

Zoals alles ooit niets meer zal zijn ;(

Zero.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12 10:50
Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:36:

Jeetje, wat diep en deprimerend tegelijkertijd. #woordenkunstenaar

• Petje72
anboni schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:52:
[...]

Of het is nu juni 2017 en over een half jaar tikt bitcoin met 200k z'n definitieve ATH voor de komende 3 a 4 jaar aan, en vervolgens komt 'ie nooit meer onder de 40k...

Maar goed, jij baalt gewoon dat je de boot hebt gemist :(:)
Je hoeft niet bang te zijn dat ik de boot heb gemist, ik koop al BTC sinds 2012. Maar nooit op ATH momenten. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie en in de toekomst kan vanalles gebeuren. Ik kan uiteraard ook niet in de toekomst kijken maar er kunnen ook zoveel andere dingen gebeuren dan nu aan de gang zijn: FOMO, Hype, grote bedrijven die op sociale media roepen dat ze groot inkopen. Nu wordt de prijs van BTC alleen bepaald door vraag en aanbod, niet door technische waarde of gebruik in het dagelijks leven.

Feit is nog steeds dat BTC totaal nog niet bruikbaar is voor Henk & Ingrid, transacties zijn traag, fees te hoog, prijsschommeling zijn insane. We moeten nog flink aan de weg timmeren om BTC gemeengoed te maken.

Prijs kan zomaar alle kanten op gaan. USA of CHINA verbieden handel in BTC of vereisen KYC voor je prive wallet om van exchange naar je eigen wallet te sturen. Grote exchange wordt gehacked of faalt. Lek in BTC software. Whales dumpen... grote beleggers gaan gekke dingen doen. Kan allemaal zomaar grote invloed hebben de prijs en niemand kan dat voorspellen.

• Pelox
-Splash- schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:37:
[...]

Jeetje, wat diep en deprimerend tegelijkertijd. #woordenkunstenaar
Sorry .. :(:)

Zero.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12 10:50
Geeft niet hoor, ik kijk wel weer een uurtje in mijn medisana energielamp en dan kan ik er weer tegenaan. :+

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://www.zerohedge.com/images/logo/full.svg
Alles gaat naar zero.
;)

Verwijderd

Ik ben dan ook niet goed wijs ;)

Maar weet je wat het is, fiat hebben we (gelukkig) wel. Geen groot vermogen ofzo, maar genoeg. Sparen gaat steevast, de diverse potjes zitten leuk vol. Spulletjes kopen allemaal geen probleem... Vorig jaar extra hyptoheek afgelost, dit jaar nieuwe badkamer, schuttingen, etc... Laatst zo'n google ding gekocht die nu de kerstboom en tv opstart, en RGB leds voor alle lampen onderweg.

Zodra je dat soort shit gaat kopen dan weet je dat het compleet nutteloos is.

Dusja... Nog maar weer wat extra's naar de spaarrekening voor 0.001% rente of er een gokje mee wagen dat het ooit wat meer waard gaat worden?

Kan alles wel opsparen tot ooit, maar wat als ooit nooit komt? Uitgeven en er van genieten is ook mooi maar ook dat zit hier dus wel goed.

Dan maar in Bitcoin waar het misschien ooit flink wat waard wordt, zoniet geniet ik van de droom en de volatiele rit. :)

Je moet toch wat.

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:36:

Ooit zullen we niks anders meer nodig hebben om de waarde van btc in uit te drukken :)

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zo cryptogoden, heb ik hier nog iets gemist vanavond? GRT en BTC geflipped, mensen rekt, DOGE moon?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:28:
[...]
Greyscale kan er in zijn eentje voor waken dat Bitcoin nooit meer onder de 10k komt. Greyscale koopt Bitcoin dips op puur in het belang van Greyscale, dat noemen we een instituvisueuze cirkel.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

We moeten mensen aan beide kanten van het spectrum hebben, dat houdt ons als community scherp. En zolang we ATH na ATH beleven, kunnen we de critici gedogen :+

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:47:
Zo cryptogoden, heb ik hier nog iets gemist vanavond? GRT en BTC geflipped, mensen rekt, DOGE moon?
Mijn cavia heeft zich bijna verslikt in een stukje wortel. Had al meerdere keren aangegeven dat-ie rustig moet kauwen, maar luisteren HO MAAR! Echt waar, domme beesten zijn het toch.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Petje72
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:46:
[...]

Ik ben dan ook niet goed wijs ;)

Maar weet je wat het is, fiat hebben we (gelukkig) wel. Geen groot vermogen ofzo, maar genoeg. Sparen gaat steevast, de diverse potjes zitten leuk vol. Spulletjes kopen allemaal geen probleem... Vorig jaar extra hyptoheek afgelost, dit jaar nieuwe badkamer, schuttingen, etc... Laatst zo'n google ding gekocht die nu de kerstboom en tv opstart, en RGB leds voor alle lampen onderweg.

Dusja... Nog maar weer wat extra's naar de spaarrekening voor 0.001% rente of er een gokje mee wagen dat het ooit wat meer waard gaat worden?

Kan alles wel opsparen tot ooit, maar wat als ooit nooit komt? Uitgeven en er van genieten is ook mooi maar ook dat zit hier dus wel goed.

Dan maar in Bitcoin waar het misschien ooit flink wat waard wordt, zoniet geniet ik van de droom en de volatiele rit. :)

Je moet toch wat.
Wat je doet met je winst van BTC is natuurlijk super en mooi meegenomen: free shit

Maar nu zien mensen weer gouden bergen en ik ben een beetje bang dat mensen met geld wat ze eigenlijk misschien niet kunnen missen BTC gaan kopen. Koop alleen BTC van geld wat je echt kan missen, niet dat in de shit komt of gaat huilen als het allemaaal WEG is. Zorg dat je lopende rekening in orde is, sta nooit in het rood, zorg voor een buffer op je spaarrekening van minimaal 10k pp in je gezin/situatie. Als je dan nog geld over hebt dan kan je het besteden aan risicovolle zaken zoals BTC en heb je mazzel als je goed uit pakt. En dat laatste gun ik iedereen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:46:
Laatst zo'n google ding gekocht die nu de kerstboom en tv opstart, en RGB leds voor alle lampen onderweg.

* Richh schakelt RGB kerstboom aan en stopt vingers in oren

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Petje72 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:59:
[...]

Wat je doet met je winst van BTC is natuurlijk super en mooi meegenomen: free shit

Maar nu zien mensen weer gouden bergen en ik ben een beetje bang dat mensen met geld wat ze eigenlijk misschien niet kunnen missen BTC gaan kopen. Koop alleen BTC van geld wat je echt kan missen, niet dat in de shit komt of gaat huilen als het allemaaal WEG is. Zorg dat je lopende rekening in orde is, sta nooit in het rood, zorg voor een buffer op je spaarrekening van minimaal 10k pp in je gezin/situatie. Als je dan nog geld over hebt dan kan je het besteden aan risicovolle zaken zoals BTC en heb je mazzel als je goed uit pakt. En dat laatste gun ik iedereen.
100% eens :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Mail van Ledger:
Dear client,

We contacted you last July to tell you that part of our e-commerce marketing database had been leaked.
WTF :?

Net een eratum:
Dear client,

We contacted you last July to tell you that part of our e-commerce marketing database had been
breached.
:F

[ Voor 33% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 21:04 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:46
dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:25:
[...]

Doet allemaal niks af aan het feit dat er dus supply chain attacks zijn en dat er mensen voor vallen. Ja super dom allemaal en toch gebeurd het. Daar gaat het om. Nogmaals: doe er mee wat je wil. :)
Dat is zeker waar, het was ook geen aanval op jou O+
Voor de mensen die alsnog een ledger hardware wallet aanschaffen is het wel handig om te weten,
En dat ze de website van hen moeten doornemen.

Zelf heb ik een Nano S en ben hier tevreden over.

Neemt niet weg dat iig mijn e-mailadres is gelekt. |:(

Verwijderd

Ehm... De afgelopen 10 pagina's aan posts wel gelezen? :>

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:04:
[...]

Ehm... De afgelopen 10 pagina's aan posts wel gelezen? :>
LEAKED stond er :>
Mag hopen dat ze de data niet zelf hebben gelekt.

Verwijderd

Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:05:
[...]

LEAKED stond er :>
Mag hopen dat ze de data niet zelf hebben gelekt.
Oohzo. Ja idd apart.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:46
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:03:
Mail van Ledger:

[...]

WTF :?

Net een eratum:

[...]

:F
Bij mij belanden alle e-mails van Ledger in de spamfolder, geen idee waarom maar heb nooit de behoefte gehad om ze te lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 21-12-2020 21:07 ]

• Pelox
Stappen er nog mensen in grt?

Zero.

Verwijderd

Ik zit er nog in met een oco...

Niet doen dus ;) pas als ik ben uitgestopt op verlies :+

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Nee ik zat vanavond in de voetbalplaatjes. Snel even 14% gepakt met PSG en een mailtje naar CZ gestuurd dat ze die shitcoin nu weer mogen delisten...

• jack zomer
  • Niet online
Als je een slecht hart hebt. Kijk even niet naar je pnl op binance...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:12:
Als je een slecht hart hebt. Kijk even niet naar je pnl op binance...
Of al je coins van je ledger naar Nexo transferren ... omdaarna krampachtig op de F5 knop te raggen totdat je coins binnenkomen op je Nexo wallets...

Ze staan er nog steeds niet...

;(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Mooody

Mooody

elmoody

Nog geen GRT verkocht 8)

• jack zomer
  • Niet online
Idd. Ik denk dat het systeem het even niet snapt.
Ben net minus 163% gegaan.... Denk dat ik voor vandaag er wel klaar mee ben. Morgen zal het beter zijn....

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:13
Wat is jullie gemiddelde aankoopprijs voor GRT?

• Gelukszoekr
Petje72 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:59:
[...]

Dat zou verstandig zijn.

Ik knijp mijn gezien al ruim 3 jaar af. Wij leven al jaren op een bepaalde standaard. Zolang je niet gewend raakt aan geld, dan geef je het ook niet uit. En tussendoor pomp ik flink in crypto.

Aan de andere kant heb ik wel een aantal keren wat gecashed en zo is er van de hypotheek nog maar 1/3 over. Dit vind ik wel belangrijk.

En als de koelkast dan een keer kapot gaat zal ik met pijn in het hart wat crypto omzetten...

• Pelox
dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:17:
Ik ben nu net weer ingestapt, nieuwe ronde nieuw kansen. Ben snel tevreden dus heel lang zal ik er niet inzitten waarschijnlijk.

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:17:
Net iets boven de 1700 sats, dollarprijs is minder interessant.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 21:18 ]

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
2 uurtjes geleden weer met een deel ingestapt voor 0.55 ct. Net op tijd juv gedumpt voor 35.50 usd :-) mazzeltje

• TomTorquay
.oisyn schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:30:
Maar jij zegt niet gewoon dat het mogelijk is, je zegt er niet aan te twijfelen. Op basis waarvan, dan?
Op basis van wat @Pilatus ook zegt: de ATH worden nu met iedere bubbelrun procentueel minder hoog. Althans, dat zou je verwachten. Veel mensen zijn in 2017 ingestapt en hebben fameus hun handen verbrand. Nog meer mensen hebben het van anderen gehoord. De meesten van hen gaan niet meer instappen. Het geld dat in BTC vloeit is niet eindeloos.

BTC die nu in één keer naar meer dan 50k gaat, ik heb dus moeite om dat te geloven. Dus ik twijfel op dit moment niet aan mijn uitspraak nee: 4/5 terugval hebben we nog al gezien. Wat overigens niet wil zeggen dat ik mijn mening niet in de toekomst kan herzien.

[ Voor 19% gewijzigd door TomTorquay op 21-12-2020 21:24 ]

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:13
Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:18:
[...]

Ik ben nu net weer ingestapt, nieuwe ronde nieuw kansen. Ben snel tevreden dus heel lang zal ik er niet inzitten waarschijnlijk.
Ik ben sinds begin 2018 heel bang om bagholder te worden. :P
Maar GRT lijkt echt een juweeltje te worden, dus ik twijfel nog.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

En het duurt en het duurt.....

#peentjeszweten.nl

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Oh thank GOD ik zie hem als Pending binnen komen..

Jesus dat warenb 35 lange minuten zeg....

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:37
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:25:
En het duurt en het duurt.....

#peentjeszweten.nl
Kan best lang duren ja, behalve XRP, dat is echt supersnel ;)

• Slux
  • Niet online
Altijd leuk om over dromerige bedragen te speculeren, gaan we omhoog of gaan we omlaag, niemand weet het dus ook niet of we 100k of 100 gaan zien, beide gevallen is een hele kleine kans, maar er is een kans.

Slux trade er lekker op mee of we nou omhoog om omlaag gaan, vind voorspellingen met exacte bedragen noemen waar de koers heen gaat echt onzin.

• Pelox
ViNOK16Bit schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:27:
[...]

En Neo

Zero.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

ViNOK16Bit schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:27:
[...]

LAAT ZE IS OPSCHIETEN DAN!!!
... :X

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:24:
[...]

Als je flink in de winst zit kan je toch ook gewoon achter de prijs aanwandelen met een OCO'tje?
Ben je sowieso verzekerd van je winst en zal je nooit bagholder worden...

• jack zomer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MzJHV52AY-jryBpwjV_5MR7dKDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C0S8rlYdj7zTXzUAnvQIkrNT.jpg?f=fotoalbum_large

Welcome to rekt city

Ik zie in elk geval dat bnb niet meer in de pnl getelt is.

[ Voor 7% gewijzigd door jack zomer op 21-12-2020 21:34 ]

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
[...]

Waarom denk je dat laatste? Kun je dat toelichten?

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:37
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:30:
[...]

LAAT ZE IS OPSCHIETEN DAN!!!
... :X
Ik heb wel eens ruim 2 uur nagelbijtend op een transactie zitten wachten.. Dan denk ik maar aan Duke Nukem die zegt 'Balls of steel' en hoop dat snel die confirmations komen.

• Mooody

Mooody

elmoody

DylanV1990 schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:42:
[...]

Waarom denk je dat laatste? Kun je dat toelichten?
Omdat het logo jonguh....je weet toch :7 *O* o<:)

Afbeeldingslocatie: https://uspto.report/TM/76022877/mark.png

Ge-ni-f*cking-aal _O_

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 21:46 ]

Verwijderd

[...]

Gewoon een stoploss of oco zetten op een voor jou acceptabel verlies, dan wordt je nooit bagholder.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

ViNOK16Bit schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:43:
[...]

Ik heb wel eens ruim 2 uur nagelbijtend op een transactie zitten wachten.. Dan denk ik maar aan Duke Nukem die zegt 'Balls of steel' en hoop dat snel die confirmations komen.
Dan heb ik geen nagels meer, en is me bier al lang op...

• Mooody

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:48:
[...]

Dan heb ik geen nagels meer, en is me bier al lang op...
I feel you. En vooral dat tweede....en vlak na 20u :|

• Mooody

Mooody

elmoody

Waarom vertrouwen we Ledger meer dan bijv. een Binance?

Ledger lekt even al onze huisadressen, dat zie ik Binance niet zo snel doen. Als ze dat doen, is het over en sluiten voor Binance vrees ik.

Dus waarom zetten we onze funds liever op een Ledger dan op een exchange? Ik zie de voordelen van een hardware wallet uiteraard, maar spreiden over exchanges is imo veiliger dan het grootste deel van je vermogen op 1 plek te plaatsen. Not your keys = not your coins --> Your data = not your data.

Zekerheid is er nooit, spreiden is altijd wijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 22:04 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

En het duurt...

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:03:
Waarom vertrouwen we Ledger meer dan bijv. een Binance?

Ledger lekt even al onze huisadressen, dat zie ik Binance niet zo snel doen. Als ze dat doen, is het over en sluiten voor Binance vrees ik.

Dus waarom zetten we onze funds liever op een Ledger dan op een exchange? Ik zie de voordelen van een hardware wallet uiteraard, maar spreiden over exchanges is imo veiliger dan het grootste deel van je vermogen op 1 plek te plaatsen. Not your keys = not your coins --> Your data = not your data.

Zekerheid is er nooit, spreiden is altijd wijs.
Omdat het niet je wallet is die is gehackt? Bij Binance zijn al wel eens wallets gehackt....
Wat vind je erger... je huisadres of je wallet?

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:06:
[...]

Omdat het niet je wallet is die is gehackt? Bij Binance zijn al wel eens wallets gehackt....
Wat vind je erger... je adres of je wallet?
Hoe kan je wallet nou gehackt worden?
Alles staat cold storage opgeslagen, ZEKER je keys.

Dat de exchange gehackt wordt en hun voorraadje gejat wordt ok, maar je wallet kan never te nooit niet van buitenaf gehackt worden.
Alleen door de paar bevoegden van Binance die bij de cold wallets kunnen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:08:
[...]

Hoe kan je wallet nou gehackt worden?
Alles staat cold storage opgeslagen, ZEKER je keys.

Dat de exchange gehackt wordt en hun voorraadje gejat wordt ok, maar je wallet kan never te nooit niet van buitenaf gehackt worden.
Alleen door de paar bevoegden van Binance die bij de cold wallets kunnen.
Binance heeft ook hot-wallets, van klanten die waren gehackt... alleen hebben ze die klanten gecompenseerd...

[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 21-12-2020 22:10 ]

• xantos
  • Niet online
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:08:
[...]
In principe wel maar dat lijkt vooralsnog onmogelijk. :z

• Gelukszoekr
100% vertrouwen in m'n Ledger hier. Onze huisgriek, Andreas bevestigde dit ook niet nog in z'n livestream. Hardware wallets zijn (used as intended) zo'n beetje de veiligste manier

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:06:
[...]

Wat vind je erger... je huisadres of je wallet?
Weet ik niet precies. Heeft Binance ook niet al een paar keer hacks terugbetaald aan users? Ze moeten wel, anders verliezen ze heel snel vertrouwen.

Mijn huisadres op straat gooien vind ik wel even een serieus dingetje. Elke onverlaat weet dat op mijn adres iemand woont met een Ledger en kan hier naar handelen.

Funds kunnen me gestolen worden, als mijn gezin maar geen risico loopt. Dit is serieus de eerste keer sinds mijn begin in crypto dat ik me onzeker voel over de veiligheid van mijn gezin. Ledger is daar verantwoordelijk voor.

Pagina: 1 ... 18 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!